Radiator Electric pentru incalzire pe Logan, Caldura instant in prag de iarna
![]() ![]() ![]() |
Radiator Electric pentru incalzire pe Logan, Caldura instant in prag de iarna
Marian66 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|||
LuluMOB |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
De ce crezi ca se incalzeste motorul mai greu cu incalzirea electrica pornita?
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
adiya |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic ar trebui sa fie invers.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#124
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la webasto poate...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
adiya |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ma gandeam ca orice sarcina aplicata motorului se transforma in consum si implicit caldura.
Dar poate tu stii altceva... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si scris in urma cu niste post-uri ca exact asa se intampla cu temperatura motorului, creste mai repede cu rezistenta pornita.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
tribunul |
![]()
Post
#128
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cred ca acum pretul la benzina va linistit pe toti, deci topicul se poate inchide.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
huffy |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 3 April 06 From: Sibiu ![]() |
Cu cit este mai mare volumul de aer rece care trece peste radiatorul de incalzire(prin care apa circula permanent),cu atit mai greu o sa se incalzeasca motorul...treapta mai mare la ventilator=volum mai mare de aer rece peste radiator=incalzire mai lenta a motorului.
Sarcina pusa de rezistenta pe alternator,nu poate determina o incalzire simtitor ma rapida a motorului,doar ca folosirea rezistentei duce la incalzirea mai rapida a habitaclului doar datorita faptului ca aceasta devine a doua sursa de caldura. La masina mea(Solenza) am pornirea motorului din telecomanda si las de seara ventilatorul pe treapta 2 si caldura pe maxim.In 8 minute cit merge motorul,la o temperatura de -10 grade,am parbrizul si lateralele fata,dezghetate complet,lateralele spate 50% si luneta 20-25%.Daca las ventilatorul pe treapta 4,la -10 grade,in 8 minute,se dezgheata parbrizul cam 70-80%,lateralele fata maxin 50% si restul e bocna,iar la apa am cu aproape 2 liniute mai putin. In concluzie ,folosirea rezistentei,in paralel cu sistemul de incalzire din dotarea masinii In concluzie,rezistenta ajuta simtitor la incalzirea aerului in habitaclu,dar prea putin la incalzirea motorului. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Logan 1.4
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Caldura emanata de rezistenta ca sa incalzeasca habitaclul vine fix din arderea benzinei! Asa ca a doua fraza e usor eronata.
Racirea apei de catre aerul care intra in aeroterma spre a fi incalzit e aceeasi in ambele situatii, cu sau fara rezistenta electrica. In ambele cazuri se poate trece pe recirculare. Presupun ca nu comparam masina cu rezistenta -mergand cu incalzirea pornita- cu masina fara rezistenta mergand fara incalzire pana cand se ating 4 liniute, asta ca sa comparam mere cu mere. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Nimeni, nimic, in sezonul rece?
Avem la indemana o optiune foarte buna, tanjita de utilizatorii altor marci de masini, dar vad ca lumea nu apeleaza la aceasta imbunatatire. De asemenea, cei care au diesel pot avea caldura atunci cand doresc, nu atunci cand vrea calculatorul masinii, dupa cum comanda actionarea releelor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Marius4d |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 January 12 From: Buzau ![]() |
Eu am facut si treaba asta la masina. Am montat si un buton cu 2 trepte care pune in functiune rezistenta doar cand este motorul pornit si ventilatorul de asemenea. Este utila dimineata cand ai probleme cu dezghetatul parbrizului. Nu e o caldura care te da afara din masina dar se simte. Butonul are 2 trepte pt a folosi rezistenta la capacitate maxima sau doar la jumatate.
This post has been edited by Marius4d: 7 Feb 2012, 19:07 Attached thumbnail(s) 2011_12_08_15.43.13.jpg ( Size: 869.84k ) Number of downloads: 1762 2011_12_08_15.43.25.jpg ( Size: 477.08k ) Number of downloads: 1923 2011_12_08_15.43.31.jpg ( Size: 660.96k ) Number of downloads: 1822 2011_12_10_14.59.07.jpg ( Size: 503.27k ) Number of downloads: 1864 2011_12_10_15.32.56.jpg ( Size: 629.75k ) Number of downloads: 1932 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- BZ 26 SMF
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#133
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Va rog sa ma scuzati daca sunt off dar,
nu mai usor facem asa? This post has been edited by Ming: 30 Apr 2012, 21:42 Attached thumbnail(s) incalzire_masina_794b8a209b89fc.jpg ( Size: 123.36k ) Number of downloads: 692 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#134
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Asta-i gluma mai? macar daca era una buna...
This post has been edited by bobo77: 30 Apr 2012, 22:11 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ming |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
nu te oblig sa razi
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
kvy |
![]() ![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Referitor la aceste blocuri de rezistente aditionale specifice motoarelor diesel:
- la mine se aud respectivele sunete specifice releelor dar caldura e insesizabila - folosesc treapta 1 la ventilator - maxim la cald din butonul de reglaj manual - se pare ca stau mult prea putin activate la temperaturile de 3-5 grade ( doar 2-3 secunde ) Am scos capacul sigurantelor de putere si am examinat vizual, nu pare arsa niciuna dar nu stiu care din ele corespund celor 2 rezistente. Dacia e veche, nu mai am manualul. Poate unul din cunoscatori sa stie, atasez imaginea. This post has been edited by kvy: 15 Nov 2013, 15:41 Attached thumbnail(s) IMG_20131115_00058.jpg ( Size: 615.28k ) Number of downloads: 500 |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
marian_ariciuc |
![]()
Post
#137
|
![]() User Group: Members Posts: 322 Joined: 6 May 10 From: de obicei, acasa ![]() |
@kvy
exact aceeasi chestie se întamplă și la mine: de când a venit sezonul rece(nu știu să zic temperaturi), se aud releele anclanșându-se și după puțin timp declanșându-se, exact cum spui și tu, dupa câteva secunde(nu le-am numarat). inițial nu am avut habar ce-i cu acel țac-țoc însă nici acum nu sunt convins ca ar fi rezistențele adiționale de încălzire... uite link-ul postat de klaus: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=32965 contine suficiente informații. This post has been edited by marian_ariciuc: 17 Nov 2013, 12:24 |
--------------------
DACIA
Logan
1.6 16V E5 Vand modul inteligent de geam pentru logan 1 si 2 si alte...
|
|
kvy |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Azi la 5 grade exterior si-au facut treaba in sfarsit.
Dupa 300 m de la plecarea de pe loc imediata, a inceput sa bage aer caldut. Important este sa fie mentinuta o turatie de min 1700 rpm ca sa intre in actiune ambele rezistente. Oricum la Clio cred ca sunt rezistente de putere mai mare, implicit si alternatorul, pe acelasi dci. La mine e de 65 CP fara intercooler, iar pe Clio e de 85 CP cu intercooler. Se simte imediat caldura dupa pornirea motorului si aer ceva mai cald. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
Ampt |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
O soluție suplimentară la cea oferită standard de producător, poate fi această aerotermă !
Eu unul o folosesc de 2 ierni și mă declar foarte mulțumit de eficacitatea ei, mai ales în primele 10 - 15 minute după pornirea motorului, când cu toate rezistențele din dotare tot se simte nevoia unei surse suplimentare de căldură ! P.S Să vă mai spun că am cumpărat-o la recomandarea unui vecin cu un Opel Insignia, care la fel se plângea de lipsa căldurii în mașină în primele minute după pornirea motorului ?! Bineînțeles, Insignia cu motorizare Diesel ! ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0165.jpg ( Size: 958.41k ) Number of downloads: 543 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
edy99 |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
S-a inventat siroco
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
kvy |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Sirocou e scump...merita doar de la dubite-n sus.
Aeroterma o am si eu de ceva ani dar la 150W e slaba... Oricum o duc la masina de maine ca sa mai bage ceva in plus. Eu unul astept sa vad eficacitatea rezistentelor de la diesel cand vor ingheta geamurile beton. La benzinar VW bagi-n ma-sa nene...15-20 min ca sa pot pleca de pe loc cand afara sunt -15 -20. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
marian_ariciuc |
![]()
Post
#142
|
![]() User Group: Members Posts: 322 Joined: 6 May 10 From: de obicei, acasa ![]() |
cam periculos dar ar fi buna o aeroterma dintr-aia mica lasata peste noapte.
|
--------------------
DACIA
Logan
1.6 16V E5 Vand modul inteligent de geam pentru logan 1 si 2 si alte...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#143
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si dimineata te rogi de vecini sa-ti dea curent sa pornesti masina,asta daca nu ia foc peste noapte
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
voicamic |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marian_ariciuc @ 1 Dec 2013, 14:43) In primul rand trebuie s-o conectezi direct de la baterie, ca in mufa de bricheta ai tensiune numai cu contactul pus... Pana la urma cea mai buna treaba mi se pare montatul unei alarme cu pornirea motorului din telecomanda. Te trezesti dimineata, pornesti motorul din pat si pana te speli, te imbraci si-ti bei cafeaua e masina calda. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Este, dar si aia costa niste bani.
Cu rezistenta pornita, mers usurel cu masina si in 5 minute baga deja caldura si se dezgheata geamurile. Nu uita ca trebuie sa lasi un cip langa inelul de la contact pentru a putea porni masina. Poate mai trece vreun tampit si incearca sa plece cu masina. Si in plus, in eventualitatea ca imi fura masina cu o astfel de alarma montata pe masina, nu mai primesc nimic de la CASCO. O dam in versus..... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#146
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Eu am un incalzitor pt. baia de ulei, dimineata pornesc cu uleiul la 40 de grade, in 2-3 minute am caldura in masina. Masina sta in garaj si am o priza temporizata care porneste heaterul la 6 dimineata in zilele lucratoare.
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu conectare la retea sunt si incalzitoare pentru apa din circuitul de racire, astfel ai caldura instant.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#148
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(Bujor Stefan @ 5 Dec 2013, 21:35) Nu uita ca trebuie sa lasi un cip langa inelul de la contact pentru a putea porni masina. Poate mai trece vreun tampit si incearca sa plece cu masina. Si in plus, in eventualitatea ca imi fura masina cu o astfel de alarma montata pe masina, nu mai primesc nimic de la CASCO. La o alarma de genul, motorul porneste automat doar daca masina este incuiata si cu frana de mana trasa (asa am la Clio II, bicorp, dizăl). Daca cineva incearca sa deschida usa in acest timp, motorul se opreste si masina incepe sa urle. Ma rog... asa face o alarma buna, montata corect. La astea montate in spatele blocului nu stiu ce sa zic. Cat despre "cipul" lasat in masina... ![]() ![]() This post has been edited by Iulikk: 5 Dec 2013, 23:02 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
voicamic |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Wolfman @ 5 Dec 2013, 22:23) Eu am un incalzitor pt. baia de ulei, dimineata pornesc cu uleiul la 40 de grade, in 2-3 minute am caldura in masina. Masina sta in garaj si am o priza temporizata care porneste heaterul la 6 dimineata in zilele lucratoare. Daca ai cu ce, cred si eu! Eu am loc de parcare in fata blocului... Mi-au povestit si mie niste prieteni ca, in tarile civilizate cu clima rece, (sa zicem Canada, de pilda) gasesti in parcarile publice prize la care poti sa-ti conectezi sistemul de incalzire al motorului, cu care masina vine de altfel echipata din fabrica... |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 5 Dec 2013, 23:02) La o alarma de genul, motorul porneste automat doar daca masina este incuiata si cu frana de mana trasa (asa am la Clio II, bicorp, dizăl). Daca cineva incearca sa deschida usa in acest timp, motorul se opreste si masina incepe sa urle. Ma rog... asa face o alarma buna, montata corect. La astea montate in spatele blocului nu stiu ce sa zic. Cat despre "cipul" lasat in masina... ![]() ![]() Vad ca stii mai multe decat mine despre alarmele care au functie de pornire motor. Spui ca o astfel de alarma nu are nevoie de cipul din cheie pentru a porni motorul? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:02 |