dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
B-58-PTM |
![]() ![]()
Post
#1561
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#1562
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pana la urma s-a resetat calculatorul cum ne sugera un coleg mai sus sau .... totul e poveste ?
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gr_03_fix |
![]()
Post
#1563
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 December 08 ![]() |
salut , si va multumesc pentru raspuns, astazi am desfacut si capacul la culbutori sa vad daca ie vre-o supapa intepenita si nu ie am scos si bujiile dupa o tura pina in oras si parca bujia de la 2 ar incepe sa lucreze dar cealalta tot neagra si bujia de la 1,4 nu sunt nici negre nici maronii ca si cind ar fi lucrat crd totusi ca din bobina ie dar cum imi dau seama ca sa nu o cumpar degeaba. alternatorul lam dat jos si lam masurat nu are nimic si acum am observat ca nici luminile nu mai oscileaza la bord am martor luminos nu am cu ceas la incarcareie bord simplu fara turometru ,indicator am doar la benzina
4 Jan 2009, 14:31: QUOTE(tester @ 3 Jan 2009, 17:35) @gr_03_fix: pentru problema cu bujiile eu zic sa verifici fisele. chiar daca zici ca ai testat cu scosul fiselor si intrerupe poate fi ca nu transmit puterea maxima la bujii ori e dusa bobina. pentru faza cu fumul sansa foarte mare e sa fie condens care pe vreme rece e normal. in clipa in care incepe sa scoata fum mergi frumusel in spate la toba si pune mana in fum entru cateva secunde sa vezi cum e: uscat,umed, miroase a altceva in afara de benzina, curge ceva pe toba de esapament? ce iti zice indicatorul din bord de la incarcare? in ce zona se afla acul? cu consumatori si fara eventual arunca o privire si la legaturile la masa, contacte imperfecte pentru faza cu becurile. This post has been edited by gr_03_fix: 4 Jan 2009, 14:31 |
--------------------
dacia 1310 Li
dacia 130 Li
2002 ,CN,2002
|
|
roland |
![]()
Post
#1564
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pt. gr_03_fix: (off topic)
- in fraze se mai pune cate-o virgula - "ie" se scrie "e" - "vre-o" se scrie "vreo" - "lam" se scrie "l-am" Ar ajuta la intelegerea mesajului tau. |
--------------------
.
.
.
|
|
UNITED |
![]()
Post
#1565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 37 Joined: 1 June 08 From: CRAIOVA ![]() |
Oameni buni, am o nedumerire....am Dacia 1310 Li (fabricatie 2003) si de citeva zile incerc sa-mi dau seama ce problema am la masina, problema pe care vreau s-o supun atentiei dumneavoastra: pornesc motorul, turometrul imi arata 1200 si dupa citeva minute se stabilizeaza la 900. Pina aici e totul ok. Daca apas pedala de acceleratie acul de turometru se duce cam pina la 3000 dupa care scade catre 2000 fara sa slabesc pedala si fara a pleca de pe loc. Am mers citeva sute de metri pe bulevard si constat ca oricit as apasa pe pedala de acceleratie turometrul nu se duce mai mult de 2000 iar viteza nu e mai mare de 40 km/h, fie ca e in treapta a 2-a si vreau sa trec in a 3-a, fie ca e pe GPL si trec pe benzina.....parca ar merge in regim de avarie cu viteza asta. Eu nu cer din partea dvs. decit o sugestie: unde ar trebui sa insist sa caut si sa gasesc defectul ? Va multumesc.
|
--------------------
DACIA
1410 Li
2003
- DJ-62-MAT
|
|
roland |
![]()
Post
#1566
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
1. Verifica sa mearga cablul de acceleratie bine (sa miste potentiometrul pe toata cursa lui)
2. Catalizatorul e posibil sa fie infundat. |
--------------------
.
.
.
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1567
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut.
am si eu o intrebare legata de resetarea la calculator. de 2 ori in iarna asta am avut aceeasi problema la dacie: porneste motorul, se incalzeste, dar daca o turez mai mult de 1300 turatii moare. am incercat resetarea calculatorului scotand borna minus si atat. nu a avut nici un efect. totul s-a rezolvat cand am scos, pe langa borna minus, si fisa de la calc(aia cu pini, de care am inteles ca nu e bine sa te atingi ca sa nu ii rupi). am stat cu ele scoase 5 minute si apoi la relanti alte 5 minute si masina merge iarasi bine. intrebarea este: care e diferenta intre a scoate doar borna minus si intre a scoate si mufa de la calc? ce se intampla de fiecare data? mersi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#1568
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Vad ca nimeni nu a pomenit niciodata : nu e suficient sa scoti doar borna (pentru resetarea calculatorului),ci trebuie si un consumator prin care sa se descarce condensatorii,asa ca dupa sau inainte de scoaterea bornei trebiue aprinsa pozitia (sau orice altceva).Daca nu,dureaza f.mult pana se descarca condensatorii. Nu conteaza ce borna se scoate,dar in nici un caz mufa de la calculator!
This post has been edited by Crisescu: 5 Jan 2009, 11:17 |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1569
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(Crisescu @ 5 Jan 2009, 11:15) pai de ce? ce se poate intampla? intreb ca sa nu fac vreo traznaie, ca am scos deja de 2 ori mufa de la calc, dar am fost atent la pini sa nu se rupa. This post has been edited by B-84-DPD: 5 Jan 2009, 12:42 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#1570
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
sal
am pornit si eu masina acum 15 minute si cand sa mai incalzit un pic motoru o mai acceleram si scotea un fum in spate de numai vedeam nimic in oglinzi..am coborat am pus mana la toba si eram umed in palma si mirosea un pic benzina si mai mult un miros ciudat cu toate ca in spatele masini era asfaltu 1 m umed/afumat...suspectez bujiile mai poate fi de la altceva?? PS: masina sta pe loc de ceva timp o luna si un pic This post has been edited by B-58-PTM: 5 Jan 2009, 20:09 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1571
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
partea cu umezeala o patesc si eu, curge din teava de esapament asa ca apa
![]() am inteles ca e pur si simplu condens (teava rece, aerul cald); bujiile la mine au maxim 1000 km This post has been edited by B-84-DPD: 5 Jan 2009, 15:52 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Liviu_ |
![]()
Post
#1572
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 January 09 ![]() |
Salut, poate cineva sa ma auite va rog si pe mine , am o dacia berlina din 2004 si am probleme la pornirea pe benzina cand este motorul rece nu se alimenteaza cu benzina injectorul( am si gpl).Trebuie sa pun contactul de 5 ori si pe urma sa dau la automat si merge.Am observat aceasta problema mai cu seama dupa ce a dat frigul.
Am schimbat pompa, filtru de bemzina, am verificat sa vad daca nu am scurgeri si nimic, am fost si la sevice si nu au gasit nimic , rezervorul este plin mai bine de jumate. Problema cu pornirea o am dupa ce sta masina mai mult de 24 de ore.Odata pornit motorul merge bine chiar si dupa mai multe ore de stationare dar dupa o zi pe alta am probleme. Am observat ca atunci cand pun contactul se aprinde bordul iar dupa cam 2-3 secunde pompa de benzina se opreste cu toate ca becul de la injectie ma ramane inca aprins cam 3 secunde. Am scos furtunul de alimentare cu benzina de la intrarea in injector si intradevar benzina vine dupa ce pun cateva contacte fara sa dau la automat. Este prea mic timpul in care pompa baga benzina la pornire? pot sa ii pun o supapa de sens? nu am idee unde se duce benzina care ramana in instalatie atunci cand stationez mai mult timp.Unde ar trebui sa mai caut problema? Multumesc anticipat |
--------------------
dacia
dacia 1310 Li
2004
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#1573
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
QUOTE(B-84-DPD @ 5 Jan 2009, 13:41) pai de ce? ce se poate intampla? intreb ca sa nu fac vreo traznaie, ca am scos deja de 2 ori mufa de la calc, dar am fost atent la pini sa nu se rupa. Ionutz_TM ti-a explicat acum doua pagini: 1. nu se scoate niciodata mai intai borna de plus, din cauza ca apare riscul unui scurt la masa facut cu cheia sau surubeltina sau ce folositi pentru a scoate borna de pe baterie. 2. nu se scoate niciodata mufa de pe calculator, pentru ca se pot defecta iremediabil componentele de pe placa acestuia din cauza ca mufa calculatorului nu iese uniform din toti pini odata, si asta inseamna ca in momentul scoaterii o parte din cei cateva zeci de pini vor si scosi si alti vor fi inca cuplati la mufa. |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
gr_03_fix |
![]()
Post
#1574
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 December 08 ![]() |
Salut. Problema mea este:pornesc motorul si scoate un fum de nu mai vezi nimic in spate , doua bujii la 2si3 le gasesc afumate ,la viteza de 100-120 km la orafum nu mai scoate,daca la relanti apas brusc acceleratia motorul da sa moara, da mici rateuri si scoate fum negru. Sa afumat si peretele in garaj care este la distanta de 50 cm,toba este neagra fumul totusi este alb ca si cum ar fi condes doar ca miroase a benzina nearsa.Am scos fiecare fisa si motorul intrerupe ca si cum bujiile ar fi bune, am pus alt set de bujii si acelasi lucru la 2 si 3 le gasesc afumate. Totusi mi se pare scinteia cam mica la bujii, stiti cum pot imi da seama daca este buna scintea, la bujiile afumate daca scot fisa intrerupe motorul dar se schimba mai putin mersul motorului daca scot fisele la celelalte bujii din capetele motorului da sa se si opreasca motorul.Si care stiti cum se schimba fisele ca nu stiu cum se scoate din bobina sau trebui sa le cumpar cu tot cu bobina?
|
--------------------
dacia 1310 Li
dacia 130 Li
2002 ,CN,2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#1575
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
salut. s-ar putea sa ai bobina cu fise care nu se pot schimba decat odata cu aceasta. Pret estimativ 150-200 ron. Am schimbat si eu bobina de curand.
Dupa cum descrii tu problema, s-ar putea sa ai o problema cu sonda lambda, care dozeaza amestecul. Sfatul meu e sa mergi sa pui masina la un tester, unde va vedea exact de unde e problema ( asta dupa ce ai curatat tu cu spray de contacte mufele, si ai facut o resetare a calculatorului dupa cum au zis si colegii mai sus ). Probabil fiind temperatura mai mica sonda ii dozeaza benzina in cantitate prea mare, rezulta benzina nearsa si bujii afumate, motorul se ineaca, da sa moara etc etc. Sonda lambda e tot in jur de 150 ron. Multa bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
azraell |
![]()
Post
#1576
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
salut
stiu ca s-a mai discutat despre problema asta dar as mai vrea totusi niste sfaturi puse toate la un loc despre ce sa ii fac. Masina mea ( dacia 2003 ) fie ca are motorul rece, fie ca e cald are o problema care nu ma lasa sa ma bucur la maxim de ea: cand o accelerez brusc de la relanti, da sa moara dar isi revine. Acelasi lucru se intampla si daca o tin la 1500 rpm si o calc brusc. Mentionez ca am incercat urmatoarele: 1. resetat calculator injectie ( scos borna, lasata 10 min ) pornit si lasat la relanti 5 10 minute ( nici un efect ); 2. scos senzorul de turometru si curatat ( era fffff murdar ) nici un efect; 3. desfacut mufele de la injectie ( nu le-am dat cu solutie de contacte pt ca nu aveam si erau fff curate ) nici asta nu a avut nici un efect; 4. Schimbat Filtrul de benzina 5. Curatat bujii ( mecanicul a zis ca sunt ok bujiile; sunt niste BOSCH ) Ce as putea sa mai fac ? Sonda lamda... poate fi murdara sau eu mai stiu ce sa aiba si din cauza ei sa apara acest fenomen? This post has been edited by azraell: 10 Jan 2009, 18:15 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1577
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
E intarzierea specifica injectorului... nu ai nimic sricat... asa face ea pe injectie... nu e la fel de rapida in raspuns la accelerare ca cea pe carburatie...
|
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
mar10may |
![]()
Post
#1578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(azraell @ 10 Jan 2009, 18:13) salut stiu ca s-a mai discutat despre problema asta dar as mai vrea totusi niste sfaturi puse toate la un loc despre ce sa ii fac. Masina mea ( dacia 2003 ) fie ca are motorul rece, fie ca e cald are o problema care nu ma lasa sa ma bucur la maxim de ea: cand o accelerez brusc de la relanti, da sa moara dar isi revine. Acelasi lucru se intampla si daca o tin la 1500 rpm si o calc brusc. Mentionez ca am incercat urmatoarele: 1. resetat calculator injectie ( scos borna, lasata 10 min ) pornit si lasat la relanti 5 10 minute ( nici un efect ); 2. scos senzorul de turometru si curatat ( era fffff murdar ) nici un efect; 3. desfacut mufele de la injectie ( nu le-am dat cu solutie de contacte pt ca nu aveam si erau fff curate ) nici asta nu a avut nici un efect; 4. Schimbat Filtrul de benzina 5. Curatat bujii ( mecanicul a zis ca sunt ok bujiile; sunt niste BOSCH ) Ce as putea sa mai fac ? Sonda lamda... poate fi murdara sau eu mai stiu ce sa aiba si din cauza ei sa apara acest fenomen? schimba si filtrul de aer.o mica imbunatatire ar trebui sa apara 10 Jan 2009, 20:16: stie cineva la ce interval se schimbau bujiile la dacia pe injectie? ma refer la ce scria in cartea tehnica. This post has been edited by mar10may: 10 Jan 2009, 20:16 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
azraell |
![]()
Post
#1579
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
faptul ca apare acel "lag" ( intarziere ) este specifica injectiilor...
eu am zis aici ca masina DA SA MOARA... scade in turatie si apoi se accelereaza brusc... chestia cu filtrul de aer n-am incercat-o... urmeaza sa! multumesc! alte idei? This post has been edited by azraell: 10 Jan 2009, 20:22 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1580
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
aceeasi dacie, alta problema
![]() nu mai imi merge dezaburirea pe luneta. am schimbat recent butonul din bord, a mers cateva saptamani, iar apoi pur si simplu nu a mai vrut sa mearga. butonul de pornire e ok, iar in bord nu se mai aprinde becul ala. ma gandesc sa nu fie de la siguranta, dar nici asta nu stiu care e. daca stiti de la ce sa fie si care este siguranta respectiva va multumesc mult |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
buna ziua!
as avea si eu 2 intrebari despre componentele motorului dacie 1310 pe injectie: 1.placuta din spatele chiulasei unde vin pusi: senzorul temepratura motor pentru ceas , senzorul pentru bec , si senzorul temperatura motor -cel ce trimtie informatia la calcualtorul de injectie,cate gauri pentru senzori are?3 sau 4? 2.ce cod are sonda/senzorul temperatura motor-cel ce trimite informatia la ecu? multumesc! l.e:vad ca nu pot deschide acel mic manual despre injectie.. This post has been edited by albert_md2004: 14 Jan 2009, 14:29 |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
Ov |
![]()
Post
#1582
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
din amintirile mele, acel capac are 3 gauri: toate 3 sunt sonde de temperatura apa (subliniez apa pt ca mai e un senzor in corpul injectiei pt temperatura aerului): una pentru indicatorul din bord, a 2a pt becul din bord si a 3-a pentru calculator
linkul catre manual se pare ca nu mai e valid. L-am sters |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
fabyfaby |
![]()
Post
#1583
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 January 08 ![]() |
Dacie pe injectie. Cu motorul pornit scot pe rand fisele bujiilor, 3 sunt ok, turatia motorului scade normal. Una singura face figuri o scot iar motorul vibreaza rau(aproape sa moara) dar e stabil. Nu stiu exact ce numar are cilindrul(pistonul) cred ca 2 (primul de langa radiator ). e normal ? sau bujia e dusa
|
--------------------
Dacia
Berlina Ti 1,6
2000 Ti
- VS 02 WKP
|
|
mitnick1 |
![]() ![]()
Post
#1584
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 09 ![]() |
Subiect: Dacia 1310 Li berlina an 2000. Km: aprox 75000.
Problema: In 35.000 km exploatare (1,5 ani) nici una... Dimineata cand sa o pornesc, surpriza... nu porneste decat la a 4 cheie (in mod normal pornea la prima cheie, relativ repede - 2,3 rotatii indiferent de anotimp), vreo 30 sec se zguduie (dupa ce a pornit) dupa care merge sa zicem acceptabil fara alte probleme de pornire pe tot parcursul zilei. In ultimele 3-4 saptamani, cateodata cand accelerez, in loc sa se accelereze da sa se opreasca motorul (ceea ce s-a si intamplat de cateva ori); in rest fara alte probleme. Acuma sincer nu stiu daca o sa porneasca sau ba maine... dar as dori, daca cineva are vreo idee, sa-mi comunice si mie ce draci o apucat-o si cam la ce sa ma astept/ care ar fi solutia. Ms mult, astept mesaj cat mai repede, ca am nevoie crunta de ea ![]() PS: Nu se aprinde martorul de injectie la bord in timpul mersului (se comporta normal), pompa de benzina e relativ noua (1.5 ani - 35000 Km), bujiile au 500 km, filtru aer 3000 Km, filtru benzina: 5000 Km, nu a sarit nici un dop de la pompa de injectie ( nu am, caci am recuperator de gaze), nu am furtune deteriorate, benzina Petrom fara plumb 99+.... This post has been edited by mitnick1: 16 Jan 2009, 21:28 |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
|
|
fabyfaby |
![]()
Post
#1585
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 January 08 ![]() |
mitnick1 nu are nimic. Ce e cu tine
![]() Nu iti mai tine curentul bateria cand e frig. Eu am o varta blue dynamic de vreo 2,3 ani si isi cam da duhu iarna. Vara nu are nimic ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Ti 1,6
2000 Ti
- VS 02 WKP
|
|
mitnick1 |
![]()
Post
#1586
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 09 ![]() |
E adevarat ca bateria intra pe al doilea an, dar nu cred sa fie bateria vinovata din moment ce invarte energic. Asa ca, cel mai probabil, problema este in alta parte.
Iti multumesc pentru raspuns, dar mai astept sugestii. Dimineata a pornit la fel de greu (pornea mai bine innainte si la -25 grade decat acuma), plus simtomele de dat in nas la intersectii; am restartat ECU, curatat toate connexiunile cu sprei contact, dat o tura prin oras si parca nu mai da in nas... acuma sa vad maine dimineata cum porneste... This post has been edited by mitnick1: 17 Jan 2009, 10:51 |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
|
|
rokos |
![]()
Post
#1587
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
ai zis ca ai schimbat bujiile in urma cu 500km. ai pus acelasi model marca? ai verificat distanta la electrozi? scoate-le si vezi sa nu fie afumate eventual. bafta
![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
CRICOCI |
![]() ![]()
Post
#1588
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(Liviu_ @ 5 Jan 2009, 23:26) Salut, poate cineva sa ma auite va rog si pe mine , am o dacia berlina din 2004 si am probleme la pornirea pe benzina cand este motorul rece nu se alimenteaza cu benzina injectorul( am si gpl).Trebuie sa pun contactul de 5 ori si pe urma sa dau la automat si merge.Am observat aceasta problema mai cu seama dupa ce a dat frigul. Am schimbat pompa, filtru de bemzina, am verificat sa vad daca nu am scurgeri si nimic, am fost si la sevice si nu au gasit nimic , rezervorul este plin mai bine de jumate. Problema cu pornirea o am dupa ce sta masina mai mult de 24 de ore.Odata pornit motorul merge bine chiar si dupa mai multe ore de stationare dar dupa o zi pe alta am probleme. Am observat ca atunci cand pun contactul se aprinde bordul iar dupa cam 2-3 secunde pompa de benzina se opreste cu toate ca becul de la injectie ma ramane inca aprins cam 3 secunde. Am scos furtunul de alimentare cu benzina de la intrarea in injector si intradevar benzina vine dupa ce pun cateva contacte fara sa dau la automat. Este prea mic timpul in care pompa baga benzina la pornire? pot sa ii pun o supapa de sens? nu am idee unde se duce benzina care ramana in instalatie atunci cand stationez mai mult timp.Unde ar trebui sa mai caut problema? Multumesc anticipat Stai linistit k asa fac toate, ma refer la treaba cu pompa de benzina ca se opreste iar martorul ramane aprins inca 2-3 secunde, dar dupa cum spui ca trebuie sa pui contactul de 5 ori si pe urma pleaca ma duce cu gandu tot la pompa dar ai spus ca ai schimbat o,spui ca rezervorul este plin pe jumatate dar poate ai apa in benzina daca nu este din aprindere. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
mitnick1 |
![]()
Post
#1589
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 09 ![]() |
se pare ca dupa curatarea contactelor electrice functioneaza iarasi normal. Porneste la fel ca si innainte si parca este mai agila in trafic. Mersi mult de sfaturi
|
--------------------
Dacia
1310Li
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1590
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal, problema mea este urmatoarea: azi am observat k daca este motorul pornit si am faza scurta aprinsa nu mi merge claxonu!! daca o accelerez atunci merge si claxonu are cineva vreo idee ce ar putea avea alternatoru? ps. in relantiu acu de la alternator este pe rosu la minim dar numai daca este un consumator mai mare in functiune e normal?
This post has been edited by CRICOCI: 20 Jan 2009, 18:19 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:28 |