dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
roland |
![]()
Post
#1621
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#1622
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1623
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1624
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
Scuze de offtopic.
Se poate monta pe o dacie berlina incuietorile(usi si portbagaj) si contactul de la o solenza care au inchiderea pe chei dar sa si functioneze? ![]() |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1625
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
SAU exista vreun set care sa aiba incuietori(usi si portbagaj) si contact pentru berlina avand o singura cheie?
|
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#1626
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
decat daca o iei pe incercate si nimeresti un set unde sa se potriveasca cheia de la contact la celelalte usi. Din pacate modelul nou de cheie de contact (ala gen solenza, mai rotunjit) e mai gros si nu intra in usi.
Taica-miu avea la break o singura cheie, in sensul ca se potrivea cheia de la contact la toate usile/portbagaj/rezervor ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1627
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
mai bine montezi inchidere centralizata si alarma din comert, si decuplezi complet broscutele original, si astfel nu se poate intra in masina sau in portbagaj decat cu telecomanda .... sau cu ranga
![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1628
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
revin si eu cu cateva intrebari...
1. pe unde este un service cu tester in care sa pot sa am incredere 2. pana la urma, tachetii la cat se regleaza? 10 cu 15, 15 cu 20 sau 20 cu 25 (admisie/evacuare) 3. Bujiile bosch wr8bc+ merg pe motoarele noastre cu injectie? si reglajul bujiilor la 0.8 este corect? 4. ati auzit macar pe cineva care sa isi schimbe injectorul de pa dacie cu alceva (adica de pe alta masina)? stiu ca pe undeva pe la inceputul topicului s-a mai discutat despre asta, dar dupa ce am citit vreo 30 de pagini de posturi tot in ceata sunt... This post has been edited by Kaboom: 17 Feb 2009, 09:17 |
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
tester |
![]()
Post
#1629
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
2. tachetii se regleaza la 20 cu 25... au un zgomot mai ascutit un pic dar e reglajul optim pentru un consum bun si noxe minime (eu de ex am un consum de 7,5-max 8 in oras (Iasi) si 6,5 exterior la 90km/h iar noxele au iesit cand au facut itpul pe bune.)
3. da bujiile bosch wr8bc+ sunt exact ce trebuie... ele vin reglate la 0.8 exact cat trebuie ,eventual le mai testezi inainte de a fi montate ca sa fii sigur, ... merg perfect... masina mea numai din astea a vazut. 4. eu unul nu am auzit pe nimeni sa se planga de injector... fiind ca are diametrul (pe unde arunca benzina) mai mare decat injectoarele de la injectiile multipunct si se infunda mult mai greu... mai bine spui ce anume te deranjeaza la injector de vrei sa il schimbi |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1630
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
nu ca ma deranjeaza, ci vreau sa ajung sa scot din ea ceva mai multa putere... nu la modul sa ajung la 180 de cai cu ea, ci undeva pe la 80-85... cam pe acolo... asta tinand cont ca am 1.4/65cp... dar aici sunt ceva cam offtopic... avand in vedere ca s-ar putea sa mi se recomande modificare chiuloasei (nu sunt sigur ca asa se scrie
![]() |
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
tester |
![]()
Post
#1631
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
mai bine pui banii deoparte ... si cand vei vrea putere de adevaratele schimba masina... motorul actual cu cei 62 de cai e ok("performanta", rezistanta in timp, consum)... iar daca vrei sa scoti mai mult din el nu va duce mult timp ca te vei apuca de schimbat cam tot din motor.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1632
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
Ionutz_TM am si alarma si inchidere pe masina. portbagajul se deschide numai din telecomanda sau cum ai zis tu cu ranga
![]() Eu vroiam sa am o singura cheie la toata masina(usi,contact,portbagaj si rezervor). |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
gaboru4all |
![]()
Post
#1633
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
am o problema.poate ma ajuta si pe mine cineva.deci shock-ul electic sau cum s-o numi el nu se mai retrage de tot,adica sa imi lase motorul sa coborare la 800 de rpm si asa motorul meu sta tot timpul la 1200 rpm.m-am uitat mai atent si am observat k tot timpul sta mai iesit in afara decat de obicei si nu mai lasa chestia aia de la acceleratie sa revina la normal .de chestia din poze este vorba
Attached thumbnail(s) sock.JPG ( Size: 90.55k ) Number of downloads: 1316 sock2.JPG ( Size: 99.52k ) Number of downloads: 1452 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|
rokos |
![]()
Post
#1634
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
scoti mufa de la motorasul pas cu pas, cureti bine pe acolo cu spray de contacte, cureti si mufa de la potentiometru cu spray, dai o cheie si vezi daca revine.
Daca nu merge asa, cauti topicul curatere motoras pas cu pas si faci ce scrie acolo. Daca nici asa nu vrea, mai vorbim ![]() bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#1635
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
dupa ce faci curatarea conexiunilor precum a zis si rokos... eu zic sa faci o resetare.. gasesti cu vreo pagina doua inapoi cum se face... si abia apoi te bagi la curatat motoras pas cu pas... dar slabe sperante incat sa fie atat de murdar incat sa faca figuri de acest gen... ai schimbat de curand benzina?
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
gaboru4all |
![]()
Post
#1636
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
pai am facut si incercarea fara mufa...doar ca nu se mai tureaza singura pana la 2000 cand porneste.dar tot ramane la 1200 deoarece motorasul nu se mai retrage de tot, sa lase chestia aia de la aceeleratie libera,el tot apasa pe ea.defapt asa a ramas blocat .Mufa este perfect curata.Benzina nu am schimbat-o .Masina nu a mai fost folosita vreo 2 saptamani pentru ca am avut toba rupta.Am dus masina la cineva si ca sa ii sudeze toba si masina a trebuit rasturnata pe o parte ca sa poata lucra la ea,si atunci a trebuit sa ii scoata bateria cand a rasturnat-o.Eu nu am fost la fata locului sa fac cum si ce a facut, dar culmea e ca pana atunci nu imi mai facuse asa.Nu dau vina p om ca poate nu o fi din cauza lui dar dupa aceea am obsercat ca a inceput sa imi faca figuri....
This post has been edited by gaboru4all: 18 Feb 2009, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|
tester |
![]()
Post
#1637
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
fa o resetare la calculator sa vezi cum se comporta... poate a avut o eroare ceva si actioneaza in consecinta.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
rokos |
![]()
Post
#1638
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
cat timp a stat masina cu bateria scoasa? 1 ora-2? 1 zi? mai mult?
poti face o curatere temeinica pe la toate mufele in acest caz,si mai ales la senzorul de temperatura, senzorul de turatie, mufa potentiometru, mufa calculator, mufa sonda lambda s.a.m.d. termostatul il ai? ce temperatura ai la apa?(daca ai ac indicator, nu bec) ce ai schimbat la toba? ai inlocuit si catalizatorul sau s-a umblat la el sau la sonda lambda? de filtrul de aer nu e nevoie sa mai zic..sa fie la locul lui, nu mia vechi de 10.000km; bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
gaboru4all |
![]()
Post
#1639
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
masina nu a stat mai mult de o ora cu bateria scoasa..nu i-am ilocuit toba doar ca se rupsese tzeava si mi-a sudat-o la loc.n-are treaba cu apa l....macar cand sta masina oprita trebuia sa se retraga definitiv si sa lase acceleratia libera.pai si cand e apa la jumatate si stau cu ea la semafor tot turata sta
This post has been edited by gaboru4all: 18 Feb 2009, 23:00 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|
tester |
![]()
Post
#1640
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
daca tot bati moneda ca e blocat motorasu fa asa: pornesti masina o lasi sa se incalzeasca bine, dupa ce sa incalzit si o opresti...si incerci sa apesi apesi cu mana tija motorasului inauntru... adik sa nu mai atinga acceleratia... si o pornesti imediat... cum ea e pornita nu ar trebui sa insiste prea mult asupra actionarii motorasului ... daca tot insista inseamna ca ori are o eroare ori primeste de undeva de la un senzor o citire aiurea(pentru o temperatura prea joasa)
si apropo ai facut o resetare? cum tot iti zic de vreo doua posturi... cum se comporta? nu s-a schimbat nimic? LE: iarasi apropo ... ce "toba" a sudat mecanicu... ce portiune din traseul tobei?(inainte de catalizator, intermediara, finala)?? daca e dinainte de catalizator a scos sonda lamba inainte de operatiune? ce fel de sudura ia aplicat? sigur nu a sarit vreo scanteie ceva pe vreun fir? intreb ca nu se stie niciodata unde e buba... ![]() LE2: chiar nu se putea da jos toba... suda si pus inapoi? neaparat rasturnata masina?! iar daca omul avea un canal(sau rampa) nu cred ca era asa de dificil... mare smecherie sa sudezi o toba... iar daca nu o sudai ci doar o inlocuiai scapai cu o toba noua si fara dureri de cap... zic eu This post has been edited by tester: 19 Feb 2009, 06:54 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#1641
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La masinile cu computer nu se fac suduri electrice fara sa scoti computerul de pe masina.
|
--------------------
.
.
.
|
|
c m i |
![]()
Post
#1642
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 15 February 09 ![]() |
salut..
am si eu o dacia pick up din 2004 pe injectie......... dimineata cand ii rece motorul porneste si functioneaza perfect....problema vine dupa ce se incalzeste motorul. ... incepe sa nu mai lucreze rotund si se scutura foarte tare............ am duso la doi mecanici , unu so uitat numa la ea si o zis ca ii gata motorul. cea ce ii nu prea cred deoarece nu scoate gaze deloc....... am duso la al dilea asta se pune vine cu o cheie si desface conductele la injectoare .,... injectorul unu nu functioneaza prea bine iar al doile o zis ca defel pa cine sa cred? va rog sa ma ajutati va multumesc ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1643
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(c m i @ 20 Feb 2009, 19:12) salut.. am si eu o dacia pick up din 2004 pe injectie......... dimineata cand ii rece motorul porneste si functioneaza perfect....problema vine dupa ce se incalzeste motorul. ... incepe sa nu mai lucreze rotund si se scutura foarte tare............ am duso la doi mecanici , unu so uitat numa la ea si o zis ca ii gata motorul. cea ce ii nu prea cred deoarece nu scoate gaze deloc....... am duso la al dilea asta se pune vine cu o cheie si desface conductele la injectoare .,... injectorul unu nu functioneaza prea bine iar al doile o zis ca defel pa cine sa cred? va rog sa ma ajutati va multumesc ![]() Tacheti cum ii ai reglati? ca asa imi trermura si mie dupa ce am schimbat garnitura de chiloasa, si tot asa unu zicea ca este injectorul, iar eu ma prapadeam de ras ca in momentul ala mergeam pe gaz,si defapt erau prea stransi culbutorii si deaia tremura,in rest mergea bine doar in relantiu cand se incalzea facea figuri,incearca sa reglezi tacheti 20 cu 25. This post has been edited by CRICOCI: 21 Feb 2009, 12:49 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
gaboru4all |
![]()
Post
#1644
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
La mine s-a rezolvat problema.i-am schimbat motorasul pas-cu-pas si acum nu se mai tureaza asa.merge normal!
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|
Ov |
![]()
Post
#1645
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(c m i @ 20 Feb 2009, 19:12) am duso la al dilea asta se pune vine cu o cheie si desface conductele la injectoare .,... injectorul unu nu functioneaza prea bine iar al doile o zis ca defel pa cine sa cred? va rog sa ma ajutati nu te mai duce la mecanicul asta ca-si bate joc de tine. Dacia ta nu are decat un singur injector. si implicit o singura "conducta" care duce la injector. Ce a verificat el acolo sunt bujiile, si "conductele" sunt fisele. Daca ai fise care se pot schimba (sunt 2 modele de bobina, una la care se pot scoate fisele si alta la care nu) iti recomand sa schimbi fisele cu altele tot pt injectie, si in plus schimba neaparat si bujiile dar tot asa, sa fie model pt injectie (bosch wr8bc). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
c m i |
![]()
Post
#1646
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 15 February 09 ![]() |
cum sa aiba numa un injector? de la pompa de injectie se duc 4 conducte alea lea deschis
23 Feb 2009, 19:46: scz am uitat sa zis ca ii disel ![]() This post has been edited by c m i: 23 Feb 2009, 19:46 Attached thumbnail(s) motor_1.9d.jpg ( Size: 147.11k ) Number of downloads: 1292 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
15DOC |
![]() ![]()
Post
#1647
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 November 07 ![]() |
Salut,
am o problema ciudata si as vrea sa stiu daca ati mai intalnit-o si cum ati rezolvat-o ca pe mine ma dispera: Am o Dacie papuc injectie 1,6 din 2001, 56.000 km fara probleme pana acu ceva vreme: In momentul de fata o pornesc la rece, porneste fara probleme, o poti accelera fara probleme, daca o lasi la relanti trepideaza un pic si apoi isi mentine turatia, o poti accelera fara probleme, dupa ce se incalzeste merge la fel, o poti accelera , la relantii trepideaza un pic apoi isi mentine relantiul, problema mai grava e ca daca opresti motorul cald si o pornesti nu mai poti sa o accelerezi, o accelerezi si ea " da in nas" scuze de expresie si tot incerec si dupa vre-o 2-3 minute de minirateuri si dat in nas se accelereaza si apoi o poti accelera ![]() La rece nu face probleme |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 ESTATE si Dacia 1305 1,6i
- DJ 15 DOC
|
|
Ov |
![]()
Post
#1648
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(c m i @ 23 Feb 2009, 19:44) cum sa aiba numa un injector? de la pompa de injectie se duc 4 conducte alea lea deschis <span class='edit'>23 Feb 2009, 19:46:</span> scz am uitat sa zis ca ii disel ![]() bine ma ![]() uita-te pe forumul de solenza, ca acolo sunt mai multe discutii despre motorul asta (care-i identic cu ala de pe solenza D) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1649
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal,o mica problema,vad ca imi dispare antigelu din borcan pana cand mai ramane putin in borcan iar pe urma numai scade, m am uitat la motor pe traseul pe unde trece antigelul nu vad pe nicaieri nici o scursura, aveti idee de unde poate fii? mentionez ca garnitura de chiloasa este noua doar ce am schimbat o, poate fi pe undeva la caloriferul de caldura>? daca da are idee cineva cum pot ajunge la el?. Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nekro19 |
![]()
Post
#1650
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 August 07 ![]() |
Salutare, Am o problema cu martorul Injectie: Pun contactul, astept sa se stinga martorul, pornesc masina, si dupa cam 2 minute de mers se aprinde martorul. Recent am schimbat benzina cu Efix de la Romp. Sugestii?
Multumesc |
--------------------
Dacia
1410
2002 CLi
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:34 |