DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 54 55 56 57 58 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tester
post 25 Feb 2009, 12:35
Post #1651


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@nekro19: da mai multe detalii ... cum se manifesta masina ... conditiile in care apare problema... evenimente mai vechi ce au afectat masina... altfel scriem aici toate prostiile posibile pe lumea asta.

@CRICOCI: verifica colierele si frutunele de pe traseul de racire... vezi zona pompei de apa cum e treaba... urmareste zonele "umede"... caloriferul de caldura nu ai cum sa il vezi prea simplu dar daca dai jos torpedoul poti arunca o privire asupra furtunelor tur si retur in ce stare sunt... dar daca nu gasesti ud pe covorasul interior din dreptul pasagerului atunci nu caloriferul e problema...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nekro19
post 25 Feb 2009, 14:07
Post #1652


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 August 07




Masina merge bine, desi la relanti nu are un mers rotund. Nu sunt diferente in zgomotul motorului intre momentul cand martorul este aprins sau stins.
La relanti pot observa ca acul turometrului oscileaza (are pulsuri) insa doar vizual. Motorul nu se ambaleaza, ramane la aceeasi turatiie

Weekendul trecut i-am curatat filtrul de aer cu aer comprimat, insa problema era mai veche.

Nu stiu ce detalii sa mai furnizez.
Salutari


--------------------
Dacia 1410 2002 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Feb 2009, 14:24
Post #1653


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




unul la mana ... un filtru de aer e ieftin rau... nu se curata... il schimbi direct...
doi la mana... ia si verifica toate mufele... eventual curatale cu un spray de contacte...
trei la mana... bujiile cum sunt? de cati km le ai? verifica si fisele (verificarea se face cu motoru pornit si cu ajutorul unui patent cu maner de plastic se scoate cate o fisa de la motor si se observa modificarea turatiei motorului... daca ea se modifica atunci bujia si fisa la care ai umblat functioneaza... daca nu se modifica turatia atunci ai o problema acolo)
patru la mana... cu temperatura la apa cum e treaba?
cinci la mana... da cu cateva pagini mai in urma si citeste cum se reseteaza calculatoru... ii faci o resetare cum trebuie si vezi daca se mai aprinde martoru.
pentru inceput fa astea in ordinea zisa... si mai vedem dupa ce mai facem;)



--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 25 Feb 2009, 15:56
Post #1654


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Incep prin a-mi cere scuze, dar nu am parcurs toate cele 55 de pagini pana aici.
Problema mea: Am observat ca "incarca putin", cu suparatoarea consecinta ca pornirea, mai ales acuma, la frig, a devenit o loterie. Am verificat alternatorul - ok - si am identificat problema pe cablul dintre borna minus a bateriei si masa: intre surub si cablul de cupru aveam 0,2-0,3 volti doar in regim de incarcare (naiba stie cat cadea acolo la curentul de pornire!)
Am scos cablul, am taiat langa papuc si am lipit un alt papuc, cu cositor (e un clenci si in operatia asta, se curata la luciu metalic fiecare firisor, se unge cu pasta de lipit pentru instalatii pe teava de cupru si se incalzeste cu lampa de butan, cu care se incalzeste si papucul....)
Dupa operatie, am montat inapoi cablul, cu rezultate interesante: demarorul invarteste mai vioi, parca si farurile lumineaza mai alb...
Beleaua: motorul ramane foarte turat; daca inainte se tura oarecum normal (1100 - 1000 la minus 5, scazand la 800-900 cu indicatorul de temperatura la jumatate), acum sare la 1700-1800 la frig, dar nu scade sub 1100-1200 chiar dupa un parcurs destul de lung; in plus imi facea ieri de parca ii dadeam sprituri din pedala, desi era complet libera acceleratia (asteptam la stop). Mecanismul de deschidere a clapetei la relanti a fost verificat de curand, e curat si functional; nu am umblat la nici un conector pe instalatie si cunosc problema acestor conectoare, asa ca nu am spalat NICIODATA motorul cu turbojet (chiar am asemenea utilaj!). Am mai efectuat si alta data resetare de ECU, voit sau implicit, si nu mi-a facut niciodata asemenea figuri (odata trebuie sa inceapa, nu?). Nu i-am pus benzina, nu am intervenit nicaieri inafara de acel cablu.
Aveti vreo sugestie, in afara de spray contact pe conectori? (oricum, asta voi incerca si eu)
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Feb 2009, 20:30
Post #1655


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




bun... i-ai facut incarcarea... dar acuma cat incarca? ca nu ai zis...
calculatorul ia in seama si incarcarea pentru stabilirea relantiului... si ma gandesc acuma sa nu iti incarce prea mult sa iti faca alta belea...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_84_NSL
post 26 Feb 2009, 20:16
Post #1656


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 July 07




Calculatorul 1.4 difera de cel 1.6 si daca da unde scrie?


--------------------
Dacia Berlina 1973 si 2003 - B 18 FGW & B 84 NSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 26 Feb 2009, 21:48
Post #1657


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Da, difera. E logic, fiind motoare diferite.
Pt Nekro: Mai e de luat in considerare si infundarea partiala a catalizatorului. Ce parcurs are masina? Cat merge in oras si cat la drum intins? Cam cat iti consuma?

Nu am masurat incarcarea, dar manifestarile nu se prea leaga de o crestere semnificativa de tensiune (de altfel nu era vorba decat de sub 0,5 volti pentru incarcare, semnificativa era caderea la actionarea demarorului - se vedeau urme de incingere a firelor in zona de strangere a papucului original) Variatia tensiunii e compensata de calculator prin corectarea timpilor de deschidere a injectorului; mai cocosata e cu pompa de benzina: scaderea tensiunii e de natura sa scada turatia si presiunea de refulare...Oricum, variatia nu iese din domeniul suportat de sistemul de injectie.
Simptomul care a ramas e turarea la 2000rpm la pornire, cu scaderea pe la 1400 imediat dupa aceea ("normal", la temperatura asta pornea pe la 1100-1200, fara ambalarea initiala).
Chiar dupa ce termometrul ajunge un zona centrala, relanti-ul ramane peste 1000rpm (1100-1200). Repet, deschiderea "socului" functioneaza, se simte la pedala cum deschide la punerea contactului. Azi am observat ca temperatura a urcat aproape de zona hasurata; coroborand simptomele, parca ar "vedea" motor rece; am verificat mufa de la termistorul din chiulasa, dar nu e oxidata. Maine caut tabelul cu valorile termistorului. Ala e NTC, dar cresterea rezistentei poate proveni si din cresterea rezistentei de contact.
Revin dupa masurari.

This post has been edited by gti98: 26 Feb 2009, 21:54


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nekro19
post 28 Feb 2009, 08:13
Post #1658


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 August 07




Nu se mai aprinde martorul injectie.
Cred ca a fost din cauza benzinei: Inainte sa patesc asta am alimentat de la o baraca de urgenta.. ce-i drept scria undeva intr-un colt ascuns Rompetrol. Invatare de minte se numeste. Multumesc oricum, o sa trec printr-o verificare a masinii acum in weekend. Salutari! Weekend placut.


--------------------
Dacia 1410 2002 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denys 85
post 1 Mar 2009, 10:56
Post #1659


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 February 09
From: campulung muscel




problema cu martorul de injectie este de la termostat,ori nu ai,dar dak ai nu mai lucreaza bine
am si eu o problema dak poate sa ma ajute cineva;turometrul meu,fara sa imi dau seama de ce,aluat-o razna,imi arata relantiul la 3000 ture,iar in sarcina scade pana pe la vreo 2000-2200 depinde de turatie.s-a stricat turometrul sau e din alta parte?


--------------------
dacia berlina 2000 - bv-10-gve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denys 85
post 2 Mar 2009, 18:48
Post #1660


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 February 09
From: campulung muscel




djasu82 ce e ala vumetru si de unde pot lua asa ceva,si nu prea inreleg schema aia


--------------------
dacia berlina 2000 - bv-10-gve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitnick1
post 3 Mar 2009, 15:20
Post #1661


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 January 09




Salut,

Am si eu o problema, acum 2 saptamani am avut un accident (mi-a intrat cineva in spate) dupa accident (vreo 300 km) mi s-a aprins martorul de injectie (de functionat functiona normal motorul). Azi am scos-o din service (remodelare spate) si am observat ca la parcare mi s-a aprins iar martorul. Daca opresc motorul si il repornesc dupa cateva minute nu se mai aprinde. Azi am facut 50 km prin Cluj ca sa gasesc un service la care sa fac un test CLIP (timp in care nu s-a aprins martorul, in conditiile in care dimineata dupa 3 minute de mers s-a aprins) si nu am gasit nici unul. Daca stie careva un service la care sa se faca test CLIP pt dacia 1310Li as ramane dator. De mers merge normal, doar ca mi se aprinde ocazional martorul. Am sunat la vreo 15 service-uri si am mers la vreo 20, nici unul nu are echip. necesare pt a face teste pe dacie clasica Li. La Dacia service mi-au spus ca "pe actuala conducere a Dacia nu o mai intereseaza suportul tehnic pt Dacia 1310Li"... Am intrebat totusi noi cum ne rezolvam problemele.... ca nici in programul rabla nu putem sa o bagam ( e din 2001 masina) si am primit un ranjet ironic in schimb....


--------------------
Dacia 1310Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 3 Mar 2009, 17:01
Post #1662


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




ma dispera:|:|

scz de calitatea sunetului,nu se aude asa de rau dar asa s-a inregistrat pe telefon.face asa deoarece variaza turatia,socul accelereaza singur
alte simptome:
-aproape ca moare motorul cand sa plec de la semafor
- in a 3-a la 40km/h face asa niste zmucituri(un fel de rateuri)
-cam la 4000rpm zici k mi se taie benzina
si la ralanti face ca in filmare

Precizez ca nu face asa de la inceput,dupa ce merg cu vrea vreo 15 min incepe sa faca figuri

This post has been edited by gaboru4all: 3 Mar 2009, 17:02


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Mar 2009, 17:40
Post #1663


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




iti trage aer fals... si in momentul in care motoru s-a incalzit ... calculatoru resimte mai bine ca pierde vacuum pe undeva si compenseaza...
verifica furtumul care vine de la motor la servo frana...aproape de servo ai un T verifica-l si pe el... si imediat langa T vezi si capsula unisens.

LE: vezi poza din topicul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1718904 poate te ajuta.

This post has been edited by tester: 3 Mar 2009, 17:46


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 3 Mar 2009, 18:29
Post #1664


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




am verificat.nu are nici o problema la furtun,nici la T.nici la capsula aia:(sad.gifsad.gifsad.gifsad.gifsad.gif

3 Mar 2009, 23:37:
sau poate benzina nu iti trage cat trebuie :-?:-?

This post has been edited by gaboru4all: 3 Mar 2009, 23:37


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 5 Mar 2009, 00:07
Post #1665


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




chiar nimeni nu ma poate ajuta:(((((((((((((((((


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 5 Mar 2009, 08:38
Post #1666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(gaboru4all @ 3 Mar 2009, 17:01)
alte simptome:
-aproape ca moare motorul cand sa plec de la semafor
-  in a 3-a la 40km/h  face asa niste zmucituri(un fel de rateuri)
-cam la 4000rpm zici k mi se taie benzina
si la ralanti face ca in filmare

Precizez ca nu face asa de la inceput,dupa ce merg cu vrea vreo 15 min incepe sa faca figuri
*


verifica pe rand toate contactele electrice de la sonda lambda, motoras ralanti, potentiometru acceleratie, senzor temp, senzor turatie, mufa intrare bobina de inductie, fise bujii-bobina etc., curate-le cu un spray contacte.
reseteaza calculatorul prin metoda descrisa de userul TESTER.
schimba filtrul de benzina, filtrul de aer.
verifica presiunea la pompa de benzina.
verifica bujiile, sa fie la 0.8mm
verifica termostatul, eventual schimba-l.
fa schimb cu cineva de un motoras ralanti pt o proba.

cam asta as face eu pt inceput daca as fi in locul tau.
eu suspectez bobina de inductie/fisele, filtrul benzina, sau motorasul ralanti.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 5 Mar 2009, 14:53
Post #1667


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




Pai chestia cu filtrul de benzina am facut-o prima data,pana si revervorul l-am golit definitiv,apoi am incercat si cu pompa unui prieten.am schimbat sfiltrul de benzina si filtrul de aer.
Am controlat bujiile,prima si a 3-a erau afumate rau iar celelalte 2 erau curate.termostatul e pus in decembrie
Unde este situata bobina de inductie?poate ma ajutati si cu o poza eventual....multumesc


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cucu84
post 5 Mar 2009, 16:19
Post #1668


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 07




indiferent ce model de bobina de inductie ai, ea se afla prinsa pe capacul din spatele chiulasei. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 2003 /CLi - SJ-03-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitnick1
post 5 Mar 2009, 16:48
Post #1669


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 January 09




Asa... si pt mine nimeni nici o solutie? Inca nu a murit, dar din ce am citit pe forum cand se aprinde becul exista si posibilitatea sa moara sad.gif


--------------------
Dacia 1310Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 5 Mar 2009, 20:13
Post #1670


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




m-am riscat sa plec cu ea asta seara pana in oras.Moama ce am mai tras de ea:(sad.gif la inoarcere mi s-a aprins si martorul de la injectie din bord si a stat tot drumul apins:|:|
In fine,cred ca e grava problema ,trebuie sa o duc neaaparat la un service:|:|


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 5 Mar 2009, 22:51
Post #1671


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Mai bine o duci pe un tester. Eu asa am facut cand brekul meu statea mai turat la relanti si am rezolvat super elegant !


--------------------
Dacia break CLi 01 - BC-24-AMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 6 Mar 2009, 06:42
Post #1672


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




O fi mai mult de 1 mil sa o bage pe tester icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Mar 2009, 08:09
Post #1673


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




deobicei costa in jur de 50 ron... MAX 60.
iar de banii astia trebuie sa iti verifice erorile si sa iti curete toate mufele.
altceva nu prea are ce sa iti faca... dar daca retii valorile pe care le citeste clipu poti vedea dupa cam unde ar fi problema.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 7 Mar 2009, 14:24
Post #1674


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Eu am dat 60 Ron, a curatat mufele si a facut cateva reglaje pentru relanti. In rest a spus ca este in regula. Masina mea are 133 de mii de km si a fost prima data cand am puso pe un tester.

7 Mar 2009, 14:25:
Apropo chiar daca este offtopic, pe sectiunea 1300 se pune de o intalnire pe 9 mai, cred ca ar fi interesant sa se stranga si injectatii biggrin.gif !

This post has been edited by nanu_mihai_andrei: 7 Mar 2009, 14:25


--------------------
Dacia break CLi 01 - BC-24-AMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 7 Mar 2009, 16:24
Post #1675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




gaboru4all exact acelasi simtom l-am avut si eu la VW Bora 1.6, numai ca la mine turatia varia intre 600 - 1000 rpm, si cateodata se si oprea motorul (la relanti), dar in sarcina mergea foarte bine. Am dus-o la service, si mi-au reparat-o. Cum mi-au explicat cei de la service defectul : pe undeva exista o clapeta, care la relanti sta f. f. putin deschisa; pe acea clapeta (defapt pe locul ei de inchidere) se asezasera multe impuritati, si cand calculatorul o tinea, sa zicem, la 5% deschisa, datorita acelor impuritati, era practic inchisa (adica acele impuritati ocupau locul dintre clapeta si gura de etansare, creand etansare), asa ca motorul dadea sa "moara", scadea sub 800 rpm, calculatorul sesiza, o accelera putin sa nu moara, dupa care iar o lasa la relanti, iar dadea sa moara, iar o accelera ... si tot asa.

Mi-au curatat acea clapeta, si masina merge perfect ! smile.gif


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 8 Mar 2009, 10:04
Post #1676


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




Multumesc ciorapel .o duc maine la service dacia biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kaboom
post 8 Mar 2009, 10:12
Post #1677


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 December 08




gaboru4all: sa imi spui si mie unde intentionezi sa te duci... ca si "zambilika" mea tot cam asa face... si eu suspectez ca e sonda lambda...


--------------------
Dacia 1310 Li 2001 Hyundai Accent 2008 Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D - B-27-NXF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 8 Mar 2009, 21:55
Post #1678


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




Pai intentionez sa o duc la reprezentanta acolo la Auto Marcu's Group ,in Pantelimon.maine dimineata o duc si revin cu detalii daca reusesc sa o fac

9 Mar 2009, 18:12:
Gata s-a rezolvat problema.90 Ron m-a costat toata treaba.N-am stat cu ea la service ...prietenul care a stat cu ea in service mi-a supus ca a reglat calculatoru si mi-a curatat contactele \:d/

This post has been edited by gaboru4all: 9 Mar 2009, 18:12


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 9 Mar 2009, 20:51
Post #1679


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




hai sa iti zic una tare... nu ti-a reglat nimeni nici un calculator...
calculatorul de injectie implementat pe berlina nu suporta nici un fel de interventie "umana" in cadrul programului sau... e autoadaptativ... adica isi schimba "comportamentul" in functie de informatiile preluate de la senzori.

ei defapt ti-au facut un test clip... au curatat conectori... si eventual au sters erorile memorate(dar nu prea cred sa fi fost ceva... ca s-ar fi aprins becu de la injectie)... si au resetat calculatorul... toata tarosenia asta nu trebuia sa coste mai mult de 60 ron...

chestie pe care o puteai face si tu in fata blocului in 15 minute si stateai cu banu in buzunar. hai sa zic ca mai dadeai ceva bani pe spray de contacte... care e cam vital cand vine vorba de dacie... ii mai cureti din cand in cand conexiunile electrice mai importante ca sa nu iti faca trasnai cand nu trebuie.

na de data asta ai facut asa... dar data viitoare incearca tu mai intai sa rezolvi problema mai atent... ca daca faceai cum am tot zis cu ceva posturi in urma resetare de calculator(problema care apare des e ca toti se grabesc cand reseteaza calculatoru... e super sensibila treaba ... resetarea are loc la fix 5 minute de la ultima variatie pe care o "simte" calculatoru... chiar si variatia curentului este "simtita"... daca ati lasa masina in pace si uitati complet de ea fix 5 minute ea s-ar "vindeca" singurica) ... si curatai mufele tare bine era


LE: ia vezi un pic documentatia asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...ype=post&id=909 e pentru nova gti dar e acelasi sistem ca si pe berlina cu foarte putine modificari.

This post has been edited by tester: 9 Mar 2009, 20:56


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 9 Mar 2009, 22:50
Post #1680


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




Eu te cred Tester da nu m-am bagat pentru ca mi-a fost frica sa nu o stric mai rau.oricum astia la reprezentante iau scump rau.asta e,data viitoare daca se mai intampla poate o s-o rezolv singur:)smile.gif oricum multumesc mult!!!!!

9 Mar 2009, 22:52:
aaaaaaa si sa iti spun si eu una tare....m-am plimbat cu ea destul de mult azi si la un momentdat ce crezi ca vad mad.gif martorul de la injectie s-a aprins in timpul mersului mad.gif deci oricum nu cred ca mi-au rezolvat problema in totalitate aia sad.gif(

This post has been edited by gaboru4all: 9 Mar 2009, 22:52


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 54 55 56 57 58 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:50
Forum Renault