DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 84 85 86 87 88 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

CGDBZ
post 20 Nov 2009, 13:28
Post #2551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Luminile spate de ceata merg numai cu faza scurta iar daca ai schimbat blocul de lumini trebuia sa te uiti la cel nou , sa aive tot atatea fire in mufa ca cel vechi caci sunt unele (mai ieftine) care nu au un fir in mufa , exact cel pentru lumini spate ceata. Releul se afla sub bord in partea stanga .

This post has been edited by CGDBZ: 20 Nov 2009, 13:30


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 20 Nov 2009, 13:34
Post #2552


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




da,intradevar este din ala ieftin, daca lipseste firul mai pot face ceva? a si apropus, farurile au releu? ca eu unu nu le am vazut.

This post has been edited by CRICOCI: 20 Nov 2009, 13:38


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Nov 2009, 13:44
Post #2553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca nu are firul nu ai ce-i face , doar sa te duci sa-l schimbi (daca ti-l schimba ) si mai dai diferenta . La ITP trebuie sa-ti mearga ca de nu te respinge.Nu stiu daca are releu pentru faruri.Demonteaza totusi blocul de lumini vechi si vezi ce este stricat in el , se gaseste kit de reparatie , poate reusesti sa-l repari.

This post has been edited by CGDBZ: 20 Nov 2009, 13:45


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexxxino
post 20 Nov 2009, 17:34
Post #2554


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 October 09




Astazi m-am uitat la ce a zis panter1, am pus mana in spate la toba si gazele mi se par ca sunt in regula , adica se simt cam la jumatate de metru si chiar mai mult, apoi am incercat sa invart de motor si in unele locuri se invarte destul de usor si in altele mai greu, cred ca dupa cum e compresia . Am mai incercat sa invart la surubul de la gaz (ala de pe furtun) intai am facut un semn pe el la pozitia care era si am invartit in amblele sensuri dar nicio diferenta sad.gif .

Aaa am uitat sa spun gazele de la esapament sunt foarte intrerupte adica, nu au cat de cat o continuitate, nu stiu daca e corect sa mearga asa.

This post has been edited by Alexxxino: 20 Nov 2009, 17:40


--------------------
Dacia 1310 Li + GPL 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prince persia
post 20 Nov 2009, 18:43
Post #2555


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 8 November 09




salut am o dacia 2003 si am probleme cu injectia

20 Nov 2009, 19:45:
cind o calc incepe sa tremure din viteza a3 in a 4 va rog ajutati

This post has been edited by prince persia: 20 Nov 2009, 18:45


--------------------
dacia berlina 1 dacia 2003 dacia berlina - sj02saj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentinho
post 20 Nov 2009, 22:55
Post #2556


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 April 09




Imi cer mii de scuze, daca cumva s-a mai postat in topic problema mea , am gasit ceva asemanator insa nu prea avea aceleasi simptome. Stiti cumva de ce turometrul meu o cam ia " de nebun" de pe la 3000 rpm, iar in acest timp imi moare motorul ? Ma refer ca undeva la 2700 de rpm acul incepe si sare la 4000 , 5000. sad.gif .Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Nov 2009, 12:49
Post #2557


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




.Demonteaza totusi blocul de lumini vechi si vezi ce este stricat in el , se gaseste kit de reparatie , poate reusesti sa-l repari,,,

L am demontantat, si nu am vazut nimic stricat doar ca in momentul cand l am desfacut a cazut un arculet si o piesa mica care veneau pe brat, acum eu vreau sa cumpar chit dar nu stiu cum se monteaza ca inauntru totul este nituit. Asta care l am cumparat este o porcarie, mam bucurat ca lam luat cu 25 ron si e praf, cand apas in jos sa dau flash uri se aprinde faza scurta smile.gif.

This post has been edited by CRICOCI: 21 Nov 2009, 17:34


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 22 Nov 2009, 18:32
Post #2558


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Am si eu o problema la masina mea, in sensul ca da in nas nasol cand accelerez brusc, in orice regim de temperatura. Consumul de asemenea e mare, bujiile imi sunt afumate, una dintre ele era uda. Relantiul in schimb e perfect, nu are oscilatii, coboara la 800 dupa ce se incalzeste. Chestia e ca la mine nu tremura deloc la o anumita turatie, doar da inapoi cand accelerez iar apoi urca in turatie, desi nu trage cum ar trebui. Ce am observat e ca daca ii dau o resetare o perioada merge mult mai bine, un mic lag la accelerare mai are dar oricum e diferenta mare, trage mult mai bine. Binele dureaza de obicei doar cativa km, revine apoi problema. Ma gandeam si eu la ceva gen filtre, culbutori, catalizator dar nu-mi explic cum se rezolva problema dupa o resetare. Tot ceva senzor trebuie sa fie, va rog sa-mi dati o sugestie. Azi am schimbat filtru de benzina, nici o schimbare. Debit la retur este, a umplut un flacon de juma de littru in cateva secunde. Similar se comporta si in relanti, daca apas brusc acceleratia aproape moare motorul, se gatuieste foarte mult. Parca e pe carburatie si am avansul dereglat. Am scos fisele de la bujii pe rand, lucreaza toate, se aude arcul electric. Am emotii cand e vorba de mecanici ca ma lasa astia cu portmoneul gol, sper sa pot gasi problema cu ajutorul vostru, mersi anticipat

This post has been edited by fullhouse: 22 Nov 2009, 18:36


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi31
post 24 Nov 2009, 16:12
Post #2559


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 June 09




Am si eu o problema la o dacie pe injectie fabricatie 2000!
Acum ca e mai frig dimineata parca nu primeste destula benzina la pornire si la a 4-a cheie sunt nevoit sa apes pedala de acceleratie cea ce nu ar trebui in mod normal.Va rog sa dati cu parerea ca pe mine ma depaseste.Pana acum 2 zile motorul la pornire avea o turatie de 1600rot acum abia daca ajunge la 600 cat e rece:(


--------------------
Dacia Dacia 2000 Li - CV 04 MKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 24 Nov 2009, 18:00
Post #2560


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Tibi31 tu esti sigur ca e de la benzina?
Practic tie nu-ti mai tine ralantiul. Ia verifica sa nu cumva sa iti fi iesit vre-o mufa sau sa nu mai faca contact cum trebuie si sa fie oxidate.
Poate nu mai functioneaza motorasul de ralanti, si din cauza asta clapeta de la acceleratie nefiind actionata de motoras ralantiul sta la 600rpm si e nevoie sa apesi acceleratia. Senzorul de temperatura poate fi problema, verifica-l si pe el.
fullhouse mai intai verifica toate mufele sa fie curate su sa faca contact bine, apoi senzorul de turatie de pe cutie (cred blush.gif )
Mai multe va pot spune tester sau variabil_dinamics


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentinho
post 24 Nov 2009, 19:23
Post #2561


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 April 09




Nu are nimeni idee de ce cand am 3000 de rpm acul turometrului se duce peste 5000, fara ca motorul sa se turenze ??? Am curatat senzorul de turatie de pilitura, insa degeaba.Credeti ca trebuie schimbat ?


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 24 Nov 2009, 19:52
Post #2562


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(Tibi31 @ 24 Nov 2009, 16:12)
Am si eu o problema la o dacie pe injectie fabricatie 2000!
Acum ca e mai frig dimineata parca nu primeste destula benzina la pornire si la a 4-a cheie sunt nevoit sa apes pedala de acceleratie cea ce nu ar trebui in mod normal.Va rog sa dati cu parerea ca pe mine ma depaseste.Pana acum 2 zile motorul la pornire avea o turatie de 1600rot acum abia daca ajunge la 600 cat e rece:(
*



s-ar putea sa nu iti mai lucreze motorasul de relanti si din cauza aceasta treb sa o accelerezi. Verifica motorasul. Cam aceeasi chestie am patito si eu pana ieri dar la mine s-a dovedit a fii bobina de inductie si am schimbat-o si acum merge perfect.
Bafta


--------------------
Dacia 1310Li 2000 - AG-30-BIM
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulliann
post 29 Nov 2009, 11:36
Post #2563


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 20 January 09




O problema: uneori din senin mi se aprinde senzorul de injectie in bord, fara ca masina sa prezinte vreun simptom. Aveti idee care ar fi motivul?


--------------------
Renault Megane IV 1.6 dCi 130cp 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 29 Nov 2009, 16:03
Post #2564


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Mi sa intamplat si mie dupa ce am montat gpl ul o perioada dupa care si a revenit singur.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 29 Nov 2009, 22:50
Post #2565


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Salut, cat este diametrul la discul de ambreiaj la dacia 1310 injecte ? 180 sau 200 mm ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 30 Nov 2009, 10:37
Post #2566


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




diametrul la discul de ambreiaj este de 200mm


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 30 Nov 2009, 11:26
Post #2567


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Tibi31 @ 24 Nov 2009, 17:12)
Am si eu o problema la o dacie pe injectie fabricatie 2000!
Acum ca e mai frig dimineata parca nu primeste destula benzina la pornire si la a 4-a cheie sunt nevoit sa apes pedala de acceleratie cea ce nu ar trebui in mod normal.Va rog sa dati cu parerea ca pe mine ma depaseste.Pana acum 2 zile motorul la pornire avea o turatie de 1600rot acum abia daca ajunge la 600 cat e rece:(
*


Nu cred ca este de la motoras pentru ca problema apare la rece, cind pornesti masina.
Scoate furtunul de tur, da cineva la cheie (se pune numai contactul), vezi daca vine benzina cu presiune. Daca e presiune, atunci ai probleme la injector (ceva infundat). Daca nu vine cu presiune, atunci filtrul de benzina este umflat, sita de la pompa de benzina e rupta si pompa s-a infundat/ars, pompa de benzina dusa.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary_bossu
post 30 Nov 2009, 22:57
Post #2568


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 November 09




Salut sunt nou pe forum.
Am si eu o problema la masina mea dacia injectie 1310 din 2003.
Cand plec cu ea dupa loc intrerupe rau de tot in sarcina se opreste motorul.
Ce sa aiba va rog frumos sa ma ajutati si pe mine?


--------------------
Dacia 1310 Injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi31
post 1 Dec 2009, 16:30
Post #2569


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 June 09




Multumesc tuturor celor care au dat cu parerea si recunosc ca la pompa de benzina nu m-am gandit insa motorasul de relanti functioneaza norma dupa ce reusesc sa-l pornesc si sta frumos la 800 rot dupa ce se mai incalzeste un pic!Verific treaba cu pompa:)


--------------------
Dacia Dacia 2000 Li - CV 04 MKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_PRS
post 3 Dec 2009, 12:36
Post #2570


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 March 07
From: Galati




Salutare!

Am si eu 2 nelamuriri:

1. Cu scuzele de rigoare pt ridcolul intrebarii: Cum Doamne iarta-ma se scot fisele din capul bujiilor ca am incercat in n metode si nu am reusit spre rusinea mea ?? mentionez ca sunt fise bosch de alea cu cot in varf..

2. Pe instalatia electtrica a proiectoarelor de ceata am avut o siguranta prinsa intr-un suport. Datorita faptului ca siguranta nu statea bine in el trebuia sa ii pun o saiba dar cand am desfacut suportu am pierdut-o .. am pus eu alta siguranta dar se pare ca nu prea am talent la treburile electrice caci siguranta s-a topit .. intrebarea mea e urmatoarea: .. de cat trebuie sa fie siguranta de pe intalatia proiectoarelor pentru ca eu am pus una de 25 si s-a topit ??

Multumesc anticipat!



--------------------
Dacia 1310 2000 - GL 52 LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin4u
post 3 Dec 2009, 17:18
Post #2571


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 23 August 04




Help! Am facut revizia la dacia 1310 injectie si in loc de bujii RC42S mi-au pus C42S, despre care stiu ca sunt fara rezistor fata de primele. Ii rog pe cei cu experienta sa-mi spuna daca poate fi afectata functionarea motorolului cu altfel de bujii decat cele recomandate de producator (C42S in loc de RC42S)?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 3 Dec 2009, 19:43
Post #2572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




da, pot aparea erori la calculatorul de injectie cu bujii neconforme.
de ce nu le-ai schimbat pe loc? mergi si cumpara un set de bujii bosch sau eyquem compatibile.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Dec 2009, 11:57
Post #2573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Dacioara mea mi-a facut ceva figuri aseara ,a pornit bine dar cand sa plec dupa loc , deabia pleca , am crezut ca e frana de mana trasa dar nu era , acceleram si deabia mergea , dar nici nu se tura , urga greu de tot in ture , parca nu se alimenta .Am mers cateva sute de metri pana sa incalzit putin motorul si am dat pe gaz , pe gaz mergea perfect .Am facut vreo 5 km pana la destinatie iar cand am plecat mergea perfect si pe benzina . Eu banui ca de la benzina (apa sau gunoaie) caci am alimentat de la un privat din cartier de la care ma feream mereu sa alimentez caci am dubii in privinta calitatii benzinei .Acum cred ca am sa bag ceva benzina de 98 .Imi recomandati vre-un aditiv pentru benzina , ceva sa curete , ceva ce ati folosit si care va multumit ca rezultat dar si ca pret .

This post has been edited by CGDBZ: 5 Dec 2009, 12:00


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 5 Dec 2009, 12:38
Post #2574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




mai bine cumperi un filtru nou de benzina si scapi de benzina aia din rezervor.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Dec 2009, 12:44
Post #2575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Acum merge foarte bine .Filtrul e putin folosit deoarece merg pe gaz si cred ca la 10.000 km fac maxim 1000km pe benzina .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 5 Dec 2009, 16:55
Post #2576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




Si eu tot pe gaz merg. Benzina doar dimineata pana se incalzeste motorul.
Eu schimb filtrul de benzina la 50.000 km fiindca am inteles ca se depreciaza in timp oricum si pot aparea nu stiu ce depuneri.

numai bine!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xanndu
post 5 Dec 2009, 23:12
Post #2577


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 November 09




salut!sunt nou pe acest forum,care este nemaipomenit(am citit toate posturile)
am si eu o rugaminte,daca puteti sa imi trimiteti si mie manualul dacia 1310 li
pe adresa xanndu@yahoo.com. multumesc anticipat


--------------------
DACIA dacia 1310li 2002 berlina - b30bfk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 6 Dec 2009, 18:50
Post #2578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(CGDBZ @ 5 Dec 2009, 12:44)
Acum merge foarte bine .Filtrul e putin folosit deoarece merg pe gaz si cred ca la 10.000 km fac maxim 1000km pe benzina .
*




QUOTE(rokos @ 5 Dec 2009, 16:55)
Si eu tot pe gaz merg. Benzina doar dimineata pana se incalzeste motorul.
Eu schimb filtrul de benzina la 50.000 km fiindca am inteles ca se depreciaza in timp oricum si pot aparea nu stiu ce depuneri.

numai bine!
*


in afara de nr de km parcursi mai conteaza si rugina din rezervor care duce la imbacsirea prematura a filtrului


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 7 Dec 2009, 12:49
Post #2579


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
Am si eu 2 nelamuriri:

1. Cu scuzele de rigoare pt ridcolul intrebarii: Cum Doamne iarta-ma se scot fisele din capul bujiilor ca am incercat in n metode si nu am reusit spre rusinea mea ?? mentionez ca sunt fise bosch de alea cu cot in varf..

2. Pe instalatia electtrica a proiectoarelor de ceata am avut o siguranta prinsa intr-un suport. Datorita faptului ca siguranta nu statea bine in el trebuia sa ii pun o saiba dar cand am desfacut suportu am pierdut-o .. am pus eu alta siguranta dar se pare ca nu prea am talent la treburile electrice caci siguranta s-a topit .. intrebarea mea e urmatoarea: .. de cat trebuie sa fie siguranta de pe intalatia proiectoarelor pentru ca eu am pus una de 25 si s-a topit ??



1 Ca sa scoti fisele din capul bujiilor tragi de ele, e cam ciudat ca nu reusesti sa le scoti, verifica sa nu ai mansonul de cauciuc protector lipit de bujii.
2 Daca siguranta se arde sunt mai multe posibilitati. Ai scurt pe instalatie, siguranta nu face contact bine, se incinge si se arde, sau e siguranta prea mica (in cazul tau nu).
Daca ai siguranta pe circuit si nu in tabloul de sigurante inseamna ca ai si un suport de sigurante. Ia mergi tu frumusel si cumpara un alt suport de siguranta si 3 sigurante, de 20, 25 si 30. Inlocuiesti suportul de siguranta cu cel nou si pui siguranta de 20A ar trb sa mearga. Daca esti din Bucuresti te ajut eu.

7 Dec 2009, 12:51:
Acum am vazut ca esti din Galati.
Treaba e oricum simpla. vezi sa izolezi bine firele cand schimbi suportul de siguranta. Si incearca sa nu mai faci improvizatii cu saibe etc.

This post has been edited by bozzo: 7 Dec 2009, 12:51


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 8 Dec 2009, 13:11
Post #2580


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Cu placere.
Daca va mai pot ajuta cu ceva, spuneti.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 84 85 86 87 88 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 05:29
Forum Renault