DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 118 119 120 121 122 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 2 Sep 2010, 20:00
Post #3571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




http://www.bestautovest.ro/corp-clapeta-ac...8600.html,merge si pe berlina ca din cate se vede ar merge,voi ce ziceti?

This post has been edited by Ov: 3 Sep 2010, 15:03


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexxxino
post 3 Sep 2010, 17:33
Post #3572


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 October 09




Salutare, vin si eu cu o problema : consumul,(16-18 % in oras si 10-12 % afara) nu stiu ce sa-i mai fac am incercat tot ce mi-a trecut prin cap si tot asa a ramas. Se vede si la toba de esapamant, mai ales cand e motorul rece scoate fum negru si miroase foarte tare a benzina, iar pe masura ce se incalzeste parca isi mai revine dar fara vreo schimbare la consum.
Mentionez ca am gaz pe ea dar merge la fel pe amandoua si ca motorul este cam uzat (120.000 km) dar nu cred ca ar trebui sa consume atat de mult, am vazut Dacii mult mai terminate ca a mea si nu consumau la fel.

Si inca ceva, cand scot mufa de la Sonda Lambda trebuie sa se aprinda martorul de la injectie..? ca la mine nu face nicio schimbare si nici nu se aprinde becul de la injectie.


--------------------
Dacia 1310 Li + GPL 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 4 Sep 2010, 10:30
Post #3573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




am si eu o intrebare, ce rol are furtunasu ala subtire care vine din furtunu gros din capacu de la motor,intra undeva jos pe un stut la baza corpului clapeta,in caz ca il anulez se intampla ceva?


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Sep 2010, 15:30
Post #3574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ala e furtun de gaze,si dc sa il anulezi? te incurca ?lasal acolo ca are rolul de a trage gazele din corpul clapeta si de la motor


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Sep 2010, 16:12
Post #3575


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Alexxxino @ 3 Sep 2010, 17:33)
Salutare, vin si eu cu o problema : consumul,(16-18 % in oras si 10-12 % afara)  nu stiu ce sa-i mai fac am incercat tot ce mi-a trecut prin cap si tot asa a ramas. Se vede si la toba de esapamant, mai ales cand e motorul rece scoate fum negru si miroase foarte tare a benzina, iar pe masura ce se incalzeste parca isi mai revine dar fara vreo schimbare la consum.
Mentionez ca am gaz pe ea dar merge la fel pe amandoua si ca motorul este cam uzat (120.000 km) dar nu cred ca ar trebui sa consume atat de mult, am vazut Dacii mult mai terminate ca a mea si nu consumau la fel.

Si inca ceva, cand scot mufa de la Sonda Lambda trebuie sa se aprinda martorul de la injectie..? ca la mine nu face nicio schimbare si nici nu se aprinde becul de la injectie.
*


Daca scoti mufa de la sonda lambda nu se aprinde martorul de injectie,dar mergand fara mufa ECU isi incarca o valoare default prestabilita,aprox 0,45 V cu care masina va merge dar va consuma putin mai mult decat in regim normal de functionare.Desigur nu e recomandat sa mergi cu mufa scoasa,asa vei distruge catalizatorul dar iti vei da seama daca e defecta.Verificarea ei sigura presupune monitorizarea cu osciloscopul.Deasemenea s-ar putea sa fie defecta si rezistenta de inclazire a sondei,defect care ar face sonda nefunctionala.Cu un multimetru se poate verifica.
Daca si pe gaz iti consuma mult atunci ori poate fi reglata prost instalatia ori trebuiesc schimbate bujiile.Incearca initial doar sa schimbi bujiile si revino cu impresii.
Spor.

This post has been edited by Paulorossi: 4 Sep 2010, 16:13


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 4 Sep 2010, 16:36
Post #3576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(ghitza @ 4 Sep 2010, 15:30)
ala e furtun de gaze,si dc sa il anulezi? te incurca ?lasal acolo ca are rolul de a trage gazele din corpul clapeta si de la motor
*


ideea e ca mi-am luat un epurator de ulei de oltcit si se pune pe furtunu ala si ma gandeam sa anulez furtunasu mic si sa trag din epuratoru ala alt furtun spre baza corpului clapeta dar nu stiu ce rol are stutu ala din corp. pe mine ma intereseaza daca stutu ala are rolu de a colecta mizeria din furtun gen spuma aia alba.
epuratoru are o intrare din capacu de ulei,o iesire spre capacu de la injectie si alta iesire care trimite mizeria aia undeva (la oltcit o baga inapoi in baia de ulei).


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 6 Sep 2010, 18:29
Post #3577


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salut

Cateodata o ia razna acul de la turometru!Incepe sa urce pana la 5000- 6000 si coboara pana la 3000-4000, si tot oscileaza el acolo! Turatia motorului este normala, doar acul se duce aiurea!Ce poate sa fie?Un scurt, o masa pusa aiurea sau senzorul de turatie? Apropo, unde este acesta din urma? Poate pune cineva o poza?
Merci


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Sep 2010, 18:35
Post #3578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa am si eu probleme cu turometrul si este ceva din instalatie caci am schimbat 2 tablouri de bord si tot asa,mi imi oscileaza si la aprinderea consumatorilor si nush nici acum ce ar avea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 7 Sep 2010, 08:50
Post #3579


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




Buna.

Si mie mi s-a intamplat sa o ia razna ...
De parca toate sunt conectate si o iau razna odata.
Dar la mine mai stiu ca nu am termostat iar vara pe caldura nu a fost problema, oricum apa se incalzea pana aproape de jumatate. Acum cum e destul de frig se incalzeste foarte putin peste linia de minim si se aprinde becul de injectie. Daca o opresc se stinge din nou. O sa ii pun minunea de termostat azi dupa ce iau unul normal - am unul in bord pe care scrie 131 si nu stiu de cine ii facut - si sa deschida la 131 parca e cam mult.

Daca ajungeti la un vinovat legat de turometru - la mine am observat ca faca asa doar dupa ce s-a aprin becul de injectie dar asta este doar la mine si poate este alta problema asociata, va rog puneti raspunsul aici.

Numai bine.

This post has been edited by doiuxxl: 7 Sep 2010, 08:50


--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2010, 10:14
Post #3580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




rog si eu sa zica careva de unde e problema la mine nu depinde de termostat ci pur si simplu o ia razna si cand aprind farurile sau sting sare si nu sta cum trebuie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 7 Sep 2010, 10:18
Post #3581


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




eu mai patesc asa cand claxonez! urca turometru pana la 5000-6000 si coboarapoi la turatia normala a motorului!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2010, 10:28
Post #3582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da dc oare fac asa ,nu e nimeni care stie ca este clar ca nu e din ceas (cel putin la mine)este din instalatie sigur dar de unde


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 7 Sep 2010, 10:40
Post #3583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




La daciile pe injectie este altfel turometrul ca la celelalte dacii , nu stiu ce difera la el dar daca la-ti montat voi sar putea ca si asta sa fie o cauza .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2010, 10:49
Post #3584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am inteles asta ,si deasta am schimbat vre-o 3 tablori cu alti amici cu injectate si toate mergeau la fel la mine,adica oscilau asa aiurea deasta ziceam ca e din instalatie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 7 Sep 2010, 10:54
Post #3585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Poate trebuie pus pe undeva un releu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2010, 15:14
Post #3586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate si asa cum zici nush mai asteptam si alte pareri


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Sep 2010, 19:03
Post #3587


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




ghitza,recomand sa-ti examinezi minutios incarcarea,in special alternatorul.Asigura-te ca ai toate diodele ok si mai ales ca condensatorul e bun.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2010, 21:33
Post #3588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Paulorosii:mss mult de sfat o sa il verific dar pana atunci MARE MIRARE fratilor cu turometrul ,nu mai oscileaza ,nu ma intrebati unde am umblat caci doar am schimbat toba mediana si spre uirmirea mea acuma seara nu mai oscila ,si am schimbat un papuc la pumpa de benzina cel ce merge la - ei yupy.gif Acuma sa vad cat merge


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 8 Sep 2010, 13:28
Post #3589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Si eu am treaba asta cu oscilatul turometrului, e interesant ca apare sporadic, la fel cum poate nu se manifesta saptamani la rand. La o verificare a incarcarii am depistat ca imi incarca maxim 13,8 ; 13,9 . Oare e prea putin?


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Sep 2010, 13:46
Post #3590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sa nu scada sub 13,8,9,caci atunci nu e bn,cel putin asa stiu eu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 9 Sep 2010, 13:58
Post #3591


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Chestiune!
In partea dinspre filtrul de aer, sub tot asamblul clapeta-injector, spre exterior sunt 3 supape! In cea din mijlon intra un furtun(T) care duce la aerisirea injector acolo sus, si la motor! In cea din dreapta - spre capota este un furtun cu un surub in capat, iar cel din stanga are un furtun cu un fel de supapa inauntru(cum e la camera la bicicleta)!
Din ce am citit eu pe aci, cele 2, de pe lateral ar trebui astupate complet?
Imi cam da in nas, si ma gandeam sa nu fie de aci problema!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Sep 2010, 14:40
Post #3592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da asa e cele din extreme trebuie astupate doar cel din mijloc are pe el furtunul de gaze care merge la capacul corpului clapeta si ramificat la capacul de la tacheti,Si mie imi dadea in nas si era de la acel furtun de gaze tragea aer fals era crapat,am schimbat (9 lei ) si nu mai am treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 9 Sep 2010, 14:56
Post #3593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Mie faza cu oscilatul acului de la turometru mi se intampla cand se slabeste cureaua de la alternator (am montat unul de ford mondeo). Trebuie sa mai lucrez la intinzator. Cand cureaua este intinsa nu mai oscileaza de nici un fel.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz.stalone
post 9 Sep 2010, 19:22
Post #3594


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 August 10
From: titu dambovita




bujiile sunt noi(originale pt injectie)

9 Sep 2010, 19:27:
Image008.jpg ( Size: 254.53k ) Number of downloads: 647
Image008.jpg ( Size: 254.53k ) Number of downloads: 647


This post has been edited by yonutz.stalone: 9 Sep 2010, 19:27


--------------------
dacia berlina 2002 - db 06 lzl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Sep 2010, 22:21
Post #3595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@variable_dynamics - apelez din nou la cunostiintele tale daca imi permiti deoarece am nevoie de niste sfaturi

inca se mai aprinde martorul injectie cand turatia depaseste 2000 RPM cand sunt in rampa in treapta a 3-a sau daca e inclinatia mai mare si sunt in treapta a 2-a undeva dupa 2500 RPM, mi-am dat seama de aceste lucruri fiinca motorul parca se ineaca (da putin in nas) apoi la ~20 de secunde se aprinde martorul in bord

o alta ciudatenie e faptul ca la pornirea la rece actuatorul de relanti nu-si face treaba, relantiul fiind undeva la 600 RPM, el intra in functiune daca accelerez, dar sa accelerez astfel incat turatia sa treaca de aproximativ 1000 RPM

mentionez ca acest comportament a aparut dupa ce mi-am montat finala noua fiindca era lipsa, ocazie in care am observat ca teava de legatura a intermediarei cu catalizatorul are o fisura in locul in care a fost sudat suportul de prindere, iar la demontare am batut nu prea tare cu ciocan de fier si la montare cu ciocan de cauciuc dar mai tare, de aceea sunt nedumerit daca e compromisa etansietatea dintre catalizator si galerie in locul de imbinare, cu ochiul liber nu se vede

dar inca odata cred ca e ceva in neregula la sistemul de injectie, poate trebuie facut reglajul clapetei, deoarece la pornirea la rece nu se comporta normal actuatorul de relanti

multumesc pentru atentia acordata

This post has been edited by danciusergiu84: 9 Sep 2010, 22:26


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Sep 2010, 08:38
Post #3596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate nu maifunctioneaza acuatorul de relanti.Curatal in prima faza si vezi pe urma daca tot asa face,tobele nu au treaba cu injectia doara daca ai fisura innainte de Lambda ce e dupa ea nu crd ca are vre-o influwnta aspara injectiei sau sa se aprinde martorul in bord.Daca zici ca la turatie mai mare si in rampa da in nas eu zica sa verifici dibitul bagat de pompa si regulatorul de presune sa nu fie arcul moale sau rupta membrana


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 10 Sep 2010, 14:02
Post #3597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




excl.gif Post lung!
@danciusergiu84:Din descrierea ta(trebuie sa apesi pedala ca actuatorul de ralanti sa isi faca treaba) reiese urmatoarea posibilitate de defect, si anume:
- Daca distanta intre varfului tijei actuatorului si piesa de actionare a clapetei a fost MODIFICATA de cineva, atunci distanta, LA RECE, nu este corespunzatoare si contactul de ralanti din actuatorul de ralanti nu este actionat(adica la pornirea la rece, inainte de prima apasare a pedalei, UCE Injectie NU STIE ca motorul se afla la ralanti la rece(~1000 ture).
Solutia este sa refaci reglajul. Pentru a reface acest reglaj, citeste AICI (postul #12 - reglajul distantei de contact)
Ai mai putea verifica si starea(uzura) angrenajului primar din interiorul actuatorului de ralanti desi descrierea ta cam elimina aceasta varianta.
QUOTE(danciusergiu84)
inca se mai aprinde martorul injectie cand turatia depaseste 2000 RPM cand sunt in rampa in treapta a 3-a sau daca e inclinatia mai mare si sunt in treapta a 2-a undeva dupa 2500 RPM, mi-am dat seama de aceste lucruri fiinca motorul parca se ineaca (da putin in nas) apoi la ~20 de secunde se aprinde martorul in bord

N-ai zis pana acum nimic de mersul in rampa!
Posibilitati de defect ar fi urmatoarele:
1. Pompa de combustibil "obosita"(nu mai asigura debitul necesar). Explicatie: In rampa, regimul de sarcina al motorului e unul putin aparte(se apropie de sarcina totala, adica unghiul de deschidere al clapetei este mare, deci debit mare de combustibil ce intra in cilindri).
In conditiile astea, ECU modifica timpul de injectie in asa fel incat sa satisfaca cerinta ta de putere, dar monitorizeaza si semnalul senzorului de oxigen, astfel incat imbogatirea pe care o realizeaza sa nu afecteze alti anumiti parametri(exista niste praguri maxime de timp de injectie, praguri setate in functie de turatie, temperatura motorului, temperatura aerului la admisie, coeficientul de exces de aer, etc)
In cazul(tau, probabil) in care ECU comanda T.inj. marit(deci mai mult combustibil in admisie) iar raspunsul senzorului de oxigen denota ca amestecul este MAI SARAC decat ar trebui(adica motorul NU a ars un amestec asa de bogat cum ar trebui), ECU presupune o defectiune ori a traductorului de sarcina(potentiometrul clapetei) ori a senzorului de oxigen. MArtorul se aprinde la un anume interval dupa datul in nas deoarece ECU mediaza valorile de coef. de exces de aer(adica masoara semnalul o data la x ms iar la un anumit moment face media si ii cam da "cu virgula" tongue.gif )
Amestecul este mai sarac decat trebuie deoarece injectorul nu scuipa cata benzina ar trebui sa scuipe in timpul de injectie stabilit, din cauza debitului/presiunii scazute in circuitul de alimentare(tur carburant).
Din cauza asta SE APRINDE MARTORUL.
Cauza pentru care iti da in nas cred ca ti-e clara: Motorul nu primeste destula benzina(adica amestecul este SI prea sarac SI in cantitate prea mica) pentru a functiona in regimul respectiv de sarcina.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 10 Sep 2010, 14:52
Post #3598


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov





Buna ziua. Sunt mai nou pe aici.
Am o dacie din 2001 pe injectie. La bord sunt aprox 60000 de Km, masina stand in garaj cam 5 ani la o persoana, eu o am de 3 ani.
Pana acuma am bagat ulei de motor 15w40, dar am citit in cartea de reparatii si intretinere ca fabrica recomanda 20w40, dar astea la cele pe carburator.
Ce ulei sa pun? ca m-am tot uitat pe diverse siteuri si forumuri cum ca ba 10w40 ba 5w40 ba 20w40... care e frate cel mai bun? wacko.gif In cutie de viteze am Texaco, si in motor am Elf 15w40 nu mai stiu de care exact.
O alta intrebare, de ce cateodata cand conduc dear foarte rar ( 5 ori de cand o am) parca cineva imi opreste 2 pistoane si se infraneaza asa brusc, ce poate sa fie?
Cam astea sunt nelamuririle mele, ca in rest mi-am pus geamuri electrice pe ea, silicon in chedere si multe altele.
Sper sa primesc o informatie corecta si bun. Si.. ajut si eu cu ce info pot.. cunosc multe.
Va multumesc biggrin.gif

This post has been edited by Mircea27D: 10 Sep 2010, 15:03


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Sep 2010, 22:25
Post #3599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@variable_dynamics - imi cer scuze pentru postarea de informatii incomplete si revin cu complectari

m-am referit la urcarea in rampa deoarece motorul e in sarcina mai mare ca de obicei dar nu e regula, daca conduc mai grabit "sportiv" la fel se intampla doar ca nu mai simt totdeuna ca da in nas fiinca mai schimb treptele de viteza, si acum imi aduc aminte ca atunci cand au inceput sa faca fite, adica dupa montarea finalei, am turat-o la liber mai tare ~ 4000 RPM si tot se aprindea martorul

reglajul actuatorului l-am facut dupa manual, masurand tensiunile U1 si Uv, probleme nu au fost de atunci (~ 10 000 km), motorul nu si-a schimbat comportamentul

pompa de banzina originala am schimbat-o fiind bleaga (nu prea mai avea vlaga motorul si nici pe retur nu mai dadea nimic ), am pus una de audi a4 din 95, care am alimentat-o printr-un montaj gen "sursa reglabila de tensiune", si reglat tensiunea pe pompa atat cat sa scoata cat de cat ceva pe retur la intrarea lui in rezervor (astfel aveam porniri usoare pe caldura cand apareau goluri de vapori pe instalatia de tur), totodata rezulta ca este asigurata presiunea de ~1 bar necesara injectorului pentru a doza corect amestecul,

deci daca n-am avut problemele de acum nici cu pompa veche ~ 50 000 km si nici dupa ce am montat-o pe cea "noua" ~3000 km (chiar daca am mers la inceput fara montajul pentru reglatul tensiunii si din cate stiu eu asta baga sigur 3 bari alimentata la 12v, eu zic ca nu presiunea sau debitul benzinei e de de vina chiar daca prea mare sau prea mica

nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar atunci cand mi-am montat finala am mutat montajul pentru reglarea tensiunii pompei din spatele farului stanga langa bidonul spalatorului de parbriz ca sa nu se observe la ITP si ma gandesc ca cele 4 tranzistoare 2n3055 sa nu faca vre-un camp electro-magnetic care sa bruieze ECU fiind in proximitate, dar totusi sunt despartite de tabla aceea care separa compartimentul motor de cel al stergatoarelor si de carcasa metalica ECU

oricum reglajul clapetei il refac deoarece am umblat la el fara succes, verific si reglez daca e cazul presiunea data de pompa si mut montajul inapoi langa far, schimb bujiile fiindca au 20k si va mai tin la curent

dupa parerea mea cele 2 probleme desi diferite au o cauza comuna si incerc sa o gasesc pe aceea

scuze pentru lungimea postului

This post has been edited by danciusergiu84: 10 Sep 2010, 22:28


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 11 Sep 2010, 04:46
Post #3600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(danciusergiu84 @ 10 Sep 2010, 22:25)
pompa de banzina originala am schimbat-o fiind bleaga (nu prea mai avea vlaga motorul si nici pe retur nu mai dadea nimic ), am pus una de audi a4 din 95, care am alimentat-o printr-un montaj gen "sursa reglabila de tensiune",
[...]
din cate stiu eu asta baga sigur 3 bari alimentata la 12v
*


Nu ai nevoie de sursa aceea reglabila pentru alimentarea pompei de combustibil!
Si pompa originala de combustibil produce o presiune mai mare cand este in stare buna(in jur de 5-6 bar). Scoate montajul cu 2N355 din circuit si alimenteaza pompa de combustibil asa cum trebuie.
QUOTE(danciusergiu84 @ 10 Sep 2010, 22:25)
nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar atunci cand mi-am montat finala am mutat montajul pentru reglarea tensiunii pompei din spatele farului stanga langa bidonul spalatorului de parbriz ca sa nu se observe la ITP si ma gandesc ca cele 4 tranzistoare 2n3055 sa nu faca vre-un camp electro-magnetic care sa bruieze ECU fiind in proximitate, dar totusi sunt despartite de tabla aceea care separa compartimentul motor de cel al stergatoarelor si de carcasa metalica  ECU
*


smile.gif Mi-ai smuls un zambet laaaarg cu faza asta, trebuie sa recunosc!
2N355-urile nu produc nici un camp electromagnetic! Totodata, nu uita ca ECU injectie este montat intr-o carcasa metalica legata la MASA ELECTRICA a masinii(deci este suficient de ecranat)!
In consecinta, pot sa te asigur ca NU e vorba de nici o infulenta electromagnetica.
Montajul ala regulator de tensiune este inutil si sfatul meu este sa il scoti din circuit. Repet, presiunea/debitul pompei pe cre ai montat-o tu este NORMALA. Regulatorul de presiune isi va face treaba fara probleme(daca nu a fost decalibrat de cineva).
Spor la reparatii!

This post has been edited by variable_dynamics: 11 Sep 2010, 04:47


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 118 119 120 121 122 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 22:23
Forum Renault