dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#4171
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
vespukci |
![]()
Post
#4172
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 8 Jan 2011, 00:19) CGDBZ: multumesc mult, nu am gasit linkul asta,acum stiu cum sa fac sa tina fata,dar nu zice nimic de pret:D, zi-mi te rog aproximativ ca nu stau prea bine cu banii in perioada asta... ![]() SAlut In toamna am schimbat eu repartitorul, am gasit la bursa, am dat 30 lei pe el! Daca nu ai rugina multa(in sensul ca suruburile nu sunt ruginite, tre sa umbli cu grija cu ele ca imediat se rotunjesc), se schimba usor!Eu am schimbat si pompa de frana atunci, am aerisit tot si m-a ajuns 40 lei manopera cu totul! Dupa schimbare, neaparat se face aerisire!! Bafta! This post has been edited by vespukci: 8 Jan 2011, 09:23 |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ok, ms mult, tie cat iti consuma prin oras??
This post has been edited by adriano94: 8 Jan 2011, 11:28 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
vespukci |
![]()
Post
#4174
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Sincer nu stiu, cert este ca in afara imi ia cam 8-9 ... in oras cred ca ajung si la 10-11, poate si mai mult, mai ales acu iarna
![]() |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
pff, deci asa consuma ele...mie imi ia cam 7l in afara si in oras undeva la 11L, nu putem sa le facem nimic sa nu mai pape atat??
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poti sa mergi ca nu faci nimic,ele consuma cat timp e rece motoru si socu electric le tine turate ,ar mnai putea fi ceva problemne la sonda lambda dar nu cred,o varianta sa nu mai plangi e sa iti montezi GPL
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
GPL-ul e aproape 3 lei, mai dau 13 mil pe el, se mai duce nu stiu ce pe la masina din cauza lui....mai bine circul mai putin dar sigur!! Am avut o dacie pe GPL si prima data cand l-am montat mergea super bine, dar dupa 2 ani a trebuit sa segmentez motorul si rezultate tot nu aveam abea lua 100
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si crezi ca l-ai segmentat din cauza la GPL?eu fac naveta la servici cu ea de 2 ani apropoe zilnic si nu are nici pe dracu,iar cu bani dati pe instalatie nu e o problema ca ii scoti rapid daca umbli cu masina,si iti garantez ca ajung si la 140 pe GPL,decat sa umblu pe benzina numai duminica sau dupa paine mai bine pe GPL
This post has been edited by ghitza: 8 Jan 2011, 14:10 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
140 nici in visele cele mai placute....cu cat urca panta 35km/h??peste putin timp o sa vezi ca am dreptate;)
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
TRK |
![]()
Post
#4180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
155km/h pe gpl A2. Daca esti curios luam legatura
![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4181
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ai vreun filmulet???trimitel pe virgil_nedea@yahoo.com, cum de prinde atat?? a mea nu cred ca ia,cel mai mult i-am dat 140, mai aveam pedala da era unu cu un megane in fata:P
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
TRK |
![]()
Post
#4182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
am unul cu 140. experienta cu 155 s-a intamplat o singura data. daca esti curios de asta da un semn
![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
da-mi id tau sa baga-l pe asta virgil_nedea
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#4184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 6 Jan 2011, 14:50) CRISESCU:mai tu ce masina ai de are aer conditionat ,sa nu te puna ala cu coada sa umbli cu fir cu tenziune pe el la ECU.DACA vrei sa maresti cu valoarea care ai zis tu atunci ai un SURUBEL cu cap pentru imbus de 3 cred asa ceva oricum.El se afla pe partea cu semiluna de la clapeta de aceleratie acolo unde e prin cablu de acceleratie,Ai sa vezi ca clapeta se sprijina pe el sus ,sau te uiti de pe dreapta masini sub gatu de lebada in dreapta catre radiator si ai sa il vezi acolo ,e o pozitie mai nasoala dar merge cu imbusu sa reglezi,pornesti masina si umble la el cat vrei tu Pt.ghitza : Nu,n-are aer conditionat;ECU are un pin pt.aer conditionat.Multumesc,o sa mai caut imbusul de care zici... |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ce pin pentru aer conditionat zici tu acolo ca eu nu am auzit pana acuma asa ceva,de unde ai dedus tu asta ?ai vre-o schema a ECU-lui de berlina/nova injectie monopunct care are asa ceva ?lamurestema/ne
9 Jan 2011, 13:53: uite in poza este incercuit cu verde This post has been edited by ghitza: 9 Jan 2011, 12:53 Attached image(s) ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ar fi ceva sa ne punem aer pe DACIE
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Au fost Dacii (papuc in 5 locuri) cu AC din fabrica , parca 1.6 injectie .
|
--------------------
-
-
-
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
AC-u de la supernova nu merge montat pe dacie?asa ca idee:D
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
vladb15zpr |
![]()
Post
#4189
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 December 10 ![]() |
probleme....a 2-a intra foarte greu si caraie de o gaseste dracii, in rest toate vitezele intra parfum numai a 2-a face figuri...sa fie sincroanele?
|
--------------------
dacia
1310 li
2004
- b193vld
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
verifica patina si daca e buna cred ca e de la CV,sa ma corecteze cineva daca gresesc, nu intra deloc??mai strange putin ambreiajul:)
EDIT:ce cutie ai?? This post has been edited by adriano94: 9 Jan 2011, 22:31 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
vladpop |
![]()
Post
#4191
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 March 10 From: Medias ![]() |
QUOTE(vladb15zpr @ 9 Jan 2011, 21:35) probleme....a 2-a intra foarte greu si caraie de o gaseste dracii, in rest toate vitezele intra parfum numai a 2-a face figuri...sa fie sincroanele? am 34 000 cu ea si a 2-a caraie daca nu ai o viteza rezonabila, (Prea mare) da-i un "sprit" cand schimbi dintr-o treapta superioara in a 2-a... Poate fi si sincronul... am mai auzit la mai multi, tipic dacia... PS: daca o ghicesti asa la turatie si viteza o sa te obijnuiesti... ![]() @CGDBZ unele papucuri din 2004 de 1.6i au AC... hmmmm interesant.... parca mi-as raci si eu plamanii vara ![]() This post has been edited by vladpop: 10 Jan 2011, 01:31 |
--------------------
Dacia
1310 CLi Break
2001
- SB-05-HJD
|
|
4NDR31 |
![]() ![]()
Post
#4192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
[quote=Paulorossi,7 Jan 2011, 22:36]
Merci pt informatii. Cand a fost termostatul defect,blocat pe deschis,nu ti s-a aprins becul la injectie?Mie nu mi se aprinde nimic. Am inteles ca pe injectie termostatul dechide la 89 grade,nu se poate pune unul care sa deschida la o temp mai mare? La mine a ramas blocat doar pe inchis , vara trecuta am mers fara termostat , sfatuit de bunicul meu de la care am luat masina , cica "are racire mai buna" ......nici eu nu stiam prea multe atunci despre masini ,am luat-o de buna , si se aprindea martorul de la injectie ,nu stiam de ce .....vara asta am umblat cu el si nu mi s-a mai aprins decat de cateva ori in decurs de un an....probabil vreo eroare ceva...... Acum nu stiu ce termostat am , de cate grade; am cerut la magazin termostat care sa deschida la temperatura mai mare si cica nu are importanta prea mare , caldura pe care o baga in masina nu depinde de termostat , ea intra direct de la motor fierbinte in radiatorul din bord.... acul sta la linia de mijloc la mine iarna , aia groasa ...... |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
vladpop: cel mai bine merge la un mecanic,faza cu ''sprit-ul'' ar fi o varianta,dar iarna nu mai stai u sa ii dai ''spirt''
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
madal8n |
![]()
Post
#4194
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 January 11 ![]() |
sal ! nu stiu daca s-a mai discutat asa ceva , poate ca da , daca folosesc toata iarna carton la radiator influenteaza cu ceva mersul motorului ? consum mai mare sau altele ? si inca ceva , a mea dacie nu a avut din fabrica proiectoare , daca ii pun cum se leaga pe poziitii sau pe faza scurta ? si ce fel de becuri ? voi cum aveti ?
|
--------------------
dacia
1310i
2000
- ph-97-min
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4195
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Poti pune carton pe jumate din radiator,partea cu elicea ventilatorului.Asa motorul se va incalzi mai repede si in acest timp masina iti va consuma mai putin.
Proiectoarele se pun doar legate la farurile de ceata spate sau alimentate printr-un buton separat. E interzis sa le legi la pozitii sau faza scurta,ai putea avea probleme cu politia sau ARR. Succes. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vespukci |
![]()
Post
#4196
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
SAlut
Azi dimineata s-a intamplat ceva ciudat, n-am mai patit niciodata! Plec de acasa spre servici, motorul rece dimineata, l-am lasat putin, 10 min sa se incalzeasca...si cand ajung la servici ... dupa 5 min ... nivelul la apa peste linia de la jumate!Deschid capota, si cand sa desfac capacul de la borcanu cu apa...era prea strans...si s-a facut presiune...l-am desfacut...si era crescut nivelul la apa din borcan! Acesta sa fie motivul pentru care s-a ridicat acul in bord? Motorul, era nu frigea exagerat de tare...nu sunt pete de ulei in borcan...nu era fierbinte apa din borcan! Merci! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
e normal sa creasca nivelul cand depresurizezi instalatia de racire, acestea sunt facute sa lucreze sub presiune ~ 1barr datorita ridicarii punctului de fierbere a lichidului
si probabil o mai buna circulatie a lichidului in instalatie si/sau un transfer mai bun de caldura (ex. orice instalatie de incalzire a casei e sub presiune, deci se aplica acelasi principiu) This post has been edited by danciusergiu84: 11 Jan 2011, 11:58 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#4198
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
apropo are cineva nevoie de vase de expansiune:D
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Sa stai 10 minute sa incalzesti motorul e exagerat , sunt suficiente 2-3 minute . Eu cateodata nu stau nici macar un minut . Pornesc motorul , stau cateva secunde cu ambreiaju calcat apoi mai stau cateva secunde cu ambreiaju ridicat si plec . Motorul se incalzeste in mers , fara accelerari puternice si mers putin mai turat .
|
--------------------
-
-
-
|
|
vespukci |
![]()
Post
#4200
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Ce nu inteleg e de ce mi-a crescut temperatura!De ce mi s-a urcat acul peste jumate?
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:45 |