DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 163 164 165 166 167 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

stabil777
post 25 Apr 2011, 23:31
Post #4921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Inseamna ca acea supapa la mine lipseste, t-eul este acolo.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Apr 2011, 11:07
Post #4922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca nu e lipseste da dar gasesti in magazin si nu e scumpa e vre-o 5 lei cred cu tot cu T-eu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 27 Apr 2011, 19:45
Post #4923


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




prieteni aveti grija la itp. daca va mai jucati cu frana de mana sa nu uitati inainte de itp si din cand in cand sa mai strangeti suruburile cu care se fixeaza capacul de la tambur de punte. azi am trecut cu bine dar dupa ce mi-a zis sa-mi strang ambele capace pe spate ca se miscau pe ax.


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
source
post 28 Apr 2011, 12:48
Post #4924


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 April 11




nu stiti cumva de ce se aprinde martorul de la injectie cind este un pic mai frig afara(dimineata devreme) si o las sa mearga un pic pe liber?


--------------------
DACIA 1310 CLI 2003 - BC39SMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 28 Apr 2011, 19:22
Post #4925


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




salutaree...am vrut sa stiu ce consum are o dacie injectata?si pompa de benzina poate sa fie dereglata si din aceasta cauza sa am consum cv mai crescut??


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Apr 2011, 21:55
Post #4926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(source @ 28 Apr 2011, 13:48)
nu stiti cumva de ce se aprinde martorul de la injectie cind este un pic mai frig afara(dimineata devreme) si o las sa mearga un pic pe liber?
*



Martoru indica o defectiune la partea de injectie ,asta poate fi si un senzor defect sau un contact imperfect pe partea de cablaj al injectiei o mufa ceva ce nu face contact cum trebuie,iti recomand in prima faza sa cureti mufele de la cablaj cu un spray de contacte

QUOTE(vld22 @ 28 Apr 2011, 20:22)
salutaree...am vrut sa stiu ce consum are o dacie injectata?si pompa de benzina poate sa fie dereglata si din aceasta cauza sa am consum cv mai crescut??
*


Ai vrut si acuma stii sau cum?consumu depinde si de stilu de mers al fiecaruia dintre noi,pompa poate sa fie obosita sau defecta arsa ,gripata si nu iti creste consumu de la ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 29 Apr 2011, 07:24
Post #4927


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




fratilor imi cer scuze daca s-a mai discutat aceasta problema. am cautat si n-am gasit nimic. la berlina mea din 2003 nu am decat martori la ulei, incarcare si apa. adica se aprinde atunci cand nu am presiune la ulei, cand termperatura la apa e aproape de fierbere si cand nu imi incarca alternatorul. la incarcare mi-am montat un voltmetru digital si vad ca imi incarca. pot sa fac ceva si inlegatura cu temperatura la apa si presiunea la ulei?


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Apr 2011, 08:24
Post #4928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




montezi sonde pentru apa si ulei


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alvasile
post 29 Apr 2011, 08:45
Post #4929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 April 11




Fratilor, am facut schimb de ulei la motor si cutie, am reglat culbutorii , nu mai tacane nimic la motor...in schimb am un tacanit in injectie...o bataie constanta.....masina trage foarte bine, totul pare OK dar de unde este acea tacaneala la injectie?

mentionez ca am pus urechea si la motor nu mai bate nimic...am pus urechea si la injector si acolo se aude o bataie inauntru!

e normal? blink.gif


--------------------
dacia 1310 2000 Li - GL03DRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 29 Apr 2011, 08:54
Post #4930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




dap, e normal


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 29 Apr 2011, 09:03
Post #4931


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




QUOTE(ghitza @ 29 Apr 2011, 08:24)
montezi sonde pentru apa si ulei
*


poti fi putin mai explicit? eu am un monocontact la ulei pe blocul motor si o sonda la apa pe chiulasa. ceasurile care o sa le montez trebuiesc si ele alimentate? o schema m-ar ajuta mult


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Apr 2011, 09:17
Post #4932


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




la ulei: se scoate manocontactul, se pune un T (gasesti prin targuri) in care pui la loc manocontactul + sonda de presiune

la apa: se schimba capacul de pe chiulasa cu unul cu 3 gauri. Al tau probabil acum are 2 si anume un senzor de temp care merge direct in calculator si contactul de bec. Le pastrezi pe cele doua si mai cumperi unul pentru indicator de temperatura.

Ceasurile in sine trebuie alimentate. In fiecare ceas o sa intre 4 fire: + (se pune dupa contact), masa, + iluminare (asta doar daca pui ceasuri separate), firul de la sonda.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 29 Apr 2011, 09:26
Post #4933


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




ms mult. o sa ma apuc de treaba.


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 29 Apr 2011, 22:04
Post #4934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Umblind la potentometru-clapeta din curiozitate, sigur s-a dereglat , faptul ca are cele 4 suruburi cu torx cu gaura si care au o marja de culisare cind se misca de capac , este in legatura si cu stabilirea relantiului, deci am miscat de acel capac 3,4,5 mm spre inainte si relantiul s-a restabilit uimitor , inainte de aceasta mergea in jur de un minut + sau - si se oprea , acum nu s-a mai oprit ,dincontra am vazut si eu acel ac al turometrului la 500,ca inainte il vedeam numai dupa 1000 de turatii!

Bucuros ca in sfirsit am si eu relantiu stabil777!, am plecat in plimbare vreo 4 km , la prima virare am auzit un ciriit ,dar nu am oprit sa vad ce este si am continuat drumul, dai vitezele pe rind incearca frine, am observat ca a-ntiia intra greu,dar intra cautata, apoi la un alt viraj ,am observat ca nu mai merge semnalizarea, dar eram deja aproape de casa , am luat iar un viraj dar aproape ca nu mai se misca volanul ,am fortat cit am putut ,cind am bagat in curte , mirosea a ars un pic m-am uitat cu laterna sub volan ,iesea fum , repede sa scot minusu sau plusu de la baterie dar tocmai cheia de 12 lipsea , am luat patentul ,dar deja ardea cu flacara cablul de ambreiaj ,probabil de la ulei pe el sau nu stiu cum a putut lua foc, dupa ce am scos minusu , m-am dezbracat de flanela si am stins focul. Aveam si doua stingatoare dupa scaune!

Rezultatul , firele de la instalatia electrica au fost apucate de cuplajul volanului si invirtite pe ax la viraje! Asta din cauza lu Nikuniku ca nu am chemat electricianu! Am lasat acele fire fara sa le infasor inapoi cu banda izolatoare!

Cablul de ambreiaj este acum intepenit plasticul s-a topit si probabil s-a contopit cu sufa de otel, iar sufa era iesita din furca ambreiajului! Intra doar a treia a-ntiia nu intra deloc !

Bine ca nu mi-am pus filtru de benzina auxiliar si in compartimentul motor ,altfel daca focul ajungea la el ,ar fi explodat!

In urma pataniei patite de prostul de mine va recomand:

-nu este recomandat sa ai filtru de benzina in fata la motor , e destul cel din spatele sau fata rezervorului , asac ca dati-le jos ,asta pentru siguranta dvs

-nu este recomandat sa stringi ambele borne la baterie ,ci decit una , cealalta sa poata fi trasa cu mina chiar daca mai fortat,caci pina dai la cheie ....sau gasesti cu ce s-o desfaci...!

-o haina sau cirpa e necesara oricind pentru stingerea unui mic inceput de incendiu ,chiar mai buna decit un stingator, daca manipularea acestuia presupune un timp mai indelungat.

Sub volan acel cuplaj al lui cu directia cred, trebuie sa se miste in voie si sa nu fie nimic care sa-l impiedice ,altfel poate fi fatal!

Dau vina pe mine ,pentru ca nu ma duc la specialisti , dar dau vina si pe politicieni pentru nivelul de trai scazut si 24%tva-nemernicii!
I-mi recomand programul rabla intrucit sigur cred ca trebuie schimbat si ambreiaju!
Era bine daca politicienii ne dadeau pe rable lucruri in valuare de 3800lei, dar asa citi isi permit 4 sau 5 mii de euro?!

-


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 30 Apr 2011, 19:15
Post #4935


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Acesta e un exemplu cu ce se poate intampla daca lucrezi fara sa tii cont de eventualele consecinte ale faptelor tale.
Vina e doar a ta din toate punctele de vedere indiferent daca iti permiteai sa mergi la un specialist sau nu.
Recomandarile tale sunt sugestii proaste.Argumentez mai jos.
Nu inteleg pt ce ai pus un inca un filtru de benzina in conditiile in care filtrele nu separa nici o componenta a instalatie de alimentare cu carburant.Unul nou isi va face treaba cu brio dar e scump cel pt injectie,mai bine unu de 3 ron de unica folosinta.In plus filtrele chiar daca,primul trebuie sa fie grosier pt a filtra eventualele mizerii mai mari si ultimul sa fie pt particule mai fine.La nici o masina nu e cazul sa pui doua,toate au unu si bun.
Borna de la masina daca nu o strangi faci un lucru periculos.Nefiind stransa nu ai contact electric bun,in consecinta risti sa nu-ti mai porneasca,zona de contact se incalzeste foarte tare si risti sa produci scantei cauzate de contactul imperfect care pot creea anumite probleme.
Cu haina sau cirpa nu sunt de acord cred ca un stingator de calitate isi face treaba rapid.
Referitor la "cuplajul" volanulul mi se pare normal mi se pare normal sa se miste in voie atat ca sa pastrezi directia cat si sa nu agati firele electrice.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Apr 2011, 19:31
Post #4936


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




stabil777 stimabile sa stii ca imi pare rau de cele patite de tine,dar pe viitor mai tine si tu cont de sfaturile altora,la motor,cutie si alte dracii te poti baga dar daca nu ai habar de electrica si cu ce se mananca ori te lasi pagubas ori lasi pe altii care practica meseria de electrician auto
bine ca nu a luat foc toata masina


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 30 Apr 2011, 21:55
Post #4937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Da Paulo ,ma conformez , dar cu mentiunea ca daca bornele bateriei sunt strinse rau , in caz de incendiu sa ai musai cheia de 12 in preajma.

Eu nu am al doilea filtru , n-ai inteles tu bine !.

Electrica la Dacie e vai de ea , in general e conceputa prost de tot , acele fire trase pe sub cuplajul volanului pot fi apucate cu timpul din cauza caroseriei uzate care se lasa incet .Sau sterse si julite de izolatia lor! Cu timpul acea manta de tabla de protectie a axului volanului se va lasa pe ele.

Nikule, va fi floare la ureche sa-mi refac instalatia electrica , nu firele singulare le-am lasat dezizolate ,ci intreg manunchiul de fire nu le-am mai infasurat , si tocmai ma intrebam de ce se pun toate lipite unele de altele si apoi infasurate cu banda! Ei na, acuma am inteles!

Dar ce ziceti de relantiu meu , a fost treaba din potentometru, altfel nu s-ar mai recomanda atita schimbarea corpului clapeta! Acum acul turometrului sta fix la 500 de turatii si merge , mergea foarte bine , si totusi nu atit de bine ca acel susur de un minut cind montasem furtunele de vacuum, zgomotul motorului era un tacanit fin, aidoma unui izvor a carui apa susura peste pietre, inclin sa cred ca e din cauza dozei de aer din amestecul cu benzina!
Dar voi umbla si la capsula dubla sa vad daca e-nregula s'aia!

Multumesc pentru corecturi sper sa iau aminte , iar celor care au doua filtre de benzina , mai ales cel din compartimetul motor sa-l dea jos , e destul sorbul pompei de benzina si filtrul de linga rezervor, la urma urmei ,un alt filtru ia si din presiunea pompei si mai pune o sarcina in plus peste ea.

Si era sa uit, spuneti-mi va rog daca acea supapa de unisens cu ce influienteaza daca nu o am ?

This post has been edited by stabil777: 30 Apr 2011, 21:59


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Apr 2011, 23:56
Post #4938


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




stabil777
1 firele(cablaju) nu trece pe sub axu volanului,ci este prins de suportu de ax volan,si doar cateva fire trec PESTE acest suport(mitraliera,cum ai mai zice)
2 supapa unisens este pentru a retine vacuumul creat in butoiasele care actioneaza voletii(clapetele)din aeroterma,daca scapa pe undeva,in timp se sparg membranele de cauciuc
acum ca ai patit beleaua cu instalatia,daca tot tu o montezi si pe cea de a 2-a cauta un manual de instalaite electrica de injectie,nu neaparat de papuc,sunt asemanatoare toate daciile pe injectie,unele au mai multe butoane(breku)altele mai putine(papucu)


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 1 May 2011, 01:33
Post #4939


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




revin la voi cu o problema:deci refuza oare sa se accelereze injectata mea?trebuie sa o tin prea turate in viteza 1,dar da sa se opreasca si dupa ce schimb viteza 2 chiar si 3,iar in a 4 viteza la fel.numai ca la un moment dat isi revine si se accelereaza ff bine;ce ar trebui sa verific sau la ce anume sa ma astept sa schimb la ea


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 1 May 2011, 09:43
Post #4940


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Din cele patite de mine sau invatate!

Rezervorul sa fie aproape plin , sau cel putin mai mult de jumate, astfel este eliminat riscul lipsei de imersie a pompei de benzina dar si crearea presiunii de vapori, pompa va sta scufundata complet in benzina si astfel racita ,rezistind o perioada mai indelungata , poate!
Ginditi-va ca rezervorul are cam 75cm lungime si 30-45cm latime ,asta aproximativ ,iar 10 l de benzina pusi nu ridica nivelul din rezervor decit infim!

Am observat ca daca firele din suporturile de stringere care vin pe bornele bateriei cit si alte care vin la demaror(electromotor)daca nu sint strinse bine , asta afecteaza curentul bateriei la pornire injumatatindu-l sau nemergind la intreaga lui capacitate.

O cauza din care masina se poate opri este reglajul defectuos al relantiului, un relantiu bun te scuteste de multe alte probleme. Cita vreme potentometru clapeta functioneaza bine la turatia minima de 500 de rotatii inseamna ca este ok, daca indica turatii mari inseamna ca trebuie bibilit sau cautat defectul in alta parte.

Turometrul poate deveni instabil ,acul miscindu-se alandala daca, bateria este descarcata sau nu mai merge la capacitatea ei normala, sau poate acest lucru se datoreaza potentometrului care nu mai citeste si nu mai calca acele piste magnetice corect (asta nu sunt sigur) ! Dar sigur este vorba de fructuatii produse de cine le produce!.

O dilema sau intrebare , piulita care stringe cablul de ambreiaj este strinsa exact pina la jumatatea filetului, deasupra cu un cm unde sint un fel de inele distantiere a luat foc mantaua de plastic , nu avea ulei pe ea ,nu avea de unde , banuiesc ca acolo s-a facut scurtul circuit ,intre motor si sufa ambreiajului!Deci sufa de ambreiaj s-a incins ,inrosit pina a luat foc mantaua de pe ea?







--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2011, 09:49
Post #4941


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Treaba cu pompa e o prostie. Sorbul pompei este punctul cel mai de jos al rezervorului, prin urmare pompa se dezamorsează numai în cazul în care rezervorul e complet gol sau mașina foarte înclinată. Apoi se auto-amorsează când se realimentează.
Ipoteza cu răcirea pompei este iar falsă. Pompa este răcită de benzina care circulă PRIN ea, prin urmare nu contează câtă benzină ai în rezervor. Debitul acestei pompe este de ZECI de litri pe oră, benzina e recirculată permanent între rezervor și corp clapetă, doar o mică parte e consumată de motor, restul se întoarce în rezervor. Că ai 40 sau 3 litri în rezervor, pompa e răcită la fel.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 1 May 2011, 09:53
Post #4942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Atunci inseamna ca am pompa defecta ?
La mine merge pompa doar cind este scufundata complet in benzina ,sau cele doua fire care o alimenteaza sa fie scufundate in benzina.!
Cum e, ce e?


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2011, 09:57
Post #4943


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Probabil mașina a stat mult timp cu benzină proastă în rezervor (conținut de apă ridicat). Dacă desfaci pompa (e capsulată - deci la desfacere o strici) vei vedea că probabil e plină de rugină și e gripată).

Schimb-o înainte să rămâi cu mașina în drum.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 1 May 2011, 10:07
Post #4944


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




DEci functionarea pompei nu este influientata cu nimic de catre scufundarea ei totala sau a firelor care o alimenteaza in benzina!?

Masina nu avea pompa montata la ea cind am luat-o , mergea pe gpl, rezervorul era uscat ,iar pompa era folosita intr-un pet in caz ca se raminea fara gpl!

Ar fi vreo solutie pentru eliminarea ruginii din pompa sau curatarea ei ,fara s-o desfac ?

Deci o voi scoate si o voi incerca din nou daca merge nescufundata! Complet, ea sau si firele de alimentare!


Merci de raspuns.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 May 2011, 16:24
Post #4945


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Baieti, nu vi se pare ciudat ca s-au adunat 5000 de post-uri referitoare exclusiv la sistemul de injectie?

Nici nu ma mir, daca pe acelasi topic vorbiti de frane, instalatie electrica, "despre orice".

Va rog, fiecare discutie pe tarlaua ei.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladb15zpr
post 10 May 2011, 09:32
Post #4946


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 December 10




salut! am si eu o problema cu injectata mea din 2004....cand o pornesc dimineata o ia in 3 pistoane, apoi daca o turez zdravan isi revine...bujiile sunt schimbate in toamna...de la ce sa fie?


--------------------
dacia 1310 li 2004 - b193vld
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 10 May 2011, 21:31
Post #4947


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bobina de inductie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 12 May 2011, 19:33
Post #4948


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Am revenit cu motorasul pas cu pas... L-am desfacut azi si am observat ca dintii de la rotite nu au nimic. Dar am observat ca motorasul este ars
Numai mergea deloc, cand porneam masina murea motorul! Stiti cumva daca pot gasii un motoras din ala la un electrician??


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 12 May 2011, 20:00
Post #4949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




Presupun ca e un motoras normal de c.c. ai putea sa incerci la un magazin de electronice,doar sa aiba aceleasi dimensiuni, Bafta!!


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 May 2011, 07:20
Post #4950


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Gizas, da' pe tine cine te-o facut expert? Imi cer scuze, se pare ca "expertul" am fost eu.

Motorasul pas cu pas NU e un motoras normal in curent continuu. motoarele pas cu pas sunt motoare cu comanda digitala, de precizie.

L.E. Desi afirmatia de mai sus este perfect corecta, n-are relevanta pentru sufletele noastre, pentru ca "only in romania" se dau termeni la jucarele dupa ureche.

Multumesc celui care m-a tras de maneca pentru link-ul de mai jos, link care probabil v-ar fi si voua util.
http://www.daciaclub.ro/NOVA-Berlina-Injec...ti-t109481.html

This post has been edited by bucatzel: 13 May 2011, 08:34


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 163 164 165 166 167 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 13:25
Forum Renault