dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dr_mKe |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
roland |
![]()
Post
#572
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ba porneste. Porneste oricand si fara a astepta sa se stinga becul. Si la +40 si la -25. Daca nu porneste inseamna ca ai probleme. Nu discutam daca e bine sau nu, discutam doar ca porneste oricand, oricum.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
![]() Pornitul instant la rece afecteaza in timp sonda lambda si catalizatorul. Asta se intampla la orice model de masina pe injectie. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
roland |
![]()
Post
#574
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu vroiam sa discutam despre faptul ca e bine sau nu. Ar trebui sa porneasca (orice masina pe injectie). Si nu tin cheia 5 secunde, porneste instant, intr-un sfert de secunda.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#575
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
A ta are injectie multipunct, a mea monopunct. E o mica diferenta
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
roland |
![]()
Post
#576
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu te lua dupa ce scrie in semnatura. Am avut 5 ani Berlina pe injectie si stiu foarte bine ce stie. Este asa cum am zis.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
A mea nu. Nici macar cu pompa de benzina noua-nouta
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
LUXOR |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
Va salut si "La multi ani!"
Mai sa fie, mai sa fie! Si eu, care doream sa mai pun niste intrebari (marturisesc, este singurul motiv pentru care m-am logat pe forum), tot asa de neinteresante probabil ca cea din postul #565! Dar indraznesc sa sper in continuare ca din atatia cunoscatori cati posteaza pe-aici se va indura careva si de un "noas" (adica o prezenta noua). Si parca as mai intreba ceva. Doar, doar... Sigur am citit undeva, dar nu mai stiu ajunge acolo, despre acel "buton" aflat sub pedala de acceleratie. Unii se mira ca-l mai am, mecanicul din Service mi-a spus sa-l las acolo, iar pe mine nu ma incurca cu nimic. Adevarul este ca nici nu stiu la ce este bun, nici nu stiu ce sa fac cu el. Ma poate "lumina" cineva? Oare sa astept vreun raspuns? Poate un link spre locurile unde s-a mai discutat... Multumesc. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
IONICA71 |
![]() ![]()
Post
#579
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(LUXOR @ 4 Jan 2007, 00:34) Va salut si "La multi ani!" Mai sa fie, mai sa fie! Si eu, care doream sa mai pun niste intrebari (marturisesc, este singurul motiv pentru care m-am logat pe forum), tot asa de neinteresante probabil ca cea din postul #565! Dar indraznesc sa sper in continuare ca din atatia cunoscatori cati posteaza pe-aici se va indura careva si de un "noas" (adica o prezenta noua). Si parca as mai intreba ceva. Doar, doar... Sigur am citit undeva, dar nu mai stiu ajunge acolo, despre acel "buton" aflat sub pedala de acceleratie. Unii se mira ca-l mai am, mecanicul din Service mi-a spus sa-l las acolo, iar pe mine nu ma incurca cu nimic. Adevarul este ca nici nu stiu la ce este bun, nici nu stiu ce sa fac cu el. Ma poate "lumina" cineva? Oare sa astept vreun raspuns? Poate un link spre locurile unde s-a mai discutat... Multumesc. este un limitator de viteza. previne accelerarea motorului peste limitele normale. incearca sa-l scoti ,porneste motorul si ambaleaza-l, cezi ce se intampla. |
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
Ov |
![]()
Post
#580
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu este un limitator de viteza ci un limitator de apasare a pedalei/deschidere a clapetei. Este reglat astfel incat cu pedala apasata la max, deschiderea clapetei de aer sa fie maxima. Daca-l scoti nu stiu ce se poate intampla, poate sa dai peste cap clapeta daca s-o putea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
atreides |
![]()
Post
#581
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 February 04 ![]() |
QUOTE(hitman @ 18 Dec 2006, 20:41) atreides aceeasi problema am avut-o si eu, este de la tabloul de sigurante. M-am dus la un mecanic, mi-a verificat bateria, dupa care s-a uitat la tabloul de sigurante, a umblat la prima siguranta (F01) si mi-a zis ca nu facea contact bine. Mi-a recomandat sa imi pun sigurante ceramice, ca astea de plastic sunt proaste. bafta Am si eu o intrebare, masina mea este tot din 2003, cineva mi-a zis ca dupa 3-5 ani trebuie schimbat tabloul de sigurante, este adevarat??? Salut si La multi ani! Am rezolvat-o cu schimbatul sigurantei si fixatul mai bine al intregului tablou de sigurante. Durerea a fost ca in acelasi timp a cazut si tot sistemul de ambreiaj: la demontare discul era lustruit, iar placa avea o fisura ... am pierdut vreo 550 ron chiar inainte de Revelion ![]() Acum e ca noua ![]() |
-------------------- 'Zarurile au fost aruncate' - Cezar
|
|
diesel |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 May 04 From: Galati ![]() |
am o problema cu o dacie cu injectie din 2003 si am mari probleme cu ea. Acum 2 zile mi-a sarit pentru a doua oara busonul de la ulei si mi-a facut numai ulei in compartimentul motorului. Bineinteles ca nu a mai pornit, am tractat-o pana la o spalatorie si am spalat motorul de ulei. Am suflat cu aer cald toate contactele, le-am spreiat cu spray de curatat contacte si pana la urma a pornit. AZi am fost la peco,am pus benzina si cand sa plec, canci. Nu a vrut sa mai porneasca deloc. Am curatat iar contactele, am suflat, nimic. Am schimbat cele 2 relee de pe aripa stanga intre ele si a pornit dar parca mergea intr-un cilindru. Le-am schimbat inapoi si nu porneste. Invarte electromotorul, bateria e buna, contactele la borne bune, am curatat si senzorul de pe volanta si pana la urma am tractat-o de la peco iar si acum astept sa vad daca da benzina pe tur, maine ca deja se facu noapte.
As vrea sa stiu de la ce sare busonul de la ulei? Vreau sa zis ca nu elarga gura sau se poate scoate asa usor busonul. Va trebui sa fac ceva sa-l prind bine sa nu mai sara si asta nou. |
-------------------- Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005 |
|
gti98 |
![]()
Post
#583
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut,
Daca iti "sare" busonul de la ulei, ai o scurgere de combustibil in baie + aprinderea vaporilor respectivi. Defectul e oarecum clasic, adica o buleala la un set de segmenti (la un piston), pe unde se scurge benzina dar si flacara care o aprinde. Verifica-i compresia si vei gasi cilindrul cu problema; daca scapi cu resegmentare, ai scapat usor. Figura cu releele e posibil sa fie de la releul care alimenteaza pompa de benzina; cand e cel defect acolo nu mai porneste deloc; cand il pui pe pozitia cealalta, scade mult tensiunea de alimentare a injectorului si probabil calculatorul nu mai poate compensa de unde rezulta amestec prea sarac si functionarea "intr-un cilindru" Deci, intai schimba-i releul defect (cumpara unul nou si elimina-l pe cel nasol) si s-ar putea sa scapi si de exploziile in carter (mai simplu e sa schimbi ambele relee; provizoriu, ai putea incerca sa le desfaci si la cureti contactele, dar eu stiu ca nu sunt in constructie demontabila si va trebui sa le tai capacele; de asemeni contactele sunt destul de mici si nasol plasate... Bafta!) Toate cele bune!!! PS Apropo de disputa in jurul pornirii, vara asta nu am mai ajuns sa-i fac revizia anuala a demarorului; sper sa nu ajung sa-l demontez la temperaturi negative si cu viscolul suflandu-mi pe sub guler, dar am aplicat si eu trucul de inlocuire a spriturilor matinale de la vechiul carburator: inainte de a actiona demarorul am pus si luat contactul de 5-7-9 ori. La fiecare punere de contact, pompa de benzina merge cam 1,5-2 secunde. Desi in principiu ar trebui sa ramana presiune pe tur dupa oprirea motorului, am impresia ca nu e cazul; figura descrisa imi asigura incarcarea cu benzina si presiune pana la injector si parca a pornit mai usor (repede). S-a mai scris, beculetul semnalizeaza un ciclu de verificari efectuat de procesorul calculatorului la fiecare pornire si nu afecteaza capacitatea de a porni. De asemeni, sonda nu se poate incalzi la temperatura de regim in acel interval si la puterea disponibila. (PTC-ul ii ACCELEREAZA intrarea in regim) Drum bun! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
electric |
![]()
Post
#584
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut . am o problema cu nova mea si nu reusesc sa gasesc cauza , in mers a inceput sa se aprinda becul de la injectie si sa dea in nas ca si cum ar fi fost taiata alimentarea . am oprit si pornit de mai multe ori in diverse locuri unde am avut treaba dar a pornit chiar daca din cind in cind a avut acceasi simptoma de a da in nas plus aprins becul dar pentru o secunda sau doua. am ajuns in fata blocului ,am parcat ,am mai pornit sa vad daca mai porneste si a pornit. dimineata cind am vrut sa o pornesc sa vad ce are nu a vrut de nici un fel , a avut o incercare de pornire dupa care a dat rateu. am verificat sigurante ,relee , am desfacut turul de la benzina -vine benzina in momentul in care suntez releul si totusi nu porneste . unde ar trebui sa mai ma uit ? e enervant ca seara pornea iar dimineata nu .
se pare ca era bobina de inductie. This post has been edited by electric: 7 Jan 2007, 19:00 |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
diesel |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 May 04 From: Galati ![]() |
la ce pret gasesc releu de injectie? si care din cele 2 este?
|
-------------------- Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005 |
|
LUXOR |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
QUOTE(IONICA71 @ 4 Jan 2007, 11:59) QUOTE(Ov @ 4 Jan 2007, 15:32) Va multumesc la amandoi, chiar daca opiniile voastre sunt aparent divergente. Cred ca am inteles esenta. Nu vreau sa fac experimente, macar atata timp cat n-am probleme si nici nu ma deranjaza "obiectul". Un an nou mai bun decat cel trecut, dar...mai putin bun decat cel care urmeaza! |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
diesel |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 May 04 From: Galati ![]() |
am reusit sa schimb releul din stanga(cred ca de la pompa de benzina) si acum porneste foarte bine. Nu am gasit original Siemens dar am gasit romanesc la 9,5 RON si vad ca merge, acum cat o tine...
|
-------------------- Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005 |
|
tavykbt |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Salut! Am dacie pe injectie din 2000, computer Bosch. Nu imi merge turometrul electronic de vreo 2 ani. A mai pornit el, dar foarte rar(de vreo 10 ori in 2 ani) si a tinut pana la a doua pornire de motor. Stie cineva care ar fi problema??? Mersi!
|
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
ramiro |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
mi-am facut rost de o placa de presiune sachs de 180...am si eu o intrebare...merge pe o dacie din 2000 cu motor pe injectie sau trebuie de 200?
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
80TCU |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Fratilor am incurcat-o.
Am o dacie berlina din 2003 pe injectie. Am cumparat-o cu gaz pe ea. Gazul nu a fost omologat si nici nu mai are actele la instalatie. Ieri m-am hotarat sa scot GPL-ul de pe ea. Zis si facut: am dat butelia jos, plamanu jos, conducta de gaz de sub masina, priza de alimentare cu gaz( era prinsa in bara nu in tabla ). Am desfacut suruburile alea 3 de la injectie, am scos capacul ala, am desfacut alea 4 suruburi cu imbusu, am scos piesa aia de era in plus ( nu stiu cum ii zice---la daciile pe carburatie se spargea carburatoru, la asta a inaltat cu piesa asta ). Am strans suruburile alea 4 la loc la simtu mainii, am pus capacu la loc, am strans suruburile alea 3 tot la simtu mainii. Am anulat alea 2 T-uri care duceau apa calda in plaman. Am pus alt furtun de benzina ( pe ala vechi aveam o supapa de imi oprea benzina cand era pe gaz ), Am desfacut intrerupatoru ala din masina, l-am scos frumos cu fire cu tot. ( nu am desfacut nici un fir - doar le-am pitit la motor ). Mi-au mai ramas fire doar la supapa de pe furtunul de alimentare ( le-am lasat acolo ) si la supapa de gaz pe care am lasat-o tot acolo. Am bagat benzina vreo 30 de litri si am pus in benzina o solutie de curatat injectoare. Astazi am facut cu masina vreo 150 de kilometrii si a mers binisor cu toate ca ii mai dadea in nas din cand in cand. Cand am ajuns iar acasa m-am hotarat sa ii iau filtru de benzina si o borna de plus ( am citit aici pe forum ca daca ii da in nas astea ar fi de schimbat ). Cand sa plec de la magazinu de piese, surpriza. Pornea motoru, dar daca il acceleram sau daca il lasam la relanti, murea. Am schimbat filtru de benzina, tot la fel face. Am reusit intr-un final sa o aduc acasa in hopuri ( nu trage deloc, daca apuc sa plec de pe loc reusesc sa merg in suturi asa, dar e mai greu de plecat de pe loc - parca nu are vlaga in ea ). Cand am ajuns acasa m-am apucat sa desfac firele care au mai ramas. Am observat ca am niste legaturi ptr 3 relee speciale de gaz, legaturile la supapa de gaz, legaturile la supapa de benzina Toate legaturile astea duc la calculator. Am dat mufa la calculator jos si am inceput sa anulez firele. Nu am reusit sa anulez decat firele la supapa de benzina care oricum se duceau in releele alea. Acum porneste motorul doar daca pornesc fara sa se mai stinga martorul de injectie din bord. Daca astept sa se stinga, nu mai porneste. Maine dimineata ma duc si fac toate legaturile cum au fost inainte sa fie pe gpl. Voi ce ziceti, o fi de la firele alea? Sau nu am strans eu bine capacul ala cand am dat jos piesa aia de baga gaz? Sau am strans prea mult? De la ce ar putea fi? |
-------------------- |
|
ramiro |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
dupa ce porneste motorul se stinge martorul ala de la injectie?
This post has been edited by ramiro: 15 Jan 2007, 22:41 |
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
80TCU |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Dupa ce porneste se stinge martorul.
Dar ca sa il tin pornit trebuie sa accelerez cu sprituri. Si nu pot pleca de pe loc decat daca il accelerez fff tare ( nu stiu exact turatia ca nu am turometru dar la fff accelerat ). Am observat ca se aude si un piuit ascutit-o fi de la injector? ( nu e de la dopurile alea din plastic-acolo e un suierat ) |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#593
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
inainte sa scoti gaz-ul cum mergea ?
mergeai pe gaz sau pe benzina? fix dupa ce ai umblat a inceput sa faca asa? se aude vre-un FASAIT dubios pe la motor? sta la relanti? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
80TCU |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Inainte sa scot instalatia de gaz, mergeam pe gaz. Dar masina pornea automat pe benzina si se trecea singura pe gaz.
Am desfacut toate firele acum. Am dat jos alea 3 relee si a refacut firele cum au fost. Am insa o dilema mare. Furtunul de alimentare cu benzina era intrerupt la jumatate si pus ca un fel de valva la care vin 2 fire. Am schimbat furtunu, am pus unu neintrerupt, dar cand am vrut sa refac firele, vad ca se duc direct in calculator, nu sunt intrerupte. Sunt 2 fire la valva asta de intrerupea benzina ( credeam eu ca s-ar putea sa aiba alt rol ) , un fir rosu si unu verde. Ala rosu se duce la electromotor pe undeva si ala verde pleaca spre calculator. Oare sa pun la loc furtunu ala intrerupt de la alimentare? This post has been edited by 80TCU: 16 Jan 2007, 12:26 Attached thumbnail(s) ccc.JPG ( Size: 40.78k ) Number of downloads: 810 |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#595
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu. Aia e chiar ce ai zis tu, adica electro-valva care taie benzina cand intra gaz-ul.
EDIT: inca o chestie. Ai incercat o resetare (scoti bornele 10 min) a calculatorului ? O fi memorat alt regim de mers si d'aia nu-mi mai merge pe benzina (unde el se asteapta sa mearga pe gaz) . This post has been edited by Ov: 16 Jan 2007, 12:29 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
80TCU |
![]()
Post
#596
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
problema este ca poza care am atasat-o este gasita pe net la o masina de vanzare ( care nu are gaz pe ea ).
Si vad ca are furtunu ala intrerupt ![]() Deci am desfacut si am vrut sa elimin firele care duceau la electrovalva asta. Am 2 electrovalve. Una la gaz si una asta de la benzina. Acum vreau sa refac firele cum erau. Electrovavalva de pe cablul de alimentare cu benzina: are 2 fire ( unu rosu, duce la electromotor, si unu verde care intra in mufa de la calculator --- nu sunt intrerupte, ca si cum s-ar fi legat special aia cand au pus gazu pe masina. ) Si mai e electrovalva de la gaz, care iar are 2 fire care se duc direct in calculator, fara sa fie intrerupte. ![]() Cum naiba vin astea? Am tot resetat calculatoru, ca lucrez cu borna de plus scoasa sa nu fac vreun scurt ![]() This post has been edited by 80TCU: 16 Jan 2007, 12:35 |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#597
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand nu-mi dau seama ce cauta furtunul de benzina p'acolo. La mine (era din 2000 injectata mea) furtunele de benzina veneau de sub contra-aripa dreapta, pe undeva intre borcanul de apa si filtrul de aer. Daca esti SIGUR ca intra in corpul de injectie in dreptul turului (e marcat cu o sageata care "intra") atunci electrovalva trebuie anulata.
E normal sa ai si o electrovalva pt gaz. Cat timp masina mergea pe benzina, gaz-ul era oprit. Teoretic ar trebui sa mai ai un "ceva" care sa fi taiat comanda injectorului cand era pe gaz. Probabil cablul care iese din injector (vezi ca sunt 2, unul pt injector si T aer si altul pt motorasul de relanti) era intrerupt la un moment dat cu o bifurcatie spre calculatorul de gaz. Vezi cum merge fara capacul de la filtrul de aer. Unii care monteaza gaz, obtureaza si gaura de intrare la filtru ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
80TCU |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
M-am hotarat sa scot pompa de benzina sa ii curat sita. Are cineva idee cum se scoate?
Am dat capacu ala jos de la rezervor, am scos firele...mai departe? ![]() |
-------------------- |
|
crocodil |
![]()
Post
#599
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 ![]() |
Vezi ca are o "bordura" de tabla care se roteste are si 3 urechi in care bati in sensul de desfacere a piulitelor ,aia e insurubata acolo ca sa apese pe capacul de plastic al pompei de benzina
|
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
80TCU |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Am scos pompa de benzina, am reusit sa o desfac in bucati.
Am gasit o crapatura de 1 cm lungime pe furtunul ala mic din pompa ( nu ala pe care vine returul ). Cred ca pe acolo pierdea presiunea. Ma duc acum sa iau o bucata mica de furtun si sa o schimb. As vrea sa schimb si sita aia ca e rupta si murdara. Aveti idee daca se gaseste de cumparat doar sita? This post has been edited by 80TCU: 16 Jan 2007, 18:58 |
-------------------- |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 01:51 |