DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Ov
post 17 Jan 2007, 08:30
Post #601


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




site n-am vazut, dar daca zici ca e rupta si murdara, schimba si filtrul de benzina cu ocazia asta


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 17 Jan 2007, 10:04
Post #602


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




la elecrovalva aia nu trebuia sa umbli. asa e, din fabrica, n-are nicio treaba cu tur sau retur, duce la vacumu' ala mare pt recuperarea vaporilor de benzina. las-o conectata si vei vedea ca clancane la aprox 5-10 sec dupa ce iei contactu'.

bafta!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80TCU
post 17 Jan 2007, 10:43
Post #603


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 January 04




Problema rezolvata smile.gif
Schimbat furtun din pompa de benzina ( avea o crapatura de 1 cm ) si masina merge ca noua. Cred ca ia totusi si aer fals de undeva dar se rezolva, acum ma duc iar sa o cert smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 14:22
Post #604


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Uita-te la corpul clapetei de acceleratie & injector. Prin partea drapta, adica dinspre filtrul de aer. Acolo e un furtun de vacuum si alte cateva gauri obturate cu capacele de plastic. La un moment dat se pierde cate unul si trage aer fals pe acolo.
Sita de la sorbul pompei de benzina o gasesti in orice service dacia, nu e scumpa, iar filtrul se schimba la 15.000 dupa carte sau daca ai luat benzina cu apa, imediat dupa ce constati chestia asta.
Foarte important ! Sa ai mereu macar jumatate de rezervor plin, pompa de benzina se raceste cu ... benzina.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocolosman
post 17 Jan 2007, 15:52
Post #605


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 September 06




am o dacia 1310 (anul2002)nu stiu ce sa-i mai fac.am consum mare in oras 12%iar in afara 10% ,mi se afuma bujile,nu-mi sta la relanti cand 800 - 1000t/min ,am fost la tester mi-au zis ca am avut niste contacte murdare,le-au curatat cu spray si tot aceiasi problema dar consumul ma termina wub.gif wub.gif POATE MA AJUTA CINEVA!


--------------------
dacia 1310 liberta 2002 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 16:00
Post #606


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ai cumva GPL pe masina ? Daca da, problema e de acolo.
Daca nu, scoate si tu termostatul, pune unul nou de uzina, de 97-92, e max 20 de lei. Pana in 2002 veneau cu termostate de 86 de grade, cu care am scos 14% in oras, pe bune.
Poate esti norocos si ai deja masina cu imbunatatirile de rigoare, adica termostat la temperatura mai mare, electroventilator. Temperatura la motor pe unde sta ?
Nu in ultimul rand, du masina la alt service, deschide comanda pt diagnoza si ceri hartie. Daca iti zic ca masina nu are nimic suna la vocea clientului de la dacia si o sa-ti rezolvi problema. Cu tupeu !
Noroc.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.badrea
post 17 Jan 2007, 22:35
Post #607


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 January 07




Salut!

Ma numesc Bogdan si mi-am cumparat acum 3 luni o dacia 1397 Li.Am si eu o mare problema insa:dupa un drum de 730 km in care masina a consumat in medie 8.4%(e normal?? dry.gif ), am realimentat(cu benzina obisnuita) si am observat inca de a doua zi ca martorul de injectie nu se mai aprinde iar masina nu porneste.Trebuie mentionat ca mai are momente in care se comporta normal(se aprinde becul, il las sa se stinga si porneste), insa in marea majortate anormal.Am mai observat ca porneste impinsa dupa care functionarea este normal(nu are dereglari de turatie).

Va rog sa ma ajutati cu un sfat!
Va multumesc. sad.gif


--------------------
Dacia 1310 2000 Li - b-24-yip
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 22:57
Post #608


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




"cu benzina obisnuita" = explica ? sper ca nu cu Pb blink.gif
De consum, depinde ce intelegi tu medie pt 730 km, la mine inseamna 365 km la drum national si 365 km in oras. In oras sa nu te astepti la consumuri mai mici de 11% iarna.
Pare sa aiba o problema de natura electrica, poate ai ceva la contact. Cel mai bine e sa o duci la un service autorizat.
Sfat universal pt toate daciile pe injectie monpunct dinainte de 2002. Schimbati termostatul cu unul piese de origine de 97-92 de grade (exista si varianta de 98-92). Veti simti la consum in oras.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocolosman
post 17 Jan 2007, 23:26
Post #609


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 September 06




Multumesc d-le dr_mKe am sa schimb shi termostatul dar de ce imi afuma bujiile? Este posibil sa-i dea prea multa benzina in carburator? E prea mare consumul,mai intelegeam si eu un 8-8,5%, da nu 12% exagerat.Imi vine sa o arunc in Bahlui,serios.(sunt din iasi) mad.gif


--------------------
dacia 1310 liberta 2002 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 23:36
Post #610


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Du-o la un service Dacia bun. Daca ai un scurt circuit in instalatia electrica iti poate da peste cap calculatorul injectiei. Serios vb. Sa ti-o puna pe tester sa vada ce are.
Termostatul intai sa-l verifici sa vezi ce scrie pe el. Sa nu faci colectie daca e d-ala de 97 tongue.gif
Injectiile monopunct de la Dacia papa mult mai ales in oras 8,5% nici aia cu carb nu scoate. Cu asta sa te obisnuiesti (11% in oras, mie atat imi lua pe benzina, nu mint)


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocolosman
post 17 Jan 2007, 23:49
Post #611


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 September 06




OK am s-o duc la service.Am sa-ti spun ce a avut.Pa nb mai vb!


--------------------
dacia 1310 liberta 2002 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 23:53
Post #612


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Bafta ! Auzi, bujii iti recomand cu toata caldura Bosch WR 8 BC+. Grija mare cu bujiile si corespondenta codurilor. Au incorporata in ele o rezistenta care are rolul de a elimina parazitii care altfel ar putea ajunge la calculatorul injectiei. Era bine sa fi avut chestia asta la fise, dar deh. Bujii Denso, NGK nu vei gasi pt ea, toate sunt pt modelul cu carb, si le lipseste rezistenta respectiva......


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mascarada
post 18 Jan 2007, 14:22
Post #613


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 January 07




salut. am stat de am citit toate problemele voaste din acesta sectiune, dar nu am intalnit ceea ce patesc eu. am o berlina din 2001 cu 81500 km la bord. (eu am luat-o acum o luna - 79.000).
in momentul cand pun contactul, uneori nu m-i se stinge becul de la injectie pana nu pornesc motorul. indiferent de cate ori as pune si as lua contactul, uneori nu se stinge pana nu pornesc.(cam in 50% din cazuri se mai si stinge) de pornit porneste repede, nu se aprinde becul in timpul mersului, si nici alte probleme nu am intampinat. credeti ca e o problema majora? sa ma duc sa fac un test de injectie?

multumesc anticipat.


LATER EDIT: astazi m-i s-a aprins prima oara si in mers, pt. cateva secunde. cred ca urmeaza obsescul sfarsit. sau?

This post has been edited by mascarada: 19 Jan 2007, 12:12


--------------------
dacia 1310 2001 li - sb 06 xtn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.badrea
post 18 Jan 2007, 23:48
Post #614


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 January 07




pentru dr_mike:
multumesc pentru sfaturi; benzina este "vestita" efix de la rompetrol.Mie imi este frica nu fie ceva de la pompa de benzina sau ceva de la injectie. Se poate sa fie returul infundat si sa inece motorul? Intreb asta pentru ca odata a pornit fara probleme si cand am ajuns cu ea in parcare am oprit motorul. Am incercat sa-l repornesc si nu am reusit.


--------------------
Dacia 1310 2000 Li - b-24-yip
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 Jan 2007, 23:53
Post #615


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu prea cred sa fie infundat returul.
Presiunea pompei se masoara cu manometrul. Returul il poti verifica singur desfacand scutul din portbagaj apoi scoti returul si il pui intr-o sticla de jumate. Pui contactul o data si vezi rezultatul. Pe capacul ala de plastic sunt sageti care indica returul, asa ca nu poti da gres.
Eu totusi cred ca ai o problema de natura electrica, gen releu sau contact la cheie. Du-o la un service dacia autorizat.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.badrea
post 18 Jan 2007, 23:59
Post #616


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 January 07




Pentru dr_mike: merita investitia cu gpl-ul?


--------------------
Dacia 1310 2000 Li - b-24-yip
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Jan 2007, 01:08
Post #617


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Da merita. Eu sunt foarte multumit. Numai sa fie o instalatie de generatie 3, pt injectie monopunct catalizata.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyor
post 22 Jan 2007, 14:10
Post #618


Dyor


Group: Members
Posts: 222
Joined: 22 January 07




smile.gif Saluate,eu sunt proaspat pe site-ul acesta.Sunt fericitul posesor al unei dacii 1310 li fabricata in 08.2000.Pana acum mici probleme care le-am rezolvat, dar am cateva nelamuriri si sper ca aici voi gasi raspunsul.Cum pot schimba cablul de kilometraj?Se poate da jos cutia cu ceasurile de bord si monta pe acolo?Face un zgomot naspa,dar faza e ca nu tot timpul.Cu toate ca turatia motorului sta la 950,mi se pare cablul de acceeleratie cam moale,se poate strange?Cum se poat schimba becurile carelumineaza bordul?E o operatie grea?Tre demers la un service sau se poate rezolva acasa in fata blocului.Va multumesc.


--------------------
Renault Kadjar 2015 - 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Jan 2007, 09:02
Post #619


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ia vezi aici

daca nu-ti raspunde la intrebari, mai intreaba p'aci rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 25 Jan 2007, 00:06
Post #620


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




am si eu mica mare problema..am mai citit pe aici pe forum si am cam vazut ca la mine este o anomalie...la dacie din 2000 pe injectie in viteza a 5 la 3000 de rot/min eu am 90 km la ora...sa fie defect turometrul sa sa fie din alta cauza...mentionez ca chestia asta o stiu de ceva ani dar am crezut ca e normal
ps.si cu masina goala la aceasi turatie tot atat am..


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONICA71
post 25 Jan 2007, 11:17
Post #621


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 December 06




QUOTE(ramiro @ 25 Jan 2007, 01:06)
am si eu mica mare problema..am mai citit pe aici pe forum si am cam vazut ca la mine este o anomalie...la dacie din 2000 pe injectie in viteza a 5 la 3000 de rot/min eu am 90 km la ora...sa fie defect turometrul sa sa fie din alta cauza...mentionez ca chestia asta o stiu de ceva ani dar am crezut ca e normal
ps.si cu masina goala la aceasi turatie tot atat am..
*



Salut. La mine la 2900 rot/min am 90 km/h. Intre 80 si 90 km/h apare un zgomot la motor de imi vine sa cobor. Peste 90 km/h se linisteste. De la ce o fi?? Rezonanta, neechilibrare??


--------------------
DACIA 1310 2000- INJECTIE - GL92EMP
Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavykbt
post 25 Jan 2007, 19:24
Post #622


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 22 February 06




Problema asta o am si eu IONICA71. Nu stie nimeni sa-mi dea o solutie ca sa fac turometrul ala??? Alte probleme: motorul mi se pare turat la relanti(avans mare) chiar si cand e cald(se poate regla de undeva?) + face galagie cam mare(am vazut o dacie pe injectie la care nu se auzea motorul mai deloc). M-am gandit ca e de la pompa de apa, dar elicea nu are joc mai deloc, deci nu sunt chiar stricati rulmentii aia. Stie cineva sa-mi dea niste rezolvari? Mersi biggrin.gif


--------------------
Dacia Berlina Li 2000 - TM - 777777
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serpentis
post 26 Jan 2007, 16:14
Post #623


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 January 07




Salut
Mi-am luat si eu (acum o luna) o dacie din 2000 cu injectie.
Din pacate saptamana asta nu a mai pornit sad.gif . Deloc. (are benzina, bateria e noua, electromotorul invarte)
Am chemat un "mester" si zice ca ar putea fi de la pompa de benzina (pe care bineinteles nu stie sa o schimbe/vada). acuma .. singura solutie pe care o mai vad e sa o tractez pana la un daciaservice (sau altul, care o fi mai aproape).
Voiam sa va intreb, inainte de a ma apuca de tractat, daca aveti vreo idee ce i-as putea face. barem sa porneasca sa ajunga pana acolo.
Si, da, sunt super-noob in ale motoarelor sad.gif


--------------------
Dacia CLi 2000 - 111111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 26 Jan 2007, 16:57
Post #624


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




serpentins>>>>>desfa de acolo de la corpul de injectie si tu turul de de la benzina si pune contactul si vezi daca vine benzina...,daca nu vien uitate la sigurantele alea 2 care sunt pe aripa sa nu fie vreuna arsa si daca nu merge nici asa schimba alea 2 relee (tot de pe aripa)intre ele si vezi daca vrea sa porneasca...o solutie ar ma fi sa bati cu ceva sub rezervor ca poate e blocata pompa(am patit-o pe autostrada si am adus masina acasa tractata si la bloc ia dat unu daua ciocane sub rezervor si si-a revenit)


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 28 Jan 2007, 11:05
Post #625


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Salut,

Este adevarat ca la ultimile Dacii Berline produse (2004-2005), uzina de la Pitesti recomanda schimbul de ulei la motor la 10000 km ? Eu am una din 2001 si in manual scrie la 5000 km. mersi


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavykbt
post 28 Jan 2007, 17:10
Post #626


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 22 February 06




Scrie pe ulei cat are garantia. Eu de ex bag doar Esso care are garantat 10.000 de km, dar il schimb la 7000 km. Uleiul e f important pentru intretinerea motorului si ti-as recomandfa sa-l schimbi cat mai des posibil biggrin.gif. La problemele mele nu are nimeni o rezolvare?


--------------------
Dacia Berlina Li 2000 - TM - 777777
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergionel
post 29 Jan 2007, 23:29
Post #627


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 10 December 05




dacia injectie 2000 cu consum de 14 la suta in buc. cind mergea bine lua 10 la suta.
intrebare:
1 clapeta de la acceleratie ,la relanti ,trebuie sa aiba o mica inclinatie sau trebuie sa fie orizontala?
2 cum influenteaza termostatul consumul si de care sa pun pentru consum minim?
3 ce sa mai verific?
multumesc!

ps. am verificat tensiunea de la sonda lambda si este intre 0,1v si 0,7 v.(variabila)
relanti ok.

This post has been edited by sergionel: 29 Jan 2007, 23:31


--------------------
dacia 1300 injectie - b-68-jsk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Jan 2007, 12:06
Post #628


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




2. daca termostatul deschide la o temperatura mica (80 grade) sau ramane deschis tot timpul, motorul nu va ajunge la temperatura optima de functionare si prin urmare calculatorul va imbogati amestecul (e ca si cum ai merge cu socul tras) si de aici rezulta consumul marit.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergionel
post 30 Jan 2007, 16:29
Post #629


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 10 December 05




am inteles. deci trebuie sa pun unul care sa deschida mai sus.


--------------------
dacia 1300 injectie - b-68-jsk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pook
post 31 Jan 2007, 01:02
Post #630


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 August 06




Salut!
Am o dacie berlina pe injectie fabricatie 2004 si am pus-o pe gpl(instalatie LandiRenzo). Dupa ce am mers cateva strazi cu ea si am trecut-o pe benzina nu mai mergea deloc rotund(parca mergea in 3 pistoane). M-am intors la service-ul unde am montat instalatia si mi-au zis ca s-a zapacit calculatorul si l-au resetat. Dupa ce l-a resetat si-a revenit. acum nici nu mai vrea sa porneasca pe benzina. Puteti sa-mi spune-ti va rog ce are


--------------------
Dacia Berlina 2004 i - KID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 22:45
Forum Renault