dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Ov |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
ghiccy |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
la elecrovalva aia nu trebuia sa umbli. asa e, din fabrica, n-are nicio treaba cu tur sau retur, duce la vacumu' ala mare pt recuperarea vaporilor de benzina. las-o conectata si vei vedea ca clancane la aprox 5-10 sec dupa ce iei contactu'.
bafta!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
80TCU |
![]()
Post
#603
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Problema rezolvata
![]() Schimbat furtun din pompa de benzina ( avea o crapatura de 1 cm ) si masina merge ca noua. Cred ca ia totusi si aer fals de undeva dar se rezolva, acum ma duc iar sa o cert ![]() |
-------------------- |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#604
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Uita-te la corpul clapetei de acceleratie & injector. Prin partea drapta, adica dinspre filtrul de aer. Acolo e un furtun de vacuum si alte cateva gauri obturate cu capacele de plastic. La un moment dat se pierde cate unul si trage aer fals pe acolo.
Sita de la sorbul pompei de benzina o gasesti in orice service dacia, nu e scumpa, iar filtrul se schimba la 15.000 dupa carte sau daca ai luat benzina cu apa, imediat dupa ce constati chestia asta. Foarte important ! Sa ai mereu macar jumatate de rezervor plin, pompa de benzina se raceste cu ... benzina. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cocolosman |
![]()
Post
#605
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 06 ![]() |
am o dacia 1310 (anul2002)nu stiu ce sa-i mai fac.am consum mare in oras 12%iar in afara 10% ,mi se afuma bujile,nu-mi sta la relanti cand 800 - 1000t/min ,am fost la tester mi-au zis ca am avut niste contacte murdare,le-au curatat cu spray si tot aceiasi problema dar consumul ma termina
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 liberta
2002 noiembrie
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ai cumva GPL pe masina ? Daca da, problema e de acolo.
Daca nu, scoate si tu termostatul, pune unul nou de uzina, de 97-92, e max 20 de lei. Pana in 2002 veneau cu termostate de 86 de grade, cu care am scos 14% in oras, pe bune. Poate esti norocos si ai deja masina cu imbunatatirile de rigoare, adica termostat la temperatura mai mare, electroventilator. Temperatura la motor pe unde sta ? Nu in ultimul rand, du masina la alt service, deschide comanda pt diagnoza si ceri hartie. Daca iti zic ca masina nu are nimic suna la vocea clientului de la dacia si o sa-ti rezolvi problema. Cu tupeu ! Noroc. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bogdan.badrea |
![]()
Post
#607
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 07 ![]() |
Salut!
Ma numesc Bogdan si mi-am cumparat acum 3 luni o dacia 1397 Li.Am si eu o mare problema insa:dupa un drum de 730 km in care masina a consumat in medie 8.4%(e normal?? ![]() Va rog sa ma ajutati cu un sfat! Va multumesc. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- b-24-yip
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
"cu benzina obisnuita" = explica ? sper ca nu cu Pb
![]() De consum, depinde ce intelegi tu medie pt 730 km, la mine inseamna 365 km la drum national si 365 km in oras. In oras sa nu te astepti la consumuri mai mici de 11% iarna. Pare sa aiba o problema de natura electrica, poate ai ceva la contact. Cel mai bine e sa o duci la un service autorizat. Sfat universal pt toate daciile pe injectie monpunct dinainte de 2002. Schimbati termostatul cu unul piese de origine de 97-92 de grade (exista si varianta de 98-92). Veti simti la consum in oras. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cocolosman |
![]()
Post
#609
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 06 ![]() |
Multumesc d-le dr_mKe am sa schimb shi termostatul dar de ce imi afuma bujiile? Este posibil sa-i dea prea multa benzina in carburator? E prea mare consumul,mai intelegeam si eu un 8-8,5%, da nu 12% exagerat.Imi vine sa o arunc in Bahlui,serios.(sunt din iasi)
![]() |
--------------------
dacia
1310 liberta
2002 noiembrie
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Du-o la un service Dacia bun. Daca ai un scurt circuit in instalatia electrica iti poate da peste cap calculatorul injectiei. Serios vb. Sa ti-o puna pe tester sa vada ce are.
Termostatul intai sa-l verifici sa vezi ce scrie pe el. Sa nu faci colectie daca e d-ala de 97 ![]() Injectiile monopunct de la Dacia papa mult mai ales in oras 8,5% nici aia cu carb nu scoate. Cu asta sa te obisnuiesti (11% in oras, mie atat imi lua pe benzina, nu mint) |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cocolosman |
![]()
Post
#611
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 06 ![]() |
OK am s-o duc la service.Am sa-ti spun ce a avut.Pa nb mai vb!
|
--------------------
dacia
1310 liberta
2002 noiembrie
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Bafta ! Auzi, bujii iti recomand cu toata caldura Bosch WR 8 BC+. Grija mare cu bujiile si corespondenta codurilor. Au incorporata in ele o rezistenta care are rolul de a elimina parazitii care altfel ar putea ajunge la calculatorul injectiei. Era bine sa fi avut chestia asta la fise, dar deh. Bujii Denso, NGK nu vei gasi pt ea, toate sunt pt modelul cu carb, si le lipseste rezistenta respectiva......
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mascarada |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 January 07 ![]() |
salut. am stat de am citit toate problemele voaste din acesta sectiune, dar nu am intalnit ceea ce patesc eu. am o berlina din 2001 cu 81500 km la bord. (eu am luat-o acum o luna - 79.000).
in momentul cand pun contactul, uneori nu m-i se stinge becul de la injectie pana nu pornesc motorul. indiferent de cate ori as pune si as lua contactul, uneori nu se stinge pana nu pornesc.(cam in 50% din cazuri se mai si stinge) de pornit porneste repede, nu se aprinde becul in timpul mersului, si nici alte probleme nu am intampinat. credeti ca e o problema majora? sa ma duc sa fac un test de injectie? multumesc anticipat. LATER EDIT: astazi m-i s-a aprins prima oara si in mers, pt. cateva secunde. cred ca urmeaza obsescul sfarsit. sau? This post has been edited by mascarada: 19 Jan 2007, 12:12 |
--------------------
dacia
1310
2001 li
- sb 06 xtn
|
|
Bogdan.badrea |
![]()
Post
#614
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 07 ![]() |
pentru dr_mike:
multumesc pentru sfaturi; benzina este "vestita" efix de la rompetrol.Mie imi este frica nu fie ceva de la pompa de benzina sau ceva de la injectie. Se poate sa fie returul infundat si sa inece motorul? Intreb asta pentru ca odata a pornit fara probleme si cand am ajuns cu ea in parcare am oprit motorul. Am incercat sa-l repornesc si nu am reusit. |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- b-24-yip
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu prea cred sa fie infundat returul.
Presiunea pompei se masoara cu manometrul. Returul il poti verifica singur desfacand scutul din portbagaj apoi scoti returul si il pui intr-o sticla de jumate. Pui contactul o data si vezi rezultatul. Pe capacul ala de plastic sunt sageti care indica returul, asa ca nu poti da gres. Eu totusi cred ca ai o problema de natura electrica, gen releu sau contact la cheie. Du-o la un service dacia autorizat. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bogdan.badrea |
![]()
Post
#616
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 07 ![]() |
Pentru dr_mike: merita investitia cu gpl-ul?
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- b-24-yip
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Da merita. Eu sunt foarte multumit. Numai sa fie o instalatie de generatie 3, pt injectie monopunct catalizata.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Dyor |
![]() ![]()
Post
#618
|
Dyor Group: Members Posts: 222 Joined: 22 January 07 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 - 1,5 dci
|
|
Ov |
![]()
Post
#619
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ramiro |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
am si eu mica mare problema..am mai citit pe aici pe forum si am cam vazut ca la mine este o anomalie...la dacie din 2000 pe injectie in viteza a 5 la 3000 de rot/min eu am 90 km la ora...sa fie defect turometrul sa sa fie din alta cauza...mentionez ca chestia asta o stiu de ceva ani dar am crezut ca e normal
ps.si cu masina goala la aceasi turatie tot atat am.. |
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
IONICA71 |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(ramiro @ 25 Jan 2007, 01:06) am si eu mica mare problema..am mai citit pe aici pe forum si am cam vazut ca la mine este o anomalie...la dacie din 2000 pe injectie in viteza a 5 la 3000 de rot/min eu am 90 km la ora...sa fie defect turometrul sa sa fie din alta cauza...mentionez ca chestia asta o stiu de ceva ani dar am crezut ca e normal ps.si cu masina goala la aceasi turatie tot atat am.. Salut. La mine la 2900 rot/min am 90 km/h. Intre 80 si 90 km/h apare un zgomot la motor de imi vine sa cobor. Peste 90 km/h se linisteste. De la ce o fi?? Rezonanta, neechilibrare?? |
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#622
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Problema asta o am si eu IONICA71. Nu stie nimeni sa-mi dea o solutie ca sa fac turometrul ala??? Alte probleme: motorul mi se pare turat la relanti(avans mare) chiar si cand e cald(se poate regla de undeva?) + face galagie cam mare(am vazut o dacie pe injectie la care nu se auzea motorul mai deloc). M-am gandit ca e de la pompa de apa, dar elicea nu are joc mai deloc, deci nu sunt chiar stricati rulmentii aia. Stie cineva sa-mi dea niste rezolvari? Mersi
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
serpentis |
![]()
Post
#623
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 January 07 ![]() |
Salut
Mi-am luat si eu (acum o luna) o dacie din 2000 cu injectie. Din pacate saptamana asta nu a mai pornit ![]() Am chemat un "mester" si zice ca ar putea fi de la pompa de benzina (pe care bineinteles nu stie sa o schimbe/vada). acuma .. singura solutie pe care o mai vad e sa o tractez pana la un daciaservice (sau altul, care o fi mai aproape). Voiam sa va intreb, inainte de a ma apuca de tractat, daca aveti vreo idee ce i-as putea face. barem sa porneasca sa ajunga pana acolo. Si, da, sunt super-noob in ale motoarelor ![]() |
--------------------
Dacia
CLi
2000
- 111111
|
|
ramiro |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
serpentins>>>>>desfa de acolo de la corpul de injectie si tu turul de de la benzina si pune contactul si vezi daca vine benzina...,daca nu vien uitate la sigurantele alea 2 care sunt pe aripa sa nu fie vreuna arsa si daca nu merge nici asa schimba alea 2 relee (tot de pe aripa)intre ele si vezi daca vrea sa porneasca...o solutie ar ma fi sa bati cu ceva sub rezervor ca poate e blocata pompa(am patit-o pe autostrada si am adus masina acasa tractata si la bloc ia dat unu daua ciocane sub rezervor si si-a revenit)
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
B74RCE |
![]()
Post
#625
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
Salut,
Este adevarat ca la ultimile Dacii Berline produse (2004-2005), uzina de la Pitesti recomanda schimbul de ulei la motor la 10000 km ? Eu am una din 2001 si in manual scrie la 5000 km. mersi |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#626
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Scrie pe ulei cat are garantia. Eu de ex bag doar Esso care are garantat 10.000 de km, dar il schimb la 7000 km. Uleiul e f important pentru intretinerea motorului si ti-as recomandfa sa-l schimbi cat mai des posibil
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
sergionel |
![]()
Post
#627
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
dacia injectie 2000 cu consum de 14 la suta in buc. cind mergea bine lua 10 la suta.
intrebare: 1 clapeta de la acceleratie ,la relanti ,trebuie sa aiba o mica inclinatie sau trebuie sa fie orizontala? 2 cum influenteaza termostatul consumul si de care sa pun pentru consum minim? 3 ce sa mai verific? multumesc! ps. am verificat tensiunea de la sonda lambda si este intre 0,1v si 0,7 v.(variabila) relanti ok. This post has been edited by sergionel: 29 Jan 2007, 23:31 |
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
Ov |
![]()
Post
#628
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
2. daca termostatul deschide la o temperatura mica (80 grade) sau ramane deschis tot timpul, motorul nu va ajunge la temperatura optima de functionare si prin urmare calculatorul va imbogati amestecul (e ca si cum ai merge cu socul tras) si de aici rezulta consumul marit.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sergionel |
![]()
Post
#629
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
am inteles. deci trebuie sa pun unul care sa deschida mai sus.
|
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
pook |
![]()
Post
#630
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 August 06 ![]() |
Salut!
Am o dacie berlina pe injectie fabricatie 2004 si am pus-o pe gpl(instalatie LandiRenzo). Dupa ce am mers cateva strazi cu ea si am trecut-o pe benzina nu mai mergea deloc rotund(parca mergea in 3 pistoane). M-am intors la service-ul unde am montat instalatia si mi-au zis ca s-a zapacit calculatorul si l-au resetat. Dupa ce l-a resetat si-a revenit. acum nici nu mai vrea sa porneasca pe benzina. Puteti sa-mi spune-ti va rog ce are |
--------------------
Dacia
Berlina
2004 i
- KID
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:45 |