dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
C a t a l i n |
![]()
Post
#661
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
80TCU |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Se invarte cureaua de la alternator. Ca se invarte paleta de racire.
Deci e clar, electromotorul invarte, ar trebui sa porneasca. E problema electrica. Zicea cineva sa curat mufele cu spray de contact. Tot aici pe forum am inteles ca ar fi o mufa sub pompa de frana care se mai oxideaza. Ce mufa o fi aia? Ufff, numai probleme cu dacia asta. Maine o remorchez si in service cu ea. |
-------------------- |
|
80TCU |
![]()
Post
#663
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
Inca o intrebare.
Cand am cumparat masina, cand puneam bordu, se aprindea becul din poza si se mai aprindea si becul de injectie. Becul de injectie se stingea, becul celalat ramanea aprins pana porneam motorul. Acum nu se mai aprinde becul ala deloc. Aveti idee pentru ce e becul ala si cand ar trebui sa se aprinda/stinga? This post has been edited by 80TCU: 6 Feb 2007, 01:22 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 24.94k ) Number of downloads: 1012 |
-------------------- |
|
nelu |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Becul respectiv (ca si cele pt incarcare acumulator, presiune ulei si temperatura apa) trebuie sa se aprinda la punerea contactului si sa se stinga (daca totul este in regula) dupa pornirea motorului. El indica uzura placutelor de frana (daca sunt prevazute cu senzor de uzura) prin aprinderea sa cand se pune frana.
Daca nu se mai aprinde poate fi una din situatiile: este ars, nu face contact sau este un defect in cablajul bordului |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
80TCU |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
I-am dat de cap cu pornirea. Am gasit senzorul de turatie, l-am scos, avea pilitura multa pe el. Am curatat frumos, am dat cheie si a luat-o perfect.
Acum stiu de la ce este si umblu cu cheia de 10 dupa mine ![]() Mersi mult de tot nelu ptr sfaturi. |
-------------------- |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#666
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Offtopic: Dupa ce descriu in 4 mesaje ce problema are, ce trebuie sa faca, unde gaseste senzorul etc...rezolva problema si ii multumeste lu' "nelu"
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
80TCU |
![]()
Post
#667
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
"off topic" multumesc lui nelu si lui catalin
![]() nelu m-a ajutat super mult pe PM, si am uitat ca mi-ai zis aceeasi chestie ![]() |
-------------------- |
|
B74RCE |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
Salutare,
Dragi confrati de injectie, am o dilema si vreau sa o dezbat cu voi, cum o fi normal sa pornesti motorul la Dacia pe injectie, sa dai imediat la cheie sau sa astepti 3-4 secunde pana se stinge martorul de injectie (ala portocaliu) si apoi sa pornesti motorul ? voi cum faceti ? This post has been edited by B74RCE: 6 Feb 2007, 19:30 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#669
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Motorul se porneste numai DUPA stingerea martorului injectie! (mai ales cu motorul rece)
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
IONICA71 |
![]() ![]()
Post
#670
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(B74RCE @ 6 Feb 2007, 20:29) Salutare, Dragi confrati de injectie, am o dilema si vreau sa o dezbat cu voi, cum o fi normal sa pornesti motorul la Dacia pe injectie, sa dai imediat la cheie sau sa astepti 3-4 secunde pana se stinge martorul de injectie (ala portocaliu) si apoi sa pornesti motorul ? voi cum faceti ? Draga confrate in ale injectiei, normal este sa astepti sa se stinga becul martor,atunci se creaza presiune in tevi,apoi sa pornesti.La mine nu se mai aprinde becul ,pompa merge,motorul porneste.iti doresc mari succese. |
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
hai sa-ti arat ceva !
Asta este ce scrie in manualul original Dacia, daca inteleg bine nu prea scrie ca trebuie sa se stinga apoi se da la cheie ! This post has been edited by B74RCE: 6 Feb 2007, 21:15 Attached thumbnail(s) SV103133.jpg ( Size: 30.83k ) Number of downloads: 1140 SV103131.jpg ( Size: 32.5k ) Number of downloads: 1055 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
VULTUR_MRS |
![]()
Post
#672
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 07 ![]() |
RUGAMINTI FIERBINTI CINE STIE CE SA MAI FAC? BATERIA INDICA PE ROSU STANGA LA BORD BATERIA E NOUA. LA ALTERNATOR AM SCHIMBAT PUNTEA DE DIODE, ROTORUL,RULMENTUL. LA ELECTROMOTOR AM SCHIMBAT CARBUNII.RELEU ELECTRIC NOU SCHIMBAT.AZI AM PUS ALT ALTERNATOR SI LA FEL INDICA ATUNCI CAND AM LUMINILE SI CALDURA DESCHISEA(APRINSE). DATI_MI O SUGESTIE CE SA MAI FAC
|
--------------------
DACIA
1310 LI
2000 BERLINA
- B 16 GCB
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#673
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sugestii:
1. Nu mai scrie cu CAPS LOCK! 2. Nu te lua dupa indicatorul din bord, ca e mincinos ![]() 3. Ia un aparat de masura si verifica tensiunea de incarcare pe baterie, cautand instructiuni in topicurile dedicate de pe acest forum. 4. Problema ta nu are legatura cu acest topic. 5. Foloseste functia SEARCH (cautare). This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Feb 2007, 19:39 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
VULTUR_MRS |
![]()
Post
#674
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 07 ![]() |
Sunt nou pe forum asa ca nu ma certati daca gresesc cu ceva. am dacia pe injectie an 2000. probleme la incarcarea bateriei la bord. Am schimbat la alternator: punte diode, rotorul, rulment. la electromotor shimbat bucsi cred ca asa le zice. am schimbat si acumulatorul am pus unul nou. am pus si releu nou(electric) in mers cand pun consumatorii: lumini si caldura imi scade acul pe rosu stanga. dati_mi o sugestie ce as mai putea face ca nu mai siu.
![]() |
--------------------
DACIA
1310 LI
2000 BERLINA
- B 16 GCB
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#675
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai citit si altceva decat punctul 1. din mesajul meu?
Vezi aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6362 Si pe viitor intai foloseste SEARCH sa cauti daca nu cumva s-a discutat problema ce te intereseaza. Spor la citit si la masurat! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
ai masurat bateria ? ce tensiune ai ? cand pornesti motorul ce tensiunea ai la baterie ?
This post has been edited by B74RCE: 6 Feb 2007, 20:06 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
VULTUR_MRS |
![]()
Post
#677
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 07 ![]() |
multumesc mult dar ti_am zis ca sunt nou pe forum si nu prea ma pricep ca si pe net de altfel.doar masina e mai veche .ca de nu era nu te agasam asa merci
![]() |
--------------------
DACIA
1310 LI
2000 BERLINA
- B 16 GCB
|
|
euu |
![]()
Post
#678
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 18 June 06 ![]() |
fratiilor,am o dacie pe injectie care merge numai cu GPL,duminica cand am vrut s-a o pornesc,nimic,la a mea daca merg numai pe gaz se auzea un clanc cand puneam contactul,se auzea dar mai incet,am pornit-o pe direct adica cu fir de plus etc,acum de dimineata am vrut s-a o pornesc iara si surpriza am pornit-o pe direct dar cand i-am luat firul de plus a murit ,am pornit-o iara dar surpriza si mai mare s-a aprins becul de ulei si martorul de injectie plus instalatia electrica nu mergea ,adica faruri semnal,avarii,casetofon,electromotorul invartea,deci intrebarea mea este ce s-a mai verific cam-a disperat ,cred ca am un scurt undeva dar unde?am verificat tot reeleele sant bune si ma refer la cele doua de injectie,sigurantele sant bune,intrebarea este unde pot s-a am scurt ,mie frica sa nu i-au foc,poate ma ajutati si pe mine ca dau si eu o bere.
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- b-23-nns
|
|
IONICA71 |
![]() ![]()
Post
#679
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
vulture, am vazut ca ai schimbat toate.Dar voltampermetrul ,de ce nu l-ai schimbat??
|
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#680
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(IONICA71 @ 7 Feb 2007, 19:56) ![]() ![]() Voltampermetrul e un aparat de masura dual, poate fi folosit alternativ ca ampermetru sau voltmetru, se gaseste prin laboratoare... In bordul Dacia se afla un voltmetru, elementul lui sensibil fiind un bimetal, ce se dilata in functie de tensiune. Este foarte imprecis. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
euu |
![]()
Post
#681
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 18 June 06 ![]() |
am rezolvato,nu aveam masa de la alternator!!! beau berea singur
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- b-23-nns
|
|
nixu |
![]()
Post
#682
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 February 07 ![]() |
Salutare... bine v-am gasit...
Sa incep... conduc o dacie pe injectie din 2000 break 1310CLI cu benzina cilindree 1397 am tot dat search si citit pe ici pe colo...pe acest forum si am si am observat din ce s-a discutat si din condus ca dacia mea e cam "puturoasa" daca pot sa ii spun asa... asadar.... vitezele le schimb de obicei pe la 2500-3000 turatii...vad ca asa e indicat... in a 5'a intru pe la 60km/h si ajung la 80km/h cu 2800 turatii cand motorul scoate un zgomot mai mare... zgomot care se face auzit in fiecare viteza la ~2800 turatii... la 3000 turatii am 90km/h... apoi creste pana la aprox 110-120 la 4000 turatii...mai mult de atat nu am apasat pedala... una ca e maxim a doua ca imi vibreaza mana pe volan ca pe un pickamer ... din cate am observat la 2500 turatii ar trebui sa pot atinge 90km/h si eu abia am 70km/h...nu mai spun ca daca merg cu peste 100km/h >3200 rotatii...consumul creste foarte mult... nu cred ca e normal sa am 3000 turatii la doar 90km/h.... am vazut dacie din '98 pe gaz care ajunge la 100km/h mult mai lejer si la turatii mai putine... e ceva ce se poate regla... sau nu ii pot face eu nimic... ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1310 CLI
2000
- CT-17-CMR
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#683
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu cumva iti patineaza ambreiajul?
Nu se aude un fluierat? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ov |
![]()
Post
#684
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai cutie de "fuga"
si eu la a mea aveam ~4000 rpm la 120 km/h, oricum nu prea obisnuiam sa merg cu viteza aia fabuloasa ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nixu |
![]()
Post
#685
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 February 07 ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 9 Feb 2007, 10:45) ambreiajul nu cred sa patineze... cat despre fluierat....cad sa se auda...? un oarecare fluierat se aude la viteza mare....dar asta cred ca e oarecum normal... QUOTE(Ov @ 9 Feb 2007, 13:27) ai cutie de "fuga" si eu la a mea aveam ~4000 rpm la 120 km/h, oricum nu prea obisnuiam sa merg cu viteza aia fabuloasa ![]() cutie de fuga...? eu i-as zice de "lene" ![]() ieri am condus o dacie pe injectie ... "chinuita" prin modul de ingrijire...dar cu care mergea cu a treia in 2000 rotatii la 50km/h iar la mine la 50km/h am 3000 rotatiii... plus ca ajung cu 90km/h in a 4 la 2000-2200 rotatii...si eu cu a 5 am 3000 rotatii la 90km/h..... si Fiatul lu' tata din '83 se misca mai bine... cred din ce in ce mai mult ca are o defectiiune pe undeva.... ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1310 CLI
2000
- CT-17-CMR
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#686
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(nixu @ 11 Feb 2007, 20:14) Nova GTi in treapta a 4-a la 2000rpm are aprox 60km/h, in nici un caz 90, indiferent ce varianta de cutie are (parca difera doar treapta a 5-a) Si in cazul berlinei, cred ca viteza in treapta a 4-a la 2000rpm e tot cam aceeasi, adica 60km/h. Cred ca avea probleme cu vitezometrul ![]() Iar tu in continuare cred ca ai probleme cu ambreiajul, sau cu ceasurile din bord... This post has been edited by Catalin Marinarul: 11 Feb 2007, 20:25 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
nixu |
![]()
Post
#687
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 February 07 ![]() |
ma scuzi...cred ca am exagerat....
70km/h la 2000 rotatii si eu am aprox 3000 rotatii la 70km/h... totusi e o diferenta destul de mare... problema cu ceasurile.nucred ca am.... posibil cu ambreajul.... mi s-a spus de alti soferi ca am ambreiajul cam sus.... sa fie acesta cu probleme? |
--------------------
Dacia
Break 1310 CLI
2000
- CT-17-CMR
|
|
Ov |
![]()
Post
#688
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la astra am la 100km/h in a 5-a, fix 3000 rpm
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nixu |
![]() ![]()
Post
#689
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 February 07 ![]() |
QUOTE(Ov @ 12 Feb 2007, 10:07) sunt convins... dar am vazut dacie pe carburator....din '98 cu 100km/h pana in 3000 turatii...si ma gandesc ca ar trebui si dacia mea sa fie pe aproape.... btw... azi mi-a spus cineva ca daca asa a fost formata...mai "puturoasa" asa o sa fie... nu il cunosc pe fostul proprietar... dar se poate ca prin modul in care o folosesti in rodaj si prin modul in care o conduci sa se formeze modul de functionare a masinii?? |
--------------------
Dacia
Break 1310 CLI
2000
- CT-17-CMR
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
la astra am la 100km/h in a 5-a, fix 3000 rpm
la nova mea( pe injectie)in tr a-5-a,la 3000 rpm am aproximativ 110 Km/h |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 20:01 |