dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
madendre |
![]()
Post
#691
|
||
![]() posesor scooter KTM Group: Members Posts: 188 Joined: 30 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA
2000 GTI
- SB-19- nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#692
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
1.Daca iti vibreaza volanul inseamna ca ai unghiurile de directie terminate sau jantele dezechilibrate. Eu zic sa verifici daca nu cumva iti uzeaza cauciucurile anormal(adica pe o anumita margine) si sa echilibrezi rotile (de pe fata macar).
2. Daca ai unghiurile de directie bulite, ai consumul mai mare si posibil si motorul chinuit (adica nu trage), din cauza ca fiecare roata vrea sa mearga pe alta directie.. ![]() 3. Incearca sa reglezi ambreiajul sa tina mai jos (in general la berlina, ambreiajul tine pe la jumatatea cursei), asta daca nu cumva e dus ambreiajul. 4. Motorul de berlina nu e un motor de turatie mare, deci vitezele e bine sa le schimbi atunci cand cere el. (In rampa schimbi la turatii ceva mai mari (genul3000-3500 maxim).Toata treaba e sa schimbi vitezele fara sa patinezi ambreiajul inutil. 5.la 100 km/h, ar trebui sa fie in jur de 3000rpm. Stiu ca la berlina cu 4 trepte, avea 4000rpm la 120km/h (viteza nercomandata la berlinele neintretinute!) This post has been edited by nh1980ro: 12 Feb 2007, 21:45 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
bogdan_04 |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 23 January 07 From: adjud ![]() |
si eu la 100 km/h am mai putin de 3000 de rot/min
|
--------------------
dacia,vw
1310 Li
2002 berlina
|
|
dan13 |
![]()
Post
#694
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 March 06 ![]() |
referitor la turatii mari, eu la berlina mea aveam 3000 rotatii la 90 mm/h. Cauza: pinionele de la a 5 cincea erau din cele mari, adica de papuc.Am mers cu ea in service(inca mai era in garantie) si mi-au schimbat pinioanele,iar acum la 3000 rot am 110km/h
|
--------------------
Dacia 1310
CLi
- B96DGR
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#695
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Aveti idee cat costa catalizatorul?
Dar restul restul de componente ale esapamentului? Ce difera fata de cea fara catalizator? (adica ce componente se potrivesc) |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#696
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
un catalizator in IAsi e 800-900 Ron
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Ov |
![]()
Post
#697
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
roland |
![]()
Post
#698
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Eu, la a mea berlina injectata, am schimbat complet traseul de esapament, fara catalizator.
Toba finala e la fel. Toba mica e altfel, adica teava dinspre motor e mai scurta si nu mai are ureche de prindere, ea fiind pe catalizator. Teava dinspre rezervorul de benzina e identica cu cea de la berlina pe carburatie. Teava dintre tobe era identica, in magazine nu erau diferite si s-a potrivit fara probleme. Deci, singura modificare a fost facuta la toba mica (de foc). Nu vreau sa te contrazic Ov, e posibil sa fi facut astia versiuni diferite. La a mea (din 2000) toba finala si teava intermediara erau identice cu carburatia. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ov |
![]()
Post
#699
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai dreptate, mi-am adus aminte, asa era si la mine
sorry de dezinformare ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
Am si io o intrebare, stie cineva in ce an a fost lansata pe piata Dacia 1310 cu injectie ?
THX |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
iulianv |
![]()
Post
#701
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
Ianuarie 2000
|
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
IONICA71 |
![]()
Post
#702
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
Salutare,lume.Acum ceva timp ma plangeam si eu pe aici ca nu am frane, prinde aer, schimbasem repartitorul pe spate( e vorba de prin mai- iunie anul trecut ,trebuia sa fac itp-ul). Deci m-am chinuit ceva timp cu aerisiri, repartitor blocat pe deschis.Cum am scapat?? Simplu..... am schimbat repartitorul ( care era umed mereu) cu altul de FABRICA si am pus lichid 2+2 DOT 3. Am facut un drum GALATI- PITESTI si merge brici.
|
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
Salutare tuturor!
Va retin atentia cu cateva chestii deranjante cu care ma confrunt: Cum as putea sa scap de scartaitul de la pedala de ambreiaj? Ma dispera cand il folosesc, m-am uitat eu asa pe-acolo pe sub bord dar nu mi-am putut da seama de sursa, arc sau altceva... Cateodata in mers subturat, se aude din fata de la motor un zornait ca de tabla, am incercat sa identific sursa dar nu am reusit .. spunea cineva inainte de un colier de la saxofon - spre rusinea mea nu prea stiu unde sa ma uit, o poza ceva se poate pune pt un nepriceput ca mine? Care filtru de benzina este mai bun pt dacia asta? vreau sa-l schimb laolalta cu ulei motor + filtru si nush exact ce sa cumpar ... Ultima chestie: mi s-au ars becurile din bord, cu ocazia asta vreau sa le schimb u unele albastre, poate si cele de la consola (bord CN), se pricepe cineva la asa ceva? a mai facut? caut pe cineva care sa-mi faca operatia asta, please pr me multumesc, |
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#704
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
cele mai bune filtre sunt MANN.
colieru' respectiv se vede prin partea dreapta, in jos, pe evacuare, sub electromotor. la ambreiaj, inceraca sa scoti siguranta de la pedalier si pedala, ungi cu niste vaselina si pui totu' la loc. in loc de becuri, te duci la un magazin de electronice si ceri leduri, ce culoare vrei si rezistentele aferente alimentarii la 12v (parca 750ohmi, nu mai stiu exact). |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
roland |
![]()
Post
#705
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
dacia berlina, pentru pedala de ambreiaj poti folosi si spray WD40. Pulverizezi unde se termina pedala, la ax, fara mila si dispare scartaitul. Daca reapare dupa cateva luni poti repeta operatia.
Cu becurile, vezi ca ele sunt de fapt albe dar lumineaza verde datorita ecranelor de culoare verde de deasupra bordului. Degeaba pui becuri albastre in locul celor vechi, tot va lumina verde. Ori schimbi plasticele alea verzi, ori pui leduri dar nu in spatele plasticelor. S-a discutat chestia asta, parca, da search. |
--------------------
.
.
.
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#706
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
normal ca scoate plasticele alea verzi...
|
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
LUXOR |
![]()
Post
#707
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
QUOTE(dacia berlina @ 22 Feb 2007, 04:14) ... mi s-au ars becurile din bord, cu ocazia asta vreau sa le schimb ... (bord CN), se pricepe cineva la asa ceva? a mai facut? Haideți, spuneți-i omului cum se schimbă becurile din bord! Abia aștept să citesc aici, pentru că la "Martorii de bord" n-am prea aflat multe despre asta...Am bord CN și nu știu cum să înlocuiesc becul martor pentru temperatura apei. Vă mulțumesc și eu. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
Ov |
![]()
Post
#708
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
LUXOR |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
QUOTE(Ov @ 23 Feb 2007, 14:10) Nu știu ce-aș putea face înafară de a-ți mulțumi pentru efort. PS: Nu fi încruntat precum figura din avatarul tău! Doar faci parte cu onor din "Group: Moderatori!" |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
dany67 |
![]()
Post
#710
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 07 ![]() |
Vreau sa va prezint o problema poate imi dati niste sfaturi utile pentru Dacia 1310 injectie. Acum doua zile a plecat sotia cu masina prin oras si intr-o intersectie i s-a oprit motorul. M-am dus la ea am verificat sigurantele am tras de contactele elctrice de sub capota si intr-un final am pornit-o. Azi am pornit-o am plecat cu ea din fata blocului si dupa 500 m s-a oprit motorul si basta. Nu mai vrea sa porneasca. Am omorit bateria cit i-am dat la automat. Se aprind becurile pe bord, functioneaza toate comenzile de la bord dar animalutul nu vrea sa porneasca.
|
--------------------
DACIA
1310LI
2003
- CT 67 MMD
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
La nova mea(pe injectie) am patit cam la fel
Numa' ca era din cauza unui fir care venea undeva pe panoul de sigurante si era slab "papucul" firului si s-o desprins.Totul functiona normal(becuri, sigurante,benzina aveam.....)da nu pornea.Muream de nervi si pana la urma am descoperit acel fir care iesise de la locul lui. Si cand l-am pus la loc.....a pornit si motorahu meu. Ps: verifica sigurantele si uita-te poate e vreun fir pe-acolo care a iesit de unde trebe.....cine stie |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
dany67 |
![]()
Post
#712
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 07 ![]() |
Are vineva o schema electrica de Dacia 1310 injectie cu bord Takosan ? Nu stiu de unde se alimenteaza pompa de benzina? Poate cineva sa ma ajute?
|
--------------------
DACIA
1310LI
2003
- CT 67 MMD
|
|
IONICA71 |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
Patriotu? |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 February 07 From: Iasi ![]() |
Citind topicu am vazut ca nu e de joaca cu martorii. So... La Nova mea (2000 GTI), pe care o am de vreo luna nu se stinge niciodata martorul de la injectie plus inca unul (ala cu semnul exclamarii). Vechiul proprietar, care a avut-o vreo 7 luni a zis ca asa a luat-o si nu i-a facut niciodata probleme. Nici mie nu mi-a facut pana la frigurile recente. Acum daca o turez pe la 2500 se "ineaca" ("ineaca" = ca si cum s-ar opri motorul pentru cateva clipe, un "sut" si mai departe). Evenimentul se repeta daca continui sa turez.
Sa fie de la bujiile cu partu electorzi proaspat achizitionate? (totusi nu a zis nimic in primii 300 km parcursi cu ele) Vreau sa ma apuc sa schimb diverse "consumabile" (filtre...) si as face-o in ordinea importantei... daca este una ![]() Mersi! |
--------------------
Dacia
Nova
2000 GTI
- IS-05-YNH
|
|
rba |
![]()
Post
#715
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salut,
deconectarea sau avaria unor senzori duce la aprinderea permanenta a martorului de injectie. verifica pe rand: senzor Tmotor, senzor Taer, potentiometru clapeta. poate ca ar fi bine sa schimbi senzorul Tmotor. Cam cati km ai cu masina? Cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
Patriotu? |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 February 07 From: Iasi ![]() |
Eu am facut cu ea vreo 3.000, dar ea sigur are peste 100.000. Nu pot sa spun exact pentru ca kilomeraju e blocat pe la 22.000.
Am sa ma uit. Oricum am programat-o la doctor pentru joi la 08:00. O sa vedem atunci. Mersi! |
--------------------
Dacia
Nova
2000 GTI
- IS-05-YNH
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#717
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
QUOTE(dany67 @ 24 Feb 2007, 09:47) Vreau sa va prezint o problema poate imi dati niste sfaturi utile pentru Dacia 1310 injectie. Acum doua zile a plecat sotia cu masina prin oras si intr-o intersectie i s-a oprit motorul. M-am dus la ea am verificat sigurantele am tras de contactele elctrice de sub capota si intr-un final am pornit-o. Azi am pornit-o am plecat cu ea din fata blocului si dupa 500 m s-a oprit motorul si basta. Nu mai vrea sa porneasca. Am omorit bateria cit i-am dat la automat. Se aprind becurile pe bord, functioneaza toate comenzile de la bord dar animalutul nu vrea sa porneasca. mie mi se miscase mufa de la calculator... am infipt-o bine si de atunci nu mai am probleme.. incearca si asta.. |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
Ok, referitor la problemele mele expuse in postul anterior, iata:
Cauza zornaitului de tabla de care ziceam - teava de esapament care batea intr-o bucata de tabla pe undeva pe langa tija schimbatorului de viteze. am batut un pic in tabla cu pricina, am pus si o bucatica de cauciuc acolo si am rezolvat - aviz celor care intampina zgomote de acest fel si nu gasesc de unde ![]() Am schimbat filtrul de benzina conform indicatiilor voastre (bineinteles ca m-am inarmat cu rabdare, nervi de otel si coliere noi de schimb), filtru model bosch, made by pitesti ![]() ![]() Cu ultima chestie referitoare la culoarea din bord - inca nu m-am apucat, sper sa o fac curand, daca gasesc vreun doritor dispus sa ma ajute ![]() Cam atat deocamdata, multumesc de ajutor, mai revin pe viitor cu alte nelamuriri, numai bine! This post has been edited by dacia berlina: 28 Feb 2007, 02:12 |
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
diesel |
![]()
Post
#719
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 May 04 From: Galati ![]() |
@dany67 schimba cele 2 relee de pe aripa stanga. E sigur de la ele. Asa am patit si eu si pana nu le-am schimbat (pe ambele, chiar daca numai unul face probleme) nu am scapat de problemele pe care le ai tu. This post has been edited by diesel: 1 Mar 2007, 13:17 |
-------------------- Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005 |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#720
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar atenție, din câte știu acele 2 relee nu sunt relee "obișnuite"!
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 17:16 |