DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 214 215 216 217 218 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

adriano94
post 18 Feb 2013, 21:12
Post #6451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




salut,deoarece dacia asta consuma 12-13 urban si pretul benzinei creste, m-am hotarat sa-i pun GPL,m-am orientat la o instalatie noua(1250 lei),acum nu prea stiu ce marca sa aleg MARINI sau LANDI RENZO, pe dacia veche(carburator)am avut BRC si dupa 5 ani am inceput sa am probleme cu pornirea cred ca din cauza plamanului,oricum nu am mai avut chef sa stau sa aflu asa ca am vandut-o.M-am gandit la LANDI RENZO, italiana ar fi cea mai buna,voi ce ziceti??


Si inca ceva,dupa ce ii pun gaz,daca pe benzina imi consuma asa mult pe gaz cam cat o sa pape,ma gandesc ca poate am ceva defect si deasta consuma asa mult pe benzina,cei cu GPL,ce consum aveti urban??depaseste 10L%??Multumesc

This post has been edited by adriano94: 18 Feb 2013, 21:14


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Feb 2013, 21:25
Post #6452


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu iti recomand marini,este ieftina la intretinere si fiabila,ca si consum cel care zici tu de 12 este mult ,sigur ai ceva probleme,un tester te lumineaza dar poti verifica tu innainte acasa ,bujiile,fise,termostat,filtru aer
pe gaz nu trece de 10 in oras si afara undeva la 7,5 ,dar depinde mult de talpa soferului,conditiile de drum (intern/extern)si in ultimu rand reglaju instalatiei,dupa montaj sa iti treci pompa de benzina pe un releu ca si cel pentru injector altfel la trecerea pe gaz va merge si pompa incontinuu si te trezesti ca tre sa iei pompa dupa un timp(in service nu iti sunteaza si pompa doar injectoru)tampiti,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Feb 2013, 21:42
Post #6453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




bujiile au vreo 18 km de cand e masina la mine plus km dinainte sa cumpar masina...totusi masina are viata in ea,ma enerveaza ca atunci cand o calc mai brusc timpul ala de vreo 2 sec pana incepe sa prinda turatie,parca ai postat o schema cu suntarea pompei mai demult,o poti pune din nou??eu ii cam dau talpa,apropo la voi la cat se taie alimentarea??la mine cand trece de 50 nu mai vrea.
Am o reprezentanta Bosch in oras,50 de lei diagnosticarea,dar am auzit ca am toate sansele sa dau banii degeaba si sa nu aflu nimic,m-am gandit la sonda lambda,si motorasul pas cu pas uneori cand pornesc dimineata se accelereaza aproape de 30rot/min si scade normal si cateodata cand porneste la cald se accelereaza singura intre 10-15rot/min cam de trei ori si dupa merge normal.

PS:consumul de 12 e mers linistit,cu talpa se duce la 14,5...

ghitza,tie iti porneste pe benzina si la accelerare trece pe gaz,nu? la ce turatie se schimba?,se poate regla??

This post has been edited by adriano94: 18 Feb 2013, 21:56


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Feb 2013, 22:08
Post #6454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




suntarea este defapt un releu comandat de firu galben ce pleacfa din cablaju butonului de gaz (o sa caut scheama)
dupa cele descrise la pornirea rece sau cald cred ca e pe duca motorasu de relanti,aia cu taiatu de alimentare adica dupa 50 la ora se taie la tine accelerarea sau cum?
Cu butonu in pozitia 1 pe benzina,pe O nimic ,pe 2 pe gpl(asa e acum la mine),dar pot face din potentiometru de la buton(in stanga butonului are o fereasta mica rotunda unde se vede rotita de la potentiometru)sa porneasca pe benzina si la accelerare (sa zic cand trece de 1200rpm)face tac si trece singura pe gaz si aia e


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Feb 2013, 22:30
Post #6455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




nu, la 5000 rot/min nu se mai accelereaza,in sarcina,nu conteaza ce viteza,in cazul meu s-a oprit pe la 70km/h in treapta II

This post has been edited by adriano94: 18 Feb 2013, 22:30


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 18 Feb 2013, 23:01
Post #6456


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




ghita la mine pozitia 1 este benzina,pozitia 0 porneste pe benzina si la accelerare trece pe gaz iar 2 porneste pe gaz .....


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2013, 13:43
Post #6457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ecu parca o limiteaza la 5500rpm,pentru protejarea motorului ,asa stiu eu
ionutz:ai relee pentru protejarea butonului?depinde cum il ai legat in instalatie,eu innainte fara relee pe buton schimbat butonu in fiecare an,acum nu mai am treaba de 2 ani,logic pe pozitia 0 nu ar fi nimic nu?doar 1 si 2 adica benzina si gaz,si cum am zis mai sus pe 2 se poate face din buton sa pornesti pe benzina si la o piscare de acceleratie sare pe gaz


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Felix100
post 19 Feb 2013, 14:37
Post #6458


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 January 13




Am avut acum ceva timp probleme cu motorasul pas cu pas , adica imi scadea si imi crestea turatia atunci cand masina era pe liber.cum incepea sa scada turatia sub o anumita treapta , trebuia sa mai accelerez ca sa nu se opreasca motorul, dar oricat as fi incercat ,la un moment dat tot se oprea.Cand mai circulam cu ea , incepea brusc sa-i scada turatia- initial am crezut ca e de la motorasul pas-cu-pas , si incercam sa o mai readuc la viata , fortand pedala de acceleratie; dar au fost momente cand dupa ce ii dadeam cheie pentru contact , iar imediat dupa , ce ii mai dadeam o cheie pentru a alimenta cu benzina, observam ca nu se mai aude acel zgomot prin care se alimenteaza motorul cu benzina. Sunt momente cand vrea sa alimenteze cu benzina , si sunt si momente cand nu vrea.Iar daca porneste , sunt momente cand se intrerupe brusc - fie de la ''pas cu pas'' , fie ca nu vrea sa mai traga benzina din rezervor. Stiti , o fi de la pompa de benzina , de la injectoare ?
Si in asta iarna , dupa ce incercam sa o repornesc dupa un mic popas , nu mai vroia sa reporneasca.Atunci ma gandeam ca i s-a format un dop de gheata.
Dar acum ?
Am auzit ,ca daca vrei sa nu mai ai astfel de probleme cu ea , ar fi bine sa-i montezi un releu pentru circuitul de benzina( care costa cateva milioane bune ) pentru ca acesta sa asigure anumite puncte cheie , ca la masina sa nu mai apara astfel de probleme.
Eu intreb in speranta ca poate exista si o metoda ( in cazul meu ) in care nu necesita ca masina sa fie dusa la tester.

This post has been edited by Felix100: 19 Feb 2013, 15:12


--------------------
Dacia 1310i 2000 - No Information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2013, 15:50
Post #6459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Din ce zici ar fi mai multe de verificat .Nu trebuie nici un alt releu de MILIOANE,ai pe contraaripa stanga releele de la injectie(2 sau 3)cu sigurantele aferente lor,unu din ele este pentru pompa de benzina,verifica si vezi sa faca contact bine ,mai bine ai face sa dai cu spray de contacte pe toate mufele de le motor,daca tot nu isi revine, aici ma refer la faza cand ia benzina cand nu ,verifici in portbagaj mufa de la pompa de benzina si ultima faza pompa.
Cu turatia vezi motorasu de relanti cum se prezinta,cand pui contactu trage pedala de acceleratie?la relanti daca accelerezi usor cu mana tija lui urmareste pana la un punct clapeta de acceleratie?daca toate astea NU atunci cauti un motoras de PROBA prima data si vezi rezultatu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 20 Feb 2013, 14:30
Post #6460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




Am facut comanda,a ramas landi renzo,pret 1300ron,am vorbit cu cel care o monteaza si de suntarea pompei de benzina,a zis ca nu e nevoie daca sunteaza decat injectorul,dar daca insist le sunteaza pe amandoua.Acum astept sa ma sune cand ajunge instalatia.


am intrebat si de filtru de gaz, a zis ca e 30 lei,si tot chitul de prin plaman:membrana etc. 100-150 ron.Se mai schimba si altceva inafara de astea la revizie??

This post has been edited by adriano94: 20 Feb 2013, 14:32


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Feb 2013, 16:11
Post #6461


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de ce nu e nevoie sa iti sunteze si pompa?asa vrea el ca sa schimbi tu cate o pompa la 6 luni sau cum,daca nu sunteaza merge incontinuu si cand ,mergi pe gaz(total aiurea)
La revizie doar filtru il schimba si verifica daca nu ai scapari,aici o revizie deasta costa 80 roni,cand o poti face tu acasa si te costa filtru 22 roni(MARINI),jegosi ce mai


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 20 Feb 2013, 17:04
Post #6462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




mi-a recomandat sa am cel putin 5 litri de benzina in rezervor ca sa nu se arda pompa...pana la urma a ramas sa-mi monteze releu si pe injector si pe pompa.A zis sa ii duc masina dimineata si ma duc dupa-amiaza dupa ea,dar m-am gandit ca acum ca tot s-a dat si lege care te lasa sa asisti in service cand iti umbla la masina sa stau acolo,mai mult de 3 ore nu cred ca dureaza... smile.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Feb 2013, 17:47
Post #6463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai tu poti sa ai in rezervor si 30 litri ca pompa tot merge aiurea acolo si cu timpu slabeste si cand o sa vrei sa mergi pe benzina o sa ai surpriza ca se balbaie si da in nas,presine slaba,dar daca iti monteaza releu pe ea si injector e k
dureaza mai mult de 3 ore montaju,si butelia vezi sa fie modelu in spate la bancheta adiac intre oalele de la telescoape,pentru ca unamic de al meu cand ia ajuns instalatia ,ia venit cu butelie de 30l si ia plasat-o in stanga pe lateral ,si el a lasat masina si cand a venit surpriza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 20 Feb 2013, 18:44
Post #6464


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ghitza @ 20 Feb 2013, 17:47)
un amic de al meu cand ia ajuns instalatia ,ia venit cu butelie de 30l si ia plasat-o in stanga pe lateral ,si el a lasat masina si cand a venit surpriza
*




radmasa.gif tare asta,nu o sa las masina acolo,raman pana termina de montat,cu o butelie de 50L faci 600km??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Feb 2013, 21:00
Post #6465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




A mea are 47 maxim dar nu poti sa bagi full.intra sa zic cam 44,si la aia de 50 daca este asa mare itra probabil 45,si depinde cum mergi si pe unde


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 24 Feb 2013, 15:12
Post #6466


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




La straineze stiu ca pompa de benzina porneste si pe gaz pana face presiune (cand e contactul pus) dupa care se opreste si ramane asa pana o treci pe benzina de la buton(cel putin asa are u vecin deal meu pe un vento),acuma ma intreb nu are releu si la dacie pompa de benzina sa se opreasca cand ajunge la o anumita presiune facuta ? huh.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Feb 2013, 18:05
Post #6467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu are,are releu de protectie si siguranta pe contraaripa stanga


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 25 Feb 2013, 21:45
Post #6468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




am montat instalatia de GPL,problema e ca nu merge cum trebuie si nu prea stie nici ala de la service ce sa ii faca.Pe gaz daca o cal mai tare indiferent de turatie da in nas si nu vrea sa accelereze,ia turatie foarte foarte incet,care sa fie problema,mi-a zis de bujii,o sa cumpar maine altele si sa le schimb


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Feb 2013, 22:19
Post #6469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Eu cred ca n-are nicio treaba cu bujiile, daca pe benzina merge bine. Posibil sa nu se priceapa nenea ala care a montat-o sa o regleze cum trebuie.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Feb 2013, 23:40
Post #6470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cum zice si TYNN daca pe benzina merge bine nu e reglata instalatia si desta nu merge


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 26 Feb 2013, 00:20
Post #6471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




pai si ce sa regleze,acum am venit de la plimbare,am luat-o si la panta sa vad cum trage,ii dau a 3-a si o calc,nu vrea sa se tureze,daca DAU drumul incet la pedala incepe si isi ia viteza,ca si cum ar avea prea mult gaz,nu stiu ce sa zic,debitul de gaz nu pot sa il reglez,e electronic,caut pe net acum ceva asemanator sa vad daca gasesc si pun o poza.La filtru de aer am ambele orificii desfacute.
Deci daca ii dau usor(normal) acceleratie merge,cum ma dau umpic la ea pe la 23rot/min da in nas si nu mai vrea,ca si cum ar taia alimentarea.Incercai incet cu a 2-a lua 65Km/h aproape 70 si inca mai lua da suna prea rau motorul si o lasai in pace.Nu stiu ce sai fac instalatie noua,buna.ma gandesc la gaz sa nu fie bun, ca pute cam rau,a carbit nu stiu exact... aveam usile inchise acolo in service si ma usturau ochii de la noxe.. wacko.gif


PS:si pe benzina parca nu mai trage chiar asa bine,nu da in nas da urca turometru cam greu....


ca asta de mai jos,doar ca nu are emulatoarele alea,are decat o unitate

http://www.landi.it/ita/GPL/Impianto-GPL-c...ttore-EC-04.jsp


This post has been edited by adriano94: 26 Feb 2013, 00:29


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2013, 00:55
Post #6472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




refa reglaju de la gaz cum sa scris pe aici pe forum si nu o sai problema asta daca e de la gaz problema,daca zici ca nici pe benzina nu merge atunci ai alte probleme,dar pe gaz refa reglajele cum sa scris pe aici,la plaman ai 2 reglaje plu cel de pe furtun


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 26 Feb 2013, 15:04
Post #6473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




cam asa arata instalatia,am fost la service si a ramas sa ma duc maine sa puna laptop-ul sa vada ce are,instalatia e facuta pentru moatoare intre 1.2 si 2.4 si se poate sa fie reglata pe un motor mai mare cu debit mai mult de gaz si deaia sa nu mearga,o sa vad maine.mc de ajutor


PS:ala galben e releul pentru pompa de benzina sa intrerupa cand merge pe gaz

<span class='edit'>26 Feb 2013, 22:40:</span>
A mai aparut si alta problema,am zis sa merg pana termin tot gazul si sa bag din alt loc,doar ca dupa ce sa terminat nu mai merge pe benzina,porneste o accelerez la relanti de 2-3 ori si dupaia nu mai simte acceleratia si se opreste...ce are??mi s-a parut ca s-a intarit si pedala de frana,se apasa foarte putin,fiind intuneric si ploaie nu am avut ce sa ii fac!

Daca o trec pe gaz merge ,doar ca nu mai are si trebuie sa ajung si la peco..

27 Feb 2013, 10:03:
poate pune cineva link-ul pentru curatarea motorasului pas cu pas??nu il gasesc sad.gif

This post has been edited by adriano94: 27 Feb 2013, 10:03

Attached thumbnail(s)
Fotografie0018.jpg ( Size: 412.41k ) Number of downloads: 448
Fotografie0019.jpg ( Size: 355.31k ) Number of downloads: 492
Fotografie0020.jpg ( Size: 947.16k ) Number of downloads: 490
Fotografie0021.jpg ( Size: 220.27k ) Number of downloads: 477


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 27 Feb 2013, 11:54
Post #6474


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




http://www.daciaclub.ro/NOVA-Berlina-Injec...ti-t109481.html sunt mai multe doar ca atsa mi se pare mai bun ca are poze biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2013, 12:27
Post #6475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cand e cald motoru opreste scoate mufa de la motoras i porneste di vezi cum merge daca nu e nici o schimbare nu e din motoras sa nu il dai jos degeaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 27 Feb 2013, 19:03
Post #6476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




multumesc pentru link si pentru sfat,o sa verific in seara asta

PS:am uitat sa spun,am rezoltvat problema cu gazu,era debitu reglat prea mare pe calculator,era la 240 si l-a schimbat la 80 si acum merge bine,mergea umpic mai mare,dar l-am lasat asa sa consume mai putin,oricum acum sunt multumit de cum merge biggrin.gif

<span class='edit'>27 Feb 2013, 22:14:</span>
ghitza,am verificat cum ai zis,cu mufa sta la 800rot/min, dupa ce am scos mufa sta la 1100rot/min,deci are ceva motorasu>?

This post has been edited by adriano94: 27 Feb 2013, 22:16


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2013, 23:36
Post #6477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da vezi in mers cum se comporta fara mufa bagata,la relanti merge vezi la drum,daca e mai bine decat cu mufa bagata atunci e din el problema si merita sa il desfaci si sa il cureti


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daddy_dj
post 1 Mar 2013, 12:27
Post #6478


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 March 12




buna tuturor, am si eu o problema..cand deschid busonul la rezervor pufneste tare, se pare ca se creeaza presiune in rezervor..care e cauza si cum o pot rezolva urgent? scuze daca este vreun topic cu problema asta, dar nu am timp sa ma uit ca sunt la servici. astept raspuns urgent aici. multumesc

1 Mar 2013, 12:28:
P.S. problema e la dacia lui tata injectie din 2002

This post has been edited by daddy_dj: 1 Mar 2013, 12:28


--------------------
dacia 1410 2002 berlina - BC 21 SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Mar 2013, 13:12
Post #6479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




rezolvarea, ori faci rost de sistemu de recuperare a vaporilor (furtunele de pe rezervor cu supapa si pana in fata la canistra de carbon cu furtun cu supapa ce intra in corpuclapeta)sau o gaurica in buson


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 2 Mar 2013, 11:07
Post #6480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




revin cu problema,iar nu mai merge pe benzina,o pornesc si ba da sa moara motorul,ba isi revine,si daca accelerez merge si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se opreste,nici nu pot sa plec cu ea de pe loc,pe gaz merge bine,care sa fie problema???ultima data am resetat ECU si a mers pana ieri...
daca era motorasul nu trebuia sa faca asa si pe gaz??

This post has been edited by adriano94: 2 Mar 2013, 11:09


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 214 215 216 217 218 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 15:31
Forum Renault