dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#6481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
adriano94 |
![]()
Post
#6482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
Am fost la service si mi-a intrerupt plusul pe pinul 16 parca, din ECU si l-a pus la bobina pe contact sau ceva de genul,acum merge vad, dar mi se opreste pe gaz cateodata in mers cand o scot din viteza.Am ramas fara gaz si am bagat de 20 de lei ca atat am avut la mine,se poate sa fie din cauza presiunii??ca e prea putin gaz??am reglat relanti-ul mai mare putin, acum sa vad ca nu am mai mers cu ea
pana sa pun gazu nu am avut nici o problema la masina,acum imi pare rau ca am dat o gramda de bani pe prostia asta,cu 60 de lei am facut fix 100km in oras,recunosc,am fost si la RAR pentru omologare si a facut si reglajul atunci pe calculator....nu stiu ce sa mai zic |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#6483
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 4 Mar 2013, 20:20) Am fost la service si mi-a intrerupt plusul pe pinul 16 parca, din ECU si l-a pus la bobina pe contact sau ceva de genul,acum merge vad, dar mi se opreste pe gaz cateodata in mers cand o scot din viteza.Am ramas fara gaz si am bagat de 20 de lei ca atat am avut la mine,se poate sa fie din cauza presiunii??ca e prea putin gaz??am reglat relanti-ul mai mare putin, acum sa vad ca nu am mai mers cu ea pana sa pun gazu nu am avut nici o problema la masina,acum imi pare rau ca am dat o gramda de bani pe prostia asta,cu 60 de lei am facut fix 100km in oras,recunosc,am fost si la RAR pentru omologare si a facut si reglajul atunci pe calculator....nu stiu ce sa mai zic nu pe gaz merge pana la ultima picatura--cu 20 ron ar trebui sa mergi pe putin 60 km---daca ar fi fost gazul prost mergea in suturi dar nu se oprea --vezi reglaje debit prea mare This post has been edited by gamarian2010: 4 Mar 2013, 21:39 |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
nu pot sa ii reglez debitu fara laptop,o parere de ce se opreste??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cum nu poti?da ce ai secventiala?reglezi din surubu de pe furtun debitu,cu masin accelerata la 3000rpm
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
e acelasi principiu ca si la cea secventiala,uita-te in pozele de mai sus,nu am surub pe furtun
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#6487
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 4 Mar 2013, 23:40) -trebuie sa poti (sau roaga pe cineva sa-ti regleze daca tu nu stii ) dupa cum ti-am spus ai debitul fffffffffff mare. -cel de relentiu se regleaza: pornesti cu relentiu mare si reglezi din el pana obti turatia cea mai buna. -turezi la 2500-3000 te joci cu acel surub (sarcina) pana obti cea mai buna acelerare fara ezitari sau din manual This post has been edited by gamarian2010: 5 Mar 2013, 09:17 Attached thumbnail(s) th_NewPicture013.jpg ( Size: 140.33k ) Number of downloads: 589 th_NewPicture014.jpg ( Size: 68.65k ) Number of downloads: 592 |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6488
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut! De ceva timp am observat ca am o problema cu instalatia electrica. Cand am farurile pornite (noaptea bineinteles), cand calc pedala de frana scade intensitatea luminilor din faruri si cele din bord sau cand semnalizez farurile fac exact ca semnalizarea numai ca putin mai incet. Mai nou am vazut ca daca dau volumul la muzica mai tare lumina din faruri face exact dupa bass-ul melodiei! Ce sa verific sa vad ce are? Nu face masa undeva, sau am vreun fir impuscat pe undeva? Nu am mai intalnit asa ceva si am tot cautat pe internet problema asta dar nu am gasit nimic legat despre problema asta! Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tinker |
![]()
Post
#6489
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 6 Mar 2013, 20:59) Salut! De ceva timp am observat ca am o problema cu instalatia electrica. Cand am farurile pornite (noaptea bineinteles), cand calc pedala de frana scade intensitatea luminilor din faruri si cele din bord sau cand semnalizez farurile fac exact ca semnalizarea numai ca putin mai incet. Mai nou am vazut ca daca dau volumul la muzica mai tare lumina din faruri face exact dupa bass-ul melodiei! Ce sa verific sa vad ce are? Nu face masa undeva, sau am vreun fir impuscat pe undeva? Nu am mai intalnit asa ceva si am tot cautat pe internet problema asta dar nu am gasit nimic legat despre problema asta! Multumesc sigur nu e bateria ? |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6490
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Pai nu vad de ce ar fi bateria odata ce imi porneste bine. Dimineata imi porneste c-am greu. Spre exemplu azi dimineata cand am vrut sa plec la munca, nici la a 6 a cheie nu a vrut sa o ia. Cand am ajuns acasa acum 1 ora jumate, a pornit la a 2 a cheie. Banuiesc ca a fost mai cald azi ...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tinker |
![]()
Post
#6491
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
vezi ce tensiune are cu motoru oprit si pornit cu consumatori si fara
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6492
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Pai nu am cu ce sa verific
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tinker |
![]()
Post
#6493
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
eu mi am luat multimetru cu 10 lei =)),poate nu ai masa buna la alternator sau electromotor
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#6494
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 6 Mar 2013, 20:59) Salut! De ceva timp am observat ca am o problema cu instalatia electrica. Cand am farurile pornite (noaptea bineinteles), cand calc pedala de frana scade intensitatea luminilor din faruri si cele din bord sau cand semnalizez farurile fac exact ca semnalizarea numai ca putin mai incet. Mai nou am vazut ca daca dau volumul la muzica mai tare lumina din faruri face exact dupa bass-ul melodiei! Ce sa verific sa vad ce are? Nu face masa undeva, sau am vreun fir impuscat pe undeva? Nu am mai intalnit asa ceva si am tot cautat pe internet problema asta dar nu am gasit nimic legat despre problema asta! Multumesc -prima data masoara tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit sa ai intre 13,8-14,4 v -daca se incadreaza inseamna ca: -relanteu mic -drumuri scurte pana in 10km -Nu are timp bateria sa se incarce suficient . Masoara si spune ce valori ai gasit sa putem sa te ajutam. |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6495
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Ok, am sa verific astazi si am sa postez. Intradevar fac drumuri scurte pentru ca nu merg prea departe cu masina, munca-acasa eventual mai ies in oras...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
roland |
![]()
Post
#6496
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cu precizarea ca, daca alternatorul incarca normal, cat trebuie, faptul ca bateria e sau nu incarcata nu e prea relevant atunci cand motorul functioneaza.
Cand motorul e oprit, daca te joci cu farurile si bașii si frana, etc, e normal sa ai variatii de intensitate. Cu motorul pornit, curentul vine de la alternator si pentru consumatori si pentru incarcarea bateriei. Exclud ca pe masina exista nu stiu ce consumatori super mari, omul spune ca problema apare doar cu faruri si semnalizare. |
--------------------
.
.
.
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6497
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Am rezolvat problema, dar parca cand calc frana se mai observa foarte putin cum scade intensitatea farurilor. Dar oricum este mult mai bine decat ce era inainte! Am curatat toate firele de pe alternator,electromotor,contra-aripa si in final am observat ca era de vina minusul de pe borna la baterie. Cand porneam motorul si aprindeam farurile facea scanteie si flama la fir. In urmatoarea secunda m-am pus pe treaba si am schimbat tot cablul. Va multumesc mult
This post has been edited by Iantela: 8 Mar 2013, 19:07 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
cat87 |
![]()
Post
#6498
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Salutare...am reusit sa citesc vreo 20 de pagini din topicul asta si inca mai citesc in continuare dar as avea nevoie de un raspuns concret si mai pe scurt ca sunt totusi 200 de pagini... problema e in felul urmator...masina dacia papuc injectie 1.6...a picat motorasul de relanti anul trecut..am gasit o panarama la 100 ron ceva noname...l-am luat asa avand in vedere ca circul cu masina respectiva destul de rar...am zis ca merge si asa...dra nu a mers prea mult.......acum am nevoie de masina.....am luat motoras original bosch,,l-am montat..dar nimic nu misca tija deloc. dupa ce se incalzeste motorul, masina merge bine. ce sa mai verific la ea..mentionez ca am alimentare la mufa motorasului..12v...s-a mai intamplat sa apara probleme la cablaj? ma gandesc ca poate am tensiune in gol..dar daca e un contact imperfect, cand cuplez motorasul apare cadere de tensiune si nu se mai alimenteaza ? imi mananca zilele masina asta..si problema e ca trebuie sa ii fac acus itp-ul.....exista posibilitatea sa renunt la motoras si sa ii pun cumva un cablu de soc clasic ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai daca pui contactu nu reactioneaza nici intr-un fel motorasu?nu iasa tija deloc?ai verificat bine in mufa daca iti vine curent la punerea contactului?fa un reset si vezi poate scapi usor,scoate borna minus timp de 5 minute dupa care o repui
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cat87 |
![]()
Post
#6500
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
ghita dar fara suparare.....stii sa citesti? am scris clar ca am pus motoras bosch nou si NU MISCA TIJA DELOC...acum dupa ce se presupune ca tu ai citit ce am scris eu de vreme ce te-ai deranjat sa imi raspunzi....vii si ma intrebi daca tija nu misca deloc? come on.... am scos borna...masina a stat fara baterie toata iarna
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
eu zic sa te calmezi,e vorba de dacia 1310LI sau Solenza din semnatura??Daca ai de unde imprumuta un ECU 5 min si vezi daca merge ,motorul invarte?daca ii pui niste benzina si accelerezi tu nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca?
This post has been edited by adriano94: 13 Mar 2013, 20:35 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#6502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Buna Seara, multi ma cunoasteti de pe topicul 1300 Frantuzoaica, afara de 1300 am si Dacia asta 1310 din 2000, masina are 34.000 km, in 2002, unu cu camionul mi-a lovit usa din dreapta si a atins si bara fata, a fost reparata pe casco, au tinut-o timp de o saptamana pe motiv ca nu nimereau vopseaua, au vopsit si bara fata fara sa dea cu primer si dupa scurt timp mi-a sarit vopseaua de pe ea, iar de un an am tot vazut ca bara fata se tot lasa in jos, au inlocuit armatura, nu au mai pus seibi la suporti din fusta care tin bara si nici la suruburile laterale, azi am cumparat o bara fata noua cu tot cu armatura si am inteles ca la suruburile din lateral ar exista tampoane, unde anume sunt puse intre bara si aripa? sau pe interior? si daca se poate o poza sa vad si eu cum arata tamponul respectiv, multumesc!
This post has been edited by Victor 007: 13 Mar 2013, 21:16 Attached thumbnail(s) DSCF5239.JPG ( Size: 432.07k ) Number of downloads: 369 11032013499.jpg ( Size: 393.59k ) Number of downloads: 422 11032013501.jpg ( Size: 573.03k ) Number of downloads: 424 _MG_0220.JPG ( Size: 320.24k ) Number of downloads: 176 _MG_0222.JPG ( Size: 311.17k ) Number of downloads: 168 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
cat87 |
![]()
Post
#6503
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
adriano94 ma scuzi ca iti spun si tie...dar nici tu nu stii sa citesti...am scris clar ca este vorba de o dacia PAPUC(PICK-up), motor 1.6 injectie....este pe solenza motor de 1.6 si nu stiu eu? in al doilea rand tu vii si ma intrebi daca invarte, daca porneste daca o accelerez, desi eu am scris din nou, destul de clar ca dupa ce se incalzeste motorul masina merge relativ bine...ce dracu is eu nebun sau sunt altii cu capu? fratilor, daca vreti sa dati un sfat accept cu placare dar asa sa adunati posturi numai de dragul artei , nu vad care e smecheria...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
bun,nu am citit cu atentie,din cauza oboselii,poate ma inveti tu sa citesc,oricum am cumparat o gramada de piese defecte din magazin poate si motorasul asta are ceva,si ca sa iti dau un sfat bun,du-te la un service
This post has been edited by adriano94: 13 Mar 2013, 23:13 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
tynn |
![]()
Post
#6505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Problema e de alt undeva, nu-i din motoras. Si eu am aceeasi problema de cand am luat masina, am schimbat vreo 3 motorase pana acum, dar degeaba... Cand pun contactul nu impinge clapeta motorasul. Pornesc ca la carburator, cu acceleratia la podea si dupa cateva secunde dupa ce porneste, incepe sa functioneze motorasul si sta turata singura.
Si cam odata pe saptamana, moare motorasul d e tot, nu mai fuinctioneaza deloc nici dupa pornire. Insa il alimentez pe direct de la baterie sa scoata tija complet si apoi merge iar. Tare as fi curios sa aflu care e cauza, ca n-am reusit sa-i dau de cap pana acum... Cat87, daca reusesti sa-i dai de cap, te rog spune-mi si mie care era cauza ! @Victor007 - asta nu e o problema specifica acestui topic, dar am sa-ti raspund eu totusi: tampoanele respective se pun, cum este si logic, intre bara si aripa, ca sa nu vibreze bara si sa frece de tabla. Poti folosi niste tampoane de bieleta antiruliu, sunt la fel ca cele de bara. This post has been edited by tynn: 14 Mar 2013, 14:12 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#6506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspuns, stiu ca nu era legat de titlul topicului, dar nu am stiut unde sa intreb, referitor la problemele mecanice, de curand mi sa blocat pompa de benzina, am inlocuito cu una Klaxcar, cand vreau sa plec tare de pe loc, pleaca , dupa care da in nas si pleaca, problema asta era si inainte sa inlocuiesc pompa, cineva mi-a sugerat azi ca ar trebui s-o duc la un service sa-i curete injectoarele, voi ce parere aveti?
|
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
cat87 |
![]()
Post
#6507
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
ms de sfat..motorasul cumparat acum functioneaza, i-am dat curent pe direct si merge, la fel si cel original de pe masina, la fel si cel cumparat anul trecut...am zis ca poate o fi uzura ceva si de aceea am preferat sa iau unul nou ca sa elimin o posibila cauza- motorasul..nu-i bai il dau inapoi ca sa nu arunc cu banii pe geam. am luat si o sonda de apa. sambata ma apuc de verificat cablaj, senzori tensiuni etc sa vad care e treaba
P.S. si eu eram obosit la 23;30 cand am scris primul post si totusi cred ca m-am exprimat destul de clar si corect... This post has been edited by cat87: 14 Mar 2013, 19:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
CAT87:da tu de ce ai mai scris aici daca ne faci ca suntem dusi cu capu?macar ai verificat daca iti vine curent in mufa ,dupa atitudinea ta ii clar ca esti intepat rau ,fara suparare,dute la un tester sa nu iti mai dam noi sfaturi astia dusi cu capu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cat87 |
![]()
Post
#6509
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
dupa cum spuneam... ma obosesc degeaba cu voi "l-am montat..dar nimic nu misca tija deloc. dupa ce se incalzeste motorul, masina merge bine. ce sa mai verific la ea..mentionez ca am alimentare la mufa motorasului..12v.." da? e destul de clar? am scris de prima data ce am facut la masina, faptul ca masina porneste, dupa ce se incalzeste merge bine, si am mentionat ca am curent in mufa...si nu, nu sunt intepat, ma deranjeaza genul asta de oameni carora le spui ca ai facut ceva si dupa 5 minute te intreaba daca ai facut lucrul ala....asta ma face sa ma intreb daca unele persoane sunt in toate mintile sau nu...poate daca postul meu ar fi fost cu 100 de pagini in urma sa zic, as fi acceptat sa ma intrebati lucrurile astea si nu m-ar fi deranjat...dar asa? jumatate de pagina mai sus si tot ma intrebati daca porneste, daca misca daca am curent desi eu am scris de la bun inceput...whatever imi pare rau ca v-am consumat timpul pretios, o sa o repar eu intr-un fel sau altul.. sau o las asa si imi fac treaba cu ea..o sa ma chinuie putin dar asta e pentru o saptamana sau 2 cat o sa am nevoie de ea ma descurc. Daca stiti un service in bacau unde se pricepe cineva la dacii ma duc cu placere dar eu nu am gasit inca pe cineva care sa stie sa repare asa ceva
This post has been edited by cat87: 14 Mar 2013, 20:08 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la mufa trebuie sa ai 5v nu 12V desteptule,da ca sa iti spunem noi tie,las-o mai moale si poate te ajuta cineva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:21 |