DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 212 213 214 215 216 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

CRICOCI
post 29 Dec 2012, 07:47
Post #6391


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Pai nu cumva dupa ce ai schimbat sonda lamda a inceput sa iti consume?, si culbutorii din cate stiu ar fii mai bine 20 cu 25 la injectie.

This post has been edited by CRICOCI: 29 Dec 2012, 07:47


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 29 Dec 2012, 09:17
Post #6392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




am si eu o intrebare..La astea pe injectie , daca dai bateria jos si resetezi calculatorul in fiecare zi..dauneaza cu ceva?

Intreb asta , pentru ca am facut un obicei din a da bateria jos in fiecare zi, de cand cu frigul. O pun dimineata la loc si apoi stau 5 minute sa mearga la relanti si am plecat.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 29 Dec 2012, 10:01
Post #6393


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




asta nu știu dacă de la sonda o fi, dar culbutori la 0.20 si 0.25 nu știam poate ne spune cineva cum se comporta mașina asa cu culbutori


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 29 Dec 2012, 14:13
Post #6394


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(adriano2br @ 29 Dec 2012, 09:17)
am si eu o intrebare..La astea pe injectie , daca dai bateria jos si resetezi calculatorul in fiecare zi..dauneaza cu ceva?

Intreb asta , pentru ca am facut un obicei din a da bateria jos in fiecare zi, de cand cu frigul. O pun dimineata la loc si apoi stau 5 minute sa mearga la relanti si am plecat.
*


Nu stiu daca dauneaza dar iti pot spune ca am un prieten care si a luat masina din 2003 noua din fabrica, si din prima zi ii scoate o borna de pe baterie zilnic, cica asa rezista bateria peste 6 ani, o mare porcarie dupa parerea mea ce face el, cert este ca nu i a afectat nimic la masina nici puna in ziua de azi, smile.gif.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 29 Dec 2012, 17:05
Post #6395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




OK, merci de raspuns . Iar pentru colegul de mai sus..eu am culbutorii reglati la 0,20 cu 0,25. Masina merge bine. Inainte sa ii reglez cu lera la aceasta distanta , i-am reglat cu niste lame de ras..nestiind exact ce grosime au..am mers o perioada cu masina asa , iar cand am facut rost de lera am observat ca erau reglati la 0.60 cu 0,70 smile.gif). Masina mergea bine si atunci , la fel ca acum , singura diferenta era tacanitul infernal dupa 2000 rpm in sus..


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 30 Dec 2012, 23:52
Post #6396


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




QUOTE(nikuniku @ 20 Dec 2012, 11:34)
fzoli nu teas sfatui sa mergi cu teava in loc de catalizator,avantaje si dezavantaje
1-consum mai mare,sonda de oxigen nu mai are ce citii
2-la un control politie/rar,ramai fara talon
3-zgomot mai mare la evacuare
4-fara catalizator ai un oarece zvac la plecarea de pe loc,se va vedea si la viteza
5-nu mai ai ce sa lovesti pe sub masina
pretu unui catalizator este intre 600 si 1300 depinde de producator,stiu ca am schimbat eu catalizatoru la masina acum doi ani,cand am ramas fara talon ca am fost oprit de politie/rar
*


ciudat,toti care si au scos catalizatoru au zis ca au consum mai mic,tu esti singuru care zice altceva


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 3 Jan 2013, 16:03
Post #6397


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Salut din nou smile.gif, am iar o problema care nu mi o pot explica pentru ca nu am mai patit pana acum, am plecat azi ca de obicei cu masina in centrul orasului, toate bune si frumoase am oprit intr un loc unde am sta 5-10 minute, cand dau sa plec in loc sa demareze elctromotorul ca sa plec sa auzit un bazait si nu a plecat, am luat contactul si l am pus din nou a plecat fara probleme, acum am mers vreo 1 km si vad ca nu imi baga caldura de loc desi apa era ridicata la 50-60 grade(prea mult pentru cat am mers), am oprit am ridicat capota si am vazut borcanul de antigel aproape plin, daca o acceleram in gol scade apa din borcan cand o lasam in relantiu crestea iara, am oprit motorul l am pornit din nou am mers iar vreo 3 km am ridicat capota , antigelul staea la nivel in borcan, mam gandit evident la garnitura de chiloasa cu toate ca nu are mai mult de 5 luni, dar nu bolboroseste in borcan decat atunci cand o accelerez in gol si o decelerez imediat abia atunci bolboroseste odata scurt(ceea ce cred eu e normal ca e vorba de presiune), aveti idei de la ce mai poate fii?, ma gandeam ca de la termostat dar si ala trebuie sa deschida pe la 80 de grade, si masina in momentul de fata nu avea cum sa aiba asa mult .


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Jan 2013, 18:12
Post #6398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi sa nu fie vre-un traseu infundat la apa,daca iti urca apa si caldura ioc dupa care scade apa si vine caldura e simptom de garnitura ciupita(asa am patit eu acum 3 saptamani si am schimbat garnitura si nu au mai fost probleme)sufla prima data insta;atia de racire si vezi radiatoru de racire sa nu fie infundat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Jan 2013, 19:11
Post #6399


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




mai stimati colegi,cum naiba schimbati voi garniturile de chiulasa la anume intervale(vezi colegu Ghita),eu cand am luat masina in 2004 ,,,mustea,,,ulei pe la garnitura(36mii/km)am inlocuito cu una,nu mai retin numele,avea o banda siliconica pe ia,si am vandut masina la 158mii/km fara sa mai umblu la garnitura si nu tu sa fiarba vara sau sa nu bage caldura iarna
si chestia cu radiator racire infundat la o masina din 2000(radiator de aluminiu)e cam trasa de par,asta daca nu a pus in motor apa din garla
cand se inlocuieste garnitura se curata si chiulasa si suprafata de asezare pe bloc sa nu mai fie nici un fel de urma de garnitura veche,cu smirghel de granulatie fina udat cu motorina si nu apasat pe el si se curata de zici ca este noua chiulasa,alta greseala pe care multi o fac,strangerea chiulasei se face in trepte,prima data la 3daNm-5daNm si ultima la 8-9daNm cu pauza intre strangeri de 3-4-5 minute,multi fac strangerea din prima,cel mai gresit,garnitura trebuie sa se,,,turteasca,,,treptat,din prima va ramane slaba
CRICOCI la tine este garnitura de chiulasape duca,

This post has been edited by nikuniku: 3 Jan 2013, 19:12


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 3 Jan 2013, 19:22
Post #6400


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Nu te contrazic, dar am fost acum vreo 25 km in oras nu a mai avut nici o problema, tind sa cred ca ar pute fii si un dop de gheata, sa am antigelu prea slab, cat despre apa in masina nu a avut niciodata a avut numai antigel si radiatorul este din cupru si are 3 ani( am luat din asta pentru electrocupla),eu am schimbat asta vara garnitura in service, si ma chemat dupa o perioada sa stranga chiloasa , ideea e ca inainte sa o schimb imi borborosea in borcan acum nu prea,oricum pe dealta parte se poate sa fie si garnitura , dar cred ca trebuie sa masor mai intai antigelu, si pe urma sa vad de garnitura ca borcanu e cristal ma gandeam ca daca avea mizerie se murdarea si borcanul.P>S. multumesc de raspunsuri,.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 3 Jan 2013, 19:48
Post #6401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@nikuniku

Chiulasa nu se strange cum ai zis. Se strange la 5.5-6.5 daN si se restrange dupa 500 de km la acelasi cuplu tocmai pt ca garnitura se turteste.


Eu asa am facut si dupa 500 de km, din cauza turtirii garniturii, suruburile s-au invartit la vreo 4 daN.

8-9 daN e foarte mult. S-ar putea sa rupi vreun surub sau sa strici vreun filet din bloc.





--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Jan 2013, 20:21
Post #6402


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




payty esti sigur?cate motoare ai facut(reparat)la cuplu ala5,5-6,5daNm este mic si cu o cheie fixa de 17 le strangi la cuplu ala,asa ca.....
doar cu restrangerea ai dreptate ,am uitat sa zic de ia,intre 500 si 1000 de km facuti plus reglaju de culbutori
suruburile se slabesc,pe rand si apoi se restrang la valoarea de 8-9daNm,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 3 Jan 2013, 21:18
Post #6403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Suruburile se strang la cuplu de 6,5 daNm iar restrangerea se face cu acelas cuplu dupa 800-1000km .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nayr4m
post 4 Jan 2013, 00:20
Post #6404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 14 March 10
From: Braila




Salutare...


Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2002 - BR-90-NAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogarys
post 4 Jan 2013, 00:23
Post #6405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 4 January 13




Salut!

Am urmatoarea problema cu Dacia mea 1310CLi din 2000.
La rece motorul functioneaza ok.
La cald, dupa dezactivarea socului automat, daca se mentine o turatie constanta, mai mare decat turatia de mers in gol, motorul se opreste brusc.
Turatia de ralanti este normala 700-800 rpm, in acest regim motorul nu se opreste.
Practic masina merge doar in regim accelerat/decelerat.

Orice sfat mi-ar fi de mare ajutor, chiar si o adresa de service cu tester pentru Dacia 1310 din 2000. Din cate am inteles pentru acest model exista un tester special.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Jan 2013, 07:34
Post #6406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@nikuniku
uite aici manualul de reparatii. daca nici astia n-or sti, atunci cine sa mai stie? biggrin.gif

Motoare am facut si eu vreo cateva, nu vorbesc din carti.

This post has been edited by payty: 4 Jan 2013, 07:35

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 559.89k ) Number of downloads: 671


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 4 Jan 2013, 10:35
Post #6407


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(Nayr4m @ 4 Jan 2013, 00:20)
Salutare...
Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora biggrin.gif
*


Verifica mufa aia mare care intra in alarma la mine era.putin iesita intr o parte si nu mi mergeau avarile,poti sa mqi verifici si sigurantele de la alarma care de obicei se afla sub mocheta de la pedalier,in momentul cand deschizi usile atunci iti merg semnalizarile?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Jan 2013, 10:41
Post #6408


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




payty manuale am si eu nu este nevoie sa-mi arati,dar practica te invata, colegu,la cat sunt de proaste piesele pentru masini,prefer sa strang garnitura mai tare sa nu vina clientu sa-mi bata la usa ca dupa 10km da apa afara din motor,si majoritatea au venit la restrangere intre 700-1000km+reglaj culbutori

dogarys schimba sonda de apa care trimite semnal la calculator,aia cu 2 fire


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nayr4m
post 5 Jan 2013, 00:54
Post #6409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 14 March 10
From: Braila




QUOTE(CRICOCI @ 4 Jan 2013, 10:35)
Verifica mufa aia mare care intra in alarma la mine era.putin iesita intr o parte si nu mi mergeau avarile,poti sa mqi verifici si sigurantele de la alarma care de obicei se afla sub mocheta de la pedalier,in momentul cand deschizi usile atunci iti merg semnalizarile?
*




O sa verific, nu cred ca se aprind desi trebuia si cand bag marsarier tot nu se aprind ...ma rog e ceva de pe la inchidere


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2002 - BR-90-NAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 5 Jan 2013, 11:01
Post #6410


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Nu are treaba inchiderea cu alarma, ideea e ca in alarma se afla un releu pentru semnalizari, care din cate stiu se duc f greu, deaia cred ca e vorba de un fir ,siguranta , sau contact imperfect.

This post has been edited by CRICOCI: 5 Jan 2013, 11:17


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nayr4m
post 5 Jan 2013, 13:09
Post #6411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 14 March 10
From: Braila




QUOTE(CRICOCI @ 5 Jan 2013, 11:01)
Nu are treaba inchiderea cu alarma, ideea e ca in alarma se afla un releu pentru semnalizari, care din cate stiu se duc f greu, deaia cred ca e vorba de un fir ,siguranta , sau contact imperfect.
*





Ce sa verific pe unde ar trebui sa fie firele alea sau sigurantele?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2002 - BR-90-NAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 6 Jan 2013, 13:03
Post #6412


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




pai unde ai tu alarma montata, banuiesc ca este langa panoul de sigurante, da presul de la pedalier deoparte si vezi daca ai sigurante acolo(la mine asa e), dar daca nu vrei cu adevarat sa faci avarile las o asa, oricum un electrician auto ti o facea imediat, daca stau bine sa ma gandesc ti am mai spus odata ca sigurantele se pot afla sub presu de la pedalier, daca stai doar in fata pc ului si pui doar intrebari dar nu te duci sa cauti la masina nimic, mai bine las o asa, as fii vrut si eu sa repar masina doar din pc dar nu se poate.

This post has been edited by CRICOCI: 6 Jan 2013, 13:05


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
perfinox
post 8 Jan 2013, 20:53
Post #6413


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 May 11




QUOTE(Nayr4m @ 4 Jan 2013, 01:20)
Salutare...
Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora biggrin.gif
*


am patit acelasi lucru , verifica locul unde firele din unitatea centrala a alarmei sunt legate pe firele ce duc la semnalizari, sunt 3 la numar , din alarma pleaca doua fire si sunt legate ( ex. la mine portocaliu(alarma) cu verde la masina - semnalizari partea stanga , mov (alarma) cu albastru la masina - semnalizari partea dreapta.erau legate printr-un fel de cleme sertizabile care fac o punte , le-am mai strans un pic cu patentul si nu am mai avut probleme. sper ca asta sa te ajute sa-i dai de cap, iar ca sa ajungi la fire , dai jos capacul de sub volan. succes.


Moderator edit: N-are nici o treaba cu topicul curent.

<span class='edit'>8 Jan 2013, 22:03:</span>
a incercat careva sa monteze cap de bara de renault 19 pe dacia 1310 cu caseta de directie tip nou? mi-a recomandat cineva un cap de bara de la MOOG , a zis ca se potriveste la fix, vreau sa stiu daca a incercat careva, de cele de "uzina" sun t dezamagit, iar de cele de topoloveni cu atat mai mult, nu se mai fac piesele cum se faceau odata. si as mai avea o dilema, am o dacie pe injectie, iar la modelele pe injectie coroana de pe volanta are un dinte lipsa pentru cititor, vreau sa schimb ambreiajul sa iau chit complet , dar sa iau ceva bun ( Valeo, Luk, Sachs) dar nu am gasit pe fi 200 , doar pe 180. Ca sa pot trece pe 180 , trebuie sa schimb volanta ? Coroana de pe volanta merge montata pe o volanta de 180, sau cum pot sa fac sa trec la 180 fara sa am probleme cu acel cititor de turatii ? A incercat careva ?



This post has been edited by bucatzel: 9 Jan 2013, 17:37


--------------------
renault clio v6 2010 - NT 05 WVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 9 Jan 2013, 20:47
Post #6414


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




Salutare,
Am o problema, săptămâna trecuta am schimbat carcasa cutiei de viteza pentru ca o ieșit țeava din mijlocul cutiei(pe ce circula rulmentul de presiune) și un mecanic o zis ca nu o sa mai steie dacă îl bat înapoi ca ala vine presat .
Acum am o întrebare pot sal pun înapoi fără sa am probleme pe viitor? Pentru ca carcasa nou nu funcționează asa cum trebuie.


Moderator edit: inca un post care n-are treaba cu topicul curent.

Pe bune, lumea chiar nu vede partea aia de jos scrisa mare, cu rosu?



Scuzele mele, dar am zis sa nu deschid alt topic.
Scuze. sad.gif

This post has been edited by fzoli: 10 Jan 2013, 08:21

Attached thumbnail(s)
09012013078_.JPG ( Size: 171.44k ) Number of downloads: 487
09012013079.jpg ( Size: 180.35k ) Number of downloads: 475
09012013081.jpg ( Size: 215.15k ) Number of downloads: 462


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 10 Jan 2013, 12:15
Post #6415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila





Moderator edit: iarasi, nici o legatura cu sistemul de injectie.




This post has been edited by adriano2br: 10 Jan 2013, 12:35


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 14 Jan 2013, 17:10
Post #6416


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




Salutare
Am o dacie pe injecție din 2002 motor 1.4 și am următoare problema alaltăieri am rămas fără benzina în parcare și mam dus am loat benzina în sticla 10 litri și am băgat în el când am dat sa amorsez pompa după câteva chei nu se aude pompa am dat borna jos am stat vro 10 minute și am încercat din nou a pornit pompa sa amorsat și a pornit mașina și când mam dus în oraș în timp ce acceleram îmi dădea în nas ziceai ca nu da benzina și asta mio mai făcut și de mult am dat furtunul jos și am dat la contact și acuma nu mai vine cu jet benzina si vine mai încet zici ca curge în cet apa poate sa fie pompa de benzina pe ducă ? se poate desface pompa sal curat cumva? sau trebuie sa iau alta? Se mai poate desface mai bine pompa de cat e în poza?

Attached thumbnail(s)
606961993411002506118788_5245301_700_700.jpg ( Size: 75.48k ) Number of downloads: 396


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 14 Jan 2013, 18:40
Post #6417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Mai mult n-ai cum sa o desfaci, exact in forma asta cumperi alta noua bosch, de preferinta. Mai poti verifica daca nu-ti este infundata conducta de alimentare, filtrul de benzina sa nu fie colmatat cu mizerii.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 14 Jan 2013, 18:51
Post #6418


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




OK mersi da la voi cum vine benzina vine cu jet sau tot asa acolo în fata la furtun.


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Jan 2013, 00:40
Post #6419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




iasa cu jet ca sampania biggrin.gif


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CaliN_08
post 17 Jan 2013, 00:57
Post #6420


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 16 October 05
From: Cluj-Napoca




salut.

Imi poate spune cineva de unde pot procura cablu pentru mufa de la calculator?
Mentionez ca am soft DDT 2000, dar cablul nu se potriveste.
Atasez o poza cu mufa calculatorului.

Attached thumbnail(s)
relee_stanga.jpg ( Size: 59.71k ) Number of downloads: 126


--------------------
Dacia Nova Dacia Nova 2000 - CJ09AHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 212 213 214 215 216 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:58
Forum Renault