dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
CRICOCI |
![]()
Post
#6391
|
||
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|||
adriano2br |
![]()
Post
#6392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
am si eu o intrebare..La astea pe injectie , daca dai bateria jos si resetezi calculatorul in fiecare zi..dauneaza cu ceva?
Intreb asta , pentru ca am facut un obicei din a da bateria jos in fiecare zi, de cand cu frigul. O pun dimineata la loc si apoi stau 5 minute sa mearga la relanti si am plecat. |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6393
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
asta nu știu dacă de la sonda o fi, dar culbutori la 0.20 si 0.25 nu știam poate ne spune cineva cum se comporta mașina asa cu culbutori
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6394
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(adriano2br @ 29 Dec 2012, 09:17) am si eu o intrebare..La astea pe injectie , daca dai bateria jos si resetezi calculatorul in fiecare zi..dauneaza cu ceva? Intreb asta , pentru ca am facut un obicei din a da bateria jos in fiecare zi, de cand cu frigul. O pun dimineata la loc si apoi stau 5 minute sa mearga la relanti si am plecat. Nu stiu daca dauneaza dar iti pot spune ca am un prieten care si a luat masina din 2003 noua din fabrica, si din prima zi ii scoate o borna de pe baterie zilnic, cica asa rezista bateria peste 6 ani, o mare porcarie dupa parerea mea ce face el, cert este ca nu i a afectat nimic la masina nici puna in ziua de azi, ![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#6395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
OK, merci de raspuns . Iar pentru colegul de mai sus..eu am culbutorii reglati la 0,20 cu 0,25. Masina merge bine. Inainte sa ii reglez cu lera la aceasta distanta , i-am reglat cu niste lame de ras..nestiind exact ce grosime au..am mers o perioada cu masina asa , iar cand am facut rost de lera am observat ca erau reglati la 0.60 cu 0,70
![]() |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
tinker |
![]()
Post
#6396
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 20 Dec 2012, 11:34) fzoli nu teas sfatui sa mergi cu teava in loc de catalizator,avantaje si dezavantaje 1-consum mai mare,sonda de oxigen nu mai are ce citii 2-la un control politie/rar,ramai fara talon 3-zgomot mai mare la evacuare 4-fara catalizator ai un oarece zvac la plecarea de pe loc,se va vedea si la viteza 5-nu mai ai ce sa lovesti pe sub masina pretu unui catalizator este intre 600 si 1300 depinde de producator,stiu ca am schimbat eu catalizatoru la masina acum doi ani,cand am ramas fara talon ca am fost oprit de politie/rar ciudat,toti care si au scos catalizatoru au zis ca au consum mai mic,tu esti singuru care zice altceva |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6397
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Salut din nou
![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu fie vre-un traseu infundat la apa,daca iti urca apa si caldura ioc dupa care scade apa si vine caldura e simptom de garnitura ciupita(asa am patit eu acum 3 saptamani si am schimbat garnitura si nu au mai fost probleme)sufla prima data insta;atia de racire si vezi radiatoru de racire sa nu fie infundat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6399
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
mai stimati colegi,cum naiba schimbati voi garniturile de chiulasa la anume intervale(vezi colegu Ghita),eu cand am luat masina in 2004 ,,,mustea,,,ulei pe la garnitura(36mii/km)am inlocuito cu una,nu mai retin numele,avea o banda siliconica pe ia,si am vandut masina la 158mii/km fara sa mai umblu la garnitura si nu tu sa fiarba vara sau sa nu bage caldura iarna
si chestia cu radiator racire infundat la o masina din 2000(radiator de aluminiu)e cam trasa de par,asta daca nu a pus in motor apa din garla cand se inlocuieste garnitura se curata si chiulasa si suprafata de asezare pe bloc sa nu mai fie nici un fel de urma de garnitura veche,cu smirghel de granulatie fina udat cu motorina si nu apasat pe el si se curata de zici ca este noua chiulasa,alta greseala pe care multi o fac,strangerea chiulasei se face in trepte,prima data la 3daNm-5daNm si ultima la 8-9daNm cu pauza intre strangeri de 3-4-5 minute,multi fac strangerea din prima,cel mai gresit,garnitura trebuie sa se,,,turteasca,,,treptat,din prima va ramane slaba CRICOCI la tine este garnitura de chiulasape duca, This post has been edited by nikuniku: 3 Jan 2013, 19:12 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6400
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Nu te contrazic, dar am fost acum vreo 25 km in oras nu a mai avut nici o problema, tind sa cred ca ar pute fii si un dop de gheata, sa am antigelu prea slab, cat despre apa in masina nu a avut niciodata a avut numai antigel si radiatorul este din cupru si are 3 ani( am luat din asta pentru electrocupla),eu am schimbat asta vara garnitura in service, si ma chemat dupa o perioada sa stranga chiloasa , ideea e ca inainte sa o schimb imi borborosea in borcan acum nu prea,oricum pe dealta parte se poate sa fie si garnitura , dar cred ca trebuie sa masor mai intai antigelu, si pe urma sa vad de garnitura ca borcanu e cristal ma gandeam ca daca avea mizerie se murdarea si borcanul.P>S. multumesc de raspunsuri,.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
payty |
![]()
Post
#6401
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@nikuniku
Chiulasa nu se strange cum ai zis. Se strange la 5.5-6.5 daN si se restrange dupa 500 de km la acelasi cuplu tocmai pt ca garnitura se turteste. Eu asa am facut si dupa 500 de km, din cauza turtirii garniturii, suruburile s-au invartit la vreo 4 daN. 8-9 daN e foarte mult. S-ar putea sa rupi vreun surub sau sa strici vreun filet din bloc. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6402
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
payty esti sigur?cate motoare ai facut(reparat)la cuplu ala5,5-6,5daNm este mic si cu o cheie fixa de 17 le strangi la cuplu ala,asa ca.....
doar cu restrangerea ai dreptate ,am uitat sa zic de ia,intre 500 si 1000 de km facuti plus reglaju de culbutori suruburile se slabesc,pe rand si apoi se restrang la valoarea de 8-9daNm, |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6403
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Suruburile se strang la cuplu de 6,5 daNm iar restrangerea se face cu acelas cuplu dupa 800-1000km .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#6404
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Salutare...
Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
dogarys |
![]()
Post
#6405
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 January 13 ![]() |
Salut!
Am urmatoarea problema cu Dacia mea 1310CLi din 2000. La rece motorul functioneaza ok. La cald, dupa dezactivarea socului automat, daca se mentine o turatie constanta, mai mare decat turatia de mers in gol, motorul se opreste brusc. Turatia de ralanti este normala 700-800 rpm, in acest regim motorul nu se opreste. Practic masina merge doar in regim accelerat/decelerat. Orice sfat mi-ar fi de mare ajutor, chiar si o adresa de service cu tester pentru Dacia 1310 din 2000. Din cate am inteles pentru acest model exista un tester special. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310 CLI
2000
|
|
payty |
![]()
Post
#6406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@nikuniku
uite aici manualul de reparatii. daca nici astia n-or sti, atunci cine sa mai stie? ![]() Motoare am facut si eu vreo cateva, nu vorbesc din carti. This post has been edited by payty: 4 Jan 2013, 07:35 Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 559.89k ) Number of downloads: 671 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6407
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(Nayr4m @ 4 Jan 2013, 00:20) Salutare... Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora ![]() Verifica mufa aia mare care intra in alarma la mine era.putin iesita intr o parte si nu mi mergeau avarile,poti sa mqi verifici si sigurantele de la alarma care de obicei se afla sub mocheta de la pedalier,in momentul cand deschizi usile atunci iti merg semnalizarile? |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6408
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
payty manuale am si eu nu este nevoie sa-mi arati,dar practica te invata, colegu,la cat sunt de proaste piesele pentru masini,prefer sa strang garnitura mai tare sa nu vina clientu sa-mi bata la usa ca dupa 10km da apa afara din motor,si majoritatea au venit la restrangere intre 700-1000km+reglaj culbutori
dogarys schimba sonda de apa care trimite semnal la calculator,aia cu 2 fire |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#6409
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 4 Jan 2013, 10:35) Verifica mufa aia mare care intra in alarma la mine era.putin iesita intr o parte si nu mi mergeau avarile,poti sa mqi verifici si sigurantele de la alarma care de obicei se afla sub mocheta de la pedalier,in momentul cand deschizi usile atunci iti merg semnalizarile? O sa verific, nu cred ca se aprind desi trebuia si cand bag marsarier tot nu se aprind ...ma rog e ceva de pe la inchidere |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6410
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Nu are treaba inchiderea cu alarma, ideea e ca in alarma se afla un releu pentru semnalizari, care din cate stiu se duc f greu, deaia cred ca e vorba de un fir ,siguranta , sau contact imperfect.
This post has been edited by CRICOCI: 5 Jan 2013, 11:17 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#6411
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6412
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
pai unde ai tu alarma montata, banuiesc ca este langa panoul de sigurante, da presul de la pedalier deoparte si vezi daca ai sigurante acolo(la mine asa e), dar daca nu vrei cu adevarat sa faci avarile las o asa, oricum un electrician auto ti o facea imediat, daca stau bine sa ma gandesc ti am mai spus odata ca sigurantele se pot afla sub presu de la pedalier, daca stai doar in fata pc ului si pui doar intrebari dar nu te duci sa cauti la masina nimic, mai bine las o asa, as fii vrut si eu sa repar masina doar din pc dar nu se poate.
This post has been edited by CRICOCI: 6 Jan 2013, 13:05 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
perfinox |
![]()
Post
#6413
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 May 11 ![]() |
QUOTE(Nayr4m @ 4 Jan 2013, 01:20) Salutare... Am si eu o dacie 2002 cu inchidere centralizata si alarma si am observat azi ca atunci cand o inchid sau deschid masina din telecomanda nu se mai aprind avariile cum se aprindeau inainte...poate stiti de ce....e vre-un fir desprins de undeva o siguranta ceva dezlipid .... nu vreau sa ma duc la un service de alarme auto sa imi aia aia cine stie cat pe o chestie minora ![]() am patit acelasi lucru , verifica locul unde firele din unitatea centrala a alarmei sunt legate pe firele ce duc la semnalizari, sunt 3 la numar , din alarma pleaca doua fire si sunt legate ( ex. la mine portocaliu(alarma) cu verde la masina - semnalizari partea stanga , mov (alarma) cu albastru la masina - semnalizari partea dreapta.erau legate printr-un fel de cleme sertizabile care fac o punte , le-am mai strans un pic cu patentul si nu am mai avut probleme. sper ca asta sa te ajute sa-i dai de cap, iar ca sa ajungi la fire , dai jos capacul de sub volan. succes. Moderator edit: N-are nici o treaba cu topicul curent. <span class='edit'>8 Jan 2013, 22:03:</span> a incercat careva sa monteze cap de bara de renault 19 pe dacia 1310 cu caseta de directie tip nou? mi-a recomandat cineva un cap de bara de la MOOG , a zis ca se potriveste la fix, vreau sa stiu daca a incercat careva, de cele de "uzina" sun t dezamagit, iar de cele de topoloveni cu atat mai mult, nu se mai fac piesele cum se faceau odata. si as mai avea o dilema, am o dacie pe injectie, iar la modelele pe injectie coroana de pe volanta are un dinte lipsa pentru cititor, vreau sa schimb ambreiajul sa iau chit complet , dar sa iau ceva bun ( Valeo, Luk, Sachs) dar nu am gasit pe fi 200 , doar pe 180. Ca sa pot trece pe 180 , trebuie sa schimb volanta ? Coroana de pe volanta merge montata pe o volanta de 180, sau cum pot sa fac sa trec la 180 fara sa am probleme cu acel cititor de turatii ? A incercat careva ? This post has been edited by bucatzel: 9 Jan 2013, 17:37 |
--------------------
renault
clio v6
2010
- NT 05 WVR
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6414
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salutare,
Am o problema, săptămâna trecuta am schimbat carcasa cutiei de viteza pentru ca o ieșit țeava din mijlocul cutiei(pe ce circula rulmentul de presiune) și un mecanic o zis ca nu o sa mai steie dacă îl bat înapoi ca ala vine presat . Acum am o întrebare pot sal pun înapoi fără sa am probleme pe viitor? Pentru ca carcasa nou nu funcționează asa cum trebuie. Moderator edit: inca un post care n-are treaba cu topicul curent. Pe bune, lumea chiar nu vede partea aia de jos scrisa mare, cu rosu? Scuzele mele, dar am zis sa nu deschid alt topic. Scuze. ![]() This post has been edited by fzoli: 10 Jan 2013, 08:21 Attached thumbnail(s) 09012013078_.JPG ( Size: 171.44k ) Number of downloads: 487 09012013079.jpg ( Size: 180.35k ) Number of downloads: 475 09012013081.jpg ( Size: 215.15k ) Number of downloads: 462 |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#6415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Moderator edit: iarasi, nici o legatura cu sistemul de injectie. This post has been edited by adriano2br: 10 Jan 2013, 12:35 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6416
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salutare
Am o dacie pe injecție din 2002 motor 1.4 și am următoare problema alaltăieri am rămas fără benzina în parcare și mam dus am loat benzina în sticla 10 litri și am băgat în el când am dat sa amorsez pompa după câteva chei nu se aude pompa am dat borna jos am stat vro 10 minute și am încercat din nou a pornit pompa sa amorsat și a pornit mașina și când mam dus în oraș în timp ce acceleram îmi dădea în nas ziceai ca nu da benzina și asta mio mai făcut și de mult am dat furtunul jos și am dat la contact și acuma nu mai vine cu jet benzina si vine mai încet zici ca curge în cet apa poate sa fie pompa de benzina pe ducă ? se poate desface pompa sal curat cumva? sau trebuie sa iau alta? Se mai poate desface mai bine pompa de cat e în poza? Attached thumbnail(s) 606961993411002506118788_5245301_700_700.jpg ( Size: 75.48k ) Number of downloads: 396 |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mai mult n-ai cum sa o desfaci, exact in forma asta cumperi alta noua bosch, de preferinta. Mai poti verifica daca nu-ti este infundata conducta de alimentare, filtrul de benzina sa nu fie colmatat cu mizerii.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6418
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
OK mersi da la voi cum vine benzina vine cu jet sau tot asa acolo în fata la furtun.
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
iasa cu jet ca sampania
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CaliN_08 |
![]()
Post
#6420
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
salut.
Imi poate spune cineva de unde pot procura cablu pentru mufa de la calculator? Mentionez ca am soft DDT 2000, dar cablul nu se potriveste. Atasez o poza cu mufa calculatorului. Attached thumbnail(s) relee_stanga.jpg ( Size: 59.71k ) Number of downloads: 126 |
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:58 |