dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
payty |
![]()
Post
#6361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#6362
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
deasupra puntii spate pe partea dreapta a masinii,atentie ca-ti curge benzina pe fata
This post has been edited by nikuniku: 16 Dec 2012, 14:35 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
payty |
![]()
Post
#6363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la cum e afara nu e timp de bagat pe sub masina
![]() speram sa fie undeva mai accesibil. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6364
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
undeva la un prieten care are garaj
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6365
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
am observat ieri ca mi so spart catalizatorul
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6366
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
la dezmembrari sau la magazin,cum te tine buzunaru
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6367
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(fzoli @ 17 Dec 2012, 10:30) la dezmembrari 50-70 ron, dar riscant ca poate fi infundat, nou e scump unul universal 300-600 ron,dar merge si cu teava goala. http://www.pieseauto.ro/catalizator-auto/v...1652972728.html This post has been edited by CRICOCI: 19 Dec 2012, 11:00 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6368
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
si eu mam gandit la aia sa pun teava goala
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6369
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
fzoli nu teas sfatui sa mergi cu teava in loc de catalizator,avantaje si dezavantaje
1-consum mai mare,sonda de oxigen nu mai are ce citii 2-la un control politie/rar,ramai fara talon 3-zgomot mai mare la evacuare 4-fara catalizator ai un oarece zvac la plecarea de pe loc,se va vedea si la viteza 5-nu mai ai ce sa lovesti pe sub masina pretu unui catalizator este intre 600 si 1300 depinde de producator,stiu ca am schimbat eu catalizatoru la masina acum doi ani,cand am ramas fara talon ca am fost oprit de politie/rar |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6370
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ti am dat un link acolo cu 350 ron bucata universal, gasesti si mai ieftin, bafta.
This post has been edited by CRICOCI: 20 Dec 2012, 11:50 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6371
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
CRICOCI ar trebuii sa spui DE LA 350 RONI,daca citeai pe forumul lor vedeai ca difera pretu de la masina la masina
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6372
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ma rog de la 350 ron, la noi in magazin este 320 ron, iar aici vorbim de catalizator universal euro2 pentru masini cu capacitatea 700-1600 cm3, eu personal nu as baga atatia bani intr o tabla cu o ceramica+ costu de montare.
uite unu aici care se potriveste la dacie, succes : http://www.okazii.ro/evacuare-auto/cataliz...ro-2-a121419028 This post has been edited by CRICOCI: 20 Dec 2012, 12:39 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6373
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
colegu stii cu se zice,,,,dragostea este mare si nu conteaza pretu,,,plus ca vreau sa am pe masina totul functional
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6374
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Deia ai vandut breku? din dragoste prea mare,
![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6375
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
CRICOCI sa marit familia si acum am
si dupa cum vezi tot printre voi sunt This post has been edited by nikuniku: 20 Dec 2012, 14:11 Attached thumbnail(s) Opel_Zafira_A_Facelift_front_20091022.jpg ( Size: 4.46mb ) Number of downloads: 482 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6376
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Good choice!,felicitari.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6377
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
mersi
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano2br |
![]() ![]()
Post
#6378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
am atins masina..mai exact toba intermediara..si acum fluiera cand accelerez zici ca am turbo..fara misto. Maine am mare nevoie de masina dimineata..un drum de 50km..este vreun pericol daca merg asa cu ea? pot lua foc ? o sa o repar dar la prima ora nu am cum. Tot fumul iese prin intermediara acum..cred ca s-au miscat tablele alea in ea si nu mai ajunge fumul la toba finala. Astept raspuns urgent. ..Eu vreau unul pozitiv..dar cine stie.. :S
PS : si catalizatorul este doar de forma. This post has been edited by adriano2br: 22 Dec 2012, 19:12 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
DUAL |
![]()
Post
#6379
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 December 12 ![]() |
Buna ziua,sunt si eu posesorul unei Dacia 1310 Break CLi(cred) din 2004,masina are ~140.000 km ,si a mers ceas pana anul asta.Dupa ce am citit cateva posturi din acest thread cred ca am ceva probleme la calculatorul din sistemul Bosch monopunct.Problema a aparut acum 3 zile,si anume : este frig afara si in mod normal cand pornesc motorul se tureaza pentru a se incalzii , ok toate bune si frumoase,dar dupa ce motorul se incalzeste(relativ destul de usor),motorul continua sa fie turat , iar dupa ce s-a incalzit bine(pentru ca imi porneste termocupla) incepe cu niste oscilatii foarte rapide.Adica se tureaza 2,3 secunde ca si cum ar fi rece,apoi revine pentru 1,2 secunde la relanti normal,si tot asa daca nu e in sarcina.Chestia e ca si cum cineva ar apasa pedala de acceleratie pt 2,3 secunde apoi o lasa iar.Ok in sarcina masina merge bine,insa daca nu tin acceleratia apasata ma confrunt la scaderea turatiei(asta cam la 5~10 secunde) cu o frana de motor brusca.
Cred ca problema a aparut dupa ce am dat jos bateria,imprumutand-o cuiva,iar cand am pus o la loc neavand cheia la indemana am strans-o cu un patent,si dupa 1 zi m-am trezit cu un contact imperfect cand am bagat cheia in contact,facea bordul ca pomul de Craciun.Nu m-am prins de schema vre-o 4,5 secunde,dupa care mi-a picat fisa,am decuplat am stras,a mers 1 zi ok ,dupa au inceput problemele... Mentionez ca masina nu a circulat in cei 8 ani de zile incontinuu,dar a fost exemplara,pentru ca nu am schimbat altceva decat gume,ulei,bujii la ea .. Chiar anul acesta a trebuit sa schimb tot fluidul de racire,pt ca avea impuritati(si-mi solicitau grav termocupla),cum 8 ani de zile la el ,mi-au completat doar cu antigel,in rest a fost la datorie mereu ![]() Astept sugestii,de la cei cu mai multa experieta,pentru ca daca nu poimaine sau dupa 2 ian ,o voi duce la un service Dacia. Sarbatori Fericite! Am uitat sa mentionez bordul este ultimul tip CN,cel fara turometru,cu martorul de avarie lat,si fara martor faza scurta ![]() This post has been edited by DUAL: 25 Dec 2012, 21:55 |
--------------------
Dacia
Break 1310
2004
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6380
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ceea ce spui tu nu are treaba cu calculatorul, are treaba cu motorasul pas cu pas, incearca sa i scoti mufa si vezi daca tot asa face. Oricum eu zic ca e ciudat totusi ca iti pleaca elv-ul pe timpul, eu am si carton si tot nu pleaca, vezi sa nu ai ceva aer pe instalatia de racire.
This post has been edited by CRICOCI: 26 Dec 2012, 13:37 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Vezi ca acel motoras de relanti e prima componenta a sistemului de injectie care pica, daca iti e original te poti astepta la niste rateuri din partea lui. Poti incerca o curatare a lui, trebuie sa cauti ca era pe undeva un topic pentru asa ceva. Eu mi-am luat second hand de vreun an si merge brici inca.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
payty |
![]()
Post
#6382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
motorasul de relanti e foarte usor de reparat. e un motor obisnuit, nu e pas cu pas , cum i se zice pe aici.
are niste contacte care se pot oxida, sau se mai poate sa se uzeze sau blocheze rotile melcate din interior. in rest nu are ce sa se strice la el. curatat si uns cum trebuie n-are de ce sa nu mearga. tutorial gasesti la tips and tricks, dar atentie ca are ceva gresit acel tutorial, legat de contactele care trebuiesc curatate. ele trebuie sa inchida circuitul doar cand motorul e la relanti nu si cand motorasul a ajuns la capatul cursei. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
DUAL |
![]()
Post
#6383
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 December 12 ![]() |
Va multumesc pentru indrumari am sa incerc sa scot mufa respectiva sa vedem daca e buba... si sa caut tutorialul pentru respectivul motoras,care e original,si are 8 ani imediat 9..
|
--------------------
Dacia
Break 1310
2004
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6384
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salut,
De crăciun am fost la tara aproximativ 733 de km și consum total de 80 de litri, cu un mers de 50-60 km/h în localități și 80 pana la 100 km/h în afara localități, oare de la ce pot avea un consum asa mare de aproximativ 10,5%? Am avut bujiile negre și motorul în mers dădea în nas de parca o secunda nu primea benzina, bujiile sunt noi și fisele, la ralantiu îmi tremura motorul și se aude un zgomot de la ambreiaj de parca bate ceva. Ceva idei sau soluti? Sărbători fericite și La Multi Ani! |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
payty |
![]()
Post
#6385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
dar viteza corespunde cu turatia motorului? ma refer de exemplu intr-a 5-a ai la 3000 rpm 90km/h?
Ca poate iti patineaza ambreiajul. Ca si consum am scos 6.9% pe autostrada acum vreo cateva zile. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6386
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
vitezele în funcție de turația motorului au fost, zgomotul de la ambreiaj o zis cineva ca ar putea fi din cauza placai de presiune și rulment care ar putea fi gripat. Dar consumul exagerat de la ce ar putea fi ???
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6387
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Nu e neaparat sa ai la 3000 rpm uri 90km/h, asta e in functie de cutie,la mine de ex la 3000rpm uri am 110km, si inteleg ce zic colegii de patinat discu sau de blocat rulmentul,dar tu ai specificat ca iti da putin in nas si ai bujiile negre, ceea ce nu cred ca are vreo treaba cu ambreiajul, in schimb zgomotul da poate fi de acolo, ca idee eu personal cred ca ai culbutorii stransi, si atunci iti tremura in relantiu cel putin asa face la mine, dar eu am gpl si se strang repede, verifica culbutorii ca e treaba cea mai ieftina, dupa care vezi bobina injector, pompa s.m.a
This post has been edited by CRICOCI: 28 Dec 2012, 15:01 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6388
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Culbutori au fost reglați cu lera la 0.15 admisie și 0.20 evacuare.
La ambreiaj mam lămurit pentru ca azi după-masa am vrut sa plec și ambreiajul o rămas blocat pe apăsat, deci un nou chit de ambreiaj îmi trebuie. Dar de ce îmi consuma atâta? |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
tynn |
![]()
Post
#6389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
sonda lambda ai schimbat-o vreodata ?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6390
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
da, înainte de crăciun
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:11 |