Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
vis-a-vis |
![]()
Post
#661
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
Merced |
![]()
Post
#662
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Schimba-l si p-ala, la ce mizerii sunt in motorina de la noi, merita.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#663
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 7 Nov 2012, 16:41) Ba nu m-am gandit la asta, dar uite, sunt drumuri mai mici, care nu sunt neaparat la fel de inclinate si nu ar trebui sa mai traga. Am dat drumul volanului la trecerea prin padurea de la Sinesti, zic sa nu fie vant... tot asa. @Merced: nu-s d-ala cu greturi la motorina "de la noi", am pus si de afara si merge exact la fel motorul. Ce ma gandesc e ca filtrul are rezervor de retinere a apei din combustibil si mi-e sa nu se umple ala. Posibil sa zic o prostie, dar parca asa am citit undeva. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Merced |
![]()
Post
#664
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai tocmai d-asta zic. Mare smecherie nu e.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#665
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E destul de greu de scos, ca-s multe alea pe acolo. Sa vad. Ce mi-e teama, in schimb, e ca se dezamorseaza instalatia. Am inteles ca trebuie pusa motorina in filtru cand il schimbi si pleaca. Daca nu o amorsez cica nu mai pleaca neam.
As vrea sa mai schimb si lichidul de racire, din ianuarie pana acum am completat vreo 300-400 ml de apa si nu am chef de surprize. Oricum, incep sa ma intreb unde s-au dus aia, ca vad ca acum e iar destul de jos nivelul. Cu ocazia asta poate curat si eu vasul de expansiune ca s-au facut broboane de condens pe "tavanul" lui si ma scot din sarite. This post has been edited by MuciX: 7 Nov 2012, 16:09 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
kossak |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Legat de trasul intr-o parte....imi amintesc ca un pieten cu Focus 2 s-a plans de problema asta mai demult. La el masina avea kmp mai putini (sub 100k) la vremea aceea si stiu ca la un control i-au zis ca are un mic joc din caseta de directie. Poate ma insel, dar parca am citit pe undeva ca asta ar fi ceva destul de intalnit la Focus2.
Sincer nu mai tin minte el cum a rezolvat problmea, stiu doar ca a schimbat bucse pe fata, apoi si amortizoarele si flansele si nu s-a mai plans de problema asta... |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
MuciX |
![]()
Post
#667
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, flansele de amortizor nu le-am schimbat. Cand am pus amortizoarele mi-a zis sa le las p-asta. Ca sa nu mananc cu lingura m-am cam bucurat pentru ca lasasem destul de multi bani acolo si mai tre sa cumpar si pantaloni din cand in cand.
Ca o nota pozitiva, un mic detaliu din viata personala ![]() Asta ca sa nu mai rada vizaviu de mine ca-s gras ![]() ![]() This post has been edited by MuciX: 7 Nov 2012, 16:55 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#668
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#669
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Banuiesc ca ai pastrat jantele? Ia incearca cu altele, eventual cu cele de pe spate, cu aparatele de echilibrat de al vulcanizari m-am lamurit, le echilibreaza , aparatul zice ca-s ok, dar maimuta ce-l opereaza nu se uita ca janta-i ovala.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#670
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am schimbat 3 jante in vara (luate noi), iar acum am luat rezerva, care era noua si am inlocuit-o pe cea ramasa. Acum daca le-oi fi indoit si p-astea ca boul, e altceva, cert e ca inca din prima zi a vibrat si cu alea, iar echilibrarea am facut-o in jermanea.
M-am uitat acum la "buze" si nu sunt nici macar urme de bordura (am incercat sa fiu mai atent ![]() This post has been edited by MuciX: 7 Nov 2012, 17:06 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
kossak |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
BTW, jantele le-ai verificat?
Am uitat sa mentionez mai sus ca prietenul asta al meu a avut probleme si cu jantele ( de aliaj). Cu vreo 3 a avut probleme. Ceea ce mi se pare ciudat, in conditiile in care a circulat in mare parte in Cluj, unde nu-s chiar foarte rele drumurile si mereu a avut grija la gropi. Felicitari pentru reusita cu slabitul! Daca ai fi continuat in ritmul ala ai fi reusit sa-mi bati recordul ![]() |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
MuciX |
![]()
Post
#672
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Multa lume mi-a spus ca deja e prea mult, sunt destul de inalt si am o structura a oaselor mai ampla. Eu cred ca e de ajuns momentan. O sa mai iau kg pentru ca vreau sa ma duc la sala pentru o tonifiere, definit grupe musculare si poate se mai strange pielea in exces; momentan sunt multumit, dar se rezolva toate cu timpul.
Felicitari si tie, mie mi-a sporit foarte mult moralul si ma simt alt om. Recomand! ![]() Jantele, dupa cum spuneam, le-am schimbat. As vrea sa mai iau un rand de aliaj pentru vara, am discutat multicel in paginile trecute, dar nu e gologani. Pe langa asta, slabitul ![]() This post has been edited by MuciX: 7 Nov 2012, 17:25 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
mucix, eu stiu ca flansele daca-s duse exista si o bataie care o auzi, gen bucse pe sfarsitul vieti.....si eu am o bataie si cred ca sunt flansele, pt ca la un test pe elevator meserasu a zis ca toate bucsele sunt bune.....daca din cauza lor exista vibrati nu sa sti sa-ti spun.
filtru de motorina daca vrei sa-l schimbi este foarte usor de schimbat....eu am facut singur operatia asta cand mi-am schimbat filtru de motorina si cel de aer....pt inceput ai nevoie de un furtun transparent, mai gros, care sa intre pe stuturile de la filtru.....dupaia defaci suruburile ce tine filtru, deconectezi mufa electrica de la preincalzitor, desfaci furtunele ce merg in filtru(turu si returu), se desfac prin apasarea clipsurilor ce se vad(parca-s albe) si tragi de furtune, la remontare atentie marita sa nu bagi stramb furtunele pe stuturile filtrului si sa strici oringurile(dar nu-i un stres asa mare pt ca intra usor) dupa ce ai fixat pe pozitie noul filtru, bagi conducta de tur in filtru si furtunul transparent in stutul de retur de pe filtru si tragi cu gura motorina pana vezi ca vine pe furtunu transparent, cand ajunge motorina pe furtunu transparent scoti furtunu, acoperi stutu filtrului cu degetu incat sa nu se duca motorina inapoi si te pregatesti sa bagi si furtunu de retur dupa ce ai bagat furtunu de retur pornesti masina si o lasi vreun minut la relanti.....la mine a pornit din prima, fara nici un stres. eu la a mea sunt in decurs de ai monta o mufa de aux in....dar nu gasesc o carota sau un burghiu de 20mm, bine si la un pret rezonabil nu sa dau pe burghiu sau carota mai mult decat dau pe mufa ![]() |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
MuciX |
![]()
Post
#674
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mersi de sfat, o sa ma uit pe acolo sa vad ce si cum.
Batai sincer n-as spune sa fie, atat ca mi se pare cateodata ca amortizarea denivelarilor se face mai zgomotos decat eram eu obisnuit, mai ales acum pe frig. Daca esti bucovinean... iti dadeam eu carota pe care am folosit-o la mine. Eu am gasit la un magazin de bricolaj si era cam pentru lemn, dar s-a pretat la sarcina. Sincer singurul lucru bun pe care il vad ca am montat aux in torpedou e ca respecta calea producatorului, in afara de asta, dupa cum mi-a spus toata lumea, e un loc absolut incomod. Pune-l mai bine intr-un bun gol de sub comenzile de climatizare, e mult mai ok de folosit. Asta e, am avut eu pitici cu producatorul. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
si eu am acceiasi pitici sa o fac cat mai original, si dupaia vad io cum ma folosesc de ia, probabil o sa trag un fir(jack tata tata) pe sub balamalele torpedoului si o sa-l ascund undeva pe sub plasticele alea si cand am nevoie il scot afara.....
ai folosit ceva de genu asta? This post has been edited by quick: 7 Nov 2012, 19:39 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
MuciX |
![]()
Post
#676
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cam aceeasi treaba, dar are 4 cutite. Deci, eu cred ca e buna. oricum e plastic moale, strat subtire. N-are ce sa se intample, daca dai cu turatie mica. Atat sa il centrezi foarte bine.
Ca sa te amuzi eu nu aveam masina de gaurit cu mandrina clasica, asa cum era carota, aveam doar SDS si am invartit-o cu mana, in 5 min n-am avut ce face ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#677
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La pila nu stiti sa mai dati?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
quick |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
ii vorba de precizie, pt ca daca gaura nu-i de 20mm nu mai intra mufa bine, ori joaca, ori nu intra...
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#679
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca ai pompa electrica de motorina(ar cam trebui sa ai) tii contactul pus pana se opreste bazaitul pompei si apoi pui iar contactul si pornesti motorul. La mine a pornit normal ( am "purjat" filtrul -la mine are un robinet pentru purjare, 307 2.0HDI).
|
--------------------
-
-
-
|
|
quick |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
n-are pompa de motorina in rezervor cum au benzinarele si poate unele dieseluri.
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
MuciX |
![]()
Post
#681
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Egzapt.
![]() Vizule, n-auzi ma ca am luat-o a mano? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
clr |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
La Focus nu exista pompa de amorsare. Mecanicul meu imi spunea ca a avut client care i-a adus para de Logan sa i-o monteze.
Parere pesonala: daca n-ai facut-o niciodata, mai bine mergi la cineva care se pricepe sa-ti schimbe filtrul macar prima oara sa vezi ce si cum. Cand mi-am cumparat masinuta, cel ce mi-a vandut-o a mi-a zis sa ma duc sa schimb uleiul ca el sarise de limita si e pacat sa merg cu ea asa. Intrucat in aceeasi zi n-am putut face programare la Ford (ma programau la 2-3 zile) am fost la Altgrad sa iau pachet de revizie pe care-l aveau pe original la promotie. Cand am ajuns mi-au spus ca "oferta" include si schimbul lor gratuit si am zis why not (sa nu faceti vreodata prostia sa calcati in service-ul ala!!!!! indiferent cat de bune sunt preturile la consumabile). Cretinul ala, desi a tras cu furtunul motorina, a purjat, dracul sa-l ia ce a mai incercat sa faca a chinuit masinuta 20 minute pana a reusit sa o porneasca ![]() Intre timp am gasit service unde imi intretin masina, iar anul asta cand i-am schimbat filtrul de motorina a mers ca uns, l-a schimbat, a purjat instalatia, a pornit la sfert fara nici o jena. Asa ca pentru 10-20 lei cat iti pentru filtru nu te risca singur daca nu te pricepi. Si da, filtrul merita schimbat, desi am pus numai Petrom si Rompetrol am fost socat de cum arata filtrul ala. Ca atare am decis sa schimb la fiecare revizie si filtrul de combustibil, chiar daca in carte nu scrie asa. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
MuciX |
![]()
Post
#683
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai spune-mi si mie unde e service-ul la care te duci acum. Eu m-am mutat acum vreo saptamana si tre sa imi caut unde ma voi duce de acum incolo.
Astia la care te duci tu te lasa sa stai cu masina? Eu am o problema cu lasatul in service. ![]() Si eu ma gandeam sa nu ma bag sa il schimb singur, plus ca (modest ce sunt) neavand probleme cu masina sa ma lase in drum nici nu am cine stie ce scule. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pai daca ai pus de la Petrom nu ar trebui sa fii socat de cum arata filtrul. Parerea mea este ca la Petrom este cea mai jegoasa benzina si cea mai jegoasa motorina.
Pompa de benzina de la Solenza mi-a picat dupa ce am mers mai mult timp numai cu benzina Petrom. La unul dintre Citroenuri am bagat vreo 3 plinuri si ceva din OMV si incepuse sa nu mai aiba demarajele pe care le stiam. L-am pus pe tester si mi-a dat corectia mai mare pe un injector. De vreo 2-3 luni merg numai cu EVO Diesel, am bagat un aditiv pentru HDI si TDI commonrail din reprezentanta si masina si-a revenit. QUOTE(MuciX @ 7 Nov 2012, 15:50) Ce ma gandesc e ca filtrul are rezervor de retinere a apei din combustibil si mi-e sa nu se umple ala. Posibil sa zic o prostie, dar parca asa am citit undeva. N-ai purja la filtrul de motorina? This post has been edited by cristio_79: 8 Nov 2012, 15:20 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
corbex |
![]()
Post
#685
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
De ce nu puneti set de fitre de U650? Sint doua filtre in serie, la care se schimba numai cartusul, cind ii vine vremea. Are pompa manuala de amorsare si aerisitor. Posibil si la aro sa fie acelasi sistem. Exact sistemul asta era si pe furgonetele Iveco mai vechi. Filtre se gasesc si sint ieftine. Se schimba primul filtru cind se infunda iar a doua oara se schimba amindoua.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
MuciX |
![]()
Post
#686
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nea corbex, matale zici sa pun filtrele alea pe traseu inainte si sa ramana si cel al masinii, sau cum ca nu pricep? Filtrul asta are si preincalzitor sa nu o pornesc cu festila iarna
![]() @cristio_79: am spus de mai multe ori, eu nu cred in miturile astea cu brand-urile de combustibil. Masinile pe care le-am intretinut eu au gustat din toate pompele posibile si nu am simtit diferente. E doar o parere. Filtrul oricum il voi schimba si pe el. Din nou, sunt cu mutatul si in functie de cat consider ca voi merge luna asta cu masina voi delibera daca le iau acum sau la leafa urmatoare. This post has been edited by MuciX: 8 Nov 2012, 15:28 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#687
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ma gindeam sa inlocuiesti filtrul ei, dar daca zici ca are incalzire...Pe de alta parte, cu motorinele astea ultra/supra de iarna, mai e nevoie de festila?
Merge sa le pui si inainte, caz in care filtrului tau ii va ramine doar rolul de a incalzi combustibilul ![]() This post has been edited by corbex: 8 Nov 2012, 15:35 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
MuciX |
![]()
Post
#688
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai asa ma gandeam si eu
![]() Mersi de pont. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#689
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Filtrele alea sint mari, daca trece vreo mizerie de primul, nu mai trece de al doilea. Au si rol de decantoare. La motor ajunge motorina lacrima.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
MuciX |
![]()
Post
#690
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:28 |