DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

MuciX
post 17 Aug 2012, 09:29
Post #601


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Se poate desface, dar prin taiere, sunt colegi de pe forumul celalalt care l-au curatat, dar nu e de durata. Doar ca eu nu sunt interesat sa-l curat. Poate-l curat si-l vand unuia care vrea sa se lege la cap, mai scot din parleala. smile.gif

Eolys s-a completat la 120k km, momentan masina are putin sub 190k km, deci s-ar putea sa ceara si d-ala in curand. Momentan nu s-a aprins nimic in bord.

Merg destul de putin in oras, deci nu-i de la asta. Ce cred eu ca i-a pus capac a fost drumul ala cu furtunul spart.

LE: Si pentru ca mi-a sters "sobrul cuvios" postarea, voi reitera aici pentru cei ce au timp sa imi citeasca parerea.

Deci nu mai pot cu pasionatii, cu pasiunea lor si cu lucrurile lor facute din pasiune, nu ca altii - care n-au pasiune.
Tot in postarea aia faceam referire la emisiunea asta:



Updeit:

Azi a mai avut loc o regenerare, dupa doar 50 kmp parcuri in oras, iar eu nu merg subturat, pentru cine tine cont de asta. Am facut si un clip cu motorul in regenerare, il voi pune diseara.


Intrebare(i) (mai ales pentru nea Marian, ca e de competenta 'mnealui):
Daca decid catre eliminarea DPF-ului, exista vreo sansa ca Registrul Auto sa mi-o omologheze fara? Asta tinand cont ca motorul asta a fost facut si in varianta fara DPF.
Daca da, ce presupune asta? Daca da, se va "interveni" asupra taxei de inmatriculare deja platita?

This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2012, 12:28


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 17 Aug 2012, 17:12
Post #602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




Deja te complici prea mult


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Aug 2012, 17:24
Post #603


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




DPF-ul ala nu face E4 din E3. De ex. in Ro se vindeau TDI-uri E4 fara filtu, iar DPF-ul era dotare optionala.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2012, 19:47
Post #604


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pentru ca sunt in cumpana cu luarea deciziei, voi ce ati face in locul meu?
1. DPF nou ~700 oiro si e totusi consumabil, iar problemele specifice pot reveni in timp
2. Eliminare ~200 oiro si in teorie se scapa de problemele specifice, dar apare componenta legala


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 17 Aug 2012, 19:48
Post #605


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Defineste "componenta legala".


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2012, 20:10
Post #606


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai masina ar merge in ilegalitate, de indata ce a fost omologata cu DPF, dar se trezeste Musiu Miusics mai destept si sa-l elimine.
Este modificare la sistemul antipoluare, cat de legal crezi ca trebuie sa fie? nedumerire.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 17 Aug 2012, 20:36
Post #607


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Habar nu am. Dar daca cu DPF-ul anulat treci ITP-ul pe bune atunci nu vad unde ar fi ilegalitatea.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 17 Aug 2012, 20:37
Post #608


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




cum poate fi masurata ilegalitatea?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Aug 2012, 20:57
Post #609


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cu ilegalmetru. Masoara din suta in suta. de lei.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Aug 2012, 23:05
Post #610


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 17 Aug 2012, 20:47)
voi ce ati face in locul meu?
*


Hai sa-ti zic ce-as face in locul meu: cand tu o sa anulezi dpf-ul si melcu o sa-si inmatriculeze laguna pe bulgaria, io ma duc sa-mi pun instalatie de gpl pe troaca. sleep.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2012, 23:08
Post #611


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Inteleg ca nu esti de acord cu anularea nedumerire.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Aug 2012, 23:13
Post #612


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Egzapt.
Poate nu am urmarit calumea topicul sau nu mai tin minte: tu esti sigur ca filtrul ala e terminat si trebuie inlocuit?
Deranjaza atat de tare ca-si face mai des regenerarea? Nu stiu, intreb. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2012, 23:19
Post #613


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da mai Dane, faptul ca se regenereaza des inseamna ca nu se mai "curata" in totalitate, deci pleaca la drum cu o anume cantitate de funingine care e inca acolo, ceea ce inseamna ca va ajunge la "full" mult mai repede.
Maine sper sa aiba tipul cu IDS (interfata Ford) timp sa ma primeasca sa vedem ce si cum in functie de parametrii indicati ca dupa aia sa stiu incotro o apuc, daca mai duce sau nu. Inclin sa cred ca e dus, daca dau crezare producatorului, i-ar cam fi timpul.
Inca nu-s in stare sa iau o decizie (scos sau altu nou), d-asta am si cerut niste pareri.
Fara filtru se trece ITP, dar tot cioara vopsita se numeste.
Totusi metoda filtrului nou e cu 500 de oiro mai mult, plus ca la schimbare sunt recomandate si alte operatiuni (curatat diverse circuite) care se vor adauga.


LE Daca ar fi sa argonizez, in timpul regenerarii consuma mai mult blush.gif pentru ca injectia mai da cateva jeturi de combustibil pe timpul de evacuare pentru a creste temperatura gazelor de evacuare.

This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2012, 23:21


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Aug 2012, 23:22
Post #614


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
Poate totusi ai bafta si mai tragi de el pana scapi de botezuri si cumetrii.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2012, 23:25
Post #615


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Aistu dreptatea ta.
Banii or sa-si gaseasca intotdeauna un loc in care sa se duca, deci nu-i neaparat de cumetrii. smile.gif

Mersi de fidbec. up.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Aug 2012, 23:31
Post #616


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Oricand, nu ma dor degetele. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Aug 2012, 11:24
Post #617


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Se pare ca nu se poate astazi, voi incerca sa imi iau liber luni.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Aug 2012, 12:06
Post #618


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(MuciX @ 17 Aug 2012, 23:19)

LE Daca ar fi sa argonizez, in timpul regenerarii consuma mai mult blush.gif pentru ca injectia mai da cateva jeturi de combustibil pe timpul de evacuare pentru a creste temperatura gazelor de evacuare.
*



la mine se simte diferenta intre 6 - 7 si 14 - 18 cand isi face regenrarea, deci daca face la 50 km simt (daca sunt pe consumul instant imi dau seama repede).
daca nu ma uit la consum nu stiu cand isi face.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Aug 2012, 12:26
Post #619


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




La mine se simte si in mersul motorului, sunet si faptul ca ELV-ul porneste direct pe ultima treapta (nici nu trebuie sa fie la temperatura nominala motorul).


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Oct 2012, 14:07
Post #620


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Apdeit: 191000 kmp.

Sambata Tractorasul va lua iarasi calea tarii mama si ca pregatire am zis sa ma ocup de ceva ce ma streseaza de ceva timp: tinand volanul drept in mers masina se duce in dreapta. Astazi am fost sa fac geometria, dar stupoare "ie in parametrii domne, n-am ce sa-ti reglez". Mi-a zis ca e posibil sa fie si din anvelope si m-a sfatuit sa le schimb intre ele si sa vad cum se comporta.

Deci: nu are joc in articulatii, geometria e in regula, anvelopele au uzura uniforma, totusi masina trage dreapta cand tin volanul drept (ca sa merg drept trebuie sa tin putin de volan catre stanga ceea ce este obositor la drum lung).
Solutii?

Alta intrebare: uleiul a fost schimbat acum ~9000 kmp (primii 4000 au fost facuti tot intr-un concediu), sa-l schimb inainte de plecare sau sa il las pana la intoarcere? Toata lumea imi zice ca e ok sa-l schimb la 15k kmp, dar pana acum nu l-am lasat mai mult de 10-11k kmp.

This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 14:07


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Oct 2012, 14:13
Post #621


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am avut chestia cu trasul volanului vreo trei ani. Am scapat de ea odata cu jantele icon_mrgreen.gif Du-te cu ele la un atelier sa ti le puna pe masina de echilibrat. Pe urma vezu tu ce-i de facut. Hint: pe o sosea stas, volanul trebuie sa traga ceva dreapta. Fiindca soseaua stas e inclinata in directia aia icon_mrgreen.gif

This post has been edited by corbex: 2 Oct 2012, 14:15


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 2 Oct 2012, 14:17
Post #622


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Verifica geometria si in alta parte.
Si fa cum a zis corbex inainte sa te duci. Roti echilibrate si jante roluite daca e cazul.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Oct 2012, 14:18
Post #623


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 7 May 2012, 15:27)
Am aflat si de unde veneau vibratiile, nu gasesc nicio explicatie pentru care nu am descoperit asta echilibrand rotile de 2 ori - 3 jante din 4 erau strambe. Se pare ca nu le-am verificat atat de temeinic pe cat credeam asa ca am dat 200 de oiro pe 3 jante noi + montat + echilibrat.


Cu mentiunea ca vibratiile persista, nu cu aceeasi intensitate, dar sunt. D-asta tind sa dau cat de cat crezare ipotezei anvelopelor "in neregula". Cea neschimbata a ramas pe spate, deci nu ar trebui sa fie de acolo. Am zis ca o s-o schimb cu cea de pe rezerva care este noua.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Oct 2012, 14:33
Post #624


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Eventual le poti si cintari, pe cele de pe aceeasi punte. Nu trebuie sa fie diferente mari de greutate.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Oct 2012, 15:50
Post #625


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Vezi ca exista firme care te pot ajuta cu curatarea filtrului de particule.
http://www.filtreparticule.ro/preturile-curatarii
http://www.laborexromania.ro/


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Oct 2012, 16:00
Post #626


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si in cazul in care sunt diferente, trebuie alte anvelope? Le-ar cam fi vremea, s-au uzat uniform, mai au pana la semn ,dar au vreo 4 veri si dot 4308 parca.
Inca una: fix acum un an am schimbat becurile de faza scurta. Se arsese unul si am zis sa le schimb pe amandoua. Unul s-a ars in aprilie, schimbat cu altul nou, acum s-a dus si al doilea. O fi vreo problema la instalatie? Ce-i drept stau mereu aprinse.
Sunt Osram Nightbreaker Plus.
Daca ar fi sa schimb neamul ce recomandati? Stiu ca era si un topic dar nu dau de el acum (plus ca e mai greu pe zmartfoana). biggrin.gif

This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 16:02


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Oct 2012, 16:25
Post #627


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(MuciX @ 2 Oct 2012, 15:07)
Deci: nu are joc in articulatii, geometria e in regula, anvelopele au uzura uniforma, totusi masina trage dreapta cand tin volanul drept (ca sa merg drept trebuie sa tin putin de volan catre stanga ceea ce este obositor la drum lung).
Solutii?
*


Daca era geometria, volanul ar fi stat stramb si masina mergea drept fara sa tragi tu de volan. Asa, suspectez niste roti neechilibrate.

2 Oct 2012, 17:27:
QUOTE(MuciX @ 2 Oct 2012, 17:00)
O fi vreo problema la instalatie? Ce-i drept stau mereu aprinse.
Sunt Osram Nightbreaker Plus.
*


Nu, cam atat tin ele, mai ales daca le folosesti nonstop.

This post has been edited by Markos: 2 Oct 2012, 16:27


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Oct 2012, 16:33
Post #628


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ms, o sa le mai echilibrez odata, eventual le si schimb intre ele.
Cu becurile, trist, mi-ar trebui neste dereleuri, dar tre sa caut unele care sa para d-acolo, sau unele pe faza lunga precum l@u doar ca n-as fi vrut sa tai p-acolo.

LE: la canguu am schimbat o singura data becuri si qsta pentru ca unul s-a spart la o tamponare. Ala era cu un singur bec cu filament dublu si faza scurta si faza lunga, am uitat H? era. smile.gif

This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 16:37


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 2 Oct 2012, 16:46
Post #629


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




H4 era la canguu.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 2 Oct 2012, 17:55
Post #630


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Auzi ma, cand ma plimbi si pe mine? tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 13:04
Forum Renault