Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
MuciX |
![]()
Post
#601
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
quick |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
Deja te complici prea mult
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
cdadan |
![]()
Post
#603
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
DPF-ul ala nu face E4 din E3. De ex. in Ro se vindeau TDI-uri E4 fara filtu, iar DPF-ul era dotare optionala.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#604
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pentru ca sunt in cumpana cu luarea deciziei, voi ce ati face in locul meu?
1. DPF nou ~700 oiro si e totusi consumabil, iar problemele specifice pot reveni in timp 2. Eliminare ~200 oiro si in teorie se scapa de problemele specifice, dar apare componenta legala |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Shush |
![]()
Post
#605
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Defineste "componenta legala".
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
MuciX |
![]()
Post
#606
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai masina ar merge in ilegalitate, de indata ce a fost omologata cu DPF, dar se trezeste Musiu Miusics mai destept si sa-l elimine.
Este modificare la sistemul antipoluare, cat de legal crezi ca trebuie sa fie? ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Shush |
![]()
Post
#607
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Habar nu am. Dar daca cu DPF-ul anulat treci ITP-ul pe bune atunci nu vad unde ar fi ilegalitatea.
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
pishky |
![]()
Post
#608
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
cum poate fi masurata ilegalitatea?
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
corbex |
![]()
Post
#609
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cu ilegalmetru. Masoara din suta in suta. de lei.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#610
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#611
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Inteleg ca nu esti de acord cu anularea
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#612
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Egzapt.
Poate nu am urmarit calumea topicul sau nu mai tin minte: tu esti sigur ca filtrul ala e terminat si trebuie inlocuit? Deranjaza atat de tare ca-si face mai des regenerarea? Nu stiu, intreb. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#613
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da mai Dane, faptul ca se regenereaza des inseamna ca nu se mai "curata" in totalitate, deci pleaca la drum cu o anume cantitate de funingine care e inca acolo, ceea ce inseamna ca va ajunge la "full" mult mai repede.
Maine sper sa aiba tipul cu IDS (interfata Ford) timp sa ma primeasca sa vedem ce si cum in functie de parametrii indicati ca dupa aia sa stiu incotro o apuc, daca mai duce sau nu. Inclin sa cred ca e dus, daca dau crezare producatorului, i-ar cam fi timpul. Inca nu-s in stare sa iau o decizie (scos sau altu nou), d-asta am si cerut niste pareri. Fara filtru se trece ITP, dar tot cioara vopsita se numeste. Totusi metoda filtrului nou e cu 500 de oiro mai mult, plus ca la schimbare sunt recomandate si alte operatiuni (curatat diverse circuite) care se vor adauga. LE Daca ar fi sa argonizez, in timpul regenerarii consuma mai mult ![]() This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2012, 23:21 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#614
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
Poate totusi ai bafta si mai tragi de el pana scapi de botezuri si cumetrii. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#615
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Aistu dreptatea ta.
Banii or sa-si gaseasca intotdeauna un loc in care sa se duca, deci nu-i neaparat de cumetrii. ![]() Mersi de fidbec. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#616
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Oricand, nu ma dor degetele.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#617
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Se pare ca nu se poate astazi, voi incerca sa imi iau liber luni.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
pishky |
![]()
Post
#618
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(MuciX @ 17 Aug 2012, 23:19) LE Daca ar fi sa argonizez, in timpul regenerarii consuma mai mult ![]() la mine se simte diferenta intre 6 - 7 si 14 - 18 cand isi face regenrarea, deci daca face la 50 km simt (daca sunt pe consumul instant imi dau seama repede). daca nu ma uit la consum nu stiu cand isi face. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
MuciX |
![]()
Post
#619
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
La mine se simte si in mersul motorului, sunet si faptul ca ELV-ul porneste direct pe ultima treapta (nici nu trebuie sa fie la temperatura nominala motorul).
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#620
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Apdeit: 191000 kmp.
Sambata Tractorasul va lua iarasi calea tarii mama si ca pregatire am zis sa ma ocup de ceva ce ma streseaza de ceva timp: tinand volanul drept in mers masina se duce in dreapta. Astazi am fost sa fac geometria, dar stupoare "ie in parametrii domne, n-am ce sa-ti reglez". Mi-a zis ca e posibil sa fie si din anvelope si m-a sfatuit sa le schimb intre ele si sa vad cum se comporta. Deci: nu are joc in articulatii, geometria e in regula, anvelopele au uzura uniforma, totusi masina trage dreapta cand tin volanul drept (ca sa merg drept trebuie sa tin putin de volan catre stanga ceea ce este obositor la drum lung). Solutii? Alta intrebare: uleiul a fost schimbat acum ~9000 kmp (primii 4000 au fost facuti tot intr-un concediu), sa-l schimb inainte de plecare sau sa il las pana la intoarcere? Toata lumea imi zice ca e ok sa-l schimb la 15k kmp, dar pana acum nu l-am lasat mai mult de 10-11k kmp. This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 14:07 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#621
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am avut chestia cu trasul volanului vreo trei ani. Am scapat de ea odata cu jantele
![]() ![]() This post has been edited by corbex: 2 Oct 2012, 14:15 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
4x4 |
![]()
Post
#622
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Verifica geometria si in alta parte.
Si fa cum a zis corbex inainte sa te duci. Roti echilibrate si jante roluite daca e cazul. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#623
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(MuciX @ 7 May 2012, 15:27) Am aflat si de unde veneau vibratiile, nu gasesc nicio explicatie pentru care nu am descoperit asta echilibrand rotile de 2 ori - 3 jante din 4 erau strambe. Se pare ca nu le-am verificat atat de temeinic pe cat credeam asa ca am dat 200 de oiro pe 3 jante noi + montat + echilibrat. Cu mentiunea ca vibratiile persista, nu cu aceeasi intensitate, dar sunt. D-asta tind sa dau cat de cat crezare ipotezei anvelopelor "in neregula". Cea neschimbata a ramas pe spate, deci nu ar trebui sa fie de acolo. Am zis ca o s-o schimb cu cea de pe rezerva care este noua. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#624
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Eventual le poti si cintari, pe cele de pe aceeasi punte. Nu trebuie sa fie diferente mari de greutate.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
balanel |
![]()
Post
#625
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Vezi ca exista firme care te pot ajuta cu curatarea filtrului de particule.
http://www.filtreparticule.ro/preturile-curatarii http://www.laborexromania.ro/ |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
MuciX |
![]()
Post
#626
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si in cazul in care sunt diferente, trebuie alte anvelope? Le-ar cam fi vremea, s-au uzat uniform, mai au pana la semn ,dar au vreo 4 veri si dot 4308 parca.
Inca una: fix acum un an am schimbat becurile de faza scurta. Se arsese unul si am zis sa le schimb pe amandoua. Unul s-a ars in aprilie, schimbat cu altul nou, acum s-a dus si al doilea. O fi vreo problema la instalatie? Ce-i drept stau mereu aprinse. Sunt Osram Nightbreaker Plus. Daca ar fi sa schimb neamul ce recomandati? Stiu ca era si un topic dar nu dau de el acum (plus ca e mai greu pe zmartfoana). ![]() This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 16:02 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#627
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(MuciX @ 2 Oct 2012, 15:07) Deci: nu are joc in articulatii, geometria e in regula, anvelopele au uzura uniforma, totusi masina trage dreapta cand tin volanul drept (ca sa merg drept trebuie sa tin putin de volan catre stanga ceea ce este obositor la drum lung). Solutii? Daca era geometria, volanul ar fi stat stramb si masina mergea drept fara sa tragi tu de volan. Asa, suspectez niste roti neechilibrate. 2 Oct 2012, 17:27: QUOTE(MuciX @ 2 Oct 2012, 17:00) Nu, cam atat tin ele, mai ales daca le folosesti nonstop. This post has been edited by Markos: 2 Oct 2012, 16:27 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MuciX |
![]()
Post
#628
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ms, o sa le mai echilibrez odata, eventual le si schimb intre ele.
Cu becurile, trist, mi-ar trebui neste dereleuri, dar tre sa caut unele care sa para d-acolo, sau unele pe faza lunga precum l@u doar ca n-as fi vrut sa tai p-acolo. LE: la canguu am schimbat o singura data becuri si qsta pentru ca unul s-a spart la o tamponare. Ala era cu un singur bec cu filament dublu si faza scurta si faza lunga, am uitat H? era. ![]() This post has been edited by MuciX: 2 Oct 2012, 16:37 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#629
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
H4 era la canguu.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#630
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Auzi ma, cand ma plimbi si pe mine?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 13:04 |