Logan cu ABS. Un pericol iarna?, mod de cuplare de te lasa fara frina--discutii
![]() ![]() ![]() |
Logan cu ABS. Un pericol iarna?, mod de cuplare de te lasa fara frina--discutii
mariuscond |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|||
tarzy |
![]()
Post
#62
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zodrac @ 2 Jan 2008, 22:46) L-ar fi scos ei daca nu era normativa europeana ![]() Acuma ma gindesc si eu ca indiferent de experientle noastre proprii si personale statistic este dovedit ca ABS-ul precum si airbag-ul scad numarul de decese provocate de accidentele rutiere, ca altfel nu le-ar fi facut nimeni obligatorii. as fi tare curios sa vad si eu o asemenea statistica .... nu de alta dar bag mana-n foc ca nu prea le iese de bine la masinile "dotate". oricum cauza nu este data de dotari ci .... de increderea posesorului in ele .... cu cat are masina mai "cibernetica" cu atat o impinge mai la limite si ..... cateodata le mai si depaseste eu am condus 3 ani o masina cu abs .... in astia 3 ani (2002 - 2004) am avut parte si de super ierni (2003 mai ales) cu cate 3-4 reprize de zapezi & polei .... i n tot acest timp nu cred ca a intrat abs-ul de mai mult de 5 ori si o singura data m-a ajutat sa evit in stanga un cretin care a oprit brusc iar despre partea ca-s obligatorii - poate nu ai observat dar nu sunt deloc pe gratis .... iar astia de fac masini (si accesorii ptr masini) se pricep destul de bine atat la lobby cat si marketing legat de subiect .... atat timp cat nu ai masina incaltata corespunzator eu zic ca nu are rost sa-ti faci pbe .... e normal ca abs-ul sa-ti dea rateuri .... ca el saracu crede ca-i vara afara This post has been edited by tarzy: 3 Jan 2008, 11:09 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#63
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 2 Jan 2008, 22:52) Acum nu dau nici eu cu parul.... e posibil sa ai o defectiune in sistem, dar in mod normal ar trebui sa franeze mult mai bine decat cele fara abs. Am patit la fel la a mea. Cu pneurile Continental la viteze pana in 30km/h am avut mari probleme cu franele (astea au fost "teste" ca sa ma invat cu abs, la viteze mai mari nu am incercat inca). Mi-am luat pneuri de iarna si diferenta e semnificativa. Totusi, la frane puternice abs intra in actiune cu cauciucurile mele de iarna cu tot. Si asta e bine ![]() QUOTE(Reed @ 2 Jan 2008, 23:00) ... la sub 25kmh ABS e ineficace si lungeste distanta de frinare cu ~15-20% (asta pe drumuri uscate) spun asta din date tehnice si din propria experienta cind am utilizat prima data o masina (actuala) cu ABS. Daca nu te superi, cum ai comparat tu testele intre o masina cu si una fara abs? Ai masurat cumva distantele de franare sau ai facut o apreciere ochiometrica? Daca ai facut-o ochiometric da-mi voie sa te privesc cu suspiciune. Daca ai masurat explica-ne si noua cum ai facut. Pe ce tip de drum ai facut testele? Ai avut aceeasi greutate a masinii, aceasi panta a drumului, acelasi tip de pneuri cu aceeasi uzura si aceeasi presiune de umflare? In aceleasi conditii de drum cu acelasi vehicul vei obtine o distanta de franare mai mica daca vei avea abs decat daca nu ai avea. O roata blocata (care se duce taras) are un coeficient de franare DEZASTRUOS fata de una care se roteste infranata. E dovedit stiintific ![]() QUOTE(robbie_ro @ 2 Jan 2008, 23:08) La 20Km/h nu cred ca cupleaza...m-am dus sanie pe gheata... Sistemul ABS de pe Logan stiu ca se utilizeaza si pe Laguna 2 (mea culpa daca nu stiu bine..). Ba cupleaza la logan. Banuiesc (nu pot fi sigur ca nu imi afiseaza exact) dar viteza de anulare a abs e intre 5-10 km/h. Mi-am luat elan, am pus frana si am stat cu ochii pe vitezometru pana am simtit anularea abs. Din acel moment rotile s-au blocat si m-am dus pe patine pana la oprirea completa (nu am masurat distanta). QUOTE(Reed @ 2 Jan 2008, 23:30) Stai linistit ca e mai bine cu el decat fara el. Ia incearca sa iei o curba sau sa eviti un obstacol la acea viteza in timp ce franezi la disperare. QUOTE(Catalin Marinarul @ 2 Jan 2008, 23:34) Ca să nu mai vorbești aiurea, află că ABS-ul se autodezactivează sub o anumită viteză, altfel nu s-ar mai opri mașina niciodată... ADEVARAT si logic in acelasi timp ![]() QUOTE(Catalin Marinarul @ 2 Jan 2008, 23:51) Cine apasă pedala să o scoată prin podea, după părerea mea, nici nu merită să se oprească... ca altă dată să nu mai conducă... ![]() Tu cum franezi cand iti sare un copil in fata? Cu blandete ca sa nu se sperie de scartaitul rotilor? Aici e vorba de situatii de urgenta nu de rupere in figuri ![]() This post has been edited by Lord Hades: 3 Jan 2008, 13:26 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
Da am tras o concluzie tare , dai 10000 euro pe golan ii pui accesorii de inca 2000 si ai cea mai tare caruta din parcarea blocului...., ma mincat si am luat-o ,am ajuns la nivelul soferului care merge cu 40 in localitate si 50 in afara consum o cisterna si si fereasca sfantu sa mai bata vintu si din lateral pe drum cu zapada ca te pregatesti de paris dakar....o frina ca la saniuta ii mai trebuie ca optional de 500 de euro , am sai bag si niste cauciucuri de iarna chiar scumpe sa vad imbunatatirile si am sa o testez in balastiera intii ... si sa nu mai aud soferii experti ca numa pe sosea e bun loganul , pe drum uscat fara vintoase, ca asa e in europa peste tot ....
|
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#65
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(adrianpsk @ 3 Jan 2008, 14:27) Dar cand ai cumparat-o, nu stiai cat va fii consumul? Si daca voiai consum redus, de ce nu ti-ai luat cu mototr de 1.4 sau 1.5dCi? This post has been edited by AR-18-MOS: 3 Jan 2008, 13:33 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
adrianpsk |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
de atunci am adus 3 din germania dar si-au gasit stapini imediat pe cind asta ramine pe viata .... macar sa ajunga la nivelul berlinei ca am scos-o din nou din fundul curtii si iam dat viata din nou ..cel putin prin oras e net superioara
![]() |
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#67
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Cumpara cateva virgule si arunca-le peste text.
Totusi, care e net superioara in oras? |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Stavreschi |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 13 February 05 From: GALATI ![]() |
Mă bag și eu în seamă... !
Am tot urlat și țipat pe aici că mie nu îmi place cum frânează Loganul și pace. Îl am din iulie 2005 fără ABS, din 2006 conduc mai mult mașina de serviciu care are ABS și e veche de prin 2000 (rover !) Astă vară m-am oprit în spatele unuia, după o frână de 50 m... ![]() pentru 30-40 cm nu l-am ocolit pe cel din fața mea... la mașina cu ABS intră tot timpul în funcțiune sistemul, cum apăs pe frână, și cum e solul mai alunecos, indiferent de viteză chiar și cu mașina abia plecată de pe loc, repet, mi-a lipsit la ceea ce am pățit astă vară, ABSul (aveam cauciucurile originale Kormoran), mi-am luat altele după și acum mi-am pus și niște sava eschimo, dar nu pot să spun că am simțit ceva în + acum pe o vreme din asta ( în Gl nu a nins de loc e doar noroi și mâzgă !) Am povestit toate astea fiindcă senzația de nesiguranță pe care am simțit-o la frânare la Logan de la bun început, nu am avut-o cu nici o mașină pe care am condus-o, și conduc din 1980.... |
--------------------
dacia Logan 1,6 l
GTI
- Gl xx xxx
|
|
Reed |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Revin acum pt ca am lasat o zi sa se mai linisteasca apele.
Toata aceasta discutie a pornit de la faptul ca eu am afirmat ca ABSul este ineficient sub 20-25kmh crescand distanta de franare. Asta ati spus-o si voi sub o forma sau alta dar nu v-a placut de scrisul meu de m-ati combatut pina in panzele albe. Eu nu am spus ca ABSul nu e bun pentru a creste MANEVRABILITATEA masinii la franare ci doar ca se creste distanta de franare (si asta o spune si producatorul si organizatia ce se ocupa de popularizarea ABSului -vezi posturile anterioare). Cat priveste aderenta la franare sa stii Lord Hades ca STIINTIFIC franarea cu blocarea rotii pe teren uscat este CEA mai eficace (studiaza un pic tribologia si o sa intelegi de ce). Cncluzia: ABSul e bun pt manevrabilitate dar are limitele lui in anumite situatii de viteza sau caracteristici de teren/anvelopa. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#70
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Stimate Reed am studiat si tribologie la viata mea, nu prea multa e drept. Ia te rog diagrama de variatie a coeficientului de aderenta si o studiaza putin si ne comunica la ce concluzii ajungi daca ai timp si chef.
Ceva detalii despre testul tau? Ca mor de curiozitate ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
tarzy |
![]()
Post
#71
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianpsk @ 3 Jan 2008, 13:27) Da am tras o concluzie tare , dai 10000 euro pe golan ii pui accesorii de inca 2000 si ai cea mai tare caruta din parcarea blocului...., ma mincat si am luat-o ,am ajuns la nivelul soferului care merge cu 40 in localitate si 50 in afara consum o cisterna si si fereasca sfantu sa mai bata vintu si din lateral pe drum cu zapada ca te pregatesti de paris dakar....o frina ca la saniuta ii mai trebuie ca optional de 500 de euro , am sai bag si niste cauciucuri de iarna chiar scumpe sa vad imbunatatirile si am sa o testez in balastiera intii ... si sa nu mai aud soferii experti ca numa pe sosea e bun loganul , pe drum uscat fara vintoase, ca asa e in europa peste tot .... parerea mea ca nu prea dai bani pe accesoriile/optionalele/consumabilele optime dupa mine .... principal la o masina sunt calitatea consumabilelor si gumele .... renunt oricind la toate abs-urile&esp-uruile ptr un set de gume corespunzatoare ce face abs-ul si esp-ul pot face si eu .... cel putin la fel de bine .... ce face guma .... nu prea am cum decat daca scot piciorul afara si adaug supliment la frana QUOTE(adrianpsk @ 3 Jan 2008, 13:51) de atunci am adus 3 din germania dar si-au gasit stapini imediat pe cind asta ramine pe viata .... macar sa ajunga la nivelul berlinei ca am scos-o din nou din fundul curtii si iam dat viata din nou ..cel putin prin oras e net superioara ![]() la care di n urmatoarele capitole berlina este net superioara: 1. aderenta 2. garda la sol 3. confort (caldura, dezaburire, etc) 4. consum This post has been edited by tarzy: 3 Jan 2008, 16:09 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#72
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu nu cred ca Dumneata poti face ceea ce face ABS sau ESP, mai ales iarna. Cel putin nu cu aceeiasi viteza de reactie si eficienta.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
IRONICK |
![]()
Post
#73
|
![]() - Group: Members Posts: 22.734 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(tarzy @ 3 Jan 2008, 16:09) ce face abs-ul si esp-ul pot face si eu .... cel putin la fel de bine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#74
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#75
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#76
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica-i patruped?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Reed |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Catalin, de la EGIPTENI se stie ca forta de frecare de rostogolire e mai MICA decit cea de alunecare. Pentru demonstratia stiintifica am gasit folosind Google vreo 10.000 referinte (or fi mai multe..).
This post has been edited by Reed: 3 Jan 2008, 19:47 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Prea multa energie disipata pe aici... E clar ca ABS-ul e bun in conditii normale de carosabil. Pe gheata, polei sau chiar ploaie ori noroi... gumele conteaza mai mult, dar cateodata nici acelea. Eu am avut Preferance acum am Laureat, deci ABS. Pana acum o singura data m-a scos dintr-o situatie limita si cred ca face toti banii!
Conduceti cu grija! Sunt conditii de iarna! In conditiile astea ABS-ul nu prea conteaza... This post has been edited by sinaxis: 3 Jan 2008, 20:40 |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
OK! am initiat un topic destul de activ mai ales ca e de sezon...am plecat de la experienta personala cu masina si RECUNOSC frineaza chiar foarte bine pe drum uscat chiar si iarna pe gumele continental ...Cei cu abs plus ar putea confirma sau infirma cele spuse de mine mai ales din experienta personala. asta astept de la ei si ma ingrijoreaza pt ca, totusi la plecare ,in panta pe zapada la urcare , au aderenta gumele continental chiar si de vara cum or fi .IN 3-4 zile sper sa apuc sa pun gume de iarna si sa vad ce se mai intimpla. Incerc sa-i fac un test de frinare adevarat la itp si sa vad atunci exact ce si cum. Off topic intradevar folosesc in paralel vechea dacie 1300 si in oras e mai sigura la aderenta ; consuma mai putin; loganul pe distante scurte ,cu pornire la rece suge de rupe- asta nu e un defect (-in orasele mai mici nu apuci sa incalzesti motorul) ;garda e putin mai mica dar ok, confortul naspa dar am caldura cit de cit si stiti cum e cind porti 2 pantofi... tin mai mult.
Cam cu 10 ani in urma am traversat muntii in ajun de an nou pe traseul Brosteni- Ostra -VAMA -Gura Humor cu o dacie harbuita , cu cauciucuri sh, 2 pe sirme ,numai cu vitaza 1 a si a 3a , traseu sticla,prin vf . muntilor si n-am murit dar ma scos harbul fara abs .esp . etc. |
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#80
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Reed @ 3 Jan 2008, 20:46) Catalin ... Pentru demonstratia stiintifica am gasit folosind Google vreo 10.000 referinte (or fi mai multe..). Nu sunt catalin dar ma simt nevoit sa intervin. ![]() Ia si da cu google si vezi ce iese de aci ![]() Pr curand |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
klaus |
![]()
Post
#81
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De altfel la franare important e coeficientul de aderenta, nu cel de frecare
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#82
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(Reed @ 3 Jan 2008, 19:46) Catalin, de la EGIPTENI se stie ca forta de frecare de rostogolire e mai MICA decit cea de alunecare. Pentru demonstratia stiintifica am gasit folosind Google vreo 10.000 referinte (or fi mai multe..). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pai DA, ai dreptate, DOAR CĂ ÎNCURCI SITUAȚIILE !!! Exact ca și cu celelalte linkuri, interpretezi cum vrei tu... Datorită descoperirii egiptenilor, acum ai roți la mașină, și nu saboți... Acolo e vorba de o forță de rezistență la înaintare... Ce se întâmplă la frânare ține de altceva, te lăudai cu tribologia (tribonometria) mai sus... văd că le știi bine... Când roata se învârte, ea aderă la asfalt, adică viteza dintre suprafața de contact a anvelopei și asfalt este ZERO. Atunci coeficientul de frecare este MAXIM, este un coeficient de frecare de aderență (STATIC). Când roata este blocată, dar mașina este în mișcare, viteza dintre suprafața de contact a anvelopei și asfalt este diferită de zero, roata ALUNECĂ pe asfalt. Atunci apare un coeficient de frecare LA ALUNECARE, și acesta ÎNTOTDEAUNA ESTE MAI MIC DECÂT CEL STATIC. Aștept replica egipteanului din tine... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 3 Jan 2008, 21:57 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
@Catalin Marinarul: Eu zic s-o lasam mai usor cu sarcasmul, mai ales ca, in opinia mea, cea mai hilara afirmatie de aici iti apartine:
QUOTE(Catalin Marinarul @ 2 Jan 2008, 23:13) Daca ai aplica macar cunostintele dobandite la fizica invatata in liceu ai observa hazliul din afirmatia de mai sus. Adica ABS-ul este eficient de la 200 Km/h la 25 Kmh si impotent de la 25 km/h la 0. Te pomenesti ca sistemul de franare este extrem de solicitat sub aceast prag de viteaza. Subiectul a mai fost dezbatut in urma cu multe luni. Uite una din discutii... La absolut toate masinile pe care le-am condus suficient de mult, sistemul ABS se activa indiferent de viteza, chiar si la 3-5 Km/h, daca depaseam in prealabil viteza de activare (testare) a sistemului. Cu alte cuvinte, daca depaseam 10-20 Km/h dupa care reveneam la 5 Km/h si franam brusc, ABS-ul se activa. Din pacate la Logan n-am avut posibilitatea sa verific, sper s-o fac in aceasta iarna, insa, daca intr-adevar nu functioneaza sub 25 Km/h altul este motivul nu pt ca nu s-ar putea opri masina... ![]() P.S. Subscriu si eu indemnului de a lasa citatele de pe situri mai mult sau mai putin obscure si sa dati fuga sa testati cu mainile si picioarele voastre. This post has been edited by GolfIII: 3 Jan 2008, 22:08 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#84
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
1. N-am zis 25km/h. N-am zis o anumită viteză.
2. ABS previne blocarea roții? DA? Bun. Când mașina s-a oprit, STA, roata e se mai învârte? NU. Dacă ABS ar fi activ, roata nu ar ajunge să fie blocată, să nu se învârtă, DECI MAȘINA NU S-AR OPRI. (e o chestie teoretică) UNDE E HAZLIUL? Ce cunoștințe de fizică am omis? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#85
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
GolfIII |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 3 Jan 2008, 22:11) 2. ABS previne blocarea roții? DA? Bun. Când mașina s-a oprit, STA, roata e se mai învârte? NU. Dacă ABS ar fi activ, roata nu ar ajunge să fie blocată, să nu se învârtă, DECI MAȘINA NU S-AR OPRI. (e o chestie teoretică) ABS-ul nu previne blocarea rotii, sau, mai bine spus, nu asta-l intereseaza. Te rog sa citesti discutia amintita de mine. AR-18-MOS, tu chiar nu ai inteles nimic din ce-am spus? This post has been edited by GolfIII: 3 Jan 2008, 22:16 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#87
|
![]() - Group: Members Posts: 22.734 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sunt niste cuvinte pe care le tot folositi si nu prea trebuie ... "activat/dezactivat" si "mi-a intrat abs-ul". El functioneaza tot timpul oameni buni. Tot timpul "citeste date" si le prelucreaza unitatea centrala. Dezactivat inseamna ca nu mai este alimentat (adica se scoate siguranta ...). De intrat nu mai zic ... probabil intra in vreo gaura ... Voi trebuie sa discutati de regimuri de functionare ...
EL. Cel putin asta cu "mi-a intrat abs-ul" ma enerveaza la culme. Foarte des folosita, fara sa se stie ce inseamna de fapt regimul lui de functionare ... This post has been edited by IRONICK: 3 Jan 2008, 22:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#88
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai cu cine... Acum abia ridicăm piramide...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
In principiu ai dreptate, dar propune tu unu, eu promit ca am sa-l folosesc
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
O întrebare legală ... poate off-topic ... pentru că m-a tentat și pe mine ... dacă scoți siguranța de la ABS și ai un accident grav ce pățești? ... din punct de vedere legal ...
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:23 |