Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri pe scurt
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191
rtBK
arata mai bine decat megane 3 laugh.gif laugh.gif ... deci in nici un caz nu o sa fie asa ceva
spy_oh_joy1389
Astora nu li s-a luat sa puna grila de Dacia pe modele de Renault? Imaginile de mai jos mi se par plauzibile.
Highwayman
C-Klasse face-lift:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-c-...1--1286974.html
Garett
Baby E!
Acum cativa ani aveau o fixatie cu farurile separate de pe E si le plantau in diverse variatii de pe C-Klasse pana la SLR, acum i-a lovit mania New E-Klasse!
Ok, inteleg, imagine de marca da' parca-i prea de tot!
Pana acum ii criticam pe aia de la Audi ca daca vezi unul din fata nu stii daca-i A4, A5, A6, A7 sau A8, acum s-a molipsit si Mercedes!
Highwayman
La E-Klasse inca sunt separate chiar daca in mare au aceeasi forma wink.gif . CLS-ul insa are faruri asemanatoare.
BOG
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake - pe piata din 2012
[attachmentid=1627671055]
Squirrel
BMW pregătește un concurent pentru Porsche 918 Spyder – BMW Vision EfficientDynamics.
QUOTE
    Hibridele supersport par a fi noul trend în industria auto, având în vedere conceptele mărcilor premium. După ce Porsche a prezentat la Geneva 918 Spyder, model supersport care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde și să atingă o viteză maximă de 320 km/h cu un consum mediu de numai 3,0 litri, iar Jaguar noul C-X75, hibrid care utilizează microturbine pe gaz pentru a alimenta cele patru motoare electrice, acum BMW vine cu Vision EfficientDynamics. Acesta, la fel ca și Porsche 918 Spyder va intra în producția de serie.
    BMW Vision EfficientDynamics, propulsat de tehnologia BMW ActiveHybrid, a fost prezentat în cadrul Salonului Auto Internațional de la Frankfurt IAA în 2009 sub forma unui automobil sport cu patru locuri, cu un design spectaculos. Cu o gamă largă de componente adaptate din producția de serie, acest prototip s-a bucurat de o primire pozitivă din partea publicului. În cadrul Salonului de la Leipzig, BMW a prezentat un automobil echipat cu o varietate de tehnologii pentru traficul cotidian, al cărui punct de pornire este studiul BMW Vision EfficientDynamics. Această prezentare a oferit reprezentanților presei cea dintâi ocazie de a afla cum este să conduci un automobil cu 2 plus 2 locuri, propulsat de un sistem hibrid inovator.
    Prototipul BMW Vision EfficientDynamics are o înălțime de 1,24 metri și păstrează proporțiile caracteristice BMW: console scurte, capotă lungă și ampatament mare. Ușile de forma aripilor asigură accesul facil pentru ambele rânduri de scaune, în timp ce numeroasele elemente aerodinamice reduc coeficientul de rezistență la valoarea de Cx 0,22. Combinația între un motor turbodiesel cu trei cilindri și două propulsoare electrice, câte unul pe fiecare punte, permit atingerea unei puterii totale a sistemului de 241 kW/328 CP. Configurația inovatoare a tehnologiei BMW ActiveHybrid în combinație cu un motor diesel avansat permit realizarea unor performanțe de automobil sport cu un consum de mașină compactă. Doar 4,8 secunde sunt necesare pentru accelerarea de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mediu, în ciclul de testare EU (KV01), este de 3,76 litri/100 kilometri și un nivel al emisiilor CO2 de 99 grame per kilometru.
    De asemenea, prototipul BMW Vision EfficientDynamics poate funcționa și în modul plug-in. Acumulatorul litiu-ion, dispus în zona mediană într-un element longitudinal al șasiului și realizat special pentru acest automobil sport hibrid, poate fi alimentat complet de la o sursă convențională de curent, în doar două ore și jumătate. Utilizarea exclusivă a energiei electrice permite o călătorie fără nici un fel de emisii pe o rază de maximum 50 kilometri, în timp ce un rezervor pentru motorină, cu capacitatea de 24 litri, extinde raza de operare până la 700 kilometri.
    BMW Group realizează în același timp și o serie extinsă de teste în condiții normale de utilizare cu automobile electrice. Alături de MINI E, prezentat în 2009, noul BMW ActiveE va intra de asemenea în programul de teste pentru a pregăti debutul de serie a primului model electric BMW sub conceptul de Megacity Vehicle. Acesta este programat să intre în producție în 2013 la fabrica din Leipzig.
    Anunțul pregătirii BMW Vision Efficient Dynamics pentru producție în cadrul fabricii de la Leipzig, coincide cu demararea unei investiții importante de peste 400 milioane Euro în aceasta locație pentru extinderea fabricii până în 2013, pentru lansarea automobilelor electrice Megacity Vehicle.
Squirrel
Mercedes reduce motorul S-Classe la patru clindri.
QUOTE
    Mercedes Benz lansează primul S-Class cu motor în patru cilindri din istoria de 60 de ani a modelului, pentru a concura cu BMW și Audi pe segmentul clienților de lux care urmăresc un consum și emisii poluante mai reduse, transmite Bloomberg.
    Compania germană este primul mare producător de mașini de lux care echipează cel mai scump model cu un motor atât de mic. Constructorii auto investesc sume importante pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon și atragerea clienților care vizează un consum mai redus. BMW a investit 1,2 miliarde de euro în tehnologii de scădere a consumului, în timp ce Mercedes aproape a dublat fondurile alocate în acest scop, la un miliard de euro.
    Mercedes vrea să mențină performanțele S-Classe chiar și cu un motor diesel mai mic. Astfel, S250 CDI, care va fi livrat dealer-ilor auto la începutul anului următor, va atinge o viteză maximă de 240 kilometri pe oră.
    Noul model Mercedes, are, potrivit companiei, emisii de dioxid de carbon mai mici decât orice mașină din această clasă și accelerează la 100 de kilometri pe oră în 8,2 secunde.
    Reducerea capacității motorului este și o reacție la efectele crizei financiare, care a determinat scăderea cererii de mașini de lux în SUA.
C a t a l i n
Schimbari de criterii pentru a pica ITP-ul din UK (MOT), din 2011.

Se vor respinge instant masinile ce au montate kituri xenon aftermarket sau modificari de tip chip-tuning la motor. up.gif

Sper sa apara cat mai curand si la noi aceste modificari.
19vik
Foarte bine... dar, cum se depisteaza chip-tuningul la motor intr-o statie ITP?
Maskatu
La chip-tuning mai e cum mai e, dar la kiturile de xenon degeaba. Oricum ar trebui sa respinga din start masini ce au modificari neomologate, aduse fata de echiparea din fabrica. La noi este deja o practica veche. Inainte de itp cu 2-3 zile, se scot jantele si gumele de dimensiuni mari, se pun cele "stock", la fel si cu farurile sau cu alte elemente care ar putea duce la picarea itp-ului.
mih_mlv
Salut,la o masina cu chip-motor,cred eu, ca se depisteaza prin cumulul de gaze de la esapament,parerea mea +ca o masina standard are anumiti parametri.Cei care stapanesc aceste cunostinte,sunt invitati aici sa ne lamureasca.
Cu stima,
C a t a l i n
Prin OBD se face depistarea.
Highwayman
Completare la postul lui Squirrel:
http://www.autobild.de/artikel/dacia-neuhe...au-1287977.html

Nu prea are talent photoshopistul neamt. radmasa.gif
19vik
Eu unul n-am vazut statie ITP care sa-ti verifice parametrii aia prin mufa OBD... nici n-am vazut sa aiba testere de diagnoza... a ca statia face parte dintr-un service care face si diagnoza prin OBD e altceva. Poate ne lamureste domnul marian-j.
C a t a l i n
Deocamdata e vorba de UK, nu de RO, iar chestia cu chiptuningul se regaseste intr-o normativa a EU, conform careia este ilegala folosirea pe drumuri publice a unui astfel de soft neaprobat de autoritatile ce reglementeaza circulatia rutiera (VOSA in UK, RAR la noi).

Un alt criteriu de picat inspectia este orice martor din bord ce semnalizeaza probleme la sistemele de siguranta ale masinii (ex. airbaguri).
Squirrel
QUOTE(Highwayman @ 10 Nov 2010, 13:37)
Completare la postul lui Squirrel:
http://www.autobild.de/artikel/dacia-neuhe...au-1287977.html

Nu prea are talent photoshopistul neamt.  radmasa.gif
*


Photoshop-istul neamt este de-al nostru ... Andrei Avarvarii, ca semneaza pe pozele 1, 2 si 5(modelele Dacia), restul or fi de-ai lor.
Din pacate el a înteles aiurea: Logan-ul va prelua elemente de design de pe Duster de serie, nu de pe prototip. Da' daca Photoshop-ul cere...
Johnny91
QUOTE(Maskatu @ 10 Nov 2010, 13:03)
La noi este deja o practica veche. Inainte de itp cu 2-3 zile, se scot jantele si gumele de dimensiuni mari, se pun cele "stock", la fel si cu farurile sau cu alte elemente care ar putea duce la picarea itp-ului.
*


Foarte simplu. Sa faca aceste controale cei de la ARR,si Control Trafic. Una e cand stii ca urmeaza inspectia, si alta e cand te opreste in trafic si nu ai unde sa le mai ascunzi.
Maskatu
Ar putea sa isi faca politistii datoria. Acum vad ca trec cu vederea peste multe nereguli. Deja m-am obisnuit sa vad dacii cu jante pe 14-15 si gume de 190-225 + csenoane puse in spatele blocului dupa ureche, folii neomologate, etc.
leinad
Incepând cu 1 ianuarie 2011 Directiva Europeană 2009/30/EC privind calitatea combustibilior intră în aplicare în toate cele 27 de state membre ale Uniunii Europene. Astfel de la începutul anului viitor, șoferii vor descoperi la pompă un nou tip de benzină și unul de motorină.
Trecerea de la benzina E5 la E10 poate dăuna anumitor mașini.

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ini-141089.html
Highwayman
GM raporteaza un profit de 2 miliarde de dolari in trimestrul al treilea din 2010:
http://wot.motortrend.com/6702355/industry...lion/index.html
tataiedaciotul
Da. Dar Pontiacul ...PA(nu se mai fabrica)...
Squirrel
X52 = Logan II
H4Bt/A7Bt : 0,9 litri în 3 cilindri cu un nou turbo de ușoară inerție. Există prototipuri cu mai mult de 70 kw = 95 CP.
Motorizare pentru X44 ph2, X55 și X98.

Interesant ar fi un modelul citadin, clasat sub Sandero cu un asemenea motoraș…Ăla poate m-ar convinge să renunț la transportul public…

Ce limuzina i se pregateste presedintelui Rusiei?.
QUOTE
    Acum cativa zeci de ani, oficialii rusi mergeau doar cu limuzine Zil, construite de producatorul rus de camioane cu acelasi nume. Dimitri Medvedev, actualul presedinte, vrea sa reinvie aceasta traditie si a cerut sa-i fie prezentate proiecte de design pentru o noua masina oficiala, care sa fie produsa local si cu care sa fie inzestrate coloanele oficiale rusesti.
    Momentan, oficialii rusi folosesc in coloanele oficiale limuzine germane.
    Biroul de design Slava Saakyan a venit cu un concept, care este prezentat in imaginile de mai jos.
    A fost luata ca baza vechea limuzina Zil careia I s-au adus noi elemente. S-a renuntat la luneta, pentru mai multa protectie, iar liniile caroseriei au fost desenate in ton cu noile tendinte in designul auto.
    Acum urmeaza sa construiasca si prototipul, dupa care urmeaza verificarile de siguranta, iar in cazul aprobarii va intra in cel mai scurt timp in productie.
    Rusii nu se lasa mai prejos decat americanii nici in aceasta privinta. Tot de catre o fabrica de camioane este construita si limuzina oficiala a presedintelui SUA.
    Barack Obama merge intr-o limuzina preparata special pentru Casa Alba si care este numita Cadillac One. Masina este construita pe platforma modelului GMC Topkick si are infatisarea unui elegant Cadillac DTS. Este o masina cu tractiune integrala, iar blindajul ajunge la o grosime de 12 centimetri. Geamurile laterale sunt fixe si capota portbagajului ascunde cinci antene de comunicatii.

user posted image
boga81
cum zicea si postul urmator din link, X52 = logan II

si mai scria: "X87, nouvelle urban 4x4 pour valladolid" - urmasul lui modus va fi gen kia soul / toyota urban cruiser, se pare biggrin.gif
St
Adica un fel de Juke mai mic in varianta Reno?
aphophis
QUOTE(Highwayman @ 10 Nov 2010, 21:52)
GM raporteaza un profit de 2 miliarde de dolari in trimestrul al treilea din 2010:
http://wot.motortrend.com/6702355/industry...lion/index.html
*


pai nu ma mira, mi se pare ca au primit americanii de la gm anul asta niste ajutoare substantiale de la stat..
adimfx
Cum se vede noua Dacia prin ochii unui român

Publicația germană Autobild a publicat o serie de fotografii cu modele Dacia, însă acestea nu sunt decât creații ale unor designeri, printre care, majoritataea, ale lui Andrei Avarvarii, un designer român, plecat la studii de design industrial la un master din Italia.

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...man-141174.html
Highwayman
Prima fotografie oficiala cu Nissan Murano Cross Cabriolet:
http://wot.motortrend.com/6703705/auto-sho...olet/index.html
Arhimede
Nici nu mai stiu daca e o lipsa de inspiratie in domeniu sau da pe dinafara inspiratia ........
Garett
Eu vreau sa vad cum face "cabrio"-ul ala pe un drum de tara, n-am pretentii de forestier! biggrin.gif
Ceva imi spune ca o sa se torsioneze intr-o veselie!
Highwayman
Cum va arata batalia in clasa de mijloc:
http://www.autobild.de/artikel/audi-alfa-m...d=30&now=02#mmg

Poza 28 este cu "limuzina" Dacia (aia de zici ca-i Fluence) care cica va avea motoare intre 90 si 140 cai, iar poza 29 este cu un viitor Laguna.
asgard1955
Inseamna ca bordul care a aparut azi pe site pentru aceasta dacie este realizat.
rtBK
laguna aia arata demential smile.gif
TAW
QUOTE(asgard1955 @ 16 Nov 2010, 20:17)
Inseamna ca bordul care a aparut azi pe site pentru aceasta dacie este realizat.
*


Din ce stiu eu, e realizat de multisor. wink.gif
rtBK
daca se refera la dacia din articolul de mai sus... ma cam indoiesc tongue.gif
BOG
Porsche Cayman R - debut mondial in cadrul Los Angeles Auto Show 2010

[attachmentid=1627673406] [attachmentid=1627673407] [attachmentid=1627673408] [attachmentid=1627673409]

Motor 3.4 l - 330 CP / in echiparea standard 0-100 km/h in 5 secunde si 282 km/h viteza maxima. Pe piata din februarie 2011 de la 69.830 euro.

Squirrel
Красивые Каймановы!

Dacia trece la Euro 5 și schimbă gama: motorul pe benzină de 1,4i 75 CP a dispărut.
QUOTE
    Automobile Dacia, principalul constructor auto de pe piața locală, a actualizat la mijlocul acestei luni întreaga gamă de motorizări disponibile pentru modelele sale în România, astfel acum toate dispun de propulsoare care respectă normele de poluare Euro 5, pentru care nu se va plăti taxa de poluare până la finele anului.
    Principala noutate a schimbării gamei o constituie "dispariția" motorului pe benzină de 1,4 litri de 75 CP, cu opt supape, care nu a mai fost "actualizat" la normele Euro 5 ci a predat complet ștafeta celui de 1,2 litri 75 CP cu 16 supape.
    În același timp, puterea celui de 1,6 litri MPI cu opt supape a fost micșorată de la 90 la 85 CP pentru a respecta normele Euro 5. Pe de altă parte, în cazul motoarelor diesel de 1,5 litri dCi, puterea acestora a crescut de la 70 la 75 CP, respectiv de la 85 la 90 CP. Potrivit oficialilor Dacia, motorizarea de 1,2 litri 16v a devenit acum cea mai bine vândută, înlocuind astfel cea de 1,4 litri.
    Cel mai ieftin model Logan 1,2i 75 CP pornește de la 6.250 de euro cu TVA inclus, iar cel mai scump, în versiunea de top Prestige și motorizarea diesel de 1,5 litri dCi 90 CP ajunge la 11.350 de euro preț de listă.

Au uitat Duster 1,6 16v 4Ś2 105CP cu Euro4…

Producătorul de volane TRW, vânzări în creștere cu 40%

Ce impact va avea asupra uzinei Dacia preluarea controlului Lada de către Renault
.
Johnny91
QUOTE(BOG @ 17 Nov 2010, 11:39)
Porsche Cayman R - debut mondial in cadrul Los Angeles Auto Show 2010


De unde il vad ei nou?De prin 2004-2005 cam toate arata la fel.
Porsche are cei mai lenesi designeri de pe piata auto. Pana si loganul faza 2 arata destul de diferit de 1.
Squirrel
Aparent. Aceasta este a treia versiune, alături de Cayman și Cayman S fiind cu 55 kg mai ușoară decât acesta din urmă și având în plus de 10CP, suspensii mai sportive, o mare atenție dedicată scăderii greutății.
rtBK
QUOTE(Squirrel @ 17 Nov 2010, 12:52)


"Pentru a citi întregul articol, te rugăm să te loghezi cu datele tale de inregistrare la serviciul ZF Exclusiv."

penal.. ma mir ca nu a aparut un ecran mare si rosu ca sa nu le mai consume deloc banda.
Johnny91
Credeti ca departamentul de design a lucrat atat de mult la creerea noii game?
Spre exemplu:
Voi uploada poze cu principalele modele de la Porsche sa vedeti cat sunt de diferite intre ele.
Si comparativ, sa aveti in minte diferentele de design intre Sandero, Logan si Duster.
Cel putin mie nu mi se pare normal la o masina de peste 50 000 euro, sa ti-o admire lumea si sa ti-o "boteze" cu vreo 3 modele, pana il nimereste pe cel potrivit.
IRONICK
QUOTE(Johnny91 @ 17 Nov 2010, 12:18)
De unde il vad ei nou?De prin 2004-2005 cam toate arata la fel.
Trebuie sa privesti mai departe. Unu din punctele forte ale masinii este tocmai forma, care trebuie pastrata cat mai aproape de original.
BMW abia acum incerca sa repare ce a stricat Bangle.
Johnny91
Si un motiv intemeiat pentru asta?
Mie mi se pare ca Ferrari a creat niste masini care nu seamana cu nimic din trecut (458 italia).
IRONICK
Daca privesti in ansamblu, tot cu un Ferrari seamana. Daca vezi asa ceva pe strada, iti dai seama imediat ca este un Ferrari. Numai dupa culoare si forma. Este ca un trademark, asa este si la Porsche.
Squirrel
Imaginea de marcă…La Audi este și mai pronunțată parcă decât la Porsche.
Cayman/Cayman S/Cayman R au modificări ce țin mai mult de dinamica și nu de estetica autoturismului.
Johnny91
@IRONICK:Ai dreptate, dar modelele nu pot fi confundate intre ele. Aici e punctul meu. Eu nici acum nu fac diferenta intre Porsche-uri.
Arhimede
Porsche mentine o imagine apropiata intre modele diferite pentru ca trebuie sa nu isi dilueze imaginea. Mie mi se pare ca arata foarte bine cayenne,cayman,carrera, si panamera(cel putin in fata). Suficient de fierit intre ele dar si suficient de mica diferenta sa mentina o gama omogena.

Dar porsche asa face, multe variante pentru un model, nu din lene ci pt ca asa e filozofia lor.

Gama 911 are de ex 20 de variante cred sau mai mult.

carrera,carrera s, carrera 4,carrera 4s, carrera cabrio,carrera cabrio s,carrera 4 cabrio,carrera cabrio 4s, turbo, turbo s, tubro cabrio turbo s cabrio gtr3, gtr3 rs, gr2, gr2 rs, carrera gts, si gts cabrio, plus speedster.

Deci variante s, variante cabrio variante turbo variante targa variante rs, variante gt3 si combinate.


Pentru panamera si cayenne 5 variante de caciula, iar pentru cayman si boxter cate 3.

Platforma cayman poate foarte mult, si singurul motiv sa nu stoarca ce poate din ea e ca se baga peste 911.

Atata timp cat iti gasesti o varianta de vis nu ai de ce sa te plangi. Eu am gasit-o

Porsche 997 gt3 rs mk2. Gri cu rosu sau albastru cu rosu e bestial.

Cred ca daca nu stii ce e ala sofat. In asta gasesti esenta laugh.gif
IRONICK
Mie imi place 968 ...
R19/16v
Ca nu semana cu restul?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.