Gresit, 560 CP. 0-100 km/h in 4,4 secunde si 0-200 km/h in 13 secunde. Ma enerveaza presa auto britanica ca tot timpul ne duce in eroare cu HP (horsepower) ai lor imperiali.
Dacia intra in era turbo. La Mioveni vor fi produse anual 300.000 de motoare pe benzina supraalimentate
Pe platforma industriala Dacia din Mioveni va incepe, in a doua parte a anului viitor, productia motorului turbo pe benzina cu numele de cod H4, iar ulterior va intra in fabricatie si propulsorul cu nume de cod H5, au declarat pentru 0-100.ro surse din cadrul Grupului Renault Romania. Capacitatea maxima de productie va fi de 300.000 de motoare H4 si H5 pe an. Este pentru prima oara cand cineva din interiorul companiei spune cand si cate propulsoare de noua generatie vor fi fabricate la Mioveni.
Un pilot Mercedes va încerca să doboare recordul mondial de drift
Un pilot va încerca să parcurgă aproximativ trei kilometri în derapaj continuu la bordul unui model AMG de la Mercedes-Benz în cadrul evenimentului Mercedes-Benz World din acest weekend.
Renault a fost criticata masiv in presa franceza pentru ca se axeaza foarte mult pe masinile de intrare in gama si risca astfel sa piarda imagine. Ponderea gamei entry a crescut enorm in vanzarile grupului, iar Dacia a fost printre putinele marci care au crescut si pe timpul crizei, multi fiind de parere ca marca romaneasca “fura” masiv din clientii Renault din Vest.
Corect ...si ii fura exact pe aia din gama Laguna.
În contextul mesajului pare o aluzie către Moș Crăciun să știe ce să pună în sac peste șase luni…
adimfx
22 Jun 2011, 16:35
QUOTE(IRONICK @ 17 Jun 2011, 10:20)
Macar aia sunt documentati cand scriu un articol, nu ca habarnistii de la noi.
Daca vrei iti trimit pe MP articole din autocar.co.uk care n-au nicio noima. Sunt de acord ca presa (inclusiv cea auto) straina e mai profesionista in ansamblu, dar sa nu generalizam...
Cu atat mai mult cu cat povestea cu M5 e un comunicat oficial BMW. Plm... nici de copiat nu sunt in stare? De fapt s-au pacalit cu CP/PS si HP ai lor regali...
Uite una buna pe ziua de azi:
FOTO: S-a deschis prima statie de incarcare pentru masini electrice din tara. Sectorul 2 din Bucuresti e cel mai dornic sa dezvolte o retea
Prima statie de reincarcare pentru masini electice din Romania a fost inaugurata miercuri, 22 iunie, la sediul Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice – Transelectrica. Proiectul este dezvoltat de mai multi parteneri si are rol demonstrativ, insa important e ca au inceput sa iasa la lumina si primele planuri ale autoritatilor. Primaria Sectorului 2 din Bucuresti pare sa fie prima care vrea sa dezvolte o retea, dar si orase precum Arad si Piatra Neamt sunt interesate. Costul unei reincarcari complete (6-8 ore) este de 3-6 lei, iar identificarea celui care acceseaza priza se face prin cartela sau cod de acces (PIN).
Eh... le trece lor cu cromul de plastic ca dupa cativa ani se matuieste/curață.
Mai au si o problema de incadrare, procedeaaza ca americanii la design. Iau niste crom si il pun acolo. Nu conteaza ca masina are forme rotunde si ei pun o grila patrata ...
ssilviu
23 Jun 2011, 14:10
Mie Koleosul ăsta mi se pare cel puțin hidos. Cum era înainte, dar acum e și mai rău ...
Pentru prima dată în ultimii zece ani, Dacia ar putea încheia un semestru cu o scădere a producției, după ce în ianuarie-mai la Mioveni s-au asamblat cu aproape 10.000 de mașini mai puțin, potrivit statisticilor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile.
Cel mai mare declin a fost înregistrat de modelul de clasă mică Sandero, din care s-au asamblat aproape 27.500 de unități în primele cinci luni, cu 65% mai puține decât în perioada similară a anului trecut.
Dacă ei credeau că va ține veșnic criza… Compensează încă prin vânzările Duster mai multe și mai scumpe…
asgard1955
24 Jun 2011, 10:19
Sandero a fost intotdeauna o masina scumpa.
zanzie
24 Jun 2011, 10:45
QUOTE(Squirrel @ 24 Jun 2011, 09:22)
Dacă ei credeau că va ține veșnic criza…
n-are treaba criza cu vanzarile dacia.
St
24 Jun 2011, 10:47
Criza->programe de stimulare a vanzarii de automobile in vestul Europei-> vanzari Dacia. Are sau n-are treaba?
zanzie
24 Jun 2011, 10:54
n-are treaba. S-a vandut datorita pretului si marketingului + ca era un model nou acum 1-2 ani. Multi europeni au cumparat dacia ca a 2-a masina. Si eu am Logan ca a 2-a masina, am cumparat-o ca era ieftina, nu ca a venit criza.
St
24 Jun 2011, 11:05
Hmm, fara ajutoarele de la stat pretul unui logan ar fi fost mai mare cu 3-4000 eur in Vest. Tu crezi ca diferenta asta de pret nu a contat? Legea cererii zice ca da.
IRONICK
24 Jun 2011, 11:16
QUOTE(St @ 24 Jun 2011, 12:05)
Hmm, fara ajutoarele de la stat pretul unui logan ar fi fost mai mare cu 3-4000 eur in Vest. Tu crezi ca diferenta asta de pret nu a contat? Legea cererii zice ca da.
Crezi ca ajutoarele alea au intrat in pretul loganului? Tu chiar vorbesti serios?
asgard1955
24 Jun 2011, 12:59
Si ajutorul pentru duster unde a intrat de e asa scump?
aphophis
24 Jun 2011, 14:59
intr-un fel are dreptate st. S-au vandut o gramada de dacii in occident prin programul rabla. De oameni care altfel in viata lor nu ar fi luat masina noua. Oameni care in general cauta altceva decat oferea concurenta . Adica masina mare, spatioasa, ieftina (la cat e de mare) , care nu sunt deranjati de un interior mai rudimentar.
Pe cand in cadrul cumparatorilor de masini noi (care sunt clienti obisnuiti de masini noi) multi cauta dotari, eventual un nume, chiar daca masina e mai mica.
Si sa nu uitam un lucru. IN franta de exemplu, au vandut o TONA de sandero-uri prin subventia data de stat pentru masinile cu gpl. Care a fost scoasa de anul trecut. Compenseaza oarecum prin dusterul, care se vinde ca painea calda, insa daca vrea dacia sa iii mai creasca vanzarile trebuie invatata sa aiba mai mult de un model de succes la un moment dat. Asa cum au facut pana acum, cand tot la 2-3 ani mai apare un model nou, care sa compenseze vanzarile scazute ale modelelor ce imbatranesc. Poate cu viitorul mpv vor avea aceasta ocazie..
Si in restul lumii poate cu noul logan..
St
24 Jun 2011, 17:05
QUOTE(IRONICK @ 24 Jun 2011, 11:16)
Crezi ca ajutoarele alea au intrat in pretul loganului? Tu chiar vorbesti serios?
Eu ma refer la programele de tip Rabla ce au fost active in vest pana in 2009/2010, nu la fonduri nerambursabile primite de Renault/Dacia sa dezvolte modele/motoare/cutii de viteze/fabrici...etc. Mi se pare o mare aberatie sustinearea idee ca vanzarile Dacia in vestul Europei nu au fost sustinute si de programele de tip rabla sustinute din banii statelor respective. Dacia a incasat aceeasi bani, insa cumparatorii au platit cu 3-4 mii mai putin. Cum pretul de cumparare a fost mai mic-> cerere mai mare-> vanzari mai multe. Este simplu, clasa a 11-a.
QUOTE(asgard1955 @ 24 Jun 2011, 12:59)
Si ajutorul pentru duster unde a intrat de e asa scump?
Din cate stiu eu Dacia a primit niste fonduri nerambursabile pentru dezvoltarea Duster. Probabil ar fi fost mai scump daca n-ar fi primit aia.
Unlimited Pos. Driver No. Halfway Picnic Glen Cove 16 Mile Summit Finish Time 1 Nobuhiro Tajima 1 01:40.254 02:55.600 02:28.253 02:47.170 09:51.278 2 Rhys Millen 67 --- 04:39.144 02:34.553 02:55.545 10:09.242 3 Jean Philippe Dayraut 3 --- 04:45.677 02:36.430 02:55.600 10:17.707 - Dave Carapetyan 959 --- 05:17.150 --- --- DNF - Paul Dallenbach 98 --- --- --- --- DNF
Dacia GT-R s-a clasat pe locul 3 din 5 concurenti. Doi dintre concurenti au abandonat, asa ca doar trebuia sa ajung la sosire. Si asa a inceput cu stangul ... fara Halfway Picnic
oricum staff-ul a declarat ca pentru anul acesta obiectivul este sa termine cursa si abia de la anu' or sa se ridice cu pretentii
george_scala_2004
27 Jun 2011, 21:35
QUOTE
Unul dintre cei mai importanti dealeri Opel si Chevrolet din tara, Gold&Platin, a intrat in insolventa. Reprezentantele celor doi constructori auto in Romania evita raspunsuri clare, dar admit ca exista probleme. Chevrolet isi indruma clientii catre alti dealeri ai marcii, iar Opel acorda in continuare asistenta dealerului cu probleme, in asa fel incat clientii sa nu resimta prea tare efectele situatiei delicate in care se afla Gold&Platin.
Patru firme din grupul Gold&Platin au intrat in insolventa, la cererea proprie (Gold&Platin, Gold&Platin Automotive, Gold&Platin Autocenter si Gold&Platin Bucovina), dar cereri similare au fost depuse si de Banca Transilvania, scrie antitepari.ro.
Informatia a fost confirmata si de Opel Southeast Europe LLC, reprezentanta marcii germane Opel in Romania, precum si de Chevrolet Central and Eastern Europe LLC, reprezenta marcii americane Chevrolet pe plan local.
“Gold&Platin Automotive a solicitat procedura de insolventa cu scopul de a-si proteja angajatii si creditorii, dar si pe clientii marcilor reprezentate, carora le datoreaza servicii fara disfunctionalitati. Reprezentanta Opel in Romania acorda in continuare asistenta Gold&Platin Automotive in privinta marcii Opel, urmarind ca si pana acum beneficiul clientilor marcii”, au raspuns oficialii reprezentantei Opel pe plan local la intrebarile transmise de 0-100.ro pe marginea subiectului.
Chevrolet isi indruma clientii catre alti dealeri.
“Clientii sunt redirectionati catre cei mai apropiati distribuitori Chevrolet din zona. Chevolet Romania cauta in continuare solutii pentru a acoperi cat mai bine cerintele clientilor din zonele respective”, este raspunsul reprezentantei Chevrolet.
„Românii noștri nu înțeleg ce înseamnă Dacia pentru țară. Cumpără fiare vechi de prin toată Europa în loc să ajute producția națională. Sper să se trezească până nu va fi prea târziu“, ne-a spus cu obidă Viorel, unul dintre cei 5.500 de angajați din schimbul 1 care părăseau, la ora 15, uzina, pentru a se urca într-unul dintre cele 116 autobuze care se aliniaseră la porțile fabricii.
Oare de ce romanii se orienteaza catre ceva strain? Cei care au cumparat acum 6 ani un Logan, acum vor sa cumpere din nou o masina noua. La Dacia primesti acelasi lucru, nimic nou. Tic, tac ...
zanzie
30 Jun 2011, 09:20
+1
Eu nici sandero sau dastar n-as lua, ca sunt tot de nivelul loganului.
IRONICK
30 Jun 2011, 09:59
Si la gama Renault tot la fel este. Se misca in reluare la modele noi, motorizari ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.