Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri pe scurt
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191
asgard1955
Care investitori? Lupii capitalisti? Sunt interesati doar de profit si atat.
IRONICK
QUOTE(P-A-C-O @ 2 Dec 2011, 22:11)
QUOTE
Stroe neagã, ºtirea nu mai existã pe site-ul TVR

Declaraþia referitoare la ameninþarea cu relocarea producþiei în Maroc a fost fãcutã de Stroe la TVR INFO joi searã ºi a apãrut ulterior sub forma unei ºtiri video postate pe site-ul televiziunii publice. Cititorii money.ro au putut vedea ºtirea video a televiziunii publice cu declaraþia oficialului Dacia pânã vineri în jurul orei 17.00, moment în care linkul cãtre ºtirea respectiva nu a mai funcþionat.

În jurul orelor 16.00, Constantin Stroe a negat informaþia referitoare la ameninþarea cu relocarea producþiei, în mai multe media electronice, spunând cã a fost înþeles greºit ºi cã informaþia a fost scoasã din context. Vedeþi printscreen-ul în galeria alãturatã

*
La nivelul lui nu exista "înþeles greºit". Stia foarte bine ce transmite facand anumite afirmatii.

QUOTE(asgard1955 @ 3 Dec 2011, 15:06)
deoarece sunt capitalisti (profit prin orice mijloace si indiferent de urmari) si nu e exclus sa mute fabrica intr-o tara din lumea a 3-a. Sa o faca caci eu unul in momentul in care dacia nu va fi produsa in Romania eu nu voi mai cumpara dacia si nici o alta masina din grup
*
Am cumparat doua, dar comparand cum este respectat clientul roman fata de unul de afara, o sa ma faca sa nu mai fac inca o greseala. La noi se ascund ots-urile (chemarile), noroc ca mai scapa una alta prin presa. Promotiile sunt o bataie de joc, intalniri ca in Franta nu exista. Pretul pieselor de schimb ... parca sunt de Lexus. Ne-am facut frate cu dracul din cauza unor locuri de munca (nu ca unui angajat de la Dacia l-ar interesea soarta mea sau a altora).
razvanamza
poate ca Rromania si-o merita. daca stiau sa fie mai fermi, si ceva mai smecheri, Renault bocea acum sa-si primeasca indemnicatia anuala, nu invers. O data mutata fabrica de aici, numele de Dacia nu mai are sens. iar numele de Samsung sau Renault nu prea se pupa cu low-cost-ul ca Dacia. Or sa mai cumpere nemtii dacie cand mi-oi vedea eu ceafa..
aphophis
de ce iti inchipui ca nemtii dau 2 lei daca masina e romaneasca sau alta marca? Dacia e doar un nume pe niste produse frantuzesti..
novio
"Lodgy de serie ajunge în showroom în aprilie 2012": http://www.automarket.ro/stiri/dacia-lodgy...2012-42052.html

5 Dec 2011, 00:59:
Lodgy incepe in forta Trofeul Andros: http://drive-test.ro/stiri/1836/dacia-lodg...o-si-video.html
T.rac3Er
cat timp renault e proprietar majoritar dacia se va face cum vrea el. si faliment si profit. vor sa o mute, o muta. cumpara chinezii majoritatea actiunilor, ok.
ideea a fost de la inceput de cand tara aceasta a fost dezbinata si vanduta pe bucati grupurilor mondiale de interes. guverne marioneta care ne calca in picioare. daca ar fi tinut pieptul sus ne transformam in kosovo, si ne luat armat proprietatile, si veneau concernele lupilor o idee mai tarziu dupa demilitarizare.
asa ca va recomand sa mai ganditi putin ideologiile. cativa de la conducere au ales win-win. ei castiga - aia castiga. noi suntem singurii care pierdem. e o "preluare" amiabila
IRONICK
Cum transformi o masina cat de cat ok intr-un chici? Ii pui leduri chinezesti de pe ebay in faruri.

[attachmentid=1627770114]

5 Dec 2011, 15:27:
[attachmentid=1627770128] [attachmentid=1627770129]

Schimbari in DAE. Nu bagati in seama bara stabilizatoare activa de pe BMW.
whitecar
Cel mai scump accident auto din lume s-a produs în Japonia.
Accident in lant Ferrari,Lamborghini Diablo,Toyota Prius,Nissan GT-R


http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/8...e-speeding.html

http://observator.a1.ro/extern/Accident-au...in-J_50266.html
Amedeus
QUOTE(IRONICK @ 5 Dec 2011, 14:24)
Cum transformi o masina cat de cat ok intr-un chici? Ii pui leduri chinezesti de pe ebay in faruri
*



Pai, nu e obligatoriu ca toate masinile noi sa fie echipate din 2012 cu asa ceva?

QUOTE
Ab 7. Februar 2012 gilt die Pflicht zur Ausstattung mit Tagfahrleuchten für alle neuen Fahrzeugmodelle einschließlich Busse und Leichtlastkraftwagen, später geändert mit Beginn ab August 2012.
ionutblv
Ford va înlocui modelul Mondeo în 2013 cu un urmaº bazat pe conceptul Evos. Este posibil sã îl vedem deja la Salonul Auto de la Detroit din ianuarie.



Conform siteului rusesc transmissia.net, noul Ford Mondeo va debuta în 2013. Noul model va fi prezentat cel mai probabil la Salonul Auto de la Detroit ºi va fi lansat iniþial pe piaþa americanã unde va înlocui actualul model Fusion. Noua generaþie a modelului Mondeo va fi declinatã ca ºi pânã acum în trei versiuni de caroserie: sedan, hatchback ºi break. Generaþia actualã a modelului de clasã mare Ford este unul dintre cele mai de succes automobile ale mãrcii. Ford a vândut peste 70.000 unitãþi în primele zece luni ale anului în curs.

În ceea ce priveºte designul noului Mondeo nu existã încã detalii oficiale dar se pare cã acesta va avea linii foarte aproapiate de cele ale conceptului Ford Evos. la capitolul motorizãri, noul Mondeo va folosi motoare pe benzinã EcoBoost de 1.6 ºi 2.0 litri în timp ce pe piaþa europeanã nu vor lipsi propulsoarele turbodiesel.


IRONICK
QUOTE(Amedeus @ 5 Dec 2011, 21:18)
Pai, nu e obligatoriu ca toate masinile noi sa fie echipate din 2012 cu asa ceva?
*
Hai bre ca matale ma asteptam sa te prinzi ca ma refeream la modul cum au fost integrate si nu la obligativitatea lor. Nu ai vazut destui in trafic cu asa ceva? Sa nu mai zicem ca au un designer nou acum. Mazda incepe sa arate mai bine, sper ca sa nu se aplice reteta Bangle la Renault.
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 5 Dec 2011, 14:24)
Cum transformi o masina cat de cat ok intr-un chici? Ii pui leduri chinezesti de pe ebay in faruri.

[attachmentid=1627770114]

<span class='edit'>5 Dec 2011, 15:27:</span>
[attachmentid=1627770128] [attachmentid=1627770129]

Schimbari in DAE. Nu bagati in seama bara stabilizatoare activa de pe BMW.
*




au avut de la cine invata:

Honda cr-z icon_mrgreen.gif

user posted image

ce sa mai zicem de hyundai veloster:

user posted image

si las pe altii sa dea exemple la fel de elocvente.. happy.gif
Highwayman
Interesant totusi farul cu lupele negre:
[attachmentid=1627770249] [attachmentid=1627770250]

IRONICK
QUOTE(aphophis @ 5 Dec 2011, 23:11)
ce sa mai zicem de hyundai veloster:
Aici ti-ai dat singur cu tesla in oo, integrarea in forma farului este foarte buna. Fata de ebay-ul de pe Laguna.
Highwayman
Din cate vad eu la Laguna doar au schimbat becul clasic cu niste leduri, forma farului a ramas identica cu cea dinainte de "retusare".
P-A-C-O
si-au dat si ei (francezii) intr-un final seama ca masina e penibila cu DRL-uri din bec de 21W
paul_s
Dc era penibila cu bec ?!? , e mai bine acum cu chic-ul ala de led ...
N-am vazut pana in momentul asta led-uri pe o masina si sa nu arate chicios sad.gif
ncristi
Laguna cope este o masina de cenzurat? radmasa.gif ...probabil in comparatie cu hyundai accent da este icon_mrgreen.gif
ssilviu
QUOTE(IRONICK @ 5 Dec 2011, 23:29)
sper ca sa nu se aplice reteta Bangle la Renault.
*



Normal cã nu ai vrea. Epoca Bangle a fost una de mare succes la BMW. smile.gif
IRONICK
QUOTE(ncristi @ 6 Dec 2011, 07:34)
...probabil in comparatie cu hyundai accent  da este icon_mrgreen.gif
Se zice Hyundai Accident.
QUOTE(ssilviu @ 6 Dec 2011, 07:42)
Normal cã nu ai vrea. Epoca Bangle a fost una de mare succes la BMW.  smile.gif
radmasa.gif Ratner effect, Osborne effect, Elop effect, Bangle effect, ...
T.rac3Er
drl pe bec e o gogomanie uriasa. singurul mod drl pe bec acceptabil este cel aftermarket adaptat pe masinile mei vechi, precum face un coleg de al nostru.
in rest e o tiganie groteasca, si o nesimtire, avand in vedere preturile la leduri. cu atat mai mult cu cat in m.UE s-au banat becurile clasice pentru locuinte si folosirea celor economice. asa si la masini trebuie facut.
eu, persoana fizica le cumpar la bucata cu un pret retail. un producator auto, poate lua milioane de bucati pe an pt toate produsele comercializate. hmmm..oare cat de ieftin pot fi achizitionate. pentru c-d nu ai nevoie de bani in plus pt ca oricum la design e la fel cand scoti un model nou. doar acum integrezi ledurile
pe laguna se vede ca sunt fortat introduse acolo, si nu conceputa masina cu ele
IRONICK
TRW Automotive développe des capteurs d'accélération double axe

Les accéléromètres utilisés jusqu'à présent pour la détection des collisions mesuraient les données d'accélération dans une dimension, soit longitudinale (axe X) pour les chocs à l'avant/arrière, soit latérale (axe Y) pour les chocs sur le côté. TRW Automotive développe des capteurs d'accélération déportés (RAS, Remote Acceleration Sensor) qui peuvent mesurer les signaux dans plusieurs directions simultanément, soit par l'ajout d'un capteur monoaxe supplémentaire dans le même boîtier, soit par l'utilisation de capteurs multiaxes.

Les performances de détection des collisions peuvent être améliorées de manière importante pour répondre aux nouvelles exigences de la norme américaine FMVSS214 (choc latéral oblique contre un poteau), ou aux nouvelles exigences des chocs NCAP et IIHS (choc avant avec faible recouvrement et contre un poteau). Des capteurs double axe montés dans le pied milieu peuvent offrir une sensibilité accrue de détection sans qu'il faille recourir à des capteurs de pression ou d'accélération supplémentaires dans les portes.

« Un capteur avant double axe avec détection suivant l'axe Y est capable de détecter la déformation latérale des tôles du véhicule autour du poteau et de sentir qu'un choc s'est produit » explique Martin Thoone, vice-président, Global Electronics Engineering. Par ailleurs, un capteur avant double axe peut être plus sensible pour permettre le déclenchement des airbags rideau lors d'une collision avant oblique ou contre un obstacle déformable désaxé ; la protection des occupants étant alors améliorée.

En Europe, les capteurs double axe pour pied milieu peuvent aussi trouver une autre application dans la détection des chocs avant, notamment quand certains véhicules nécessitent un plus haut niveau de sensibilité de détection. Autre utilisation potentiellement majeure de la détection multiaxes sur les voitures de tourisme : la détection du retournement. Dans ce cas, la mesure de l'accélération verticale (axe Z) par les capteurs de choc latéral (axe Y) peut permettre la prédiction d'un retournement, en analysant les données d'accélération latérale et verticale et en évitant ainsi d'équiper le véhicule d'un gyroscope de roulis dédié, avec à la clé une économie potentielle.

Cette technologie de capteurs double axe sera disponible chez TRW pour le millésime 2012.

[attachmentid=1627770374]
Arhimede
Unde e language-ul matale? Mancasi foie gras?

Ne pui sa invatam franceza pt un senzor fara glamour?
IRONICK
QUOTE(Arhimede @ 6 Dec 2011, 19:26)
Mancasi foie gras?
Da, pe Sena ...
dogy_10
http://www.4tuning.ro/masini-noi/like-ori-...i-a4-11515.html

apropo de drl, astea noi de la audi mi se par frumoase
novio
Nissan va produce din 2012 la uzina Lada cel mai lung automobil construit pe platforma Logan: http://0-100.hotnews.ro/2011/12/06/nissan-...latforma-logan/
aphophis
e platforma b nu b0.. daca zic ca e bazat pe nissan sylphy...
T.rac3Er
aa? tradu si la outsiderii de dacia ce e diferit?!
IRONICK
http://www.theautochannel.com/news/2011/12...0th-i-miev.html

QUOTE
TOKYO - Dec 6, 2011: Mitsubishi Motors Corporation (MMC) announced the delivery of Norway's 1,000thi-MiEV new-generation electric vehicle. The ceremony to celebrate the delivery of the 1,000th i-MiEV was held in Oslo on December 5 (local time) with participation of Mr. Erik Solheim, Norway's Minister of Environment and Development

In Norway, electric car purchasers can receive substantial incentives while installation of charging infrastructure is spreading fast. Since its launch in Norway in January 2011, the i-MiEV has maintained the top spot in total sales volume of compact (A-segment) vehicles, including gasoline vehicles, proof that the i-MiEV is a very much a practical vehicle that can serve the demands of Norwegian consumers.

Left: Mr. Erik Solheim, Minister of Environment and Development Centre: Mr. Torkel Aamodt Thorsen, purchaser of the 1,000th i-MiEV Right: Mr Ryuichi Hasuo, Corporate General Manager MMC


Leaf? Ca Leaf este de n ori mai masina decat i-Miev.
T.rac3Er
poate aia nu au nevoie de LIF. le tebuie maica, si deci ala e pt americani.
bine, pt romani trebuie fluence ze, ca sa aiba portbagaj de soacra, purcel, si dulap
IRONICK
QUOTE
Nouveau système TRW de localisation pour la surveillance de la pression des pneus

TRW Automotive a mis au point sa prochaine génération de système de surveillance de la pression des pneus (TPMS) - un système hybride qui utilise une combinaison de technologies de détection pour assurer la fonctionnalité de localisation automatique.

Les capteurs TPMS, qui mesurent la pression et la température de l'air à l'intérieur de chaque pneu, sont localisés par une combinaison de données obtenues avec celles fournies par les capteurs de vitesse de roue. Cette localisation permet de signaler au conducteur le pneu ou les pneus ayant une pression insuffisante.

À l'instar des systèmes TPMS directs (dTPMS) actuellement proposés par TRW, cette nouvelle technologie (TPMS Hybride) fait appel à quatre capteurs montés sur chaque roue pour surveiller directement la pression de chaque pneu, mais rend inutile l'emploi des récepteurs électroniques requis jusqu'à présent pour repérer la position du capteur.

Selon Martin Thoone, Vice-président pour l'ingénierie des systèmes électroniques de TRW : « Le récepteur peut être positionné à l'intérieur du véhicule, ce qui nous permet de réduire les coûts de boîtier - et ce qui fait de cet équipement le système de localisation automatique le plus abordable actuellement disponible. »


[attachmentid=1627770667]

QUOTE
Des disques de frein qui ne rouillent plus chez GM

Plus de 80% des véhicules sur le sol américain sont exposés à un ou plusieurs facteurs environnementaux facilitant la corrosion des disques de frein, comme les pluies acides, le soleil intense, la neige et la glace, ainsi que le sel sur la chaussée. Une équipe d'experts de General Motors a développé un disque qui ne rouille pas et qui pourrait doubler leur durée de vie.

Disques de frein à traitement FNC
Ce résultat est obtenu en changeant la composition chimique du métal par un procédé qui chauffe les disques à 560 °C pendant une journée dans un four. Les pièces étant dans une atmosphère riche en azote, ces atomes se déposent à la surface du disque pour apporter un durcissement. Ce traitement de surface est connu sous le nom de Ferritic Nitro-Carburizing, ou FNC. Le FNC crée une friction suffisante et maintient les performances de freinage tout en offrant une protection contre la corrosion.

Depuis son introduction en 2008, le traitement FNC a contribué à réduire de 70% les demandes de garantie sur les freins. Dans une étude récente menée par GM, 4 propriétaires de véhicules sur 10 ont mis en avant la corrosion dans les trois premiers des choses désagréables sur leurs voitures. La même étude a placé les composants de frein en tête de liste des préoccupations des clients. En évitant la réparation et le remplacement des disques, le traitement FNC pourrait apporter une économie de plus de 400 $ sur 10 ans à chaque client. La durée de vie moyenne des disques de frein passerait de 40’000 à 80’000 miles.

Ces disques de frein équipent notamment les Buick Lacrosse et Regal ainsi que sur les Chevrolet Malibu, Impala et Volt en Amérique du Nord. Ils devraient être montés sur plus de 80% des véhicules GM du marché américain à partir de l'année modèle 2016.


http://bcove.me/ouof7vqh
P-A-C-O
QUOTE(novio @ 7 Dec 2011, 10:49)
Nissan va produce din 2012 la uzina Lada cel mai lung automobil construit pe platforma Logan: http://0-100.hotnews.ro/2011/12/06/nissan-...latforma-logan/
*


LB1A

QUOTE(aphophis @ 7 Dec 2011, 10:51)
e platforma b nu b0.. daca zic ca e bazat pe nissan sylphy... --> e B0  wink.gif
*


sunt cam incarcati in 2012 rusii; si daca mai adaugi in ecuatie ca din 2013 incep sa asambleze si X52, lucrurile devin putin confuze dry.gif

[attachmentid=1627770727]
Arhimede
Reduceri de 50% la ferrari store.

Suport dop urechi..100ron radmasa.gif
Bwwlan
Raportul TÜV pe 2012: Invingatorii si invinsii anului
Inginerii independenti de la TÜV au efectuat exact 7.779.312 inspectii tehnice in perioada 07/2010 si 06/2011. Astfel, nicio defectiune tipica unui anumit model nu a fost trecuta cu vederea. Iata rezultatele:

Categoria 2-3 ani
POZITIV
Locul 1: Toyota Prius, cu o medie a defectiunilor semnificative de 1,9%.
Locul 2: Toyota Auris, 2,6%
Locul 2: Mazda 2, 2,6%
Locul 4: Porsche Boxster/Cayman: 2,8%
Locul 4: VW Golf Plus, 2,8%
Locul 6: Ford Fusion, 3,0%
NASPA: (ultimele pozitii)
Locul 5: Hyundai SantaFe, 10,1% cu defecte semnificative
Locul 4: Citroen C5, 11,2%
Locul 3: Fiat Panda, 11,6%
Locul 2: Renault Espace, 12,2%
Locul 1: Dacia Logan, 12,5%

Categoria 4-5 ani
POZITIV:
Locul 1: VW Phaeton, 2,4% cu defecte semnificative
Locul 2: Toyota Prius: 3,3%
Locul 3: Porsche Boxster/Cayman: 4,5%
Locul 4: VW Eos, 4,9%
Locul 4: Toyota RAV4, 4,9%
NASPA:
Locul 5: Fiat Stilo, 19,1% cu defecte majore,
Locul 4: Renault Laguna, 19,6%
Locul 3: Nissan Primera, 20,6%
Locul 2: Dacia Logan, 21,1%
Locul 1: Renault Espace, 22,9%

Categoria 6-7 ani
POZITIV:
Locul 1: Porsche 911, 5,5% dintre vehicole au avut defectiuni majore,
Locul 2: Toyota Corolla Verso, 7,1%
Locul 3: Toyota RAV4, 8,0%
Locul 3: Honda Jazz, 8,0%
Locul 5: Toyota Avensis, 8,1%
NASPA:
Locul 5: VW Sharan, 28,0% dintre modele au prezentat defectiuni majore,
Locul 5: Seat Alhambra, 28,0%
Locul 3: Renault Laguna, 30,3%
Locul 2: Renault Espace, 31,2%
Locul 1: Fiat Stilo, 31,8%

Categoria 8-9 ani
POZITIV:
Locul 1: Porsche 911, 6,9% cu defectiuni importante,
Locul 2: Toyota RAV4, 10,0%
Locul 3: Honda Jazz, 10,7%
Locul 4: Toyota Corolla, 12,5%
Locul 5: Toyota Yaris, 13,0%
NASPA:
Locul 5: Ford Galaxy, cu 32,7% dintre vehicole avand defectiuni grave,
Locul 4: VW Sharan, 32,9%
Locul 3: Renault Laguna, 33,1%
Locul 2: Fiat Stilo, 33,7%
Locul 1: Seat Alhambra, 34,1%

Categoria 10-11 ani
POZITIV:
Locul 1: Porsche 911, 9,5% cu defectiuni serioase,
Locul 2: Toyota RAV4, 10,0%
Locul 3: Toyota Yaris, 16,8%
Locul 4: Toyota Avensis, 17,6%
Locul 5: Mazda MX5, 17,9%
NASPA:
Locul 5: Fiat Bravo/Brava, cu 36,0%
Locul 4: VW Sharan, 36,5%
Locul 3: Seat Alhambra, 36,7%
Locul 2: Ford Galaxy, 37,9%
Locul 1: Ford Ka, 38,9%

SURSA

Pentru cine nu stie, TÜV-ul este, in acest caz, echivalentul ARR-ului de la noi, iar certificatul TÜV este similar ITP-ului.
ionutblv
Un oficial al constructorului japonez a recunoscut cã divizia de dezvoltare are în plan o versiune mai potentã a motorului boxer de 2.0 litri, gata sã debuteze pe coupe-ul BRZ.



Zvonurile privind o versiune mai potentã a proaspãtului Subaru BRZ au fost confirmate de un oficial al constructorului japonez. Acesta a dezvãluit faptul cã membrii conducerii plãnuiesc sã aducã pe piaþã, în viitorul apropiat, o versiune supraalimentatã a unitãþii boxer de 2.0 litri, regãsitã pe BRZ ºi pe Toyota FT86.

Cea mai puternicã declinare va folosi aceeaºi arhitecturã a blocului motor ºi aceeaºi injecþie directã dezvoltatã alãturi de Toyota. Cu toate acestea, ea va fi mai compactã decât generaþia mai veche a aceluiaºi motor, regãsitã pe Forester. Unitãþile boxer vor fi produse alãturi de alte propulsoare Subaru la uzina Oizumi, parte integrantã a platformei de asamblare Gumma Main Plant, locul unde se nasc ºi coupe-urile BRZ ºi FT86.

Deºi nu a oferit informaþii despre performanþele viitoarei versiuni turbo a motorului de 2.0 litri, Subaru nu se va opri doar la BRZ. Propulsorul va fi transplantat mai apoi întregii game, urmând sã-l vedem chiar ºi pe versiunea de performanþã Impreza WRX.

user posted image
aphophis
QUOTE(aphophis @ 5 Dec 2011, 23:11)

apropo de drl-uri, altele la fel de deosebite:

toyota avensis:

user posted image
IRONICK
Din categoria, vai de mama noastra de jurnalisti, azi ne distram ca de obicei AutoParchet si PornMotor.

http://www.automarket.ro/test-drive/mazda3...6-tx-42117.html

QUOTE(Sebastian Toma)
Mazda3 se bucurã de o þinutã de drum sportivã, element rar în cazul berlinelor de clasã compactã. Vorbim de un segment în care confortul devine principala preocupare a multor constructori, iar latura sportivã este lãsatã fie în sarcina celei mai sportive versiuni, fie este uitatã cu totul. Cei de la Mazda nu au uitat, totuºi, de confort, reducând din ridigitatea podelei pentru a reduce zgomotele la rulare ºi vibraþiile pe suprafeþele neplãcute de drum.


Bah penibilule, au montat pe punti niste greutati (se numesc mass-dumper) special pentru a nu ajunge in habitaclu zgomotele si vibratiile. Piesele respective vin de pe alte masini din gama, mai scumpe.

[attachmentid=1627770910]

http://www.promotor.ro/teste-auto/test-dri...acelift-9036817

QUOTE(de Andrei Nan)
Astfel, în partea frontalã vorbim despre modificãri cu rol estetic, dar ºi cu rol funcþional, care îmbunãtãþesc aerodinamica maºinii cu efecte poziþive în reducerea consumului de carburant. Grila radiatorului, proiectoarele ºi zona din imediata apropiere a acestora, sunt elementele care au fost redesenate pentru un plus de imagine, agresivitate, dar ºi pentru a îmbunãtãþii coeficienþii aerodinamici. În plus, suprafaþa planã de sub podeaua maºinii a crescut cu 10%, fapt care a dus, împreunã cu celelalte modificãri, la reducerea coeficienþilor aerodinamici atât pentru versiunea sedan, cât ºi pentru cea hatchback.


Vreau si eu proiectoare ca sa imi imbunatatesc coeficientii aerodinamici! Care este mai multi.
T.rac3Er
daca tot se plimba pe banii mazda, nu tre sa bage si ei o vorba buna?
icon_mrgreen.gif
gen copy paste din ce le-au dictat aia de la mazda
IRONICK
Eu inteleg ca prostitutia este in floare, dar aici este vorba si de respectul personal sau calitatea articolelor/acuratetea informatilor.
C a t a l i n
Eu aș zice necunoaștere.
IRONICK
@C a t a l i n, asta tind sa cred si eu.

QUOTE(aphophis @ 8 Dec 2011, 08:16)
apropo de drl-uri, altele la fel de deosebite:toyota avensis:
Sunt incadrate bine pentru ca iti creaza o anumita senzatie de agresivitate. La Laguna 3 Coupe iti creaza o senzatie de chici, ieftin, lucru chinezesc.
aphophis
iti creaza pe naiba senzatie de agresivitate tot kitch de 2 lei e smile.gif
IRONICK
Aflocis, asta se intampla doar in capul tau. In realitate Laguna, este un gunoi. La fel cum in topul de sus al defectiunilor, este pe ultimele locuri. Asta ca sa fim on-topic cu topic cu desenele alea frumoase prezentate de Renault cu "Angajamentul Renault 2009 – Renault Contrat 2009" aka Gaozn. Arata ce bine se pricep sa fabrice niste date cei de la Renault. In topurile lor sunt tot timpul pe crestere. In topurile facute de alte entitati, sunt pe scadere.

Pacat de designul interiorului care da clasa multor nemtesti.
klaus
QUOTE(IRONICK @ 8 Dec 2011, 11:58)
in topul de sus al defectiunilor, este pe ultimele locuri.
*

De fapt in topul defectiunilor este pe primele locuri...
IRONICK
Da, corect. Eu ma uitam doar la procent.
ncristi
QUOTE(IRONICK @ 8 Dec 2011, 10:41)
@C a t a l i n, asta tind sa cred si eu.

Sunt incadrate bine pentru ca iti creaza o anumita senzatie de agresivitate. La Laguna 3 Coupe iti creaza o senzatie de chici, ieftin, lucru chinezesc.
*



De ce oare toata lumea se astepta la un astfel de raspuns radmasa.gif .

In realitate laguna coupe este de 100000000X mai frumoasa decat noul avensis care pare ca taman a scapat dintr-o partida de sex anal.
Han Solo
laguna coupé arata foarte bine, intr-adevar smile.gif
T.rac3Er
http://www.auto0-60.com/wp-content/uploads...ve-IAA-2011.jpg
aici se vede mai clar

nici nu se compara laguna cu avensis la designul drl

se vede la avensis ca au imbinat intr-un stil placut pe forma farului atat niste leduri pt vizibilitate cat si o bageta de plexiglas pt a curge in continuare pe marginea farului creand astfel o zona fluida si drumoasa de lumina in cadrul blocului optic.

pe laguna sau pus niste leduri intr-o linie franta. atat. low cost solution.
P-A-C-O
eu zic ca este o imagine generata de P3D; sa asteptam pana vedem poze reale cu masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.