Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri pe scurt
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191
Vanzatorul de Iluzii
Conducerea Renault a ajuns la un acord cu sindicatele pentru eliminarea a 7.500 de posturi în Franța până în 2016, respectiv 17% din total, prin plecări naturale, și înghețarea salariilor în 2013, iar economiile anuale rezultate vor atinge 500 de milioane de euro.

"Am decis în această dimineață să semnăm acordul", a declarat Jean-Yves Sabot, șeful filialei pentru industria auto a sindicatului FO, relatează Bloomberg.

Un alt sindicat, CFE-CGC, anunțase deja pe 22 februarie că este de acord cu măsurile propuse de conducere.

Cele două sindicate reprezintă circa 45% din angajații Renault. Potrivit legislației franceze, o companie are nevoie de sprijinul sindicatelor care reprezintă minim 30% din angajați, pentru ca un acord colectiv să fie valabil.

Acordul permite Renault și creșterea numărului mediu de ore lucrate.

Economiile anuale rezultate vor atinge 500 de milioane de euro, a declarat în ianuarie Gerard Leclercq, directorul operațiunilor din Franța ale Renault.

Alte două sindicate mari, CFDT și CGT, nu au decis încă dacă să susțină planul conducerii.

Livrările mondiale ale Renault au scăzut cu 6,3% anul trecut, la 2,55 milioane de autoturisme și vehicule comerciale ușoare, cu un declin de 19% în Europa. Grupul francez ia măsuri pentru extinderea prezenței pe piețele emergente, în vederea reducerii dependenței de sudul Europei.

Renault a anunțat în ianuarie că intenționează să majoreze producția în Franța cu 15%, după ce va încheia un acord cu sindicatele.

Astfel, fabricile franceze ale grupului ar putea mări producția cu 80.000 de vehicule pe an.

Renault a produs anul trecut în Franța, sub brand propriu, 530.000 de vehicule.

Acțiunile Renault sunt în creștere la bursa din Paris cu 3,1%, la 51,51 euro pe unitate, evaluând grupul la 15,2 miliarde de euro. De la începutul acestui an, titlurile Renault s-au apreciat cu 27%.
http://www.mediafax.ro/economic/renault-a-...x+-+Economic%29
Squirrel
minny
Timpul de asteptare pentru o Dacia Duster ajunge si la sase luni in Marea Britanie.

Sursa
P-A-C-O
QUOTE
Renault confirme le retour d'Alpine en endurance !
Comme prévu, Renault a annoncé le retour de la marque Alpine en endurance, et plus particulièrement aux 24H du Mans dès cette année. Renault commence donc à sérieusement communiqué autour de ce retour.

Ainsi, cette année marquera le retour de la marque Alpine dans le Championnat ELMS (European Le Mans Series) ainsi qu’aux 24 Heures du Mans les 22 et 23 juin 2013. La dernière participation d'Alpine aux 24 Heures du Mans, dont on se souvient la victoire au classement général remonte tout de même à 1978 avec le prototype A442B !

Pour ce retour, Alpine s’est associé à l’équipe Signatech de Philippe Sinault qui engagera un prototype LM P2 Alpine, avec un châssis motorisé par un moteur Nissan de 500 ch sur les cinq épreuves du Championnat ELMS. Le coup d’envoi sera donné à Silverstone (GB) le 13 avril prochain. Les pilotes en seront Nelson Panciatici et Pierre Ragues.

Alpine endurance 2013
user posted image
La voiture sera présentée au Castellet le 24 mars 2013.

Ce retour d'Alpine sur le devant de la scène, est le résultat du travail effectué par Carlos Tavares, Directeur Général Délégué aux Opérations : «Le retour d’Alpine dès 2013 sur cette épreuve mythique des 24 Heures du Mans constitue le début d’une nouvelle aventure qui s’inscrit dans la durée. La profonde passion qui nous guide n’a d’égal que la frugalité de ce retour qui s’appuie sur l’engagement de nos partenaires et nos supporters que je tiens ici à saluer. Etape par étape, nous tenterons d’écrire collectivement une nouvelle page de l’histoire de cette grande marque française de voitures de sport qu’est Alpine ».

Même si pour le moment, le retour d'Alpine est surtout "marketing" puisque finalement la voiture n'aura pas grand chose à voir avec une Alpine, il faut de même saluer une stratégie claire et axée sur le long terme. Et puis, dans quelques années on peut espérer voir une véritable Alpine au Mans...
Squirrel
Renault Captur The Flag Competition on feisbuc…
user posted image

Jérôme Olive: Trebuie să avem grijă la competitivitatea noastră față de India
QUOTE
Uzina Dacia de la Mioveni va intra începând cu acest an în concurență și cu fabrica Renault din Chennai, de unde francezii vor importa modelul Duster pentru Marea Britanie. Concurența din est vine la mai puțin de un an de când constructorul francez a demarat producția a două din cele cinci modele de bază ale Dacia în Maroc, la Tanger, unde costurile cu forța de muncă sunt la jumătate față de cele din România, iar infrastructura pentru export este superioară celei de pe piața locală.

În plus, vânzările Dacia și piața auto marocană au crescut anul trecut cu 20 respectiv 30%, în timp ce în România acestea au pierdut mai bine de 80% în ultimii șase ani.

„Există mai multe tipuri de costuri, de la cel simplu, de producție, după care este costul global, care include costurile logistice cum ar fi transportul către clienți.  În momentul în care Renault a decis ca Duster cu volan pe dreapta să fie produs la Chennai, în India, a făcut acest lucru deoarece vrea o abordare rapidă și eficientă. Trebuie să avem grijă la competitivitatea noastră față de uzina din Chennai“, a spus Jérôme Olive, directorul general al Automobile Dacia.

În condițiile în care în primăvara acestui an este estimat că se va semna un acord de liber schimb între UE și India, competitivitatea uzinei din Chennai va crește după ce taxa vamală de 10% va fi eliminată. „Dimensiunea fiscală intră în partea economică și este o componentă cât se poate de importantă, mai ales în auto, o industrie foarte concurențială“, a spus Olive.

Squirrel
Nissan Micra 2013 - Minor Facelift

[attachmentid=1627874792]
P-A-C-O
probabil ca unora o sa le "pice" cam greu urmatoarea stire: laugh.gif
QUOTE
Oraan a ajuns la Lisabona și s-a întâlnit cu dragostea vieții lui: Renault ZOE, mașina 100% electrică.
[attachmentid=1627874856]
Prima reacție: „Frumusica, durdulie cat trebuie, nu face scandal si nu te pune la cheltuieli”.
Ampt
"Nu te pune la cheltuieli", de parcă încărcatul la priză este gratis ! smile.gif
VladSoare
Da, plus chiria pentru baterie, care parcă era proprietatea Renault, dacă-mi amintesc bine...
Markos
Parcă am citit că a primit și 5 stele NCAP, e corect?
T.rac3Er
astept cu nerabdare evolutia sistemului de la citroen prezentat la geneva pt a inlocui hibridele eectrice si problema lor acuta. memoria bateriei.
folosirea aerului comprimat ca susrsa de stocare.
nebunii ar mai fi cu arcuri de compresief mare, si alte nebunii, binentels pur fanteziste.
ramai fara energie "intorci ceasul" and away we gooo. deci free energy radmasa.gif

metaxa de 7 stele wub.gif
AndreiMR
http://www.topgear.ro/masini/spy/prima-ima...sport-6250.html

Noul Range Rover Sport...pare ca arata chiar mai bine decat fratele lui mai mare.
P-A-C-O
user posted image
user posted image
Highwayman
Un nou record de viteza pe gheata - Audi RS6 echipat cu anvelope Nokian:
http://wot.motortrend.com/nokian-tyres-set...l#axzz2Nk4V3qOk
dil
Mercedes-Benz a prezentat săptămâna trecută în Germania noul Atego, camionul destinat distribuției de sarcini usoare și medii. Prin această lansare, Mercedes-Benz Trucks încheie ofensiva de produse ce respectă standardele Euro VI, cu nouă luni înainte ca noul standard de emisii să fie impus.

Detalii in Capital.
Highwayman
Noul S Classe:
http://wot.motortrend.com/spied-2014-merce...l#axzz2Nk4V3qOk

[attachmentid=1627876102] [attachmentid=1627876103] [attachmentid=1627876104]
Ampt
QUOTE(dil @ 18 Mar 2013, 15:25)
Mercedes-Benz a prezentat săptămâna trecută în Germania noul Atego, camionul destinat distribuției de sarcini usoare și medii. Prin această lansare, Mercedes-Benz Trucks încheie ofensiva de produse ce respectă standardele Euro VI, cu nouă luni înainte ca noul standard de emisii să fie impus.

Detalii in Capital.
*


Lansarea propriu-zisă o vor face la BAUMA !
P-A-C-O
huh.gif sa nu-mi spui ca ajungi pe acolo?!.... :invidios
Ampt
UTICAM-ul este mai aproape ! wink.gif

Se pare că Honda va reveni în Formula 1 !

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...a-1-179599.html
P-A-C-O
a fost jalnic anu' trecut cand au fost prezenti majoritatea jucatorilor din piata, anu' acesta ma astept sa fie un dezastru avand in vedere ca marile firme au anuntat deja ca nu vor participa la UTICAM 2013


2014 3.6L V-6 VVT DI Twin Turbo (LF3) 420HP for Cadillac CTS





India: lansare Mahindra e2o

user posted image
user posted image
Squirrel
user posted image
user posted image
Ampt
Honda este marca cu cea mai mare creștere a vânzărilor pe piața europeană în luna Februarie 2013 !

http://www.automarket.ro/stiri/europa-vanz...arie-50250.html
IRONICK
CODE
​ULTIMA ORA Protest spontan la Dacia - Productia a fost oprita

Miercuri, 20 martie 2013, 10:46 Economie | Auto

Cateva sute de muncitori de la Automobile Dacia au declansat in aceasta dimineata un protest spontan cu revendicari legate de noul contract colectiv de munca si de orele suplimentare. Protestul a inceput in jurul orei 9.00 la sectia vopsitorie, iar productia este oprita in acest moment la uzina Vehicule, a spus pentru HotNews.ro un angajat al uzinei.

Protestul a inceput in jurul orei 9.00 la sectia vopsitorie si apoi s-au alaturat si o parte din muncitorii sectiilor montaj si caroserie. Sursa citata spune ca protestele sunt legate de renegocierea contractului colectiv de munca si de faptul ca o parte din orele suplimentare ar putea sa nu mai fie platite.

Reprezentantii Automobile Dacia au confirmat pentru HotNews.ro ca protestele sunt legate de renegocierea contractului colectiv de munca, adaugand ca negocierile au inceput la sfarsit de februarie, continua si in prezent si ar putea fi finalizate in cursul lunii aprilie.

Reprezentantii Dacia spun ca productia este oprita la Uzina Vehicule, dar continua la Uzina Mecanica.


http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-1445...fost-oprita.htm
Ampt
Astăzi era ziua lui ... !
Vă recomand să vedeți filmulețul și să vă uitați cum conduce, fără DSG sau padele la volan !

Ayrton Senna, The Best Ever !
Highwayman
QUOTE(Squirrel @ 19 Mar 2013, 12:43)
user posted image
user posted image
*




[attachmentid=1627876663] [attachmentid=1627876664] [attachmentid=1627876665] [attachmentid=1627876666] [attachmentid=1627876667]
Squirrel
Subaru…
user posted image

Skoda Rapid…
user posted image

Toyota Highlander 2014…
user posted image
VladSoare
Păi la ce le-ar folosi? Marca Dacia se vrea un low-cost pentru piețe emergente, pentru oameni care vor să meargă la serviciu și în vacanțe pe bani puțini. Dacă scoți un Logan chel la treizeci de mii de euri, cine naiba îl cumpără? biggrin.gif
Bwwlan
Pai, intrebarea nu-i chiar asa de deplasata. Daca stai sa te gandesti, un Logan electric la 30j de mii de Euro ii cu 15.000 Euro mai jeftin decat un Opel Ampera smile.gif sau costa cu 33% mai putin.

Deci tot best buy e smile.gif atata doar ca la alta scara de valori.
VladSoare
Păi da, dar acum îți iei Logan pentru că nu există o alternativă mai ieftină. Or la treizeci de mii găsești alternative (e drept, non-electrice) care pe lîngă un Logan sînt nave spațiale.
Acum Loganul se vinde pentru că se pune problema să alegi între el și nimic, sau între el și un un cazan obosit și ruginit adus din Germania cu două sute de mii la bord. Dacă însă s-ar pune problema să alegi dintre un Logan electric și un Audi/Ford/VW/etc. pe benzină, ambele noi, scorul ar fi 1-0 pentru ceilalți. biggrin.gif
Bwwlan
Mie mi s-a parut de la sine inteles faptul ca vorbeam exclusiv despre mesini electrice. Scuze, poate trebuia sa fiu intr-adevar mai explicit smile.gif
VladSoare
Da, am înțeles ce voiai să spui. Într-adevăr, dacă iei în calcul numai electricele, Loganul ar fi best buy.
Problema e că dacă acum îți iei Logan pentru că n-ai altă alternativă mai ieftină, în acel caz abundența de alternative mult mai bune și mai dotate ar face poate pe mulți să-și reevalueze prioritățile ecologice. biggrin.gif
b76bgaarh
poate sunt nemultumiti ca si alea consuma mai mult decat e declarat...
T.rac3Er
sunt unii slovaci care fac conversii la electric
pt un sandero electric conversia costa 15.000 euro
bine, mai pui 7000 euro cat e masina initial si aia e.

acum exista zoe la 15k euro oficial, deci un eventual dacia mica de oras, electrica poate ar ajunge la 10k euro. ceva cat un vw up

dar sincer as urmari sistemul cu aer comprimat de la Citroen. Singur chestie e ca umblii cu racheta sub masina si la unele accidente poate chiar te duci pe luna cu masina asta, spre deosebire de gpl-uri care nu sar in aer datorita rezervoarele construite special, cu tehnica mult mai avansata decat rezervoarele clasice primte standard cu masinile de serie.
Squirrel
user posted image

Duesenberg din 1935 vândut la licitație pentru 4.510.000 U$D


VW XL1 0.8 TDI (0,9 l/100km) - testat de Felix Baumgartner
Highwayman
Buick Regal 2014, posibil indicii pentru Insignia facelift:
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans...gal_first_look/

26 Mar 2013, 17:46:
Audi mareste numarul de schimburi in care lucreaza muncitorii datorita cererii crescute de A6 si A7:
http://wot.motortrend.com/audi-adds-shifts...l#axzz2Of36AsqC
AndreiMR
Woaa, Jeepul ala parca ar fi ruda cu Fiat Multipla biggrin.gif

Viitoarea Mazda 3

http://www.autoblog.com/2013/03/23/mazda3-...lers-this-fall/

Tehnologie Skyactiv, design in linia noului 6, in mod sigur "fun to drive"...e o optiune demna de luat in calcul. Astia in articol zic ca apare in toamna, mie la dealer mi-a zis ca in vara. Va fi o masina faina
T.rac3Er
la ssang yong conceptele astea virtuale arata fain, da' in realitate iti vine sa le dai foc. uite-te la ultimele cateva noutati ale lor, printre care si rodius 2, urmas al faimosului dinozaur radmasa.gif pe roti
Highwayman
Noul Camaro:
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes...z28_first_look/
[attachmentid=1627878120] [attachmentid=1627878121]

Noul Cadillac CTS:
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans...cts_first_look/
[attachmentid=1627878122] [attachmentid=1627878123]
P-A-C-O
QUOTE
Michelin face ANUNȚUL ZILEI: "Mutăm operațiunile noastre din Grecia în România". Țara noastră va deveni centru de comandă regional

Producătorul francez de anvelope Michelin a decis închiderea subsidiarei din Grecia și transferarea operațiunilor acesteia în România, potrivit publicației elene Kathimerini. Compania nu are uzine în Grecia, ci doar o reprezentanță comercială.

"Schimbarea nu va afecta în niciun fel producția, în România sau în altă țară din regiune", a declarat, pentru gândul, Irina Drăgan, PR Manager la Michelin România/Balcani.

Potrivit ei, de la 1 ianuarie 2014 se schimbă organizarea comercială a companiei în regiune. Va lua naștere zona Europa Centrală și de Sud. Din această nouă entitate vor face parte țările: România, Albania, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Croația, Cipru, Grecia, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Serbia și Slovenia. Operațiunile vor fi coordonate de la București de către Eric Faidy, actualul Președinte Director General al Michelin România/Balcani.

Compania are trei fabrici în România, două de anvelope, la Zalău (Sălaj) și Florești (Prahova) și o unitate care produce cord metalic tot la Zalău. În Europa sunt 40 de uzine Michelin, care au 64.000 de angajați.
Squirrel
Subaru WRX Video
cj98czh
Nu stiu cate de adevarat este sa nu ..

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...tionate-14.html

far nu este ok, in opinia mea ...
b76bgaarh
capital pune tunurile pe pdl... dupa iesirea pe feizbuc a marelui carmaci.

ps aia cu documentele, in anglia, se aplica cu mare succes. acolo ai 3 zile sa te duci la sectia de politie cu actele, daca nu vine dupa tine acasa.
T.rac3Er
sper sa nu fie adevarata scaparea celor fara centura sau 20kmh. cat se chinuie astia sa ne demonstrezeca si 10kmh fac diferenta uriasa in distantele de franare, pai la 70kmh in oras te duci dintr-o intersectie in alta pe frana

http://www.worldcarfans.com/113032955899/

daca mclaren s-a bucurat pt MP4 si P1 de motor de origine nissan, ma gandesc ca ar fi de bun simt sa ofere la schimb know-how despre sistemul kers de pe P1, astfel c noul GTR am impresia ca va fi la fel de monstrus in continuare.
numai sa nu ridice de pret aiurea, si sa ajunga la alta categorie. maxim 120k e suficient
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.