Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Red Lancer 1.8
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
dan22y
QUOTE(ursul_bipolar @ 23 Aug 2013, 14:37)
a fost acel 2.0 tdeiii dar de bun ce a fost, Mitsubishi l-a scos incepand cu 2010 si au bagat propriile motoare diesel de 1.8 117cp si 150cp.
*


A fost bun, fiind PD, chiar avea ceva cuplu wink.gif Singurele defecte: injectoarele si papatul de oloi... Cu ultimul mai treceai cu vederea, fiind ceva banal la PD, dar cu injectoarele pana nu au primit o gramada de reclamatii nu s-au lasat... ajungand in final sa le schimbe pe gratis.
Bwwlan
Bai Dan-Bistritean, ca bistritenii-s oameni de treaba, aia stiam, da' ce le dati frate femeilor sa manance, de arata in halul ala de bine? huh.gif

Scuze de off-topic smile.gif
ursul_bipolar
QUOTE(argon @ 23 Aug 2013, 14:41)
Esti sigur?  Ia vezi la Mazda, ca s-ar putea sa ai chiar cu 2 litri mai putin la suta.
*



Daca Mazda imi arata pe CB consum instant la 135 la ora cu clima pornita 6.4 la suta o cumpar! Atentie insa, acelasi motor de 1.8 aspirat. Nu stiu daca mazda are acest motor in echipare. stiu ca exista unul de 2 litri si 170 de cai.

QUOTE
Singurele defecte: injectoarele si papatul de oloi... Cu ultimul mai treceai cu vederea, fiind ceva banal la PD, dar cu injectoarele pana nu au primit o gramada de reclamatii nu s-au lasat... ajungand in final sa le schimbe pe gratis.


Asa este, pana la urma si ce de la Mitsubishi au hortarat sa le scoata.
argon
1.8 120 de cai. Pregateste banii.
Bwwlan
VW Vento '94, 1.8 aspirat, 75CP. 130 km/h constant, 6,8% smile.gif
Vezi bre ca deschizi imediat parc auto radmasa.gif
ursul_bipolar
Tre sa recunosti si tu ca motoarele nu sunt chiar la fel. Ala de la mazda are maxim 126cp iar asta al meu are 143cp. Posibil sa fie putin mai mic consumul la 1.8 mazda si 126 cp, dar nu cred sa fie chiar 2 litri diferenta.


QUOTE
VW Vento '94, 1.8 aspirat, 75CP. 130 km/h constant, 6,8%


cand am spus 1.8 m-a referit la toate detaliile, nu numai la capacitate. era diesel ala de 75cp? biggrin.gif
cdadan
QUOTE(dan22y @ 23 Aug 2013, 14:43)
Singurele defecte: injectoarele si papatul de oloi... Cu ultimul mai treceai cu vederea, fiind ceva banal la PD, dar cu injectoarele pana nu au primit o gramada de reclamatii nu s-au lasat... ajungand in final sa le schimbe pe gratis.
*


Tu zici de celebrul BKP. Pe Mitsu s-a pus o varianta ulterioara, care avea (intre altele) turbina pusa altfel. Cica pe dyno scotea bine de tot peste cei 140 de cai declarati. Cu alea nu stiu dac-au fost probleme.

QUOTE(ursul_bipolar @ 23 Aug 2013, 14:55)
Daca Mazda imi arata pe CB consum instant la 135 la ora cu clima pornita 6.4 la suta o cumpar!
*


Sunt masini mai vechi, cu motoare mai mari de 1.8 si hoit de 1.5 t de dus in spate, care scot valoarea aia. Deci nu-i nici o minune.
Markos
Clasica discutie despre consum, n-aveti pic de imaginatie sad.gif
ursul_bipolar
QUOTE
Pe Mitsu s-a pus o varianta ulterioara, care avea (intre altele) turbina pusa altfel. Cica pe dyno scotea bine de tot peste cei 140 de cai declarati. Cu alea nu stiu dac-au fost probleme.


Corect, pe dyno se duceau bine peste 140 de cai dar tot au fost probleme pe partea de turbina si injectoare.

QUOTE
Clasica discutie despre consum, n-aveti pic de imaginatie


Gata, eu am incheiat, revin doar cu poze si alte chestii interesante smile.gif
Bwwlan
Nope, benzinar smile.gif Scuze de off-topic.

Frumoasa masina, foarte frumoasa culoarea. Oricum, asta nu-i masina de facut economie, e masina de mers cu ea. S-o conduci cu placere peacefingers.gif

...in rest,

[attachmentid=1627903462]
ursul_bipolar
QUOTE(Bwwlan @ 23 Aug 2013, 15:41)
Nope, benzinar smile.gif Scuze de off-topic.

Frumoasa masina, foarte frumoasa culoarea. Oricum, asta nu-i masina de facut economie, e masina de mers cu ea. S-o conduci cu placere  peacefingers.gif
*




Multam mult!
Sincer imi place mult cum se comporta la drum intins iar peste 4000 de ture iti e mai mare dragul sa asculti motorul.

LE: super tare poza pusa de tine smile.gif
vijelie
Punte spate independenta ?
ursul_bipolar
da, este independenta.
vijelie
Misto.
Sa o conduci cu placere!
ursul_bipolar
Multumesc mult!
dan22y
QUOTE(cdadan @ 23 Aug 2013, 15:32)
Tu zici de celebrul BKP. Pe Mitsu s-a pus o varianta ulterioara, care avea (intre altele) turbina pusa altfel. Cica pe dyno scotea bine de tot peste cei 140 de cai declarati. Cu alea nu stiu dac-au fost probleme.
Sunt masini mai vechi, cu motoare mai mari de 1.8 si hoit de 1.5 t de dus in spate, care scot valoarea aia. Deci nu-i nici o minune.
*


QUOTE(ursul_bipolar @ 23 Aug 2013, 15:37)
Corect, pe dyno se duceau bine peste 140 de cai dar tot au fost probleme pe partea de turbina si injectoare.
Gata, eu am incheiat, revin doar cu poze si alte chestii interesante  smile.gif
*


Corect in ambele cazuri. sleep.gif
Am un amic bun care are pe un Outlander acest motor, si pana acum nicio problema.
Oricum consumul benzinarului din topic se incadreaza in medie. Medie care Chevy Kalos 2008 cu 1.4 16V e tot pe acolo daca nu mai sus sad.gif asta daca tot o dam in vs-uri.
Markos
QUOTE(Bwwlan @ 23 Aug 2013, 15:41)
Oricum, asta nu-i masina de facut economie, e masina de mers cu ea.
*


Au citit asta si fanii teoriei consumului? dry.gif
corbex
Da!
sorin1983
am mai citit o data... am crezut ca e vorba de alta masina smile.gif
M.C.
QUOTE(dan22y @ 23 Aug 2013, 15:32)
1.8d? Stiu ca in oferta lor la aceea vreme, era motorizarea de VAG de 2.0 tedeiiii.
*


Motoarele de 2 litre dizel pe motorina tedeiiii erau doar pentru brecuri folcsvagan , si doar la oferta buy-back cu Reno dizel . icon_mrgreen.gif
ursul_bipolar
QUOTE(cosmin_2300 @ 23 Aug 2013, 14:22)
L.E.: ce turažie are motorul la 120 km/h?


aprox 3250-3300 de turatii.
argon
Aici e problema, si consumul mare la regim de autostrada. Scurta cutia.
cdadan
Exact ca la megan, au uitat sa mai puna doua trepte.
ursul_bipolar
QUOTE(cdadan @ 26 Aug 2013, 10:30)
Exact ca la megan, au uitat sa mai puna doua trepte.
*



Te ajuta ff putin la consum inca o treapta dar din punctul de vedere cutia este foarte precisa si cu a treia mergi pana la 130-140 aproape de limitare. Motorul este foarte elastic, mergi in trepte superioare cu viteze mici fara sa simti ca se da vreun semn ca nu ii convine.
Din punctul meu de vedere la inceput imi doream o treapta 6, dar dupa ce m-am obisnuit cu masina si cu turatiile nu mai simt aceasta nevoie.
cdadan
QUOTE(ursul_bipolar @ 26 Aug 2013, 10:37)
Te ajuta ff putin la consum inca o treapta
*


Zici?

https://www.youtube.com/watch?v=dTQ6A-OPB2w

Motorul si cutia echipeaza modelul in cauza din septembrie 2007.
M.C.
QUOTE(Bwwlan @ 23 Aug 2013, 16:41)
Oricum, asta nu-i masina de facut economie, e masina de mers cu ea.

[attachmentid=1627903462]
*



up.gif

Nu toata lumea gindeste si conduce argonian,numai la consum. icon_mrgreen.gif
argon
La megane as intelege ca-i asa scurta treapta 5, s-au gandit ca 100-115 cai atata pot(desi la Loganul de 75 de cai e mai lunga), dar la 140 de cai mergea a cincea lunga, sau inca o treapta, la regim de autostrada ajuta enorm.
ursul_bipolar
QUOTE(argon @ 26 Aug 2013, 11:25)
La megane as intelege ca-i asa scurta treapta 5, s-au gandit ca 100-115 cai atata pot(desi la Loganul de 75 de cai e mai lunga), dar la 140 de cai mergea a cincea lunga, sau inca o treapta, la regim de autostrada ajuta enorm.
*



Din punctul meu de vedere treapta 5 isi face treaba cu brio.
Fata de ce am condus pana acum, solenza, megan, skoda octavia dizel - treapta 5 la mitsu este cea mai lunga.
Plus ca, in regim de autostrada te ajuta o a 6-sea pentru consum si mers mai linistit al motorului. motorul 4b10 de pe lancer este unul cu veleitati sportive, deci turele sunt preferatele lui, iar pe serpentine se comporta impecabil, treapta 6 nu te-at fi ajutat prea mult.
cdadan
QUOTE(ursul_bipolar @ 26 Aug 2013, 11:33)
Fata de ce am condus pana acum ... skoda octavia dizel - treapta 5 la mitsu este cea mai lunga.
*


ohmy.gif
Markos
QUOTE(argon @ 26 Aug 2013, 11:25)
La megane as intelege ca-i asa scurta treapta 5, s-au gandit ca 100-115 cai atata pot(desi la Loganul de 75 de cai e mai lunga), dar la 140 de cai mergea a cincea lunga, sau inca o treapta, la regim de autostrada ajuta enorm.
*


Ca dovada ca, la megane, aveai a sasea treapta pentru motorizarile mai mari wink.gif
corbex
Nu stiu voi, mie mi se pare ca o am cea mai lunga. Sa stiti ca ajuta!
ursul_bipolar
QUOTE(corbex @ 26 Aug 2013, 11:49)
Nu stiu voi, mie mi se pare ca o am cea mai lunga. Sa stiti ca ajuta!
*




intrebarea e cat? biggrin.gif ca tre sa se incadreze in niste standarde de... consum biggrin.gif
vijelie
Aveti un fix cu consumul asta, despre uleiuri cand vorbiti ?
corbex
Sa vorbeasca folscvaginistii, ei au motor in 2 timpi ascuns in unul de 4. Care functioneaza cu amestec, ca Mobra.
ursul_bipolar
QUOTE(vijelie @ 26 Aug 2013, 11:57)
Aveti un fix cu consumul asta, despre uleiuri cand vorbiti ?
*



acolo e simplu, 5W40 si gata. iti dai seama ca vor incepe o mie de discutii, ce marca, ce model, ar fi bine ala, ba nu...samd.

corbex
Cind L@u zica ca "am facut distanta x si am consumat y/100, se refera, desigur, la ulei. icon_mrgreen.gif
Cei care stiu, stiu, si-l compatimesc sincer. Ceilalti se mica "cum, numai 4%? Uau, ce motor tare ai!".
vladbobtm
Felicitari pentru achizitie!!! Una dintre cele mai pure sportive de pe piata!!!!Sa o conduci cu placere si fara evenimente neplacute!!
ursul_bipolar
QUOTE(vladbobtm @ 4 Oct 2013, 19:20)
Felicitari pentru achizitie!!! Una dintre cele mai pure sportive de pe piata!!!!Sa o conduci cu placere si fara evenimente neplacute!!
*



Multumesc mult Vlad!
cosmin_2300
De curiozitate, ce caine s-a jucat cu masina ta? Maidanez sau "de-al casei"?

ursul_bipolar
QUOTE(cosmin_2300 @ 8 Dec 2013, 21:00)
De curiozitate, ce caine s-a jucat cu masina ta? Maidanez sau "de-al casei"?
*



Salut Cosmin,

Scuze ca iti raspund dupa aproape un an.
Masina a fost intr-o parcare pazita si a fost un maidanez. Cred ca o pisica s-a urcat pe masina pentru ca erau urme fine de gheare si maidanezul a facut spume la gura si a muscat din masina.

Ca si update, am ajuns la 50k, masina a avut parte de o singura revizie, ne pregatim de cea de a doua in Noiembrie.
Pana atunci trebuie sa comand uleiul din Germania (Mitsubishi Diamond Performance), costa 8 euro litrul pentru ca dragele reprezentante vand cu 60 lei litrul + filtrele care nu costa mai mult de 200 lei toate 3 (aer, polen si ulei - toate MANN sau Mahle).

Saptamana viitoare va primi si un paint cleaner + un tratament pentru vopsea pentru iarna.

Daca sunteti interesati spuneti-mi si va pun in legatura cu cel care face asa ceva, foarte profi si atent cu fiecare masina.
ursul_bipolar
Poze din timpul operatiunii de paint cleaner si full paint protection.

Arata super bine acum vopseaua. Ma declar super multumit!
///GHOST
da-mi un pret te rog la toata operatiunea
ursul_bipolar
Cateva consumuri recente (pentru cei impatiti ai consumului mic si foarte mic spre inexistent smile.gif) ):

Prima poza: un drum oarecare (180km - dus).
A doua poza intors.

Anticipat trafic, frana de motor, accelerat progresiv, scurte reprize de 160 - 180 pentru dezmortire.
Motorul de 1.8 benzina trage bine si daca vrei sa fie economic chiar poti scoate un consum bun.



ursul_bipolar
Si putina curatenie la motor, ca tot incepe vremea rea! smile.gif
ursul_bipolar
Se apropie revizia de 50 de mii! Se pare ca am un mic joc la un cap de bara pe partea dreapta. Cel de pe stanga este in regula. Am luat oricum set Lemforder, daca e sa le schimb le schimb pe ambele parti si bag si o geometrie.

Cred ca a aparut jocul de la gropile luate cu jantele de 18 ca altfel nu-mi explic....

In alta ordine de idei, uleiul si filtrele pentru rezivia de 50k au costat 240 lei. La revizie o sa se rezolve si ultimul recall de la Mitsubishi in care se schimba cureaua de accesorii si rolele daca sunt uzate. Se pare ca in anumite situatii (desi nu au avut loc incidente pana acum) din cauza materialului curelei se pot uza neuniform rolele si intr-un final cureaua se poate rupe. Oricum avea 6 ani si cam trebuia schimbata smile.gif

A mai aparut un greiere prin bord si mai ales acum pe vreme rece ma dispera pana se incalzeste in masina si tace!
ursul_bipolar
Am trecut de 50k smile.gif

Parca sa zic ca Ravenolul VSI pe care l-am bagat la ultima revizie nu prea imi place, mi se pare ca motorul este mai zgomotos la mersul pe autostrada fata de uleiul OEM pe care l-am avut timp de 2 revizii. Am facut cu el cam 2k. La consum nu am observat diferente.

Cred ca la urmatoarea revizie trec pe ENEOS Sustine 5W-40, il incerc si pe asta, vedem ce o fi de capul lui.

Urmeaza ITP-ul luna viitoare si capatul de bara care trebuie schimbat. Atat biggrin.gif
C a t a l i n
Sustina, nu sustine.
ursul_bipolar
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Feb 2015, 12:25)
Sustina, nu sustine.
*



Corect, Sustina, a fost un typo biggrin.gif
andreig1982
in bucuresti gasesti la Szakal Metal
Eu de la ei am luat Eneos 0W50 Premium Ultra.
ursul_bipolar
QUOTE(andreig1982 @ 24 Feb 2015, 17:12)
in bucuresti gasesti la Szakal Metal 
Eu de la ei am luat Eneos 0W50 Premium Ultra.
*



De la ei o sa iau, i-am contactat deja. Cand o veni timpul de schimbat acum...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.