QUOTE(dandobre @ 15 Dec 2017, 20:15)
Ursule, ai pregătit mașina de iarnă?
Frumos, mi-a placut maxim filmuletul. Am pregatit-o, nu la fel ca in filmulet dar este pregatita si aduna km ca am avut cateva drumuri mai lungi de facut cat am fost pus pe liber de "domnul moderator" r19 sau cum ii zice. Mi-ai dat o idee buna.
O sa fie un post mai lung, ar fi bine sa il cititi ca sa stiti cam cum se procedeaza pe forumul asta. O sa iau lucrurile in ordine cronologica ca povestea sa fie simpla. Nu imi place sa las lucrurile la voia intamplarii pentru ca meseria pe care o practic si caracterul nu ma lasa sa fac asta.
Eu eram interesat de achizia unui suv si chiar doream sa sprijin cumva economia din tara asta. Am intrebat pe topicul cu duster cate stele euroncap va avea. Am facut comparatie cu Vitara care este apropiata la pret si care a obtinut 5 stele. S-au simtit unii foarte atacati de toate astea (puteti vedea). Au inceput sa faca tot felul de comparatii sa spuna ca eu mi-am facut rate pt masina mea, ca lancer-ul nu a costat nici cat un logan nou. Paranoia ce sa mai, nimeni nu adusese in discutie subiectul Mitsubishi, implicit Lancer, probabil mania persecutiei isi spunea cuvantul. Le-am raspuns corect si civilizat, posturile se pot vedea.
Am facut 2 report-uri la adresa unuia dintre ei (nu are rost sa il aduc in discutie) dar "domnul moderator" r19 nu s-a sinchisit de ele, citez:
"Am ignorat pana acum reporturile si v-am lasat sa discutati"Pana cand individului din brasov i-am raspuns cu un fuck off +
pt ca tot batea campii aiurea. Stiam ce fac si ma asteptam la consecinte. M-am trezit cu contul blocat cred ca pt o saptamana. Contul a fost blocat total.
Probabil "domnul moderator" r19 nu stie ce scrie in regulament, ia sa vedem sa ii explicam si dumnealui cam ce scrie acolo, poate invata ceva:
2. Mesajelea) Nu se incurajeaza sub nici o forma goana dupa post-uri. Nu se incurajeaza mesajele si interventiile fara un continut real si util forumului. Scrieti un mesaj doar daca aveti ceva de spus in legatura cu subiectul (topicul). Nu se admite devierea subiectului prin mesaje in afara de subiect (off topic).
c) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj necivilizat si/sau obscen, antisemit sau rasist.
e) Nu este permis atacul la persoana. Nu atacati persoanele ci ideile lor.
7. Sanctiunid) In cazul in care se observa o incalcare repetata a regulilor 2a, 2b, 2g, 2h si 2i, moderatorii vor avertiza public sau privat utilizatorul in cauza. La a treia avertizare pe aceeasi tema, moderatorul poate dispune blocarea temporara a abilitatii utilizatorului de a trimite mesaje noi.
e)
In cazul incalcarii punctului 2c, 2d sau 2e moderatorii vor edita sau sterge imediat mesajul respectiv si il vor avertiza public sau privat pe utilizatorul care a postat mesajul. La a treia avertizare pe aceeasi tema, moderatorul poate dispune blocarea temporara a abilitatii utilizatorului de a trimite mesaje noi.d) In cazul incalcarii punctului 2j, moderatorii vor sterge toate mesajele incriminate cu exceptia celui care este incadrat corespunzator
si vor atentiona public sau privat autorul mesajului. La a treia avertizare pe aceeasi tema, moderatorul poate dispune blocarea temporara a abilitatii utilizatorului de a trimite mesaje noi.f) In cazul incalcarii punctului 2k, moderatorii vor edita mesajul incriminat si vor atentiona public sau privat autorul mesajului. La a treia avertizare pe aceeasi tema, moderatorul poate dispune blocarea temporara a abilitatii utilizatorului de a trimite mesaje noi.
g) In cazul incalcarii punctului 3c sau 3d, moderatorii vor atentiona public pe utilizatorul in cauza si vor solicita pe privat editarea/stergerea materialelor incriminate in termen de 24 de ore. Refuzul de a se conforma acestei solicitari si/sau abaterile repetate de la regulile 3c sau 3d se sanctioneaza cu blocarea temporara sau definitiva a accesului la forum pentru persoana incriminata.
h) In cazul incalcarii punctului 2m sau 2p, moderatorii vor sterge imediat mesajul respectiv si il vor avertiza pubilic sau privat pe utilizatorul in cauza. La a doua abatere, se va bloca definitiv accesul la forum pentru persoana incriminata.
Da, ati citit bine,
la a treia avertizare, eu nu am primit nici macar una si s-a trecut la blocarea contului.
"domnule moderator" r19, ati vazut ce scrie mai sus? Este din regulamentul pe care dvs trebuie sa il respectati. Va rog sa va suspendati contul, nu stiti sa va faceti meseria.
Dar sa va spun de ce s-a intamplat asa. Acum ceva vreme ne-am mai contrat noi pe idei diferite (civilizat spun eu), dar dansul a tinut mortis acum sa isi verse frustrarea sa sa imi blocheze contul desi eu facusem deja 2 report-uri. Sa va fie rusine domnule r19!
Cam asa merg lucrurile, in stilul comunist.
Sa trecem mai departe la alte "caractere" marete:
- masina mea a costat niste bani
- la fel si spark-ul a costat niste bani
- si pt ca tot va spuneam ca ma interesa un suv (eram dispus sa iau duster daca avea 5 stele), luni am dat avansul pentru
Mitsubishi Eclipse Cross varianta Instyle+
- cine e interesat de dotari poate intra pe pagina oficiala, sunt acolo listate toate dotarile
- si pt ca probabil caracterele mici vor spune din nou ca eu mi-am facut rate si alte chestii cretine spun aici: costul total al masinii nu conteaza
- ETA: Aprilie 2018
Se udasera unii cu faptul ca duster-ul a obtinut 3 stele si ca astea valoreaza cat 100. Am dat un mail la euroncap care suna cam asa:
Dear EuroNcap,
I do have some very important questions regarding the testing procedures.
Question 1: Suppose that a car has obtained 5 stars in 2010. If the same car is tested today (using the new standards) it can obtain the same 5 stars rating? I'm interested only in adult occupant protection and child occupant protection.
Question2: If a car has obtained 3 stars in 2011 (adult occupant protection 74%) and a new version of this car is tested in 2017 and obtains 3 stars (adult occupant 71%) this meas that the manufacturer has improved the safety over the older model?Raspuns (ca sa nu mai zic A ca se incurca unii pe aici):
Dear Bogdan
Thank you for your interest in Euro NCAP
It is very hard to compare the older ratings to the current ratings.
Over the course of the years the testing protocols have been adjusted.
To give you an idea:
In 2009 the rating scheme was adjusted to include a whiplash test and it reflects the protection offered to adult and child occupants as well as pedestrians and, for the first time, considers the safety potential of advanced driver assistance technologies such as electronic stability control.
In 2011 a car is eligible for ESC points only when it passes the criteria in this test.
In 2012 ESC becomes mandatory for all new cars sold in the EU.
In 2014 adding crash avoidance systems such as Autonomous Emergency Braking and Lane Keep Assist/Lane Departure Warning tests to the overall star rating.
In 2015 a new full width frontal test was introduced (This test places high demands on the restraint systems in front and rear seating positions. Strict limits are placed on the decelerations of the chest and on the degree of chest deflection and this, in turn, encourages manufacturers to fit more sophisticated restraints) and AEB pedestrian systems are tested.
In 2016 improvements were made to the protection of children in cars and the dual rating was introduced (a second rating for the car fitted with a ‘safety pack’ which may be offered as optional).
So the 2010 car would not have been tested to the new full width frontal test which was introduced as car structures have become stiffer.
One can argue that the newer model of a car obtaining the same star rating a few years later can be considered safer as the testing has become tougher HOWEVER Euro NCAP stresses that it is important to look at the overall rating, not just the scores in e.g. adult occupant.
Before 2009 Euro NCAP’s concern was that many manufacturers set out to achieve high scores for adult occupant protection to attract consumers, whilst compromising safety investment in other areas.
Euro NCAP’s mission is to improve the safety offered to all occupants and also to other road users.
Hope this is helpful.
Ca o concluzie, pana la sfarsitul saptamanii voi lua o decizie daca voi mai ramane pe acest forum sau nu, nu am dacia sau reno asa ca nu vad rostul, dupa parerea unora. Asa ceva eu nu pot tolera si nu pot fi coleg de forum cu astfel de personaje.
Daca voi ajunge la concluzia ca nu am ce cauta aici, topicul acesta va fi sters (el va continua pe forumul dedicat marcii).
O seara buna sa aveti.
PS: Ca sa evitam intrebari inutile gen ce inseamna A, ETA inseamna Estimated time arrival.