CNAIR începe demolarea imobilelor aflate pe traseul Pasajului Domnești
Autor: Denisa Miron, Colaborator
Publicat: 07:08
https://www.stiripesurse.ro/cnair-incepe-de...ti_1262982.htmlpasaj domnesti
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) începe, joi, demolarea construcțiilor amplasate pe culoarul de expropriere aferent Pasajului Domnești. Pasajul, configurat sub formă de sens giratoriu suspendat, va fi construit la intersecția dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 și Centura București și are ca scop fluidizarea traficului rutier în zonă. Proiectul va costa peste 91 de milioane de lei, fără TVA, relateaza news.ro
Potrivit CNAIR în primă fază are loc demolarea construcțiilor amplasate pe culoarul de expropriere aferent Pasajului Domnești, aflate pe raza Unității Administrativ Teritoriale (UAT) Bragadiru, în conformitate cu autorizația de desființare nr. 331/25.04.2018.
Activitățile de demolare vor continua și pe raza localităților Clinceni, Domnești și în Sectorul 6 București, după obținerea autorizațiilor de desființare pentru construcțiile aflate pe viitorul amplasament al pasajului Domnești.
”Proprietarii construcțiilor au fost notificați încă de anul trecut că sunt supuși procedurii e expropriere, iar la începutul acestui an sumele cuvenite au fost depuse în conturile deschise la CEC, pe numele acestora, conform legii. În cazul în care anumiți proprietari vor refuza să părăsească imobilele, CNAIR S.A. se va vedea nevoită să apeleze la măsura legală a executării silite”, precizează CNAIR.
Potrivit companiei, astfel de situații ar duce, însă, la perturbarea construcției Pasajului Domnești, proiect de utilitate publică, destinat decongestionării traficului rutier pe centura Capitalei și pe ruta Prelungirea Ghencea-Domnești.
Pasajul suprateran de la Domnești, configurat sub formă de sens giratoriu suspendat, va fi construit la intersecția dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 și Centura București și are ca scop fluidizarea traficului rutier în zonă.
Construcția acestui pasaj, cu o lungime de 374 de metri, va costa peste 91 de milioane de lei, fără TVA și are ca termen de finalizare 24 de luni de la începerea lucrărilor.
3 May 2018, 09:10:QUOTE(nasty @ 3 May 2018, 08:08)
Adică Bolojan n-ar fi bun în București, că e prea mare orașul?
Dacă esți gospodar și dedicat locuitorilor e imposibil să nu faci mai mult decât politrucii corupți și incompetenți la orice, în afară de manipulare și propria imagine.
Dacă aveți răbdare și citiți lista cu ce FACE, nu program cai verzi pe pereți, veți vedea că este exact ce are nevoie și Bucureștiul. Dar câți au citit cap/coadă?
N-am glumit că un copy/paste ar face ca și Bucureștiul să aibă ceva concret în sfârșit.
Să nu uităm că în Romania au intrat 43 miliarde euro de la UE, se vede ceva în București?
Câte s-ar fi putut face cu bani europeni și nu s-au făcut? De la centură autostradă, piste de biciclete, modernizarea și restructurarea Radet și Elcen, vreo 100 de km de linii noi de metrou, spații verzi pe toate locurile virane și în jurul Bucureștiului, gropi de gunoi ecologice, renovarea tuturor clădirilor vechi, izolarea termică a tuturor blocurilor comuniste cu schimbarea culorilor lor cenușii, etc.
Dar hai Nasty- Repartitor, hai sa analizam ce a facut dl. Ilie Bolojan:
Primăria Oradea va extinde linia de tramvai a orașului cu circa 7 km și va achiziționa 20 de tramvaie noi, a declarat primarul Ilie Boljan, în întâlnirea live HotNews.ro. Proiectele sunt în fază de licitație, tramvaiele urmând să fie achiziționate anul viitor, iar lucrările de extindere a infrastructurii - până în 2020. În ceea ce privește autobuzele electrice, municipalitatea nu va achiziționa acest tip de autovehicule, deoarece cele Euro 6 costă 200-250.000 de euro. ”Un autobuz electric se ridică la 450.000 de euro. Acumulatorul electric trebuie înlocuit din doi în doi ani și costă 200.000 de euro. Nu este bine să punem carul înaintea boilor, trebuie să adoptăm soluții la problemele noastre”, a declarat primarul.
Atentie, in faza de licitatie, adica nu sunt gata, nici macar incepute, sunt licitate, cam cum era acu vreo 4 ani PAsajul Piata Sudului.
Recapitulam: tramvaie +extindere traseu tramvai si autobuze DIESEL EURO 6. La Bucuresti s-a facut licitatie pentru 400 de autobuze noi DIESEL EURO6 . LA Oradea - Autobuze noi Diesel EURO 6 , la Bucuresti autobuze Diesel EURO 6 . Despre numarul lor : 400 Bucuresti versus 20 ( Vor fi aproximativ 20 de autobuze noi, in conditiile in care Oradea e cam 10% din Bucuresti ca populatie).
Pe Boljan il laudam, pe Firea o injuram pentru aceeasi decizie, dar nu e discriminare!
2) Subvenția la energie termică va fi eliminată treptat până în 2020.
DIn partea mea sa o scoata de tot.
3) Vom extinde linia de tramvai cu 7 km.
Nasty mai cere:
4) Piste biciclete:
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_...ti-ilfov-67.htmPrimăria Municipiului București a anunțat, sâmbătă seară, că a fost aprobat în Comisia Tehnico-Economică a Ministerului Mediului proiectul pentru realizarea pistelor de biciclete, pe o distanta de 67 de kilometri, scrie News.ro. Valoarea lucrărilor este de 10 milioane de euro, iar realizarea pistelor va demara în acest an. Precizările vin după desfășurarea celei de-a 12-a ediții a Marșului Bicicliștilor, la care au participat câteva sute de persoane care au cerut "un oraș pentru oameni".
5) izolarea termică a tuturor blocurilor comuniste cu schimbarea culorilor lor cenușii, etc.
La ora asta cred ca sunt peste 75% din blocuri anvelopate. MAi frumoase, mai urate, mai inspirate, neinspirate dar sunt facute.