DragosP
26 Jul 2018, 14:27
Mai răsfirați copii, mai răsfirați.
AR-18-MOS
26 Jul 2018, 14:43
...zise Pomohaci, umectând hipopotamic.
Iar nu si-a luat Mos pastilele.
DragosP
26 Jul 2018, 14:56
QUOTE(nasty @ 26 Jul 2018, 12:49)
QUOTE(nasty @ 26 Jul 2018, 15:50)
Da mă. De la aia săraci cu mintea.
Vezi că e aceiași link.
QUOTE(DragosP @ 26 Jul 2018, 15:56)
aceiași link.
Chiar cã
QUOTE(DragosP @ 26 Jul 2018, 15:56)
săraci cu mintea.
Duamne-ajutã-l!
QUOTE(yhattori @ 25 Jul 2018, 12:46)
Io duc plodu' la scoala cu tandemu'. N-are 14 ani da' e doar pasager, e voie. Pe urma pedalez la servici (unde daca ajung dupa 8-8.30 nu mai gasesc loc de legat bicla) si seara fac piata. Am patru papornite de PVC, doua-n fata, doua-n spate, intra 15 kile intr-una. Daca e cu volumnioase, demontez sitzul din spate si pun platforma, am carat inclusiv aragaz.
Viteza medie pe CB cu masina, urban, pe ultimii 3000 de kilometri e de 13,8 km/h. Pe bitiglu scot lejer 22-23, fara sa incalc Codul Rutier. Daca interpretez creativ paragrafele dintr-insul, ajung pe la 27-28. Medie, ca virfuri am si peste 40.
Rog si eu poze cu biciclu tandem'
Hai ca la 14-15 pe doua roti se poate fara mari pretentii, dar 25 km/h nu sunt chiar usor de atins si mentinut in oras. Mai taiem din ele?
yhattori
26 Jul 2018, 20:15
QUOTE(dizzy @ 26 Jul 2018, 16:23)
Rog si eu poze cu biciclu tandem'
https://imgur.com/VGSmSxHQUOTE
Hai ca la 14-15 pe doua roti se poate fara mari pretentii, dar 25 km/h nu sunt chiar usor de atins si mentinut in oras. Mai taiem din ele?
N-am ce sa tai, traseul meu uzual spre lucru are ceva mai mult de 11 kilometri pe care-i fac in fix 25 de minute. Doresti proba video? Ca strava nu folosesc.
vercingetorix
27 Jul 2018, 08:31
QUOTE(MuciX @ 26 Jul 2018, 14:30)
@verci: Uite trafic de 13:25 intr-o miercuri, in zona centrala. Cum arata la ora asta orice trecere peste Dambovita? Nota bene, drumurile care merg de-a lungul mainului au o banda pe sens, si doar la intersectii apar mai multe, cate una pentru fiecare directie. Si marcajele alea se respecta chiar daca sunt 20 de masini pe banda de mers inainte si cea de stanga e libera, iar semaforul tine doar 15 secunde pe verde.
[attachmentid=1628090720]
Pai asta tot spun si eu, e un oras reconstruit si proiectat pentru valori de trafic specifice unei metropole.
Frankfurt e capitala financiara a nemtilor, era normal sa fie gandit asa.
Bucurestiul e doar o fosta mlastina desecata gandita cu stradute din vremea turcilor.
Si noi vrem sa facem din rahat bici si sa mai si trozneasca.
Pierdere de timp, bani si nervi.
DannyY
27 Jul 2018, 09:54
Amsterdam e tot o mlastina desecata. Solutia, la aia, a fost descurajarea totala a circulatiei masinilor si incurajarea biciclismului si transportului in comun. Nici pietonii nu sunt atat de cocolositi ca biciclistii.
Ca sa faci asta, ai nevoie de unul din doua lucruri: ori o populatie constienta si dornica de rezolvare a problemei (nu e cazul), ori o administratie sinucigasa, dar competenta, care sa taie in carne vie la inceput de mandat si sa reziste pana la sfarsitul lui.
O chestie ar fi o "minciunica", dar trebuie sa se gaseasca cineva dispus sa "se sinucida". In campania electorala sa promita largirea tuturor drumurilor si benzi suplimentare, iar dupa alegeri sa puna garduri, stalpisori, taxe imense de parcare si amenzi uriase + ridicari de masini. Si sa le mentina pana la sfarsitul mandatului, cand toti bucurestenii se vor fi obisnuit cu tramvaiul, autobuzul si metroul.
Dar nu cred ca vom vedea asa ceva.
Normal, densitatea populației bucureștene este dublă față de Amsterdam.
QUOTE(DannyY @ 27 Jul 2018, 10:54)
Dar nu cred ca vom vedea asa ceva.
Pai cand a vrut sa bage banda pentru transportul in comun, au sarit toti pe Firea.
Normal ca nu ai cum sa vezi asa ceva.
ce suprafata au Bucurestiul si Amsterdam?
ce populatie au?
ce ne spune noua asta?
aham, Firrea e de vina!
Densitatea e mai mare de vreo 3 ori comparat cu Frankfurt, spre exemplu.
Totusi, nu e de parca au venit moldovenii de capul lor, orasul s-a dezvoltat haotic. Corporatiile sunt toate concentrate in cateva zone, fara infrastructura suficienta.
tatabobu
27 Jul 2018, 11:15
Si mallurile sunt in mijlocul orasului. Iar unde e un petec de pamant rasare un cartier. Vezi de exemplu blocurile rasarite la Frigocom, sau in curtea Politehnicii. Buba mare in Bucuresti e si lungimea calatoriei medii, care e data de distanta intre cartierele dormitor si cartierele de birouri.
QUOTE(ady77 @ 27 Jul 2018, 11:21)
Pai cand a vrut sa bage banda pentru transportul in comun, au sarit toti pe Firea.
Normal ca nu ai cum sa vezi asa ceva.
Cea mai mare cretinatate este ca au voie taxi-urile pe banda aia
Daca face in asa fel incit numai autobuzele sa aibe voie... io o salut cu ambele minute.
Si sa fca [este tot unde sint macar 2 benzi de circulatie
Din partea mea otomobilu poa' s a merga bara la bara, sau s astea acasa
Taximetria este un serviciu de utilitate publică.
axabrt
27 Jul 2018, 11:53
Faza e ca la noi nu se vor respecta benzile alea.
Aia cu pile tot vor merge pe ele fara sa plateasca amenzi.
Adicătelea tot in beneficiul lor ar fi date, ca pensiile "speciale"
Pai atunci nu va mai plangeti.
DragosP
27 Jul 2018, 12:17
Comentează axa, el fiind din Ploiești.
tatabobu
27 Jul 2018, 13:46
Pai ce, nu comenteaza toti din toata tara despre cum e-n Bucuresti?
Eu imi permit sa comentez doar pentru ca primarul e din Bacau
axabrt
27 Jul 2018, 14:19
QUOTE(DragosP @ 27 Jul 2018, 12:17)
Comentează axa, el fiind din Ploiești.
Mda, si domnia ta comentezi ce am comentat eu, doar ca sa zici ceva.
Uite am un banc pt tine.
Q. What do a priest and a Christmas tree have in common?
A. They both have balls just for decoration.
Sau mai pe intelesul tau desi nu s din bucuresti, mai conduc pe acolo cand trebuie sa ajung pa la sedinte pe la munca. Deci da... dar comentam aiurea
QUOTE(tatabobu @ 27 Jul 2018, 14:46)
Pai ce, nu comenteaza toti din toata tara despre cum e-n Bucuresti?
Pm. vreti sa fiti copitala,rabdati.
QUOTE(RDK @ 27 Jul 2018, 12:50)
Taximetria este un serviciu de utilitate publică.
Si Uber la fel.... si n-au voie p-acolo
Si Rosal la fel si n-are voie p-acolo
Si Posta la fel si n-are voie p-acolo.
Si curierii la fel si n-au voie p-acolo
tatabobu
27 Jul 2018, 14:31
QUOTE(bion @ 27 Jul 2018, 14:20)
Pm. vreti sa fiti copitala,rabdati.
Din partea mea s-o mute la Zalau. Sau la voi. Sau oriunde. Cu tot cu aparatul centralizat de stat.
Sau în Botswana
axabrt
27 Jul 2018, 15:00
Vezi ca te prinde Maria Sa DragosP ca faci aluzii si cred ca o sa inceapa sa se agite p aci sa ti faca morala crestina ca sa te indrepti pe Calea cea Buna si sa pui stampila in casuta cu trandafiri...
In rest atata timp cat ne aflam in republica sklavagista penalistan cred ca ai perfecta dreptate cu botswana
DragosP
27 Jul 2018, 18:31
QUOTE(axabrt @ 27 Jul 2018, 15:19)
Sau mai pe intelesul tau desi nu s din bucuresti, mai conduc pe acolo cand trebuie sa ajung pa la sedinte pe la munca. Deci da... dar comentam aiurea
Păi, la mintea mea, cu inteligența ta și simțul tău civic, ar trebui să vii cu trenul și din Gara de Nord cu metroul. Ecologic, economic și civic.
axabrt
27 Jul 2018, 20:02
Mda, asta cu simtul civic e adevărat. Fiindca am votat ma ! Anti psd.
..daca da firma masina si motorina s o ard in bucuresti, aia e.
Probabil multe masini din bucuresti sunt de.felul asta.
DragosP
27 Jul 2018, 20:14
Firma nu stă în aglomerație și nu respiră gaze arse.
Dar tu?
Da' ce firma nu e si ea persoana? juridica, nu fizica? (de la ING)
dar cine a avut primul idea tampita de a muta mii de locuri de munca in cucatul numit Pipera?
o zona cu Zero transport in comun??
in timp ce vechile zone de munca traditionale au fost lasate goale?
alea aveau metro, tramvai, autobuz.
Faza: la na-mall Promenada ai la dispozitie un parcalau zdravan.
In fata na-mall-ului gasesti cel putin 20 de narozi care parcheaza la trotuar, pe interzis si se duc in na-mall.
Si cand nu sunt aia, ca muncesc sa exporte profitul corporatiilor sunt oricum taximetristi. Pe buna dreptate, nu ai voie sa faci stanga, intersectia de la pod e o gluma sinistra, asa ca daca vrei sa te intorci in urbe (sanchi), cam nasol.
Bine, poti iesi pe partea cealalta direct, dar nu e tocmai ideal ce se intampla acolo.
Țeapă de -136 900 euro dată de primăria capitalei, plus 100 de locuri gratuite, pesemne atribuite beizadelelor și rudelor de Voluntiri.
De unde banii pt Grecia? Sigur de la copiii săraci din București, care-și plătesc impozitele aici.
De ce Grecia și nu litoralul românesc?
Ești în urmă, PMB a explicat ieri diferența, după care s-a făcut liniște pe subiect.
Mai exact, specialiștii de la Cotidianul au aplicat un TVA de 19% după care au împărțit suma exprimată în lei la 4.5 cât era euro prin 2017.
Pentru că se pricep.
einstein1984
7 Aug 2018, 13:05
QUOTE(miki @ 27 Jul 2018, 12:27)
Cea mai mare cretinatate este ca au voie taxi-urile pe banda aia
Daca face in asa fel incit numai autobuzele sa aibe voie... io o salut cu ambele minute.
Si sa fca [este tot unde sint macar 2 benzi de circulatie
Din partea mea otomobilu poa' s a merga bara la bara, sau s astea acasa
QUOTE(RDK @ 27 Jul 2018, 12:50)
Taximetria este un serviciu de utilitate publică.
taximetria e transport public de persoane. Asa e si in alte tari.
Serviciu de utilitate publica este si ecarisajul. Au si hingerii voi sa circule pe acolo?
numai cand ii urmaresc pe cainii rosii
O nouă știre falsă, dată de Soroș: țînțarii lui Firea mușcă numai antipsdiștii"6 august 2018. Bilanț. 12 înțepături țânțari. Patru beri. La terasă, după ora 8, am purtat pantaloni și tricou cu mâneci lungi. Cu o seară înainte, 10 înțepături, șpriț. La terasă, folosind Autan. Cea mai rușinoasă: o înțepătură în mijlocul obrazului. Vinovați: Primăria, dezinsecția și ploaia. Dumnezeu/Darwin. Primăria dă vina pe firma de dezinsecție. Firma nu a putut ieși pe teren pentru că vara asta a plouat des. În joc sunt bilioane de înțepături și un contract de 6 milioane euro. Oare Primarul Bucureștiului se scarpină? Apropo, pe la Mamaia, 2 Mai cum stați cu țânțarii?"
La primar PNL ( drept e ca, inginer taran aradean din bocsig) este tantari kklau, ambrozie kklau, gunoi stradal kklau, Dar la iluminat stradal ioc. In schimb avem peturi cu motor pe canal.Ultima realizare. Ceva festival de opera si opereta s-a anulat din motiv de cauza ca scena in aer liber a fost avariata de furtuna. Furtuna din septembrie 2017
Dar pana in 2021 o sa fie raiul pe pamant.
Tre sa recunosc ca cele enumerate sunt distribuite democratic nepartinic catre toti locuitorii satului.
marksman
7 Aug 2018, 18:28
QUOTE(bion @ 7 Aug 2018, 18:18)
La primar PNL ( drept e ca, inginer taran aradean din bocsig) este tantari kklau[...]
La mine la sat, primaru' pesedist a scos la dezinsectie pe unii cu cariciopteru'. Aseara si azi dimineata m-a bazait un Robinson la joasa altitudine si a imprastiat niste ceață. Probabil deodorant țânțăresc, că am avut aseara vreo 4 înțepături.
Dom` injiner inainte sa muara ei e agitati. Egzapt ca si cand dai cu shpreiul in casa.
Esti sucarit ca nu capeti.
Tov. usr. Paranghelii din astea se poarta in toata lumea nu a inventat pesedizda nimic.Sa vezi la Lae latzosu ce tampenii finanteaza numai sa iasa de o delapidare.
https://www.facebook.com/pg/evenimenteprima...f=page_internalAsta in timp ce nu mai sunt contracte pentru curatenie pe strazi, iluminat public, sali de clasa in scoli, dezinsectie.
Si paranoicu cica e liberal, profesor univesitar, rector etc.
einstein1984
3 Sep 2018, 11:28
astia care aveti tramvaie prin orase, sunt lowfloor, sa urci cu un carut de copil? Ca la noi unele au, mai multe nu au. Si s astiu daca o injur pe firea sau si altii au beleaua asta. La arad am vazut niste troace mai vechi nemtesti, dar sigur nu low floor.
Nu stiu de soferii din alte orase, dar p-aici, de cand au desfiintat tramvaiul, n-am auzit pe cineva (indiferent ca-i sofer sau adeptul transportului in comun) sa se planga: zgomot mult mai mic, drumurile necesita reparatii mult mai rar, trafic mai fluent.
Ra mai bine cu traivan ( intretinut) decat cu autibuze microbuze sau alti inlocuitori.Plus ca e mai eftin.
Traivanele moderne sunt mai silentioase, mai rapide, mai...
Romanul nascut in masina zice, canci.
einstein1984
3 Sep 2018, 12:25
dah, de poluare in plus nu s-a plans nimeni? Sa nu mai zic ca tramvai cu linie separata e aproape la fel de rapid ca metroul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.