TMihai
18 Apr 2006, 17:51
Nu vrei sa intelegi ca Ferrari face masini slabe si ca nu Schumi e devina? In Bahrein cand a avut masina buna a stat f aproape de Alonso si putin i-a lipsit sa castige. Nu confunda lipsa de forma a celor de la Ferrari cu faptul ca Schumi are 37 de ani. F1 a avut campioni mondiali si la 39 de ani
ssilviu
18 Apr 2006, 22:17
QUOTE(ionutctn @ 18 Apr 2006, 14:36)
Avand in vedere ca SIGUR Raikkonen va pleca de la McLaren
Cum asa? De unde esti tu asa sigur?
sorin_f39
19 Apr 2006, 09:23
QUOTE(ssilviu @ 18 Apr 2006, 23:17)
Cum asa? De unde esti tu asa sigur?
ssilviu, stii ce se intampla? Cei mai multi pun botul la ceea ce comenteaza idiotii aia doi - alexandrescu si bonifaciu - si dupa aceea arunca in stanga si in dreapta cu informatii, dandu-se cunoscatori. Iar partea cea mai proasta e ca cei doi comentatori abereaza fara oprire. Pun pariu ca daca vor spune sambata sau duminica ca, spre exemplu, de la anul vom avea o etapa de F1 si in Romania, 90% vor pune botul la asa ceva, iar sectiunea asta se va umple de astfel de discutii......
ionutctn
19 Apr 2006, 09:55
@f39sor
Bine hai ca iti spun eu cum vad lucrurile: Alonse vine la McLaren; cine crezi ca va pleca de la echipa? Cu Raikkonene nu s-au purtat frumos de la inceput, nu i-au oferit tot sprijinul, masina a avut mereu probleme. De cate ori a obtinut primul loc pe grila de start si a fost nevoit sa plece de pe 10 ca schimbase motorul? De cate ori a abandonat chiar de pe primul loc masina facandu-i o surpriza "frumoasa"; Raikkonen vrea sa fie campion mondial; nush ce vrea Montoya dar dupa cum il vad eu nu e constant in evolutii si prin urmare nu are sanse. Pe acest rationament Raikkonen ar fi cel care ar parasi echipa. S-ar duce la o echipa competitiva. Nu ca zice Bonifaciu si eu mai stiu cine.
@chrome
Pai tocmai din cauza ca masina nu e competitiva Schumi ar trebui sa plece. Sunt corelate asta nu intelegeti voi. Cand treaba nu merge unii ar trebui sa se gandeasca ca nu mai e vremea lor. Masina nu e competitiva din cauza tehnicienilor care poate multi dintre ei vor pleca odata cu Schumi fiind din garda veche. Aici cred ca e legatura. Si bun daca Schumi e competitiv si masina nu este de ce nu se intreaba cati ani va mai dura pana ce masina va deveni iar competitiva? Mai poate deveni iar campion mondial daca acest lucru dureaza 2,3,4 ani???? Are deja o varsta plus perioada pana ce masina va deveni competitiva......
ssilviu
19 Apr 2006, 11:23
Ionutctn, nu prea ai dreptate. Dintre kimi si montoya e lesne de inteles pe cine ar alege Ron. In ceea ce priveste garda veche, and so on...asta se aplica poate la piloti. La Renault, de exemplu, sunt oameni care au facut parte din prima echipa a lui Renault in f1, din 1978. Nu cred ca se poate spune ca au expirat....
..IcemaN..
19 Apr 2006, 13:20
QUOTE(Liv05 @ 14 Apr 2006, 20:16)
Nu mai pleaca Schumi niciunde..acolo ramane...oricum si-a facut datoria, tot cel mai bun ramane...

Schumi a fost odata...
pune-i pe Schumi si pe Raikkonen in masini exact la fel si puneti-i sa faca fiecare cate-un tur..... va spun ca sigur kimi il bate pe mosneag
sorin_f39
19 Apr 2006, 13:34
QUOTE(..IcemaN.. @ 19 Apr 2006, 14:20)
Schumi a fost odata...
pune-i pe Schumi si pe Raikkonen in masini exact la fel si puneti-i sa faca fiecare cate-un tur..... va spun ca sigur kimi il bate pe mosneag

Daca la Imola Schumi va castiga, atunci intra din nou in lupta pentru titlu. Daca Ferrari ii va da o masina competitiva pentru tot restul sezonului, Schumi va iesi cu siguranta campion. Nu conteaza cine e mai rapid pe un tur. Conteaza cine e in frunte cand se trage linia la finalul sezonului. Ghinionist sau nu, Raikkonen n-a reusit sa fie n#1 deocamdata. Alonso, da. Are timp Raikkonen sa castige campionatul, insa nu cu McLaren si nu anul asta............
dantes
19 Apr 2006, 17:34
Schumi mosneag? Nu prea cred... In sportul asta nu alergi tu ci masina! El inca se simte in stare sa castige! La faza cu Raikonnen si Schumi in masini egale, va castiga cu siguranta Schumi! Motivul? Cat se poate de simplu! EXPERIENTA! In momentul in care alergi de atata timp stii tot ce se poate in domeniu! Nu zic acuma ca Raikonnen nu e bune! Doar ca momentan inca mai invata! Orice om cat traieste invata si acumuleaza experienta, si stie ce sa faca la un moment dat!
Pana la anu' sa vedem care o sa se duca colo sau dincolo, momentan mai avem inca muuuuuuuult sezon 2006! Multi piloti buni nu si-au spus inca cuvantul! Iar anul asta pare unul super competitiv si spectaculos!
Sa castige cel mai bun!
ssilviu
19 Apr 2006, 18:53
Eu zic ca nimeni nu poate spune cu siguranta daca o sa castige Schumacher sau Kimi...
daciaclub-ncristi
19 Apr 2006, 19:38
Anula asta o sa fie al lui renault
sorin_f39
20 Apr 2006, 07:33
QUOTE(ncristi @ 19 Apr 2006, 20:38)
Anula asta o sa fie al lui renault

Pun o bere la bataie ca va fi anul lui Ferrari!
ionutctn
20 Apr 2006, 07:50
Stati mai linistiti ca anul acesta nu se pune nimeni cu cei de la Renault. Si chiar daca ar face cineva o masina apropiata ca performate ar face diferenta Alonso care e un mare pilot. Cat despre diferenta intre Schumi si Raikkonen imi place mai mult finlandezul ca stil de pilotaj: a facut la viata lui niste chestii incredibile cu o masina care nu era tocmai fiabila. Sa nu uitam plecarea de pe ultima pozitie a grilei de start si terminarea pe locul trei. Are initiativa, isi propune si o strategie foarte buna in functie de locul de pe grila; pacat ca nu il ajuta masina. Cand va avea pe mana o masina competitiva atunci va fi si campion modial. Oricum nu i se poate reprosa nimic ca pilotaj.
sorin_f39
20 Apr 2006, 09:26
QUOTE(ionutctn @ 20 Apr 2006, 08:50)
Stati mai linistiti ca anul acesta nu se pune nimeni cu cei de la Renault. Si chiar daca ar face cineva o masina apropiata ca performate ar face diferenta Alonso care e un mare pilot. Cat despre diferenta intre Schumi si Raikkonen imi place mai mult finlandezul ca stil de pilotaj: a facut la viata lui niste chestii incredibile cu o masina care nu era tocmai fiabila. Sa nu uitam plecarea de pe ultima pozitie a grilei de start si terminarea pe locul trei. Are initiativa, isi propune si o strategie foarte buna in functie de locul de pe grila; pacat ca nu il ajuta masina. Cand va avea pe mana o masina competitiva atunci va fi si campion modial. Oricum nu i se poate reprosa nimic ca pilotaj.
Pun o bere la bataie ca va fi anul lui Ferrari!
RABADU
20 Apr 2006, 09:27
Dau eu berea numai sa fie anul Ferrari .
ssilviu
20 Apr 2006, 10:34
QUOTE(ionutctn @ 20 Apr 2006, 10:50)
Oricum nu i se poate reprosa nimic ca pilotaj.
Prea agresiv. Si in Europa anul trecut cu JV, si anul acesta in Australia cu Button, a franat prea tare in depasire, si-a facut roata patrat si pe urma a suportat consecintele...
TMihai
20 Apr 2006, 10:35
Schumi si Raikkonen. Dintr-o cursa cu 60 de tururi, Kimi poate o sa fie mai rapid in 59 din ele dar Schumi o sa termine al 60-lea tur in fata lui...asta e diferenta

. Ferrari nu putea sa domine vesnic. In '98 si '99 McLaren facea legea, apoi a devenit mai putin competitiva. Dupa asta a venit dominatia Ferrari 5 ani la rand. Era normal sa aiba si o perioada slaba. Dar de la asta pana la "Schumi e mosh si atarna greu in masina" mai e cale lunga. Nu are 60 de ani sa zici ca nu mai are reflexe bune si poarta funduri de sifon. Cei care spun ca a imbatranit, ca e timpul sa iasa la pensie si ca bla bla...sa spuna clar ca nu-l suporta pe neamtz, nu sa caute tot felul de scuze
ionutctn
20 Apr 2006, 12:22
QUOTE(f39sor @ 20 Apr 2006, 10:26)
Pun o bere la bataie ca va fi anul lui Ferrari!
Nu mai va faceti sperante ca anul asta nu ii ajunge nimeni pe cei de la Renault si Alonso va fi campion mondial pentru a doua oara. Si eu as vrea sa fie un duel la varf intre Ferrari, Renault si McLaren dar nu se poate anul asta. McLaren si Ferrari au masini sensibil mai slabe decat Renault. Si eu speram la o revenire a celor de la McLaren dar m-am resemnat deja. Poate vor mai imbunatati masina prin iunie dar pana atunci nimic.
La ora la care scriu mai sunt 28 de ture, iar Alonso a recuperat teribil de mult, acum incearca depasirea lui Schumacher. Am vazut insa pe imagini cum se deformeaza eleronul de la Ferrari.
Lucian BLK
23 Apr 2006, 15:52
In fine, Ferrari!
Bravo Ferrari!
Huo Schumacher!
Bravi Renault!
Bravo Alonso!
Bravo Montoya!
R19/16v
23 Apr 2006, 15:54
n-are suficienta rezistenta psihica alonso... neamtu' tot neamt e, si cand pui ca mai e si schumacher... dupa ce era sa rateze curba, alonso s-a linistit, s-o fi gandit ca nu merita diferenta de 2 puncte riscul, si a incetinit, dar neamtu' a scos acelasi timp, tur dupa tur, chiar si dupa ce alonso se daduse batut
pe cat de mult nu-mi plac mie nemtii, pe atat de mult il admir pe schumacher...
Lucian BLK
23 Apr 2006, 15:58
Crezi ca doar atunci a realizat ca nu merita? Eu cred ca nu intentiona sa atace decisiv ci astepta doar o eventuala greseala!
Am crapat de ras cand s-a intamplat incidentul de la pit stop!
Si m-am convins ca Alonso nu e un pilot talentat!
Nimeni nu-i ca Rossi!
TMihai
23 Apr 2006, 19:18
QUOTE(BAC @ 23 Apr 2006, 16:04)
La ora la care scriu mai sunt 28 de ture, iar Alonso a recuperat teribil de mult, acum incearca depasirea lui Schumacher. Am vazut insa pe imagini cum se deformeaza eleronul de la Ferrari.
Macar Miki are scuza celor doua scrumiere de la ochi. Nu se misca absolut nimic ci doar cadea umbra altfel pe eleron la fiecare schimbare de directie. Mai lipseste sa se spuna ca Ferrari foloseste flapsuri si frane aerodinamice.
sorin_f39
25 Apr 2006, 08:10
Tin cu Ferrari, iar cu Schumi tin pentru ca este la Ferrari. Duminica insa a dovedit ca este SINGURUL CAMPION! Cu un Ferrari mai slab decat Renault, i-a dovedit "pustiului" de Alonso ca "cine n-are batrani, sa-si cumpere"! Alonso, Raikkonen & Co. mai au mult de invatat. Schumi s-a jucat pur si simplu cu Alonso.
Din nou insa, pentru a n-a oara, comentariul celor doi a fost de rahat. Ca tot vorbeam de ei, cum dreaqu sa vezi cu ochiul liber ca eleronul spate al monopostului Ferrari se modifica??????????????????????????????????????????
ssilviu
25 Apr 2006, 15:52
incredibil cum a uitat lumea cursa de fix acum un an..
Sa nu vb de trecut, ca schumacher nu are rival.LA imola eu zic ca a fost si o cursa de strategie, perfecta la ferrari. Dar fara un asa pilot nu prea cred ca reuseau, schumacher incetinind pt. a economisi benzina, doar stia ca alonso nu are valoarea lui si nu poate trece.Iata ca s-a si demonstrat .
sorin_f39
26 Apr 2006, 07:20
Asteptam dubla la Nurburgring!!!!!!!!!!!!!
lungan
26 Apr 2006, 09:42
Nu cred. Tin cu Schumi dar Reanault e pe val. Masina il va ajuta pe Alonso sa castige campionatul si anul acesta.
sorin_f39
26 Apr 2006, 14:19
QUOTE(lungan @ 26 Apr 2006, 10:42)
Nu cred. Tin cu Schumi dar Reanault e pe val. Masina il va ajuta pe Alonso sa castige campionatul si anul acesta.
Daca Alonso va iesi campion, va trage cu dintii de treaba asta. O sa vezi. Daca Ferrari se va apropia mai mult de Renault, atunci Schumi, cu determinarea pe care o are (si de care a dat inca o data dovada la Imola), se va incununa campion.
DigitalScribe
26 Apr 2006, 15:12
A castigat si Schumacher o cursa dupa un an si ceva si gata... e cel mai tare. Fasss!
Sa vedem ce-o sa urmeze. Eu il apreciez pe Alonso ca-i tanar, n-are experienta lui Schumacher dar se bate cot la cot cu el din cand in cand, de 2 ori l-a luat, acum a fost randul lui Schummi.
Nu subestimati aerodinamica la Formula 1. E cel mai important aspect la o masina de Formula 1 si asta este principalul factor care a revolutionat sportul in ultimii ani. Motoarele tot timpul au fost micsorate ca putere, capacitate, numar cilindri dar vitezele mari s-au pastrat iar Ferrari are si o contestatie la bord din partea BMW, Renault si altii cu privire la acele eleroane deformabile.
QUOTE(mugur @ 25 Apr 2006, 23:48)
Sa nu vb de trecut, ca schumacher nu are rival.LA imola eu zic ca a fost si o cursa de strategie, perfecta la ferrari. Dar fara un asa pilot nu prea cred ca reuseau, schumacher incetinind pt. a economisi benzina, doar stia ca alonso nu are valoarea lui si nu poate trece.Iata ca s-a si demonstrat .
Nu putea trece din cauza circuitului care nu permite depasiri. Nu era vorba de valoarea lui Alonso. (Nici Schumi nu are valoarea lui Alonso, valorile celor doi nu pot fi comparate)
Cate depasiri pe pista au fost in cursa de la Imola?
ssilviu
26 Apr 2006, 18:59
nici o depasire
stuiberv
27 Apr 2006, 11:32
Mie imi place cum se lanseaza lumea sa spuna ca Alonso nu are valoarea lui Schumacher, ca stia ca e mai slab si alte alea. Eu ii intreb: au citit declaratiile lui Schumacher si Rakkonen de dupa cursa?
Daca nu, le spun eu ce a spus Schumacher: stiam ca pe circuit nu se poate depasi daca nu faci o greseala.
Daca nu ma cred, sa se uite pe site www.formula1.com.
Deci, nici vorba de mama ce tare is eu si Alonso e un slaban care nu poate depasi un trabant.
Va inteleg, tineti cu Schumacher, dar sa fim totusi obiectivi.
dantes
28 Apr 2006, 11:22
Mugur a pus punctul pe i !!! Schumi a schimbat strategia din mers, de la 3 la 2 opriri...de aceea au incetinit si i-a permis lui Alonso sa se apropie...
Nu e vorba de nimic altceva decat ce a declarat si Schumi... la Imola se depaseste doar la standuri..ca si la Monaco...
Ferrari au revenit, insa mai trebuie sa arate lumii ca au revenit cu adevarat si nu e doar fum... Vom vedea pana la ultima cursa de anul asta o batalie frumoasa si depasiri si rasturnari de situatie...in sfarsit un campionat BETON!!!
Si nu in ultimul rand...GO SCHUMI & FERRARI !!!
Lucian BLK
6 May 2006, 16:52
Grila de start pentru Nürburgring:
1 1 Fernando Alonso Renault 1:31.138 1:30.336 1:29.819
2 5 Michael Schumacher Ferrari 1:31.235 1:30.013 1:30.028
3 6 Felipe Massa Ferrari 1:31.921 1:30.732 1:30.407
4 11 Rubens Barrichello Honda 1:31.671 1:30.469 1:30.754
5 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:31.263 1:30.203 1:30.933
6 12 Jenson Button Honda 1:31.420 1:30.755 1:30.940
7 8 Jarno Trulli Toyota 1:31.809 1:30.733 1:31.419
8 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:31.545 1:30.865 1:31.542
9 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:31.774 1:30.671 1:31.880
10 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:31.712 1:30.892 1:33.405
11 7 Ralf Schumacher Toyota 1:31.470 1:30.944
12 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:32.053 1:31.194
13 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:31.574 1:31.197
14 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:31.742 1:31.227
15 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:31.457 1:31.422
16 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:32.621 1:31.728
17 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:32.901
18 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:32.936
19 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:32.992
20 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:33.658
21 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:35.239
22 23 Franck Montagny Super Aguri-Honda 1:46.505
ssilviu
6 May 2006, 23:34
rezultatele sesiunii de calificari...grila e alta;)
meseriasu'
7 May 2006, 16:18
Victorie Ferrari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ross Brown a avut dreptate cand a declarat ca "Alonso este usor" si a gandit magistral strategia de cursa.
Reno nu vor mai defila in viitor.
sorin_f39
8 May 2006, 08:08
Ferrari & Schumi sunt din nou in top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Berger, in pragul "pensionarii", dupa o victorie la Hockemheinring, spunea ca, "copii astia pur si simplu mai au de invatat". Treaba asta merge si acum. Doar ca Schumi nu e in pragul pensionarii si Berger nu e Schumi.........
Adevarul este ca exista multa materie cenusie la Ferrari si asta s-a vazut, pentru a n-a oare, si ieri.....
ssilviu
8 May 2006, 11:37
si materia aia cenusie unde a fost anul trecut?
sorin_f39
8 May 2006, 12:36
[B]Exact unde a fost si in 2004, 2003, 2002, 2001, 2000 etc!
Ti se par cunoscuti anii astia?
ionutctn
8 May 2006, 12:43
Nu va mai agitati degeaba mai. In Formula 1 ca sa castigi ai nevoie de urmatoarele:
- pilot
- sasiu
- motor
- cauciucuri.
Acestea sunt cele patru elemente care decid. Pilotul conteaza cel mai putin in toata ecuatia mai ales ca ei sunt foarte apropiati ca valoare la echipele mari. Priviti ce se intampla cu Raikkonen sezonul acesta: pilot foarte bun dar nu il ajuta masina; la fel a patit si Schumacher anul trecut. Daca nu ai toate aceste elemente la un nivel foarte ridicat plus o strategie buna de abordare a fiecarei curse nu faci nimic. Cand masina McLaren era foarte rapida nu era fiabila si tot asa.
@f39sor
Nu e in masura Berger sa vorbeasca despre "copii astia". Nu imi amintesc ca Berger sau Schumacher sa fi fost campioni mondiali la 21 de ani; asa ca ar fi bine sa taca Berger pentru ca pana acum Alonso si cu Raikkonen au facut minuni luand in calcul experienta competitionala pe care o au si materialul tehnic avut la dispozitie.
sorin_f39
8 May 2006, 13:10
Cum poti sa spui ca pilotul conteaza cel mai putin? Degeaba ai cea mai buna masina daca nu esti in stare s-o treci primul linia de sosire (vezi Montoya & Fisichella anul trecut; Coulthard in '98 & '99; Patrese la inceputul anilor '90; iti dau cate exemple vrei). Tot ceea ce ai descris tu este un sistem; atunci cand o componenta scartaie, sistemul da rateuri, mai mult sau mai putin.
Mai mult anul trecut pentru Ferrari (ca fan, am pierdut un an din viata anul trecut cu evolutia lor...).
sorin_f39
8 May 2006, 13:22
Cum poti sa spui ca pilotul conteaza cel mai putin? Degeaba ai cea mai buna masina daca nu esti in stare s-o treci primul linia de sosire (vezi Montoya & Fisichella anul trecut; Coulthard in '98 & '99; Patrese la inceputul anilor '90; iti dau cate exemple vrei). Tot ceea ce ai descris tu este un sistem; atunci cand o componenta scartaie, sistemul da rateuri, mai mult sau mai putin.
Mai mult anul trecut pentru Ferrari (ca fan, am pierdut un an din viata anul trecut cu evolutia lor...).
ionutctn, cand ma refeream la Berger, ma gandeam la ceea ce a declarat el dupa ce a castigat cursa de la Hockemheinring (a stabilit atunci tripla: pole-position, cel mai rapid tur, victorie), in 1997; facea aluzie la "lupii tineri" care devenisera deja campioni (Schumi, Hill (Hill nu mai era chiar asa tanar)) sau la cei care se bateau sa devina (Villeneuve, Coulthard etc).
O sa ma duc la Ferrari sa imi schimbe si mie cauciucurile , ca vad ca se pricep.
sorin_f39
12 May 2006, 08:41
"Mergem" la Barcelona....
Duminica, la finalul cursei, prevad:
1. Schumi
.
.
.
.
.
.
.
.
? Alonso
ssilviu
14 May 2006, 09:37
Cum nu a mai stralucit Schumacher prin calificari, cum activitatea a scazut spre zero pe aici. Tipic...
dantes
15 May 2006, 13:02
Activitate va fi destula anul asta...nu te teme...Schumi a gresit strategia care l-a ajutat cursa trecuta sa castige...
Renault si Ferrari sunt SINGURELE masini care se pot compara...sa speram ca se vor rezolva problemele si la McLaren ptr. ca mie unul mi-ar place o batalie intre Schumi, Alonso si Raikonnen...si binenteles sa castige neamtu'..

.
O sa vina Monaco unde o sa joace toti pe cartea piturilor...sa vedem care va fi mama omida..si o sa ghiceasca strategia celorlalti..si sa gaseasca strategia proprie castigatoare...
ssilviu
15 May 2006, 13:26
Cand ai cea mai tare masina orice strategie e castigatoare. Asta a fost valabila si acum 2 saptmani si ieri
dantes
15 May 2006, 14:21
Nici Renault si nici Ferrari nu au CEA mai tare masina...au masini foarte bune comparativ cu restul si asemanatoare intre ele...Atunci intervin alti factori iar unul decisiv e strategia...
Ieri cei de la Renault au jucat cu o strategie mai buna ca a celor de la Ferrari... Vom mai vedea d-astea...doar ca as vrea sa-i vad roata la roata nu numai la pituri...
Se pare ca asul din maneca au fost cauciucurile, Michelin s-au prezentat mai bine si au fost favorizati si de caldura mai mare din timpul cursei, decat in calificari.
La Monaco e o chestie simpla, cine sta in fata, castiga. Calificarea are o pondere uriasa in rezultatul final.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.