QUOTE(dantes @ 15 May 2006, 15:21)
Nici Renault si nici Ferrari nu au CEA mai tare masina...au masini foarte bune comparativ cu restul si asemanatoare intre ele...Atunci intervin alti factori iar unul decisiv e strategia...
Ieri cei de la Renault au jucat cu o strategie mai buna ca a celor de la Ferrari... Vom mai vedea d-astea...doar ca as vrea sa-i vad roata la roata nu numai la pituri...
Aici ai dreptate !

De mult nu se mai castiga o cursa pe pista ci la standuri.
DigitalScribe
19 May 2006, 12:00
Voi cred ca va uitati la Formula 1 de nu de multa vreme. Intotdeauna cursele au fost castigate in functie si de timpii de la standuri. Sunt mai putine depasiri pentru ca masinile au devenit relativ asemanatoare iar pilotii sunt toti foarte buni in general. Raman doar problemele de ordin tehnic care fac diferenta.
La Formula 1 80% e masina si echipa si 20% pilotul. Daca vreti spectacol uitati-va la MotoGP 500cc
LiviuGeo
19 May 2006, 14:14
Sunt de acord cu tine DigitalScribe. Ganditi-va numai ca in cursa trecuta Alonso a terminat la 20 de sec de Schumacher, iar in Spania a fost la 20 de sec in fata lui Schumacher. Ei bine, o diferenta de 40 de sec nu poate fi data de piloti. Cei doi sunt foarte apropiati, diferenta dintre masini intre doua curse fiind mult mai mare decat diferenta dintre ei ca valoare.
sorin_f39
19 May 2006, 14:31
Cred ca tu te uiti de curand la F1!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spui numai prostii.
Nu s-a castigat dintotdeauna la boxe. De la sfarsitul anilor '60, inceputul anilor '70 s-a incercat castigarea unui timp destul de mare care se pierdea la boxe. Nu mai stiu exact ce echipa a venit cu ideea asta, insa daca vrei ma documentez si-ti spun exact. Vazand ca da roade, toate echipele au inceput sa adopte o astfel de strategie. Insa chiar si asa, cursele se castigau pe pista. Ferrari au transformat, in perioada moderna, aceste pit-stop-uri intr-o adevarata strategie de cursa.
Si o repet inca o data: pilotul este foarte important. Orice echipa care vrea sa castige are nevoie, printre altele, si de un pilot care stie sa scoata maximum dintr-o masina! Vezi diferenta Schumi-coechipierii lui, Alonso-Fisichella, Raikkonen-Montoya, Mansell-Patrese etc.
Ai zis MotoGP? Cred ca vroiai sa spui 125 si te gandeai la MotoGP si de aceea ai tastat ce nu trebuia....
mihai5
19 May 2006, 14:44
QUOTE(LiviuGeo @ 19 May 2006, 16:14)
Sunt de acord cu tine DigitalScribe. Ganditi-va numai ca in cursa trecuta Alonso a terminat la 20 de sec de Schumacher, iar in Spania a fost la 20 de sec in fata lui Schumacher. Ei bine, o diferenta de 40 de sec nu poate fi data de piloti. Cei doi sunt foarte apropiati, diferenta dintre masini intre doua curse fiind mult mai mare decat diferenta dintre ei ca valoare.
Nu a fost chiar așa, la San Marino M. Schumacher a avut 2s avans față de Alonso, iar la Nürburgring 3.7s.

Iar diferența de timp nu este mereu foarte concludentă, nici pt. mașini și nici pt. valoarea pilotului. De ex, cursa trecută, Schumacher a realizat că nu are sens să mai forțeze...
DigitalScribe
23 May 2006, 13:17
In ziua de azi pilotul de F1 e doar un bun manager al resurselor oferite de monopost iar parerea mea e ca de exemplu Alonso si Schumacher stiu foarte bine cat poate masina lor si stiu cum sa maximizeze performantele masinilor prin urmare diferenta care ramane e data de masini (inclusiv cauciucuri) si strategia la boxe. Nu am vazut nici unul din pilotii astia 2 sa faca o greseala colosala sau vreo eroare de pilotaj in ultima vreme.
Nu comparati coechipierii intre ei pentru ca nu au masini identice din motive de buget iar timpul pierdut in testari e folosit la maximum pentru leaderul echipei si nu egal pentru amandoi din motive obiective.
dantes
24 May 2006, 10:32
Intrucat a aparut sectiunea Motorsport, propun mutarea topicului la sectiunea respectiva, eventual facut sticky fiind vorba de intregul sezon 2006...
DragosP
27 May 2006, 15:07
Ca de obicei, MSC a trântit mucii în fasole!
paul_s
27 May 2006, 18:51
de ce ??? pleaca din pole!
Lucian BLK
27 May 2006, 19:45
N-ai vazut calificarule, este?
paul_s
27 May 2006, 20:44
nu , n ule-am vazut , ce sa intamplat?
Lucian BLK
27 May 2006, 20:56
Pe scurt.
In ultimul minut, in ultimul tur (cand MSC avea primul timp) MSC afland de la stand ca in urma sa se afla Alonso care face un tur foarte bun si probabil il va devansa, acesta, MSC, a oprit masina intr-o curba incomodandu-l pe Alonso care a terminat cu al doilea timp, timp inferior celui realizat de catre MSC cu, daca nu ma insel, cca 0.050 s!!!!
Sa speram ca se va face dreptate!
Se pare ca si Fisichella va fi penalizat pt incomodarea lui Coulthard.
Lucian BLK
28 May 2006, 08:11
S-a facut dreptate!
The decision - which came eight hours later - means Renault’s Fernando Alonso will now start from pole position with the Williams of Mark Webber alongside him. Schumacher is demoted to the back row, where he will join Ferrari team mate Felipe Massa, who crashed out of qualifying without setting a time.
The Official Formula 1 Website
Si cu toate ca a plecat ultimul, a ajuns pe locul 6 ....
Charlton
29 May 2006, 09:22
QUOTE(Lucian BLK @ 27 May 2006, 20:56)
Pe scurt.
In ultimul minut, in ultimul tur (cand MSC avea primul timp) MSC afland de la stand ca in urma sa se afla Alonso care face un tur foarte bun si probabil il va devansa, acesta, MSC, a oprit masina intr-o curba incomodandu-l pe Alonso care a terminat cu al doilea timp, timp inferior celui realizat de catre MSC cu, daca nu ma insel, cca 0.050 s!!!!
Sa speram ca se va face dreptate!
Monaco Da , chiar si-a dat seama ca-l ajunge alonso

, si-a tras o frana puternica , si chiar in curba .
Din imagine se vede clar , NU S-A OPRIT DINADINS ! HAI SCHUMI&MASSA&FERRARI.
sorin_f39
29 May 2006, 11:08
Sa moara de ciuda carcotasii, Schumi a plecat ultimul si a terminat pe 5.
Exista o multime de "sfinti" pe lumea asta care vorbesc de caracterul lui, de valoarea lui ca om etc. Dar voi cine dracu va credeti de comentati?
Ati comentat si cand Senna l-a scos pe Prost intentionat de pe pista la Suzuka?
Ati comentat si cand Coulthard la scos intentionat pe Schumi la Spa?
Ati comentat si cand Senna a sarit sa-l ia la bataie pe Irvine sub pretextul ca nord irlandezul nu l-a lasat sa treaca?
etc.
Schumi are mentalitatea de invingator care nu stie sa piarda. E un lucru cu doua taisuri. Partea buna l-a facut sa ajunga Nr 1 in ceea ce face. Mai este si reversul medaliei, si asta se vede in ceea ce a facut sambata. A primit pedeapsa, a pierdut si puncte in campionat, a lasat un gust amar si fanilor lui, insa gata, incetati.
Mi-as dori enorm sa avem si noi un pilot roman exact ca Schumi si sa ma cert cu toata lumea in apararea lui cand face ceea ce a facut germanul.
ionutctn
29 May 2006, 11:25
QUOTE(f39sor @ 29 May 2006, 12:08)
Sa moara de ciuda carcotasii, Schumi a plecat ultimul si a terminat pe 5.
Exista o multime de "sfinti" pe lumea asta care vorbesc de caracterul lui, de valoarea lui ca om etc. Dar voi cine dracu va credeti de comentati?
Ati comentat si cand Senna l-a scos pe Prost intentionat de pe pista la Suzuka?
Ati comentat si cand Coulthard la scos intentionat pe Schumi la Spa?
Ati comentat si cand Senna a sarit sa-l ia la bataie pe Irvine sub pretextul ca nord irlandezul nu l-a lasat sa treaca?
etc.
Schumi are mentalitatea de invingator care nu stie sa piarda. E un lucru cu doua taisuri. Partea buna l-a facut sa ajunga Nr 1 in ceea ce face. Mai este si reversul medaliei, si asta se vede in ceea ce a facut sambata. A primit pedeapsa, a pierdut si puncte in campionat, a lasat un gust amar si fanilor lui, insa gata, incetati.
Mi-as dori enorm sa avem si noi un pilot roman exact ca Schumi si sa ma cert cu toata lumea in apararea lui cand face ceea ce a facut germanul.
Pai asa nu stie sa piarda Schumi??? Adica prin orice mijloace? Inclusiv cele nesportive si neregulametare? Asta nu e nici o scuza. Ce daca nu vrea sa piarda asa se face? Sa nu uitam cand il dadea la o parte pe Barrichelo sa treaca el in fata, sa ia mai multe puncte. Pai asa model sa ma iertati. Eu nu zic ca altii nu au apelat la asemenea procedee dar asta nu reprezinta nici un fel de scuza din partea lui. Mai ales la experienta pe care o are.
Si cat despre "carcotasii" care vor muri de ciuda, nu stiu la cine te referi, pentru ca pana una alta s-a mai marit diferenta dintre Alonso si Schumi, care in prezent a ajuns la 21 de puncte. Sa nu uitam ca spaniolul in acest sezon a obtinut in cel mai rau caz locul 2 la toate cursele disputate pana acum. Parerea mea este ca, la cum merge de bine Alonso si nu risca nimic, Schumi nu mai are sanse sa ia titlul nici anul asta.
TMihai
29 May 2006, 13:07
Ca de obicei efectul de turma. Daca Renault canta FIA danseaza iar romanii comenteaza si ei. In primul rand mi-e clar ca nici 10% din cei care scriu aici n-au vazut o cursa de pe vremea lui Senna, sa nu mai zic din anii 80 sa fi vazut acolo shicanari. In al 2-lea rand sper sa apuc ziua cand Alonso o sa plece ultimul si o sa termine in puncte pe un simulacru de circuit sau macar pe unul normal. In al 3-lea rand cati dintre voi ati condus un monopost de F1 (exceptie Miki care a mers cu de toate probabil) sa vedeti cum poti vira sau controla un derapaj? Si Massa a incercat sa redreseze masina intr-un viraj la dreapta si a tras stanga de volan. Apoi Alonso a avut libera trasa ideala. Daca Schumi voia sa-l shicaneze pe Alonso o facea cum a facut Fisico cu Coulthard.
TMihai, este o vorba: daca esti prost, stai acasa. Tu daca esti la fel, taci!
Cand se intampla un incident pe pista, de fapt hai sa ne referim strict la ceea ce s-a intamplat sambata, calificarile se desfasoara sub steag galben, ceea ce inseamna ca in portiunea respectiva (a se citi pe tronsonul respectiv, pentru ca steagul galben e valabil pe un tronson bine delimitat, nu doar in zona cu pricina) trebuie redusa viteza. Alonso intr-adevar, poate "fizic" nu a fost incomodat, deoarece Schumi nu era pe trasa ideala, insa, chiar si asa, spaniolul rula sub incidenta steagului galben pe acel tronson, ceea ce inseamna clar ca avea viteza mai mica. Deci a fost obstructionat pana la urma! Nu spun ca in conditii normale Schumi ar fi pierdut pole position-ul, insa a facut ceea ce a facut si a platit.
Gandeste-te ca sunt si pasionati de F1 care au pe calculatoare curse din trecut si cunosc detalii despre cum erau cursele in acele vremuri. Daca si tu zici ca stii despre ce e vorba, tradu ce inseamna "sicanari"? Ceea ce a fost sambata e "sicanare"? Sau e rea vointa?
Ai condus un monopost de F1? Cum e?
Pe calculator evident, ca n-aveai unde in alta parte.............
TMihai
29 May 2006, 14:08
Si in opinia ta de specialist cat a incetinit Alonso intr-o portiune oricum lenta? S-a stabilit ca Alonso a fost clar mai lent pe acel tronson decat in tururile precedente? Si conform caror calcule ai ajuns la concluzia ca a fost rea vointa din partea lui Schumi? De cand opinia unuia pro-Schumacher e mai subiectiva decat a unuia anti-Scumacher astfel incat tre' sa fac ciocu' mic ca sa ai loc de mine? Descrie-mi modul in care comisarii de cursa au ajuns la conclzia ca Schumi a oprit acolo intentionat si cu scopul clar de a-l obstructiona pe Alonso. Lasand la o parte faptul ca le-a luat 8 ore astfel incat la ora declararii deciziei, Ferrari sa nu mai poata face apel. Si asta fara sa provoci vreun flame.
TMihai, nu am pretentia ca sunt specialist in F1. Departe de mine gandul asta. Sunt insa un pic mai mult informat decat altii in sportul asta. M-a pasionat dintotdeauna si am cautat materiale (carti, filme) si informatii pentru a cunoaste cat mai mult despre sportul asta. Nu mai pun si drumurile facute la Hungaroring si, in curand, la Monza.
De ce zic eu ca a fost rea vointa? Poate ca germanul a gresit in acea curba. Insa el a calat si motorul. Pe volan exista un buton "N" care, o data apasat, duce cutia de viteze in punctul mort. Schumi n-a apasat acel buton ptr a scoate cutia la punctul mort, iar motorul s-a calat. Da-mi voie sa cred ca, dupa o experienta de 16 ani in F1, Schumi nu putea sa uite treaba asta sau nu cred ca s-a emotionat. Pur si simplu n-a vrut. Ptr ca daca motorul ar fi ramas pornit, ar fi putut lejer sa degajeze pista. Daca imi aduc bine aminte, era loc sa vireze in acea curba, fara a atinge cu rotile din fata sau cu spoilerul glisiera.
Si, daca ai posibilitatea, uita-te atent la cum a virat in acea curba. Omule, acolo se atinge viteza cea mai mica, aproximativ 55-60 km/h. Nu-mi spune ca germanul a derapat acolo sau a apreciat gresit negocierea virajului la acea viteza si culmea, exact in ultimul tur rapid al spaniolului.
Nu tin cu Alonso, nu sunt nici anti-Schumacher. S-a cam pierdut notiunea de fair-play in F1.
ssilviu
30 May 2006, 12:37
DSN, te inseli. Curba aia se ia cu 130 la ora. Chiar daca pare incredibil, asa este. Iar din locul unde parcase, nu mai putea pleca fara a da cu spatele si fara a nu-si atinge eleronul fata
TMihai
30 May 2006, 13:12
Deci in sf am ajuns la concluzia ca Schumi e om si poate gresi. Acum sa zicem ca n-ar fi calat motorul.Incotro cu el? In fata clar nu avea cum s-o ia! Chiar daca avea loc milimetric cum si-ar fi dat seama? Dadea incetisor in fata sa vada dc e loc?Cuplarea treptei de mers inapoi se stie foarte bine cat rau face unei cutii de viteze de F1.Astfel numai comisarii de cursa il mai puteau muta de acolo. Iar restul povestii il stim.Se pot cauta zeci de motive si de explicatii, dar pana la a dramatiza ca "nu mai e dom'le fair-play" in F1 cu Schumi la volan mai e mult. Honda a calcat pe bec urat si nu s-a mai scandalizat nimeni. Fisco a dat-o si el in bara si n-a plecat de la coada. In fine e doar o parere si nu se mai schimba nimic. Schumacher n-a castigat fani da' cu siguranta n-a pierdut.
ssilviu
30 May 2006, 14:38
poate imi spui cum a oprit schumacher dela 130 la zero in 10m...
dantes
30 May 2006, 14:59
Eram sigur ca ce a "realizat" Schumi o sa starneasca o groaza de controverse...
Hai sa luam cele 2 parti ale problemei:
1. A gresit NEintentionat.
2. A gresit intentionat.
1. Daca va uitati la timpii pe tur o sa aveti o surpirza... pe primele 2 intermediare Schumi a avut timpi mai buni decat a scos prima data. Alonso era pe acolo cu timpii intermediari dar nu erau sa il depaseasca pe Schumi. Dupa reluari si toate cele, se poate vedea si cum a franat destul de violent...deci greseala omeneasca.
2. Daca e sa luam partea psihologica (ca doar din punctul asta de vedere a gresit intentionat) Alonso venea in ultimul lui tur si Schumi l-a "oprit" din cursa cu secundele... Asta e doar psihologic, ptr. ca timpii erau inferiori lui Schumi...
Dar...chiar daca a gresit intentionat sau nu Schumi a gresit...ceea ce e cam greu de digerat chiar si pentru mine (fan declarat Ferrari & Schumi)...
Insa a reusit sa demonstreze cat era fierul cald ca intr-adevar este cel mai tare pilot... De pe grila de standuri, sa ajungi pe locul 5, intr-o cursa in care se poate depasi DOAR intr-un singur loc si asta asa cu juma de gura (la iesirea din tunel) si binenteles la standuri, indiferent de masina care o ai.... cred ca lucrul asta nu mai are nevoie de nici un comentariu...
SINGURUL lucru de care mi-a parut rau s-a numit Raikonnen.... pacat de pilot, ca masina e varza... nici macar la Monaco nu a rezistat unde sunt solicitate cel mai putin...
IRONICK
30 May 2006, 15:02
A inregistrat cineva cursa ?
ssilviu
30 May 2006, 15:45
dantes, eu te inteleg ca esti fan Schumacher, dar nu mai da informatii false. Schumacher era mai incet decat cel mai bun tur al sau la sf celui de-al doilea sector, iar Alonso in turul ratat era mai rapid decat cel mai bun timp al lui Schumacher tot la sf celui de-al doilea sector
ionutctn
30 May 2006, 16:07
QUOTE(ssilviu @ 30 May 2006, 16:45)
dantes, eu te inteleg ca esti fan Schumacher, dar nu mai da informatii false. Schumacher era mai incet decat cel mai bun tur al sau la sf celui de-al doilea sector, iar Alonso in turul ratat era mai rapid decat cel mai bun timp al lui Schumacher tot la sf celui de-al doilea sector
Aici e corect. Mai ales ca Schumi a si recunoscut asta. Cat despre clasarea lui pe locul 5 la sfarsitul cursei aceasta se datoreaza intr-o MARE masura abandonurilor din fata sa foarte multe la numar. Din cate imi amintesc eu era pe locul 10 inainte sa inceapa sarabanda abandonurilor (care toti au abandonat lasand masina intr-un loc cat mai ferit nota 10 Kimi cum a lasat masina). Fara aceste multe abandonuri nici Coulthard nu ar fi reusit locul 3. Dar cum abandonurile fac parte din cursa si unii mai uita ca nu intotdeauna un rezultat este 100% meritul tau. Aici totusi sunt foarte multe abandonuri.
De fapt toata aceasta problema a lui Schumacher este din cauza faptului ca acest INDIVID are antecedente in ceea ce priveste lipsa de sportivitate cunoscute de toata lumea. Nu contesta nimeni valoarea lui dar nu este o scuza ca si X si Y au mai facut asta. Ca sa nu uitam faptul ca pana acum FIA a inchis ochii la multe chestii.
TMihai
30 May 2006, 16:38
Minimizeaza orice rezultat,maximizeaza orice greseala.
dantes
31 May 2006, 12:48
Ok..nu mai tin minte exact la al doilea intermediar, insa la primul e dupa cum am afirmat... poti sa te uiti si la formula1.com si o sa vezi ca schumi a avut pe al doilea intermediar intotdeauna un timp mai slab..insa la primul si la al 3-lea era mai rapid...
Acuma ce sa mai zic... intotdeauna au fost 2 tabere...una pro si una contra...ce ma deranjeaza e ca nu sunt pro un pilot si atat...trebuie sa fim neaparat si contra cineva..si acel cineva s-a gasit a fi schumi... invariabil ptr. orice fan non-schumi... De ce un fan alonso nu e contra raikonnen sau montoya sau mai stiu eu care..noooo..e contra schumi si atat...
Eu nu sunt contra nimanui..nici contra lui alonso care din noroc a iesit campion..bafta lui, e pilot bun etc... Imi este indiferent ORICE pilot in afara de schumi si Ferrari...
Ce sa mai zic... toti sunt experti, si toti sunt fani ai pilotului care a castigat anul trecut... Cand castiga schumi, toti fani schumi, cand alonso acum, toti fani alonso..etc...
La greseala din Monaco Schumi a fost mustrat nu numai de oficiali ci si de fani, a platit cu puncte si cu asta basta...Pa si la revedere..urmatoarea cursa! Astept sa-si revina Kimi...
ionutctn
1 Jun 2006, 15:11
Încă de la primele sale apariții pe circuitele din Marele Circ, germanul Michael Schumacher a făcut să se vorbească despre el. Uneori de bine, alteori de rău, cel mai adesea însă în urma implicării sale în lupta pentru victoria de cursă, pentru titlul mondial.
La Monte Carlo, mai zilele trecute, Schumi a revenit în prim-plan. Și nu oricum, ci printr-o manevră care i-a obligat pe comisarii FIA să discute până în miez de noapte sancționarea sa. Și care a stârnit numeroase reacții ostile atât dinspre rivali, tot mai mulți cu trecerea anilor, cât și din partea presei. Aflat în căutarea gloriei, pierdută în 2005, Schumi n-a acceptat că poate ceda prima poziție pe grila de start a cursei din Principat, așa că și-a parcat monopostul pe pistă, împiedicându-l pe Alonso să-i bată cel mai bun timp!
În locul germanului, Raikkonen ar fi acoperit camera tv de pe monopost pentru ca lumea să nu vadă ceea ce face
"Sper că a făcut-o intenționat, căci dacă a fost o eroare de pilotaj, atunci el nu ar mai trebui lăsat să conducă un monopost de Formula 1", a comentat cu ironie Jacques Villeneuve, unul dintre cei care au intrat în conflict cu Schumi. "Dacă aș fi fost eu în locul lui, atunci aș fi pus mâna pe cameră (n.r. - care transmite imaginile tv) astfel încât nimeni să nu poată vedea ce fac", a completat într-un limbaj la fel de glumeț Kimi Raikkonen. În timp ce fostul campion mondial Keke Rosberg și-a păstrat tonul serios: "Este cea mai de jos chestie pe care am văzut-o în Formula 1. Ar trebui să se lase, să se ducă la el acasă".
Pus la zid și de presa germană, cunoscută pentru comentariile sale acide - Bild l-a întrebat, retoric, cum de a putut să facă o asemenea gafă, după care l-a făcut trișor, indirect, prin jocuri de cuvinte -, pilotul lui Ferrari n-a mai avut cale de întors. Astfel că, la o zi după cursa pe care a terminat-o pe locul 5, multiplul campion și-a cerut scuze public. "Fernando a realizat turul ideal. În niciun moment nu m-am gândit să-l opresc în mod incorect", a spus Schumacher, altfel convins până și el că sunt tot mai puțini aceia care să-l și creadă.
sorin_f39
21 Jun 2006, 13:30
Intrebare: stiti cumva cum pot face rost de bilete pentru Monza?
Vreau sa ma duc sa vad cursa live si ma interesez din timp de toate lucrurile.
TMihai
21 Jun 2006, 13:52
http://www.f1-gpt.com/cart_phase_1.asp?race_id=53Ia-ti mai bine un card de acces VIP de 3000 de dolari. Te pozezi si tu ca Miki cu meseriasii

Bafta!
dantes
21 Jun 2006, 14:11
Poti incerca
aici. Eu asa am mers si asa vreau sa merg... problema e timpul cu care nu stau bine in perioada respectiva
Vezi ca e un hotel intre Milano si Monza, care avea niste scoruri rezonabile pe noapte in perioada respectiva... la doar 3km de circuit... Vezi la adresa de mai sus ca sunt o groaza de feluri de cazare...
sandman_
22 Jun 2006, 12:54
QUOTE(f39sor @ 21 Jun 2006, 13:30)
Intrebare: stiti cumva cum pot face rost de bilete pentru Monza?
Vreau sa ma duc sa vad cursa live si ma interesez din timp de toate lucrurile.
formula1.comformula1.com
Ai acolo bilete la cursa, hoteluri, etc...
Eu am vazut bilet la intrarea in parabolica

cu 130€ pentru tot weekendul (daca il cumperi acum).
Daca baietii de la club renaultf1 nu baga o oferta misto pentru Interlagos, m-as baga si eu la Monza
sorin_f39
16 Aug 2006, 21:22
Tocmai am vizionat o emisiune a lui Horia Ivanovici pe OTV in cadrul careia a fost invitat Mikki Alexandrescu. Emisiunea a fost OK pana aproape de final, cand a sunat Chiotea de la Prosport. A inceput sa-l pupe in fund pe Mikki, incat cred ca si Alexandrescu incepuse sa se simta prost. Printre altele, Chiotea nu putea intelege de ce exista carcotasi si rau voitori care il critica pe Mikki, in sensul ca ii pun la indoiala calitatile de specialist in F1.
Ce dracu e atat de greu de inteles ca nimeni nu-i contesta cunostintele lui Mikki in sportul asta si nimeni nu contesta ca e specialist in F1 (omul chiar cunoaste sportul asta)! Lumea ii contesta calitatile de comentator si faptul ca e total pe dinafara din punctul asta de vedere. Este un comentator mediocru! Si reuseste prin comentariul lui sa strice un spectacol!
Mai pune si faptul ca are un nas a dracu de lung, incit si Pinochio ar fi invidios
Cocobirlozaur
20 Aug 2006, 11:24
QUOTE(dantes @ 21 Dec 2005, 10:21)
@ionutctn... Nu se stie inca...doar zvonuri ca ar pleca Kimi la Ferrari...DAR este prematur sa vorbim ce se va intampla, ptr. ca totul depinde de Schumi cand se va retrage, sau daca pleaca de la Ferrari...
@Smudo... Vezi ca nu prea poti sa-l pui pe Villeneuve in fata lui Schumi... sa nu uitam Benetton! Sa nu uitam inceputurile lui la Ferrari! etc... PLUS titlurile de campion! Sa nu uitam ca Villeneuve era depasit de coechipier in multe cazuri... CATEGORIC ca om, Villeneuve e peste Schumi..insa ca pilot...Schumi e all time champion!
Este interesant ca Villeneuve a ramas la BMW si va trage si el ptr. titlu...dar, sa nu uitam ca nici Renault nu a castigat din primul an... Bine acuma motoarele BMW sunt rodate pe circuitele F1, dar sasiu, pneuri, combinatia lor cu motorul...sunt multi factori...
Ar fi super daca s-ar bate la titlu Kimi, Alonso, Villeneuve si Schumi...
si sa castige Schumi 
Nu te mai infoia atit cu shumi , caai vazut ce prost merge cind e sub presiune.
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu e de loc "fair - play"
sandman_
21 Aug 2006, 14:28
QUOTE(f39sor @ 16 Aug 2006, 21:22)
Ce dracu e atat de greu de inteles ca nimeni nu-i contesta cunostintele lui Mikki in sportul asta si nimeni nu contesta ca e specialist in F1 (omul chiar cunoaste sportul asta)!
Eu i le contest.
Atat timp cat el vede ca un Renault face o depasire si spune "Trulli il depaseste pe..." in sezonul 2004, cunostintele lui despre F1 mi se par infime...
cocobrilozaur, si tu , mai usor cu tonul, te rog...
ionutctn
21 Aug 2006, 14:33
QUOTE(f39sor @ 16 Aug 2006, 22:22)
Ce dracu e atat de greu de inteles ca nimeni nu-i contesta cunostintele lui Mikki in sportul asta si nimeni nu contesta ca e specialist in F1 (omul chiar cunoaste sportul asta)! Lumea ii contesta calitatile de comentator si faptul ca e total pe dinafara din punctul asta de vedere. Este un comentator mediocru! Si reuseste prin comentariul lui sa strice un spectacol!
Asa este. Are probleme in a se face inteles. Nu i se poate reprosa ca nu e initiat in domeniu doar ca nici nu stiu daca el vrea sa fie comentator sau ce vrea sa fie de fapt. Poate privim noi gresit lucrurile.
TMihai
21 Aug 2006, 14:42
Nu inteleg cum un om care nu recunoaste pilotii, nici cand e afisat numele lor pe ecran, poate fi numit "initiat" in F1. Omul are pbl in a vorbi corect romaneste. E agramat, se contrazice permanent in afirmatii, nu duce o idee pana la capat...uneori ma mir dc isi da seama la ce cursa e. Lasand la o parte faptul ca minte de rupe...toti ii cunoastem povestile pescaresti. Din punctul meu de vedere Miki e pur si simplu redus.
sandman_
21 Aug 2006, 19:40
Suntem multi care iti impartasim parerea, insa, la ora actuala, este cea mai buna alegere dpdv financiar pentru tvr, iar cineva are mare grija ca el sa fie in continuare cea mai buna alegere...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.