vis-a-vis
11 Mar 2006, 14:22
Ferrari din nou in carti, cu M. Schumacher si F. Massa pe primele 2 locuri ale grilei de start.
abram_burel
11 Mar 2006, 14:28
Mda, au reusit baietii sa le faca niste "calificari"... custom.
TMihai
11 Mar 2006, 14:54

Ferrari revine.!!! Sper ca ordinea din calificari sa se repete si in cursa de maine. Lasand la o parte comentariul lui Miky, noul mod de desfasurare a calificarilor pare interesant.
bogdan3l
12 Mar 2006, 00:21
Orice alt mod de calificari pare mai interesant decat porcaria de anul trecut
vis-a-vis
12 Mar 2006, 15:10
Foarte tare, frate!
O cursa cum de n-am mai vazut in formula unu. Soarta primelor 2 locuri decisa la milimetru de tactica opririlor la boxe.
De remarcat evolutia lui Raikkonen care a plecat de pe penultimul loc si aschia care n-a sarit prea departe de trupul lui Keke, Rosberg.
Mai tin sa felicit regia care ne-a oferit duelurile cele mai palpitante.
TMihai
12 Mar 2006, 15:45
O cursa frumoasa cu mai multe depasiri decat in tot sezonul trecut. Anul asta o sa fie spectacol dupa un sezon 2005 dezamagitor unde aveam parte de 2 depasiri pe cursa, iar tactica de la boxe nu mai avea nici o relevanta. Miki si Viki la "inaltime" ca de obicei
vis-a-vis
12 Mar 2006, 18:08
Cel mai mult m-a ofticat cand vorbeau peste ce spuneau cand comunica pilotul cu cei de la boxe.
Mi-as dori sa vad o cursa fara nici un fel de comentariu.
Se anunta curse stranse in acest sezon, in care Ferrari, McLaren, Renault, Honda si chiar Williams sunt candidate, nu numai la un loc pe podium, ci si la castigarea primului loc. Impresionant Nico Rosberg, nu e exclus sa castige un mare premiu acest sezon. Faptul ca a realizat si cei mai buni timpi arata ca masina are potential, iar Cosworth este un motor fiabil. Webber a avut si el al 4-lea timp.
Ma bucur ca acest tip de calificare, pt. care am votat si eu(!), a placut si a fost spectaculos. Am asistat, dupa intreruperea provocata de defectiunea la masina lui Raikkonen, la un start de pe linia boxelor, la depasiri pt realizarea rapida a unor timpi buni in ultimele 4 min. din sesiune. La un moment dat nu stiai daca e cursa sau calificari.
DigitalScribe
13 Mar 2006, 11:03
Super tare !
Alonso si cu Shumacher au fost deliciul dar batalia a fost purtata si pe locurile celelalte. A fost spectacol ca la Moto GP clasa 500cc.
Dap, ne asteapta un sezon simpatic. Intr-adevar, neasteptat de bine merge pustiul asta, Rosberg, dar campionatul e lung... Dezamagitor Montoya, ma asteptam mai mult de la el. Totusi, nu prea sunt convins de cei de la Ferrari...s-ar putea sa mai scada in sezon.
Pe teletextul de la Realitatea a aparut o stire ca Massa si Coulthard vor fi penalizat cu 10 locuri. Stie careva mai mult, pe situl Formula1.com nu apare numic.
mihai5
17 Mar 2006, 09:01
QUOTE(BAC @ 17 Mar 2006, 09:43)
Pe teletextul de la Realitatea a aparut o stire ca Massa si Coulthard vor fi penalizat cu 10 locuri. Stie careva mai mult, pe situl Formula1.com nu apare numic.
Au schimbat motorul, desi nu abandonasera in cursa precedenta. Prin urmare: 10 locuri penalizare pe grila de start.
mihai5
18 Mar 2006, 11:08
Se pare ca mototul Ferrari are probleme:
Gazeta Sporturilor:
QUOTE
În Formula 1 este o regulă clară. Motorul unui monopost se schimbă numai după două curse. Dacă ai ghinionul să-ți cedeze înainte de termen, atunci pierzi. Concret, ești penalizat cu 10 locuri în grila obținută după calificări la următoarea cursă. Prima victimă este pilotul lui Red Bull, David Coulthard, care a avut necazuri cu un motor Ferrari V8 chiar în prima cursă a acestui an în circuitul din Bahrein. Pilotul n-a fost prea fericit cînd a aflat decizia organizatorilor, declarînd că nu e corectă. "Dacă aș fi oprit înainte să-mi arate steagul, atunci n-aș fi fost penalizat. Așa, am trecut linia de sosire. Fără puncte și cu zece locuri penalizare".
Nici Ferrari nu stă prea bine. Constructorul italian a hotărît că trebuie să-i schimbe V8-ul și lui Felippe Massa. La antrenamentele din Malaezia, acesta a forțat motorul, iar echipa sa a decis că nu mai face față, de vină fiind, din cîte se pare, și temperatura din Asia. Coechipierul său, Michael Schumacher, a declarat că este posibil ca și mașinii sale să i se facă aceeași operație, după ce motorul a dat semne de oboseală la antrenamentul de ieri.
Nici Michael Schumacher nu sta mai bine.Nico Rosberg pleaca de pe pozitia a 3-a!!!!
Sebaka
18 Mar 2006, 11:46
Fisicooo e cel mai tare pilot de formula 1.Ii da clasa lui Alonso dar este sabotat de Renault (Briatore este managerul lui Alonso)
mihai5
18 Mar 2006, 11:51
QUOTE(Sebaka @ 18 Mar 2006, 12:46)
Fisicooo e cel mai tare pilot de formula 1.Ii da clasa lui Alonso dar este sabotat de Renault (Briatore este managerul lui Alonso)


Hai sa fim seriosi! Are aproape 11 ani in formula 1 si nu a castigat decat 2 curse... Si nu a fost numai la Reno!
Ce mai spui de Rosberg, care la a 2 cursa din cariera pleaca de pe a 2-a linie?!
Sebaka
18 Mar 2006, 12:14
Fisi are 11 ani in F1 dar in acesti 11 ani a condus numai Minardi,Jordan,Benetton,Sauber adica numai masini mediocre unde nu a putut sa isi arate valoarea.
Deabea in 2005 a dispus de o masina buna dar s-a vazut clar ca este "lucrat de echipa" in favoarea lui Alonso(spaniolul castiga cursa dupa cursa iar saracul Fisi rupea motoare la greu sau avea alte probleme tehnice).
La fel a inceput si 2006 cu probleme numai la masina lui Fisi in schimb Alonso merge de rupe fara nici o problema tehnica
Daca ar fi tratati egal Fisi l-ar distruge pe Alonso la fel cum a facut cu toti coechipierii lui din 97 incoace(Ralf Schumacher,Button ,Wurtz,Sato,Firman,Massa) a maturat cu ei pe jos.
Mai mult ca sigur ca maine daca va fi in fata lui Alonso spre sfarsitul cursei ,Briatore va apasa pe butonul magic si Giancarlo iarasi o sa aiba o problema tehnica
mihai5
18 Mar 2006, 12:26
@Sebaka, sunt fan Renault de prin '92-'93 (sper ca nu fac greseli, pe vremea aceea motoarele Renault echipau masinile Williams conduse de Mansell si Prost).
Daca-ti aduci aminte, anul trecut Reno era cat pe-aici sa piarda titlul la constructori, tocmai din pricina lui Fisichella, care aduna foarte putine puncte...
Eu as fi foarte bucuros daca ar castiga Fisichella, mai ales ca Alonso o sa plece la anul la Ferrari

.
Bine, poate pleaca si Reno ... de aceea ma bucur ca mi-am descoperit un nou favorit: Nico Rosberg.
Sebaka
18 Mar 2006, 12:43
Renault era sa piarda titlul la constructori numai din vina lor pt. ca nu erau in stare saalinieze la start 2 masini renault identice si fiabile si eu zic ca cea mai mare contributie la titlul din 2005 la constructori a avut-o Fisi in ultima etapa in China cand a facut o cursa strategica superba a plecat d epe loc 2 si a blocat cele 2 mclarenuri(de altfel a si fost penalizat cu o trecere pe la boxe) permitandu-i lui alonso sa se distanteze cu vreo 20 de sec.Fara acel blocaj alonso era ajuns de raikonen fara nici o problema si atunci nu se mai stia cine lua titlul la constructori.Dar asta a fost.
Sa vedem ce va fi maine eu tare m-asmira daca fisi nu ar avea nici o problema cu masina.
In privinta lui Rosberg eu zic ca e doar un foc de paie o sa ramana o vejnica speranta mai ales daca ramane la Wiliams.Dar am inteles ca se intereseaza de el McLaren. A si inca o chestie Rosberg e neamt ?
Parca taicasu erafinlandez,comentatorii spuneau ca nici nu stie finlandeza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TMihai
18 Mar 2006, 15:41
QUOTE(mihai5 @ 18 Mar 2006, 12:26)
Eu as fi foarte bucuros daca ar castiga Fisichella, mai ales ca Alonso o sa plece la anul la Ferrari
Alonso a semnat cu Mclaren din 2007. Kimi s-ar putea sa ajunga la Ferrari alaturi de Schumacher, in nici un caz Alonso
DragosP
19 Mar 2006, 10:56
Fisico, Alonso, Button.
Păcat de Kimi, care a ieșit încă din primul tur...
DigitalScribe
19 Mar 2006, 12:40
Renault e pe val, asta e clar.
Fisico a avut motor nou parca (din cauza abandonului) iar Alonso a mers cu motorul de cursa trecuta si totusi manca asfaltul mai repede decat coechipierul. Alonso a iesit de la ultimul pit-stop si imediat dupa aia a facut timp record pe pista.
@Sebaka: Esti clar fan Fisico dar te inseli cu privire la Renault cum ca l-ar sabota pe Fisico. Drept dovada e faptul ca a castigat cursa azi ! E doar chestie de bani cu motoarele si de pilot, si de noroc si asa mai departe...
Sebaka
19 Mar 2006, 13:04
Cum am spus ieri FISI e cel mai talentat pilot din formula 1 si daca e lasat de Renault poate sa o si demonstreze cum a facut astazi cand practic s-a plimbat toata cursa.
Oare ce s-a intamplat cu Renault si cu Briatore azi de nu au mai tras cu Alonso in cursa?Sa fie datorita faptului ca Alonso pleca la inamicii nr. 1 McLaren?Ati vazut ce fatza avea Alonso pe podium ?
ssilviu
19 Mar 2006, 13:42
prima dubla Renault dupa mai bine de 24 de ani
brunner
19 Mar 2006, 15:48
QUOTE(Sebaka @ 19 Mar 2006, 15:04)
Cum am spus ieri FISI e cel mai talentat pilot din formula 1 si daca e lasat de Renault poate sa o si demonstreze cum a facut astazi cand practic s-a plimbat toata cursa.
Si atunci cum explici ca cel mai bun timp l-a avut Alonso?
DigitalScribe
20 Mar 2006, 13:46
QUOTE(Sebaka @ 19 Mar 2006, 13:04)
[...]Ati vazut ce fatza avea Alonso pe podium ?

Nu numai ca esti fan Fisichella (nu ca ar fi un lucru rau) dar esti un carcotas negativist de tipul: "sa moara capra vecinului". Doar nu era sa fie cel mai fericit Alonso decat Fisichella. E normal sa fii foarte fericit cand esti pe locul 1 si mai putin pe locul 2. Sa inteleg ca faptul ca l-a felicitat Alonso pe Fisichella cand au parcat masinile (Alonso s-a dus special catre Fisico) si ca au dansat cu Briatore fericiti nu se pune nu ? Hai sa vedem numai ce vrem noi... punem ochelarii roz peste ochi si gata...
Se pare ca Ferrari au folosit aripi deportante deformabile, lucru reclamat de celelalte echipe. Pt. a nu-si periclita punctele obtinute in cele doua curse Ferrari a promis ca nu va mai folosi asa ceva iar FIA va verifica amanuntit masinile la Melbourne.
dantes
22 Mar 2006, 11:12
Impresii dupa 2 curse...
Renault: Motoare bunicele, fac fata, au castigat pana acum datorita strategiei la pituri si traction controlului care e cel mai bun din F1. Alonso e tinut de echipa si i s-a urcat la cap, iar Fisico va trebui sa se chinuie mult ca sa se afirme. De observat ca prin comunicatiile radio, Alonso era sustinut sa-l bata pe Fisico, desi e doar inceputul sezonului.
Mercedes: Inca un an irosit degeaba... Toate merg cat se poate de prost. Montoya s-a cumintit dar si-a pierdut stralucirea, Kimi in continuare la fel de bun ca anul trecut, dar motoarele sunt VARZA!
BMW: Motoare bunicele, Vilneuve se chinuie sa arate ce poate, dar cei de la BMW mai au de lucru.
Cosworth: Au ramas doar cu traditia... Motoare destul de proaste, care se sparg aiurea.
Honda: Interesante masini..si motor si sasiu si aerodinamica...Butonu' isi face datoria destul de frumos.
Toyota: deja in esalonul de jos...nimic de observat decat ca merg destul de prost
RBR-Ferrari: O mica pepiniera pentru Ferrari, care merge cat de cat mai ales datorita lui Coulthard.
Minardi, S.Aguri, etc: Nici nu ma obosesc sa ma uit la ei...
Ferrari: Probleme la motor, se pare pe la pistoane.. in schimb se descurca f. bine in cursa. Asta cu eleronul deformabil nu am vazut nimic oficial, doar zvonistica si articole de ziar. Probabil e adevarat si oricum vor renunta la el. Schumi se descurca, iar Massa e chiar mai bun ca Barichello... sa vedem mai departe.
De remarcat... NICO ROSBERG! Va fi urmatorul Schumi! Se vede de la o posta talentul, chiar mai bun decat altii, iar pe viitor chiar si decat Schumi. In conditii de lupta acerba a obtinut pentru echipa sa (Cosworth) 2 puncte din PRIMA cursa! La o echipa care acum se restructureaza, se chinuie, etc...
Categoric la anu' va figura la alta echipa, care sa vedem care va fi... Oricum NU e un foc de paie!
In final: Anul acesta vom avea COMPETITIE! Imi plac la nebunie calificarile, care seamana deja cu o mini cursa, in cursa se bat TOTI, si toti au sanse (Renault, Ferrari, Mercedes, etc) depasiri super beton, inspiratii de moment, strategii de cursa belea... Intr-un cuvant un an competitional care merita vazut si savurat!
Sa castige cel mai bun!
ionutctn
22 Mar 2006, 11:33
Am incredere in cei de la McLaren ca vor mai imbunatati masina in 2-3 luni pentru ca Raikkonen e un mare pilot si ar fi pacat sa nu aiba material de lucru la dispozitie. Si anul trecut aveau probleme cu masina dar le-au mai remediat. Masinile McLaren sunt foarte rapide dar cu fiabilitatea stau prost. Mai dureaza. Dupa cum vad eu treburile nu prea are sanse Schumacher sa ia campionatul nici anul asta. Masinile Ferrari sunt slabe in comparatie cu Renalut si sa vedem cand isi vor reveni si cei de la McLaren si va fi spectacol total.
TMihai
22 Mar 2006, 16:48
QUOTE
O stire de ultima ora in disputa fierbinte ce a rascolit Formula 1 in ultimele aproape doua saptamani, este ca echipele McLaren Mercedes si Sauber BMW vor aduce aripi modificate la urmatoarea cursa, ce va avea loc in Australia, la Melbourne. Ambele echipe sunt printre semnatarele documentului in care se protesta asupra eleroanelor folosite de monopostul 248 F1 al echipei Ferrari, pilotat de Michael Schumacher (in documentul inaintat comisarilor de cursa in Malaezia, curios, numele lui Felipe Massa nu a fost mentionat). In lumina noilor evenimente, pare destul de ciudat faptul ca McLaren si BMW au semnat un document ce contesta legalitatea eleroanelor altei echipe.
BMW a insistat ca nu a primit nici un ordin oficial de la FIA dar ca delegatul pe probleme tehnice, Charlie Whiting, le-a spus verbal ca vor trebui sa modifice o mica parte a aripii inainte de cursa urmatoare: "Acest lucru nu este neobisnuit si minora schimbare s-a produs deja" a declarat pentru Reuters un purtator de cuvant al BMW.
McLaren au declarat si ei ca vor face o modificare minora la un atasament al eleronului fata al monopostului MP4-21 inainte de Australia. Mai ramane de observat daca Ferrari vor accepta sa modifice si ei cateva din componentele mai controversate ale monopostului 248 F1.
Axonn Echysttas
Lucian BLK
2 Apr 2006, 08:18
Tocmai s-a terminat si cursa de la Melbourne. Acelasi Alonso, acelasi Renault! Felicitari! De remarcat abandonurile lui Massa (primul tur, parca) si Schumacher, precum si cel al lui Buton cu numai cateva zeci de metri inainte de finish!
DragosP
2 Apr 2006, 19:33
Lui Button i s-a ordonat să nu treacă linia de sosire, pentru a evita retrogadarea cu 10 locuri pe grila de start la următoarea cursă.
Montoya a avut ghinion, cand a fost programat la standuri pe perioada 'pace car'-ului, Kimi a stat mai mult ca sa-si schimbe 'nasul', asta la retrogradat trei pozitii. A vrut sa forteze sa recupereze locul trei dar in urma loviturii pe vibrator masina a intrat pe programul de protectie, ca in cazul unui accident, si si-a oprit motorul. Stupid nu, e prima oara cand aud ca o masina isi opreste singura motorul fara sa fie lovita, altfel putea obtine macar locul 4. Pacat si de Rosberg, a fost o "victima colaterala". Dupa ce au renuntat la eleroanele dubioase Ferrari a mers slab. Echipa BMW arata un usor ascendent.
Fisicooo
2 Apr 2006, 22:46
Fisi a plecat de la boxe si a terminat pe locul 5 inca odata si-a dovedit clasa dar ghinionul tot se tine scai de el.
sorin_f39
3 Apr 2006, 07:40
oameni buni, spectacolul de pe pista e ok. insa ce ne facem cu cei 2 comentatori mediocri care ne streseaza la fiecare cursa???????????? numai prostii spun si au pretentia ca sunt cunoscatori; si sunt si platiti pe deasupra. RTL nu prind iar RAI1 transmite cursa bruiat, ptr ca au sistem pay-per-view. eu unul n-am mai pierdut nici o cursa de la jumatatea anului 1995. ce fac? dau tv-ul pe "mute" si urmaresc cursa asa?
SilviuB
3 Apr 2006, 13:45
@DragosP:
Informatia asta unde ai citit-o sau auzit-o ? E destul de logica explicatia pt ca probabil indicau senzorii o problema f curand si au facut bine prin faptul ca a provocat explozia motorului.
DragosP
3 Apr 2006, 13:47
Am auzit-o la niște știri sportive...
little sam
4 Apr 2006, 14:48
Ce stiti de Renault? Am auzit la stiri ca sunt acuzati ca au folosit eleroane deformabile. Cine are mai multe informatii sa posteze va rog.
ssilviu
5 Apr 2006, 00:12
Bat campii ziaristii romani. Ca de obicei. Echipele controlate de Fia au fost Ferrari, Bmw si Mclaren, desi nu au fost gasite vinovate au trebuit totusi sa-si schimbe eleroanele
sorin_f39
5 Apr 2006, 12:27
am verificat si pe site-ul oficial al F1 si pe eurosport.com si nu e precizat nimic in legatura cu o eventuala neconcordanta a eleronului monopostului Renault cu regulamentul.
totusi, ceea ce e ciudat e faptul ca, desi oficial cele 3 echipe controlate (Ferrari, BMW si McLaren) nu au fost gasite vinovate, si-au schimbat eleroanele. de ce?
sorin_f39
14 Apr 2006, 10:48
Schumi la Renault??????????
Cel putin asa scriu ziarele.....
Ce credeti, daca nu va iesi campion anul asta, se va retrage sau va accepta oferta venita din partea lui Renault?
dantes
14 Apr 2006, 11:08
Astia ca sa-si vanda ziarul scriu orice rah...pardon...
Nu pleaca el asa usor de la Ferrari...
Deh..jurnalistii...povestiri pentru copii...
Pai e ultimul an al lui acolo, nu. Ziceau cei doi de la televizor ca s-ar putea retrage.
Nu mai pleaca Schumi niciunde..acolo ramane...oricum si-a facut datoria, tot cel mai bun ramane...
Merge cineva in Ungaria anul acesta ? Daca da poate vorbim pe PM sa vedem de cazare drum etc...
ionutctn
18 Apr 2006, 11:36
QUOTE(dantes @ 14 Apr 2006, 12:08)
Astia ca sa-si vanda ziarul scriu orice rah...pardon...
Nu pleaca el asa usor de la Ferrari...
Deh..jurnalistii...povestiri pentru copii...
Pana acum lucrurile nu sunt clare deloc. Singurul lucru cert este venirea lui Alonso la McLaren......restul zvonuri. Avand in vedere ca SIGUR Raikkonen va pleca de la McLaren singurul loc unde ar putea merge ar fi la Ferrari. Se stie bine ca o conditie pusa de Kimi pentru a pilota pentru Ferrari a fost plecarea lui Schumacher de acolo ceea ce inseamna ca Schumacher va parasi de la anul Formula 1 poate spre a se muta la campionatul ala nemtesc de turisme (unde e si Alesi si Hakkinen) sau ma rog. Dupa parerea mea Schumacher nu mai isi are rostul in Campionatul mondial de F1. Toti din generatia lui s-au retras, nu se compara cu tanara generatie, nu mai are o masina competitiva; oricum anul asta nu e competitiv; ar fi cazul sa se retraga. Trebuia sa se retraga de acum 2 sau 3 ani. Mi se pare exagerata ramanerea lui in competitie atata timp cat altii din generatia lui au depus manusile in cui. Explicatia cu "sunt competitiv" nu tine. Ce Hakkinen nu era competitiv? Avea masina proasta. Asta e altceva. Dar fiecare om isi face un calcul: am o varsta, e greu sa mai revin poate 2-3 ani si la revedere sa vina altii mai tineri. Poate ocupa o alta functie in cadrul echipei.
DragosP
18 Apr 2006, 11:51
QUOTE(ionutctn @ 18 Apr 2006, 12:36)
... Toti din generatia lui s-au retras,...
Ai și tu în parte dreptate, da' numa' în parte.
Pe Coulthard unde-l încadrezi? La tânăra generație sau la oldies but goodies?
sorin_f39
18 Apr 2006, 14:41
Ce treaba are Schumi cu cei care s-au retras? E problema lor.
Raikkonen poate merge si la Ferrari, dar si la Renault. Pe Schumi n-ai sa-l vezi NICIODATA in DTM (asa se numeste "campionatul ala nemtesc de turisme (unde e si Alesi si Hakkinen)"). Faptul ca Ferrari nu mai are o masina competitiva nu inseamna ca Schumi nu mai e competitiv. Eu sunt fan Ferrari, nu fan Schumi; mi-e indiferent daca Schumi ia titlul la piloti. Ma intereseaza ca Ferrari sa iasa campioni la constructori. Ma enerveaza insa, draga ionutctn, ca vorbesti doar ca sa ne arati ca existi. Asa cum Schumi poate sa se retraga, asa poti si tu sa te retragi de pe forum-ul asta. Pa!
ionutctn
18 Apr 2006, 16:45
QUOTE(f39sor @ 18 Apr 2006, 15:41)
Ce treaba are Schumi cu cei care s-au retras? E problema lor.
Raikkonen poate merge si la Ferrari, dar si la Renault. Pe Schumi n-ai sa-l vezi NICIODATA in DTM (asa se numeste "campionatul ala nemtesc de turisme (unde e si Alesi si Hakkinen)"). Faptul ca Ferrari nu mai are o masina competitiva nu inseamna ca Schumi nu mai e competitiv. Eu sunt fan Ferrari, nu fan Schumi; mi-e indiferent daca Schumi ia titlul la piloti. Ma intereseaza ca Ferrari sa iasa campioni la constructori. Ma enerveaza insa, draga ionutctn, ca vorbesti doar ca sa ne arati ca existi. Asa cum Schumi poate sa se retraga, asa poti si tu sa te retragi de pe forum-ul asta. Pa!
Vai iti multumesc de sugestie. Ce sa spun n-am cuvinte sa iti multumesc.
Si ca sa revin la subiect. Dupa cum se intelege: nu am nimic cu Schumacher, e un mare pilot dar la varsta lui ar trebui sa isi faca niste calcule cum am spus eu. In concluzie, mai are varsta si timpul la dispozitie sa devina iar campion mondial sau ma rog competitiv? Nu cred. Anul asta nu este competitiv; poate nici la anul nu va fi. Treaba asta poate dura 2-3 ani ceea ce la varsta lui inseamna mult.
TMihai
18 Apr 2006, 16:57
QUOTE(ionutctn @ 18 Apr 2006, 12:36)
Trebuia sa se retraga de acum 2 sau 3 ani. Mi se pare exagerata ramanerea lui in competitie atata timp cat altii din generatia lui au depus manusile in cui.
Adica trebuia sa se retraga cand castiga cursa dupa cursa si sa nu mai ia ultimele 2 titluri 2003 si 2004. Bun asa! Cu alte cuvinte sa se duca Alonso la el si sa-i zica "Tataie marsh acasa la copii si jucat fotbal sa mai castige si astia tineri ca "n-are" bre loc de matale". Coulthard e de ani de zile in F1, n-a facut mare branza si uite ca nu s-a retras...in schimb afara cu Schumi!

Schumi trebuia sa se retraga de prin '96 cand i se destrama masina pe pista si nu era "competitiv" dc e sa ne luam dupa tine.
ionutctn
18 Apr 2006, 17:30
QUOTE(Chrome @ 18 Apr 2006, 17:57)
Adica trebuia sa se retraga cand castiga cursa dupa cursa si sa nu mai ia ultimele 2 titluri 2003 si 2004. Bun asa! Cu alte cuvinte sa se duca Alonso la el si sa-i zica "Tataie marsh acasa la copii si jucat fotbal sa mai castige si astia tineri ca "n-are" bre loc de matale". Coulthard e de ani de zile in F1, n-a facut mare branza si uite ca nu s-a retras...in schimb afara cu Schumi!

Schumi trebuia sa se retraga de prin '96 cand i se destrama masina pe pista si nu era "competitiv" dc e sa ne luam dupa tine.
Intr-adevar Coulthard ar fi trebuit sa se retraga si el dar in momentul de fata el nu mai este la o echipa competitiva. De aceea sustin eu ca Schumacher ar trebui sa se retraga. Ar face loc la 2 piloti tineri la Ferrari, ar fi o competitie chiar intre coechipieri pe cand asa trebuie sa te dai la o parte ca vine Schumacher din spate si trebuie sa iasa el pe primul loc si cursa asta. Nu mi-a placut niciodata chestia asta care s-a practicat in cadrul echipei. Din cate imi dau seama plecarea lui Schumacher ar "impune" si plecarea unor tehnicieni din cadrul echipei - Jean Todd de exemplu si poate mai sunt si altii. In '96 Schumi nu avea varsta de acum asa ca nu se compara situatiile.
Scuze daca nu ma fac inteles dar parerea mea ca pentru binelele spectacolului si competitivitatii campionatului mondial de F1 ar fi bine sa fie 2 piloti tineri la Ferrari (nu conteaza cine sunt ei). Oare Schumi mai este un element de succes pentru Ferrari sau o opreliste spre noi rezultate? Cei care tin cu Ferrari ar trebui sa stie mai bine.
Cum vedeti un campionat mondial de F1 unde pilotii sunt la marile echipe toti din generatia lui Raikkonen, Alonso, Montoya, Massa, Rosberg si mai ales la nivelul lor de performanta in pilotaj si exemplele pot continua........
Daca gandim iarasi dupa modelul: sa se retraga Hagi si pe urma altul la rand pana atunci sa astepte nu progresam.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.