Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TCM Turbo - OBD Chiptuning
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Anunturi - Oferte Permanente
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Andy_ACS
In Craiova aveti vreun reprezentant? Ma intereseaza pentru un Logan 1.6 mpi de 90 de cai.

Bafta!
voinea
da avem reprezentant unic pe domnul inginer Bortun Mugur - telefon 0766.764.706 (orice alta persoana se lauda ca vinde TCM turbo in Craiova este doar un impostor)
Io_mi_s
Da-n Gl.?
Wolverine
Pentru un megane II, motorul cu 82kW(110 sau 115 sincer nu stiu e euro 3) cam care ar fi diferentele.
Multumesc.
voinea
Lista completa a distribuitorilor este aici -> http://tcmturbo.ro/content/view/40/54/

Wolverine> ai explicatii pe PM
Wolverine
Multumesc pentru PM, oricum o sa ma gandesc bine si daca e te contactez.
dancrisan
pt Dragos Voinea...

As avea 3 masini de tunat - 2 Opel Astra 1.4, benzina, 90cp si un Megane II, 1.5 dci, 101cp.
La opel ma intereseaza sa facem > de 100cp, iar la megane, conform specificatiilor de pe site 125-126cp cu cuplul aferent.
3 lucruri as avea de intrebat:
- ce pret imi oferi ( le voi tuna pe toate 3)
- ce garantie pentru lucrare
- putem primi factura ( pentru decont)?
- in ce masura se afecteaza garantia ( meganul mai e in garantie cateva luni)

Merci pentru raspuns.
panavision
In urma cu o jumatate de ora am beneficiat de chiptuning by TCM Turbo. Multumiri Dragos Voinea ca m-a ajutat la aceasta ora tarzie. Am avut multiple tentative in cursul zilei de azi la el la sediu, dar problema a fost caldura de afara. Respectiv pentru a citi/scrie ECU-ul la Megane II (nu stiu daca si la restul de modele) temperatura lichidului de racire din motor trebuie sa fie sub 50 de grade. Dupa 3 ore de asteptare a ajuns abia la 55 de grade asa ca am stabilit ca incercam mai bine pe seara cand se mai racoreste afara.

Acum sa spun primele impresii. Am plecat cu masina in teste imediat dupa modificarea softului si la primul semafor am fost provocat de un Audi A4 2.0 TDI 143CP. Ideea este ca omul a plecat primul cu scartait, iar in momentul in care ajungeam sa schimb a 4-a imi dadea flash-uri din spate ca renunta. Asa ca momentan sunt foarte multumit. Peste o saptamana plec in concediu in Franta si o sa vad cum se comporta masina si la drum lung, iar la intoarcere o sa postez noi impresii.

Masina in discutie este un Megane Sedan 2.0 16V 148CP (dupa modificarea softului).


P.S. Pentru a evita anumite discutii ce ar putea urma vreau sa fac niste precizari:

- nu sunt fan liniute facute prin oras (mai ales in aglomeratie), testul din aceasta seara a fost facut pe calea Grivitei (3 benzi pe sens), noapte, fara trafic si pe o distanta scurta
- am la activ peste 500.000km de consus in mai putin 10 ani, cu 0 incidente rutiere
dancrisan
Inca astept raspuns la cererea de mai sus....
alinushy
salut, in pitesti vre-un reprezentant, am vazut pe site dar nu e nr de telefon,
thnks
DomnulK
unichip pe logan 1.6mpi se poate?
alinushy
QUOTE(alinushy @ 7 Aug 2008, 00:53)
salut, in pitesti vre-un reprezentant, am vazut pe site dar nu e nr de telefon,
thnks
*


am gasit smile.gif
Asi
Am si eu o intrebare.
Pt motorul renault F9Q1 (1.9 DI-D mitsubishi aka 1.9DCi renault), ce soi de chiptuning se poate pune? (nu stiu ce calculator are, la service se lucreaza cu Star-ceva).
Motorul e pe mitsubishi carisma din semnatura. Ce castig de putere pot avea?
alinushy
smile.gif
Asi
mda.. si cu ce deschid? (excel nu vrea)
alinushy
sorry gata merge, era cu office 2007 ph34r.gif
voinea
scuze de neatentie spre acest topic dar forumul daciaclub.ro nu-mi trimite notificari de la topic . Voi sterge optiunea de a primi notificari si o voi reactiva sa vedem daca merge... altfel il ratez mereu si trec doar saptamanal pe aici.

dancrisan> se fac si OPELurile si Megane-ul . PM cu pret pe pachet si detalii.
alinushy> acum e si numarul de telefon al colaboratorului din Pitesti - 0744.200.302

panavision> multumesc de feedback. A fost o zi calduroasa cand ne-am apucat de masina ta.

kAndrrei> am facut zeci de logan 1.6MPI. Iese foarte bine.

Asi> de la Mitsubishi se face motorul 1.9DiD provenienta Renault daca este cel de 102 sau 115Cp. NU si cel de 90CP (TDul).


Repet oferta mea pentru membri forumului (membri autentici)
(A se prezenta spunand ca sunt de pe forum + Idul lor verificabil online in momentul tuningului)
1.5dci 65 - 70 - 75 - 80 - 82 - 85 - 101CP - electronica Delphi = 200euro
1.5dCi 105CP - electronica Siemenes - 250euro
1.9dci 102-107-120CP - electronica BOSCH EDC15 = 220euro
1.9dci 120CP electroncia EDC16 - 300euro
2.0dCI / 2.2dCI / 3.0dCI - pret la cerere

benzina sub 1600cmc = 550RON
benzina intre 1601cmc - 2200cmc = 200euro
benzina 2.0 turbo = 300euro
dancrisan
Mi-am tunat si eu Meganul II 1.5, 101cp ( 125 cp, 250NM acum)...
Ce pot sa zic...In primul moment nu mi-am dat seama daca e sau nu schimbata...Insa din al doilea moment ( plecand de la TCM) am realizat ca totusi masina e alfel, se misca mult mai bine de la 2000 RPM in sus ( chiar si intr-a II-A)...
N-am plecat inca afara din oras ( sper zilele astea) sa-mi fac o impresie la drum lung... dar sper sa fie ok...
Ce-am remarcat la mine, e ca sunt parca mai grijuliu cu masina, poate si pentru ca inconstient as vrea sa evit eventualele probleme ( cu turbina, ambreiajul etc).
Cu alte cuvinte, desi nu pot sa zic ca merg la fel ( pentru ca profit in depasiri de ritmul crescut al masinii) masina e mai linistita. Se misca mult mai bine, si nu da semne s-o deranjeze modificarea ( accelerez in depasiri de ex, da nu-i nevoie sa-i dau blana pentru ca se misca oricum foarte bine, fara sa fie nevoie sa stau in 4000+ RPM cum eram obisnuit inainte).
Motorul mi se pare mai relaxat, parca nu mai face zgomotul dinainte ( de... la 4000 rpm, se cam auzea smile.gif ) si-mi creeaza impresia ca ma pot baza pe el in situatii in care inainte as fi avut o strangere de inima ( nu sunt genu sa fac depasiri aiurea, liniute etc, dar conducand pe distante mare in mod constant te mai lovesti de diverse situatii).
Nu am deocamdata decat 150km de la modificare... sper sa fiu la fel de multumit si la 100.000 km ( cam cat estimez ca o sa mai conduc masina asta) fara sa fiu in situatia de a schimba ambreaje, turbine etc...

As avea cateva intrebari totusi:
- 1 - la un moment dat mi s-a intamplat sa-mi scartie rotile la o frana nu foarte brusca... s-a intamplat ceva cu ABS-ul ? ( sper ca nu... oricum o s-o testez sa vad daca in situatii in care simt ca trebuie sa intre ABS-ul... mai intra sau nu - sper sa nu debitez prostii)

-2- am inteles ca motorina EURO 4 ar fi mai indicata decat EURO 5 ( pe motiv ca ar fi mai vascoasa, si ar unge mai bine turbina). Nu se pot de ex folosi aditivi de curatare/ungere adaugati in combustibil pentru a imbunatati lubrifierea turbinei ( prelungindu-i astfel durata de viata in conditiile in care sa zicem ca ar fi putin mai solicitata acum decat de obicei)?

-3- In ce conditii te lasa ambreiajul? ( ma gandesc ca folosind-ul in mod corect, pedala apasata complet, etc n-ar fi motive sa se strice chiar si in cazul in care cuplul motor ar fi crescut)
dancrisan
In mod clar se intampla ceva cu ABS-ul....
Imi scartie cauciucurile la frane intr-un fel in care inainte nu se intampla...
Astazi mi s-a intamplat iar de fo 3-4 ori... la frane nu foarte bruste, viteza 70-100km/h ( diverse situatii)...
Astept un raspuns in sensul asta cat mai urgent..

29 Aug 2008, 08:25:
Me again...

Nu cred ca-i ABS-u... m-am inflamat degeaba...
Pe bord imi arata ca-mi merge ( se aprinde martorul luminos la contact si se stinge ulterior) plus ca in cazuri de nisip, etc... se simte in pedala...

Probabil c-o fi de la gume sau de la unghi...
Daca aveti f-o idee o astept...
voinea
Scuze de raspuns tarziu (echipa tehnica!! eu nu primesc notificari de la acest topic desi sunt subscris la el)

1) nu are cum sa fie ceva la ABS dupa ciptuning la motor. Verifica anvelopele daca sunt la presiune corecta, eventual cum ai spus si tu unghiurile
2) motorina nu unge turbo. Injectoarele au nevoie de ungerea ei si da pe motorul tau consumul e bun si rezultatul foarte bun cu motorina normala EURO4
3) cand te lasa ambreiajul (daca e sa se intample asa ceva) o sa vezi in depasiri sau la plecari mai puternice la peste 2000rpm cum sare in maxim o secunda turatia spre 4500rpm apoi coborand la mai putin si abia atunci sa simti ca pleaca masina. Cam asa se simte o patinare de ambreiaj.
dancrisan
Merci de raspuns....

Mi-am dat seama ca nu are cum sa fie de la ABS... da stii cum e, faci o modificare si te gandesti vrand nevrand ca se poate sa se fi intamplat ceva...

Reg la anvelope, am fost cu ele la control, nu sunt noi dar mai merg ( masina e din martie 2007, am primit-o cu anvelopele astea, le-am schimbat totusi pe perioada de iarna, deci as putea zice ca au un an - cca 40k km am facut in anul asta, sa zicem ca cu ele ar fi cam 25k km).
Nici unghiul nu e ( nu se vede pe anvelope cum ca s-ar uza aiurea si neavand probleme cu directia - masina nu trage stanga dreapta nici la accelerare nici la franare - am tras concluzia ca nu-i de aici)

Se pare ca apare fenomenul in momentul in care este foarte cald afara ( asfalt incins) si anvelopele nu mai sunt in varful lor de performanta ( pt c nu mai sunt... tre sa recunosc)
Vara trecut nu facea asha... da de.. erau noi atunci...
Cred ca o sa mai merg asa anul asta ( de cand s-a racorit nu mai fac asa de loc si masina ingheata pe frane).

Ref la ambreiaj, merci de precizari, dar eu intrebasem altceva si anume, de ce exista riscul ca ambreiajul sa se duca mai repede dupa un chiptuning daca presupunem ca-l exploatam corect ( fara liniute, bagat in viteza corect, apasat pedala pana la fund etc).
mandgeo
si totusi cum ramane cu garantia?? colegii dvs. din germania ofera garantie (nu inteleg ce scrie acolo, dar macar scrie).

cred ca ar fi binevenit un raspuns pe forum (nu pe PM ca in cazul domnului dancrisan), ca poate sunt si altii interesati de subiectul asta.

pe site-ul dvs. vad pentru masina mea un pret de 210 euro. ca membru daciaclub inseamna ca beneficiez de un discount de 20%, adica o sa platesc 168 euro ???
M i h a i
QUOTE(dancrisan @ 27 Aug 2008, 14:08)
Mi-am tunat si eu Meganul II 1.5, 101cp ( 125 cp, 250NM acum)...
*



Daca vii pe la intalniri sa-mi dai si mie un semn..sunt curios cum se simt cei 125 cai.. tongue.gif
dancrisan
Nu pot sa zic acu cu mana pe inima c-or fi 125 cai... ca n-am facut DYNO...
Da' ce pot sa zic e ca se simte clar la accelerare... E mult mai nervoasa si iti da un sentiment de siguranta ( ma rog daca nu esti genu sa-i dai in goarna) cum ca te-ar putea scoate din diverse situatii neprevazute...
Nu am fost nici-odata la intalniri... poate pentru ca-s prea nou pe forum si nici timp nu prea am ( am o fetita de 5 luni... e cam greu cu fugitu' de-acasa)... da cine stie... poate-mi fac timp data viitoare.
voinea
mandgeo> garantie ai pe lucrare. Intri la noi in curte si pleci cu masina functionala si cu softul din ECU tunat. Nu exista garantie reala la nici o firma de ciptuning din Romania pentru ca garanatia din vest este data de firmele de asigurari. Este o polita casco doar pentru motor, aplicabila la masini sub 3 ani si sub un anumit nr de km. Astfel toate firmele (repet firme) din vest pot da garantie pe lucrare. La noi mai avem pana apare produsul asta dar fi sigur ca va fi disponibil si la noi cum apare.

2) promotiile nu se cumuleaza. Fata de situl tcmturbo unde este si acolo o mica promotie tu ai pretul de 200e (spus mai sus in cadrul acestui topic)
mandgeo
Oricum m-am ales cu un raspuns mult mai diplomatic decat cel al domnului DOC (care vinde putin mai ieftin pe loganclub). Mai astept, mai vad, mai cercetez, se mai aduna si bani un bugetul meu, poate mai pica si preturile.

Domnul Voinea are o bila alba, pentru tactul cu care a abordat problema.
IRONICK
QUOTE(mandgeo @ 13 Sep 2008, 08:28)
Oricum m-am ales cu un raspuns mult mai diplomatic decat cel al domnului DOC (care vinde putin mai ieftin pe loganclub)
Domnul doc este o specie aparte, el modifica modul de afisare al consumului de combustibil si viteza afisata sa pacaleasca clientul. Da, daca iti place asa ...
mandgeo
IRONICK, tu ai inteles cumva din raspunsul meu ca l-as fi ridicat in slavi pe DOC ?!?! Ia mai citeste odata. Si parca nu e bine sa declansam discutii din care ar putea sa reiasa ca unu e mai specialist ca altul.

Am spus foarte clar: - am apreciat diplomatia lui voinea, - i-am scos un pic ochii pentru ca dincolo era mai ieftin, - am zis ca nu am luat inca o decizie si...am subliniat inca odata ca voinea mi s-a parut mai ok. In niciun caz nu m-am pronuntat in ceea ce priveste profesionalismul fiecaruia, pentru ca nu am astfel de informatii.

De unde oi fi tras tu concluzia ca dau repede fuga la doc sa imi faca lucrarea si de ce ai simtit nevoia sa imi atragi atentia ca fac o greseala, asta nu mai inteleg.

PS. N-am nevoie de ajutorul niciunui binevoitor care e in trecere prin Bucuresti si ma "ajuta" el cu un ciptuning. Contra cost bineinteles. Cum naiba o fi aia si "ajutor" si pe bani (acelasi pret)?!
liviu2004
Intreb mai mult de curiozitate. Eco-tunning pentru logan 1,5 65cp se exista? Sa consume cat o furnica si viteza maxima de 100km/h. biggrin.gif
alex0507
Are cineva de pe forum vreun 1,9 dci 102 cai resoftat? Vreau niste impresii gen inainte/dupa, daca se poate smile.gif
Costy_77
Sunt posesor de Laguna 1 phaze 2 1.6/16V motor tip K4M fabricatie 08/1998 si as dori sa stiu daca acest motor poate fi tunat si cam care ar fi castigul la cuplu si la Cp. Cu respect.
voinea
aveti PMuri

mandgeo si IRONICK > hai sa pastram discutia fara flameuri pe acest topic va rog

mandgeo > promotional toata luna septembrie si octombrie pentru membri forumului vostru

Dacia Logan 1,5 dCi 65CP -> 83CP cuplu motor 160Nm -> 210Nm - pret 600 lei

Dacia Logan 1,5 dCi 70CP -> 90CP cuplu motor 160Nm -> 210Nm - pret 600 lei

Dacia Logan 1,5 dCi 85CP -> 104CP cuplu motor 200Nm -> 255Nm - pret 600 lei

Dacia Logan 1,4 8v 75CP -> 82CP cuplu motor 112Nm -> 127Nm - pret 350 lei

Dacia Logan 1,6 8v 90CP -> 100 CP cuplu motor 128Nm -> 144Nm - pret 350 lei

Dacia Logan 1,6 16v 105CP -> 115CP cuplu motor 148Nm -> 164Nm - pret 350 lei
brawnie
la un clio 2 1,5 DCi 65 CP stock ce se poate face? si despre ce pret vorbim....bineninteles cu reducere de membru reno.ro biggrin.gif
Voinea aveti vreo reprezentata mai aproape de iasi?

25 Sep 2008, 13:19:
stiu ca e offtopic dar nu pot da PM inca mad.gif
La un Opel Astra hatchback,2004 80 CP poti face ceva?
Andy_ACS
QUOTE(voinea @ 22 Sep 2008, 13:20)
Dacia Logan 1,6 8v 90CP ->  100 CP cuplu motor 128Nm -> 144Nm - pret 350 lei
*



Salut
O mica intrebare: De unde stie clientul ca masina a ajuns la parametrii astia? Se face un dyno test? Sau astea sunt rezultatele obtinute pe cateva masini identice si de aici rezulta ca si celelalte vor atinge aceleasi performante?

Bafta!
voinea
brawnie> 700RON si se face Clio respectiv
Daca astra este 1.7CDTI 80CP da se face si ea cu un plus de 25CP si 65Nm

Andy_ACS> poti face diverse teste inainte si dupa (dyno, cronometrari etc). Rezultatele sunt obtinute de pe mai multe masini si teoretic pe oricare de acelasi tip trebuie sa iasa la fel. Daca apar mici modificari pot aparea si diferente.
Costy_77
Domnule Voinea.In urma cu ceva timp va intrebam in una din paginile acestui topic daca se poate face pentru un Renault Laguna 1 phaze 2 1.6 16/V din 98,intrebare la care de altfel mi s-a raspuns foarte repede si la obiect.Datorita faptului ca am vandut Laguna acuma ma intereseaza daca se poate face,care ar fi castigul si la ce pret pentru un Opel Omega B 2.0 16V 100 KW 1999 (noua mea achizitie).Cu respect.
voinea
facem. Ai PM
ph 25 BET
salut
pt o laguna 1 din 95 motor 2000 16 valve,N7Q se poate face ceva?
Ce s-ar putea si cit ar costa?
Valentin P
Ma intereseaza pt masina din semantura MeganeII 1.4 16v care este castigul de performanta si cat costa?

Multumesc,
voinea
aveti PM amandoi
mic&rau
Spune-mi te rog pentru un logan 1.6 16v ce se poate face si cat ar fi pretul.Mersi mult
john37
intrebare.gif Multumesc d-le Voinea, o sa iau legatura co Marius Nistor, dupa ce adun ceva bani. Apropo, cat mai costa operatiunea la Clio 1,5 dci 65 cpt?
motoradu
Subscriu si eu la profesionalismul echipei TCM Turbo.Multumiri in special domnului Nistor din Cluj,care a dat suflu Loganului meu.Diferenta o simt de la 2000 de ture in sus,mai ales in tura a 3-a si a 4-a.Se poate depasi si intr-a 5-a mai bine,dar tot iti trebuie...spatiu suficient.Probabil 82-83 de cai.Numai de bine!
ydaniel
spune-mi pt un land rover freelander model 2004 motor 2000cmc turbo diesel 111cp-cat costa si cu cat cresc performantele.multumesc/
voinea
mic&rau> inca e 350RON
ydaniel> facem si landrover. De la 112CP la 142CP. Cuplul motor de la 210 la 265Nm. Vmax creste cu 8kmh. Pret 250EURO. Timp de lucru aproximativ o ora. Cu siguranta o sa-ti placa rezultatul

Dupa 26 de distribuitori listati in situl TCM Turbo in tara acum avem al treilea distribuitor in afara tarii. TCM TURBO MOLDOVA in Chisinau. Telefon 079988840
Brambus
In ce zona a Bucurestiului se poate face operatiunea? Si cat costa pt.Solenza 1.4MPI?
voinea
ai PM cu detalii
Brambus
Nu am primit nimic!
sandokhan
Imi trebuie o programare sau pot sa pic in pauza de la servicu de exemplu? (13-14).
Brambus
Multumesc pt.lucrare supermultumit !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.