DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> regulator gpl, intrebare despre reglaj

s(p)am
post 3 Feb 2012, 10:20
Post #331


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 6 July 11




M-am tot laudat ca desfac plamanul de GPL, dar pe zapada asta si pentru ca merge...mi-e cam lene. Mai aman treaba. Oricum sunt in cautare de Marini.
Masina porneste la prima cheie dimineata, sta relantiul la 550-600 rpm, fara soc. Consuma undeva la vo 13 L si am depistat cauza...avansul vacumatic nu mai functioneaza, deci tre sa inlocuiesc tot modulul de aprindere. Azi sper sa ajunga sa il montez deseara.
Alt factor este garnitura de chelioasa, scapa compresie in circuitul de racire. Aia mai tre sa astepte, pana se mai incalzeste afara. Intre timp lucrez la un termostat pentru vaporizator.

This post has been edited by s(p)am: 3 Feb 2012, 10:22


--------------------
Dacia cu 4 roti de ceva vreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenyus
post 13 Mar 2012, 23:12
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 March 12




Salutare tuturor,am o mare/mica problema cu instalatia Gpl. Adica nu imi vine gas la carburator iar comutatorul scoate un sunet destul de ciudat ca un ,,bazait",are momente cand vine gas si cand nu,o fi de la comutator?Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?Multumesc! tin sa mentionez ca este o Dacie 1310 din 72 smile.gif


--------------------
dacia 1310 1972 - sv03rco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Mar 2012, 00:17
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




curata contactele de la mufa comutator,siguranta si masa instalatiei


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenyus
post 15 Mar 2012, 01:49
Post #334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 March 12




Am curatat contactele,siguranta,masa instalatie dar nimic,o fi de la comutator?cand comut pe gaz scoate un ,,bazait" ciudat.Mai am inca o intrebare, aveti idee in ce ordine vine schema electrica,poate o fi vre-un fir pus gresit.Stima!


--------------------
dacia 1310 1972 - sv03rco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 15 Mar 2012, 11:10
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Daca se aud zgomote ciudate din comutator atunci poate sa fie el de vina. Eu cu mufa lui am avut probleme si cu siguranta instalatiei


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Mar 2012, 21:10
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ce instalatie ai? refa spirala de pe fisa centrala, la intreruperi, led-ul de pe comutator trece din verde in rosu?
SANY3028.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 936


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenyus
post 15 Mar 2012, 23:28
Post #337


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 March 12




Nu, comutatorul trece din ROSU in VERDE dupa ce pun contactul si selectez pe gaz,comutatorul vad ca functioneaza nu imi mai face figuri, numai ca imi da foarte mult gaz in carburator,de unde pot sa-l reglez?sau ce sa-i fac? Multumesc!

This post has been edited by eugenyus: 15 Mar 2012, 23:32


--------------------
dacia 1310 1972 - sv03rco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 16 Mar 2012, 01:49
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Daca e inecata de gaz e problema la etanseitatea supapei de sarcina sau de reglajul debitului la ralanti.insurubeaza pe amandoua si vezi daca are efect cand pui contactul fara sa dai la automat.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenyus
post 16 Mar 2012, 11:24
Post #339


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 March 12




imi puteti explica de unde fac reglajul debitului de ralanti?

16 Mar 2012, 17:16:
instalatia este marini.

This post has been edited by eugenyus: 16 Mar 2012, 17:16


--------------------
dacia 1310 1972 - sv03rco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2012, 19:04
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




fa reglajul ph-06-boa, probabil ai reglat doar din doua suruburi acuma


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 11 May 2012, 17:41
Post #341


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




salut!o intrebare!distanta intre vaporizator si intrarea in corpul clapetei acceleratiei cum trebuie sa fie?mai mare sau mai mica?sau nu conteaza chiar asa mult?am un cielo multi punct dar cu instalatie gpl marini pe carburatie clasica!
care este mai buna distanta dintre cele doua poze ?

11 May 2012, 17:51:
reglajul l-am facut in felul urmator!la mine instalatie marini!
clapeta acceleratiei inkisa complet!ma rog sa nu agatze in corp!am motoras pass cu pass deci el regleaza aerul!am desfacut surubul de pe furtun cat mai mult.....apoi am inchis surubul de relantiul care este cel care se vede in poza langa electrovalva..(cel de sarcina este mai jos) de tot...am reglat relantiul din cel de sarcina ...apoi am inceput sa il insurubez pe cel de sarcina usor pana a murit motorul!apoi m-am dus sa pornesc motorul....nu a pornit deci este bine!am deschis surubul de relanti..si am pornit..normal ca a pornit frumos!l-am reglat la 800 rpm!aici merge rotund motorul...aerul il da calculatorul prin reglarea IAC-ului!apoi am blocat acceleratia la 3500rpm si am inceput sa strang surubul de pe furtun pana s-a redus turatia apoi am desfacut putin pana a revenit turatia!am oprit`o a pornit am accelerat`o mergea bine!am luat`o sa zic eu asa logic!
surubul de relanti regleaza separat de cel de sarcina relantiul aer i-a prin motorasul pass cu pass apoi cand se creeaza vaccum la deskiderea clapetei de acc se atrage membrana iar supapa se deschide...deci fiecare cu treaba lui!
v-a rog sa ma corectati daca am spus ceva gresit cei care sunt in masura si stiu despre reglaje!
Multumesc!

This post has been edited by intcpr: 11 May 2012, 17:51

Attached thumbnail(s)
Fotografie0072.jpg ( Size: 867.47k ) Number of downloads: 981
tfrtdsfg.JPG ( Size: 64.58k ) Number of downloads: 1003


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 May 2012, 20:34
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ai facut bine,felicitari


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 11 May 2012, 20:50
Post #343


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




mersi smile.gif


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 11 May 2012, 21:08
Post #344


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Lungimea furtunului conteaza,dar conteaza numai pentru cine nu stie sa regleze instalatia sau nu vrea,nu cred ca si in cazul tau.La aceleasi reglaje(fara sa se umble la suruburi),un furtun mai lung nu lasa masina sa raspunda la acceleratie,iar unul scurt tine supapa deschisa pe maxim la o deschidere mica a clapetei de acceleratie,deci consum marit.
Totusi in poza a 2-a mi se pare cam scurt,parca da sa iasa din plaja de reglaj al surubului de sarcina,sau poate nu,ca e arcul indeajuns de tare.Tu cum il ai montat?Daca stai bine cu consumul,n-ai stres!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 11 May 2012, 21:14
Post #345


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




@libarca !pai am refacut reglajul cum am scris mai sus....astazi am scurtat furtunul...ma enerva (prima poza) ca statea asa aiurea....si era prea lung...si ma mai enerva ca nu prea raspunde ala accelerare...trebuia sa ating usor acceleratia....iar cand o lasam sa mearga singura....trebuia sa-i dau avans mai mic...ca ma zmucea daca apasam pe acceleratie cand ma zmucea facea urat...trebuia sa calc ambreiajul...acum numai face..merge super exact cum vreau eu!ce zici reglajul l-am facut bine mai sus ?am mers pe logica....

11 May 2012, 21:19:
cu consumul stau bine...in oras daca o iau batraneste imi ia 10-11 daca mai dau drumu la AC merg mai sportiv...stau ma rog prinzi nu stiu cate semafoare accelerari bruste frane etc...logic numai este asta consumul....in afara stau bine....8.5-9% eu cred ca este bine...faza a fost ca ma sacaia treaba asta ...cand mergeam cu viteza...si luam piciorul de pe acceleratie...aparea ca o frana de motor...apoi cand apasam mai tare ma zmucea dar nu rau...dar ma scotea din sarite...acum sa vedem cu noul "furtun scurtat" cum se comporta....

This post has been edited by intcpr: 11 May 2012, 21:19


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 11 May 2012, 21:26
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




in nici un caz nu e prea scurt...nici 10 cm nu e putin daca are robinetul de debit pe furtun si stie sa regleze...raspunde mai bine la accelerare, cu reglaj bun trage mai bine si papa mai putin...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 11 May 2012, 21:48
Post #347


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Pai teoria ai aplicat-o bine,dar mai departe doar tu poti vedea,daca se infige,consum cu reglajul actual.Treaba cu zmucitul era din reglaj,dar daca acum nu mai face,iti spune ceva asta nu?Vezi,tu ai actionat logic,logic pentru tine ca ai inteles principiul de functionare,dar altii care regleaza ca asa au citit sau auzit si invata metoda ca pe poezie niciodata n-o s-o faca perfect pentru masina lui,motorul ei,care e unic.Vorba aia,trebuie s-o simti,daca tu esti multumit de consum si de raspuns in sarcina,inseamna ca ala e reglajul pentru ea,si ca ai facut o treaba buna!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 11 May 2012, 21:58
Post #348


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




cand am vazut schema asta mi-am reglat`o cum trebuie...cand am fost la aia sa mi`o regleze....ba imi mergea prost....imi umbla la surubul de la clapeta acceleratie crezand k asta este dacie....le-am spus odata ca surubul acela nu se ocupa de relanti dar nu au inteles...mi-au umblat si la avans...mi-au facut`o praf!drept este ca de cand am bagat gaz de 1an si ceva am stat pe forumuri pana mi-am facut`o cum am vrut eu....o sa vad care e treaba cu consumul...tu ce zici sa mai strang de la surubul de la membrana sau nu are rost daca el este strans si supapa in pozitia aia este inchisa...altii ba ca l-au strans de tot..si l-am desfacut doar doua ture si apoi s-au jucat cu surubl de pe furtun...dar ma gandesc ca tot aia este...daca strangi surubul de la membrana mult...si il desfaci pe cel de pe furtun tot invinge vaccumul arcul de la membrana...si nu v-a da gaz cum trebuie...asa ca treaba cum am reglat eu ar fi una corecta..atata timp cat la relanti este asigurat pe partea cealalta de surubul de relanti iar supapa nu se deskide doar atunci cand creste turatia este ok....

Attached thumbnail(s)
16082008157.jpg ( Size: 310.68k ) Number of downloads: 906


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 11 May 2012, 23:13
Post #349


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Sigur ca cele 2 suruburi sunt dependente.Se strange unul,se slabeste celalalt,si invers.Surubul de la membrana il verifici asa:la o accelerare rapida sa nu aiba pauza sesizabila,sau la o deschidere mica (dar mica,) a clapetei de acceleratie(aprox. 1100 de ture),motorul sa nu tremure,sa nu se balbaie.Ca sa nu fie prea slabit,pleci de la simptomele de mai sus,adica prea strans,si slabesti usor pana dispar,nu mai mult ca ridici consumul.Dar daca zici ca nu mai zmuceste cand o accelerezi in mers dintr-o data,asta zice ca acel surub nu e prea strans,si da drumul la gaz exact cand are nevoie motorul si nu mai tarziu.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 11 May 2012, 23:19
Post #350


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




pai da exact asa m-am gandit si eu!daca il strang prea mult vor aparea intarzieri...deskide cu greu supapa...si iar face ca naiba..deocamdata astazi doar am micsorat furtunul...sa vad ce timp am maine sa ma ocup de ea sa o reglez cum trebuie si sa vad cum stau si cu consumul...faza este ca nu pot sa strang surubul ala de la membrana cu mana...imi trebuie o keie de 10...se vede ca preseaza in membrana...deci nu este slabit....este foarte tare sa zic asa...smile.gif o sa il desfac de tot pe cel de pe furtun si il strang de tot pe cel de la membrana si incep sa il desfac putin cate putin....sa vad care-i treaba si cum ai zis tu la 1100 rpm...sa vad ce se intampla..si daca dupa ce reglez si cel de pe furtun la 3500rpm face figuri il mai desfac putin pana elimin pauza..dar ma tem ca tot acolo ajung cum este reglat acum.
@un id de messenger se poate ?

This post has been edited by intcpr: 11 May 2012, 23:40


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 12 May 2012, 10:00
Post #351


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am vazut ca se vb de reglaj si as vrea sa pun si eu o intrebare, am o instaltie GPL de putin timp si recent i-am facut revizia de 1000 km si mi-au refacut reglajele ca mergea prost si consuma mult, dar in urma cu 2 3 zile pe caldurile alea mari masina la plecari are nistre intreruperi in zona 1000 1500 ture, dupaia nu mai zice nimica... si la fel face si la schimbatul treptei a2a in aceeasi zona de turatii. Poate sa fie o chestie de reglaj? Sau e doar gazu prost? La rece nu face deloc.... merge foarte frumos si lin

Sa dau o fuga inapoi la ei sa refaca reglaju? Sau sa-mi bag eu nasu?


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_Boss
post 12 May 2012, 16:01
Post #352


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 January 12
From: Targoviste




Va salut cu respect.Sunt nou pe aici, si de vre-o doua saptamani mi-am montat si eu o instalatie gpl marini pe batrana mea dacie 1310.Acum problema mea este consumul, care dupa parerea mea este exagerat de mare.Undeva in jur de 16-17% in afara orasului. sad.gif Am incercat sa fac reglajele care sunt prezentate mai sus dar.....tot nu imi dau seama daca este reglat bine sau nu.Surubul din centrul vaporizatorului cum trebuie sa fie?cat mai strans posibil sau cat mai slab, pt a avea un consum redus?Astept cu nerabdare raspuns de la voi.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1991 - DB-03-TMS
Da...prea rapid...da...prea furios....Eu merg cu Dacia si tu pe jos....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 May 2012, 16:18
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Surubu din mijloc este pentru sarcina(reglezi pana accelereaza constant fara intreruperi)cel de langa valva de pe plaman este pentru relanti(reglezi unde ai cel mai mare relanti si stabil),robinetu de pe furtun este responsabil de debitu de gaz gare pleaca catre carburator din plaman(cu acceleratia blocata la 300-rpm strangi de el pana vezi ca da sa scada si din acel punct dai o tura innapoi)sper ca ai inteles


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 13 May 2012, 15:48
Post #354


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




@libarca :nu stiu ce naiba are ca ma enerveaza ca are pauza!daca o tin turata pe la 1500rpm si strang surubul de relanti de tot moare motorul...deci e clar ca nu intra in actiune membrana...daca desfac surubul de pe furtun incepe sa moara motorul....si ma enerveaza zmucelile ca de aici este...daca desfac mai mult surubul de la membrana...se elimina pauza si strang ala de pe furtun pe la 3500rpm ...relantiul il sstrang si nu are efect deloc...deci nu stiu cum ce sa ii mai fac.....cum sa incep?cu slabitul aproape de tot surubul de pe furtun ?apoi reglez relantiul....strang de ala de la membrana pana moare sau daca nu moare il las asa si incep sa accelerez?da-mi o idee cum sa incep ca ma enerveaza!


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 13 May 2012, 16:05
Post #355


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=175229&st=60
Asta e pagina 3 a thread-ului.La postul #67 spune domnul Nelu cum se regleaza cu adevarat.Fa-i ca acolo,ca e foarte bine explicat,si vezi daca reusesti!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 13 May 2012, 16:12
Post #356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




nu gasesc unde zici....da tu copy/paste daca vrei....ms

13 May 2012, 16:14:
cine-i nelu ?ori PH-06-BOA ?

13 May 2012, 16:15:
a da am gasit il aveam salvat exact dupa el m-am luat!lasa ca o sa mai vad eu care-i treaba!ms!

This post has been edited by intcpr: 13 May 2012, 16:15


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 13 May 2012, 16:44
Post #357


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Deci cel mai mult te intereseaza sa nu iti traga gaz pe la membrana la ralanti.Daca strangi surubul la maxim,motorul trebuie sa se opreasca.Dai drumul mai mult la furtun,si strangi pe cel de la membrana pana are pauza.Dupa,slabesti cate un pic pana se accelereaza lin.Daca dupa ce faci reglajul la furtun la 3000 de ture,apare din nou pauza la acceleratie,pentru ca o sa-l mai strangi,revii la cel de la membrana si slabesti putin pana dispare iarasi.La final,optional,,poti strange surubul de ralanti ca sa fii sigur ca se opreste,si supapa de la membrana este inchisa.Totul este sa ai o ordine si sa nu le iei la invartit fara sens,ca nu mai reglezi in veci!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 13 May 2012, 18:08
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




da asa este ai dreptate...am mai desfacut surubul de la membrana am dat drumu la ala de pe furtun...numai am pauza pe care o aveam...ma gandeam ca este si de la avans....imi reglasem odata avansu cu lamba si bine ca mi-am facut semn..cand am plecat de la ala cand mi-a reglat avansu tot asa zmuceli....pentru ca surubul era strans prea mult si nu avea putere sa deschida supapa cand incepeea sa se deschida clapeta de acceleratie progresiv....il aveam mult strans....pentru ca am tinut acceleratia pe la 1000rpm si am strans surubul de relanti murea motorul...ceea ce nu era bine deci membrana nu se deschidea cand incepeam sa accelerez..de asta iti spun cand o lasam sa mearga singura in a doua viteza...pe un drum drept....mergea iar cand apasam usor pe acceleratie ma zmucea si ma enerva!o intrebare trebuie sa se umble la surubul de la clapeta acceleratie sa i se mareasca relantiul al meu sta pe la 800rpm ma rog cu clapeta inchisa calculatorul regleaza singur debitul..in fine stiu ca altii asa faceau la alte masini si statea pe la 900 rpm ma rog asta e...daca tot o sa ma enerveze... o sa ma duc sa mi`o pun pe analizatorul de fum..la cei de la vernesti buzau..nu stiu daca stii.....(eu sunt din buzau)


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 13 May 2012, 20:17
Post #359


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Pai si ce are daca sta la 800 rpm?Tremura masina?Daca ti-l tine asa inca de cand pornesti masina si nu mai variaza,e foarte bine.Nu cred ca este o idee buna sa umbli la acel surub,mai ales daca nu s-a umblat niciodata la el.Calculatorul o sa vada mereu piciorul pe acceleratie,si pot aparea probleme de turatie in timp.Clapeta trebuie sa stea inchisa atat cat sa nu agate in corp.De ralanti se ocupa IAC-ul,si daca sta ca pe benzina e ok.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intcpr
post 13 May 2012, 20:37
Post #360


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 January 12




am facut cum ai zis tu...nu stiu mi-a mancat zilele....deci:la surubul de la clapeta acceleratie s-a umblat...astia de la gaz..sa-i mareasca relantiul in fine!acum l-am reglat!bun...am pornit...am mers putin cu ea sa se incalzeasca apoi in pozitia cum era am desfacut aproape de tot surubul de pe furtun....apoi am inchis surubul de relantiu..am reglat ala de sarcina..bun am reglat ala de sarcina pana numai avea efect asupra relantiului...acum am accelerat...se accelera frumos ...am inceput sa strang surubul de pe furtun la 3000rpm pana se reduce turatia apoi am desfacut pana a revenit si se acc frumos!opresc pornesc plec..o las sa mearga singura cand ajunge relantiul mai jos smucituri puternice am apasat pe acc facea rau de tot....am accelerat putin pe la 1000 rpm si am strans surubul de relantiu motorul la turatia aia incepea sa moara!deci membrana nu avea efect nu se deschidea...am inceput sa deschid putin membrana...bun a mers...apoi am inceput sa strang surubul de relantiu..l-am strans nu avea efect..deci ca dracu aveam relanti de la membrana si nu l-am desfacut nici o juma de tura....am mai strans surubul de pe furtun numai avea vlaga`n ea !ce sa-i mai fac ca mi-a mancat zilele....


--------------------
cielo cielo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd June 2024 - 22:08
Forum Renault