IRONICK
18 May 2010, 20:25
A venit alifia ...
[attachmentid=1627623955] [attachmentid=1627623956] [attachmentid=1627623957]
einstein1984
18 May 2010, 20:44
Ai luat si fise noi?
IRONICK
18 May 2010, 20:46
Doar mi-a trecut prin cap. Cat este un set?
einstein1984
18 May 2010, 20:59
Cred ca in jur de 100 de RON. A se citi minim 100 de RON. Vezi de la beru cat sunt, ca or fi mai ieftine decat de origine. Oricum pe omul de la piese il inviti la masa de Craciun.
IRONICK
18 May 2010, 22:28
CODE
Ignition Cable (PowerCable)
0302100328 R 335 Fitting Position zum Zylinder 1
0302100399 R 401-038 Fitting Position zum Zylinder 2
0302100398 R 400-032 Fitting Position zum Zylinder 3
0302100398 R 400-032 Fitting Position zum Zylinder 3
CODE
Ignition Cable Kit (nu stiu ce model sunt)
0300898478 PRO 1546
0300891546 ZEF 1546
Ce caracteristici au alea de fabrica?
http://www.beru.com/english/produkte/kabel.php[attachmentid=1627623992] [attachmentid=1627623996] [attachmentid=1627623997]
tribunul
19 May 2010, 06:56
QUOTE(IRONICK @ 18 May 2010, 21:25)
A venit alifia ...
[attachmentid=1627623955] [attachmentid=1627623956] [attachmentid=1627623957]
Esti fan duster?
IRONICK
19 May 2010, 08:23
Inca nu mi-am schimbat parerea despre Duster ca sa fiu fan.
de unde ai luat fata de masa cu Duster?
IRONICK
19 May 2010, 09:17
Stiam eu ca daca o a fac pozele cu Duster in spate o sa starnesc invidie. Este un calendar argoane.
Aiurea, zi ca ai poster cu el deasupra patului.....
Daca vrei fise bune si ieftine (in afara de cele originale din talcioc), sunt unele aduse de Meteor - Global le zice si sunt made in USA. Au un material foarte bun si rezistent in timp si le fac un pic mai lungi, sa se aseze calumea pe trasee. Am avut pe vremuri la Peugeot.
IRONICK
19 May 2010, 10:03
Pana la urma de ce vreti voi sa imi schimb un fisele? Ca nu am probleme cu ele.
Pai tu ai zis ca ti-a trecut prin minte, incercam sa te ajut, poate ma lipesc si eu de vaselina
Mi-am adus aminte, am vazut la Norauto vaselina pentru bornele bateriei (antiacida), 10 lei o seringa, in caz ca vrea cineva.
tribunul
19 May 2010, 10:15
QUOTE(IRONICK @ 19 May 2010, 11:03)
Pana la urma de ce vreti voi sa imi schimb un fisele? Ca nu am probleme cu ele.
Noi nu vrem sa-ti schimbi fisele, noi vrem doar "alifie".
IRONICK
19 May 2010, 10:16
QUOTE(YRX @ 19 May 2010, 11:08)
poate ma lipesc si eu de vaselina
Ai andarstend, cum sa zic, sa se duca frigul ...
mic&rau
21 May 2010, 12:20
Salut
Am pe masina bujii beru cu patru electrozi, au aproape 30000km dar in ultimul timp am observat ca motorul are un mers neregulat la relanti si uneori cnad o accelerez mai brusc isi da in nas (mentionez ca masina merge si pe gaz).A pus cineva pe 16v ngk iridium s-au care par sa fie cele mai bune pentru 16v.
Am vazut pe net ca cei de la ngk au scos un nou iridium special pentru gpl (ngk lpg 1), daca montez acele bujii s-ar putea sa fie probleme la functionarea pe benzina?Gap-ul la aceste bujii e de 0.9, e prea mare?
tuneam
21 May 2010, 13:48
Da, eu folosesc pe 16V pe benzina, NGK BKR6IX (cu iridium).
Le am de 40000 Km si merg ok.
La mine initial BKR6IX aveau gap-ul de 0.76. Le-am dus eu la 0.9(dupa ce mersesem vre-o 5000 km cu ele pe gap mic) - nici o modificare de comportament intre cele 2 gap-uri.
IRONICK
21 May 2010, 14:13
QUOTE(mic&rau @ 21 May 2010, 13:20)
mentionez ca masina merge si pe gaz
Se dau peste cap invatarile de la benzina din cauza gazului.
mic&rau
21 May 2010, 14:16
si in situatia asta ce pot sa fac daca din cauza gazului s-au dereglat niste setari , sa merg cateva plinuri pe benzina s-au sa-i fac un resoft.Mersi
IRONICK
21 May 2010, 14:27
O aducere a parametrilor la default poate sa faca minuni. Dar dupa reset sa mergi cativa zeci de km pe benzina.
mic&rau
21 May 2010, 14:36
si pentru asta trebuie sa merg la reprezentanta sa ii faca resoft-ul s-au se poate si altundeva.mersi mult de ajutor
IRONICK
21 May 2010, 14:39
Nu este o resoftare, ci o resetare. Poate sa o faca oricine cu clip/ddt.
mic&rau
21 May 2010, 14:40
am inteles o sa dau niste telefoane la niste service-uri care au asa ceva, tu nu stii pe cineva sa-mi recomanzi.Mersi
dany_av
24 May 2010, 08:43
recent am achizitionat un set de bujii ngk cu un electrod. daca cineva a avut montate sau are montate pe masina asa ceva, rog sa imi dea si mie cateva impresii (+/- fata de cele originale, eyquem parca).
tuneam
24 May 2010, 11:53
Salut
Azi, dupa 40000 km cu NGK BKR6IX(iridium), am decis sa le scot sa le verific.
Aparent sunt ok, daor ca bujia de la pistonul 1(cel de langa distributie) e cam ruginita. Nu inteleg de ce. Motorul merge bine, nu da nici un semn de oboseala.
La montajul inapoi, am pus bujia "ruginita" la alt cilindru.
Gap-ul era normal la 3 dintre ele(0.95), doar la una, nu cea ruginta, era gap-ul de 1mm.
Credeti ca a cam venit timpul sale schimb? Eu sper sa ma tina vre-o 30-40000 km.
Ti-a intrat apa in locasul bujiei si a ruginit.
tuneam
24 May 2010, 12:11
pai pe unde sa intre apa acolo? Bujia e pusa in capul bobile de inductie, care e cu garnitura...
dany_av
24 May 2010, 12:14
nu-mi zice si mie nimeni daca fac bina sa le montez sau nu? eu inca astept . multumesc anticipat.
Andy_ACS
24 May 2010, 12:17
Posteaza si tu codul bujiilor ca sa te putem ajuta mai usor.
Bafta!
tuneam
24 May 2010, 12:17
Din cate inteleg eu dany_av, bujiile alea sunt BKR6ES, bujii care sunt compatibile cu motroul de logan K7M sau K7J.
Recomandare: verifica gap-ul lor. sa fie ca in manual 0.95+-0.5
djasu82
24 May 2010, 12:54
QUOTE(dany_av @ 24 May 2010, 13:14)
nu-mi zice si mie nimeni daca fac bina sa le montez sau nu? eu inca astept . multumesc anticipat.
Sunt foarte bune am eu pe 1.4 bkr6ez cred nu ? sunt bune asta la recomandarea doctorului
desi ne-am contrat noi in fine ...
Eu le-am dat si o gaura in eletrodul lateral cu spiral de 1mm cica se imbunatateste consumul acuma nu stiu in timp vad.
tuneam redu valoarea la 0,9 sau 0,85 ele cu timpul isi maresc diametrul de aceea erau puse la 0,7 .
Le schimbi dupa 90.000 de km fiindca atuncia eletrodul lateral s-a tocit s-a subtiat.
Cand se subtieaza atunci bujia a atins nr de km maxim la care a fost proiectata.
tribunul
24 May 2010, 12:57
Meteo in Bucuresti:
Luni-24, Marti-26, Miercuri-28, Joi-31....destul de cald.
QUOTE(tuneam @ 24 May 2010, 13:11)
pai pe unde sa intre apa acolo? Bujia e pusa in capul bobile de inductie, care e cu garnitura...
Tu ai 1.6 16v ... el nu.
Apa probabil s-o scurs pe langa diuza sprituitorului.
dany_av
24 May 2010, 14:51
codul bujiilor este BPR5ES
djasu82
24 May 2010, 15:54
erau bune alea cu 6 in coada daca iti place sa-i dai talpa.
QUOTE(tuneam @ 24 May 2010, 13:11)
pai pe unde sa intre apa acolo? Bujia e pusa in capul bobile de inductie, care e cu garnitura...
Stiu sistemul. Probabil una dintre bobine nu etanseaza bine, sau a fost montata gresit,sau a fost umezeala in locas cand ai montat-o. Daca mai tii minte de unde ai scos-o verifica bine bobina respectiva.
tuneam
25 May 2010, 09:00
M-am uitat la bobine. Pareau in regula. E adevarat ca in fiecare lacas un se baga bobina si unde stau si bujiile, e umezeala, se vad urme caramizii. Dar bobinele arata bine, garniturile sunt ok.
Ce ziceti, mai le tin bujiile, sau le schimb?
Pai asta nu e bine, ca ai umezeala in locasurile bujiilor.
Ar trebui sa arate imaculate, fara pic de rugina sau praf. Cauta sa le cureti bine, atat gaurile cat si bobinele. Bujiile alea din poza mai functioneaza, nu este problema rugina de pe ele.
Speli cumva motorul la spalatorie cu jetul de presiune? Daca da, macar spune-le sa micsoreze presiunea la motor, sa nu dea cu jetul ca pe caroserie.
tuneam
25 May 2010, 12:58
nu am spalat motorul niciodata... a inceput sa puta deja
membru_DC
1 Jun 2010, 05:47
unii au trecut de la aprinderea conventionala [attachmentid=1627627835] la aprinderea cu plasma (multi-scanteie) ce are loc la frecvente inalte [attachmentid=1627627836] ....
-
-
-
-
PS: eu sunt curios daca se poate face o adaptare pentru benzinarele actuale
djasu82
1 Jun 2010, 06:53
se poate dar iti trebuie un convertor de inalta tensiune pentru a sustine plasma , asa cum am facut eu la 1310 .
Ce implica o cutie cu diode care sunt alimentate de la convertor , numai ca iti trebuie fise curezistenta 0 si bujii la fel nu acum avem noi pe logane ,slz ,sn.
Scanteia in cele din urma are loc intre eletrod si piston ca un traznent se manifesta.
Leo0608
1 Jun 2010, 09:58
super tare ce zici aicea dj asu, apropo realizezi contracost + montajul aferent pe mashina, aprinderi cu plasma?
vi_escu
1 Jun 2010, 14:51
QUOTE(vi_escu @ 11 May 2010, 00:13)
Am trecut pe bosch FR7LDC+ dupa doua randuri de eyquem RFC58LZ2E. Nu ca am fost nemultumit de ele dar pe astea le aveam de asta-vara si eram curios.
Dupa 1000km revin cu impresii: consumul parca a scazut putin dar ne fiind obsedat de idee nu am masurat exact. In schimb urca mai greu in turatie motorul, asta nu este doar o parere. Pe scurt, nu recomand!
IRONICK
14 Jun 2010, 15:11
Dupa un traseu de peste 2000km, am consum mediu de 6.0% pe CB. Traseul a inclus autostrazi, orase, drumuri nationale, urcat la munte, off-road si ac pornit pe mai mult de jumatate din traseu. Cu bujii NGK aveam cel putin 6.5% consum.
einstein1984
14 Jun 2010, 15:25
Eu am un gol in acceleratie la ture mici cu AC pornit. Cu eyquem nu am sesizat asta. E drept ca e vorba de ture mici si sarcini mari.
IRONICK
14 Jun 2010, 15:37
Eu nu merg subturat in nici o treapta, nu am ce sa sesizez.
Andy_ACS
14 Jun 2010, 16:06
Poate sunteti buni sa amintiti exact ce model de bujii folositi, ca sa stim pentru ce sunt relevante observatiile. Probabil s-a spus pe peginile anterioare, dar e mai usor de urmarit daca se mentioneaza aici.
Bafta!
einstein1984
14 Jun 2010, 16:14
BERU UXT 1.
IRONICK
14 Jun 2010, 16:17
Eu nu sunt bun sa mentionez ce bujii am, dar in schimb spun ca mai am si niste modificari aero facute pe masina odata cu bujiile. Si mai urmeaza si altele luna asta ...
george_scala_2004
14 Jun 2010, 16:20
raule...
mykissfm
15 Jun 2010, 08:42
la mine ,dupa 6000 km, trage bine si in sprint si in turatie mica ,bujiile folosite sunt cele de origine renault (beru) .am observat la prieteni cu clio symbol care au folosit eyquiem ca au probleme de pornire si in sarcina a motorului.
si eu sunt patit cu eyquiem.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.