Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pneuri Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
andreig1982
pentru o masina cu performantele loganului sunt foarte bune
personal nu am ce le reprosa
alta varianta in aceeasi zona de pret si cu feedback pozitiv, aici pe forum, este motrio impulsion
fabricate de continental
Ramon11
Multumesc pentru lamuriri!
andreig1982
sa fii foarte atent la DOT (data fabricatie)
Ramon11
ok!
Fancyman
A luat careva Motrio de curand ? Ma intereseaza preturi (de iarna).
farxen
Eu o sa cumpar Riken sau Debica pentru logan .
Pana acum am avut Tigar si am fost multumit de ele , dar sunt ceva mai scumpe decat cele 2 marci .
Logan rosu
Salut , stie cineva daca jantele de tabla de la noul logan mcv se potrivesc la loganul din 2004 care are jante de aliaj? Multumesc
Fancyman
Am luat Motrio pt spate si Continental pe fata
Ampt
Prežuri ?
Leo0608
de care continental?
fuzzzy
QUOTE(Fancyman @ 13 Dec 2013, 12:51)
Am luat Motrio pt spate si Continental pe fata
*



De buna voie? De ce nu ai luat 4 de un fel?
Fancyman
200 Motrio si 310 Conti. N-are rost sa pun tot Conti pe spate pt ca sint destul de bune si Motrio si asa am economisit 200 lei.
Cauciucurile de pe puntea spate se uzeaza si ele in acelasi timp cu cele de pe fata (chiar daca mai putin) dar de baza e fata.

Continental TS850 parca (Made in Fr)
DR.M
E un mod de gandire foarte aparte. La acest pret (1020 Lei) se gasesc la promotie 4 anvelope premium identice, Pirelli, Dunlop, etc. si aveai un comportament echilibrat fata/spate. Poate nu s-au clasat anul acesta pe primul loc la testul ADAC dar sunt si ele printre primii mai tot timpul. Asa vei avea sigur toate beneficiile noului model Conti pe fata dar pe spate oare cum se va comporta Motrio in curbe, la ocolirea de obstacole, la franari de urgenta, etc... Si uzura sigur va fi mai mare pa fata.
dl_dr25
Eu am trecut de la Marangoni la Firestone Winterhawk 3, fiind aparute anul acesta pot sa spun ca sunt mult mai silentioase si astept si restul anotimpului pt o parere completa.
Pret bucata 246 lei
Ps: test adac locul 4 smile.gif)
nikuniku
este a-2-a iarna cu anvelope Maragoni
anu trecut sau comportat excelent pe zapada negatatorita,si bine pe zapada batatorita si gheata,dar nu trebuie bruscata frana,face abs-ul ca toti dracii
andreig1982
Ca urmare a unui incident soldat cu o galma la una din anvelopele de iarna, am decis sa le schimb pe toate 4 si nu doar pe cele de aceeasi axa.
Castigatoare au fost continental wintercontact ts850, dot 2913, fabricate in franta.
Momentan am cam 800 de km facuti in oras si extraurban si sunt foarte multumit. Cele anterioare nu se pot compara cu conti smile.gif
Ampt
QUOTE(andreig1982 @ 12 Jan 2014, 18:42)
Cele anterioare nu se pot compara cu conti  smile.gif
*


Celelalte fiind ...?
andreig1982
falken hs 439 si semperit speed grip 2 smile.gif
AR-18-MOS
Am cumparat azi 4 bucati Uniroyal Rallye 550 noi-noute, de vara, pentru Logan. Nu par prea capabile dar pretul a fost foarte bun. Ramane de vazut.
P.S.andreig1982,
Semperit sunt o gluma proasta. Am avut Semperit Sport Life(sau ceva de genu') pe Logan si la prima ploaie, in curba, m-am dus direct pe camp. dry.gif Atat de prost se comportau pe ploaie, ca trebuia sa fii atent si la plecarea de pe loc, ca pierdeau aderenta la orice acceleratie. mellow.gif
eurocristi
Am cumparat in Decembrie 4 buc. Toyo Snowprox 943, 240 RON/Buc.
Pina sa apara zapada m-am lamurit asupra comportamentului pe asfalt uscat, umed si pe ploaie puternica.
Zilele astea le-am testat si pe zapada, afanata , inghetata si mazga formata din zapada amestecata cu sare si nisip.
Sunt foarte multumit de comportamentul lor in orice situatie.
Sunt confortabile, silentioase si am consumuri comparabile cu consumul de vara.
Franeaza bine pe asfalt umed, ud sau uscat.
Ceea ce m-a surprins cu adevarat a fost comportamentul pe zapada si gheata. Franeaza incredibil iar aderenta este extraordinara.

Dpmv, raportul calitate pret este excelent.
AR-18-MOS
QUOTE(eurocristi @ 27 Jan 2014, 15:32)
Am cumparat in Decembrie 4 buc. Toyo Snowprox 943, 240 RON/Buc.
*


Toyo am avut si eu. Cele mai bune, la fel si Yokohama. smile.gif
andreig1982
ba conti e cele mai bune tongue.gif
asa zice in teste dry.gif
eurocristi
In ultima vreme ma orientez spre produse japoneze, cauciucuri de vara Bridgestone, buji Denso... Pina acum nu m-au dezamagit.
IRONICK
QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Jan 2014, 18:50)
Toyo am avut si eu. Cele mai bune, la fel si Yokohama. smile.gif
*

au astia de la yoko unele de zapada care fac minuni
AR-18-MOS
QUOTE(eurocristi @ 27 Jan 2014, 23:08)
cauciucuri de vara Bridgestone
*


Sunt bunicele, la nivel cu BF Goodrich si Pirelli, dar sub Toyo si Yokohama.
In alta ordine de idei, IRONICK sustinea mai de mult ca Michelin sunt vai de ele si ziceam ca fabuleaza. Asta pana am trecut pe BF Goodrich si apoi pe Toyo(vara) si Yokohama(iarna) si-am vazut diferenta. Astfel ca Michelin intra la un loc cu Conti, Debica, Tigar, Semperit si alte cartoane d-astea.
IRONICK
YOKOHAMA W.DRIVE wub.gif

PS. Conti nu-s chiar asa de proaste, sunt peste lista din ultima propozitie.
vi_escu
Sa compari continental cu debica, tigar sau semperit mi se pare caraghios dar na, fiecare cu parerea lui. De fapt cred ca cine nu a avut continental din fabrica nu prea si-a permis un set de astfel de gume. Cam scumpe pentru performantele lor.
Leo0608
ironick, poate canti la alta masa
Escu, daca ai avut altceva decat eco contact 3, poate mai performant, pai te cred si eu ca tot le lauzi cand ele de fapt sunt = cu debica pe timp de mazga si vreme umeda pe carosabil !
cu conti de fabrica am facut accident pe vreme ploioasa fara zapada pe 30 dec 2006,intrase celebrul abs !!! asa ca ...
noroc ca masina era noua si aveam full casco, viteza era moderata, eram in oras la stop. Bine ca nu conduceam eu radmasa.gif atuncea. Eu eram in dr, deh ... boier, om cu monii smile.gif
IRONICK
QUOTE(Leo0608 @ 28 Jan 2014, 22:54)
ironick, poate canti la alta masa
Escu, daca ai avut altceva decat eco contact 3, poate mai performant, pai te cred si eu ca tot le lauzi cand ele de fapt sunt = cu debica pe timp de mazga si vreme umeda pe carosabil !
cu conti de fabrica am facut accident pe vreme ploioasa fara zapada pe 30 dec 2006,intrase celebrul abs !!! asa ca ...
noroc ca masina era noua si aveam full casco, viteza era moderata,  eram in oras la stop. Bine ca nu conduceam eu  radmasa.gif atuncea. Eu eram in dr, deh ... boier, om cu monii  smile.gif
*


Ai avut accident din prostie. Asta din pacate nu substituie cauciucul.
vi_escu
pe 30 decembrie fie si 2006 erau bune niste gume de iarna, asa vorba lui ironick....
IRONICK
Nu trebuia sa ii spui, ca nu se prindea.
crising
Salutare tuturor. Va cer si eu sfatul intr-o dilema. Din cauza unui por dintr-o anvelopa, por care nu mai poate fi vulcanizat, sunt nevoit sa achizitionez doua noi anvelope. Le voi monta in pereche pe aceasi punte. In urma operatiunii ma voi alege cu o anvelopa buna de aruncat si cu inca una care are uzura minima fiind folosita doar 2 veri, DOT 2012. Dilema: roata de rezerva e orignala, nu a fost folosita niciodata, "noua nouta" dar DOT 2006. Ma bate gandul sa o inlocuiesc cu cea 2012 care a fost deja folosita, ma gandesc ca cea din 2006 sa nu-mi faca probleme daca voi fi nevoit sa o folosesc. Ce parere aveti?
BZN
N-are nimic, cel putin o buna bucata de vreme. Desigur, daca sunt identice ca marca, tip, profil...
crising
Nu sunt identice. In ideea de avea si rezerva de acelasi tip tind sa o pun pe cea din 2012 ca rezerva.
vi_escu
@crising
Daca e vorba doar de un por cred ca mai degraba nu il gasesti decat sa nu-l poti vulcaniza. Am patit-o si eu, in doua saptamani scadea presiune de la 2,2 la 1,5 atm. Banuiesc ca ai incercat sa cauti o anvelopa identica si nu ai mai gasit nu?

Cat priveste rezerva "nou nouta" eu practic rotatia anvelopelor (in ciuda celor scrise in manualul de utilizare): pe dreapta fata - spate - rezerva, pe stanga fata - spate.
crising
Povestea porului. A fost gasit si vulcanizat, numai ca dupa un timp s-a format o galma in acel loc si scapa in continuare aer. Dupa o saptamana gaseam 1.1-1.3 bari. Exact acelasi por. Galma imi statea pe creier...poate ceda la un oment dat.
Anvelopa identica gasesc, de fapt am gasit deja. Dar am comandat doua bucati, imi vin in doua zile. vreau sa pun doua cu aceasi uzura pe aceasi punte. Nu am vrut sa am anvelope cu uzuri diferite dreapta-stanga. (am si eu pasarelele mele).
andreig1982
nu sunt pasarele, stai linistit smile.gif
tot din cauza unei galme am zis sa iau 2 bucati noi de iarna, pana la urma le-am luat pe toate 4 tongue.gif
daca schimbi cauciucurile pe o axa vezi sa le pui pe cele noi pe spate, avand tractiune fata
AR-18-MOS
Cumparat in weekend 4 Toyo Proxes R888. Cum ziceam, cele mai bune de vara pe asfalt uscat. wub.gif


mpi_cs09
@AR-18-MOS Pentru tine asa o fi
vi_escu
asa o fi dar daca ploua sa tii distanta tongue.gif
AR-18-MOS
Sper sa pot. tongue.gif
andreig1982
r888 sunt clasificate ca si anvelope de competitie, dc nu ma insel.
cred ca o sa trebuiasca sa le incalzesti bine dc vrei sa le folosesti pe strada si nu pe circuit tongue.gif
AR-18-MOS
QUOTE(andreig1982 @ 13 Mar 2014, 08:53)
r888 sunt clasificate ca si anvelope de competitie
*


Asa e!
Vara, mai ales pe canicula, se lipesc foarte bine de asfalt. Nu se compara cu anvelopele de strada.
In schimb, pe ploaie sau māzgć situatia nu e cea mai fericita. smile.gif
vi_escu
Azi am vazut la munca toate tate cazanele incaltate cu papuci de vara noi, nouti: viking citytech II. Cica vor sa reduca costurile, le-au luat cu 180 de lei bucata. Parca vad ca economia de la cauciucuri se duce in indreptatul tablelor, sau mai rau. biggrin.gif
mm74
Foarte bun discount au obtinut... smile.gif)
bobo77
Cumparat Debica Pasio 190 lei x 4. Nu sunt chiar incantat de ele dar macar sunt noi.
dr_mKe
Michelin EnergySaver+, singurele pe care le putem gasi pentru 185, de la frantuji.

La ce sunt bune: rulaj lejer, constant cu 100 kmh, noaptea pe autostrada, repetat de 3 ori cu Bridgestone si de 3 ori cu Michelin. Michelin a iesit mai bine. Nu stiu cati bani economisesti din cca 150ml / 100 km. Sunt foarte bune la franare, indeosebi pe ud. Aderenta pe ud este excelenta, in curbe pe ud sunt foarte progresive la limita. La viteza total ilegala pe autostrada pe ploaie, au facut figura buna, inclusiv cand am intrat in apa stransa in santurile formate pe banda de camioane.

La ce nu sunt bune: excesiv de scumpe. Flancuri foarte subtiri, moi. Loganul nu este o referinta in materie de finete a directiei in curbe, dar diferentele fata de Bridgestone si Pirelli sunt mari, in sens negativ. Banda de rulare este extrem de dura. Desi umflate la presiunea corecta, pe drum de tara, piatra cubica, asfalt cariat, ai mereu impresia ca-s la 2.5 bari.

La capitolul uzura, in 10.000 km pe fata au pierdut fix 0.9 mm, masurat in mai multe puncte. Bridgestone si Pirelli s-au uzat in acelasi ritm. Conti incasau 1.5 mm in 10.000 km pe fata.

Sa spui ca-i in aceiasi categorie cu Debica, etc, samd, face parte din ciclul struguri acri. Ca nu-si merita pretul ? Absolut de acord.

Conti sunt incadrabile in aceiasi categorie cu marcile mai ieftine si nu ma refer doar la EcoContact.

Concluzie: as mai cumpara inca o data Michelin Energy Saver+ ? La pretul pe care-l reclama Michelin, doar pentru ca sunt Michelin, NU ! Cu 30% mai ieftin, cel mai probabil.

Am sa raman in continuare fan de Pirelli, Bridgestone si eventual Semperit, de care am fost surprins in mod placut.

IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jul 2014, 21:42)
Am sa raman in continuare fan de Pirelli, Bridgestone si eventual Semperit, de care am fost surprins in mod placut.
*


Bridgestone sunt ok. Daaar, Pirelli nici macar italienii nu cumpara de proaste ce sunt. Si te-ai gasit tu sa le lauzi. radmasa.gif radmasa.gif
la Michelin EnergySaver+ abia i-au mai tras un canal longitudinal in plus ca erau execrabile pe apa, acum sunt mediocre.
Sunt doar mai bune decat Kormoran. Alea care veneau din fabrica pe Logan.
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jul 2014, 21:42)
La viteza total ilegala pe autostrada pe ploaie, au facut figura buna, inclusiv cand am intrat in apa stransa in santurile formate pe banda de camioane.
*


Imi aduci aminte de aia viteji care trag stanga-dreapta de volan la drive-teste, ca cica testeaza stabilitatea. Uhhh!
cristio_79
Despre Yokohama BluEarth AE-01 are cineva pareri?
Sau despre Toyo NanoEnergy 3?
IRONICK
De la Yokohama am testat doar GEOLANDAR si W.DRIVE V902. Personal mi-au placut, la W.DRIVE, cumparate de doua ori pana acum. GEOLANDAR le-am schimbat cu CONTINENTAL din aceeasi categorie. Mai silentioase, dar mai slabe la stabilitate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.