Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pneuri Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
contLord
In seara asta le iau, abia astept sa le pun pe masina, acum am kormoranele care vin default pe Logan si am mers cu ele 50 000km, si cu cateva exceptii in care erau intemperii afara (polei pe jos - cand m-am rasucit cu masina in timp ce coboram o panta intra intaia pe Gheorghe Doja cine e din Pitesti stie unde este, si un alt derapaj in curba cand ploua afara) am fost multumit de ele.
tribunul
Eu zic ca un cauciuc bun tocmai in situatiile descrise de tine face diferenta. Ca pe drum drept si uscat toate joanghinele sunt bune.
andreic
Am incaltat-o acum 3 zile cu Vredestein Quatrac2 de 195/60/15. Sunt incantat de anvelope.
Corbu'
QUOTE(Lord Hades @ 19 Dec 2007, 22:27)
Am luat prezoanele azi. Sunt oki, a mdoar bonul de casa dar nu cred sa fie probleme cu ele. totusi sunt cam nelamurit de o chestiune. Astea de tabla arata exact la fel ca cele de Al, au acceasi lungime, singura diferenta consta in faptul ca la cele de AL am o saiba tronconica prinsa de surub, in timp ce la astea de tabla saiba respectiva e corp comun cu surubul. Stie cineva din ce material e facuta saiba la prezoanele pt Al?



Ete dracie. Care saiba? La mine din fabrica nu a fost nici un fel de saiba la surub, doar surubul si gata. Si 32.000KM am mers fara nici o saiba la suruburi, bashca la vulcanizare abia abia au mers desurubate prezoanele. Incep sa ma sperii....

Cineva care are date mai precise, de cand a inceput sa puna Dacia saiba la prezonul de pe jentile de aliaj? Sa fie oare numai la jentile Colectia 2, eu avand jenti de la Colectia 1 ?
DMP
si eu tot colectia 1. nu are nici o saiba.
Lord Hades
O sa incerc azi sa fac niste poze de calitate mai buna sa puteti vedea saiba respectiva. Poate difera si jentile, am sa fac una si la jenti in locul de prindere. Pe cele de tabla le-am montat deja si nu le mai scot acum ca e prea frig smile.gif
contLord
Aseara am montat Good Year Ultra Grip 7+ pe masina, sunt super, e diferenta de la cer la pamant fata de Kormoranele pe care le aveam inainte, abia astept sa le incerc weeekendul asta, cred ca voi face o urcare pana la 1400 la Sinaia, sunt superincantat smile.gif, mai ales ca au fost la 2.1 milioane.

La inceput am fost un pic suspicios cand le-am luat caci pe partea laterala aveau niste umflaturi (parca erau grase smile.gif ), l-am intrebat pe omu de la care le-am luat si mi-a zis ca nu e nici o problema ca sunt asa din cauza ca au venit multe in transport, am intrebat si la vulcanizare (langa Mc Donaltu din Buzesti - Victoriei) si mi-a zis baitu ca nu are nimic, ca oricum le pune pe roata si vedem apoi. Dupa ce le-a umflat intradevar nu mai era nici o denivelare. Cu tot cu echilibrare schimbul m-a costat 48 roni si i-am mai dat lui 5 roni ca un mic bacshish smile.gif.
argon
Nu scrie pe ele made unde sunt?
contLord
made in germany
Lord Hades
Astia probabil au matrita cu Made in Germany smile.gif ca pe Dunlopul meu scrie la fel.

Din nefericire 2 saptamani nu mai am acces la aparatul foto si nu pot face poze suruburilor cum am promis sad.gif am atasat deja 2 poze dar sunt facute cu tel mobil, daca va ajuta cu ceva cautati putin mai in fata ca le gasiti.
TWK
dupa sarbatori fac revizia de 30 mii si vreau sa schimb si kormoranele din dotare. doresc ceva all-season, ca sa nu imi bat capul iarna cu schimbatul lor(si evident sa le pot folosi incepand din ianuarie smile.gif ) si sunt dispus sa dau pana la 250 ron/buc, dar sa iau ceva ca lumea. ceva sugestii?
Sudsemnatu
Firestone multihawk ...dunlop cred ca gasesti .

vezi ca e un site...

www.cauciucuridirect.ro ( daca considerati ca e reclama stergeti-l si il trimit omului prin privat) .nu am nici o legatura cu site-ul , stiu doar ca un coleg de munca a facut comanda si le-a luat mai ieftin.Dar daca ma uit pe site nu sunt deloc mai ieftine decat la noi in magazine.Cica vin intr-o saptmana .Singurul lucru misto e ca vin din germania , sunt fabricat in noiembrie anul asta sau decembrie si transportul e inclus.
vezi si tu .
eu am firestone si sunt multumit .
andreic
@TWK salut. Vezi postul 1203. Iti recomand acel tip de anvelope. Eu sunt la a 5 a masina incaltata cu Vredestein Quatrac2. Eu le-am preferat ceva mai mari dar tu bineinteles ca poti sa le iei pe cele cu dimensiuni standard.
hunior
LA multi ani tuturor!!!!
Retype
care sunt mai bune michelin sau continetal (vorbesc de pneurile cu care vin loganurile din fabrica)?
Adrian78
Un raspuns de amator ... părerea mea:
- din p.d.v al calității Michelin este peste Continental
- Continental mi se par all-season în timp ce Michelin mi se par de vară
ice cube
Deci, din investigatiile mele, in momentul de fata cele mai tari sunt Michelin. Urmeaza Dunlop, Bridgestone si Goodyear, cam pe acelasi plan. Restul, majoritatea (dintre alea mai cunoscute), cum ar fi Firestone, Kleber, Sava, etc. sunt marci ale celor de mai sus, de buna calitate, dar nu chiar ca cele mama. Toate firmele fac anvelope de vara, de iarna si all season.
Pentru Sudsemnatu - pe www.cauciucuridirect.ro, sunt preturi mari fata de orice. Numai pe asta l-ai cercetat?
tribunul
A venit si zapada...
Acu sa vad ... daca ai cauciucuri de iarna poti sa mergi prin zapada?
Zero barat, nu misti nici un metru.
Lanturile sunt baza.

Imi raceam gura mai inainte, ca pe zapada cauciucurile de iarna fara lanturi nu te ajuta cu nimic.
Sudsemnatu
Asta am spus si eu ca sunt MULT mai scumpe decat la noi si ca nu se merita decat ca sunt produse acolo si sunt noi ( productie).
Nici eu nu mi-am luat de acolo.am luat din metro .
asta pentru ice cube
YRX
Ia uitati aici cu ce se lauda Augsburg. Huse textile in loc de lanturi. Or fi bune de ceva?
http://www.augsburg.ro/index.php/online/produse/42/43/300
serty
am avut acu2 ani la cumparate din spania dar la viza in curbe cam sareau de pe roti(dupa 50 km/h) sau la plecare in panta daca patinai mai tare ,pina la urma am pierdut una si atit ia fost
au aderenta buna pe polei dar pe zapada tot mai eficiente sunt lantzuriledar mi se par cam scumpe
aveam atunci masina cu tractiune spate
hunior
care e diferenta intre SP WINTER SPORT M3 185/65 R15 88T M0 si SP WINTER SPORT 3D 185/65 R15 88T M+S Kennung???
cineva imi poate spune ceva concret?
la pret aproape sunt la fel, dar la perf?
eu banuiesc ca 3D e mai bun.
voi ce ziceti???smile.gif
adiblu
Din cate am citit eu pe alte forumuri, diferenta intre acestea este data de profilul anvelopei, cele 3D fiind mai performante, celelalte fiind mai vechi pe piata si urmeaza sa fie inlocuite de 3D. Bafta!
nightelf
QUOTE(andreic @ 26 Dec 2007, 14:40)
@TWK salut. Vezi postul 1203. Iti recomand acel tip de anvelope. Eu sunt la a 5 a masina incaltata cu Vredestein Quatrac2. Eu le-am preferat ceva mai mari dar tu bineinteles ca poti sa le iei pe cele cu dimensiuni standard.
*



andreic cum se comporta zilele acestea Vredestein Q2, nu de alta dar sunt pe lista si la mine si vreau sa stiu cat de mult merita upgrade-ul de la cele default.
speed_fane
fratilor cu zapezile din bucuresti am patit-o si eu si am trecut de la continental la goodyear de iarna, tot 185.65.15 si sunt ireprosabile pe unde am intrat eu cu masina mi-au multumit aia ca le-am facut santuri sa poate iesi si ei am dat 315 ron pe bucata

maine pun si poze pt a putea face o comparatie
Lord Hades
QUOTE(tribunul @ 4 Jan 2008, 12:11)
Lanturile sunt baza.

Imi raceam gura mai inainte, ca pe zapada cauciucurile de iarna fara lanturi nu te ajuta cu nimic.
*



Tu la cata zapada te referi? La juma de metru poti sa it ipui lanturi si in cap ca tot acolo ramai. Pe zapada pana in 10 cm cu pneurile de vara esti vax. Cu cele de iarna te descurci onorabil ... depinde de situatie nu crezi?
denwer
Voi,cei din capitala,daca nu va schimbati primarul general degeaba va schimbati pneurile.
johnnybegoode
Mi-am luat azi doua cauciucuri de iarna Pirelli Carving Edge la 220 lei/buc cu tot cu montat..Comparatia cu cele de vara pe care le aveam (Michelin Energy 3A) pot spune ca este ENORMA! Pe acelasi drum (-10 grade, 2 cm zapada) , cu aceeasi viteza (~30 kmh) la 1 ora diferenta pot spune ca distanta de franare a fost de ~3-4 m (cu ABS pornit) si cu cele de iarna ~1 m iar ABS a "pornit" abia pe la sfarsitul franarii...Maine ma duc pe deal sa vad cum mai sta treaba! De cauciucurile astea ati auzit ceva ca pe net nu am gasit mare lucru?!
Kojak
QUOTE(denwer @ 6 Jan 2008, 00:20)
Voi,cei din capitala,daca nu va schimbati primarul general degeaba va schimbati pneurile.
*



...lasa-l mah, ca s-a bronzat si el oleaca la saudi arabia biggrin.gif
mariuscond
Cine mah? Primarul ăsta?
Gâtu' mă-sii. Mai am un picut si curat toata strada de zapada ca sa pot iesi din parcare... 022.gif 183.gif
octav83
QUOTE(denwer @ 5 Jan 2008, 23:20)
Voi,cei din capitala,daca nu va schimbati primarul general degeaba va schimbati pneurile.
*



offtopic: Nu sunt avocatul primarului general insa aici nu ai deloc dreptate. NU (mai) este responsabilitatea lui. Gasesti in codul legii ce reglementeaza dezapezirea ca responsabilitatea salubrizarii (include si dezapezirea) revine primarilor de sector.
denwer
In general,omul sfinteste,sau nu,locul.
klaus
QUOTE(octav83 @ 5 Jan 2008, 23:49)
responsabilitatea salubrizarii (include si dezapezirea) revine primarilor de sector.
*


Da' pe drumurile de RATB (care e o regie de transport a municipiului Bucuresti, nu a sectoarelor) obligatia revine primariei capitalei. Asa cum pe acele drumuri si repararea si itnretinerea lor tot primariei capitalei revine.
Pe drumurile secundare din sectoare obligatia revine primariilor de sector.
denwer
Dar spatiile de parcare cine trebuie sa le asigure(construiasca)pentru ca sa nu mai fiti tot timpul pasibili de amenzi,pentru ca utilajele de dezapezire sa poata actiona eficient,fara sa mai aiba scuza ca le puneti masinile in spatiul lor de actiune si astfel sa fie platite cu bani grei(ai vostri)fara sa faca nimic,iar voi sa asteptati primavara pentru a va scoate jucariile din nameti?
constructorul99
kormoranele k801 au vreun indicativ cu anul de fabricatie?
sau ceva distinctie se poate face intre ele(o serie)eventual
ice cube
La toate cauciucurile exista o inscriptie: DOT, urmata de 4 cifre. Primele 2 cifre reprezinta saptamana in care au fost fabricate, iat urmatoarele 2, anul. 3705: saptamana 37 din anul 2005.
constructorul99
mersi mult.eu nu am stiut lucrul acesta.dar unde este pozitionata aceasta inscriptie?ca eu nu o gasesc
AdrianMC
vezi aici
constructorul99
poate stie totusi cineva,la kormorane unde e trecut acest indicator?
michaelthefirst
Eu mi-am luat Dunlop Wintersport 3M si am facut cateva ture lungi de Cluj-Brasov si s-au comportat foarte bine.
decrvl
Salutare.Am citit topicu de la cap la coada si nu am reusit sa-mi dau seama de doua lucruri.Am cumparat debica navigator despre care unii spun ca sunt proaste altii bune.Am bagat 2 atm cum scrie pe stilp.Tin sa va spun ca mi se par cam burtoase.Asa trebuie?Si al doilea lucru este ca toate referirile la aceste anvelope sau facut la debica navigator 2 ori pe anvelope scrie doar navigator.Esta acelasi lucru sau sunt altele in discutie?(alte anvelope)
tester
si eu am tot debica navigator 2 (chiar asa trebuie sa scrie pe ele) si da trebuie sa aibe o mica umflatura(e normal si conform siteului producatorului) si eu personal sunt f multumit de ele, tinand cont ca am trecut iarna cu ele perfect fara nici un eveniment sau problema.
decrvl
Da tester de acord cu tine.La mine scrie decit navigator.A am uitat sa spun ca sunt all season.Este cumva o diferenta sa zicem intre ale mele si ale tale daca nu scrie si acel 2?
tester
Pai atunci in seama ca e Navigator 1 si acela se stie ca se toceste un pic mai repede si fac un pic cam urat pa frig.
decrvl
Adica cum mai urit pe frig?Si de ce se tocesc mai repede?Daca mai ai si alte informatii te rog sa mi le comunici ca sa stiu la ce sa ma astept.Multumesc anticipat!
tester
citez debica.com.pl:

"How much air should I put in my tyres?

Proper inflation is the single most important part of tyre care. The inflation pressure on the side of the tyre is the MAXIMUM operating pressure. It is not necessarily the right inflation for your vehicle. Always use the inflation recommended by the vehicle manufacturer. You can find it in your owner's manual, posted on the edge of the driver's door, on a door post or on the inside of the glovebox door. Always check inflation when tyres are COLD:
when the vehicle has been driven less than a mile or one hour or more after driving. Use a good quality tyre gauge. Note: It's natural for radial tyres to have a slight bulge in the sidewall at their proper inflation pressure. Check or adjust inflation every few weeks, before any long trip or if traveling with a heavy load. And don't forget to check the spare. Your Goodyear retailer can answer any questions you may have about tyre inflation."


cam asa arata navigator 1: http://www.debica.com.pl/opis.xml?/lang=US...14-961390-82701
si cam asa arata navigator 2: http://www.pneunet.cz/pneu_big/debica/navigator2.jpg


24 Jan 2008, 21:01:
si tot debica zice despre navigator 1: Typical all season tyre for all atmospheric conditions. Excellent for summer time it also has good features of winter tyre.
decrvl
Am cam inteles cu ce engleza stiu(nu ride de mine).Dar totusi de ce fac mai urit pe frig?Si bun le umflu cum zice pe masina dar mi se pare ca fac burta cam mare dar asa o trebui!
tester
Note: It's natural for radial tyres to have a slight bulge in the sidewall at their proper inflation pressure.

Deci e normal sa faca asa si cam toate anvelopele fac asa nu e o problema.
decrvl
Bun asta am lamurit-o!Mai e faza ca fac urit pe frig!Cum adica?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.