DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 106 107 108 109 110 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

danciusergiu84
post 17 Jun 2010, 09:47
Post #3211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




ar fi utila o descoperire in acest sens, adica sa putem sa facem o diagnosticare computerizata home-made, dar din cate stiu nu s-a reusit, probabil e descurajant faptul ca ECU e read-only, dar oricum e interesanta ideea si daca ai noutati suntem interesati sa le aflam


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Jun 2010, 13:30
Post #3212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Diagnoza computerizata home-made in cazul ECU MonoMotronic MA 1.7. nu e chiar asa de accesibila(nu oricui, oricum).
Mai era un topic pe aria Nova, adica AICI.

Numai bine.

LaterEdit: Ce D-zeu inseamna LAPTROACA dom'le?!?!!? blink.gif

This post has been edited by variable_dynamics: 17 Jun 2010, 13:33


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 17 Jun 2010, 14:13
Post #3213


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




laptop mai radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jun 2010, 14:53
Post #3214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




intr-adevar s-a facut deja un tester (poza), uitasem de topicul de la link-ul de mai sus, dar nu a fost prezentat ce poate face, cum ne-ar putea ajuta, si daca se poate achizitiona montajul cu instructiuni de utilizare (carcasa si mufe pentru mine de ex. nu sunt importante deoarece pe mine ma intereseaza rezultatul)

poate ar deveni utila montarea unui astfel de montaj in bord pentru monitorizarea ECU

ca fapt divers ce informatii ofera testerul “oficial” pentru sisteme Bosch MonoMotronic, Bosch KTS300?

Attached thumbnail(s)
index.php.jpg ( Size: 252.3k ) Number of downloads: 896


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 18 Jun 2010, 07:41
Post #3215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(danciusergiu84 @ 17 Jun 2010, 14:53)
ce poate face 
*


Cu programul de calculator adecvat(home-made si acesta este "in lucru"), se pot obtine:
informatie de turatie,informatie aproximativa de cuplu(calcul pe baza vitezei unghiulare), temperatura aer admisie, temperatura lichid racire motor,secventa de test actuatori(actuator ralanti, electrovalva recirculare vapori benzina), valoare coeficient de exces de aer+info. calitate amestec, corectie amestec, informatie de sarcina(pozitie cursor potentiometru clapeta de acceleratie), citire memorie de erori, etc
Ca sa evit intrebari gen TUNING: NU se poate rescrie memoria care contine hartile de injectie cu ajutorul acestei interfete!!!. Pentru acel lucru este nevoie de o abordare mai...."hands-on"(ECU MonoMotronic programabil pentru teste motor si programator de PROM-uri pentru hartile de injectie)
QUOTE(danciusergiu84 @ 17 Jun 2010, 14:53)
cum ne-ar putea ajuta
*


Notiune foarte relativa. Depinde la ce folosesti informatiile.
QUOTE(danciusergiu84 @ 17 Jun 2010, 14:53)
poate ar deveni utila montarea unui astfel de montaj in bord pentru monitorizarea ECU.
*


Nu. Nu cred ca merita osteneala. Informatiile nu sunt utile in exploatarea normala, sunt importante insa la eventualele reglaje(pe autoturism) sau in cazul modificarii/optimizarii anumitor parametri ECU(performanta, demaraj, consum, etc). Trebuiesc insa completate cu cunostinte destul de solide privitor la reglajul/optimizarea parametrilor motorului.
QUOTE(danciusergiu84 @ 17 Jun 2010, 14:53)
daca se poate achizitiona montajul cu instructiuni de utilizare
*


Proiectul a luat nastere din curiozitate/pasiune si desi n-a fost deloc ieftin de aprofundat/documentat, nu are natura comerciala. Nu vand nimic.
QUOTE(danciusergiu84 @ 17 Jun 2010, 14:53)
ca fapt divers ce informatii ofera testerul “oficial” pentru sisteme Bosch MonoMotronic, Bosch KTS300?
*


Cam aceleasi info. pe care le-am am insirat eu mai sus. Diferenta este ca KTS300 este compact(portabil) si mai comod de utilizat si contine si partea de interpretare date/afisare date(MCU cu versiune de soft/ ecran LCD). Cel mai ieftin insa(SH, ca nou nu mai exista), se invarte pe la 3500 $.
Sper ca am satifacut anumite curiozitati. Mai multe informatii nu cred ca sunt necesare. wink.gif

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 18 Jun 2010, 09:49


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Jun 2010, 07:51
Post #3216


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Eu am gasit aici programul monoscan dar varianta 1.0. Dar daca daca search pe gogule.ro gasit varianta 2.2.

Dar cu interfata iar sutn in dilema sad.gif . Aici este o interfata care seamana leit cu cea care baieti cu Loganuri se chinuiesc sa o faca. Dar daca intram pe forumul olcit(aici) urmatoarea fraza:
QUOTE
.... pentru ILICUTA eram dator cu un raspuns, referitor la interfata dintre ECU si PC.

Pentru a realiza conexiunea dintre programul MONOSCAN si ECU, sau dintre PC si ECU se foloseste un adaptor (un mic montaj) care are ca intrare liniile (Tx, Rx) ale ECU (vezi www.stecit.lx.ro descriere pini ECU pinii 22(Tx), 23(Rx)) si iese spre calculator pe interfata seriala RS323, deci pe un COM port.
In alta ordine de idei, am terminat si adaptarea pompei de benzina care se va imersa in rezervorul masinii, precum si adaptarea unui nou "cititor" al nivelului de combustibil.
Daca vremea imi permite voi face primele teste pe motor la inceputul lui martie.

Cu stima, tuturor OLCITARILOR, Stecit !

De aici deduc ca ar folosi interfata cu max232.


Alta intreabare: unde naibi gasesc si eu mufa de diagnosticare mellow.gif ? Ca am vazut 2 mufe: unul pe stanga si una pe dreapta? Care este cea buna?

This post has been edited by iuliano_smile: 18 Jun 2010, 07:53


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jun 2010, 08:06
Post #3217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cea de pe stanga este cea de sub relee


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Jun 2010, 08:51
Post #3218


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Thx ghitza. Si totusi care e interfata buna unsure.gif ?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmincvm
post 18 Jun 2010, 09:44
Post #3219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 3 March 07
From: PLOIESTI




Salut!
Am incercat eu sa ma conectez cu Bosch MonoMotronic MA1.7 folosind Monoscan dar nu am reusit sad.gif .
Problema este ca nu am putut sa-mi fac interfata originala deoarece nu am gasit circuitul integrat M33290. Totusi am facut doua interfete care folosesc protocolul de comunicatie KL dar nu am reusit din pacate cu niciuna.
Una dintre interfete este cea pentru Logan, iar cealalta o folosesc pentru a ma conecta cu controlerul de gpl Stag100.


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 - PH 20 CVM
Dacia Logan Laureate 2009 - PH 26 MLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 18 Jun 2010, 09:48
Post #3220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Ca sa fie foarte clar(pentru cei care au cunostinte si pricep): Portul de diagnostic al ECU Mono-Motronic MA 1.7 de pe Dacia Nova/Berlina NU ESTE SERIAL(RS232)!
Este o comunicatie de tip 1WIRE cu potential de 12V.
In consecinta mai trebuie niscaiva electronica de adaptare a semnalului provenit de la ECU MA 1.7. pana la intrarea in MAX232.

Numai bine.

LaterEdit: cosmincvm este unul dintre cei care si-a dat singur seama de ceea ce am scris eu mai sus. Nu este extrem de complicat, doar ca trebuie sa stii despre ce este vorba.

De altfel, NU AM VAZUT sa scrie undeva pe OltcitClub sau pe stecit.lx.ro ca cel care a realizat adaptarea sistemului de injectie A REALIZAT INTERFATA HARDWARE si chiar A REUSIT comunicatia cu ECU MonoMotronic MA 1.2!
Tot ce am vazut pe acel site erau niste poze printscreen luate de pe alte site-uri, ATAT.
Pana la proba contrarie(pana cand vad printscreen-uri facute de respectivul de pe oltcit club si nu luate de pe alte site-uri, raman sceptic.
Protocolul nu este KL. wink.gif

This post has been edited by variable_dynamics: 18 Jun 2010, 10:04


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Jun 2010, 10:00
Post #3221


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Mia picat fisa. Daca e 1wire inseamnaca ar putea fi aldl, nu?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 18 Jun 2010, 10:07
Post #3222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Toate protocoalele de comunicatie sunt ALDL. ALDL e denumire generica.
ALDL=ALDS=OBD=OBD2.
Diferentele constau in PARTICULARITATILE(adica micile modificari) ale protocoalelor.
Va ajung detaliile date. Pentru mai multe informatii, apucati-va si documentati-va singurei. tongue.gif

Spor.

This post has been edited by variable_dynamics: 18 Jun 2010, 12:13


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Jun 2010, 14:37
Post #3223


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Ma refeream la interfata asta. Eliminam r2 si r3 si ar fi o schema 1 wire. Acum nu stiu daca merge rolleyes.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 20 Jun 2010, 23:34
Post #3224


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Update: Mam uitat in DDT2000. Si culmea stie de dacia nova. Oare om putea sa il folosim?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Jun 2010, 21:12
Post #3225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am mai intrebat pe aici dar nu am primit raspuns , mai intreb poate totusi s-a lovit cineva de problema mea si anume :
Pornirea
-pe benzina (comutatorul dat pe benzina)- porneste perfect mereu (aproape la sfert)
-pe GPL- daca nu e pornita de cel putin 10 ore (aproximativ) porneste bine (aproape ca pe benzina) , pornirea binenteles pe benzina .Dupa ce o dau pe GPL(acelerez mai tare) si merg cu ea pe GPL , cand o opresc si o pornesc in cateva ore de la oprire porneste greu .
Care e buba ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jun 2010, 21:39
Post #3226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa e si la mne si nush care e treaba .totusi eu cred ca este din aprindere ceva mai exact bobina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Jun 2010, 21:42
Post #3227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca era din aprindere facea asa si pe benzina , daca merg cu ea pe benzina porneste perfect .Cand e mai frig afara porneste mai bina si comutata pe GPL dupa ce merg pe GPL dar acum cand e caldura mare porneste mult mai greu , am reusit chiar sa o "inec" o data .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jun 2010, 21:46
Post #3228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nush ce sa zic si eu patesc asa poate cineva ne lamureste


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Jun 2010, 21:52
Post #3229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu m-am gandit la o chestie , acum sper sa nu spun prostii , cica calculatorul se autoadapteaza si probabil cand merg pe GPL ceva acolo se modifica in "setari" si din acest motiv porneste greu caci raman setarile de GPL iar motorul porneste pe benzina . Sper sa nu ajung la bula cu ce am zis aici dar masina imi merge perfect , e cam uzat motorul dar merge bine .Nu stiu ce sa zic , astept parerea unora mai priceputi ,sunt cativa pe aici , poate isi dau cu parerea la ce am spus ,sper doar sa nu fie de bula.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Jun 2010, 23:17
Post #3230


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Si la mine face la fel, dar eu am banuit bujiile cu toate ca sunt noi pentru ca eu merg foarte des si foarte scurt, 2 3 km o opresc 5-9 km iara o opresc, si asa cred eu se umezesc bujiile, ce am mai observat eu de cand am schimbat pompa benzina cand am in rezervor sub 10 litri la fel face cand am peste 10 pleaca mai repede, inceraca cand e cald motorul si stii tu ca nu ar pleca la sfert, sa pui de 3 4 ori contactul si pe urma sa i dai cheie, cert este ca din cate vad eu majoritatea cu gpl avem problema asta.

This post has been edited by CRICOCI: 22 Jun 2010, 13:00


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 22 Jun 2010, 09:15
Post #3231


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




CGDBZ bujiile leai mai verificat si tu?
Hai sa te lamuresc eu cum e cu povestea autoadaptatului. Deci si deoarece moaorele nu sunt identice, fiecare difera ca are un piston mai usor sau mai greu si chestii din astea, ECU regleaza automat pentru a merge cat mai bine, fara sa polueze. Deci nici nu forteaza prea mult motorul. De aceease autoadapteaza.
Dar voi pe perfuziile voastre mai aveti un ECU de GPL, care este pus in paralel cu cel de benzen, si rectifica putin parametri astfel incat sa nu dea peste cap pe cel de benzen. Plus ca sar putea sa fie autoadaptiv si aceea "cutie magica".


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Jun 2010, 20:58
Post #3232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Bujiile sunt in regula , daca ai pun bujii noi tot asa porneste, asa a pornit de cand o am (3 ani).

This post has been edited by CGDBZ: 22 Jun 2010, 20:58


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 23 Jun 2010, 11:12
Post #3233


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




de curiozitate deobicei cam cata benzina ai in rezervor? ai peste 10 l sau sub


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jun 2010, 21:05
Post #3234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Porneste la fel si daca rezervorul este plin , tocmai ce am alimentat , rezervorul e jumatate si tot asa porneste. De pornit porneste , numai ca invarte cam mult si asta nu-mi place (nu-i bine pentru electromotor , instalatie electrica si ceo mai fi).Eu stiam ca nu e bine sa mergi dupa ce se aprinde becul la indicatorul de benzina nu ca trebuie sa ai minim 10 l dar oricum nu prea apuca sa se aprinda iar cand se aprinde mai am minim 5 litri totusi sar putea sa ai dreptate caci daciile aste au rezervoarele proaste , daca am mai putina benzina in curbe sau franare brusca se aprinde becul , cred ca e vorba exact de aia 10 l care spui tu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 24 Jun 2010, 08:34
Post #3235


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Eu mergeam cu masina de la plin la plin, si dupa ce se aprindea becul mai megeam ceva cu ea. Si nu am avut nici o problema. Am mers odata pana am mai avut 2-3l in rezervor, la fel nici un fel de problema. Cat timp pompa de benzina baga un debit constant nu ar trebui sa fie probleme.
Eu stiu ca nu e indicat sa mergi pana se opreste masina si sa nu mai fie deloc benzina in rezervor si pe instalatie, dar poti merge chiar si dupa ce se aprinde becul. Sa fiti siguri ca arata bine acul la benzina, sa nu va induca in eroare.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 24 Jun 2010, 13:15
Post #3236


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Astazi sa mai racit afara, si indiferent cat de cald este motorul o ia la sfert, ceea ce ma duce cu gandul ca noi astia cu gpl, datorita faptului ca o oprim pe gaz afara fiind temperaturi ridicate se evapora benzina de prin injector,cred ca nu ma prea pricep, dar e o idee smile.gif.

daca la tine ,CGDBZ' pleaca la fel si pe timp rece inseamna ca ai pompa obosita, si laso asa daca mergi pe gpl.



LATER EDIT:aveti idee cati amperi are un alternator de dacie injectie?

This post has been edited by CRICOCI: 24 Jun 2010, 19:54


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Jun 2010, 20:22
Post #3237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




50


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 25 Jun 2010, 15:01
Post #3238


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Sunt masinai care au si alternatoare de 35A. Din ce am mai vazut eu, cele care au electroventilator au venit cu alternatoare de 50A, daca nu electroventilator au alternatoare de 35A.
Scrie pe alternator cati amperi are.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 25 Jun 2010, 17:53
Post #3239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(bozzo @ 25 Jun 2010, 15:01)
Sunt masinai care au si alternatoare de 35A. Din ce am mai vazut eu, cele care au electroventilator au venit cu alternatoare de 50A, daca nu electroventilator au alternatoare de 35A.
Scrie pe alternator cati amperi are.
*


nu este chiar asa a mea e din 2001 si a avut de cand am luat-o de 50A si nu are ELV


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 25 Jun 2010, 18:56
Post #3240


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




mam uitat este de 50A , din fabrica cred ca era tot cu paleta,electroventilator i am pus eu, masina e din 2000.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 106 107 108 109 110 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th June 2024 - 13:16
Forum Renault