Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
membru_DC |
26 May 2010, 22:20
Post
#361
|
||
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
IRONICK |
30 May 2010, 21:36
Post
#362
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
a.jpg ( Size: 62.33k )
Number of downloads: 1438
Ala negru este cablu de sudura cu sectiune de 16mm si celalalt este impletit de mine din cablu pentru boxe. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
liviu2004 |
30 May 2010, 23:07
Post
#363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 |
nu ca ar conta prea mult dar era bine sa aiba macar aceeasi lungime. sa imparta in mod egal curentul. dupa cum vad in poza, daca le montezi pe amandoua, ala mai scurt o sa duca greul.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
IRONICK |
31 May 2010, 00:14
Post
#364
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Nu sunt puse in paralel, ala mai scurt este pentru motor, cel mai lung pentru sasiu. Ala scurt are sectiune de 12mm.
Sunt versiunea unu, urmeaza sa le scurtez si repozitionez. Si sa mai adaug inca unu pentru motor. Nu am avut probleme de masa pana acum, sunt facute preventiv. Restul de 4mm sectiune ramane pentru alti consumatori. This post has been edited by IRONICK: 31 May 2010, 09:37 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vali09 |
8 Aug 2010, 20:44
Post
#365
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 |
salutare
o problema am si eu .inainte aveam 2 liniute la temperatura cand mergeam cu viteza inafara orasului si 4 liniute in oras. un lucru foarte normal mai noi la pornire nu e niciuna apoi apar 2 si apoi apar 4 chiar daca merg inafara! e normal ca la un drum de autostrada de zeci de km la 130 la ora sa am 4 liniute? pana acum nu a facut nici o problema iar electrovent. functioneaza , dar mie frica , ca la un moment dat o sa am probleme aveti vreo idee? multumesc pt raspunsuri p.s. azi iam scos o "teava" de plastic din acel plastic mare pe care scrie logan 1.4 (nuj cum se numeste) iese o conducta elastica de genul furtunului de la aspirator si dupa el e teava pe care am scoso si ajungea la farul din dreapta a masinii. prin scoatere tot aerul care intra prin grila intra mai repede in filtrul de aer prin bucata elastica(asemeni furtunului aspiratorului) nu am testato inca dar sper sa fie mai bine poate mai rau o stric =)) p.s.2 am scoso degeaba.e la fel This post has been edited by vali09: 9 Aug 2010, 13:04 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
klaus |
8 Aug 2010, 21:34
Post
#366
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Daca topicul asta nu e plin de idei, inseamna ca e degeaba...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ageana |
24 Aug 2010, 12:00
Post
#367
|
-> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 |
Eu am urmatoarea problema: ventilatorul porneste dupa ce opresc motorul si merge destul de mult. Ieri am fost foarte atent si fenomenul a fost urmatorul: mers prin oras, apa la 4 linii. Am parcat, ventilatorul mergea. Revenit la masina dupa vreo 4 min, ventilatorul inca mergea, dar apa era la doua linii.
Mi-e teama doar sa nu distruga acumulatorul in timp, tot functionand atat de mult cu motorul oprit. A pus cineva pana acum elv-ul pe contact, astfel incat sa se opreasca odata cu oprirea motorului? Din cate am citit pe-aici e relativ normal ce mi se intampla, da' mie nu prea imi place fenomenul. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
tribunul |
24 Aug 2010, 12:12
Post
#368
|
Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris |
Ca tot zicea Klaus ca-i plin topicul de idei, iti dau si eu o idee.
Dupa ce parchezi, adica opresti motorul, si vezi ca-ti porneste ventilatorul, porneste motorul si lasa-l sa mearga pana nu mai auzi ventilatorul. Aproape garantat ca nu o sa-ti mai poarneasca ventilatorul. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Bad_Wolf |
7 Sep 2010, 10:22
Post
#369
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 |
Cu o problema ciudata ma confrunt si eu,cateodata , cand ajunge la 4 linii dupa 10 secunde scade la 2 si urca din nou la 4 dupa 1-2 kilometrii, mers normal intre 2000-3000 rpm si nu mai scade . Aveti ideii ?
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
SorinXp |
14 Sep 2010, 18:25
Post
#370
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 30 June 05 |
Cine mai are masina in garantie, sa se duca la ei, ca se schimba cablul de masa - se dau alte cabluri.
Operatia o poate face fiecare acasa foarte simplu, dar daca ai garantie profita de ea si asa invata si francezul ca romanii nu mai sunt "lasa bah ca merge si asa" This post has been edited by SorinXp: 14 Sep 2010, 18:26 |
--------------------
DACIA
LOGAN
Prestige 1.6 16v Dec2008
- B97GCT
|
|
bobo77 |
14 Sep 2010, 20:59
Post
#371
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Adica se schimba cablurile pe garantie? tot cu aceleasi tip de cablu sau este altul?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
SorinXp |
15 Sep 2010, 16:52
Post
#372
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 30 June 05 |
Se schimba pe garantie cu alt cablu, are alt cod.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
Prestige 1.6 16v Dec2008
- B97GCT
|
|
IRONICK |
15 Sep 2010, 18:54
Post
#373
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Cred ca este in jur de 80RON de cumparat la DACIA. Nu stiu ce cod are.
Dar mult mai ieftin se iese cu cablu de sudura de 16mm (1.5m trebuie daca imi amintesc bine, 9RON/m) si 4 papuci din brico (sau din targ cu 1RON/buc). PS. La lungime poate sa confirme YRX, ca eu stau prost cu memoria. This post has been edited by IRONICK: 15 Sep 2010, 18:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
28 Sep 2010, 10:44
Post
#374
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
QUOTE(IRONICK @ 31 May 2010, 01:14) Sunt versiunea unu, urmeaza sa le scurtez si repozitionez In sfarsit am finalizat treaba cu cablurile. Am demontat de am facut la prima versiune si le-am inlocuit pe cele doua "originale".This post has been edited by IRONICK: 28 Sep 2010, 10:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
28 Sep 2010, 13:18
Post
#375
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.883 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
In sfarsit...
Si, cum e cu martorul de ulei, resetare, nivel temperatura ? A ajuns si Dacia la concluzia ca a pus niste cabluri de toata jena? Ma gandesc si la cele de plus... sa gasesc cablu rosu de 16 sau 20. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
28 Sep 2010, 14:01
Post
#376
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Nu am simtit diferenta.
Apropo, in comert se gaseste si cablu de sudura turcesc facut din cupru refolosit. Atentie ce cumparati, ala se recunoaste usor dupa culoarea rosiatica/albastruie a cuprului ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ursamajor |
7 Nov 2010, 13:41
Post
#377
|
Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati |
Doar ce m-am intors dintr-un periplu prin Bucegi. Am observat ca foarte rar se aprindeau patru liniute indicatoare, in conditiile in care n-am avut niciodata aceasta problema, iar temperatura ambianta a fost destul de ridicata pentru aceasta perioada. Evident nici caldura dinauntrul masinii nu mai era la nivelul cand se aprind cele 4 liniute. Care ar putea sa fie cauza? Termostat blocat pe deschis?
Mentionez ca am 5 ani si inca n-am schimbat antigelul (nu cred sa aiba legatura, doar am precizat). Oricum, intentionez sa fac asta foarte curand. |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
constructorul99 |
7 Nov 2010, 15:56
Post
#378
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 |
mi-a reaparut problema.deci e clar trebuie schimbat senzorul de temperatura
|
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
bobo77 |
7 Nov 2010, 21:33
Post
#379
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
zeus-iulian |
8 Nov 2010, 18:18
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 16 August 05 |
Am schimbat cablurile cu unele mai groase,mi s-a mai ridicat doar 2 ori temperatura dar nu la maxim cum se intampla inainte foarte des .
Valorile masurate sunt acum in jur de 50 mAh cu cconsumatori porniti, inainte arata in jur de 100mAh. Totusi tot se mai ridica nivelul la temperatura , dar de ce? Ventilatorul porneste destul de des si nu mi se pare normal la temperaturile de acum. Antigelul are 5 ani de cand a fost schimbat. Cat de mult influenteaza acesta? Ce mai pot verifica sa aflu buba? |
--------------------
daewoo/dacia
ex cielo/Logan 1.6 MPI
95/2004
- B-85-ZEU
|
|
tribunul |
8 Nov 2010, 20:40
Post
#381
|
Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris |
Ziua au fost cam 20 grade, si daca ai mers incet prin oras...ar cam trebui sa porneasca ventilatorul.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
B49LXL |
14 Nov 2010, 13:32
Post
#382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 November 08 |
Am si eu o problema: numarul de kilometri parcursi afisati de CB este mai mare decat cei parcursi. Problema apare/se inrautateste, din cate am observat eu, in afara localitatii, cand circul cu viteza f. ridicata, dar, totusi, nu este o regula, nu intotdeauna... Sa fie legat tot de masa/consumatori? Nu ar trebui sa indice mai putini kilometri in loc de mai multi? A mai remarcat cineva acest aspect? Multumesc.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2007
|
|
IRONICK |
15 Nov 2010, 00:09
Post
#383
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Mai mare cu cat? 5%? Ca astia sunt normali la Dacia.
Ajuta chiar si la calculul consumului afisat de cb, ca sa iasa mai mic decat ce este in realitate. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
17 Nov 2010, 10:16
Post
#384
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
QUOTE(Bad_Wolf @ 7 Sep 2010, 11:22) Cu o problema ciudata ma confrunt si eu,cateodata , cand ajunge la 4 linii dupa 10 secunde scade la 2 si urca din nou la 4 dupa 1-2 kilometrii, mers normal intre 2000-3000 rpm si nu mai scade . Aveti ideii ? Cu asa problema m-am confruntat eu inainte sa mi se rupa de tot cablul de masa. LA mine mai urca si la maxim, de la 2, scadea, urca, si tot asa. Dupa ce l-am reconectat, problema a disparut. Cred ca e un contact imperfect undeva. This post has been edited by corbex: 17 Nov 2010, 10:17 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
B49LXL |
28 Nov 2010, 13:19
Post
#385
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 November 08 |
mai mare cu mult, mult mai mult de 5%, dar, doar uneori, nu intotdeauna....
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2007
|
|
ursamajor |
28 Nov 2010, 17:17
Post
#386
|
Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati |
QUOTE(IRONICK @ 15 Nov 2010, 00:09) Mai mare cu cat? 5%? Ca astia sunt normali la Dacia. Ajuta chiar si la calculul consumului afisat de cb, ca sa iasa mai mic decat ce este in realitate. Adică cu cca. 0,3-0,5 l %? Parcă zic că nu-i chiar așa mare diferența. Înainte de-ai pune calculator de bord făceam plin pe plin și ieșeam cu 0,1-0,2 l % mai mult. Adică, de exemplu, la un drum extraurban, în aproximativ aceleași condiții, cu plin/plin aveam 6,1-6,2, iar CD arată 6. |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
CriSTI68 |
1 Dec 2010, 10:42
Post
#387
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
am gasit asa ceva la Best Auto, ei spun ca este de origine codul ar fi 6001999501 acum ce sa cred ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
klax |
9 May 2011, 20:57
Post
#388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti |
Prin 2009 am avut si eu aceeasi problema cu cele 6 linii la aprinderea multor consumatori si i-am batut la cap pe astia din service insa nimic. Masina iesind din garantie am neglijat aceasta problema, ce e drept nici nu pot sa zic ca am mai observat-o atat de des. Insa de vreo 3 luni a revenit. O sa incerc sa trag cele 2 fire de masa si sa vedem rezultatul. Si la mine se reseteaza cb daca pun si iau contactul repede, si cateodata in mers mi s-a mai intamplat sa imi cada acele pentru o fractiune de secunda. Posibil din acelasi motiv. Alta observatie: iarna nu face aproape deloc, desi consumatorii sunt considerabil mai multi decat vara(farurir aprinse mai mult timp, dezaburire, aeroterma...).
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
klax |
13 May 2011, 13:52
Post
#389
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti |
Am montat si eu masa suplimentara intre - de la baterie si caroserie undeva pe suportul de la baterie. Se pare ca problema a disparut. Am folosit un cablu de cupru de 10 grosime si lungime aproximativ 20-25 cm si la capat papuci cositoriti bine. Mai astept sa treaca timpul sa vedem daca se mai manifesta problema ca incepuse sa devina aleatorie nu se mai aprindeau doar cand erau multi consumatori ci si in alte situatii.
This post has been edited by klax: 13 May 2011, 13:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
klax |
16 May 2011, 16:02
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti |
Dau tot eu un reply. se para ca problema persista. Tot imi apar 6 linii in functie de consumatori. Este necesara si masa suplimentara de pe motor pe caroserie, sau este suficienta de la baterie catre caroserie.
Astept raspunsuri, si sau pareri, idei. Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 16:47 |