dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
payty |
![]()
Post
#6421
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
valitec |
![]()
Post
#6422
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 October 12 From: Tecuci,Galati ![]() |
QUOTE(valitec @ 7 Dec 2012, 14:14) Va salut cu respect.Sunt din Tecuci,jud Galati.Am o dacie 1310 LI din 2000, si cam face figuri.Daca este ambalata pe loc scoate un fum negru ,da chiar si niste semirateuri iar motorul are tendinta de a merge neuniform.Bujiile le-am schimbat acum 50 km si sunt Bosh superplus,dar sunt negre.Am schimbate de curand filtrul de aer si filtrul de benzina.Cine ma poate ajuta cu un sfat sau cu o sugestie,eventual poate e cineva din zona priceput sau sa-mi recomande un mecanic priceput in injectate.Multumesc Revin cu alte date.I-am verificat consumul:luni s-a aprins becul si stattea aprins.Am alimentat de 50 lei,adica 8.6 l.Am mers numai in oras 20 km.S-a aprins becul iar.Este foarte mult consumul.Maine ma duc sa-i fac un test la reprezentanta Dacia.Am verificat returul, m-am uitat pe dedesupt cat functiona masina,nu se vede vreo pierdere.Unde sa ma mai uit?Sonda lamda cum sa o leg la calculator? Am mumfa ei iar de la calculator numai papucii separati fara carcasa de plastic in care veneau . This post has been edited by valitec: 17 Jan 2013, 17:38 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- GL-21-VRL
|
|
doiuxxl |
![]()
Post
#6423
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
QUOTE(payty @ 17 Jan 2013, 10:02) Chiar ,in service ce echipament/soft se foloseste ? La o cautare pe google am gasit pentru nova gti : Tester KTS 300 sau AT 520, cu soft DACIA (MAI 1.7) si accesorii pentru diagnoza seriala Acu Kts 300 are parca o interfata standard (pentru mai multe tipuri de motoare ) deci cred ca ar trebui sa aiba un adaptor (sau ceva conector ) ? Cum se numeste tipul de mufa de la ecu (diagnoza) la dacia pe injectie ? Ma gandesc ca nu e singura cu MA1.7 si celelalte implemetari au acelasi tip de conector ... This post has been edited by doiuxxl: 17 Jan 2013, 17:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
nicu.bratu |
![]()
Post
#6424
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 October 06 ![]() |
Salutare
Am si eu o Dacia 1310 pe injectie fabricata in 2004 cu care nu am avut probleme pana acum, pana in seara asta mai exact. Fiind nepornita de peste o saptamana si nereusind s-o pornesc la cheie, profitand de bunavointa a vreo doua persoane am zis s-o imping (nu e prima data cand am pornit-o astfel). A pornit fara probleme, am mers vreo 5 km si-am zis sa-i pun niste benzina. Am oprit, am alimentat, cand sa pornesc.... pauza! Becurile in bord abia se aprindeau, electromotorul nu dadea nici un semn iar cand am ridicat capota, avand contactul pus, am auzit un tacanit in zona releelor de pe contraaripa stanga. Luandu-ma dupa sursa zgomotului am constatat ca tacanitul se auzea din releul 1 (cel dinspre fata masinii, de langa sigurante). Am inversat cele doua relee intre ele, dar si celalalt releu facea la fel, deci nu releul e de vina ci soclul in care e montat. Contactele sunt curatate, nu pare a fi problema de contact imprefect. S-a mai lovit cineva de asta? Ce ar putea fi? |
--------------------
Renault
Laguna 3
2009
|
|
Andyno |
![]()
Post
#6425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am patit si eu problema asta dupa ce am scapat patentul pe ele ?
![]() am miscat de ele putin si a luat o! vezi sa nu fie de la baterie ...mai mult ca sigur. din ce relatezi tu in 5 km nu s a incarcat bateria...si mai ales daca ai aprins farurile. This post has been edited by Andyno: 17 Jan 2013, 20:48 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
alex81 |
![]()
Post
#6426
|
![]() Dacia Driver... Group: Members Posts: 27 Joined: 11 January 13 From: Timisoara ![]() |
Ceva de genu am patit si eu acum vreo 2 ani se auzea un ticait de la relee cand vroiam sa pornesc ,am reusit sa pornesc impins, am ajuns la electrician mi'a pus alta baterie si a luat'o la prima cheie,am folosit bateria lui vreo doua zile dupa care am achizitionat o baterie noua si nu am mai avut probleme pana acum.Sfatul meu este: inainte sa desfaci stiu eu ce..electormotor sau altceva,imprumuta de la un cunoscut o baterie sa vezi daca ai acelasi simptome si incearca sa ii dai cheie cand e rece motorul.
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
fzoli |
![]() ![]()
Post
#6427
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
salutare da țăcănitu ala de la relee nu se aude numa când pui contact și după ce pornește motorul nu se mai aude nu? țăcănitu ala trebuie sa se audă când pui contactul?
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
nicu.bratu |
![]()
Post
#6428
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 October 06 ![]() |
QUOTE(fzoli @ 17 Jan 2013, 22:09) salutare da țăcănitu ala de la relee nu se aude numa când pui contact și după ce pornește motorul nu se mai aude nu? țăcănitu ala trebuie sa se audă când pui contactul? Tacanitul ala se aude doar cu contactul pus, nu am reusit s-o mai pornesc nici macar impinsa. Nici nu am insistat prea mult, mi-a cam fost teama, sincer! |
--------------------
Renault
Laguna 3
2009
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6429
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nicu.bratu baterie moarta,sau borne la baterie oxidate
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
nicu.bratu |
![]()
Post
#6430
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 October 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2009
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6431
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pune bateria pe redresor cateva ore,sau cerei vecinului sati dea bateria lui de proba,si cu ocazia asta verifici si incarcarea cu un voltmetru trebuie sa incarce 13,20-14,50 volti la relanti motoru
daca faci drumuri scurte bateria nu se va putea incarca la capacitate,si dimineata ai probleme This post has been edited by nikuniku: 17 Jan 2013, 23:24 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
dogarys |
![]() ![]()
Post
#6432
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(dogarys @ 4 Jan 2013, 01:23) Salut! Am urmatoarea problema cu Dacia mea 1310CLi din 2000. La rece motorul functioneaza ok. La cald, dupa dezactivarea socului automat, daca se mentine o turatie constanta, mai mare decat turatia de mers in gol, motorul se opreste brusc. Turatia de ralanti este normala 700-800 rpm, in acest regim motorul nu se opreste. Practic masina merge doar in regim accelerat/decelerat. Orice sfat mi-ar fi de mare ajutor, chiar si o adresa de service cu tester pentru Dacia 1310 din 2000. Din cate am inteles pentru acest model exista un tester special. Multumesc! QUOTE(nikuniku @ 4 Jan 2013, 11:41) payty manuale am si eu nu este nevoie sa-mi arati,dar practica te invata, colegu,la cat sunt de proaste piesele pentru masini,prefer sa strang garnitura mai tare sa nu vina clientu sa-mi bata la usa ca dupa 10km da apa afara din motor,si majoritatea au venit la restrangere intre 700-1000km+reglaj culbutori dogarys schimba sonda de apa care trimite semnal la calculator,aia cu 2 fire Am schimbat sonda de apa asa cum a recomandat nikuniku, Bosch 0 280 130 026, pret 55 lei, desi la tester nu a dat eroare, acum totul e ok. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310 CLI
2000
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#6433
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Va Salut sunt nou pe aici si am si eu o problema cu dacia papuc pe injectie benzina ce ar putea sa aiba la relanti merge destul de rotund dar cand e bagata in sarcina incepe sa de in nas daca o accelerez la blana merge isi revine dac o aceelerez mai fortat gata incepe sa mora motoru, si scoate putina benzina pe retur. ce ar pute avea ???
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica presiunea din instalatia de alimentare,in rezervor vezi pompa si furtunele sa fie k
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#6435
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
furtunele sunt ok filtru benzian nou si pompa de benzina e tot noua ,cineva zicea ca sar putea sa fie "motorasu pas cu pas"
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da e posibil,cand pui contactu trage tija lui impinge acceleratia?am eu unu daca sigur e ala problema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6437
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut! Am si eu o intrebare
![]() Cum imi dau seama ce disc de ambreiaj am? Se apropie data expirarii ![]() This post has been edited by Iantela: 12 Feb 2013, 21:37 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6438
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
de unde stii ca,,,expira,,?
ai disc de 200,placa de aluminiu |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
dupa profil asa are,cred ca vrea sa zica de ambreiaj
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#6440
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
buna seara! cine ma poate ajuta si pe mine cu o idee. am o dacie 1310 din 2002. iarna asta nu am pornito deloc. de pe la sfarsitul lui noiembrie. si azi am vrut sa o pornesc sa ma duc sa-i fac ipt-ul. iam pus benzina iam pus de toate. totul e la locul lui si functioneaza perfect. doar ca nu porneste(injectorul nu pulverizeaza benzina) pe TUR vine benzina, are si presiune, pe RETUR nu se intoarce nimic. electromotorul invarte, nu stiu care ar putea fi problema. adica ce sai fac. cine ma poate ajuta? Va multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6441
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
al demontezi cu MARE ATENTIE tot,speli cu benzina tot,si montezi la loc si va porni
atentie la senzoru de temperatura(este prins pe injector)sa nul cureti cu pensula,cuter,surubelnita,adica sa nu-l atingi cu ceva ca se rupe repede,se poate sufla de la 20-30 cm cu aer comprimat |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6442
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Pai a inceput sa patineze discul, si a inceput sa uruie si rulmentul, deci urmeaza sa il schimb. Sper sa ma mai duca pana da caldura ca e c-am frig acum si nu am chef sa umblu la ea.
Masina este din 2000 motor 1.4 injectie. Deci sa inteleg ca este de 200? Va multumesc pentru raspunsuri! This post has been edited by Iantela: 12 Feb 2013, 22:53 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6443
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Iantela un sfat pe care multi ti-l vor da
demonteaza si apoi cumpara piese,nu lua inainte piese ca poti ramane cu ele This post has been edited by nikuniku: 12 Feb 2013, 22:57 Attached image(s) ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#6444
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 12 Feb 2013, 23:50) al demontezi cu MARE ATENTIE tot,speli cu benzina tot,si montezi la loc si va porni atentie la senzoru de temperatura(este prins pe injector)sa nul cureti cu pensula,cuter,surubelnita,adica sa nu-l atingi cu ceva ca se rupe repede,se poate sufla de la 20-30 cm cu aer comprimat oky. ms mult. o sa incerc... sa speram ca o sa iasa... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai verifica daca iti vine tensiune la injector,daca e jegos atunci speli altfel nu are rost,ce are jegu cu injectoru,scoate injectoru afara si verifici cu o sursa de 5V sa vezi daca tacane, pe urma verifici daca vine curent in carapcea neagra care vine peste el si o sa vezi unde este problema,parerea mea innainte sa te apuci la desfacut ,ne mai zici care este problema
Iantela: de 200 ai sigur |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6446
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ghitza iar te contrazici cu spalatu pieselor,chiar daca face ,,,tac,tac,,,cand al alimentaza,asta daca stie care fire sunt,si nu baga curent pe senzorul de aer,si-l arde,(ce bine-l inveti) injectoru poate fi infundat,
eu prefer sa spal piesele inainte de verificare/demontare si inca o clatire inainte de montarea definitiva,daca tu le lasi cu jegu pe ele asta este |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci sa ne intelegem ,nu ma contrazic si nici nu invat prostii pe nimeni,nu am zis sa faca nimic rau ,scurt sau ceva in genu,pe capacu injectorului(ciupercuta aia neagra)daca o intorci invers ai sa vezi acolo 2 contacte in care intra pini injectorului,ACOLO sa verifice daca ii vine curent,SAU mai poate in mufa gri care intra in corpuclapeta si are 4 fire (2 pentru injector ,2 pentru senzoru T-aer)verifica in mufa la pinu 1 si 3 parca se duce la injector (firu ce vine in mufa este albcu rosu)pe asta tre sa vina tensiune dar nu permanent atat cat pui contactu si face acel tiuit,nikule tu ce preferi e treaba ta,nu pune omu sa desfaca ca asa faci tu si crezi ca faci bine,poate el nu a mai desfacut pana acum asa ceva,numa bine
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
perfinox |
![]()
Post
#6448
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 May 11 ![]() |
revin cu o intrebare la o veche problema , turometrul oscileaza aiurea pana se incalzeste un pic motorul, am curatat mufele cu spray contacte, am citit si pe forum cate ceva dar nimeni nu a venit cu o solutie concreta. A reusit careva sa rezolve problema? ghitza ai mai reusit ceva ???????
|
--------------------
renault
clio v6
2010
- NT 05 WVR
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6449
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pentru colegu Ghita,cred ca am mai multi ani de mecanica auto decat ai tu varsta,asa ca de la tine chiar nu am ce invata,nu te supara dar cate odata o dai rau de gard,si unii(incepatori in ale mecanicii)o iau de buna,daca nu desfaci cu mainile tale nu vei invata/sti nimic niciodata
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
perfinox:am reusit ceva in sensu ca acum sunt cu ceasurile jos si am umblat la potentiometru de pe placa trometrului(placa e langa turometru prinsa de coaja ceasurilor)am mai reglat si nu mai danseaza asa urat dar parca nu cum trebuie,dar merge fata de cum era ,am tras si fir direct din ECU de le pin 24 si tot asa ,poate e vre-o problema din alta parte ,sa zic masa nu chiar perfecta sau alte minuni.
NIKU:in primu rand nu sti cati ani am eu ca sa spui ca tu ai nush cati ani in spate de mecanica,aici nu e topic sa ne dam mari ,las-o mai moale,eu am ajutat cat am putut nu a dat cu nimeni de pamant,nu tot timpu e nevoie sa spalam si sa ne bagam mainile ca sa functioneze acel lucru,daca merge dai pace si cu jegu de un deget ![]() ![]() This post has been edited by ghitza: 14 Feb 2013, 19:32 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:29 |