Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.
![]() ![]() ![]() |
Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.
ment |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|||
payty |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
da, in zona aia sunt groaznice chiulasele de dacie. si a mea era tot in halul asta cand am dat-o jos. se poate lua destul de mult acolo.
dar cu munca si relativ putini bani, cred ca se poate obtine o chiulasa chiar performanta din cea de dacie. This post has been edited by payty: 22 Sep 2009, 05:48 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#153
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Fiind vorba de chiulase , intreb si eu aici , se potriveste chiulasa de pe Renault 11 GTL , motor de 1,4 ( acelasi motor de pe care am luat si o rampa de culbutori , impecabila de altfel si functioneaza la fel de vreo 2 luni
![]() ![]() Multumesc pt raspunsurile care vor veni , daca vor veni ...... ![]() This post has been edited by Minel: 22 Sep 2009, 19:40 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
e cea care are admisiile un pic mai departate decat la dacie, si are canalele de admisie/evacuare mai patratoase?
in cazul asta, nu merge decat daca faci alte galerii de admisie/evacuare, sau le modifici pe cele care erau pe chiulasa ca poti monta saxofonul de dacie. in plus, nu vad ce ai putea castiga. chiulasele romanesti sunt prost executate, dar cu un pic de rabdare (si un dremel) poti obtine piese de buna calitate din ele. This post has been edited by payty: 22 Sep 2009, 18:46 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#155
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mai nou , ma bate o idee care tot mai mult ma "stimuleaza "....
![]() Ideea este in felul urmator ,am o chiulasa de motor de 1,3 neumblata la ea ( de pe fostul motor al tatalui meu ) si vreau sa o pun pe motorul meu de 1,4 dupa ce voi face urmatoarele operatii , ma rog daca se vor putea .... In primul rand o "dezechipez" si apoi dupa lustruire , curatare ,etc vreau sa : -schimb ghidurile de la supape cu unele de 1.4 , care sa aiba si strunjirea pt montarea semeringurilor . -rectificare scaune -montat supape de Renault ,motor de 1397 cmc. C1J -arcuri , conuri ,semi-conuri tot de Renault ca si mai sus ...C1J -rampa culbutori tot de Renault ,motor de 1397 cmc ...C1J Eventual sa mai iau din ea vreo 0,2-0,4 mm maxim , a fie pregatita pt refacerea totala a motorului care va urma a fi facuta in primavara , iar garnitura de chiulasa va fi cea adecvata alezajului camasilor , adica de 1,4 .... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
trebuie sa vezi daca nu cumva canalul de sub supapa e mai mic la 1300 decat la 1400.
de exemplu intre 1300 si 1600 e diferenta de la 28mm la 30. daca e diferenta intre 1300 si 1400 e pacat ca se pierde putere. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#157
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am avut timp sa curat si sa spal chiulasa de 1,3 ( se prezinta perfect si se pare ca , ghidurile nu trebuiesc schimbate si daca ma chinui un pic merg adaptate si semeringuri pe ea ...VR normal .... )
Imag003.jpg ( Size: 300.19k ) Number of downloads: 1583 Imag002.jpg ( Size: 300.59k ) Number of downloads: 1502 Inaltimea chiulasei este de h=73,35 mm , este la cota nominala din fabrica si acum mai ramane sa vad in functie de sfaturile voastre cat sa iau din ea ..... ,fara sa intampin probleme de supra-incalzire motor sau sa trebuiasca sa merg cu benzina de '99 din cauza detonatiilor ....... Am incercat de proba si merg montate supapele de Renault cat si rampa de culbutori de Renault 11..... Mai ramane sa o mai bibilesc ( lucstruire canale evacuare , etc ) si la final sa o frezez ...... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Asta o sa vina pe motor de 1.4?
Pentru mers normal eu m-as gandi la RC maxim 9.5 - poate si mai jos sa fii sigur safe, atat vroiam eu sa fac la mine. Daca iei volumul camerelor de ardere 37.81 (cat e dat stock, si atat mi-a iesit si mie la masurat parca pe chiulasa mea de 1.3) si se calculeaza RC pentru motor de 1397 rezulta RC de ~9.24:1. O planare mica si cam aia ar fi zic ![]() Sau te decizi la un RC in functie de ce mai zice lumea pe aici, si pe threadul de comprimare, si faci cum descrie Muttley acolo, sau iti calculez eu (teoretic ![]() Curat-o bine si zi daca si a ta e oribila si plina de defecte in "bowl area" - zona de sub scaun/supapa, mai ales zona in care se ingusteaza ca un venturi spre scaun. La mine era sub orice critica ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#159
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ment @ 23 Nov 2009, 22:52) Asta o sa vina pe motor de 1.4? Pentru mers normal eu m-as gandi la RC maxim 9.5 - poate si mai jos sa fii sigur safe, atat vroiam eu sa fac la mine. Hmm, am inteles , vroiam doar mai multe pareri ( stiind ca acele pareri ar veni de la persoane care au facut asa ceva la viata lor .... ![]() O sa ma rezum atunci sa iau din ea maxim 0.3 mm ( pe mine ma bate gandul la 0,2 ) si sa o bibilesc toata in continuare .... ![]() Apropo , ce este cu intrebarea de mai sus ..... ![]() This post has been edited by Minel: 24 Nov 2009, 06:03 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Pai RC depinde de motorul pe care o s-o pui, pe 1.3 cand are 8.5, pe 1.4 are 9.ceva cat am scris mai sus
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#161
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#162
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai, daca o stergi mai apasat cu o carpa, ai si luat 0,2 din ea.
Spuneam pe undeva, ca ultima facuta, e una de 1,6 pe care am dus-o la raport de comprimare de 1/13,5. Ce vorbiti voi de detonatii, si mai speriati si pe altii? Nu c-as fi eu cel mai destept, dar am incercat , si merg cu ea de 3 luni, cu GPL, merge minunat. Am redus volumul camerei , la 28, de la 42-43 cat e original.Daca si aici e loc pentru trei-simpla, ar trebui sa aiba peste suta de cai. N-am avut timp sa-i numar, ca-s inghesuiti intr-un carburator mono. Ala dublu l-am aruncat. Pe benzina nu ma intereseaza, dar la proba, n-a facut urat. Cu gaz nu detoneaza (bate avansul), deloc. Daca ar bate la benzina mai slaba, e de-ajunsa intinderea arcurilor la centrifugele de la delcou, si se rezolva. Sau micsorarea avansului, dar e totuna cu marirea camerei de ardere. Asa-i? Daca dai scanteia cand pistonul e sus, camera e minima. Daca o dai pe masura ce incepe sa coboare, cu cat avansul e mai mic, cu atat devine mai mare camera de ardere. Ati putea spune, ca se aprinde amestecul inainte de a ajunge pistonul sus, datorita compresiei mari(autoaprindere).Ehe, in ciuda inginerilor, nu se intampla. Gazolina va spune ceva? D-abia aici face nazuri.Asa ca nu mai fiti asa de critici, si luati din ea daca vreti performanta la demaraj chiar si peste 3mm. Daca gresiti cu ceva, 50 lei pentru o chiulasa, cred ca-si permite oricine, si cu putin noroc o gasiti si gratis. Dati-i drumu' la treaba si nu mai priviti in gura unora care nici nu stiu ce-i ala alezaj, dar dau sfaturi. Pana nu gresesti, nu inveti. E mult mai greu sa reti ce spun eu, decat sa vezi pe propria-ti piele. Faceti-vi-le singuri acasa. N-aveti cu ce, va pot arata eu. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
payty |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
gazul are cifra octanica mai mare ca benzina, de aia nu iti detoneaza cu raportul ala de compresie. mergi o vreme pe benzina sa vezi ce se intampla (in special in frana de motor).
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu are , eu am postat pe undeva un buletin de analiza la GPL. Il poti cauta la posturile mele(nu stiu care, cred ca pe anul trecut). Iat-o din nou.
6 Dec 2009, 12:50: Deci, are 90,2 si nu alte pareri. Eu lucrez in combinat, si nu ma puteti contrazice. This post has been edited by PH-06-BOA: 6 Dec 2009, 12:50 Attached thumbnail(s) 061220091307.jpg ( Size: 802.27k ) Number of downloads: 1352 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#165
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
PH-06-BOA: "... Faceti-vi-le singuri acasa. N-aveti cu ce, va pot arata eu. "
De obicei nu cer indicatii decat daca doresc sa le aplic, de data asta vreau sa le evaluez, acestea fiind spuse va rog satisfaceti-mi curiozitatea si aratati-mi cum...(poze la scule, explicatii orice e bun) Multumesc frumos |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti. E total construit manual, conceptie proprie. Sta la indemana oricui sa construiasca asa ceva.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
payty |
![]()
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
chiar sunt curios.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
astept si eu sa vad minunea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Hai cu minunea
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#170
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Dec 2009, 20:16) Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti. Sa n-avem suparare, da' la ce idei revolutionare vehiculezi pe forum, eu m-astept la asa ceva: click pentru scula magica. Asteptam sa-mi infirmi banuielile. This post has been edited by Muttley: 14 Dec 2009, 18:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#171
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Dec 2009, 20:16) Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti. E total construit manual, conceptie proprie. Sta la indemana oricui sa construiasca asa ceva. Astept cu nerabdare instrumentul magic ![]() QUOTE(Muttley @ 14 Dec 2009, 18:31) Sa n-avem suparare, da' la ce idei revolutionare vehiculezi pe forum, eu m-astept la asa ceva: click pentru scula magica. Asteptam sa-mi infirmi banuielile. Muttley tu vii intodeauna cu idei revolutionare ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#172
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ati crapat vr-unul?
17 Dec 2009, 22:44: Si daca aveti capacitatea de a observa, merge si automat. 15 min. de la un cap la altul, cu un span si de 1mm. Cutia de avans, e cu pinioane de la Mobra, reductorul de la cutit e cu raport de 1/24. De ce? D-aia! Carcasa din spatele universalului ascunde o cutie cu trei viteze, care inmultite cu cele patru de Mobra, da un avans cu 12 viteze, si prin schimbarea unui pinion intermediar, alte 12, cate pinioane am. Alaturi, p-acolo pe jos, e un cap-divizor (ce-o fi ala), cu 14 ture pe 120 de grade, in care pun planetara pentru rectificat, si arborele cotit Dar pentru ca rulmentii de la axa universalului au o mica abatere de la coaxialitate, scoate putin oval, si am renuntat la arbore si camasi. Hei, ati adormit? Pai ce sa intelegeti voi? Cercei in urechi, baruri, fite... This post has been edited by PH-06-BOA: 17 Dec 2009, 22:44 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#173
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Multumesc ca mi-ati satisfacut curiozitatea, si va felicit daca scula prezentata mai sus rectifica chiulase cu minima precizie ca ele sa poata fi folosite dupa acest proces.
Cu alte cuvinte, chiar daca multi de pe forum nu vor impartasi acelasi entuziasm realizarile unei persoane care face cu mainile proprii CEVA, ORICE ca masina lui sa mearga BINE, e un lucru pe care eu sigur nu voi putea sa il pun in practica si care merita tot respectul si numai prin prisma faptului ca ati incercat. Multumesc inca odata pentru ca faceti ceva pt. dacia dvs. si impartasiti si cu noi ceea ce ati realizat. Am o intrebare pentru restul colegilor co-forumisti: a incercat cineva ceva de genul: somender singh grooves? This post has been edited by CodeXS: 17 Dec 2009, 22:52 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
Muttley |
![]()
Post
#174
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#175
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Dec 2009, 22:21) Ati crapat vr-unul? <span class='edit'>17 Dec 2009, 22:44:</span> Si daca aveti capacitatea de a observa, merge si automat. 15 min. de la un cap la altul, cu un span si de 1mm. Cutia de avans, e cu pinioane de la Mobra, reductorul de la cutit e cu raport de 1/24. De ce? D-aia! Carcasa din spatele universalului ascunde o cutie cu trei viteze, care inmultite cu cele patru de Mobra, da un avans cu 12 viteze, si prin schimbarea unui pinion intermediar, alte 12, cate pinioane am. Alaturi, p-acolo pe jos, e un cap-divizor (ce-o fi ala), cu 14 ture pe 120 de grade, in care pun planetara pentru rectificat, si arborele cotit Dar pentru ca rulmentii de la axa universalului au o mica abatere de la coaxialitate, scoate putin oval, si am renuntat la arbore si camasi. Hei, ati adormit? Pai ce sa intelegeti voi? Cercei in urechi, baruri, fite... Felicitari....jos palaria domne, ce sa mai. La vara poti sa imi iei si mie din chiuloasa ![]() This post has been edited by iuliano_smile: 18 Dec 2009, 00:29 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#176
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Gizas...
Freza aia e in consola, e neechilibrata, e o masa excentrica. Daca pastila aia aschietoare n-are macar 1 mm de joc in plan perpendicular pe chiulasa e mare lucru. Repet - e de admirat ambitia si efortul, ca rezultatul....... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#177
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#178
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Muttley |
![]()
Post
#179
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Aiureala. La o viteza de rotaie de doua ture pe secunda, ce masa neechilibrata vezi tu, si chiar de-ar fi dupa desteptaciunea ta, dezechilibrul e in planul de rotatie , si ar trebui sa sara strungu-n sus, nu in lateral. Cutitul e din "maraton" , si precizia e excelenta, jocul lateral al cutitului fiind ZERO, ca are rulmenti conici (daca sti ce-s aia), iar jocul in planul de rotatie e dat de jocul de flanc al reductorului, care nu afecteaza precizia de aschiere. Nu ca la service, unde am fost sa-mi faca cilindrii din lainere, si i-a facut trapezoidali, de a trebuit sa-i corectez acasa. Eu va invat cum sa traiti, si sa va feriti de excroci, dar , tocmai astia raspund. M-asteptam sa-mi cereti detalii de constructie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:14 |