DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.

ment
post 22 Sep 2009, 00:24
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Un alt mare defect la chiulasa de dacie (cel putin la a mea - e oribila biggrin.gif) e "short side radius"-ul, zona rosie din poza, care are un unghi urat drept (pe evacuare mai mult decat pe admisie) si trebuie rotunjita

lolhead.JPG ( Size: 13.22k ) Number of downloads: 1454


inca nu le-am facut la mine ca nu am pietrele potrivite, si nici nu stiu cat pot sa iau din zona asta..


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Sep 2009, 05:48
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




da, in zona aia sunt groaznice chiulasele de dacie. si a mea era tot in halul asta cand am dat-o jos. se poate lua destul de mult acolo.

dar cu munca si relativ putini bani, cred ca se poate obtine o chiulasa chiar performanta din cea de dacie.

This post has been edited by payty: 22 Sep 2009, 05:48


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Sep 2009, 16:33
Post #153


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Fiind vorba de chiulase , intreb si eu aici , se potriveste chiulasa de pe Renault 11 GTL , motor de 1,4 ( acelasi motor de pe care am luat si o rampa de culbutori , impecabila de altfel si functioneaza la fel de vreo 2 luni rolleyes.gif ) ....... huh.gif

Multumesc pt raspunsurile care vor veni , daca vor veni ...... unsure.gif

This post has been edited by Minel: 22 Sep 2009, 19:40


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Sep 2009, 18:45
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




e cea care are admisiile un pic mai departate decat la dacie, si are canalele de admisie/evacuare mai patratoase?

in cazul asta, nu merge decat daca faci alte galerii de admisie/evacuare, sau le modifici pe cele care erau pe chiulasa ca poti monta saxofonul de dacie.

in plus, nu vad ce ai putea castiga. chiulasele romanesti sunt prost executate, dar cu un pic de rabdare (si un dremel) poti obtine piese de buna calitate din ele.

This post has been edited by payty: 22 Sep 2009, 18:46


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Nov 2009, 19:32
Post #155


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mai nou , ma bate o idee care tot mai mult ma "stimuleaza ".... happy.gif


Ideea este in felul urmator ,am o chiulasa de motor de 1,3 neumblata la ea ( de pe fostul motor al tatalui meu ) si vreau sa o pun pe motorul meu de 1,4 dupa ce voi face urmatoarele operatii , ma rog daca se vor putea ....

In primul rand o "dezechipez" si apoi dupa lustruire , curatare ,etc vreau sa :

-schimb ghidurile de la supape cu unele de 1.4 , care sa aiba si strunjirea pt montarea semeringurilor .
-rectificare scaune
-montat supape de Renault ,motor de 1397 cmc. C1J
-arcuri , conuri ,semi-conuri tot de Renault ca si mai sus ...C1J
-rampa culbutori tot de Renault ,motor de 1397 cmc ...C1J

Eventual sa mai iau din ea vreo 0,2-0,4 mm maxim , a fie pregatita pt refacerea totala a motorului care va urma a fi facuta in primavara , iar garnitura de chiulasa va fi cea adecvata alezajului camasilor , adica de 1,4 ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Nov 2009, 21:56
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




trebuie sa vezi daca nu cumva canalul de sub supapa e mai mic la 1300 decat la 1400.

de exemplu intre 1300 si 1600 e diferenta de la 28mm la 30.

daca e diferenta intre 1300 si 1400 e pacat ca se pierde putere.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Nov 2009, 20:24
Post #157


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Azi am avut timp sa curat si sa spal chiulasa de 1,3 ( se prezinta perfect si se pare ca , ghidurile nu trebuiesc schimbate si daca ma chinui un pic merg adaptate si semeringuri pe ea ...VR normal .... )
Imag003.jpg ( Size: 300.19k ) Number of downloads: 1582
Imag002.jpg ( Size: 300.59k ) Number of downloads: 1501

Inaltimea chiulasei este de h=73,35 mm , este la cota nominala din fabrica si acum mai ramane sa vad in functie de sfaturile voastre cat sa iau din ea ..... ,fara sa intampin probleme de supra-incalzire motor sau sa trebuiasca sa merg cu benzina de '99 din cauza detonatiilor .......

Am incercat de proba si merg montate supapele de Renault cat si rampa de culbutori de Renault 11.....

Mai ramane sa o mai bibilesc ( lucstruire canale evacuare , etc ) si la final sa o frezez ......


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Nov 2009, 22:52
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Asta o sa vina pe motor de 1.4?

Pentru mers normal eu m-as gandi la RC maxim 9.5 - poate si mai jos sa fii sigur safe, atat vroiam eu sa fac la mine.

Daca iei volumul camerelor de ardere 37.81 (cat e dat stock, si atat mi-a iesit si mie la masurat parca pe chiulasa mea de 1.3) si se calculeaza RC pentru motor de 1397 rezulta RC de ~9.24:1. O planare mica si cam aia ar fi zic tongue.gif.

Sau te decizi la un RC in functie de ce mai zice lumea pe aici, si pe threadul de comprimare, si faci cum descrie Muttley acolo, sau iti calculez eu (teoretic happy.gif) cum zic la sfarsitul threadului acolo cam cat ar trebui sa iei din ea pt. RC-ul dorit..

Curat-o bine si zi daca si a ta e oribila si plina de defecte in "bowl area" - zona de sub scaun/supapa, mai ales zona in care se ingusteaza ca un venturi spre scaun. La mine era sub orice critica radmasa.gif, comparativ cu chiulase de alte marci desigur smile.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Nov 2009, 06:02
Post #159


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ment @ 23 Nov 2009, 22:52)
Asta o sa vina pe motor de 1.4?

Pentru mers normal eu m-as gandi la RC maxim 9.5 - poate si mai jos sa fii sigur safe, atat vroiam eu sa fac la mine.

*



Hmm, am inteles , vroiam doar mai multe pareri ( stiind ca acele pareri ar veni de la persoane care au facut asa ceva la viata lor .... smile.gif )

O sa ma rezum atunci sa iau din ea maxim 0.3 mm ( pe mine ma bate gandul la 0,2 ) si sa o bibilesc toata in continuare .... happy.gif

Apropo , ce este cu intrebarea de mai sus ..... huh.gif

This post has been edited by Minel: 24 Nov 2009, 06:03


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 24 Nov 2009, 09:01
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Pai RC depinde de motorul pe care o s-o pui, pe 1.3 cand are 8.5, pe 1.4 are 9.ceva cat am scris mai sus smile.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Nov 2009, 10:30
Post #161


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ment @ 24 Nov 2009, 09:01)
Pai RC depinde de motorul pe care o s-o pui, pe 1.3 cand are 8.5, pe 1.4 are 9.ceva cat am scris mai sus smile.gif.
*



Okey am inteles ... blush.gif

Credeam ca reiese din ce scrie la mine in profil , ma rog .... ( 1,4 clar ) , abia astept sa mai lucrez la ea ..... happy.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Dec 2009, 23:45
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai, daca o stergi mai apasat cu o carpa, ai si luat 0,2 din ea.
Spuneam pe undeva, ca ultima facuta, e una de 1,6 pe care am dus-o la raport de comprimare de 1/13,5. Ce vorbiti voi de detonatii, si mai speriati si pe altii? Nu c-as fi eu cel mai destept, dar am incercat , si merg cu ea de 3 luni, cu GPL, merge minunat. Am redus volumul camerei , la 28, de la 42-43 cat e original.Daca si aici e loc pentru trei-simpla, ar trebui sa aiba peste suta de cai. N-am avut timp sa-i numar, ca-s inghesuiti intr-un carburator mono. Ala dublu l-am aruncat. Pe benzina nu ma intereseaza, dar la proba, n-a facut urat. Cu gaz nu detoneaza (bate avansul), deloc. Daca ar bate la benzina mai slaba, e de-ajunsa intinderea arcurilor la centrifugele de la delcou, si se rezolva. Sau micsorarea avansului, dar e totuna cu marirea camerei de ardere. Asa-i? Daca dai scanteia cand pistonul e sus, camera e minima. Daca o dai pe masura ce incepe sa coboare, cu cat avansul e mai mic, cu atat devine mai mare camera de ardere. Ati putea spune, ca se aprinde amestecul inainte de a ajunge pistonul sus, datorita compresiei mari(autoaprindere).Ehe, in ciuda inginerilor, nu se intampla. Gazolina va spune ceva? D-abia aici face nazuri.Asa ca nu mai fiti asa de critici, si luati din ea daca vreti performanta la demaraj chiar si peste 3mm. Daca gresiti cu ceva, 50 lei pentru o chiulasa, cred ca-si permite oricine, si cu putin noroc o gasiti si gratis. Dati-i drumu' la treaba si nu mai priviti in gura unora care nici nu stiu ce-i ala alezaj, dar dau sfaturi. Pana nu gresesti, nu inveti. E mult mai greu sa reti ce spun eu, decat sa vezi pe propria-ti piele. Faceti-vi-le singuri acasa. N-aveti cu ce, va pot arata eu.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Dec 2009, 09:56
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




gazul are cifra octanica mai mare ca benzina, de aia nu iti detoneaza cu raportul ala de compresie. mergi o vreme pe benzina sa vezi ce se intampla (in special in frana de motor).



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 6 Dec 2009, 12:47
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu are , eu am postat pe undeva un buletin de analiza la GPL. Il poti cauta la posturile mele(nu stiu care, cred ca pe anul trecut). Iat-o din nou.

6 Dec 2009, 12:50:
Deci, are 90,2 si nu alte pareri. Eu lucrez in combinat, si nu ma puteti contrazice.

This post has been edited by PH-06-BOA: 6 Dec 2009, 12:50

Attached thumbnail(s)
061220091307.jpg ( Size: 802.27k ) Number of downloads: 1351


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 7 Dec 2009, 18:22
Post #165


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




PH-06-BOA: "... Faceti-vi-le singuri acasa. N-aveti cu ce, va pot arata eu. "

De obicei nu cer indicatii decat daca doresc sa le aplic, de data asta vreau sa le evaluez, acestea fiind spuse va rog satisfaceti-mi curiozitatea si aratati-mi cum...(poze la scule, explicatii orice e bun)

Multumesc frumos



--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 13 Dec 2009, 20:16
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti. E total construit manual, conceptie proprie. Sta la indemana oricui sa construiasca asa ceva.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Dec 2009, 13:22
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




chiar sunt curios.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Dec 2009, 14:56
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




astept si eu sa vad minunea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Dec 2009, 18:24
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Hai cu minunea wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Dec 2009, 18:31
Post #170


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Dec 2009, 20:16)
Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti.
*


Sa n-avem suparare, da' la ce idei revolutionare vehiculezi pe forum, eu m-astept la asa ceva: click pentru scula magica.
Asteptam sa-mi infirmi banuielile.

This post has been edited by Muttley: 14 Dec 2009, 18:31


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 14 Dec 2009, 19:24
Post #171


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Dec 2009, 20:16)
Am sa pun un filmulet, cu scula care face de toate: rectifica chiulase, planetare, palierii la arbore, strunjeste, frezeaza, poate face segmenti si cuzineti. E total construit manual, conceptie proprie. Sta la indemana oricui sa construiasca asa ceva.
*


Astept cu nerabdare instrumentul magic biggrin.gif .Poate reusesc sa o construiesc si eu.

QUOTE(Muttley @ 14 Dec 2009, 18:31)
Sa n-avem suparare, da' la ce idei revolutionare vehiculezi pe forum, eu m-astept la asa ceva: click pentru scula magica.
Asteptam sa-mi infirmi banuielile.
*


Muttley tu vii intodeauna cu idei revolutionare radmasa.gif .Sper ca metoda aia nu ai puso in aplicare si pe motorul tau tongue.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Dec 2009, 22:21
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ati crapat vr-unul?



17 Dec 2009, 22:44:
Si daca aveti capacitatea de a observa, merge si automat. 15 min. de la un cap la altul, cu un span si de 1mm. Cutia de avans, e cu pinioane de la Mobra, reductorul de la cutit e cu raport de 1/24. De ce? D-aia! Carcasa din spatele universalului ascunde o cutie cu trei viteze, care inmultite cu cele patru de Mobra, da un avans cu 12 viteze, si prin schimbarea unui pinion intermediar, alte 12, cate pinioane am. Alaturi, p-acolo pe jos, e un cap-divizor (ce-o fi ala), cu 14 ture pe 120 de grade, in care pun planetara pentru rectificat, si arborele cotit Dar pentru ca rulmentii de la axa universalului au o mica abatere de la coaxialitate, scoate putin oval, si am renuntat la arbore si camasi. Hei, ati adormit? Pai ce sa intelegeti voi? Cercei in urechi, baruri, fite...

This post has been edited by PH-06-BOA: 17 Dec 2009, 22:44


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 17 Dec 2009, 22:48
Post #173


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Multumesc ca mi-ati satisfacut curiozitatea, si va felicit daca scula prezentata mai sus rectifica chiulase cu minima precizie ca ele sa poata fi folosite dupa acest proces.

Cu alte cuvinte, chiar daca multi de pe forum nu vor impartasi acelasi entuziasm realizarile unei persoane care face cu mainile proprii CEVA, ORICE ca masina lui sa mearga BINE, e un lucru pe care eu sigur nu voi putea sa il pun in practica si care merita tot respectul si numai prin prisma faptului ca ati incercat.

Multumesc inca odata pentru ca faceti ceva pt. dacia dvs. si impartasiti si cu noi ceea ce ati realizat.


Am o intrebare pentru restul colegilor co-forumisti: a incercat cineva ceva de genul: somender singh grooves?

This post has been edited by CodeXS: 17 Dec 2009, 22:52


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Dec 2009, 23:03
Post #174


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(CodeXS @ 17 Dec 2009, 22:48)
...... scula prezentata mai sus rectifica chiulase cu minima precizie .....
*


Clar!

PH-06-BOA... felicitari pentru ambitie si efortul depus. Dar atat.

This post has been edited by Muttley: 17 Dec 2009, 23:05


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Dec 2009, 00:28
Post #175


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Dec 2009, 22:21)
Ati crapat vr-unul?  
<span class='edit'>17 Dec 2009, 22:44:</span>
Si daca aveti capacitatea de a observa, merge si automat. 15 min. de la un cap la altul, cu un span si de 1mm. Cutia de avans, e cu pinioane de la Mobra, reductorul de la cutit e cu raport de 1/24. De ce? D-aia! Carcasa din spatele universalului ascunde o cutie cu trei viteze, care inmultite cu cele patru de Mobra, da un avans cu 12 viteze, si prin schimbarea unui pinion intermediar, alte 12, cate pinioane am. Alaturi, p-acolo pe jos, e un cap-divizor (ce-o fi ala), cu 14 ture pe 120 de grade, in care pun planetara pentru rectificat, si arborele cotit Dar pentru ca rulmentii de la axa universalului au o mica abatere de la coaxialitate, scoate putin oval, si am renuntat la arbore si camasi. Hei, ati adormit? Pai ce sa intelegeti voi? Cercei in urechi, baruri, fite...
*


Felicitari....jos palaria domne, ce sa mai. La vara poti sa imi iei si mie din chiuloasa biggrin.gif ?

This post has been edited by iuliano_smile: 18 Dec 2009, 00:29


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Dec 2009, 09:17
Post #176


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




Gizas...
Freza aia e in consola, e neechilibrata, e o masa excentrica. Daca pastila aia aschietoare n-are macar 1 mm de joc in plan perpendicular pe chiulasa e mare lucru.

Repet - e de admirat ambitia si efortul, ca rezultatul.......


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Dec 2009, 09:27
Post #177


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(CodeXS @ 17 Dec 2009, 22:48)
Multumesc inca odata pentru ca faceti ceva pt. dacia dvs.
*



nu face pentru Dacia lui, ci detine service-ul din sat, cu cat improvizatia e mai mare, profitul e mai mare, totul se rezuma la bani.

Din acelasi ciclu, metoda dansului de rectificat discuri de frana


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Dec 2009, 09:37
Post #178


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(Muttley @ 17 Dec 2009, 23:03)

PH-06-BOA... felicitari pentru ambitie si efortul depus. Dar atat.
*


si tu la fel ,BTL icon_mrgreen.gif
atatia $ bagati si tot la fel merge.sau mai rau rolleyes.gif
@ph-06-boa lucrati la Arpacor?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Dec 2009, 09:47
Post #179


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ydaniel @ 18 Dec 2009, 09:37)
si tu la fel ,BTL icon_mrgreen.gif
atatia $ bagati si tot la fel merge.sau mai rau rolleyes.gif
*


Normal!
Si tu cand uzi cearceaful e rau. Da' daca astepti sa te trezesti sa vezi ce bine e.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Dec 2009, 21:18
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Aiureala. La o viteza de rotaie de doua ture pe secunda, ce masa neechilibrata vezi tu, si chiar de-ar fi dupa desteptaciunea ta, dezechilibrul e in planul de rotatie , si ar trebui sa sara strungu-n sus, nu in lateral. Cutitul e din "maraton" , si precizia e excelenta, jocul lateral al cutitului fiind ZERO, ca are rulmenti conici (daca sti ce-s aia), iar jocul in planul de rotatie e dat de jocul de flanc al reductorului, care nu afecteaza precizia de aschiere. Nu ca la service, unde am fost sa-mi faca cilindrii din lainere, si i-a facut trapezoidali, de a trebuit sa-i corectez acasa. Eu va invat cum sa traiti, si sa va feriti de excroci, dar , tocmai astia raspund. M-asteptam sa-mi cereti detalii de constructie.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 02:05
Forum Renault