DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Kia Cee'd SW 1.4 109 vs Logan MCV 1.6 105, in Auto Moto Sport Mai 2008

C a t a l i n
post 5 May 2008, 22:13
Post #181


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu că nu s-ar putea deduce si la Cee'd...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 5 May 2008, 22:17
Post #182


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




eugeniuz, de ce nu vrei sa intelegi ca treaba asta cu 10000 euroi are o latura puternic psihologica ? Se "da" cifra asta si apoi se spune: aaa, dar uite si kia are un pret asemanator !!! Pai de ce sa-mi mai iau logan, cand mai pot sa pun oleaca si mi-am luat kia !?!!? Deja in mintea unui potential cumparator s-a produs un "declic", s-a rasucit un comutator, si gata, da-l in spume de logan. De aici nu prea mai conteaza cat scrie pe factura finala de la kia. E o chestie pur subiectiva de acceptanta a respectivei persoane. Hai, mami, ca mai avem si aia x euroi pusi deoparte ! Ce naiba, astia si gata !
Nu e cazul tau, fireste !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 May 2008, 22:23
Post #183


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și Dacia SA pe acest lucru se bazează, numai că se intinde cam mult în ultima vreme, chiar dincolo de această barieră a celor 10.000 euro, mai ales că inițial se vorbea de jumătatea sumei.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 5 May 2008, 22:28
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




mai maersk pai daca o luam asa si ceed ar trebui sa fie 10.000 de euro ddp chiar si cu motorizarea de varf, cu toate dotarile posibile, nu? smile.gif ca doar alea nu costa deloc nu-i asa? radmasa.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 5 May 2008, 22:28
Post #185


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Cataline, aici sunt de acord cu tine, insa numai pe jumatate din jumatatea sumei biggrin.gif

This post has been edited by cristi.r: 5 May 2008, 22:29


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 May 2008, 22:33
Post #186


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(aphophis @ 5 May 2008, 23:28)
mai maersk pai daca o luam asa si ceed ar trebui sa fie 10.000 de euro ddp chiar si cu motorizarea de varf, cu toate dotarile posibile, nu? smile.gif ca doar alea nu costa deloc nu-i asa? radmasa.gif
*



Încearcă să fii coerent când lansezi o afirmație aici, din respect pentru firul discuției... Cred că e mai constructiv decât să încropești repede o inșiruire de litere, doar din dorința acerbă de a-mi da o pseudo-replică...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 5 May 2008, 22:36
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(MAERSK @ 5 May 2008, 22:33)
Încearcă să fii coerent când lansezi o afirmație aici, din respect pentru firul discuției... Cred că e mai constructiv decât să încropești repede o inșiruire de litere, doar din dorința acerbă de a-mi da o pseudo-replică...
*



nu fac altceva decat sa aplic modul tau de a gandi asupra ceed-ului. ca nu iti convine e partea a doua rolleyes.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2008, 22:37
Post #188


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




MAERSK, si crezi ca modul in care ii raspunzi te face pe tine mai inteligent? Nu ar strica tot din acelasi respect pentru firul discutiei sa-i dai un minus pe reputatie sau PM daca nu mai poti, dar sa continui totusi on topic. Ah, am uitat sa-ti dau mesajul asta pe PM icon_mrgreen.gif. Dar se poate sterge si il trimit acolo happy.gif

This post has been edited by ssilviu: 5 May 2008, 22:40


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 5 May 2008, 22:45
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Calm down boys!

Conteaza evident suma aia rotunda de 9999+1 DDP si daca Prestige Diesel 85CP (fara sa fi fost lovit de probleme de motor-ina-) era 9999E DDP si cu 3 ani garantie si cu vopsea metalica (unica la el de altfel) nu mai stateam pe ganduri.
Insa cand si prestige benzina trece de 10000 E si se duce cu 3 ani si metalic la 10350 atunci mai bine altceva chiar daca asta inseamna sa mai scoti ceva bani si nu e usor nimanui.

Probabil ca la orice masina pretul platit reflecta de multe ori altceva decat valoarea ei in sine - exemplu bun la Porsche care e cel mai eficient din punct de vedere economic cu profitul cel mai mare per masina.

Insa marele merit al Loganului a fost ca i-a fortat si pe ceilalti sa scada din pret ca sa nu piarda din piata. Asta trebuie recunoscut.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 5 May 2008, 23:32
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(eugeniuz2004 @ 5 May 2008, 22:45)
Calm down boys!

Conteaza evident suma aia rotunda de 9999+1 DDP si daca Prestige Diesel 85CP (fara sa fi fost lovit de probleme de motor-ina-) era 9999E DDP si cu 3 ani garantie si cu vopsea metalica (unica la el de altfel) nu mai stateam pe ganduri.
Insa cand si prestige benzina trece de 10000 E si se duce cu 3 ani si metalic la 10350 atunci mai bine altceva chiar daca asta inseamna sa mai scoti ceva bani si nu e usor nimanui.

Probabil ca la orice masina pretul platit reflecta de multe ori altceva decat valoarea ei in sine - exemplu bun la Porsche care e cel mai eficient din punct de vedere economic cu profitul cel mai mare per masina.

Insa marele merit al Loganului a fost ca i-a fortat si pe ceilalti sa scada din pret ca sa nu piarda din piata. Asta trebuie recunoscut.
*



daca vb de sedan (sau chiar si de diesel) apai sa fim seriosi, iarasi ne lovim de eterna chestie: sunt sarac , am bani doar de biscuiti insa eu vreau musai ca lumea asta rea sa-mi dea caviar in loc de biscuiti.. caz in care vreau si eu dom'le un ceed full la 8000 de euro ddp. diesel, macar 150 cp, navigatie, piele, frane ceramice cool.gif etc

QUOTE(Sheffield @ 5 May 2008, 23:03)
Da, eu l-am pus, ma rog acolo preturile sunt altele la nemti...
Ok, pe mine ma intereseaza o compacta 1.6 benzina cam la 14500 ddp.
In banii astia la kia, imi iau un cee'd 1.6 base+opt (Esp, jante, etc) destul de bine dotata, cam cu ce vreau eu.
Pe cealalta parte, imi place si focus, dar in aceleasi dotari si cu motorul 1.6 ti-vct 115, ies cam pe la 17000euro. La opel astra nu am ajuns inca la dealer, dar din configurator , cu tot cu reduceri in aceeasi config ies pe la 16000.
In situatia asta, problema se pune intre ceed 1.6 dotata la 14500 sau focus/astra cheala.
Sau mai bine zis merita diferenta de bani focus/astra (1500 -2000 euro)? Sau daca aveti voi alte variante... unsure.gif
*




daca-i intrebi pe ceed-isti da merita platita diferenta, chiar daca dupa aia o sa mananci paine cu untura icon_mrgreen.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 6 May 2008, 07:13
Post #191


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(MAERSK @ 5 May 2008, 22:23)
Și Dacia SA pe acest lucru se bazează, numai că se intinde cam mult în ultima vreme, chiar dincolo de această barieră a celor 10.000 euro, mai ales că inițial se vorbea de jumătatea sumei.
*



Dupa ce criteriile lui peste s-a stabilit ca un Logan nu are voie sa coste mai mult de 10.000 de euro, pe cand KIA nu pare scumpa nici la 14.500, sau mai mult ? Exista Logan la 6000 si ceva de euro. Consideri ca nu merita mai mult ? Il iei pe ala si gata, sau iei KIA la 14.000, daca crezi ca merita. (mai ales ca vad ca la multi nu prea conteaza 3-4000 de euro in plus)


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 6 May 2008, 07:19
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




De fapt toata lumea vorbea de o masina cu niste dotari date si iesea ca la Dacia mcv-ul e cam supraevaluat pentru ce ofera calitativ si ca senzatie si ca exista alternative nu cu mult mai scumpe.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 May 2008, 07:23
Post #193


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(radioman @ 5 May 2008, 21:05)
Nu zau?
*



da , zau, am vazut destule.


QUOTE(Amedeus @ 5 May 2008, 21:09)
klaus, am mers cu Skoda Fabia cu motorul in 3 cilindri (1.2 55CP)  si nu mi-a placut
*




Polo are 980 kg, 1,2 si 64 de cai, nu cred ca mai exista versiunea de 55, deci e putin mai greu decat un Logan 1,4, si impresia mea, ca si a lu' Klaus este ca se misca mai bine, comparabil cu un Logan 1,6 as putea zice la viteze si reprize sub 120 km/h.

Iar Lupo la 1 litru si 50 de cai fuge mancand pamantul...dar nu poti sa schimbi mentalitati foarmate din povesti si auzisme.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 May 2008, 08:59
Post #194


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(argon @ 6 May 2008, 08:23)
Polo are 980 kg, 1,2 si 64 de cai, ... deci e putin mai greu decat un Logan 1,4, si ... se misca mai bine, comparabil cu un Logan 1,6 as putea zice la viteze si reprize sub 120 km/h.

Iar Lupo la 1 litru si 50 de cai fuge mancand pamantul...dar nu poti sa schimbi mentalitati foarmate din povesti si  auzisme.
*



Desi nu am condus niciuna din cele 2 masini, permite-mi sa nu fiu de acord smile.gif
Greutate mai mare, putere mai mica, cuplu mai mic. Poate sa aiba cutia etajata mai scurt, degeaba. Fac pariu ca daca ne uitam pe date tehnice are cel putin 3-4 secunde mai mult decat Loganul de 1.6 la demarajul 0-100 (care are 11.5).

Am mers destul cu Matiz de 51 de cai si nu "fuge mancand pamantul" deloc. Poate in comparatie cu o dacie 1300 veche...

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 6 May 2008, 09:01
Post #195


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@ argon
Prietene, am scris ca "am mers" cu Fabia (motorul cred ca e conceput tot de VW), deci nu e din auzite si nici poveste. E parerea mea si cred ca mai degraba sa spui ca un motor de 65 e mai rapid si mai vioi decat unul de 87 CP sau chiar decat cel de 1.6 16V de pe Logan, e poveste.

Cu o masina mai mica se percepe (zic eu) altfel viteza. Ai senzatia ca ai viteza mai mare decat in realitate. Are sora mea un Fiat Seicento si cand merg cu el imi pare ca am o viteza turbata, dar o privire pe vitezometru ma readuce la realitate, cand vad ca de fapt am 90 km/h. In Logan la 90 imi da senzatia ca abia ma misc. (nu vorbesc de traficul din oras)

This post has been edited by Amedeus: 6 May 2008, 09:09


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 6 May 2008, 10:54
Post #196


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(Andy_ACS @ 6 May 2008, 09:59)
Desi nu am condus niciuna din cele 2 masini, permite-mi sa nu fiu de acord smile.gif
Greutate mai mare, putere mai mica, cuplu mai mic. Poate sa aiba cutia etajata mai scurt, degeaba. Fac pariu ca daca ne uitam pe date tehnice are cel putin 3-4 secunde mai mult decat Loganul de 1.6 la demarajul 0-100 (care are 11.5).
*



Am mers cu o Fabia de 1.4 Intr-adevar are demarajul mai slab decat Logan 1.6 si in linie dreapta pierde, dar ce frumos sta in curbe, le poti aborda cu o viteza sporita, nu ai nevoie de demaraje (unde Fabia nu sta chiar bine). Fiecare masina are partile ei bune, de-asta sunt greu de comparat, fiecare prefera altceva.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 6 May 2008, 10:56
Post #197


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.211
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 5 May 2008, 21:00)
.....Si as mai avea de observat masuratorile audio. Daca alea sunt reale, e cam de naspa pentru kia. Este prea aproape de valorile din logan. Iar eu nu am o parere prea buna de insonorizarea loganului. Daca si kia e tot acolo, treaba e cam nasoala.
*



Aici te cam contrazic!
O diferenta de 3-4 dB este MARE! Mai ales in zona de peste 60dB
Scara este logaritmica nu liniara!
Asa ca nu se poate spune ca cele doua masini sint tocmai aproape!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 6 May 2008, 10:57
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




am citit cu amuzament si interes discutiile, m-au tinut cu sufletul la gura, ca un roman bun.

Va rog sa tineti seama totusi de citeva elemente:
1. service-uri si dealeri Dacia sunt peste tot prin tara, cu ghiotura, in vreme ce service-uri si dealeri Kia mai rar, asa ca daca cineva e intr-o zona unde nu e dealer Kia (Alexandria, de exemplu ?) sau ramine in pana intr-o zona unde nu e dealer Kia, a pus-o...
2. Kia Best este un model special de cucerire a pietei la care Kia nu face mai deloc profit... Fiti convinsi ca la Logan MCV 1.6 16V Renault face o marja de profit bunicica - daca s-ar pune o marja similara la Kia, nu ar mai fi 12,600 EUR CIP... in plus Best e oferit doar cu 1.4, in vreme ce la Logan se poate opta si pentru diesel...
3. foarte pertinente constatarile lui klaus privind inexactitatile din articolul respectiv - ma intreb de ce nu face Dacia o sesizare cu aceste chestiuni catre AMS ?


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 May 2008, 11:01
Post #199


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Amedeus @ 6 May 2008, 08:13)
Dupa ce criteriile lui peste s-a stabilit ca un Logan nu are voie sa coste mai mult de 10.000 de euro, pe cand KIA nu pare scumpa nici la 14.500, sau mai mult ? Exista Logan la 6000 si ceva de euro. Consideri ca nu merita mai mult ? Il iei pe ala si gata, sau iei KIA la 14.000, daca crezi ca merita. (mai ales ca vad ca la multi nu prea conteaza 3-4000 de euro in plus)
*



Nu e vorba dacă are sau nu voie să coste XXXXX euro. Mâine pot pune pe Logan o siglă aurită și vor cere 5000 euro în plus. Nu e prost cine cere...

DAR OARE MERITĂ ACEȘTI BANI?

Din moment ce DACIA se lăuda că a conceput MAȘINA DE 5000 EURO, iar acum cere pe ea mult mai mult, nu își pune nimeni problema "value for money"?

Doar pentru că nu prea există alternative în acești bani, și DACIA profită ridicând prețul, NU ÎNSEAMNĂ CĂ acest preț plătit în plus se justifică în ceva la acea mașină... (fiabilitate, calitate, siguranță, etc)

Legat de KIA, nu s-a lăudat niciodată că a conceput mașina de 5925 euro, ca apoi să o vândă cu 11850.

Iar KIA Cee'd în echiparea BEST se vinde foarte bine, nu cred că sunt mulți care să cumpere alte versiuni.

This post has been edited by MAERSK: 6 May 2008, 12:19


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 May 2008, 11:17
Post #200


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Polo 1,2 - 9,8 s de la 0 la 80 km/h, viteza maxima e identica cu Loganul 1,4 care are cu 12 cai in plus, si e mai usor. Consumul mediu declarat e cu 1 litru % mai mic la Polo. Ca tot ati vrut date tehnice, dar atata timp cat nu te dai jos dintr-unul si te urci in altul cum zise Klaus, orice impresie personala e degeaba.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 May 2008, 12:01
Post #201


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Tehnica
Cilindree (L/cm3) 1,2 / 1198
Alezaj / Cursa (mm) 76,5 / 86,9
putere max., kW (CP) la 1/min 55
Cuplu motor max., Nm la 1/min 108 / 3000
Rapot de comprimare 10,3
Norma de poluare EU 4
Alternator, A/Baterie, A(Ah)
Cutie de viteze manuala 70 / 220 (44)
Cutie automata/tiptronic
Carburant benzina
Consum carburant combinat, l/100 Km
Cutie de viteze manuala 5,8 - 6,0
Cutie automata/tiptronic
Capacitate rezervor carburant (l) ca. 45
Cutie de viteze C utie manuala cu 5 trepte
Emisii CO2, g/km
Cutie de viteze manuala 139 - 144
Cutie automata/tiptronic
Timp accelerare de la 0-80 / 0-100 km/h, s
Cutie de viteze manuala 11,0 / 17,5
Cutie automata/tiptronic
Viteza maxima, km/h
Cutie de viteze manuala 152
Masa proprie (kg)
Cutie de viteze manuala 980-1100 kg

Cilindree (L/cm3) 1,2 / 1198
Alezaj / Cursa (mm) 76,5 / 86,9
putere max., kW (CP) la 1/min 64
Cuplu motor max., Nm la 1/min 112 / 3000
Rapot de comprimare 10,5
Norma de poluare EU 4
Alternator, A/Baterie, A(Ah)
Cutie de viteze manuala 70 / 220 (44)
Cutie automata/tiptronic
Carburant benzina
Consum carburant combinat, l/100 Km
Cutie de viteze manuala 5,9 - 6,0
Cutie automata/tiptronic
Capacitate rezervor carburant (l) ca. 45
Cutie de viteze C utie manuala cu 5 trepte
Emisii CO2, g/km
Cutie de viteze manuala 142 - 144
Cutie automata/tiptronic
Timp accelerare de la 0-80 / 0-100 km/h, s
Cutie de viteze manuala 9,8 / 14,9
Cutie automata/tiptronic
Viteza maxima, km/h
Cutie de viteze manuala 162
Masa proprie (kg)
Cutie de viteze manuala 980-1100 kg

Datele tehnice spun totul despre performanta. Faptul ca te simti mai bine in unul sau altul, ca sunt materiale mai de calitate, ca consuma mai putin, etc sunt alta mancare de peste si sunt mai mult legate de confort.

Bafta!


P.S. Legat de Ceed - cred ca exista varianta Best si la 1.4 si la 1.6 benzina, si exista chiar si la diesel.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 May 2008, 12:12
Post #202


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(miki @ 6 May 2008, 11:56)
Aici te cam contrazic!
O diferenta de 3-4 dB este MARE! Mai ales in zona de peste 60dB
Scara este logaritmica nu liniara!
ValueDifference from reference level
0dB SPL1 x reference (unity)
30 - 40dB SPL32 - 100 x reference
40 - 60db SPL100 - 1,000 x reference
60 - 70dB SPL1,000 - 3,200 x reference




--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 6 May 2008, 13:06
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(argon @ 6 May 2008, 05:23)
da , zau, am vazut destule.
Polo are 980 kg, 1,2 si 64 de cai, nu cred ca mai exista versiunea de 55, deci e putin mai greu decat un Logan 1,4, si impresia mea, ca si a lu' Klaus este ca se misca mai bine, comparabil cu un Logan 1,6 as putea zice la viteze si reprize sub 120 km/h.

Iar Lupo la 1 litru si 50 de cai fuge mancand pamantul...dar nu poti sa schimbi mentalitati foarmate din povesti si  auzisme.
*



OFF:

No offence,dar eu unul am umblat cu asaceva si nu fugea de manca pamantul. Cu tot cu evacuarea lui sport isi manca o bataie de la o Solenza(1.4) fara nimic pe ea de nu avea aer.
Cu fostul Logan nici nu aveam ce discuta cu Lupo ala super-rapid...racheta sol-sol ce o fi icon_mrgreen.gif .

This post has been edited by LC_TM: 6 May 2008, 13:07


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 May 2008, 13:16
Post #204


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poate ai fost cu Lupo 3L tiptronic, care e cam lent biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 6 May 2008, 13:25
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Nu nu,era Lupo de 1L icon_mrgreen.gif ,exact ala de care vorbesti...rosu!


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 6 May 2008, 16:02
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(gabylzr @ 5 May 2008, 06:23)
Ce naiba ma asta-i argument , sa-ti cumperi o masina ca are filtru de aer sau ca stergatoarele pornesc automat ? la logan rezolvi problema cu filtru de clio 3 cu 70 ron si tragi un fir , pentru care Klaus a facut un tutorial explicit pt pornirea stergatoarelor.
*


Pentru mine a fost o surpriza neplacuta asta cu stergatoarele. Cu filtrul am rezolvat-o singur dar nu ma incanta ideea de a desface bordul sa ma apuc eu de intins fire.


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 6 May 2008, 16:22
Post #207


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




La Logan mai tragi un fir și pentru a beneficia de creșterea volumului încîntătorului de urechi odată cu creșterea vitezei.

Mai poți trage niște conducte de aer pe sub scaune pentru locurile din spate.

Și dacă te străduiești, mai poți aplica și niște insonorizante de ici, pe colo pentru confort acustic.

Și poți schimba și lamelele ștergătoarelor imediat ce ieși pe poarta dealer-ului pentru că cele existente cam scîrțîie. Cu apa care curge pe parbriz cînd vrei să le oprești nu ai ce face; e de la ei (poți lua lamele de lungimi diferite, adevarat, dar cel de la șofer cam fîlfîie la viteză mare).

Citind la pagina de "îmbunatațiri" poți afla mai multe.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 May 2008, 16:24
Post #208


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și asta e de bine sau de rău?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 6 May 2008, 19:36
Post #209


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Bine nu e.
Masina e nefinalizată , neterminată, îmbunatațibilă foarte ușor și totuși producătorii bagă capul în nisip. Motorul pe benzină care merită banii este 1.6 16V dar dotarea cu care vine mașina cu acest motor e frustrant de învechită din punct de vedre tehnic. nu este normal ca la o mașina de virf, chiar și de la una ieftină, să nu poți alege opționale înafară de extindere de garanție, tipul vopselei și prezența airbagurilor laterale. Soluția de reglare a scaunului pe verticală este primitivă, aerul condiționat e sursă de disconfort acustic în perioadele caniculare (atît de caniculare cît pot fi în RO), ușile se deplasează pe verticală dacă mergi prin gropile de pe la Borsec și Toplița, portbagajul nu poate fi folosit la capacitate din cauza barelor care susțin capacul acestuia (soluția defectuoasă se întîlnește și la Toyota Avensis sau Corolla), spătarul banchetei spate nu e rabatabil, la viteză mare zgomotul interior e ridicat, vopseaua aplicată e mai mult de luciu, poziția volanului nu poate fi reglată în funcție de dorința (înălțimea) șoferului, lipsa din fabrică a filtrului de polen (praf) este total inexplicabilă din punct de vedere al clientului care vreas să de bani și să aibă așa ceva fără a apela la forumuri de discuții, la fel ca și renunțarea la afișarea consumului instantaneu, compartimentele de depozitare puteau fi mai numeroase.
Lista nu se termină aici, mașina are multe aspecte pozitive și acest comentariu nu este "anti" se vrea obiectiv și reflectă păreri subiective și dorințe ale proprietarului


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 6 May 2008, 20:35
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(MAERSK @ 6 May 2008, 11:01)
Nu e vorba dacă are sau nu voie să coste XXXXX euro. Mâine pot pune pe Logan o siglă aurită și vor cere 5000 euro în plus. Nu e prost cine cere...

DAR OARE MERITĂ ACEȘTI BANI?

Din moment ce DACIA se lăuda că a conceput MAȘINA DE 5000 EURO, iar acum cere pe ea mult mai mult, nu își pune nimeni problema "value for money"?

Doar pentru că nu prea există alternative în acești bani, și DACIA profită ridicând prețul, NU ÎNSEAMNĂ CĂ acest preț plătit în plus se justifică în ceva la acea mașină... (fiabilitate, calitate, siguranță, etc)

Legat de KIA, nu s-a lăudat niciodată că a conceput mașina de 5925 euro, ca apoi să o vândă cu 11850.

Iar KIA Cee'd în echiparea BEST se vinde foarte bine, nu cred că sunt mulți care să cumpere alte versiuni.
*



iarasi argumentul superfumat cu masina de 5000 de euro. Ia spune-mi nene, tu ai vrea ca in 5000 de euro sa ai un mcv 7 locuri, 1,6 16v la nivelul maxim de dotari (inclusiv alea optionale)? Ca daca da , vreau si eu la 5400 de euro un kia break cu motor de 200 cp, piele, navigatie & shit.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 07:15
Forum Renault