Cu negresa-ntre picioare
![]() ![]() |
Cu negresa-ntre picioare
vis-a-vis |
![]()
Post
#391
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
Ov |
![]()
Post
#392
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#393
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
"Ea grasul care era de mult timp, praful linos"???
![]() Sau ce dracu' scrie acolo de praful ala? EDIT: acu' vazui, Vis-a-vis-ule, nu-i bun smacu'. Scrie pe eticheta ca-i pentru "telefon portator si telefoane tradizionale". This post has been edited by tatabobu: 25 Jun 2009, 14:45 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
adrian.paul |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 23 July 06 From: Bucuresti ![]() |
"Dizolvant uscat, de ingrasat pt. contacturile electrice active in Electronica, informatie si telefoane."
![]() |
--------------------
Logan
Prestige
2008 1.5 Dci
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#395
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#396
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Macar e ceea ce-ti trebuie ?
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#397
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai da... dar 3 rahati de garnituri, o gramad' de bani?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bj |
![]()
Post
#398
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
asta si-a montat garniturile si a plecat in lume!
|
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#399
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce lume rea!
![]() Ieri... zi de vara, prognozat caniculoasa. Cum virusul motociclismului nu moare niciodata, mai ales cand atelajul e la doi pasi de tine si te priveste impasibil de cate ori treci pe langa el, simt cum ca nu se mai poate asa si ma hotarasc sa apuc taurul (negru) de coarne. Pedalez eu nerabdator pana la munca, cu casca in spinare, varata cu greu intr-o geanta. Ma gandeam ca as fi de-a dreptul penal s-o pun in cap pe bicicleta, cu toate ca mi-a trecut acest gand prin minte. Prima masura este sa-mi iau liber doua zile. Ma schimb doar in short, ca cu altceva pe mine nu rezistam, chiar si asa imi venea sa ma dezbrac la soricu' gol. Scot maldarul de piese care umplea doua navete mari de plastic si le insir prin curte. Incep usor, usor sa le pun la locul lor, dar doar pe cele strict necesare. Imi dau seama ca nu am toate suruburile pentru asamblat, acestea fiind intr-o naveta mai mica cu o parte din piesele schimbate, in portbagajul breakului. Ce dracu' sa fac? Ma duc acasa sa iau masina. Numai ca alta dandana. Cheile le-am uitat acasa. Sun pe sor-mea, asta era plecata sa-l aduca pe tata de la spital, unde a suferit o operatie de hernie. Nimic complicat dar ca orice operatie, e o incercare pentru fiecare. Sun pe mama. Nu raspunde. Pedalez pana acasa prin soarele torid. La capatul celor 6 kilometri sunt leoarca. Sauna gratis plus solar. Ajung in fata usii, nu raspunde nimeni. Sun pe mama, raspunde. - Unde esti femeie? - Am plecat la piata sunt in tramvai. - Pai eu sunt in fata usii si n-am cheie. - Hai ca cobor la prima. - Bine, stai acolo ca vin repede. Pedalez cu sarg pana la prima si preiau cheile. Pedale iar pana acasa. Iau cheile de la casa, de la masina si plec. Breakul statut de vreo doua saptamani porneste destul de repede, convingandu-ma si de asta data ca injectia oricat de arhaica ar fi, e mai putin pacatoasa decat carburatia, cel putin la pornire. Deschid larg cele doua geamuri electrice si plec agale iar spre locul faptei. Pun tot ce e strict necesar pe harb, doar cat sa-l duc la service sa-mi regleze carburatoarele. La ora 13:00 avand programare. Inainte de a pune rezervorul zic sa dau o cheie. Cauta cheia, nu e. Deasemenea imi aduc aminte ca n-am nici cheia de la lantul cu care am priponit-o. Asa ca mai fac un drum pana acasa, sa iau si cheile cu pricina. Cum la omu' sarac nici boii nu trag, cand bag benzina in rezervor, asta incepe sa planga usor in zona cea mai de jos a partii din stanga. Primul gand a fost sa ma duc sa iau bricheta cu care aprind aragazul si sa-i dau foc, dar revin repede la realitate si tai repede o sticla de plastic ca s-o folosesc pe post de palnie. Golesc rezervorul printre sudalme, umplandu-ma de benzina pe maini. Mut hardughia din locul unde sta in primavara, undeva mai la vale ca sa se scurga si ultimii stropi de benzina. Matur locul unde a hibernat si arunc cateva galeti cu apa ca sa sterg orice urma din lichidele cazute. Intre timp imi vine ideea sa pun benzina doar in partea dreapta a rezervorului. Acesta avand doua robinete, cate unul pe fiecare parte. Bag furtunul cu sticla cu dop gaurit cu care am facut probe, ca sa curga benzina doar in dreapta. In acest moment imi dau seama ca am asteptat atata timp ca dobitocu', crezand ca au nustiu ce carburatoarele. Benzina refuza sa curga din acest dispozitiv din cauza depresiunii create in sticla. Pana n-am desfacut putin dopul ca sa traga aer, benzina a stat linistita in sticla. MuciX mi-a zis sa nu ma dau in fapt cu faza asta, ca o sa rada tot forumu' de mine. I-am zis ca ma doare undeva si conteaza ca am descoperit cauza pentru care nu se accelera si asta ma intereseaza cel mai mult ![]() Pornesc animalul si accelerez. Merge destul de frumos. Strang tot calabalacul de prin curte, fac un dus binemeritat (da, am si aragaz, si frigider si baie la munca, va ofticati? ![]() M-am dezobisnuit sa merg cu mainile in sus si in fata, precum superman. M-acomodez destul de repede si la iesire din pasajul Victoria am 120. A... am si vitezometru, v-am zis? Ma dezobisnuisem sa am atata camp vizual, trec ridicat in scarite pe langa un chopper care ezita printre masini. Ratacesc printre stradute, ca sa ies la Kaore, serviceul unde motocicletele japoneze sunt ca la ele acasa. Ii spun mecanicului de faza cu rezervorul si promite ca se va rezolva treaba. Mai stau de vorba cu un nene care astepta acolo sa-i vina filtrul si sa-si schimbe uleiul, dupa care bag animalul in curte, spun mecanicului ce vreau sa-i fac, imi iau casca si plec. Cu casca in mana, fac stanga pe Lizeanu, portiune unde se schimba de liniile de tramvai si se reface terasamentul. Privelistea este a unui peisaj predecembrist cand treceai printr-o zona cu demolari, in fata curtilor, minoritarii aruncandu-si gunoiul, iar miasma este puternic catalizata de soarele arzator. Ajung intr-un final la "lumina" si primul instinct este sa-mi iau o bere. Ma plimb cu ea in mana si din mana, la gura cand si cand, pret de inca o statie. Aici ma hotarasc cu greu daca sa iau tramvaiul ce tocmai sosise-n statie, dar ultima gura de bere este salvata de un al doilea tramvai. This post has been edited by vis-a-vis: 19 Jul 2009, 17:44 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#400
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
A doua zi astept ca pe ace. Ma gandesc ca daca scap repede de la service, pana seara sa pun pe ea si restul de piese, numai ca... programul lor incepe la doispe jumate. Pe la patru si ceva, ma suna doamna de acolo, cum ca-i gata hardughia, dar se razgandeste destul de repede, descoperindu-se in rezervor inca o gaura. Lucrarea mai intarzie inca ceva timp, pana pe la sase. Ziua e oricum compromisa, insa sunt fericit ca un copil cand sunt anuntat ca e in sfarsit gata.
Fac un dus, imi iau banii, casca si ma indrept catre statia tramvaiului, nu inainte da achizitiona "o calatorie" RATB. Ghiseista se uita dubios la mine cand o intreb cat costa, drept pentru care astept restul pana la ultimul ban. Fac perpedes traseul prin "santier", mult mai pestrit de data asta, colorat printre altele, cu niste trecatori (de fapt trei trecatoare) care se tineau de nas, o tripleta de spargatori de seminte si cativa puradei care dereglau sinele din niste parghii cu surub. Dupa ce trec de doi tatuati in slapi si maieuri albe chinezesti, intru in curte si dupa ce mi se face raportul cu problemele remediate, platesc si parasesc multumit incinta. Negresa se comporta foarte bine pana ce o priponesc din nou in locul unde a hibernat cateva luni. Astept sa se raceasca, inainte de a-i pune prelata si primit ca a doua zi de dimineata voi purcede la reasamblarea indelung amanata. A doua zi, la orele cinci ale diminetii, somnul ma paraseste. Pedalez usor prin racoarea diminetii, pe strazile aproape pustii al capitalei. Ma echipez in hainele de lucru, compuse dintr-un sort si papuci. Ma apuc de lucru. Cel mai mai mult imi ia sa repozitionez ansamblul minicompresor + goarna, ce inlocuieste cu succes claxonul. Dupa ce le asez in vreo trei pozitii, ma hotarasc intr-un final si le prind. Procesul asta a durat cred ca o ora. Ma framanta apoi carcasa sparta a CDI-ului si dupa ce sacrific inutil o sticla de plastic, ma indrept, nu inainte de a-mi pune un tricou pe mine, catre buticul de langa. Cu aprinderea-n mana, ma invart prin magazin si masor prin alaturare, diverse sticle de Axion, Lenor si alte produse ambalate in recipiente plate. Ma hotarasc la un Biocarpet pe care-l puteam lua cu 9 lei dar atentionez vanzatoarea ca e de fapt 13. - Dar ce este ala, acumulator? - Nu, e o aprindere de motocicleta si vreau s-o bag in asta ca sa nu ploua pe ea. Ma avant la confectionat protectia, montez nu foarte usor ansamblul si apoi trec la carenare. Mai intampin o problema cu un semnalizator adaptat de fostul proprietar, care dupa ce ca nu mai functioneaza si-l curat cu spray de contacte, mai si loveste fix intr-un furtun ce duce la termostat. Ma duc la magazinul cu materiale de constructie din apropiere sa iau o panza de bomfaier, care costa 50 de bani. Tai din filetul semnalizatorului si de acum e treaba de rutina pana pun toate suruburile la loc, cu exceptia unora care prind rezervorul si pe care pur si simplu nu le mai gasesc. Montez si coburul pe spate dupa care trag la umbra bidiviul care a luat acum o alura zvelta, dupa care strang sculele si ma odihnesc putin. Soarele incepe sa arda cu putere, prilej de balaceala in timp ce indepartez putin praful de pe negresa cu o perie telescopica. Mai ramane doar sa ung lantul, dupa care un dus binemeritat, imbracat si luat casca. Dupa ce imi iau minimul de scule ies pe poarta cu gandul la un drum de test. This post has been edited by vis-a-vis: 19 Jul 2009, 19:35 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#401
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Felicitari ma, ai izbandit. Acum mai trebuie sa ai multe zile libere sa o scoti iar la aventuri.
PS Tre sa bem o bere pentru a sarbatori, nu? Ma tragi cu bicla pana la Baneasa? ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#402
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc. Pai mai repede te tai cubulete si te bag in cobur
![]() Asa... Ma urc cu greu pe animal, acum si inaltat de spate, mai ales ca de la curent si de la tras de fier am o criza de sciatica. Dar imi zic ca nu o sa ma opreasca niste amarate de vertebre. Sun prietenul cu Pegaso si-i zic ca am facut rabla si e vremea s-o testez. O iau usurel spre casa. Acum imi functioneaza kilometrajul si indicatorul de temperatura in detrimentul turometrului, al carui ac se incapataneaza sa ramana la zero. Testez acceleratia in toate treptele, la toate regimurile de viteza. Totul functioneaza in parametrii. Ajung acasa, Pegasul in fata scarii. Sun. Dar proprietarul se lasa asteptat, avand putina treaba. Prilej sa dau o fuga pana la OMV-ul din Pipera. La intoarcere ceasul cu termometru din intersectie arata 40 de grade. Acul sta totusi la jumate, dar pe loc urca vertiginos spre zona rosie. Urc sus, mananc ceva si sunt sunat ca putem pleca la drum. Mergem sa-si ia casca si niste bani. Inainte de a opri, vaca mea incepe sa-si lase din lichide pe asfalt. Niste zgomote dubioase se aud din dreptul termostatului. Desfac capacul din dreptul vasului de expansiune, care e gol. Pun apa pana la limita superioara. Plecam la drum. Gandul e sa ajungem macar la Snagov. Pana la primul semafor, iar zgomote, iar lichid pe jos. Deja vad Baneasa fiind ca foarte departe, nu mai zic de Snagov. Astept sa se linisteasca si punem cap compas pe Baneasa. Dupa ce mai se aud cateva zgomote dinspre termostat, temperatura se stabilizeaza sub jumatatea intervalului. Asa ca mutam din nou punctul pe Snagov. Mergem drept pe Tunari, in Dimieni facem stanga. Apoi iesim in E60 si mergem cat se poate de legal... o adevarata plictiseala. Trecem de intrarea in Snagov si cum totul merge ca pe roate, ne hotaram sa ajungem la munte. Ori un 1400, ori un Trei Brazi. Numai ca, aproape de Ploiesti, Pegasul se opreste din cauza de curent slab. O pornim impinsa si mai mergem pana pe centura Ploiestiului unde o desfacem si masuram. Curent de 11,7 si pe acceleratie abia urca la 11,8-11,9. Primul suspect, regulatorul de tensiune, un fel de consumabil la motociclete. Asa ca, drumul de test e binevenit, dar ne vedem nevoiti sa facem cale-ntoarsa. E deja trecut de orele patru din amiaza si n-are rost sa riscam sa ne intoarcem pe intuneric si fara lumini. Il sfatuiesc sa nu mai opreasca motorul. Criza mea de spate e din ce in ce mai acuta. Uneori ma dau cu greu jos si se fac remarci rautacioase ca-s precum mosul motociclist din reclama. Ne hotaram sa ne intoarcem pe Buftea. Cateva poduri in lucru ne mai tempereaza cu semafoarele de la capete. Simt nevoia unei pauze in dreptul unei paduri. Ii fac semn sa opreasca motorul, avand de gand sa fac o pauza mai lunga. Ne intampina un puricos cat pumnul, care se gudura pe langa noi. In timp ce mai mai dezmortesc, asta-si desface saua si capacele de la baterie. Vad ca releul e adaptat si are niste legaturi izolate cu banda. - Ma, tu n-oi avea cum am avut eu, firele arse la legaturi? Ia hai sa le desfacem. Cum ca principiu era la fel ca al meu, imi dau seama fara schema cam ce fac cele 6 fire ce intra si ies din regulator. Cele trei fire dinspre alternator, care baga curent trifazic (asa am invatat eu de la liviu2004) erau legate manunchi. Cand le desfacem, banda era topita si doua dintre fire sudate intre ele. Ne gandim ca regulatorul n-are nimic, firele fiind inainte de intrare. Dupa ce le curatam, le innadim si izolam cu simt de raspundere, o pornim impinsa si punem voltmetrul pe borne. 13 si ceva. Toata lumea fericita, dar e deja tarziu ca sa ne mai intoarcem, asa ca ne oprim la o terasa in apropiere de casa. Doua meniuri cu ceafa de porc si cate trei beri ne ridica moralul. Cum abia ma mai miscam, nu ne facem planuri pentru a doua zi, dar ramane sa mergem la Trei Brazi daca ma mai lasa spatele... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Sanatate si virtute, croaziera frumoasa la trei Brazi, sa ne povestesti!
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
St |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai luat masina de asistenta dupa tine?
Bine ca ai facut-o, ca ma plictisesem pana si eu de cand era in hibernare. ![]() In rest...asfalt uscat si asteptam poze si alte peripetii! This post has been edited by vis-a-vis: 20 Jul 2009, 06:10 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#405
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#406
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Erau beri fara alcool, bineinteles
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Bineinteles!
Mai zi! Sau asteptam weekend-ul? ![]() This post has been edited by Victorine: 21 Jul 2009, 07:53 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#408
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
E sambata dimineata... ochii mi se dezlipesc cu greu, oasele-mi amortite refuza sa se miste. Constat ca dupa sase ore de somn, m-am trezit in aceeasi pozitie in care am adormit. E sase fara ceva, ma intind usor dupa telecomanda si dau drumu' televizorului.
Intr-un final imi iau inima-n dinti si ma ridic din pat. Ma simt mult mai bine ca ziua trecuta, cu toate ca vertebrele nu-s toate la locul lor. Imi fac de lucru strangand de pe birou si mutand calculatorul pe subwoofer. In cele din urma ma hotarasc sa trimit un SMS. "Hai ma, ti-ai facut bagajul pentru 'Trei Brazi'"? N-apuc sa blochez tastele, cand "zbarnaie" telefonul. O voce adormita in partea cealalta. - Ce bagaj ma? Poti sa mergi? - Da frate, sunt ca nou! Vin la tine in juma' de ora, sa fii gata. De data asta ma dotez cu chiloti si brau pe sub bermude. Iau fasul pentru orice eventualitate, aparatul foto si camera. Merg agale prin racoarea diminetii. Schitez o fuga de vreo cativa pasi, ca sa prind tramvaiul. Vatmanul ma astepta cuminte. Ii multumesc cu voce tare. Ajung la locul de plecare, ne mai luam ce ne mai aducem aminte, incarcam termosul cu apa rece, scoatem calutii din garaj si p-aci ti-e drumu'. Ne hotaram sa o luam pe drumul vechi, pe Buftea, pe unde ne-am intors cu o zi inainte. Scapam repede de Bucuresti si imi doresc ca sa fie asa racoare tot drumul. Traficul este lejer si doar din cand in cand niste insecte se sparg de casca sau unul mai mare, chiar de piept. Tricoul meu al este acum cu picatele. La un moment dat din rotile Pegasului se rostogoleste pe asfalt, doborata, o vrabie. Nenorocita a vrut sa treaca printre spite... Se incalzeste simtitor inainte sa ajungem in jalnica centura a Ploiestiului. Ne strecuram printre jaloane si ajungem la primul pod semaforizat unde oprim motoarele. Urmeaza portiunea de dupa intrarea in Ploiesti, unde un Porsche Turbo iesit din benzinarie, pur si simplu zboara in fata noastra. Rupem ritmul cand si cand, pana ce ajungem in Baicoi. De dupa coborarea de acolo se intrevede la orizont o pacla deasa. Croaziera cu 100. Se face din ce in ce mai frig. Eu cal putin incep sa dardai de-a binelea. Trag pe dreapta sa-mi pun fasu'. - Ce facem ma? - Hai sa mergem, e ploaie de vara. Plecam iar si dupa vreo 5 kilometri frig de-mi clantaneau dintii si niste picaturi mari si reci ne fac sa ne oprim. Mai stam un pic nedumeriti dupa care picaturile ce se-ntetesc ne conving sa facem cale intoarsa. Cateva motociclete pe care le-am vazut trecand, fac si ele acelasi lucru. Negru-n spate si in dreapta, senin in fata. Nervi si frustrari. Asta e, n-a fost sa fie nici de data asta. Ne intoarcem pe DN, ne mai oprim de vreo doua ori... sperand sa treaca norul. Dar de unde, tunetele si fulgerele din dreapta noastra, ne gonesc spre casa... De fapt, tot la o ceafa si trei beri (fara alcool, bineinteles), spre disperarea lu' tarzy. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#409
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
stai bre bland ca nu-ti socotesc eu berile
daca tu esti ala din poza ti-as socoti friptanele ![]() |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#410
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca insisti, te pot lasa sa-mi numeri ouale... (din omleta, bineinteles)
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Bineinteles!
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
koldun |
![]()
Post
#412
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
@vis
Mah, vine uichendu. Nu pleci nicaieri? |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#413
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu incotro s-o apuc. Cred ca am sa ma hotarasc maine dimineata pe drum
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
koldun |
![]()
Post
#414
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
marian-j |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane vis-ule,am "pipait" si io ieri o "iapa" ca a matale!
Culmea!Tot neagra! Frumoasa jucarie! ![]() Da si "rea" ca dracu'! ![]() Cu a dumitale cum te mai intelegi? Vad ca s-a lasat domolita si nu-ti mai face fite. ![]() Drum bun si distractie placut in we! Hai sa pun si poza: Attached thumbnail(s) Tenere.1.jpg ( Size: 414.98k ) Number of downloads: 395 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#416
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai... merg mai precaut oleac', mi-am dat seama ca e echipata cu niste cauciucuri nu tocmai performante, cand sunt reci sau pe ploaie sunt dezastru.
In poza e un Tenere intr-un cilindru la vreo 48 de cai si 170 de kile, sora mai mica a negresei. Se preteaza mult mai bine la incepatori, insa atentie ca are cuplu fenomenal. In treapta 1, 2 si chiar 3 nu poti sa tragi la maxim de maneta, ca te da peste cap. ![]() QUOTE(koldun @ 24 Jul 2009, 15:27) Aproape...Se poate face baie? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
koldun |
![]()
Post
#417
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
marian-j |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Exacat aia e coane!Nu mai stiu cate kile avea da' caii i-ai nimerit la fix!Un motor monocilindru dar cu "cojones'!
Referitor la cuplu:pai acuma-mi spui! ![]() M-am uitat io la "calcatura" si mi s-a parut a fii mai "lunga" un pic si am zis sa parai si io un pic trotineta prin curte.Ce vorbesti??!!!Cand am dat un pic gaz era sa ma puna direct in tur!!! Acolo unde m-o mancat cand am vrut sa ma dau si io o tura cu tenereu'. Am avut impresia ca roata din spate sta pe loc si se invarte bitzigla in jurul ei!Norocul meu ca am apucat sa inchid gazu' la timp!Mai aia imi lipsea a pun pe jos fieru' clientului! ![]() Coane koldun,interesanta sugestia matale! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#419
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai matale cu Tenereul vroiai s-alergi gainile prin curte?
![]() Orice monocilindru de capacitatea aia are cuplu. In primii 50 e metri bate orice la demaraj. Cand mai faci d-astea, sa fie drum lat si drept ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Nea' vis-ule,motorbitzigla aia venise pt itp.
![]() Chiar nu am gaini in statie..... Cel mult vrabii. |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:55 |