Logan Laureat f2 fara bara stabilizatoare ?!
![]() ![]() ![]() |
Logan Laureat f2 fara bara stabilizatoare ?!
vadim_braia |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|||
alexys |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(eXtenSion @ 8 Jan 2009, 16:27) Da, sa stii ca tu esti mai in masura decat prostii aia de ingineri sa ne spui cat de sigura e masina. Iti multumim! Sper ca cei cu 1.4 sa aiba mai mare grija cand vor merge sinuos si rotind rapid de volan tocmai sincronizat cu deplasarea oscilanta a suspensiei. Ma gandesc ca, la cat de "utilizat" e acest stil de mers, ai salvat mii de vieti. Vai tu! Ma intreb de unde stii ce vreau sa zic. Eu intotdeauna cand vreau sa vad cat de sigura este o masina si cat te poti baza pe ea, printre multe altele ii fac si testul asta. Cat despre inginerii de la Dacia, nu te contrazic, chiar sunt prosti (nu-mi pasa daca esti unul dintre ei), iar in toate discutiile purtate cu cei "batrani" singura lauda a lor este ca au lucrat in uzina cam cat am eu varsta apoi imi spun ca arborele cotit si axa cu came nu au raportul 1/2 la rotatii aia era la carburatie, sau sonda lambda e pe furtunul de benzina ca sa vada cata intra in motor si exemplele (poate vrei si martori) pot continua. Sfatul meu imediat este sa reduca tonul si eventual sa nege ca au legatura cu ingineria auto fiindca si copii mei ar rade de ei. Si mai sunt prosti fiindca au acceptat sa taie ceva ce tine de siguranta din considerente comerciale. Eu speram sa fie alt fel proiectat si sa nu il vada toti, comportamentul sa fie acelasi. d-aia am intrebat. Cat despre mersul sinuos, nu toti merg doar prin parcare ca tine, eu de obicei nu folosesc frana, sa renunt definitiv la ea? Si sa-ti mai spun ceva legat de masini nesigure, singura care am condus-o si pare la fel de caruta este Albeea. Iar natura serviciului meu mi-a dat de condus benzinare inclusiv hummer, s8. Si pana la urma de ce te-a deranjat curiozitatea mea? Esti angajat pe partea de marketing la Dacia? Daca da, scoateti intai casetofonul, proiectoarele, capacele de roti, trusa medicala infecta, oglinzile incalzite, tabloul de bord (puneti sa bipaie la 50 la 90 si la 130) si abia apoi scoateti bara in cauza. Urmeaza amortizoarele pe foaie si in loc de volan ghidon. Si ca sa intelegi ce am cu bara aia, uite am fost odata tampit de grabit (cumulat cu lipsa semn drum ingustat si ploaie torentiala) si faptul ca s-a comprimat suspensia si la cealalta roata m-a salvat. This post has been edited by alexys: 9 Jan 2009, 10:32 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
QUOTE(alexys @ 9 Jan 2009, 10:31) faptul ca s-a comprimat suspensia si la cealalta roata m-a salvat. ![]() Ai dreptate, da-le dracului de testari ce se fac pe piste de incercari samd, ca doar stie romanu daca Ie sau nu Ie sigura! ![]() Eu zic sa mergi chiar tu sa te angajeze la proiectare, ca doar esti mai priceput decat inginerii aia prosti alesi de Renault. ![]() Mai pui si bara dintre amortizoare, ca daca era aia pe Prestige spuneai ca e tot element de siguranta si ca de ce au scos-o de la celelalte modele samd. Iar cei ce lucreaza in fabrica nu au nicio legatura cu scoaterea barei si nici cu proiectarea. Pe de alta parte, atata timp cat nici nu stiti oficial daca bara a fost scoasa din motive economice nu stiu de ce va stresati atata. ![]() Iar eu nu am nicio legatura cu Dacia. ![]() |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
alexys |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Propun sa lasam partea asta a forumului pentru parerile omului de rand, noi "inginerii" sa mutam discutia pro si contra barei respective la: http://www.daciaclub.ro/Condusul-serpuit-t92793.html, eu mi-am spus deja parerea acolo si din moment ce majoritatea posturilor le ai la cafenea, ma gandesc ca te vei descurca de minune acolo. Cat despre pista de incercari nu-mi aduc aminte decat de un Smart testat la Top Gear impreuna cu alte "minuni". Ala sigur n-a fost pe pista de incercari cel putin nu pe aceiasi pista sau nu in aceiasi perioada cu "celalalt" Smart. Dar macar asta tipa din toate formele sa te dai jos din ea cand iei o curba. Acum daca m-am invatat deja, trebuie sa ma uit sub ele de fiecare data? Renunta si tu la bara ta si intra in club. Daca ai fi condus cat de cat ai stii ca diferenta dintre viata si moarte pe sosea se masoara uneori sub 1mm. Asa ca deocamdata imi sustin parerea ca atata timp cat toti se lauda ca fac automobile din ce in ce mai sigure, ar fi bine sa-si si respecte promisiunile. Adica sa puna 5 vorba unuia de mai sus
![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
In fine, pana la proba contrarie eu am mai multa incredere in renault-dacia decat in romanul care, ca de obicei, e bun la toate. Iar despre mm, ti-am spus.. Asa poti spune un miliard de sisteme de siguranta, sa ne revoltam ca nu are senzor de franare automata samd. Macar airbaguri laterale pe toate modelele...
Iar daca vei avea vreo problema vreodata cu masina, sa intri pe forum sa vezi daca vei gasi cauza problemei..poti cerceta cate din topicuri au sugestiile x pe forum, iar in service a fost descoperita si remediata cauza y. Asa ca eu m-am lamurit de multa vreme in privinta acestui aspect si asupra competentei de pe forumuri. Desigur, exista cativa useri care stiu ce spun, iar asta observi vazand cum raspunsurile lor schimba cu total traiectoria topicurilor. Deci, succes cu acei mm. This post has been edited by eXtenSion: 11 Jan 2009, 02:37 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Stefan |
![]()
Post
#96
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#97
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
vroiam sa renunt la ABS plus-ul meu si sa iau un laureate cu abs faza 2
m-am razgandit rapid de ce? pentru: 1.lipsa barei stabilizatoare (antiruliu) 2.absenta reglajului lombar |
--------------------
/
/
/
|
|
driverx |
![]()
Post
#98
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da' iei un 1.6. Sa renunti la o rabla pentru 400E sau mai e diferenta intre 1.4 si 1.6 mi se pare o prostie. De fapt nu prea vroiai alt Logan.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
daciafan |
![]()
Post
#99
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
driverx e o mare difeenta intre ceea ce imi dorec si ceea ce imi permit la capitolul auto
|
--------------------
/
/
/
|
|
aliuta2000 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 11 Jan 2009, 14:20) Mare adevar ai grait ..... si e valabil pentru foarte multi de aici cu idei de F1 in cap , si ei nu au bani in buzunar!!!! Si oricum se intareste zicala " Romanu' e bun in toate"" Romanu' le stie el mai bine decat altii" oricum Dacia cica sta pe bara acu pana vor incepe iar productia , asa ca nu mai produce Ph2 cu sau fara bara stabilizatoare si cu "mm" pe langa viata! |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
driverx |
![]()
Post
#101
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
alexys |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(eXtenSion @ 11 Jan 2009, 03:31) In fine, pana la proba contrarie eu am mai multa incredere in renault-dacia decat in romanul care, ca de obicei, e bun la toate. Iar despre mm, ti-am spus.. Asa poti spune un miliard de sisteme de siguranta, sa ne revoltam ca nu are senzor de franare automata samd. Macar airbaguri laterale pe toate modelele... Iar daca vei avea vreo problema vreodata cu masina, sa intri pe forum sa vezi daca vei gasi cauza problemei..poti cerceta cate din topicuri au sugestiile x pe forum, iar in service a fost descoperita si remediata cauza y. Asa ca eu m-am lamurit de multa vreme in privinta acestui aspect si asupra competentei de pe forumuri. Desigur, exista cativa useri care stiu ce spun, iar asta observi vazand cum raspunsurile lor schimba cu total traiectoria topicurilor. Deci, succes cu acei mm. E o diferenta intre a RENUNTA la un sistem care mareste stabilitatea folosit de cand lumea si pamantul (probabil si Trabantul il are, Skoda 1000 MB il avea sigur) si a nu ADOPTA cele mai noi sisteme de siguranta cu trei litere. Si mai e diferenta ca sistemele astea cu 3 litere nu lucreaza tot timpul (cand franezi violent in cazul ABS, cand dai cu capul de volan in cazul SRS Airbag, ESP-ul cand faci miscari prea bruste nepermise de viteza si aderenta la sol, control tractiune (util la lamborghini) si ar mai fi dar nu are rost. Eu inca nu cred (nu pot spune ca sper findca nu am de gand sa-mi iau Logan) ca sistemul respectiv este desfiintat. O sa incerc sa verific, poate l-au ascuns. Cat despre diagnoza pe forum, discutiile sunt utile daca se gaseste rezolvarea problemei pana la urma. Adica eu am o problema, dau search pe google si o gasesc deja rezolvata aici pe forum, fug mi-o rezolv si eu si gata, doar nu vrei sa pierd timpul cu multumiri pt cei inregistrati care si-au batut capul chiar daca a fost rezolvata in stilul service. Si apoi prost sa fie ala de la service cand gaseste un fir scos sa nu-ti schimbe alternatorul cu totul pe motiv ca nu mai incarca... La service solutia este: Nu stim ce are, dar schimbam tot, clientul plateste. Iar despre posibilitatea de diagnoza prin mesaje, iti spun ca sunt sunat de multe ori si textul este: Nu mai imi porneste masina, de azi dimineata incerc, ce crezi ca are? Cateodata ii pun sa verifice daca nu cumva e cazuta in apa sau lovita de tren, fiindca nu sunt medium. Mult noroc tuturor! |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Airbagul protejeaza mai mult decat bara aceea. Pentru ca masina ta ar trebui sa stii ce poate si sa nu te pui in situatia de a avea nevoie de cine stie ce manevre. Iar majoritatea manevrelor se pot face si fara bara aceea, din moment ce a fost scoasa. Pe de alta parte, imi place sa cred ca majoritatea accidentelor sunt din vina celorlalti, iar atunci un airbag e mult mai important.
Cum spuneam, mi se pare aiurea sa nu am incredere in ingineri ci in oameni ce isi dau cu parerea fara sa faca niciun calcul, nimic. Am spus ca nici nu stim sigur de ce a fost scoasa. Cat despre forum, nu ai inteles ce am vrut sa spun. Digonosticarea pe forum nu da rezultate de cele mai multe ori, pt ca nimeni nu are experienta pe care o au cei din service, iar asta se vede. |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
marksman |
![]()
Post
#104
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.732 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Da' totusi, bara aia n-a fost scoasa de pe toate versiunile. Motorizarile de 1.4 nu o mai au. Motorizarile de 1.6 o au. Oare ce o fi fost in capul alora de la Dacia (in afara de "cost reduction") atunci cand au scos-o doar de pe anumite versiuni? Ce, daca ai motorizarea de 1.4 nu poti ajunge in situatii delicate cu care poti ajunge si cu motorizarea de 1.6? Parerea mea e ca e doar o manevra "intelijenta" a zgarcitilor de francezi, care ne iau de prosti.
This post has been edited by Illusi0n: 11 Jan 2009, 23:22 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
Stefan |
![]()
Post
#105
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
eXtenSion, intotdeauna protectia activa va fi mai importanta decat cea pasiva. Prefer sa previn un accident decat sa trec printr-unul si sa scap. Pe principiul asta as renunta la orice airbag si centura pentru a avea sisteme active (printre care si bara aia nenorocita) care sa-mi salveze pielea. Dar asa cum ai zis si tu, niciodata nu stii ce se poate intampla, poate intra cineva in tine, deci ambele tipuri de protectie sunt necesare.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Pai tocmai asta zic si eu, ca daca e atat de importanta pe cum va place sa va convingeti ca e, chiar credeti ca ar fi scos-o? Eu sincer ma indoiesc! Iar tocmai faptul ca au scos-o doar pe unele versiuni atesta faptul ca s-au gandit, au facut niste analize si au ajuns la concluzia ca pe respectivele versiuni se poate scoate. Asta vreau sa spun...
Cat despre siguranta activa si pasiva, nu spun ca nu sunt importante ambele, dar din moment ce au decis sa scoata bara, iar airbagul e optional, cred ca airbagul e mai important. Cat putea sa coste totusi bara aceea? This post has been edited by eXtenSion: 11 Jan 2009, 23:37 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
EXtenSion iti pot spune doar ca ai prea multa incredere in inginerii Dacia-Renault si iti spun sincer ca nu este cazul. Iti spun doar ca si in Uzină sunt aceeasi romani pe care ii blamezi aici, mai bine pregatiti sau nu (despre cei din Uzină vorbesc). Masura este imbecila, ca multe alte masuri si a fost luata de un departament insarcinat cu reducerea costurilor; acelasi departament care a considerat ca tabla nu trebuie sa fie galvanizata, masinile au ruginit si acum Dacia pierde sute de € per masina ca sa indrepte eroarea. Evident ca noi ne intrebam cat au economisit eliminand aceasta bara care costa aprox 100€, insa la un lot de zeci si sute de mii de masini, aceasta reducere se simte. Reglajul scaunului lombar se putea scoate, se putea scoate si casetofonul sau ori ce alt element neesential, insa nu te joci cu siguranta activa. De ce spun ca masura este imbecila, mai ales ca ea vine pe fondul tipului de motorizare. In primul rand ca diferenta de greutate dintre motorul de 1.4 si cel de 1.6 este de doar 5kg, in al doilea rand pt ca poti avea o viteza neadaptata conditiilor de drum cu ambele motorizari. Ok, eliminau bara la varianta de intrare, insa nu la Laureate care are o greutate suplimentara datorita optiunilor suplimentare. Cat despre siguranta pasiva/activa... Doamne fereste sa avem nevoie de airbaguri, insa pana la ele siguranta activa este sfanta.
P.S.: Stefan, banuiesc ca te intereseaza deoarece iti lipseste pe Sandero. Spunemi in ce luna ai comandat hatch-ul ca sa iti pot da mai multe detalii. Si nu renunta la centura de siguranta, este mai importanta decat airbag-ul si bara stab. la un loc. This post has been edited by catalinux*: 12 Jan 2009, 10:35 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
alexys |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(eXtenSion @ 11 Jan 2009, 23:52) Airbagul protejeaza mai mult decat bara aceea. Pentru ca masina ta ar trebui sa stii ce poate si sa nu te pui in situatia de a avea nevoie de cine stie ce manevre. Iar majoritatea manevrelor se pot face si fara bara aceea, din moment ce a fost scoasa. Pe de alta parte, imi place sa cred ca majoritatea accidentelor sunt din vina celorlalti, iar atunci un airbag e mult mai important. Cum spuneam, mi se pare aiurea sa nu am incredere in ingineri ci in oameni ce isi dau cu parerea fara sa faca niciun calcul, nimic. Am spus ca nici nu stim sigur de ce a fost scoasa. Cat despre forum, nu ai inteles ce am vrut sa spun. Digonosticarea pe forum nu da rezultate de cele mai multe ori, pt ca nimeni nu are experienta pe care o au cei din service, iar asta se vede. Zici ceva de calcule. Poate ca unii le pot face. Dar daca ai habar cat de cat de fizica iti dai seama ca fara bara aia, la trecerea peste un obstacol cu o singura roata (denivelare in orice sens), centrul de greutate al masinii are o deplasare mai maricica. Judeca tu daca e de bine sau de rau tinand cont de principiile inertiei si de posibilitatea ca centrul asta sa-si ia o deplasare cam mare intr-un interval scurt de timp indiferent de ce motor are pe ea, (daca e mai usurel si forta de greutate care vrea sa tina masinuta cu rotile pe drum e mai mica). Si nu au rost atatea explicatii, ai accepta sa nu mai foloseasca amortizoare stiind ca totusi toti le-au folosit de o suta de ani incoace? Personal n-as da bara ai nici pe 100 de airbaguri, nu-mi trebuie giulgiu imediat ce mor. |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#109
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
@alexys cam exagerezi totusi...ai dat niste exemple.Pariu ca sunt o groaza care nu-si dau sema de prezenta sau absenta ei?
Bara stabilizatoare a fost scoasa pentru a se face economie asta este clar, nici eu nu sunt de acord, dar mai sunt si alte masini care nu au avut niciodata acesta bara si nu s-a mai facut atit tam tam. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
alexys |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Copilasul meu daca ii trec o prajitura prin fata, fara sa ii dau si lui, plange. La un pahar de Cola nu plange ca nu a baut NICIODATA sucuri acidulate. Nu am vazut suspensia la Trabant si la Fiat 850 (dintre masinutele des intalnite inainte de '89). Pe care le stii tu ca au avut si apoi le-au scos? Cat despre a-si da seama cineva, e foarte probabil ca va evita deplasarea cu peste 5 km/h prin denivelari pe distante maricele dar depinde si ce fel de miscare ii suporta mai bine stomacul. Eu unul, prefer sa fiu leganat.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Interesant ca vi se pare ciudat ca bara costa putin, ca diferenta intre 1.4 si 1.6 e de cateva kg samd, dar sunteti convinsi ca bara a fost scoasa pentru a reduce costurile si fara sa se tina seama de nimic.
|
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
Daca ai fi citit comunicatul oficial Dacia ti-ai fi putut raspunde singur la intreabarea:
QUOTE dar sunteti convinsi ca bara a fost scoasa pentru a reduce costurile |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#113
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Pune si aici acel comunicat dacia , daca nu te deranjeaza sa il citim si noi astia care nu stim de el , te rog.
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
vic24 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
Subscriu, si chiar rog postarea comunicatului.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
daciafan |
![]()
Post
#115
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
Buna ziua,
Stimate domnule ...daciafan, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 17.01.2009. Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la echiparea gamei Dacia Logan, va comunicam faptul ca incepand cu anul 2009 toate vehiculele Logan berlina fabricate sunt echipate in serie de catre producator cu sistemul ABS Bosch +AFU. Versiunile Logan berlina care nu sunt echipate cu bara antirului sunt urmatoarele: -toate versiunile motorizare benzina 1,4 MPI(Ambiance, Preference, Laureate); -incepand cu ianuarie 2009, toate versiunile motorizare benzina 1,6 MPI(Ambiance, Preference, Laureate). |
--------------------
/
/
/
|
|
driverx |
![]()
Post
#116
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#117
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(daciafan @ 20 Jan 2009, 10:24) Versiunile Logan berlina care nu sunt echipate cu bara antirului sunt urmatoarele: -toate versiunile motorizare benzina 1,4 MPI(Ambiance, Preference, Laureate); -incepand cu ianuarie 2009, toate versiunile motorizare benzina 1,6 MPI(Ambiance, Preference, Laureate). La benzinare singura masina care mai are bara stabilizatoare este cea cu motor 1,6 16v. Oare acelasi lucru se intimpla si la Sandero? eu cred ca da. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
sonykel |
![]()
Post
#118
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
mcv still rulz , v-am zis eu luati-va cu toti dricuri si hai la carat cartofi si cele 7rude de la tara...
![]() |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
alexys |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(driverx @ 20 Jan 2009, 11:32) Din cate imi aduc aminte de tema de proiectare cum s-ar spune azi, 2CV-ului trebuia sa coste putin (sub o suma anume, impusa) si sa poate sa care un taran pe drum de tara cu niste cartofi (vantitate minima impusa) pe o distanta data si cu un consum de asemenea impus. Cred ca i-au pus bara fiind vorba de un drum de tara. De aia m-am abtinut sa-l dau ca exemplu ca poate nu are. Cine stie mai bine sa ne spuna ca sa nu jignim 2CV-ul care a fost o masina cu un mare succes la public ![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
marksman |
![]()
Post
#120
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.732 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(daciafan @ 20 Jan 2009, 10:24) Versiunile Logan berlina care nu sunt echipate cu bara antirului sunt urmatoarele: -toate versiunile motorizare benzina 1,4 MPI(Ambiance, Preference, Laureate); -incepand cu ianuarie 2009, toate versiunile motorizare benzina 1,6 MPI(Ambiance, Preference, Laureate). Bataie de joc... QUOTE(driverx @ 20 Jan 2009, 10:32) Mai rau, cred ca va deveni singura masina la care dotarile standard sunt: motor, CV, volan si scaun sofer. Restul sunt optionale. Inteleg ca e "criza", inteleg ca e "low cost" dar ce fac francezii de la renault e bataie de joc. Edit: o sa se ajunga cu ph1 exact ca si cu Solenza: sa se vanda sh la suprapret pentru ca "e mai bune" This post has been edited by Illusi0n: 20 Jan 2009, 17:41 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 19:54 |