Viteza maxima SLZ
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SLZ
adostar |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|||
stuiberv |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(adostar @ 19 Sep 2005, 16:12) mai oameni buni solenza mai mult de 165km / h nu merge nici moarta!!! pozele cu bordul sunt vrajeala !!! daca vreti va trimit o poza cu slz la 220km/h sau la maxim ![]() Ok, atunci filme accepti? Uite : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11476 |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
RIon |
![]()
Post
#183
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
terminati cu prostiile
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
andu911 |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Daca viteza scrisa in cartea ei e de 160, fiti sigur ca se duce la 180. V-am mai explicat ca fabrica lasa o pierdere de vreo 20 km/h pentru ca noi sa putem prinde acei 160km/h in mai multe conditii printre care ar fi: in masina se afla mai mult de 1 pasager, vantul bate din fata, benzina nu este de cea mai buna calitate.
Nu sunt erori de kilometraj, toate masinile au trecute pe cartea tehnica viteza maxima mai mica decat posibiltatile ei pe strada. In schimb demarajul si franarea sunt maximele pe care le da masina. In alta ordine de idei, nici un motor nu dezvolta puterea trecuta in talon, intrucat motorul este testat in fabrica pe banc fara filtru de aer si tobe. De aceea daca pe talon scrie 60 cp, pe masina el dezvolta ceva de genul 57 cp. This post has been edited by andu911: 19 Sep 2005, 17:32 |
--------------------
-
-
-
|
|
adostar |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
stie careva smecheria cu kilometrajul ?
![]() |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
Anto |
![]()
Post
#186
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 February 05 ![]() |
Ridici partea din fata a masinii?
|
--------------------
Dacia
Logan
2009 Preference
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#187
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Si cu autostrada cum ramane ? Crezi ca am filmat in platouri de filmare
![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
adostar |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
nu ridici nici o masina! tii apasat pe butonul ala din bord si dai contact fara sa poresti masina. intelege-ti ? si o sa vedeti ceva minunat
![]() |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#189
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
mosule ia ia-o tu pe autostrada a1 a2 pe care vrei tu da-i goarna pana atingi tu top speed tine-o acolo cateva minute si ignora vitezometrul si fa regula de trei simpla daca parcurg un km in atatea secunde atunci o sa parcurg X km in 60 de minute si uite asa vezi tu cat ai de fapt.
ps : si sa ne comunici si noua cat prinzi tu maxim cu ea da? |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
Kogu_T |
![]()
Post
#190
|
![]() membru invatacel Group: Members Posts: 34 Joined: 20 September 05 From: Prahova ![]() |
Mai oameni buni, Solenza se duce la 170 lejer. Cei care nu cred sa si ia masinile si sa incerce. Asa am facut si eu. Intre Ploiesti si Campina i am dat aproape de 180. Desi nu e chiar echilibrata si fasaie pe la incheieturi a mers destul de bine.
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4Mpi,Rapsodie,2004
- B 36 Kog Traieste din plin cu Dacia
|
|
sebdtc |
![]()
Post
#191
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Kogu_T @ 21 Sep 2005, 20:14) Mai oameni buni, Solenza se duce la 170 lejer. Cei care nu cred sa si ia masinile si sa incerce. Asa am facut si eu. Intre Ploiesti si Campina i am dat aproape de 180. Desi nu e chiar echilibrata si fasaie pe la incheieturi a mers destul de bine. ai dreptate! merge bine si la 180 km/h! e putin mai turata, dar merge! eu cind am scris ca am mers cu 180(soseaua Maracineni-Rm. Sarat), nu m-au crezut prea multi; imi pare rau, n-am facut poze dar, oricum, vad ca nu se i a u in calcul ![]() am repetat experienta pe drumul Tulcea-Hirsova (145-175 km/h); iar n-am facut poze ![]() dar clar, SLZ Confort (47000 km reali) merge lejer cu 170 km/h! cine nu crede, sa incerce singur! |
--------------------
dacia solenza
1.4 Confort A/C
- B-xx-xxx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#192
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sebdtc @ 22 Sep 2005, 11:02) am mers cu 180(soseaua Maracineni-Rm. Sarat), nu m-au crezut prea multi; Eu te cred ca exact pe bucata aia cu 4 benzi reale, cum mergi dinspre Buzau spre Rm. Sarat, inainte de Oreavu, am mers si eu de curiozitate cu 180 Km/h pe bord. Insa trebuie sa tii cont un pic ca e "oleaca" de vale acolo cand te indrepti spre Oreavu. De aia probabil a prins 180. Oricum, imediat dupa chestia asta mi-au schimbat pe garantie catalizatorul, probabil se incinsese prea tare. De atunci nu am mai repetat actiuni de acest gen intrucat am grija de buzunarul meu. Si nu vreau sa mai schimb inca o data catalizatorul care nu cred ca e proiectat sa reziste la mers peste 150.... In aceste momente cred ca evacuarea nu face fata cum trebuie. Deci SLZ prinde lejer 170 pe ceas, poate chiar 180. Insa nu e bine sa faceti asa ceva. Parerea mea ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am mers toata autostrada bucuresti-drajna cu peste 150 (adica am avut si reprize de 180 in rest cam 160) si nu a patit nimic catalizatorul. asta e un exemplu ca am mai mers si alte dati cu 160-170 cate 10-20 km. cred ca la tine a fost o coincidenta (cam naspa cei drept)
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
RIon |
![]()
Post
#194
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
corect spus e ca accelereaza la 120kmh foarte lejer, apoi pana la 140 ajunge repede, merge pana in 160 si apoi, daca mergi constant mai poate urca, la vale merge la180 din cate spun altii.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie sa fie vale ca sa iei 180. trebuie sa nu bata vantul din fata si sa nu fie incarcata masina.
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
ICET |
![]()
Post
#196
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cam cum spune RIon,cam asa merge si masina.Degeaba va laudati cu viteze mari,ca ele nu sunt decat pe ceas!Viteza reala e mai mica cu 10 pana la 20km/h!Faceti si voi un test cu gps sau radar ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Kogu_T |
![]()
Post
#197
|
![]() membru invatacel Group: Members Posts: 34 Joined: 20 September 05 From: Prahova ![]() |
Ai foarte mare dreptate Alex_Axn. Am observat de multe ori chiar si atunci cand bate vantul din lateral ca masina devine foarte instabila chiar si la 120km/h.Asa ca poti sa i dai in siguranta peste 150 cu conditia sa fie vant foarte slab altfel ai mari sanse sa ajungi in raiul masinilor
![]() This post has been edited by Kogu_T: 22 Sep 2005, 21:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4Mpi,Rapsodie,2004
- B 36 Kog Traieste din plin cu Dacia
|
|
adostar |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
azi am facut test cu GPS! 180 pe ceas, gps 164
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
RIon |
![]()
Post
#199
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
ce spuneam eu mai sus? stiam de 12km eroarede kilometraj, voita din fabrica...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristyyy2003 |
![]()
Post
#200
|
![]() R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 22 Sep 2005, 20:54) Cam cum spune RIon,cam asa merge si masina.Degeaba va laudati cu viteze mari,ca ele nu sunt decat pe ceas!Viteza reala e mai mica cu 10 pana la 20km/h!Faceti si voi un test cu gps sau radar ![]() Mie imi arata ala de pe Kisselef: 60 km/h pe ceas, 52 km/h radarul! |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#201
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ei eu m-am jucat pe Kisselef. Insa la 60 Km/h imi arata pe ceas aproape 55, deci diferenta e de 5 km/h. Hai sa zicem 6.
Poate e diferita de cei 8 diferenta la tine din cauza ca am jantele de aliaj si cauciucurile pe 14''. This post has been edited by i96nds: 23 Sep 2005, 08:37 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
adostar |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Din cate am observat eu cu cat ai vietza mai mare cu atat mai mult te fura kilometrajul. am sa mai fac o proba!
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
fcop |
![]() ![]()
Post
#203
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 1 July 04 From: Bucuresti ![]() |
salutare,parerea mea personala este ca la o viteza maxima marja de eroare este de circa 5km/h mai mult decat ar trebui sa fie! adica ceasul ne arata mai mult.
nu stiu cum e la voi dar eu am mers si pe dni si pe autostrada bucuresti-drajna si mai mult de 175 la vale,sau ma rog zona oarecum putin inclinata nu a vrut! in rest pe plan drept 165km/h lejer ! chiar fara sa ma rog de ea prea mult. ![]() |
--------------------
dacia
solenza
- B-54-COP Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(fcop @ 23 Sep 2005, 16:47) salutare,parerea mea personala este ca la o viteza maxima marja de eroare este de circa 5km/h mai mult decat ar trebui sa fie! adica ceasul ne arata mai mult. Presupui greșit. Eroarea e variabilă. Viteza la un moment dat e dată mai precis înmulțind turația, la acel moment, cu viteza dată în cartea mașinii la 1000 rot/min., în treapta de viteza respectivă. Și, da, eroarea e cu atît mai mare, cu cît viteza crește. Altfel zis, direct proporționale. ![]() De altfel, ce am zis eu s-a mai spus și pe alte topicuri. This post has been edited by ursamajor: 23 Sep 2005, 17:23 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
A dispărut butonul EDIT...
Uitați-vă și aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17044501 Cică pentru Solenza ar fi valabile aceleași valori ca pentru DSN, conform unui fax primit de un posesor de Solenză de la Dacia (nu mai găsesc topicul respectiv să dau linkul). |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
MAKRON |
![]() ![]()
Post
#206
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(driver @ 25 Sep 2005, 02:19) n-am gasit valoarea Cx, doar am vazut ca loganul e mai inalt cu xx cm si mai lat ci x cm de aici deduc... o parasuta mai mare depune o forta de rezistenta mai mare decat una mai mica, nu? avand in vedere ca greutatile sunt ~egale edit: aaa... si pe autostrada nu e chiar asa greu sa obtii 130km/h constant ![]() " N-am vazut, nu cunosc dar ochiul meu superprofesionist si vastele male cunostinte in materie de aerodinamica nu ma inseala si pot sa deduc..." Tu realizezi dimensiunea dezinformarii? Aerodinamica este o stiinta atat de exacta si tu vii cu deduceri si presupuneri ca in filosofie? ![]() Ai privit vreodata comparativ profilul celor doua masini? Chiar crezi ca proiectantii au gandit pentru logan o aerodinamica mai slaba decat cea gandita de romani la nivelul anului 1994 (fie vorba intre noi nici aia nu e originala)? Valoarea Cx depinde strict de suprafa sau in primul rand de unghiurile sub care este atacata masina? "nu e chiar asa greu sa obtii 130km/h constant" Un coleg de pe forum, posesor de solenza, si-a montat computer de bord. O investitie foarte buna dupa parerea mea. Ai putea sa discuti cu el sa iti impartaseasca, in noile conditii, impresiile sale despre consum si despre viteza medie. Sau mai bine ar fi daca ai putea si tu sa faci o astfel de investitie si sa vezi apoi cu ochii tai ce anume presupune o viteza de 130km/h chiar pe autostrada si chiar in Swiss. Atunci vom putea discuta altfel despre stiintele astea exacte. Ce ti-e si cu fizica asta?...Nu accepta decat masuratori precise... |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
driver |
![]()
Post
#207
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
QUOTE(dweep @ 26 Sep 2005, 08:04) AERODINAMICA logan (http://www.autoweb-france.com/index.php?rub=1&show=4962&pr=Dacia) Largeur 174 cm Hauteur 153 cm Cx 0.36 AERODINAMICA solenza (sursa http://www.autoweb-france.com/index.php?ru...=4713&pr=Dacia) Largeur 166 cm Hauteur 138 cm Cx - @dweep imi pare tare rau ca nu este calculat Cx la solenza, dar tot acolo am vazut ca nu este calculata Cx nici la: 307, Megane X84, Stilo, Bora, si multe alte modele toate dupa 2002, eu am zis doar ce am auzit si eu prin popor... intr-adevar unghiurile par destul de bine calculate la logan, cum zici tu. insa solenza e totusi mai mica. Alege 'mneata un model (sa nu mai zici ca ochiul meu format si superprofesionist si mai stiu eu ce...) care aduce a solenza (la unghiuri/gabarit) si aruncam un ochi acolo, oricum n-o sa fi de acord... in legatura cu calculatorul de bord si impresii... poate sa-l aiba daca nu-si face simtita prezenta aici. 130 constant... hmmm, simplu de obtinut (in unele conditii) daca vrei, insa nu si pentru vreun trabant sau mai stiu eu ce caruta, sau babalac. (la viteza asta pot sa-ti spun ca iese un consum in jur de 8% facut pe o distanta de ~250km,iar la o medie de 80-100 iese 6-6,5%) cand spun medie spun medie si nu topuri. ps: @dweep nu-mi place discutia cu tine pentru ca esti cam acid, si uneori te crezi un fel de buric al clubului... si o sa incerc sa raman pasiv la atacurile tale. |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#208
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Imi cer scuze daca s-a inteles ca sunt acid. Nu am avut nici o clipa aceasta intentie. Poate ca trebuia sa folosesc niste smilies-uri ca sa arat starea mea de spirit vesela si tonul glumet. Nu te-am atacat si nici nu imi place sa fac asa ceva ci pur si simplu am prezentat argumentele mele intr-o forma mai pitoreasca. Daca te-ai simtit jignit cu ceva desi nu am urmarit niciodata acest lucru, imi cer scuze inca o data
![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
driver |
![]()
Post
#209
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
se accepta, :friends:
|
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Eu cred că diferența de consum (infimă, de cca. 100-200 ml) între Solenza și Logan, în defavoarea celui din urmă, în aceleași condiții dinamice, de drum etc., este dată și de etajarea un picuț diferită a celor două cutii pe care le echipează. Pentru aceeași viteză Loganul are nevoie de ceva mai multe rpm-uri. Sigur că și aerodinamica contează, dar neavînd date la Solenza nu putem presupune nimic. Problema nu e această diferență indubitabilă, ci consumurile postate de unii pe-aici, ce frizează absurdul.
![]() M-am PM-it și cu un posesor onest de Solenza, care mi-a dat niște consumuri rezonabile, verificate și de mine la un vecin cu o Solenză superîngrijită și în stare excepțională... Apropo de Cx-uri: Citeam în Auto test din august a.c. despre un proiect al celor de la Mercedes pentru crearea unui model copiind forma unui pește http://news.nationalgeographic.com/news/20...615_fishcar.jpg Au creat o machetă a peștelui, au testat-o în tunelul aerodinamic și au obținut Cx de 0,06. Apoi au creat o machetă la scara 1:4 din rășini a mașinii, au testat-o, obținînd Cx de 0,095. Cînd, însă, s-a creat prototipul s-a obținut Cx de 0,15, un coeficient foarte bun. Dar asta ilustrează cît de greu este să obții un Cx bun. Oare cîți bani s-or fi investit pentru asta la mașinile noastre? Cred că sume egale cu Cx-ul nemților! ![]() This post has been edited by ursamajor: 1 Oct 2005, 12:02 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 06:18 |