PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|||
dyogenes |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Ma bucur de delcoul tau. Am vazut azi un astfel de delcou complet de pe o Dacie adusa din Ungaria. Se pare ca la alea partea electronica era naspa. Am vazut doar 2 tranz de putere pe un radiator, restul era totul intr-o cutie in rasina epoxy, da nu cred ca era CDI totusi... Oricum, partea electronica se pare ca ceda destul de frecvent.
Intrebare dumb... chiar e nevoie sa schimb garniturile alea de sub carb, de la UIS, de fiecare data cand umblu la ele? Daca chiar trage "o gura" de aer fals pe acolo, e mare bai? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#363
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dyogenes @ 6 Jun 2006, 12:12) Ma bucur de delcoul tau. Am vazut azi un astfel de delcou complet de pe o Dacie adusa din Ungaria. Se pare ca la alea partea electronica era naspa. Am vazut doar 2 tranz de putere pe un radiator, restul era totul intr-o cutie in rasina epoxy, da nu cred ca era CDI totusi... Oricum, partea electronica se pare ca ceda destul de frecvent. Intrebare dumb... chiar e nevoie sa schimb garniturile alea de sub carb, de la UIS, de fiecare data cand umblu la ele? Daca chiar trage "o gura" de aer fals pe acolo, e mare bai? sa le dai cu vaselina de fiecare data si sa strangi bine carbu'...cred ca intr-un timp l-am dat jos de 10 ori pe putin si l-am pus cu aceleasi garnituri...dar de fiecare data dadeam cu vaselina ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
eu dau cu silicon de temperatura 2+2 deala rosu care e si pentru baia de ulei. un strat foarte subtire pe una din suprafete si apoi le lipesc
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Ok, ca eu pana acum le tot schimbam, se mira cucoana de la magazin ca tot cumpar garnituri, m-a intrebat daca mi-am facut service acasa...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca dai cu silicon, ai grija sa nu astupi si canalul de aer!
asa zis canal "bufer" |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#367
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
pai nu pui tot tubul, pui si tu un strat foarte subtire cat sa etanseze
![]() |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
pop marius |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 December 03 From: dej ![]() |
Ca si metoda de prelucrare pentru UIS eu zic ca cel mai simplu si la indemana tuturor e cu o masina de gaurit. Cu ea se dau gaura langa gaura si dupa care se unesc gaurile --> canalul pentru aer. Eu am terminat-o in 30 min. Piesa e din aluminiu asa ca..nu e stress. Trebuie un pic de ajutor -sa tina cineva de piesa..
![]() Asa ca daca nu aveti acces la frezor sau strungar, cereti la vecinu' masina de gaurit si..la treaba. Atat ca inainte de "operatiune" trebuie sa fiti sigur ca ati inteles ce trebuie facut si cum ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1984 TLX
- CJ 06 GOW azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Pai si primul meu UIS (si care mergea foarte bine de altfel) a fost facut numai din bormasina. Doar ca odata frezat calumea, arata mult mai bine. Dar de functionat, sunt identice.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
pop marius |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 December 03 From: dej ![]() |
de cand am pus UIS, elica si am facut din nou reglajul carburatorului, bujiile mele arata cum se vede cea din poza. Benzina..de unde se nimereste...
Attached thumbnail(s) bujie1.JPG ( Size: 26.51k ) Number of downloads: 466 bujie2.JPG ( Size: 27.88k ) Number of downloads: 500 |
--------------------
Dacia
1310
1984 TLX
- CJ 06 GOW azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
|
|
ceacu |
![]()
Post
#372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
A mai intalnit cineva asa ceva?
Oare cine facea din astea? Provine de la un vecin de-al meu care si-a luat prin 96 o Dacie 1410 din Ungaria. Din pacate nu vrea sa o vanda (elica)! Cu ea montata pe un motor de 1400 si carburatorul original sustine ca a mers (pana si-a topit motorul pe autostrada la nemti) cu 165kmh (are cutie cu 5 trepte). Trag concluzia ca nu prea ingreuneaza admisia (respiratia) motorului!!! Oare unde mai putem gasi asa ceva? This post has been edited by ceacu: 11 Sep 2006, 15:00 Attached thumbnail(s) IM000765.JPG ( Size: 494.27k ) Number of downloads: 458 IM000767.JPG ( Size: 715.75k ) Number of downloads: 465 IM000769.JPG ( Size: 622.1k ) Number of downloads: 414 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
ceacu, ma dezamagesti. Uita-te si tu cu o pagina in urma in topic.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#374
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
s-a mai discutat:) 165:) in seamna ca a mea prinde 190:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Urmaresc si eu de ceva vreme acest topic.
Felicitari celor care au pus osul la treaba. Astept ceva mai multe pareri de la cei care au folosit aceste dispozitive pe GPL. In principiu ma gandesc ca ar trebui safunctioneze destul de bine si pe gaz ca e vorba de amestec si nu de natura lui. Dar astept totusi o confirmare de la cineva care l-a testat....iar apoi ma bag si eu.... Numai bine |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
sik |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
nu vin cu aceasta completare ca un offtopic, am gasito si eu pe un forum si ma intreb daca nu cumva are aceleasi efecte ca uisul?
"Bine hai sa o iau cu inceputul: dupa cum cred ca stii, problema la motoarele in linie alimentate prin carburator este ca nu toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec din cauza carburatorului care nu omogenizeaza bine amestecul aer benzina, cilindri de sub carburator adica cil 2 si 3 o sa aiba amestec bogat in bezina si cilindri de la capete adica cil. 1 si 4 o sa aiba amestec sarac in benzina (daca te uiti in carburator cand accelerezi o sa vezi prin difuzorul mic benzina curgand suvoi ) Ce face economizorul ? practic difuzorul micse scurteaza si se astupa cu un dop cu 8 gaurele si sub el se monteaza 2 conuri lipite intre ele primul este cu baza mare in sus si are si el 8 gauri in pereti al doilea este cu baza mare in jos. Acum benzina va curge in 8 firicele subtiri ,aerul care trece pe linga difuzorul mic se va lovi de peretii conului mare si se va amesteca cu benzina foarte bine deci amestecul aer benzina va fi foarte omogen ( daca te uiti acum in carburator cand accelerezi vei vedea un nor de benzina nu un suvoi ca inainte ). Si logic acum toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec. dispozitivul face cam acelasi lucru pe care-l face si injectia monopunct. mai sunt de facut cateva reglaje care le gasesti in articol Bafta P.S. eu si cei care l-au mai facut sunt foarte multumiti, o sa ai o masina foarte sprintena si economa" acesta este mesajul preluat dupa celalalt forum This post has been edited by sik: 24 Sep 2006, 10:38 Attached thumbnail(s) untitled.jpg ( Size: 190.64k ) Number of downloads: 391 |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Da eu am montat pe masina acest dispozitiv, inainte de uis, aveam acest concentrator plus elica, dupa montare uis si turbonator s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului la relanti si in turatii mari. As preciza ca acest concentrator is face prezenta la turatii medii.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
aly |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 24 Sep 2006, 20:25) Da eu am montat pe masina acest dispozitiv, inainte de uis, aveam acest concentrator plus elica, dupa montare uis si turbonator s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului la relanti si in turatii mari. As preciza ca acest concentrator is face prezenta la turatii medii. Se mai gaseste pe undeva de cumparat? |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu s-a gasit nicio data de cumparat, doar sa-l construiesti.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
mihai poti sa pui niste poze cu ce ti-a iesit tie?
daca zici ca se simte ceva ma bate gandul sa incerc si eu. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
aly |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Da nu este o ideea rea, si eu asi incerca.
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca varianta UIS+ELICA+TURBONATOR este superioara celei CONCENTRATOR modificat, pt amanunte PM.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
aly |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Folosite in paralel nu ar fi si mai bine?
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu il am deja montat!
Dar cu sau fara el este acelasi lucru, cele 3 piese fac mult mai bine amestecul. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Fizz |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Va salut pe toti!Sunt nou pe aici. Am citit cu mare interes topicul asta. Mihai,am confectionat azi piesele pt. omogenizatorul postat de tine si as dori sa imi spui ce rezultate concrete ai obtinut de pe urma folosirii lui. Felicitari celor ce au obtinut rezultate in urma muncii si nu numai lor!
Revin cu scuze,omogenizatorul a fost postat de sik! ![]() Iata omogenizatorul asamblat!Probabil ca in acest weekend il voi monta! Iatal si asamblat!Probabil ca in acest weekend il voi monta.Sunt convins ca va functiona si fara acel con.Spun asta pt. ca in acele vremuri('80) nu aparuse elicea actuala care preia rolul de omogenizator. Voi folosi aceasta combinatie. ![]() ![]() Attached thumbnail(s) IMG_6447.JPG ( Size: 61.43k ) Number of downloads: 394 IMG_6458.JPG ( Size: 21.25k ) Number of downloads: 260 IMG_6459.JPG ( Size: 65.99k ) Number of downloads: 343 IMG_6459.JPG ( Size: 1.7k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#386
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Ce spuneti daca omogenizatorul acela mic ar avea gaurile date la 45 de grade s-au eventual niste crestaturi pe margine inclinate la 45 grade,sens corespunzator cu sensul de turbionare al elicai?
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Acea gaurica din concentrator ai marit-o?
Nu trebuia! Eu am marit-o si nu mai tragea de loc, ar trebui o gaurica de 2mm, asa am facut eu, la 3mm nu mai trage. Dar revin, eu initial am folosit concentratorul si elica, mergeau bine, dar mai bine cu uis si turbonator. Acum am vazut. Monteaza si conul! This post has been edited by mihai1677: 2 Oct 2006, 11:03 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Fizz |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Ieri am montat elicea si dupa cateva teste,am ajuns la concluzia ca am muncit degeaba! In primul rand si cel mai important;am pierdut cam 15% din putere.Am ajuns la aceasta concluzie dupa un simplu test: fara elice, in trapta 3 rulam cam cu 65 -70 pana incepea sa nu mai traga;cu elice, abia daca ajunge la 55-60 dar chinuita rau! Concentratorul inca nu l-am montat. De gaurit nu l-am gaurit deloc. Azi mi-am facut si eu un uis si doar ce l-am montat. Elicea am aruncat-o.Nu m-am miscat cu ea ,dar pot sa spun ca e o reusita!Acum am auzit si eu cum suna un relanti de aprox.600 rpm.Asta combinata cu o aprindere teapana!Imi pare rau ca nu am schema ei, ca as fi postat-o.mai tarziu o scot la drum sa vad cum se misca.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#389
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cauta elica aia si taie-i 4 pale din 8. Evident, din "2 in 2".
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dyogenes |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Eu am montat deja la multi prieteni "elica" cu 4 pale si absolut toti au fost multumiti. Nu uita sa ii pilesti muchiile perpendiculare pe flux, altfel ai obstructie.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:40 |