DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp

Giurisici Fabian
post 6 Jun 2006, 20:19
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




delcoul merge excelent(cel cu fototranzistor)de cind l-am pus pe masina nu l-am mai scos sunt foarte multumit de el.acu in comcediu am fost pe serpentine la Vidra se incingea apa la motor(94-96 de grade) si de la urcus si din cauza aerului rarefiat dar nu am avut nici o problema din cauza temperaturii


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 6 Jun 2006, 22:12
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Ma bucur de delcoul tau. Am vazut azi un astfel de delcou complet de pe o Dacie adusa din Ungaria. Se pare ca la alea partea electronica era naspa. Am vazut doar 2 tranz de putere pe un radiator, restul era totul intr-o cutie in rasina epoxy, da nu cred ca era CDI totusi... Oricum, partea electronica se pare ca ceda destul de frecvent.

Intrebare dumb... chiar e nevoie sa schimb garniturile alea de sub carb, de la UIS, de fiecare data cand umblu la ele? Daca chiar trage "o gura" de aer fals pe acolo, e mare bai?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 6 Jun 2006, 22:25
Post #363


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(dyogenes @ 6 Jun 2006, 12:12)
Ma bucur de delcoul tau. Am vazut azi un astfel de delcou complet de pe o Dacie adusa din Ungaria. Se pare ca la alea partea electronica era naspa. Am vazut doar 2 tranz de putere pe un radiator, restul era totul intr-o cutie in rasina epoxy, da nu cred ca era CDI totusi... Oricum, partea electronica se pare ca ceda destul de frecvent.

    Intrebare dumb... chiar e nevoie sa schimb garniturile alea de sub carb, de la UIS, de fiecare data cand umblu la ele? Daca chiar trage "o gura" de aer fals pe acolo, e mare bai?
*


sa le dai cu vaselina de fiecare data si sa strangi bine carbu'...cred ca intr-un timp l-am dat jos de 10 ori pe putin si l-am pus cu aceleasi garnituri...dar de fiecare data dadeam cu vaselina smile.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 7 Jun 2006, 08:21
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




eu dau cu silicon de temperatura 2+2 deala rosu care e si pentru baia de ulei. un strat foarte subtire pe una din suprafete si apoi le lipesc


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 7 Jun 2006, 08:23
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Ok, ca eu pana acum le tot schimbam, se mira cucoana de la magazin ca tot cumpar garnituri, m-a intrebat daca mi-am facut service acasa... smile.gif O sa le dau si eu cu silicon termorezistent.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 7 Jun 2006, 13:10
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca dai cu silicon, ai grija sa nu astupi si canalul de aer!
asa zis canal "bufer"


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 7 Jun 2006, 13:34
Post #367


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(mihai1677 @ 7 Jun 2006, 03:10)
Daca dai cu silicon, ai grija sa nu astupi si canalul de aer!
asa zis canal "bufer"
*


wink.gif din cauza asta am evitat siliconul!ai perfecta dreptate mihai!


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 7 Jun 2006, 15:53
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




pai nu pui tot tubul, pui si tu un strat foarte subtire cat sa etanseze radmasa.gif


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pop marius
post 24 Jun 2006, 11:34
Post #369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 December 03
From: dej




Ca si metoda de prelucrare pentru UIS eu zic ca cel mai simplu si la indemana tuturor e cu o masina de gaurit. Cu ea se dau gaura langa gaura si dupa care se unesc gaurile --> canalul pentru aer. Eu am terminat-o in 30 min. Piesa e din aluminiu asa ca..nu e stress. Trebuie un pic de ajutor -sa tina cineva de piesa..smile.gif .
Asa ca daca nu aveti acces la frezor sau strungar, cereti la vecinu' masina de gaurit si..la treaba. Atat ca inainte de "operatiune" trebuie sa fiti sigur ca ati inteles ce trebuie facut si cum smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1984 TLX - CJ 06 GOW
azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 26 Jun 2006, 22:47
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Pai si primul meu UIS (si care mergea foarte bine de altfel) a fost facut numai din bormasina. Doar ca odata frezat calumea, arata mult mai bine. Dar de functionat, sunt identice.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pop marius
post 1 Jul 2006, 11:27
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 December 03
From: dej




de cand am pus UIS, elica si am facut din nou reglajul carburatorului, bujiile mele arata cum se vede cea din poza. Benzina..de unde se nimereste...

Attached thumbnail(s)
bujie1.JPG ( Size: 26.51k ) Number of downloads: 466
bujie2.JPG ( Size: 27.88k ) Number of downloads: 500


--------------------
Dacia 1310 1984 TLX - CJ 06 GOW
azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 11 Sep 2006, 14:55
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




A mai intalnit cineva asa ceva?

Oare cine facea din astea?

Provine de la un vecin de-al meu care si-a luat prin 96 o Dacie 1410 din Ungaria.

Din pacate nu vrea sa o vanda (elica)!

Cu ea montata pe un motor de 1400 si carburatorul original sustine ca a mers (pana si-a topit motorul pe autostrada la nemti) cu 165kmh (are cutie cu 5 trepte).

Trag concluzia ca nu prea ingreuneaza admisia (respiratia) motorului!!!

Oare unde mai putem gasi asa ceva?

This post has been edited by ceacu: 11 Sep 2006, 15:00

Attached thumbnail(s)
IM000765.JPG ( Size: 494.27k ) Number of downloads: 458
IM000767.JPG ( Size: 715.75k ) Number of downloads: 465
IM000769.JPG ( Size: 622.1k ) Number of downloads: 414


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 11 Sep 2006, 19:51
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




ceacu, ma dezamagesti. Uita-te si tu cu o pagina in urma in topic.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Sep 2006, 09:08
Post #374


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




s-a mai discutat:) 165:) in seamna ca a mea prinde 190:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 19 Sep 2006, 08:41
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Urmaresc si eu de ceva vreme acest topic.
Felicitari celor care au pus osul la treaba.
Astept ceva mai multe pareri de la cei care au folosit aceste dispozitive pe GPL.
In principiu ma gandesc ca ar trebui safunctioneze destul de bine si pe gaz ca e vorba de amestec si nu de natura lui.
Dar astept totusi o confirmare de la cineva care l-a testat....iar apoi ma bag si eu....

Numai bine


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 24 Sep 2006, 10:21
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




nu vin cu aceasta completare ca un offtopic, am gasito si eu pe un forum si ma intreb daca nu cumva are aceleasi efecte ca uisul?
"Bine hai sa o iau cu inceputul:
dupa cum cred ca stii, problema la motoarele in linie alimentate prin carburator este ca nu toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec din cauza carburatorului care nu omogenizeaza bine amestecul aer benzina, cilindri de sub carburator adica cil 2 si 3 o sa aiba amestec bogat in bezina si cilindri de la capete adica cil. 1 si 4 o sa aiba amestec sarac in benzina (daca te uiti in carburator cand accelerezi o sa vezi prin difuzorul mic benzina curgand suvoi )
Ce face economizorul ?
practic difuzorul micse scurteaza si se astupa cu un dop cu 8 gaurele si sub el se monteaza 2 conuri lipite intre ele primul este cu baza mare in sus si are si el 8 gauri in pereti al doilea este cu baza mare in jos.
Acum benzina va curge in 8 firicele subtiri ,aerul care trece pe linga difuzorul mic se va lovi de peretii conului mare si se va amesteca cu benzina foarte bine deci amestecul aer benzina va fi foarte omogen ( daca te uiti acum in carburator cand accelerezi vei vedea un nor de benzina nu un suvoi ca inainte ).
Si logic acum toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec.
dispozitivul face cam acelasi lucru pe care-l face si injectia monopunct.
mai sunt de facut cateva reglaje care le gasesti in articol
Bafta
P.S. eu si cei care l-au mai facut sunt foarte multumiti, o sa ai o masina foarte sprintena si economa"
acesta este mesajul preluat dupa celalalt forum

This post has been edited by sik: 24 Sep 2006, 10:38

Attached thumbnail(s)
untitled.jpg ( Size: 190.64k ) Number of downloads: 391


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 24 Sep 2006, 19:25
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Da eu am montat pe masina acest dispozitiv, inainte de uis, aveam acest concentrator plus elica, dupa montare uis si turbonator s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului la relanti si in turatii mari. As preciza ca acest concentrator is face prezenta la turatii medii.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 25 Sep 2006, 08:00
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




QUOTE(mihai1677 @ 24 Sep 2006, 20:25)
Da eu am montat pe masina acest dispozitiv, inainte de uis, aveam acest concentrator plus elica, dupa montare uis si turbonator s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului la relanti si in turatii mari. As preciza ca acest concentrator is face prezenta la turatii medii.
*



Se mai gaseste pe undeva de cumparat?


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 25 Sep 2006, 10:42
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Nu s-a gasit nicio data de cumparat, doar sa-l construiesti.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 27 Sep 2006, 09:01
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




mihai poti sa pui niste poze cu ce ti-a iesit tie?
daca zici ca se simte ceva ma bate gandul sa incerc si eu.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 27 Sep 2006, 09:30
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Da nu este o ideea rea, si eu asi incerca.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 27 Sep 2006, 21:32
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu zic ca varianta UIS+ELICA+TURBONATOR este superioara celei CONCENTRATOR modificat, pt amanunte PM.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 29 Sep 2006, 14:25
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Folosite in paralel nu ar fi si mai bine?


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 29 Sep 2006, 18:29
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu il am deja montat!
Dar cu sau fara el este acelasi lucru, cele 3 piese fac mult mai bine amestecul.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 29 Sep 2006, 19:23
Post #385


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Va salut pe toti!Sunt nou pe aici. Am citit cu mare interes topicul asta. Mihai,am confectionat azi piesele pt. omogenizatorul postat de tine si as dori sa imi spui ce rezultate concrete ai obtinut de pe urma folosirii lui. Felicitari celor ce au obtinut rezultate in urma muncii si nu numai lor!

Revin cu scuze,omogenizatorul a fost postat de sik! smile.gif

Iata omogenizatorul asamblat!Probabil ca in acest weekend il voi monta!

Iatal si asamblat!Probabil ca in acest weekend il voi monta.Sunt convins ca va functiona si fara acel con.Spun asta pt. ca in acele vremuri('80) nu aparuse elicea actuala care preia rolul de omogenizator. Voi folosi aceasta combinatie. smile.gif smile.gif

Attached thumbnail(s)
IMG_6447.JPG ( Size: 61.43k ) Number of downloads: 394
IMG_6458.JPG ( Size: 21.25k ) Number of downloads: 260
IMG_6459.JPG ( Size: 65.99k ) Number of downloads: 343
IMG_6459.JPG ( Size: 1.7k ) Number of downloads: 229


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 30 Sep 2006, 20:07
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Ce spuneti daca omogenizatorul acela mic ar avea gaurile date la 45 de grade s-au eventual niste crestaturi pe margine inclinate la 45 grade,sens corespunzator cu sensul de turbionare al elicai?


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Oct 2006, 20:35
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Acea gaurica din concentrator ai marit-o?
Nu trebuia! Eu am marit-o si nu mai tragea de loc, ar trebui o gaurica de 2mm, asa am facut eu, la 3mm nu mai trage.
Dar revin, eu initial am folosit concentratorul si elica, mergeau bine, dar mai bine cu uis si turbonator.
Acum am vazut. Monteaza si conul!

This post has been edited by mihai1677: 2 Oct 2006, 11:03


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 2 Oct 2006, 18:13
Post #388


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Ieri am montat elicea si dupa cateva teste,am ajuns la concluzia ca am muncit degeaba! In primul rand si cel mai important;am pierdut cam 15% din putere.Am ajuns la aceasta concluzie dupa un simplu test: fara elice, in trapta 3 rulam cam cu 65 -70 pana incepea sa nu mai traga;cu elice, abia daca ajunge la 55-60 dar chinuita rau! Concentratorul inca nu l-am montat. De gaurit nu l-am gaurit deloc. Azi mi-am facut si eu un uis si doar ce l-am montat. Elicea am aruncat-o.Nu m-am miscat cu ea ,dar pot sa spun ca e o reusita!Acum am auzit si eu cum suna un relanti de aprox.600 rpm.Asta combinata cu o aprindere teapana!Imi pare rau ca nu am schema ei, ca as fi postat-o.mai tarziu o scot la drum sa vad cum se misca.


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Oct 2006, 07:58
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cauta elica aia si taie-i 4 pale din 8. Evident, din "2 in 2".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 3 Oct 2006, 08:06
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Eu am montat deja la multi prieteni "elica" cu 4 pale si absolut toti au fost multumiti. Nu uita sa ii pilesti muchiile perpendiculare pe flux, altfel ai obstructie.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 17:40
Forum Renault