PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
mihai1677 |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|||
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
tabek |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Ieri mi-am pus si eu UIS, elica, turbonator. (multumiri lui mihai si dodo)
Pot sa spun ca, imbunatatirea este semnificativa! Este mai stabil la ralanti, raspunde mai bine la acceleratii in orice turatie, trecerea in frana de motor parca e mai lina. Motorul a devenit un pic mai silentios. La toba nu se aude nici o pocnitura, ceea ce la mine se intampla inainte. Referitor la consum inca nu am date. Inainte imi consuma in jur de 6,5% afara, si 9-10(11) in oras. Daca si consumul scade cu 0,5-1% sunt pe deplin multumit. Si daca ar consuma ca inainte, tot merita!!! This post has been edited by tabek: 4 Oct 2006, 08:30 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Am o propunere cu privire la modificarea centratorului de amestec.
Vom realiza frezarea interioara ca in articolul din Tehnium, dar fara scurtarea partii cilindrice si fara modificarea diametrului gaurii din aripioara (poate ca in urma testelor va fi necesar sa o marim si pe aceasta?). Apoi se realizeaza la strung o piesa din alama sau aluminiu de dimensiuni adaptate locasului obtinut prin frezare, asa incat sa intre cu usoara frecare, sau in urma incalzirii centratorului la foc. Se vor practica mai apoi niste gauri (vreo 8, cu diametru de 1-1.5mm) in peretele piesei de alama in dreptul fostului ajutaj al rampei de descarcare. Astfel modificam la minim reperele originale ale piesei de centrare, realizand doar o imbunatatire a dispersarii particulelor de benzina. Initial ar fi trebuit ca suma suprafetelor acestor mici gauri sa echivaleze suprafata celor doua canale ce se deschid in interiorul centratorului, nu-i asa? Totusi, la articolul din Tehnium gaurile din piesa de alama nu indeplinesc aceasta conditie si totusi se pare ca functioneaza. Am putea sa mai dam un rand de gauri deasupra primului, pentru marirea suprafetei de trecere a amestecului, dar intercalate cu cele din primul rand. De asemenea, lungimea partii cilindrice a centratorului nu se modifica. Ea este necesara pentru omogenizarea mai buna (vezi pdf-ul) si cred ca e important ca se deschide imediat dupa portiunea "gatuita" a carburatorului. Asa ca ar fi bine sa o lasam cum este. Ideea a venit analizand articolul din Tehnium, explicatiile cu privire la carburator de pe situl http://pboursin.club.fr/bonus/weber/weber.htm , inventia ruseasca (fisier primit de la Mihai) si studiul realizat asupra modului de omogenizare amestec in carburator. Voi atasa un pdf si un mic desen realizat de mine (nu am reusit sa desenez toate gaurile alea mici). Nu am trecut la treaba pentru ca nu am avut acces la un strung zilele astea, dar poate se mai incumeta cineva si dezvolta ideea. O alta idee: Weber spune ca circuitul de ralanti si cel de progresiune face 80 la suta din treaba carbului, asa ca imbunatatirea pulverizarii in aceste regimuri are foarte mare importanta. Deja s-a facut ceva in acest sens: UIS-ul! Dar poate ca un efect asemanator acestuia ar avea trimiterea unui singur jet de aer (dar mai puternic)perpendicular pe cel de amestec absorbit din orificiul de ralanti si cele de progresiune. Daca punem flansa ("pata calda") cu fata in jos, orificiul original pentru admisia aerului se va gasi sub reperele amintite, doar putin decalat in sens orar. Acest lucru se potriveste cu faptul ca o eventuala elice ("elica"-halal limba romana...) va trimite jetul amestecului cam spre orificiul de aer si cu faptul ca directia de orientare a acestui jet are in noua pozitie el insusi o componenta de rotatie orara. Deci, dupa teoria mea, simpla montare cu susul in jos a flansei ar putea aduce o imbunatatire. Ramane sa testam. Jos Placebo-ul! This post has been edited by Kinetix: 15 Oct 2006, 15:11 Attached thumbnail(s) centrator_de_amestec_facut_de_rusi.gif ( Size: 398.87k ) Number of downloads: 533 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Aia cu inversarea flansei nu o inteleg, sincer. Original ea are acel stut in care este o gaura strapunsa de 2 mm, pe post de duza. Care, ca directie urmareste o raza, iar ca pozitie e la jumatatea inaltimii. Deci, o intoarcere ce ar realiza?
A, "elica" - termen "inventat" de Dodobird pentru a inlocui denumirea de "economizor" folosita in comert si care, generic, poate fi interpretat si ca EEBIO, si ca TEU-ECONOMIZOR, si ca orice economizor. Nu e greseala de limba ci "inventie" de cuvint in perioada cind discutam si pe YM despre ea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Bun, felicitari lui Dodo pentru "inventia" lui lingvistica!
![]() Cu privire la flansa, daca o intoarcem invers, stuturile raman tot spre noi dar cel de aer se muta la stanga si astfel se afla sub proiectia orificiilor de progresiune si ralanti, doar ca un pic rotit in sens orar. Acuma ideea era sa facem jetul de aer de reaspiratie sa interactioneze cu "jetul" (fluxul) de amestec ce vine mai de sus un pic si care are o traiectorie dreapta (verticala) atunci cand nu folosim "elica" sau una spirala cu ea montata sub carburator. Distanta este mica intre locul prin care se absoarbe amestecul la ralanti si progresiune si zona in care se formeaza turbionul UIS-ului, asa ca nu interactioneaza cu acesta decat pe o mica suprafata. Nu are rost turbionarea intregului volum de aer de la nivelul flansei pentru ca jetul de amestec nu se va roti acolo pe loc, ci are loc un "compromis" intre curgerea laminara (in jos) si aceasta rotire, rezultand o spirala. Aceasta spirala nu se formeaza decat la turatii mici, deoarece la deschideri mari ale clapetei se "strica" forma ei (de fapt se "intinde", se alungeste). De aceea propuneam crearea unei turbulente doar la nivelul contactului intre jetul vertical de amestec (ce vine pe langa peretele carbului si al flansei) si cel orizontal de aer absorbit prin orificiul calibrat, sau prin 3 orificii de cate 1mm, alaturate. Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acum am priceput cam ce vrei tu sa zici; acuma intervine acea teorie a amestecurilor - la relanti datorita proastei umpleri dar mai ales proastei emulsionari si evaporari, in vederea obtinerii in ORICARE punct al amestecului a limitei MINIME de inflamabilitate, se genereaza amestecuri foarte bogate. Adica, pentru a fi siguri ca in situatia unei evaporari/amestecari proaste obtin sigur aprinderea, imbogatesc inutil amestecul.
Bun, acea duza in flansa exista si inainte, e drept, nu in pozitia propusa de tine. Acea spirala creata de cele 3 gauri omogenizeaza amestecul si inca bine de tot, rezultind un relanti stabil la turatii mai joase si permitind un reglaj mai sarac al amestecului. De ce oare? tocmai din cauza acelei turbionari UIS. Nu contest ca practica ar putea arata ca si metoda ta poate fi buna, doar ca ramine de testat - daca ai timp si chef, fa-o si spune-ne. In plus, acel UIS la origine are o idee ruseasca. Tot rusii au aplicat inca o turbionare a amestecului la relanti prin aer tangential (deci tot gen UIS) la carburatoarele OZON. Spun ei cu rezultate bune folosint amestecuri mai sarace. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Liviu, nu stiu nimic despre acele carburatoare rusesti inafara de sistemul UIS care a fost documentat pe forum. Ar fi interesant sa vedem o schema.
Tot invartind in mana flansa si in minte gandurile, a mai aparut o idee. De ce nu am urmari sa obtinem un vartej mai "sanatos" sub carburator care sa se mentina si la cresterea rezonabila a fluxului de amestec prin carburator? Daca realizam o flansa speciala, cu mai multe canale inclinate dupa principiul UIS-ului vom obtine vartejul dorit, dar in cazul acesta ar intra prea mult aer "fals". Solutia ar fi sa luam aerul de sub carburator. De fapt sa deviem o parte din aerul de acolo si sa-l trimitem inapoi in admisie dupa ce i-am schimbat directia de curgere. Asta se face cu o piesa ce stranguleaza un pic fluxul de amestec permitand formarea unor zone etajate de diverse presiuni. Astfel, deasupra "gatuiturii" aerul are o presiune (depresiune de fapt) "normala", in dreptul ei depresiunea se mareste (si creste viteza de curgere) iar dedesubt revine, progresiv, la normal. In zona ingustata se va manifesta efectul de pulverizator, adica aerul ce trece in jos va absorbi aer prin micile canale ce se deschid la acest nivel. Combinarea miscarii lor va da o spirala mult mai bine definita decat la UIS si care cred ca ar inlocui si elicea de alama la turatii moderate. Desigur ca se pune problema obstacolului pe care il pune curgerii prin aceasta piesa, dar efectul de franare (obturare) este diminuat de faptul ca o parte de aer (amestec) trece prin cele vreo 12 canale de 1-1.5-2mm diametru. Ce ziceti, ar functiona oare? Din nefericire in perioada asta sunt doar cu ideile, deoarece nu am timp sa trec pe la vreun altelier sa mesteresc. Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Aia cu UIS multijet, OK, desi nu stiu cit de mult mai optimizeaza-se poate testa. Atentie ce gauri dai, suprafata echivalenta sa fie cit a celor 3 din UIS-ul descris.
A doua schema nu stiu cit ar functiona in sensul ca se si obtureaza admisia partial in plus, nu stiu daca prin acel "delestaj" mai circula suficient aer. Ca idee, daca ai UIS, scoate furtunul din TEU si obtureaza-l cu degetul. Vei constata ca el absoarbe aer destul si la turatii mai ridicate. Practic eu simt acea depresiune si la 3000-3500 rpm. Deci, isi face treaba. Acuma, din cite imi amintesc, turbulentele is bune dar cresterea peste o limita a lor dauneaza; pentru a afla acea limita trebuie testat-daca ai timp... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#400
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Din partea lui Mihai:
testele lui de gaze la ITP: temp 75 grade rpm 870 min COcorr 0.17<3,5% lambda 1.076-amestec putin saracit CO 0.16 <3,5 CO2 13.5 >10 sau 12 limita HC 182 f. mic, limita era 1000 parca O2 1,80 Asta cu motor de 500.000 km total si 80.000 dupa schimbare de set. Adica rezultate excelente. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
coco_3033 |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am si eu o rugaminte cine poate sa imi vanda si mie un UIS + elica + Turbonator -scuze daca am scris gresit.(si sa ma ajute sa montez tot 'ansamblul') ![]() Era la bursa un anunt cu cineva care vinde si nu mai e? Multumam This post has been edited by coco_3033: 2 Nov 2006, 16:19 |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut vb pe mess mihai1677@yahoo.com
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
rolly |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
Mi-am montat si eu doar elica si mi-a scazut consumul de GPL de la 10 litri la 8 la drum intins, ceea ce e chiar bine..singura problema e ca s-a limitata viteza la maxim 100 km/h, dar oricum e convenabil, ca si inainte nu mergeam cu mai mult de 90-95 la ora..recomand cu caldura elica..de restul=UIS si turbonator, cat de curand...
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
10 % la drum GPL ? Fara sa depasesti 100 kmh ? Instalatie reglata prost. Maxim 8,7% mi-a luat mie pe gaz la drum, cu 3 oameni in masina si mers TARE. La mers legal, 60 -110 kmh ia 8-8,2 % GPL. In oras nu mi-a ajuns inca la 11 %. Asta in conditiile in care prinde 140 kmh pe GPL.
Repet, instalatiile GPL rar binevoiesc baietii de la atelierele de montaj sa le regleze corect. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
rolly |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
De ce oare?
Baietii de la firma unde mi-am pus eu instalatia mi-au reglat-o pe stand si dupa reglajul lor mergea cu maxim 120 si papa vreo 11 la intins...in oras vreo 20... Tot ce am putut sa fac eu a fost sa ii mai ichid din surubul de debit, si a scazut la 10 si la viteza maxima de 110...acuma cu elica, a scazut la 8 si la 100.... Ce sa le fac oare sa mi-o regleze calumea? Ca ei se jura ca la consum nu am cum sa obtin mai putin de 9 %, asta in cel mai bun caz, si zic ca in medie toti care si-au pus instalatia la ei au cam la 10 consumul, si ca altfel nu se poate...Sa fie oare diferenta de marca a instalatiei (adica a voastra BRC mai de firma iar a mea EVAS mai no-name)? Oare acuma ca am elica, mai ies bine gazele pe stand ca sa mi-o poata regla corect? Sau sa mi-o regleze fara elica si dupa aia sa o pun? |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mergi la alta firma. Vezi daca e montata corect instalatia si mai ales daca ai mixerul aer-gaz, o piesa montata intre galeria de admisie si corpul carburatorului.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am si eu instalatie gpl. Tot secretul e in cantitatea de aer pe care o lasi sa intre prin filtru. Eu am obturat orificiul de "vara" a filtrului, iar pe cel de "iarna" am introdus o reductie, astfel incat sa traga cat mai putin aer si sa pot strange cat mai mult din surubul de debit. Am obtinut un consum de 1500 lei/km, dar eu am un BMW cu motor de 1600 si 1300 kg, asa ca la dacie e de asteptat sa ajungi sub 7.
Initial consuma de rupea (15% in afara), desi acelasi demaraj il am si acum. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
A.. apropo de topic am pus ieri elica si bujii gaurite. Parca trage mai bie (am mai strans chiar surubul de debit) dar o sa vad la consum.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
pop marius |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 December 03 From: dej ![]() |
bujii gaurite?
|
--------------------
Dacia
1310
1984 TLX
- CJ 06 GOW azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dap. bujia cu electrod de masa gaurit e o noua inventie frantuzeasca si se pare ca merge.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
rolly |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
Pai instalatia corect e montata...iar mixerul de gaz il am in gatul carburatorului, deasupra, iar peste el vine gatul de lebada prin care e data o gaura iar in gaura e bagat un stutz care intra in mixer..e o chestie care ocupa tot gatul carburatorului iar inauntrul ei e un inel cu mai multe gaurele pe lateral..cred ca despre asta vorbeai...
problema e ca nu cred ca e corect reglata...pentru ca la fiecare reglaj pe care mi l-au facut s-a umblat doar la surubul de debit de pe furtun, si nu la celelelte 2 suruburi de pe vaporizator, care nu stiu ce fac, pentru ca nu ma pricep, iar unde nu ma pricep nu ma bag pana nu stiu cat de cat ceva despre acel lucru.. Cat despre elica, cred ca are efect doar la turatii mai mari, pentru ca doar atunci simt o diferenta intre cum se comporta masina fara si cum se comporta cu, insa viteza maxima v-am zis ca e mult mai mica...iar despre bujiile gaurite, nu simt mare diferenta, dar oricum mai bine cu gaura ca oricum nu strica nimic |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#412
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai hai sa va spun cum sta cu GPL-ul ... eu am UIS care creaza acel mic ciclon in galeria de admisie ... consumul de gaz este in felul urmator ... in afara cam 7 merg 80 - 90 km\h eventual si mai incet ca sunt si localitati ... cu 48 litri de gaz merg de doua ori bucuresti slatina prin pitesti ... rezulta un consum de 7.3 % (inclus iesirea din bucuresti) unde de multe ori ajung exact la limita ....
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
PaulT |
![]() ![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Dacie 1300,instalatie GPL Marini,cutie 5tr.Consum scos 7,3%,ruta Bucuresti -lac Vidraru,retur.Pe autostrada rulat cu120-130km/h,prin localit 60km/h,pe dn 100-110km/h.Instalatia reglata cu mana mea,ptr ca dupa vizita la service nu mai trecea de 110km/h si consuma peste 10% in oras.Scuze de off-topic.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rolly |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
am facut consumul azi...260km-25 litri gaz, km facuti in decurs de o saptamana, vreo 150 la drum intins restul prin oras...rezulta un consum mixt de 9,6%..ma declar satisfacut
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
rolly |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
in sfarsit mi-am adus aminte sa ma uit pe hartii sa vad ce marca e instalatia mea de gaz...si e LO GAS vaporizatorul iar butelia marca EVAS...instalatia de gaz e pentru autovehicole cu puterea intre 28 si 86 de Kw, deci numai buna pentru Dacia
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
wo_name |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
M-am apucat sa fac si eu un UIS, numai ca acces la freza si burgiu fix nu am avut.
Prin urmare am "frezat" buffer-ul cu bormasina. A iesit destul de bine. Doar ca mandrina are o usoara bataie si la una din gauri s-a rupt burgiul, probabil ca si din cauza oboselii si a nerabdarii de a termina. Si la final gaura nu mai trimite jetul in planul celorlalte doua. Intrebare: se poate da o gaura mai mare, care sa fie mai apoi astupata cu plumb si apoi da in dopul de plumb gaura corect? rezista plumbul la temperaturile aplicate "petei calde"? |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Poti lasa asa, daca abaterea nu este grava, sa ne aducem aminte ca si la dodobird una din gauri era deplasata.
Doi plumbul rezista fff bine, este folosit la dopurile flansei originale, sau cele din carburator. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
wo_name |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
este destul de mare abaterea, ajunge undeva in carburator
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
razv_an9 |
![]()
Post
#419
|
![]() Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati ![]() |
Cam dau cu bata-n balta, dar, va rog, imi poate explica si mie care e rolul acelei flanse din care se face efectiv UIS-ul ? ma refer, ce curge pe acolo, ce canale.. asta din fabrica. si apoi ce se modifica pentru a ajunge la.. imitarea UIS-ului rusesc ?
Am citit tot topicul, insa nu am vazut o flansa din fabrica, de aici confuzia asta. Tata e strungar, are si freza unde lucreaza, poate imi face si mie o minune de-asta. Observ ca se merita, daca nu pentru economie ( care mie imi face cu ochiul, mai ales ca urmeaza un drum la mare duba bac ), macar pt mersul mai rotund. Urmeaza sa ma mai uit o data exact pe pozele de la inceput, cu felul in care se face exact acel turbonator. Elica am avut, dat nemodificata, si vreau sa iau alta si sa o prelucrez ( pilire, indoire margini de sustinere pale ). This post has been edited by razv_an9: 1 Jul 2007, 17:11 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|
MECCA |
![]()
Post
#420
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
daca este cineva darnic si cu chef de scris poate descrie pas cu pas etapele care duc in final la construirea uis-ului.din toate topicurile citite nu reiese cum se executa practic decat impresii si performante.asa ca astept pe cineva sa explice cu se confectioneaza uis-ul.sunt f interesat si vreau sa-mi pun si eu pe dacia mea
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:45 |