PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
tabek |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|||
MECCA |
![]()
Post
#422
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
CARE PAGINI?? PRIMELE CHIAR LE-AM CITIT.ZI-MI SI MIE EXACT CARE PAGINA DACA STI.MERSI
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#423
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
http://www.daciaclub.ro/PREMIERA-ABSOLUTA-...t16197-s60.html
Aici ai citit? Sint pozele UIS-ului nostru si mai jos si ale unui UIS original, de la rusi. De acolo ne venise ideea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#424
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
MERSI MULT.MAI AM O INTREBARE IN LEGATURA CU CENTRATORUL ALA CU 8 GAURI.ZIMI SI MIE TE ROG CUM SE INTRODUCE ACEL CENTRATOR. CU PARTEA CU GAURILE IN JOS SPRE MOTOR SAU IN SUS??? MA REFER LA "PALARIA" IN CARE SUNT PRACTICATE GAURILE, SI CAT SE INTRODUCE?? CAT SA FIE PERFECT ASCCUNS IN CENTRATORUL ACELA PRELUCRAT??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#425
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Nu mai scrie cu majuscule, nu trebuie sa tipi la noi.
2. nu prea inteleg la care centrator te referi. La asa zisa "elica" din alama? Palele spre motor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#426
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
scuze!! nu ma refer la economizor.ma refer la dispozitivul de om ogenizare propus de sik la pagina 13 si executat de fizz.
5 Jul 2007, 14:42: la uis este vreo tehnologie speciala pt a da cele 3 gauri de 1mm pentru ca miscarea aerului sa realizeze acel turbion sau se dau pur si simplu.aici nu ma refer la faptul ca trebuie sa fie egal distantate ci unde unume trebuiesc practicate gaurile.exista locuri cheie, care daca nu se dau acolo sa nu functioneze dispozitivul?? This post has been edited by MECCA: 5 Jul 2007, 13:42 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. trebuie sa formeze un triunghi echilateral;
2. trebuie sa fie inclinate asa incit si jeturile sa formeze un triunghi echilateral, sau macar "aproape". Din cauza asta si a formei si canalizatiilor, locul unde se dau gaurile este cel marcat de Dorin pe schita. Apoi, in pozitia de lucru, turbionul sa aiba sens spre dreapta, ORAR. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#428
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
"2. trebuie sa fie inclinate asa incit si jeturile sa formeze un triunghi echilateral"??????
cum adica fi mai explicit te rog.sa fie orientate exact ca in prima poza de la pag 3 liniile rosii???sau fiecare gaura trebuie orientata spre cele 2??? scuze daca aberez dar chiar nu pricep.daca ai chef poate faci p poza sa se vada interiorul bine. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci fiecare gaura este orientata catre urmatoarea, privita de jos flansa gaurile sunt date in sens anti orar. Da, ca in poza, liniile rosii, sageata indica sensul de strapungere.
This post has been edited by mihai1677: 5 Jul 2007, 21:51 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
csiri_biri_kodak |
![]() ![]()
Post
#430
|
![]() Membru linistit Group: Members Posts: 102 Joined: 14 July 07 From: Blumberg, Germania ![]() |
@ DodoBird
@ mihai1677 @ diaconuliviu Intrebare intrebatoare: cele trei gauri de pe flansa, pot sa directioneze jeturile de aer si in jos(S), pe axa verticala(N-S) a carburatorulu, sau jeturile trebuie sa fie orizontale cele trei jeturi?... PS: stiu ca nu s-a scris de mult dar va rog ... un raspuns... |
--------------------
Dacia / Dacia
1300 (RIP) / Logan
1978 / 2012 ! Fiecare trebuie sa inceapa de undeva !
Creierul este un organ oarecum indispensabil capului... |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa fie in plan orizontal, acum daca exista o mica abatare nu este grav, dar sa nu exagerezi.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#432
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Salut eu pot spune ca e simplu de realizat uisul ideea e sa aveti cu ce face canalu bufer mai adinc in rest gaurile se dau repede. Consumul scade putin acum depinde si ce aprindere aveti voi pe masina
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ete, na. Canalul buffer poate fi executat si cu un burghiu fi=3 mm din gauri infundate date din apropape in aproape dupa care portiunile inguste se largesc cu acelasi burghiu. Ca design va arata uritel, ca utilitate va fi OK.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#434
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
canalul asta de bufer se poate executa si la strung sau trebuie neaparat freza??
Gauricile alea mici de fi=1 mm cu ce le dai, cu bormasina fixa sau mere si cu cea de mana??Se gasesc in comert spirale de 1 mm.La bormasina mea de ex mandrina prinde de la 2 mm in sus, spiralul asta de 1 mm cum il prind pe ea?? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#435
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
"canalul asta de bufer se poate executa si la strung sau trebuie neaparat freza??"
Nu prea imi dau eu seama cum ar putea cineva sa prinda piesa aia in strung si cum ar prelucra-o, dar la freza e extrem de simplu pentru un frezor priceput (chiar fara CNC). Mai simplu e sa faci si tu putina pasiune pentru masina ta si sa incerci cum ti s-a mai spus ...cu bormasina ![]() Gauricile de 1mm cu orice bormasina buna se pot da, burghiu de 1mm la magazinele care comercializeaza piese electronice (sunt folosite la cablaje imprimate). Daca masina ta nu inchide mandrina de tot inseamna ca ai de cautat/imprumutat una care poate face asta...chinuie-te si tu putin si poate o sa te satisfaca mica imbunatatire pt. masina ta. Orice intrebare e binevenita dar chiar asa de greu o fi? ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#436
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vedeti ca exista in comert freze de prelucrat lemnul adica de facut gauri de dimensiuni mai mari cu zimti pe ele se pot monta in bormasina si gata =))). Puteti face cel mai simplu cum a spus Liviu prindeti talpica preincalzitoare intr-o menghina si usor cu un spiral de 3mm incepeti sa gauriti din aproape in aproape , dar cred ca pe multi rabdare ai oboseste si ai enerveaza .Asadar gaseiti la bricostore freza rotativa pe diferite dimensiuni cu zimti si mere si in aluminiu. Pentru cele trei gauri de 1mm se pot da tranzversal usor. Sieu prima data m-am sucit fiindca vroiam sa dau din interior spre exterior acele 3 gauri
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Orice strungar poate executa canalul buffer (varianta rapida, sigura si estetica), iar gaurile laterale este bine sa fie date pe o freza, deoarece divizarea este perfecta.
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#438
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si totul pentru omogenizare mai buna
![]() This post has been edited by djasu82: 15 Oct 2007, 19:52 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#439
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
revin cu rezultatele personale ale elicai , binenteles prelucrata dupa metoda lui dodo. Asadar, la pornirea la rece nu mai stiu ce-i aia soc, motorul merge rotund la 500 rpm, intr-un minut de sta pe loc e aproape la 800, consumul a scazut de la 12% in oras pe drumuri scurte la 10%. Va recomand cu caldura. Am amplasat-o intre galerie si pata calda, deoarece intre carburator si pata nu da aceleasi rezultate bune din pct. meu de vedere.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mad toz |
![]()
Post
#440
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai si UIS?
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
argon |
![]()
Post
#441
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, aprindere Malvina+fise Tesla+bujii Bosch electrod U, dar astea n-au importanta asa mare ca le aveam si inainte de elica.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tabek |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Daca-i mai pui si un UIS si aprindere AT011 cu senzor nici n-o sa-ti mai dai seama ca ai Dacie...
![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#443
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si malvina lucreaza bine
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
M.I |
![]()
Post
#444
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Am cumparat cu 10 Ron si eu o talpa de carburator cu diuza pt aer, cea pe care o am are decit pt. apa, si binenteles scopul meu este sa vad cum o prelucrez sa imi iasa si mie un UIS.
Din cite am inteles din desen, trebuie sa am un triunghi echilateral format din acele gauri de 1 mm, si am mai inteles ca directia acestor gauri este un pic inclinata sub un anumit unghi fata de laturile triunghiului echilateral ![]() Am GPL la masina asa ca nu stiu daca are vreo influenta la mers, dar poate ca merita macar sa incerc. ![]() |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pe GPL vei avea un mers rotund la relanti, mai putina nevoie de soc. Consumul va scadea f putin.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
autom |
![]()
Post
#446
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Confirm.......exact asa e la mine!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
M.I |
![]()
Post
#447
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Am facut acel UIS dar nu am avut pe cineva care sa il faca pe strung si din acest motiv executia sa nu arata chiar bine, l-am facut folosind doar bormasina.
Mi-au ramas acele gauri laterale pe care trebuie sa la astup, cunoaste cineva in afara de nituri de cupru, plumb cu ce altceva le-as putea astupa sa fiu foarte sigur ca nu trage aer pe acolo ? 24 Nov 2007, 21:04: Am si o poza dar nu reusesc sa o postez , probleme cu conexiunea la net. This post has been edited by M.I: 24 Nov 2007, 20:04 |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#448
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Silicon rosu cu el poti astupa gaurile e in jur la vreo 150 de mi e cel mai bun fiindca rezista la temperaturi inalte si joase.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Mai simplu e sa le infunzi cu varfuri de...scobitoare. Probat. Trebuie sa indepartezi cu un cutter varful scobitorii care proemina in deschiderea admisiei.
Proba la etanseitate se face simplu: lasi motorul la ralanti, strangi un pic surubul de amestec (ca sa se deterioreze un pic turatia) si dai cate un pic cu spray de pornire (se gaseste prin magazine de piese auto sau benzinarii) pe la racorduri, talpa carburatorului, gaurelele astupate ale UIS-ului, racordul si supapa servofranei, etc. Daca se modifica mersul motorului (va accelera un pic), inseamna ca pe acolo trage aer fals. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Te duci frumos si cumperi 1m de cablu coaxial TV, si il desfaci si folosesti sarma interioara are fix 1mm, (dupa 20 25 buc de uis cunosc)
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:39 |