DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp

tabek
post 3 Jul 2007, 13:57
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




E descris chiar in acest topic in primele pagini...


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 4 Jul 2007, 12:41
Post #422


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




CARE PAGINI?? PRIMELE CHIAR LE-AM CITIT.ZI-MI SI MIE EXACT CARE PAGINA DACA STI.MERSI


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Jul 2007, 13:26
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




http://www.daciaclub.ro/PREMIERA-ABSOLUTA-...t16197-s60.html

Aici ai citit?
Sint pozele UIS-ului nostru si mai jos si ale unui UIS original, de la rusi. De acolo ne venise ideea.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 4 Jul 2007, 14:19
Post #424


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




MERSI MULT.MAI AM O INTREBARE IN LEGATURA CU CENTRATORUL ALA CU 8 GAURI.ZIMI SI MIE TE ROG CUM SE INTRODUCE ACEL CENTRATOR. CU PARTEA CU GAURILE IN JOS SPRE MOTOR SAU IN SUS??? MA REFER LA "PALARIA" IN CARE SUNT PRACTICATE GAURILE, SI CAT SE INTRODUCE?? CAT SA FIE PERFECT ASCCUNS IN CENTRATORUL ACELA PRELUCRAT??


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Jul 2007, 14:49
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Nu mai scrie cu majuscule, nu trebuie sa tipi la noi.
2. nu prea inteleg la care centrator te referi. La asa zisa "elica" din alama? Palele spre motor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 4 Jul 2007, 15:12
Post #426


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




scuze!! nu ma refer la economizor.ma refer la dispozitivul de om ogenizare propus de sik la pagina 13 si executat de fizz.

5 Jul 2007, 14:42:
la uis este vreo tehnologie speciala pt a da cele 3 gauri de 1mm pentru ca miscarea aerului sa realizeze acel turbion sau se dau pur si simplu.aici nu ma refer la faptul ca trebuie sa fie egal distantate ci unde unume trebuiesc practicate gaurile.exista locuri cheie, care daca nu se dau acolo sa nu functioneze dispozitivul??


This post has been edited by MECCA: 5 Jul 2007, 13:42


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Jul 2007, 14:20
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. trebuie sa formeze un triunghi echilateral;
2. trebuie sa fie inclinate asa incit si jeturile sa formeze un triunghi echilateral, sau macar "aproape".
Din cauza asta si a formei si canalizatiilor, locul unde se dau gaurile este cel marcat de Dorin pe schita. Apoi, in pozitia de lucru, turbionul sa aiba sens spre dreapta, ORAR.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 5 Jul 2007, 15:34
Post #428


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




"2. trebuie sa fie inclinate asa incit si jeturile sa formeze un triunghi echilateral"??????
cum adica fi mai explicit te rog.sa fie orientate exact ca in prima poza de la pag 3 liniile rosii???sau fiecare gaura trebuie orientata spre cele 2??? scuze daca aberez dar chiar nu pricep.daca ai chef poate faci p poza sa se vada interiorul bine.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 5 Jul 2007, 21:50
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Deci fiecare gaura este orientata catre urmatoarea, privita de jos flansa gaurile sunt date in sens anti orar. Da, ca in poza, liniile rosii, sageata indica sensul de strapungere.

This post has been edited by mihai1677: 5 Jul 2007, 21:51


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csiri_biri_kodak
post 5 Oct 2007, 18:39
Post #430


Membru linistit


Group: Members
Posts: 102
Joined: 14 July 07
From: Blumberg, Germania




@ DodoBird
@ mihai1677
@ diaconuliviu

Intrebare intrebatoare: cele trei gauri de pe flansa, pot sa directioneze jeturile de aer si in jos(S), pe axa verticala(N-S) a carburatorulu, sau jeturile trebuie sa fie orizontale cele trei jeturi?...

PS: stiu ca nu s-a scris de mult dar va rog ... un raspuns...


--------------------
Dacia / Dacia 1300 (RIP) / Logan 1978 / 2012
! Fiecare trebuie sa inceapa de undeva !
Creierul este un organ oarecum indispensabil capului...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 6 Oct 2007, 22:59
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Trebuie sa fie in plan orizontal, acum daca exista o mica abatare nu este grav, dar sa nu exagerezi.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Oct 2007, 10:24
Post #432


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Salut eu pot spune ca e simplu de realizat uisul ideea e sa aveti cu ce face canalu bufer mai adinc in rest gaurile se dau repede. Consumul scade putin acum depinde si ce aprindere aveti voi pe masina wink.gif Dupa ce imi scot masina din service ,ma apuc sa-l realizez si pentru mine uisul. Am facut la un amic si e incintat de el wink.gif bafta multumim Dorine !!!


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Oct 2007, 07:50
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ete, na. Canalul buffer poate fi executat si cu un burghiu fi=3 mm din gauri infundate date din apropape in aproape dupa care portiunile inguste se largesc cu acelasi burghiu. Ca design va arata uritel, ca utilitate va fi OK.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 8 Oct 2007, 15:36
Post #434


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




canalul asta de bufer se poate executa si la strung sau trebuie neaparat freza??
Gauricile alea mici de fi=1 mm cu ce le dai, cu bormasina fixa sau mere si cu cea de mana??Se gasesc in comert spirale de 1 mm.La bormasina mea de ex mandrina prinde de la 2 mm in sus, spiralul asta de 1 mm cum il prind pe ea?? wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 8 Oct 2007, 20:52
Post #435


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




"canalul asta de bufer se poate executa si la strung sau trebuie neaparat freza??"

Nu prea imi dau eu seama cum ar putea cineva sa prinda piesa aia in strung si cum ar prelucra-o, dar la freza e extrem de simplu pentru un frezor priceput (chiar fara CNC). Mai simplu e sa faci si tu putina pasiune pentru masina ta si sa incerci cum ti s-a mai spus ...cu bormasina smile.gif

Gauricile de 1mm cu orice bormasina buna se pot da, burghiu de 1mm la magazinele care comercializeaza piese electronice (sunt folosite la cablaje imprimate). Daca masina ta nu inchide mandrina de tot inseamna ca ai de cautat/imprumutat una care poate face asta...chinuie-te si tu putin si poate o sa te satisfaca mica imbunatatire pt. masina ta. Orice intrebare e binevenita dar chiar asa de greu o fi? smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Oct 2007, 11:19
Post #436


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vedeti ca exista in comert freze de prelucrat lemnul adica de facut gauri de dimensiuni mai mari cu zimti pe ele se pot monta in bormasina si gata =))). Puteti face cel mai simplu cum a spus Liviu prindeti talpica preincalzitoare intr-o menghina si usor cu un spiral de 3mm incepeti sa gauriti din aproape in aproape , dar cred ca pe multi rabdare ai oboseste si ai enerveaza .Asadar gaseiti la bricostore freza rotativa pe diferite dimensiuni cu zimti si mere si in aluminiu. Pentru cele trei gauri de 1mm se pot da tranzversal usor. Sieu prima data m-am sucit fiindca vroiam sa dau din interior spre exterior acele 3 gauri tongue.gif ca sa nu mai astup gaurile din exterior ,dar trebuie mandrina de dentist =)))) si de unde tongue.gif bafta .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 15 Oct 2007, 18:45
Post #437


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Orice strungar poate executa canalul buffer (varianta rapida, sigura si estetica), iar gaurile laterale este bine sa fie date pe o freza, deoarece divizarea este perfecta.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Oct 2007, 19:52
Post #438


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si totul pentru omogenizare mai buna tongue.gif

This post has been edited by djasu82: 15 Oct 2007, 19:52


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2007, 09:17
Post #439


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




revin cu rezultatele personale ale elicai , binenteles prelucrata dupa metoda lui dodo. Asadar, la pornirea la rece nu mai stiu ce-i aia soc, motorul merge rotund la 500 rpm, intr-un minut de sta pe loc e aproape la 800, consumul a scazut de la 12% in oras pe drumuri scurte la 10%. Va recomand cu caldura. Am amplasat-o intre galerie si pata calda, deoarece intre carburator si pata nu da aceleasi rezultate bune din pct. meu de vedere.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 27 Oct 2007, 09:25
Post #440


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Ai si UIS?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2007, 09:26
Post #441


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu, aprindere Malvina+fise Tesla+bujii Bosch electrod U, dar astea n-au importanta asa mare ca le aveam si inainte de elica. huh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 27 Oct 2007, 13:43
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Daca-i mai pui si un UIS si aprindere AT011 cu senzor nici n-o sa-ti mai dai seama ca ai Dacie... tongue.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Oct 2007, 15:32
Post #443


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si malvina lucreaza bine biggrin.gif eu am reusit sa fac un transplant si la ea . Ori lucreaza aprinderea malvina cu platina ori lucreaza cu senzorul gotronic. Daca at011 s-ar strica pun repede malvina si porneste masina impreuna cu senzorul gotronic . Senzorul e buba care fiecare trebuie sa-l aibe in delco. Ce apreciez la o malvina ca are piese accesibile si le poti schimba pe cind la at011 daca ti-a loat foc papa totul biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 11 Nov 2007, 16:14
Post #444


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Am cumparat cu 10 Ron si eu o talpa de carburator cu diuza pt aer, cea pe care o am are decit pt. apa, si binenteles scopul meu este sa vad cum o prelucrez sa imi iasa si mie un UIS.
Din cite am inteles din desen, trebuie sa am un triunghi echilateral format din acele gauri de 1 mm, si am mai inteles ca directia acestor gauri este un pic inclinata sub un anumit unghi fata de laturile triunghiului echilateral excl.gif
Am GPL la masina asa ca nu stiu daca are vreo influenta la mers, dar poate ca merita macar sa incerc. dry.gif


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 12 Nov 2007, 10:21
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pe GPL vei avea un mers rotund la relanti, mai putina nevoie de soc. Consumul va scadea f putin.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 12 Nov 2007, 20:52
Post #446


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Confirm.......exact asa e la mine!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 24 Nov 2007, 20:00
Post #447


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Am facut acel UIS dar nu am avut pe cineva care sa il faca pe strung si din acest motiv executia sa nu arata chiar bine, l-am facut folosind doar bormasina.
Mi-au ramas acele gauri laterale pe care trebuie sa la astup, cunoaste cineva in afara de nituri de cupru, plumb cu ce altceva le-as putea astupa sa fiu foarte sigur ca nu trage aer pe acolo ?

24 Nov 2007, 21:04:
Am si o poza dar nu reusesc sa o postez , probleme cu conexiunea la net.


This post has been edited by M.I: 24 Nov 2007, 20:04


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Nov 2007, 21:12
Post #448


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Silicon rosu cu el poti astupa gaurile e in jur la vreo 150 de mi e cel mai bun fiindca rezista la temperaturi inalte si joase.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Nov 2007, 21:28
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Mai simplu e sa le infunzi cu varfuri de...scobitoare. Probat. Trebuie sa indepartezi cu un cutter varful scobitorii care proemina in deschiderea admisiei.

Proba la etanseitate se face simplu: lasi motorul la ralanti, strangi un pic surubul de amestec (ca sa se deterioreze un pic turatia) si dai cate un pic cu spray de pornire (se gaseste prin magazine de piese auto sau benzinarii) pe la racorduri, talpa carburatorului, gaurelele astupate ale UIS-ului, racordul si supapa servofranei, etc. Daca se modifica mersul motorului (va accelera un pic), inseamna ca pe acolo trage aer fals.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 24 Nov 2007, 23:56
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Te duci frumos si cumperi 1m de cablu coaxial TV, si il desfaci si folosesti sarma interioara are fix 1mm, (dupa 20 25 buc de uis cunosc)


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 16:39
Forum Renault