PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
M.I |
![]()
Post
#451
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#452
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca il faceai la strung altfel ati functiona motorul asadar facut dupa ureche dupa ureche lucreaza. Pe langa talica preincalzitoare mai vine si elica si in capul carburatorului se une un turbion. Daca tie iti da acele jeturi de apa cum ai dadea lu DODO ai lucrat perfect la el daca da anapoda tragi tu concluziile.
This post has been edited by djasu82: 25 Nov 2007, 16:03 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#453
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am ambele versiuni: cea strungarita, de la dodo si una facuta de mine cu bormasina (cea de EEBIO). Nu e nici o diferenta in functionare, daca acel canal buffer e realizat, va trage aer.
@M.I.: nu se infunda gaurelele cu "muci", chiar daca e putin ulei acolo mai gros, prin incalzirea flansei el se va inmuia si va fi aspirat prin gauri. La tine carburatorul este desfundat si curat? Acuma, nu te astepta la "minuni/minunatii" cu acel UIS, ai spus singur ca poti inchide surubul de amestec (deci motorul deja functiineaza cu amestec ceva mai sarac, iata o mica economie). Apoi, poate fi necesara o crestere a avansului static cu citeva grade. La turatii mai mari, acolo unde efectul de accelerare se face simtit prin actionarea pompei de sprit, efectul de turbionare al UIS scade. Daca singur afirmi ca pe gaz deja se simte efectul, mai vezi putin si de carburator, cum spuneam, curatare, desfundare, reglaj. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
M.I |
![]()
Post
#454
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Carburatorul este intro stare buna, canalul este realizat destul de bine chiar daca este facut cu bormasina, gaurile de 1mm le-am masurat pozitia cu rigla si echer ca sa fie cit mai precis executate.
am poza sa o expun dar de cite ori incerc sa o atasez apare pagina de ,, refresh " si nu merge , nu stiu ce are ![]() Mai mi se pare poate sau asa o fi dupa ce accelerez brusc, si eliberez acceleratia parca se aude un fel de suierat in zona carburatorului si apoi dispare sunetul, spersa nu traga aer fals, nu am vazut curgind pe lainga garniturile de la carb. nimic , sunt curate. 26 Nov 2007, 19:39: Am bagat poza in word si vad ca asa a luat-o. 26 Nov 2007, 19:48: Am uitata sa mai spun ca poza am facut-o inainte sa astup gaurile. This post has been edited by M.I: 26 Nov 2007, 18:48 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#455
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe uis2 se vede ceva: gaura dintre stut si canalul buffer puteai s-o faci de 3 mm, nu de 2. Astupa stutul cu mina, accelereaza si elibereaza; se mai aude suieratul?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Fa gaurica aia cat poti de mare. e prea micuta.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#457
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
SI astupa gaurica cea realizata din fabrica care da direct in partea dinspre interiorul talpici preancalzitoare poaftim pozele realizate de DODO .detalii2ac0.th.jpgdetalii3ck0.th.jpg
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
M.I |
![]()
Post
#458
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Nu am mai stat azi de masina sa fac cea zis diaconuliviu, sa vad daca mai face asa suieratul ( am avut ceva treaba ), o sa fac si chestia asta .
Canalul bufer daca incercam sa il fac de 3mm , mai ales ca a fost realizat cu bormasina putea pune probleme, o miscare gresita si gata ( se putea strica marginea piesei; am rupt trei spirale de 2 mm si unul de 2,5 mm ![]() ![]() Gaura acea o sa o maresc. djasu82 am precizat mai inainte ca pozele sunt facute inainte de asptuparea gaurilor, le-am astupat dupa cum spunea dodobird, nu le lasam eu asa, grija mea este sa tina bine cu ce le-am astupat . |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#459
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca nu maresti acel orificiu la 3 mm nu faci nimic si tu o sti prea bine toate cele bune.
This post has been edited by djasu82: 27 Nov 2007, 20:07 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#460
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eu vorbeam sa largesti la 3 mm GAURA dintre stut si canal, nu tot canalul, care oricum e de 3 mm.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#461
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si eu la fel , spar sa ati functioneze bine M.I.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gino73 |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Dupa luni si luni am reusit sa fac si sa montez UIS-ul. Merge foarte bine motorul intr-adevar nemaifiind necesar socul decat pentru pornire iar apoi in max 30 sec relantiul mi-a stat la 400-500 sute de turatii. Urmeaza sa fac proba si la consum, dar mai am de facut si un turbonator, ca sa am de toate. Mentionez ca am elica si aprindere electronica Gotronic cu senzor.
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
MECCA |
![]()
Post
#463
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
pentru cei care au incercat si reusit cateva sfaturi va rog.Cum faci ca sa obtii gaurile de 1mm echidistante , si mai ales cum poti sa reusesti sa le dai cu bormasina drept???trebuie sa le dai cu bormasina fixa???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
O bormasina micuta.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
gino73 |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Le dai drept cu orice bormasina, cu viteza mica, din exterior in interior,iar apoi gaurile din partea exterioara buferului le umpli cu sarma de cupru(sau altceva).
Eu intre timp mi-am facut si "turbonatorul" si sade acul de la turometru (pana se incalzeste motorul) putin mai jos de 400 turatii. Iar de mars merge EXTRAORDINAR. Multumesc tuturor celor care au GANDIT!!!!! |
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#466
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
MECCA s-a vorbit pe topicul acesta de la a la z.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
autom |
![]()
Post
#467
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(gino73 @ 3 Dec 2007, 20:54) Le dai drept cu orice bormasina, cu viteza mica, din exterior in interior,iar apoi gaurile din partea exterioara buferului le umpli cu sarma de cupru(sau altceva). Eu intre timp mi-am facut si "turbonatorul" si sade acul de la turometru (pana se incalzeste motorul) putin mai jos de 400 turatii. Iar de mars merge EXTRAORDINAR. Multumesc tuturor celor care au GANDIT!!!!! Sa nu il uitam pe Dodobird........mare profesionist! This post has been edited by autom: 3 Dec 2007, 21:04 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
SPORTivu |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
automule, modifica semnatura 1100 e din 1971
![]() scuze de off-topic |
--------------------
Dacia
1300
1974 BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979 Aro 243 Militar 1979 |
|
autom |
![]()
Post
#469
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
1055 |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
QUOTE(sik @ 24 Sep 2006, 10:21) nu vin cu aceasta completare ca un offtopic, am gasito si eu pe un forum si ma intreb daca nu cumva are aceleasi efecte ca uisul? "Bine hai sa o iau cu inceputul: dupa cum cred ca stii, problema la motoarele in linie alimentate prin carburator este ca nu toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec din cauza carburatorului care nu omogenizeaza bine amestecul aer benzina, cilindri de sub carburator adica cil 2 si 3 o sa aiba amestec bogat in bezina si cilindri de la capete adica cil. 1 si 4 o sa aiba amestec sarac in benzina (daca te uiti in carburator cand accelerezi o sa vezi prin difuzorul mic benzina curgand suvoi ) Ce face economizorul ? practic difuzorul micse scurteaza si se astupa cu un dop cu 8 gaurele si sub el se monteaza 2 conuri lipite intre ele primul este cu baza mare in sus si are si el 8 gauri in pereti al doilea este cu baza mare in jos. Acum benzina va curge in 8 firicele subtiri ,aerul care trece pe linga difuzorul mic se va lovi de peretii conului mare si se va amesteca cu benzina foarte bine deci amestecul aer benzina va fi foarte omogen ( daca te uiti acum in carburator cand accelerezi vei vedea un nor de benzina nu un suvoi ca inainte ). Si logic acum toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec. dispozitivul face cam acelasi lucru pe care-l face si injectia monopunct. mai sunt de facut cateva reglaje care le gasesti in articol Bafta P.S. eu si cei care l-au mai facut sunt foarte multumiti, o sa ai o masina foarte sprintena si economa" acesta este mesajul preluat dupa celalalt forum QUOTE(1055 @ 10 Dec 2007, 22:41) sa ii punem si uis si elica ? |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Macar uis si turbon, la mine s-a simtit imediat, dupa ce am pus uis, desi aveam concetratorul modificat.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
1055 |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Acum, porneste foarte usor, la relantii merge rotund la turatii foarte mici ( waw chiar foarte mici ) dar nu pot trece de viteza a doua.In a treia moare motorul.
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#473
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mai trebuie sa faci turbunatorul fiindca te ajuta intrepetele de viteza mai mari
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
da
daca citeai in topicul cu acest concentrator, chiar am zis ca exista o problema in schita, si anume gaurica din bratul concentratorului, care era 1,5 mm si trebuie marita la 3mm. Ei bine trebuie facuta maxim 2mm, sau chiar lasata asa. Nu ai decat sa astupi acea gaurica, partial, eu am facut o mica brida de tabla, sau cu o sarmulita de cupru, sa astupi juma de gaurica, sarma o pui peste brat, ca un colier "romanesc". This post has been edited by mihai1677: 13 Dec 2007, 14:43 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#475
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu stau si ma gandesc la turatie mare oare cum mai creaza acea turbionare fiindca baieti au probat cu apa sub presiune
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
MECCA |
![]()
Post
#476
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
o rugaminte
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#478
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
uite aici o schita a lui dodo bird luata de pe un alt forum
Attached thumbnail(s) ok_5898.jpg ( Size: 52.64k ) Number of downloads: 572 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
1055 |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
@MECCA
cred ca pe joi am sa fac alte poze si am sa le lipesc la forum. @djasu82. Am refacut carburatia, dar degeaba.Cred ca totusi are prea putin aer.Iata de ce am intrebat daca este neaparat necesar si UIS-ul @mihai1677 uite ca mi-a scapat acel detaliu , am sa incerc sa obturez partial aceea gaura pe care desigur eu chiar am largit-o. |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
1055 |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
20071219170923.jpg.xs.jpg
20071219170940.jpg.xs.jpg 20071219170954.jpg.xs.jpg 20071219171006.jpg.xs.jpg 20071219171015.jpg.xs.jpg 19 Dec 2007, 17:35: In continuare merge frumos la ralanti, dar cind este vorba de ridicat turatia da in nas.Daca trag socul merge foarte bine.Treaba asta cu socul nu imi da prea bine la socoteala. 19 Dec 2007, 17:45: 20071219171026.jpg.xs.jpg 20071219171035.jpg.xs.jpg This post has been edited by 1055: 19 Dec 2007, 17:45 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:38 |