DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp

Kinetix
post 19 Dec 2007, 17:52
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Prietene, problema e evidenta.
Din pozele postate de tine mi se pare ca tu ai obturat trecerea aerului prin cele doua "palnii" sudate cap la cap. Alea trebuie sa fie goale la mijloc. Sunt ca un degetar la care trebuie sa ii tai "capacelul". Sunt ca doua trunchiuri de con prin mijlocul carora poti sufla aer, nu doar prin gaurelele alea laterale.
Din acest motiv la sarcina mare a motorului nu ai putere.
Poate gresesc, dar asa vad in poze: mijlocul e obturat.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 19 Dec 2007, 18:09
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




waw, intotdeauna gaura este de vina.....ia sa incercam si asa...


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 19 Dec 2007, 18:20
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Pai daca motorul nu poate "suge" pe acolo, nu va absorbi amestec prin centrator si astfel circuitul principal al carburatorului nu intra in functiune. Asta e motivul pentru care merge doar cu socul tras.

L.E.:
Hai, 1055, spune-ne ca merge dupa corectarea piesei! rolleyes.gif

This post has been edited by Kinetix: 20 Dec 2007, 13:02


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 20 Dec 2007, 21:51
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Din poza asa vad si eu cele doua conuri sunt inchise, trebuie sa fie doua trunchiuri de con cu baza mica cap in cap, si deschise.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 22 Dec 2007, 19:47
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Corect, asa intelesesem si eu( era gresit fara gaura) .Acum merge aproape perfect.Nu este placebo si asta iin mod cert.Daca inainte de montare erau ceva probleme la ralanti, acum merge rotund si silentios.Pina si zgomotul motorului este altul, Ce mai efectul utilizarii acelor conuri este pozitiv.
Cu o mica precizare.La acelarare dadea putin in nas.Am folosit si un UIS dar neprelucrat, legat cu un T fara insa sa elimin celelalte legaturi si acum sint ultra multumit.
Sa va povestesc ca tin socul maxin 10-20 sec doar pina porneste masina ?
Merge domnilor, merge bine si va recomand cu caldura asa ceva.( mai ales pe aceasta iarna friguroasa).

This post has been edited by 1055: 22 Dec 2007, 20:01


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Dec 2007, 20:10
Post #486


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Multe trucuri functioneaza si chiar functioneaza perfect daca le realizezi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 10 Jan 2008, 23:09
Post #487


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Fratilor.....

Ori nu fac eu ceva bine ori ce naiba....

o iau usor.

Elica pilita si finisata la maxim in 8 pale

Flansa EEBIO prelucrata UIS de catre d-nul DODO....

(Electrovalva si traseul amestecului prin aceasta e suspendat pt ca s-a ars etajul electronic... am intos o garnitura de deasupra flansei invers si nu mai trece amestecul)

carbul e curatat lacrima si regalt la sange (la ureche, fara turometru)
clapeta acc, amestec, pozitia plutitorului in CNC

am rampa de incalzit benzina pe furtunul mare de la radiator

nu trage aer fals...

aprindere electr. Malvina + fise Tesla (5.2kO pe fisa bujie, 7.8kO pe fisa bobinei ) + bujii noi sinterom 1mm + platina deduco reglata 0.3 tinand cont si de jocul axului

apinderea reglata la scanteie

filtrul de benzina curat

motorul functioneaza f bine, rotund, porneste repede cu 3 sprituri dim. si 3 sferturi soc.

benz Petrom 95 + putin izopropil


ulei 10W40 Petron 2500km si aditiv teflon 2+2

cauciucuri vara 175-70 desumflate la 1.8-2bar pt aderenta

model Break 1310 4 vit.




CONSUM ORAS 18% (fara alergari si stat in trafic prea mult... prind ore rezonabile de circulat)

MIXT 8.8% (1/3 oras 2/3 DN conditii de viscol fata)



CE NAIBA
MA ASTEPTAM LA UN 10MAXIM.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 11 Jan 2008, 00:08
Post #488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(tzepesch @ 10 Jan 2008, 23:09)
Fratilor.....

Ori nu fac eu ceva bine ori ce naiba....

MIXT 8.8% (1/3 oras 2/3 DN conditii de viscol fata)
CE NAIBA
MA ASTEPTAM LA UN 10MAXIM.
*



Daca motorul trage bine (cu acceleratia la maxim si turatii peste 3-4krpm), sau este aer fals, sau prea multa benzina.
Daca nu poate sa fie si de la aprindere.

Distanta la bujii e prea mare, incearca pentru inceput s-o scazi la 0,6-0,7mm.
Cu distanta mica, in cel mai rau caz merge mai prost la relanti, dar in sarcina va trage bine.
Apoi fisele de bujii, incearca si cu altele.

Daca nici cu asta nu se rezolva, e de la platina ori bobina.

In majoritatea cazurilor e de la aprindere (tot ce contine).

Ce culoare au bujiile (dupa o "forja" cu taiatul contactului in sarcina, atentie la pierderea servofranei si posibila blocare a volanului)?

Ce culoare au bujiile dupa ce sta cateva minute la relanti?

Faptul ca, consuma mult in oras fata de afara ma face sa inclin totusi catre aer fals sau relanti si sau progresiune prea bogata sau prea saraca. (consumul pare sa depinda de timp si nu de distanta)

Se incalzeste repede (motorul) la mersul incet prin oras?


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 11 Jan 2008, 10:21
Post #489


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, mi se incalzeste destul de repede. cel putin cu caloriferul inchis in vreo 5 min ajunge pe la 60-70gr ... daca e in sarcina poate urca si mai repede.

o sa au jos carbul sa ma uit la clapeta si la pozitia acesteia fata de ultima gaura de progresiune,

am sa-i verific uisul sa vad daca functioneaza cum trebuie si o sa-i mai scot 4 pale de la elica si ca sa elimin posibil. aerului falso sa dau cu silicon rosu pe marginea garniturilor si talpa carbului..

chiar, fata de uis, cum tre sa fie pozitia palelor, in dreptul gaurilor, in tre ele?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Jan 2008, 11:21
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Nu are legatura UIs-ul, "Elica", cu consumul exagerat, eu zic sa verifici, nivel in CNC, retur sa nu fie infundat, si planeitatea carbului la prinderea pe galerie.
Elica la mine a avut 8 pale, nu cred ca daca tai 4 reduci din consum.
Cu stutul din galerie unde venea vechiul furtun de recuperare gaze ce ai facut?
Totusi daca nu rezolvi, trebuie sa imi faci o vizita cu masina.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 21 Jan 2008, 13:28
Post #491


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni






--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 1 Feb 2008, 23:53
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Cam asa arata carburatorul si futunele aferente.Dupa ce am montata conul si piesa din centrator am pus Intre UIS si pipa un furtun, dar fara sa modific legatura din galerie. Am gasit un T si l-am montat ca in imagine, renuntind la duza de aer.
Interesant este ca acest T cu supapa fluiera mai tot timpul. Am ralantiul la turatii de aproximativ 600 si asta in timp ce surubul ce tine clapeta de aceleratie a devenit inutil ( chiar l-am scos de tot ).

This post has been edited by 1055: 1 Feb 2008, 23:54

Attached thumbnail(s)
20080127141947.jpg ( Size: 45.16k ) Number of downloads: 585
20080127142050.jpg ( Size: 37.84k ) Number of downloads: 617


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2008, 00:20
Post #493


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Multi vor sa ri si vor spune ca nu ai presiune la pompa de ulei avand relantiul asa de mic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Feb 2008, 16:01
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




1055, ai o problema.
Supapa de la T-ul economizor nu iti inchide etans. Pe acolo intra aer fals la ralanti, iata de ce ai putut renunta la surubul clapetei de acceleratie.
Mergi si cumpara un alt Teu, dar probeaza-l inainte. Astupi un brat si sugi prin celalalt. Nu trebuie sa se auda aerul cum intra prin gaura mica din capacul supapei. Daca fasaie, inseamna ca supapa nu calca bine, sau dopul ala gaurit nu e etans pe corpul Teului.
Poti incerca si planarea supapei din Teu: ai un disc mic de plastic, iar dopul ala gaurit are o parte tronconica spre interior.
Prin supapa Teului ar trebui sa intre aer doar in frana de motor, cand depresiunea crescuta din galerie invinge rezistenta elastica a arcului si deschide supapa, progresiv.
Succes.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2008, 21:36
Post #495


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu mere de nici o culoare cu teul econimizor am incercat toate modalitatile puse si de DODO si de cei din fabrica teul inchide etans dar degeaba tot eebio ramina in picioare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Feb 2008, 19:04
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




1055 montajul tau efectuat acolo este PERFECT GRESIT:
Tu ai facut asa:
A cagula
D UIS
C stut admisie (unde venea vechiul furtun de gaze)
B teu plastic carb.

Varianta corecta:
D legat direct la B fara teu(economizor)- furtun direct.
in A se leaga T-eul economizor (cum era el de fabrica , cu partea cu arcul)
apoi partea cu gaurica 2mm se astupa coplet cu pistol de lipit si un pic de plastic,
apoi parte larga se duce la C

Attached thumbnail(s)
1055gresit.jpg ( Size: 38.73k ) Number of downloads: 645


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 4 Feb 2008, 01:32
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Scuze, este ceva ce nu am inteles aici....I

D vine la UIS.
C de la galerie....hm...


ok Mihai multumesc.Dimineata am sa schimb in varianta ta. Ce ar trebui sa se intimple , avind in vedere ca pina la modificarea centratorului si montarea conului, in capatul A nu aveam nimic, iar D-ul nu exista pentru ca nu aveam UIS ?
Are cineva o poza sau o schema ?

This post has been edited by 1055: 4 Feb 2008, 01:37


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Feb 2008, 07:16
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




doua poze care vb singure, prima schema de montaj noua, a doua schema originala de fabrica.

This post has been edited by mihai1677: 4 Feb 2008, 07:17

Attached thumbnail(s)
montaj_original.jpg ( Size: 40.68k ) Number of downloads: 579
montaj_nou.jpg ( Size: 46.55k ) Number of downloads: 639


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 4 Feb 2008, 10:56
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Am incercat cite ceva azi de dimineata si am ajuns la concluzia ca exista mult prea multe variante de montaj.
Cum as putea stii care este optima ? Ma pot lua dupa turatiile de la relanti, gindindu-ma ca varianata cu ralantiu cel mai mic facind cea mai mare economie de carburant ?
Sau varianta in care daca dau drumul la mai mult aer creste turatia fara a umbla la surubul de ralanti ?

1. Am pus un T pe capacul motorului si de acolo am dus furtun la carburator iar altul direct la UIS
2. In aceasta varianta am pus furtun si T in furtunul care vine de la carburator si de acolo am dus la galerie si UIS.
3.Varinta din schema data de tine ( Mihai 1677 ) ( daca astup aceea gaura si ca atare are mai putin aer scade turatia ! )


In toate variantele am folosit T-ul economizor legat la furtunul de la galerie + stutul pipei si nu am avut montata duza din furtunul de la galerie.

Mihai, spune-mi te rog daca in schema ta se utilizeaza si duza .
Multumesc.

This post has been edited by 1055: 4 Feb 2008, 11:01


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Feb 2008, 11:14
Post #500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Varianta mea este cea buna
in nici o varianta nu se foloseste duza,
si da trebuie astupata acel orificiu, scade turatia pt ca nu mai trage aer fals, daca tu vrei sa iti traga e problema ta, dar sa nu ne scrii ca ai consum mare de benzina.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 4 Feb 2008, 12:32
Post #501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Ceva am gresit atunci....nu imi sta la relati in varianta prezentata de tine. In varianta cu t-ul pe capacul motorului nu se mai aude acel " fluierat "de care pomeneam anterior.
Merge doar ca in variantele de mai jos.... sad.gif
sau bine inteles daca las furtunul de la galerie scos din T-ul carburatorului.Dar cu aceea "gaurica " astupata nu merge nicicum......sad.gif



This post has been edited by 1055: 4 Feb 2008, 13:39

Attached thumbnail(s)
20080204111415593.jpg ( Size: 48.27k ) Number of downloads: 272
20080204111538220.jpg ( Size: 50.38k ) Number of downloads: 215


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Feb 2008, 13:03
Post #502


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai rau te complici ascultama pe mine da jos teul si schimba cagula , daca ai bani faci rost de talpica cu supapa eletromagnetica si un montaj EEBIO si ai terminat povestea . Nu da randament te chinui si parca papa mai mult benzen. Doar nu ai dori sa ai consum de 3% in oras !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 4 Feb 2008, 13:22
Post #503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




djasu, si varianta ta suna bine, dar nu pentru aceasta luna a anului...
In sfirsit i-am dat de cap....
Asa, inca ceva, cred ca miine ai sa verific in care tip de montaj iese mai putin fum.Chiar inainte sa vin in casa am observat ca in varianta propusa de Mihai fumul de esapament este mai mult si mai albastrui ...

Din cite observ Galeria isi poate lua "aer" fie prin filtrul de aer ( varianta Mihai ) fie prin capacul motorului ( ca si UIS-ul de fapt) + aer filtrat din pipa tras prin T-ul economizor.

Ce inseamna aer fals ?

This post has been edited by 1055: 4 Feb 2008, 13:35


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 5 Feb 2008, 10:35
Post #504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Iti mai zic odata:
1 UIS ia direct aer din T de plastic (cel care se mufeaza pe corp superior carb)
2 gazele recuperate din capac culbutori merg la T de plastic (cel de mai sus)
3 stiutul din galerie este legat la T economizor, T economizor este legat la cagula pe stutul mic. se astupa partea cu duza a T-ului economizor.
4 se regleaza relantiul dupa asta obligatoriu.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 6 Feb 2008, 09:00
Post #505


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




QUOTE(ceacu @ 11 Jan 2008, 00:08)
Ce culoare au bujiile (dupa o "forja" cu taiatul contactului in sarcina, atentie la pierderea servofranei si posibila blocare a volanului)?
*



cum sa se blocheze volanul ?!?!doar nu scoti cheia din contact :-s


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Feb 2008, 20:02
Post #506


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Am montat si eu pe berlina atit elica ( 30000lei bucata pe 23 august pt cei din ploiesti ) dar modificata un pic sum s-a mai scris sus si teul acela cu supapa finisata bine ( 5000lei bucata ) spre manusa , partea cu duza ( dar duza am astupato cu silicon de garnituri ) spre teul de la capacul de culbutori si carburator si partea cealalta cu gaura mare la furtunul care vine de la galeria de admisie .
Am procedat corect? Sunt super multumit de mersul motorului si frana de motor nu mai este asa dura si la deaccelerare brusca si masina nu ze mai infrineaza asa puternic fiind deaccelerarea mai lenta .


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Feb 2008, 20:19
Post #507


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu trebuia si partea cealalta infundata care vine de la teu si se duce la galeria de admisie . V-a rezulta un consum mai mare fiindca ai blocat supapa asa ca la frina de motor in loc sa se deschida supapa si sa circule aer spre galerie si sa realizeze depresiune mica sub carburator nu face alceva decat sa traga mai cu forta benzina de pe circuitul de relantii si preogresiune fiind depresiunea si mai accentuata.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Feb 2008, 20:29
Post #508


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Partea cu gaura mare nu am infundat-o si am legat-o la furtunul de la galeria de admisie ca asta a fost si ideeia mea ca atunci cand eliberez acceleratia in mers admisia motorului sa se faca direct din filtrul de aer prin supapa teului (care este legata la manusa carburatorului) . Am montat invers teul dar partea cu supapa tot la manusa sta.

This post has been edited by ciprianeduard: 6 Feb 2008, 20:30


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Feb 2008, 20:45
Post #509


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Totusi eu unul nus multumit de acea supapa schimbi talpica preincalzitoare si pui una cu 3 stuturi 2 pentru apa calda si una pentru aer.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Feb 2008, 21:32
Post #510


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Unde gasesc acea talpica ? la magazin de piese nu am gasit.

This post has been edited by ciprianeduard: 6 Feb 2008, 21:33


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 13:16
Forum Renault