DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 43 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

Reed
post 24 Sep 2007, 17:58
Post #1321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




un EL, exista o derivatie pt. furtunul de la recuperatorul de vapori de ulei.
c@talin, vaporii de ulei recuperati sunt trimisi in cilindru si sunt arsi, asa ca nu de asta depinde consumul de ulei.
In conditii "normale" (adica pe drum drept) si un motor de 800cmc (cel de Matiz) face treaba buna....


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Sep 2007, 18:07
Post #1322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cutia ramane goala,iar filtrul vine intre baterie si far,putin in stanga radiatorului(am prelungit putin tubulatura).

This post has been edited by PaulT: 24 Sep 2007, 18:08


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 24 Sep 2007, 18:19
Post #1323


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Astept si eu poze pt. filtru ala.
Referitor la faza cu uleiul cred ca se pune un furtunas ceva.
Daca are cineva asa ceva ... sa faca o poza si sa arate.
Vreau si eu sa partrez cutia de la filtru ... sau cel putin sa o pun in portmagaj ... si in caz de ceva sa revin la ea.


P.S. Ma bucur ca am animat forumul.
Nu s-a aratat inca nici un doritor de testari (sa mai cumpar ECU ?)


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Sep 2007, 18:40
Post #1324


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




ca sa nu te plictisesti cu asteptarea, poate arunci un ochi pe topicul care trebuie.
De exemplu http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=15997


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 24 Sep 2007, 21:41
Post #1325


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Da domnule ....
Elegant operator .


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 25 Sep 2007, 12:03
Post #1326


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




...aham, pardon. Moderator smile.gif


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 25 Sep 2007, 17:36
Post #1327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




este o mare greseala sa pui filtrul in prelungirea furtunului care iese din carcasa de pe motor pt ca va trage aer cald din spatele radiatorului.

adica NU asa :

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1054742

This post has been edited by han_1.6 mpi: 25 Sep 2007, 17:38


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 26 Sep 2007, 00:49
Post #1328


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Nu am de gand sa pun asa ceva.
Ma gandesc la o priza de aer undeva in fata dar sa vad.
Sau sa trag aer de acolo undeva in spatele farului, si acolo sa montez filtrul. Asta ca sa nu umplu filtrul cu aer la viteza, dar nici sa ramana fara aer la demaraje de pe loc.
Sa vad ce se poate in spatele farului din dreapta, ca in stanga e bateria.



<span class='edit'>27 Sep 2007, 01:31:</span>
Am hotarat sa aman montajul pana ajung la SIAB.
Mai sint 2 saptamani ... si poate gasesc ceva la oferta pe acolo.
Poate gasesc si solutii mai bune sau deja rezolvarea problemei.

This post has been edited by unEL: 27 Sep 2007, 00:49


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Sep 2007, 08:35
Post #1329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




han_1.6 mpi---Ai dreptate,acolo e destul de prost pozitionat.Eu am prelungit putin furtunul acela si filtrul trage aer cam de pe unde tragea si inainte,adica din dreptul farului.L-am pozitionat intre baterie si far.O sa revin diseara sau maine cu o poza.NU trebuie sa stea chiar in spatele radiatorului. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 3 Nov 2007, 06:42
Post #1330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




QUOTE(Reed @ 7 Sep 2007, 14:30)
@cristi_xp
tu l-ai "facut" pe respectivul pt. ca ...ai mai multe aptitudini de astea pt. "liniute" ca el si nu pt ca motorul lui nu cistigase caii aia.
*


eu de fiecare data cand dau o liniuta cu cineva,daca este de acord,facem si schimb de masini,si incerc sa il fac si cu a lui,din pacate nu am reusit pentru ca mergea fff prost

QUOTE(siadimet @ 8 Sep 2007, 15:56)
cristi xp l-a facut pe celalalt pt ca are rotile mele,care au vazut mai multe curse si victorii decat multi de pe forumul asta.asa ca ,pt cine doreste,am si un kit de admisie pt logan.

<span class='edit'>8 Sep 2007, 13:57:</span>
am avut cele mai tari roti de logan radmasa.gif
*


clar,rotile alea au fost invatate sa plece singure de pe loc ! biggrin.gif ,stiu drumul pe 1/4 mile singure smile.gif)

3 Nov 2007, 06:43:
QUOTE(unEL @ 24 Sep 2007, 21:41)
Da domnule ....
Elegant operator .
*


IRC op ! smile.gif)
QUOTE(Dsign @ 25 Sep 2007, 12:03)
...aham, pardon. Moderator smile.gif
*




This post has been edited by cristi_xp: 3 Nov 2007, 06:43


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 10 Feb 2008, 09:14
Post #1331


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




Dupa mine la Logan nu este de vina motorul ci cutia de viteze care are niste rapoarte de autostrazi vestice ,unde panta de exemplu e max 4-5% ,nu ca la noi unde urci-cobori cu 10% si trebuie sa tot schimbi viteza.
Dupa mine vitezele sint prea scurte (3 , 4 si 5).
Inainte am avut un VW Golf 3 de 1.6 tot de 75 de cai ,dar raspundea mai bine la comenzi.
Deoarece caii nemtesti nu sint mai mari decit cei frantuzesti,diferenta o facea cutia de viteze!


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 10 Feb 2008, 14:17
Post #1332


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Pai diferenmta o face si pretul si calitatea materialelor si aerodinamicitatea si multe altele.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Feb 2008, 12:38
Post #1333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Legat de pozitionarea gurii de aer, cam asa arata la Clio de gr A (din catalogul de componente de raliu). Poate va ajuta cu ceva.

air_int.jpg ( Size: 61.58k ) Number of downloads: 288



--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 13 Feb 2008, 13:14
Post #1334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




QUOTE(emilescu @ 10 Feb 2008, 02:14)
Dupa mine la Logan nu este de vina motorul ci cutia de viteze care are niste rapoarte de autostrazi vestice ,unde panta de exemplu e max 4-5% ,nu ca la noi unde urci-cobori cu 10% si trebuie sa tot schimbi viteza.
Dupa mine vitezele sint prea scurte (3 , 4 si 5).
Inainte am avut un VW Golf 3 de 1.6 tot de 75 de cai ,dar raspundea mai bine la comenzi.
Deoarece caii nemtesti nu sint mai mari decit cei frantuzesti,diferenta o facea cutia de viteze!
*



pai hai sa iti explic eu cum sta treaba : tu aveai la golf 3 75 de cai si motor de 1,6 .la logan ai 75 de cai si motor 1,4. concluzia este ca aveai acelasi numar de cp insa la motorul de 1,6 de pe golf aveai un cumplu mai mare datorita capacitatii cilindrice mai mari. eu am condus un passat cu motor de 1,8 si 90 de cai.model mai vechi din generatia lui vw vento si mi s-a parut ca avea cuplu mult mai bun decat la logan 1,6 90 cp.

apoi...daca tie ti se pare la logan ca viteza a 5 a e prea scurta atunci eu sunt fecioara maria... tare as zice eu ca softul de injectie este putin...."sugrumat" ca sa poata functiona motorul si cu benzina mai proasta fara sa fie probleme prea mari.

si pt ca se tot vorbeste despre cutia asta de la logan va spun ca raporturile sunt identice cu cele de la solenta.insa la solenta diametrul rotilor este mai mic si din cate am "auzit" este si alt soft.

si ca o observatie obiectiva: treapta 1 este foarte scurta la logan. treapta 2 este foarte lunga facuta pentru oras cum s-ar zice.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 13 Feb 2008, 13:19


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 13 Feb 2008, 15:01
Post #1335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




Multumesc de raspuns,ma rog cind zic ca a 5-a e scurta inseamna ca la 3000rpm are 110 si VW avea 120.
Deci softul se poate modifica ,din cite-mi spui.Se face modificarea la Service unde au posibilitatea sa modifice anumiti parametrii din soft sau exista softuri complete pentru ce vrei?
Sai sint experti particulari care fac modificarile respective?
Ce ma sfatuiesti?
Eu l-as face unpic mai infipt sa zic asa,acum e mai moale la raspuns.
Emilescu


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 13 Feb 2008, 18:11
Post #1336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Solenza are aceleasi rapoarte cu Loganul,intr-adevar,si are si roti mai mici.Dar,avand in vedere faptul ca si Logan si Solenza au aceleasi viteze la aceleasi turatii,rezulta ca Solenza are alt raport final.Deci la transmisie ar fi cam aceiasi treaba.La soft in schimb sunt sigur ca sunt diferente.
Si mie mi se pare scurta treapta a 5-a.La 3000rpm ai chiar sub 110km/h.Dar am schimbat pinioanele de a 5-a si s-a rezolvat.Acum am 120km/h la 3000rpm.Softul se poate modifica si rezultatele se simt.Acelasi motor pe Megane avea 98cp parca si un cuplu pe la 140-142 Nm.La fel cum cel de 1,4 avea vreo 80 cp la Renault.Deci,se poate...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 14 Feb 2008, 12:07
Post #1337


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




m-am jucat eu cu ecu meu de pe masina. ce vreti sa stiti?
daca trage loganul?
trage
vreiti sa stiti si cum e cu sonda de oxigen aval anulata?
trage si mai bine.
inca mai am dubii cu consumul...dar nu cred sa fie asa mare.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Feb 2008, 19:43
Post #1338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Astazi am fost pana la Pitesti ptr o remapare.Si pot spune sincer ca nu imi pare rau.Intr-adevar se simte.In primul rand masina raspunde rapid la orice apasare a pedalei de acceleratie(oricat de usoara),si cam pe la orice turatie.Daca inainte trebuia sa am minim 2800-3000rpm(daca nu si mai mult) pentru a putea demara mai in forta(de exemplu ptr o depasire mai in scurt),acum are o repriza buna din jurul a 2000rpm(chiar si in treapta a 4-a).Si "trage" la fel de bine pana la 5700-5800rpm(mai mult nu i-am dat).Acum,in treapta a 5-a(care la mine e "lungita",deoarece am schimbat pinioanele cu unele de dci) e mai vioaie decat era cu pinioanele originale.Pe scurt: a disparut intarzierea raspunsului la apasarea acceleratiei,trage mai bine in orice regim,are reprize mai bune,se simte cresterea cuplului si modificarea curbei de cuplu,se simte si cresterea de putere(nu a devenit vreo racheta sau ceva asemanator,dar e mult mai placuta la condus).Nu a devenit mai zgomotoasa,nu se aud "caraituri de avans".Benzina a fost Carrera 95 de la Petrom V,adica nimic special.Consumul nu a crescut,asta in conditiile in care am mers ceva mai sportiv la intoarcere,dar nu prea mult...In rest,rulat cu viteze intre110-150km/h(pe autostrada).Autorul resoftarii:Doctorasul.Recomand oricui este tentat sa faca asta(adica remapare).A durat 15-20 minute.Lucrat f profesionist.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 19 Feb 2008, 12:59
Post #1339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




de acord cu tine insa consumul creste putin. se poate vedea si pe afisajul de consum instantaneu. e sunt multumit si nu ma deranjeaza consumul putin mai mare. ceva de genul 10,5% in loc de 10%. poate tine si de faptul ca esti tentat sa apesi mai tare pedala ca acum trage mai bine.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 19 Feb 2008, 13:28
Post #1340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




La mers constant nu creste.Daca te dai la ea mai mult(ptr ca intr-adevar trage mai frumos) va creste si consumul.Dar si fara remapare daca mergi mai sport iti creste consumul.Oricum,merita.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 19 Feb 2008, 13:30
Post #1341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




in regim constant nu creste. doar in regim tranzitoru.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2008, 13:38
Post #1342


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(PaulT @ 19 Feb 2008, 13:28)
La mers constant nu creste
QUOTE(han_1.6 mpi @ 19 Feb 2008, 13:30)
in regim constant nu creste
Atunci este in bucla ...
QUOTE(han_1.6 mpi @ 19 Feb 2008, 12:59)
se poate vedea si pe afisajul de consum instantaneu
Am avut unul pe masina care ajunge ala cap de scala ... 30%


This post has been edited by IRONICK: 19 Feb 2008, 13:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Feb 2008, 13:41
Post #1343


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




În plus, dacă s-a jucat cineva cu softul, consumul va crește doar la pompă, că pe display va scădea conform reclamei...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 19 Feb 2008, 15:21
Post #1344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 19 Feb 2008, 14:38)
Atunci este in bucla ...
Am avut unul pe masina care ajunge ala cap de scala ... 30%
*




La 30% ??Si cum mergea cu softul acela? blink.gif

Problema cu diferenta dintre consumul la pompa si cel de pe cb am inteles ca apare pe la dci-uri modificate.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Feb 2008, 15:23
Post #1345


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Apare unde se vrea dereglarea în minus a informațiilor afișate de CB. smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2008, 15:29
Post #1346


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(PaulT @ 19 Feb 2008, 15:21)
La 30% ??Si cum mergea cu softul acela? blink.gif
Mergea foarte bine. Destul de rapid raspunsul la acceleratie. Consumul mediu foarte bun.

QUOTE(PaulT @ 19 Feb 2008, 15:21)
Problema cu diferenta dintre consumul la pompa si cel de pe cb am inteles ca apare pe la dci-uri modificate.
Si la benzinare poate sa apara acest decalaj. Pot sa te rezolv cu un soft minune daca vrei ... ca tot insisti. O sa zici ca ai diesel ... consumuri de 3% (fara sa mergi subturat ...)

This post has been edited by IRONICK: 19 Feb 2008, 15:43


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 19 Feb 2008, 21:29
Post #1347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Fratilor si eu am de 1 an resfotare facuta si pe calcul C.B pompa diferenta mai mare de 1 litru nu am avut niciodata, + daca stiti ca la alimentare mai ramane benzina pe furtun nu intra in rezervor cat indica pompa;) daca nu credeti mergeti cu canistra de 20l puneti 20 pe pompa si apoi masurati acasa va zic de acuma sa nu ramneti surprinsi... cu cat pui mai multa benzina cu ata iti mai fura 1l,2l cum au reglate smecheriile;


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2008, 21:35
Post #1348


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mie mi se potrivesc chiar si liniutele cu eroare de 0.5-1.5 litri.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Feb 2008, 21:36
Post #1349


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Noroc că ne-ai zis.

Hai merci, să trăiești!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2008, 22:05
Post #1350


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nici sa te lauzi nu mai poti pe forum asta ... 04.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 00:02
Forum Renault