DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 64 65 66 67 68 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

valerica1
post 14 Jun 2009, 23:59
Post #1951


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(GOLAN 91 @ 10 Jun 2009, 23:49)
Din ce stiam,nu ar trebui sa fie probleme deoarece motoru exista deja in gama Dacia...daca era altu si nu depasea atunci 30% era alceva.
Stiu pe cineva care a schimbat motoru in regie proprie si nu sari de 3.000lei-3.500 daca nu era criza poate incercam si eu.
In afara de motor mai ai nevoie de o parte din instalatia electrica,evacuarea,admisia,ambrea 1,6,cutia de care ai:)) alternatoru parca,are alta prindere,ceva conducte de Ac si de servo,cam asta ar fi in mare.Spor la tunari 1,4:)))
*




teava de esapament de la un cap la altul, are alta forma ,prinderea ei, filtru de aer suportul , cam tot difera de la 1,4 la 1,6 16 v


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Jun 2009, 08:26
Post #1952


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ca discurile de frana sunt altele nu spune nimeni? Sau garda la sol mai mica din ce-mi aduc aminte.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 09:13
Post #1953


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2009, 08:26)
Ca discurile de frana sunt altele nu spune nimeni? Sau garda la sol mai mica din ce-mi aduc aminte.
*



garda la sol e la fel

discurile de frana sunt ventilate
altele fata de cele pline poate dar la fel cu cele ventilate de pe taote loganurile care au ventilate


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Jun 2009, 09:16
Post #1954


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Parca stiam ca sunt mai mari decat la diesel.
L.E. Discuri de frana Logan:
1.4 MPI 238x12
1.6 MPI 259x12 si asta tot neventilat
dieseluri 259x20.6
1.6 16V 260x22

This post has been edited by einstein1984: 16 Jun 2009, 07:21


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 09:24
Post #1955


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2009, 09:16)
Parca stiam ca sunt mai mari decat la diesel.
*




tu crezi ca loganu are mai multe tipuri de fran?
nu doua

1 ventilate
2 neventilate

cele de diesel mai noi sunt ventilate atat
poate ma insel si au scos un nou model de frane ventilate numai ca daca sunt mai mari trebuie sa schimbe si jantele


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Jun 2009, 09:51
Post #1956


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




1.6 MPI are discuri neventilate mai mari decat cele de 1.4. Exista 2 tipuri de etrieri (pt discuri ventilate si neventilate) si mai multe tipuri de discuri din ambele varietati.
Dialogysul meu inca e cu pluta, deci nu prea am cum sa-ti arat plansa.
hai gata cu offtopicul, ca aici e vorba de tuning motor. Insa pana la schimbari de motoare (o manevra f neeconomica), un schimb de frane ar fi mai bun si mai ieftin.

This post has been edited by einstein1984: 15 Jun 2009, 09:53


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 15 Jun 2009, 09:57
Post #1957


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 09:13)
garda la sol e la fel

discurile de frana sunt ventilate
altele fata de cele pline poate dar la fel cu cele ventilate de pe taote loganurile care au ventilate
*



si eu stiam ca la 1.6 16v discurile de frana sunt diferite fata de loganurile normale. parca dsign spunea in jurnalul lui de bord ca a pus pe fata discuri de 1.6 16v, de unde am dedus ca sunt diferite.

garda la sol la 1.6 16v, cel putin la ph1, e diferita fata de celelalte logane. respectiv prestige-urile 16v sunt mai inalte. de ce nu stiu exact, pentru ca dupa mintea mea garda la sol pentru 16v ar trebui sa fie mai mica, ca doar deh se vrea modelul mai "sport".
cert este ca am un tovaras cu un astfel de model si pus langa alte logane chiar este mai inalt. am mai spus asta intr-un alt topic si ii ramasesem dator lui argon cu o poza in care sa se vada diferenta, dar uite ca n-am mai facut. eventual daca vreti il rog pe tovarasul meu sa-mi dea o poza cu loganul lui in care sa se vada inaltimea.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 09:58
Post #1958


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2009, 09:51)
1.6 MPI are discuri neventilate mai mari decat cele de 1.4. Exista 2 tipuri de etrieri (pt discuri ventilate si neventilate) si mai multe tipuri de discuri din ambele varietati.
  Dialogysul meu inca e cu pluta, deci nu prea am cum sa-ti arat plansa.
  hai gata cu offtopicul, ca aici e vorba de tuning motor. Insa pana la schimbari de motoare (o manevra f neeconomica), un schimb de frane ar fi mai bun si mai ieftin.
*



o sa incerc sa fac niste poze cu un sistem de franare la 1.6 si 1.4
eu parca stiam ca sunt la fel cele neventilate ca dimensiune da pana nu fac o poza nu sunt convins


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 15 Jun 2009, 19:23
Post #1959


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Deci:Discuri neventilate la inceput,dupa aia au pus ventilate pe DCI-uri dar nu toate,au pus si pe Prestige ventilate,si pe pick-up si MCV (7locuri+modor DCI cred) sunt aceleasi discuri ventilate(acelasi diametru ventilate/neventilate) dar un etrier mai mare.
Eu am avut neventilate,am cumparat de Prestige si nu merg decat falcile,trebuie cu totul,este mai mare si suportu(unde vin plcutele etc).
Pentru acel kit brembo ,mai investesti inca 400euro in anvelope, altfelf degeaba.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Jun 2009, 19:49
Post #1960


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Una peste alta mai bine nu ne mai cumparam logan !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 15 Jun 2009, 20:01
Post #1961


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




sau iti cumperi dar incerci sa intelegi cu adevarat ce fel de masina este si ca nu o sa poti transforma niciodata un logan intr-o masina sport, fara investitii majore.
ca-i poti ameliora un pic demarajul, distanta de franare si stabilitatea, asta tine mai mult de siguranta... parerea mea.

This post has been edited by slider2: 15 Jun 2009, 20:01


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 15 Jun 2009, 21:10
Post #1962


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(djasu82 @ 15 Jun 2009, 19:49)
Una peste alta mai bine nu ne mai cumparam logan !
*


Ma, tu ai ceva cu loganu. icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 15 Jun 2009, 21:24
Post #1963


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




el are supernova tongue.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 22:33
Post #1964


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(GOLAN 91 @ 15 Jun 2009, 19:23)
Deci:Discuri neventilate la inceput,dupa aia au pus ventilate pe DCI-uri dar nu toate,au pus si pe Prestige ventilate,si pe pick-up si MCV (7locuri+modor DCI cred) sunt aceleasi discuri ventilate(acelasi diametru ventilate/neventilate) dar un etrier mai mare.
Eu am avut neventilate,am cumparat de Prestige si nu merg decat falcile,trebuie cu totul,este mai mare si suportu(unde vin plcutele etc).
Pentru acel kit brembo ,mai investesti inca 400euro in anvelope, altfelf degeaba.
*



asa stiam si eu da na poate intre timp au scos astia de la Tehnocenter ALT TIP DE FRANE PENTRU LOGAN


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Jun 2009, 07:22
Post #1965


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu zic sa cititi mai sus. Alea sunt datele din Dialogys.
Si oricum, franele de Logan se concep acum in Romania, nu la tehnocentre.
Si ca sa nu fiu iar off topic, din moment ce Loganul prestige are deja frane mai mari, e inca un motiv sa-l cumperi ca atare in loc sa te mai chinui cu tunat un 1,4 sau 1,6. Mai ales ca diferenta de pret chiar nu e asa mare fata de cate dotari are in plus.

This post has been edited by einstein1984: 16 Jun 2009, 08:35


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jun 2009, 08:32
Post #1966


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




ainstaine, nu iti pierde timpul cu angajatul ala. doar atat il duce capul


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 16 Jun 2009, 10:11
Post #1967


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(IRONICK @ 16 Jun 2009, 08:32)
ainstaine, nu iti pierde timpul cu angajatul ala. doar atat il duce capul
*




DA ATAT MA DUCE CAPUL DAR PE TINE NICI MACARATAT, JUMATATE NU STII DIN CE STIU EU
adica stii ce stie un mecanic atat nimic mai mult


tot se concepe in Franta LARDY sau Tehnocenter sau AUBEVOYE sau Palencia Spania(testari) sunt trimise apoi in Romania unde sunt testate
sau asta stiam eu da na


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jun 2009, 10:24
Post #1968


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Rugamintea mea este sa nu il mai bagati in seama, indiferent ce zice! S-a mai bagat in seama si pe la insonorizare, dar este mediocru. Niciodata nu o sa se ridice la nivelul nostru. Pacat de angajatii buni de la Dacia, personajul asta ii face de rusine.

This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2009, 10:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2009, 11:36
Post #1969


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




IRONICK oare sunt angajati buni la dacia ? Ma mir sau abia acum am aflat si eu .
Pana la urma ar fi bine sa revenim la topic ca zice tuning motor transformarea 1.4 in 1.6 si totusi am constatat ca decat sa te chinui cumperi un motor nou si il arunci in caruta. Oricum nu va vad pe nici unu sa rulati precum cei de la raliu si sa folositi franele in exces doar pentru un cumplu ceva mai mare .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jun 2009, 00:24
Post #1970


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 23:33)
asa stiam si eu da na poate intre timp au scos astia de la Tehnocenter ALT TIP DE FRANE PENTRU LOGAN
*


In uzina lu' matale, daca nu ai observat inca, se pun pe logan 3 tipuri de frane fata si inca vreo 3 tipuri pe spate, asa cum se vede chiar din manualul de service (unul mai nou) anexat. Pana si diametrul pistoanelor e diferit. Ba chiar si pompe de frana sunt cel putin vreo 2.
Evident, nu putem cere unor angajati ai producatorului care face masinile alea sa si stie ce fac. Ca doar, chiar conform declaratiilor lor (ale angajatilor), stiu mai mult decat dublu fata de altii. Altii care stiau totusi aceste lucruri...
Ma repet si reiau, multe lucruri se pot afla de pe intranetul Dacia, dar trebuie sa ai o pozitie cat de cat pentru a le putea accesa. Si evident, bunavointa.
Unii, cu cat stiu mai mult isi dau seama ca stiu foarte putin. Aia de cred ca stiu tot sunt in alta categorie.

Attached thumbnail(s)
Pages_from_MR388LOGAN3.jpg ( Size: 201.49k ) Number of downloads: 1255


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 17 Jun 2009, 14:35
Post #1971


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(klaus @ 17 Jun 2009, 00:24)
In uzina lu' matale, daca nu ai observat inca, se pun pe logan 3 tipuri de frane fata si inca vreo 3 tipuri pe spate, asa cum se vede chiar din manualul de service (unul mai nou) anexat. Pana si diametrul pistoanelor e diferit. Ba chiar si pompe de frana sunt cel putin vreo 2.
Evident, nu putem cere unor angajati ai producatorului care face masinile alea sa si stie ce fac. Ca doar, chiar conform declaratiilor lor (ale angajatilor), stiu mai mult decat dublu fata de altii. Altii care stiau totusi aceste lucruri...
Ma repet si reiau, multe lucruri se pot afla de pe intranetul Dacia, dar trebuie sa ai o pozitie cat de cat pentru a le putea accesa. Si evident, bunavointa.
Unii, cu cat stiu mai mult isi dau seama ca stiu foarte putin. Aia de cred ca stiu tot sunt in alta categorie.
*



domnule Klaus nu esti prea bine informat

pe logan sunt 4 tipuri de frana fata si patru spate

4 fata ; 2 pline si 2 ventilate
incepand cu anul trecut a mai aparut un timp in care prinderea este cu filet in etrier
din aceste 4 tipuri 3 sunt in romania si al patrulea in tarile cu clima calda si mult praf( are o placa de metal care protejeaza discul )

deci daca scadem cel care nu e in romania sunt 4 unul cu filet in etrier si 3 cu filet clasic( ma refer la suruburile de prindere)

This post has been edited by valerica1: 17 Jun 2009, 14:36


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jun 2009, 15:02
Post #1972


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci sunt 4...
Pai ce ziceai mai sus si spuneai ca stii adevarul absolut? Ia sa vedem:
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 10:24)
tu crezi ca loganu are mai multe tipuri de fran?
nu doua
1 ventilate
2 neventilate
cele de diesel mai noi sunt ventilate atat
*


Si pentru informarea matale, protectia de praf la discuri se poate comanda si in Romanica (le-am avut eu) si se pot monta si pe fuzetele de la loganurile din Romania, nu doar la alea din tari cu praf mult.

Ai vazut ca daca te documentezi afli lucruri noi si diferite de ceea ce credeai tu ca e realitatea? A fost greu?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jun 2009, 15:05
Post #1973


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 17 Jun 2009, 16:02)
Si pentru informarea matale, protectia de praf la discuri se poate comanda si in Romanica (le-am avut eu) si se pot monta si pe fuzetele de la loganurile din Romania, nu doar la alea din tari cu praf mult


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1174731

10561582.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 17 Jun 2009, 15:22
Post #1974


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




ma da parca aici era de motoare nu de frane.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebastianLEGALRACING
post 17 Jun 2009, 17:50
Post #1975


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 May 06




O fi gandit producatorul ca daca are putere mai mare cara mai mult.


--------------------
renault trafic - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Jun 2009, 18:45
Post #1976


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bogdane eu ma gandeam ca daca vrei viteze mai mari vrei sa si opresti de la vitezele alea. Nu de alta, dar sa nu punem caruta inaintea cailor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 17 Jun 2009, 19:45
Post #1977


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(klaus @ 17 Jun 2009, 15:02)
Deci sunt 4...
Pai ce ziceai mai sus si spuneai ca stii adevarul absolut? Ia sa vedem:

Si pentru informarea matale, protectia de praf la discuri se poate comanda si in Romanica (le-am avut eu) si se pot monta si pe fuzetele de la loganurile din Romania, nu doar la alea din tari cu praf mult.

Ai vazut ca daca te documentezi afli lucruri noi si diferite de ceea ce credeai tu ca e realitatea? A fost greu?
*



ma refeream la tipul care nu se comercializeaza in Romania , ca e diferit ca forma nu ca e diferit ca are in plus protectia de praf
sa explic mai clar

This post has been edited by valerica1: 17 Jun 2009, 19:46


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 31 Jan 2010, 22:18
Post #1978


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 25 April 09




pentru cei care vor modificari substantiale il dau exemplu pe vgroza de pe logan club. dintr-un logan de 1.6 ,8v a scos 160 cp(asa sustine el).cum asta? cu compresor.sunt firme de tuning care fac acest lucru.
costuri cam 2 000 E.


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Jan 2010, 22:35
Post #1979


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




adica ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 31 Jan 2010, 22:48
Post #1980


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la sfarsit nu prea se vad exact detaliile de pe grafic, dar chiar si asa, in afara de motor s-a mai umblat la altceva?? ca nu prea pare...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 21:30
Forum Renault